GTA VI - All aboard the hype train!!
Staat er wel hoor:glennvho schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:23:
De klok versneld de tijd nu maar 3 min ipv 5 min op lvl 1. Staat uiteraard niet in de release notes.
* Clock Tower cooldown reduced from 8 hours to 7 hours
* Clock Tower duration reduced by 50% to 2.5 minutes
* Clock Tower speed multiplier reduced from 10x to 8x
Intentionally left blank
dragon2 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 22:51:
Geen idee of dit hier mag eigenlijk... Wegens omstandigheden kan ik amper meer spelen. Zonde van mijn 3 accounts. Iemand hier wellicht interesse er 1 of 2 over te nemen? Gaat om niet-rushed TH9 accounts.
Wellicht toch interresse?Riddersjors schreef op zondag 9 juli 2017 @ 01:52:
Ik heb trouwens wel een vraagje: is er iemand met een "mini" die ont max th8 is en hij/zij niet gebruikt? Ik ben geinteresseerd!
Nevermind!
Zie pb👍🏻dragon2 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 22:51:
Geen idee of dit hier mag eigenlijk... Wegens omstandigheden kan ik amper meer spelen. Zonde van mijn 3 accounts. Iemand hier wellicht interesse er 1 of 2 over te nemen? Gaat om niet-rushed TH9 accounts.
https://forum.supercell.c...-everything-so-big/page48
Natuurlijk!De Koempert schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:02:
Dag heren! Nog bekend namen aanwezig? Of mensen waarvoor ik een bekende naam ben?
PSN: Curvaa_
We gebruiken je naam nog steeds elke keer als iemand 99% haalt in een war attackDe Koempert schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:02:
Dag heren! Nog bekend namen aanwezig? Of mensen waarvoor ik een bekende naam ben?
Intentionally left blank
KOEMPERRRRTTTTT!!De Koempert schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:02:
Als ik een koempertje scoor deel ik de replay altijd
Gisteren nog...
[ Voor 3% gewijzigd door westergas op 27-07-2017 12:53 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Haha dit meen je toch niet serieus he?crisp schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:21:
[...]
We gebruiken je naam nog steeds elke keer als iemand 99% haalt in een war attack
Ik zat net even de link in m'n onderschrift te bekijken, serieus 3x 99% filmpjes
Leuk jullie hier nog te zien heren! @Curva @westergas @crisp
Ben je stiekem weer begonnen?De Koempert schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:19:
[...]
Haha dit meen je toch niet serieus he?![]()
![]()
Ik zat net even de link in m'n onderschrift te bekijken, serieus 3x 99% filmpjes![]()
Leuk jullie hier nog te zien heren! @Curva @westergas @crisp
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
En hoe veel ben je kwijt per dag aan def? Schiet niet bepaald op lijkt meSir_Hendro schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 13:51:
Alle dark elixir komt vrijwel volledig uit de maxed drills. Dat is dan 7.5k per dag.
Hier King en Warden max, Queen 42 staan aan. Word nog wat met mijn dorpie...
Ik heb een hele boel mini TH7 dopjes met slechts 4 archer towers, 2 tesla's en 2 anti air maar wel alle traps. Ik heb een goede traps base die meestal alle aanvallen goed kan tegen gaan, mits ik niet te laat ben met het herstellen van de traps, iets wat eigenlijk erg vaak gebeurd uit luiheid
Puur uit nieuwsgierigheid...wat moet je moet al die dorpjes? Voor CW?
Yup, allemaal TH7 trap bases met een beperkte hoeveelheid defense zodat ze tegen TH6 moeten.westergas schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:06:
[...]
Puur uit nieuwsgierigheid...wat moet je moet al die dorpjes? Voor CW?
En een cannonSir_Hendro schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 15:05:
Ik heb een hele boel mini TH7 dopjes met slechts 4 archer towers, 2 tesla's en 2 anti air maar wel alle traps. Ik heb een goede traps base die meestal alle aanvallen goed kan tegen gaan, mits ik niet te laat ben met het herstellen van de traps, iets wat eigenlijk erg vaak gebeurd uit luiheid
Dat is ook een bijzondere manier om je helden te upgraden. Meestal worden stappen van 5 lvls gehanteerd, Queen van 20 -> 25Sir_Hendro schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 13:51:
Yay mijn archer queen zojuist klaar met lvl 40. Nu de koning nog van 20 naar 40 krijgen. Ik farm vrijwel nooit. Alle dark elixir komt vrijwel volledig uit de maxed drills. Dat is dan 7.5k per dag. Deze acc 3,5 jaar geleden begonnen dus werd wel tijd voor een max queen.
King vervolgens van 20 -> 25
etc..
Ik zit nog net in de fase dat ik genoeg DE kan sparen om beide helden gelijktijdig te uppen. Nadeel is dat het sparen voor elixer wat langer duurt, voordeel ik kan tijdens het sparen lekker wars meedoen en dan ben ik ze beide maar 7 dagen kwijt.
Van 20 naar 40 heb ik nog niet eerder gezien.
Ik zit trouwens niet in de Tweakers CoC clans maar in de clan 30+ junior, nickname Pjotr. Heb een nagenoeg max SH9 met beide helden op lvl 18.
Blijft een erg verslavend spelletje!
[ Voor 13% gewijzigd door DypFrys op 21-08-2017 12:59 ]
Plaatje van mijn dorpje:

Helden zijn dus beide level 18.
[ Voor 38% gewijzigd door DypFrys op 22-08-2017 10:48 ]
Als je verder komt en de upgrades (lees:heroes) duurder worden zal je merken dat je vooral aan het farmen bent. Of gemmen. Of dat je geen reet verder komt.peteraudi schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 10:44:
Farming is toch geen doel op zich in dit spel? Ik farm zodat ik kan upgraden en beter ben in wars :-)
Serieuze reactie: LaLoon is al lang (misschien bijna al een jaar) de meta. Ook na de aanpassingen ergens rond mei/juni. Het is een tactiek die relatief goedkoop is en lekker farmd. Heroes zijn ook niet altijd nodig.
Ik ben na 10 jaar iPhone (en +/- 5 jaar CoC) overgestapt op een Samsung S8. CoC overzetten op een nieuwe iPhone en iPad was altijd een makkie met het Game Centre.
Inmiddels ben ik er ook achter dat ik mijn iOS account wel kan overhevelen naar Android met een eenmalige code. Wat ik echter niet kan vinden is of ik met hetzelfde account zowel op mijn S8 als op de iPad kan spelen?
Juist die combinatie vind ik altijd prettig. Overdag even vlug je collectors legen op de telefoon en soms een aanval, 's avonds thuis met het grote iPad scherm wat meer aanvallen.
Ik deel een account met mijn broertje die op iOS zit en ik zit op Android. Wel even linken aan een email adres van Google Play waar nog geen CoC op is gespeeld
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Dit dus: https://clashofclansnl.nl...f-clans-ios-naar-android/
Wel tof overigens. Want ik het deed toch wel een beetje pijn toen ik CoC installeerde op mijn nieuwe telefoon en tot het besef kwam dat het dus niet ging werken
En worst case kan je altijd nog even support contacteren (dat proces duurt langer)
Ik gebruik het ook bijna continue op SH9. Het is erg krachtig, soms leg ik er zelfs een SH10 mee plat (inc. inferno torens) en dat zou me met grondtroepen nooit lukken. Nadeel van lavaloon is wel dat ze ook faliekant kunnen mislukkenSir_Hendro schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:02:
Is lavaloon nu helemaal in of wat? Vrijwel iedere aanval tegen mijn TH10 is een lavaloon attack waarbij ze gemiddeld 53% slopen. Vroeger was het nog de mass miner / bowler of een combi van giants + valkyre.
Ben ook weer lekker veel cups aan het weggooien om minder lastig gevallen te worden. Beetje zonde van de resources gezien ik toch niet actief speel maar juist op basis van eigen collectors met de TH10 accountpeteraudi schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:10:
[...]
Ik gebruik het ook bijna continue op SH9. Het is erg krachtig, soms leg ik er zelfs een SH10 mee plat (inc. inferno torens) en dat zou me met grondtroepen nooit lukken. Nadeel van lavaloon is wel dat ze ook faliekant kunnen mislukken
Ik zit laatste tijd ook vaker met golaloons aan te vallen. Begon er eerst mee zodat ik ermee kon oefenen in clanwar (is wel een redelijke 3ster methode als th10 vs th10 als je het goed doet). Maar ik vind het wel lekker farmen ermee hier in Titan league want tis niet zo'n dure leger ook..Sir_Hendro schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:02:
Is lavaloon nu helemaal in of wat? Vrijwel iedere aanval tegen mijn TH10 is een lavaloon attack waarbij ze gemiddeld 53% slopen. Vroeger was het nog de mass miner / bowler of een combi van giants + valkyre.
[ Voor 78% gewijzigd door Grotman op 12-09-2017 18:46 ]
http://www.twitch.tv/hankesnl
Je bent welkom in tweakersIII, doe ff een request in dit topic en vermeld bij je ingame request ook ff dat je van tweakers komtrikislief schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 20:58:
Mag ik misschien een invite voor de tweakers clan? Zat in een actieve clan die uit elkaar viel, zit nu in een 30+ nl clan die vrij dood is. Ben een th8, speel sinds begin dit jaar. Mijn gegevens zijn nick rikislief, code #P29C2GQ89
Ik heb de Tab S2, traag is hij niet te noemen...westergas schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:12:
Gisteren een Tab S2 2016 over genomen van een medetweaker. Als ik de builder base speel en ik deploy mijn troepen zit er enorme vertraging in. In het reguliere spel een stuk minder lijkt wel. Nou gaat die tab geen snelheidsrecords breken maar dit zou toch wel speelbaar moeten zijn. Andere mensen ervaring met clash op de Tab S2?
Maar ik speel er bijna geen Clash op omdat dit er eerst zo bedroevend uitzag omdat supercel geen fatsoenlijke support had voor de hoge resolutie, daardoor was het fijner spelen op mijn telefoon
Dit is wel beter geworden met de laatste updates dacht ik. Ik zal vanavond thuis eens kijken hoe het in de builderbase loopt.
Wat betreft performance heb ik nooit ergens problemen mee gehad met dit apparaat.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Kijk ook eens bij de instellingen van de app game tuner op de S2. Ik heb zelf geen issues op de stock S2.westergas schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:13:
Snap er geen reet van, ga wel ff wat benchmarks draaien ofzo. Geen resolutie issues btw...
Nice. Was al bijna door mijn upgrade mogelijkheden heenShadow771 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:05:
Nieuwe update komt eraan:
https://forum.supercell.c...s?p=11029018#post11029018
[afbeelding]
Hij loopt nu weer redelijk/goed. Merk dat er net wat meer lag in zit ivm mijn mobiel. Niets om wakker van te liggen verder. Mooie tablet (scherm)Hurricane schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:39:
[...]
Kijk ook eens bij de instellingen van de app game tuner op de S2. Ik heb zelf geen issues op de stock S2.

https://forum.supercell.c...-Peek-2-Clan-Improvements
[ Voor 14% gewijzigd door westergas op 09-10-2017 13:42 ]

Friendly Challenges:
In this last sneak peek of this week’s update, we are introducing a feature that has been in demand since the introduction of the Builder Base: Friendly Challenges!
Home Village and Builder Base Improvements:
We have also made a few Quality of Life improvements to the Home Village and Builder Base that will be going live in this next update.
Here is a list of what to expect:
- Canceling a VS Battle too late will require the player to complete the match.
- Crushers will no longer attack units if a Wall is between them.
- A troop’s projectile will hit the target even if the unit is killed (this applies to both Home Village and Builder Base).
- AI improvements (this applies to both Home Village and Builder Base).
https://forum.supercell.c...-Base-Friendly-Challenges
burgt schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:07:
- A troop’s projectile will hit the target even if the unit is killed (this applies to both Home Village and Builder Base).
Mega irritant als die bommetjes ineens verdwijnen als je wallie dood is.
[ Voor 9% gewijzigd door westergas op 09-10-2017 15:09 ]
October 2017 Update - Full Patch Notes
The October update is coming soon and this handy guide is to inform you of what changes have been made to Clash of Clans.
Home Village Updates:
New level limits and visual changes for Town Hall 11 troops and buildings
- Valkyries – Can now be upgraded to level 6
Upgrade Cost: 150,000 Dark Elixir
Upgrade Time: 14 days
DPS: 163
HP: 1200
Training Cost: 220 Dark Elixir
- Golems – Can now be upgraded to level 7
Upgrade Cost: 200,000 Dark Elixir
DPS: 62
HP: 6900
Training Cost: 900 Dark Elixir
- Bomb Tower – Can now be upgraded to level 6
Upgrade Cost: 10,000,000 Gold
DPS: 48
Damage when destroyed: 340
HP: 1200
- Air Sweeper – Can now be upgraded to level 7
Upgrade Cost: 9,600,000 Gold
Upgrade Time: 10 days
Push Strength: 4.0 tiles
HP: 1050
Walls – 25 more segments can be upgraded to level 12
- Clan Improvements:
New 35v35 and 45v45 Friendly Wars
Spectator slots for Clan Wars increased to 30, +10 extra slots for viewing via your Friends List
Get notifications when a War Attack is happening, even while in Replay Mode.
Clans can now set Builder Base trophy requirements in the Clan Settings.
Clan Badge, Clan Troop drop stone, and Castle graphic update – The new Clan Badge border will change based on your Clans level.
Clan Path – Donated troops will now travel through the Clan Path on the map.
- Social Improvements:
Clan Suggestions
Searching for Clans becomes even easier with the new Clan Suggestions function. The Suggestions will prioritize Clans by activity such as Clan War activity, Troop donation activity, etc. An icon will also highlight suggested Clans that has a member from your Friends List.
- Online Indicator
The Clan Chat will now display the number of Clanmates currently online.
The Friends List will now display which members of your Friends List are currently online.
You can now spectate attacks your friends make via the Friends List.
- Builder Base Updates:
New Feature – Friendly Challenges
- General Updates:
A.I. Improvements
Battles will not finish until the projectile from the last unit lands on the target even if that unit is killed.
Improvements on troop attack position selection.
- Main Village balance
P.E.K.K.A. – Level 6 buff: +100 HP and +10 DPS
Ik krijg te zien dat de update niet beschikbaar is voor mijn telefoonversie (Samsung Galaxy S7).
Al heeft SuperCell hier niks over geroepen maar EINDELIJK is dit UI bug gefixt.. Heeft maar 3 maanden geduurd....
Je bent iig niet de enige als ik hier kijk: https://forum.supercell.c...play.php/43-Bugs-ProblemsAlxRoelofs schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:55:
Iemand nog meer problemen met updaten sinds de nieuwe update?
Ik krijg te zien dat de update niet beschikbaar is voor mijn telefoonversie (Samsung Galaxy S7).
Ik moet qua defense nog:Roodey schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:51:
[...]
Gisteren TH10 aangezet.
Alle def, barakken, lab, brouwerij, etc maxed.
Nog paar bommetjes en vallen.
Niet alles in lab is af, maar daar ga ik niet op wachten.
1x boogschuttertoren 2 levels
1x boogschuttertoren 1 level
Veerval en luchtmijnzoeker upgraden en dan ben ik qua def max TH10.
Dus binnenkort gaat TH11 aan.
Heroes 25/25, waarbij de dame nog 3,5 dag naar level 26 moet.
Qua lab de meest gebruikte troepen wel max.
Maar alle defences al max. Druk bezig met al mijn muurtjes, op 45 stuks na allemaal op het één na hoogste niveau. King lvl 40 en queen op lvl 36.
Pas als echt alles maximaal is ga ik door naar TH11
Dat is echt een persoonlijk ding. Zo gauw mijn def max is ga ik een TH-niveau hoger.B-Real schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:15:
Ik ben al tijden (een jaar? twee jaar?) bijna max TH10. Heb het spel een aantal maanden niet gespeeld en de laatste maanden weer een aanval of twee per dag, heel snel gaat het allemaal dus niet.
Maar alle defences al max. Druk bezig met al mijn muurtjes, op 45 stuks na allemaal op het één na hoogste niveau. King lvl 40 en queen op lvl 36.
Pas als echt alles maximaal is ga ik door naar TH11
Respect dat je zoveel geduld hebt.
Muurtjes is een twijfelgeval, kost een hoop tijd maar kan op sommige ook een hoop schelen.
Ik vind het altijd wel schattig als ik een TH11 tegen kom met nog een hoop zwarte of paarse muurtjes
En het is idd wel iets persoonlijk. Ik zie er zelf een beetje tegen op om weer een hoop gebouwen te upgraden op lvl 11
Ik speel het spel puur voor de fun en de ontspanning, heb toch geen tijd om er maximaal voor te gaan.
In principe een farming clan maar er wordt ook 2x per week vrijblijvend en casual gewarred. Wil je alleen je cc een beetje gevuld houden en doneer je zelf ook wat dan is dat ook prima.
Je imiteert me mateloos.
Ben halverwege th11, en opnieuw beginnen is geen optie
Je imiteert me mateloos.
Onder andere:
-BK en AQ 5 levels erbij;
-Army Camp level 9;
-25 extra level 12 muurtjes;
-Healing werkt nu wel bij inferno's
Mooi op tijd, ik heb 5 werkloze bouwers sinds een week of twee
[ Voor 13% gewijzigd door Berkery op 15-12-2017 16:32 ]
Ich kann mit einem Eierlöffel Fledermäuse töten.
Mooi, net DE en fristy vol...
Mooi, kan ik nog even goud en fristy in muurtjes blijven proppen; was er bijna klaar mee
Verder voorlopig dus weer hero's in de up. Met de anti-heal nerf van de inferno's kan ik daar mooi weer miners voor gaan gebruiken
Intentionally left blank
Daar gaan mijn cuppies....

Berkery schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:31:
Weer wat updates: https://clashofclans.com/...ber-2017-balancing-update
...
-Healing werkt nu wel bij inferno's
...
De hele game word op deze manier opeens veel te makkelijk..........westergas schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:06:
Offensief word het wel een stuk makkelijker zo te zien.
Level 1 t/m 45 Archer Queen:
5.022.500 (oud)
4.687.500 (nieuw)
Level 1 t/m 45 Barbarian King:
4.652.500 (oud)
4.127.500 (nieuw)
Ik heb nog maar kort kunnen kijken, omdat ik aan het werk ben.Botticelli schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:53:
Erg leuk de clan games, leuke extra additie aan het spel. Gelukkig hebben wij een redelijk actieve clan die nu al de 4e tier heeft behaald. Ben benieuwd wanneer de boeken als rewards gaan verschijnen, zal niet vaak zijn aangezien die toch wel erg veel gems besparen.
Ziet er zeker leuk uit. Echter is het wel weer het zoveelste dingetje waarmee ze ons willen binden.
Main base, builder base, farming (beide bases), clan wars, clan games.
Je moet bijna 24/7 inloggen om alles bij te houden.
[ Voor 4% gewijzigd door Roodey op 19-12-2017 15:15 ]
Uh.......... builder base is een optie (ik negeer die compleet)Roodey schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:15:
[...]
Ik heb nog maar kort kunnen kijken, omdat ik aan het werk ben.
Ziet er zeker leuk uit. Echter is het wel weer het zoveelste dingetje waarmee ze ons willen binden.
Main base, builder base, farming (beide bases), clan wars, clan games.
Je moet bijna 24/7 inloggen om alles bij te houden.
farming is altijd al het doel van de main base geweest
Clan wars is een optie en kost je vaak maar een uurtje per dag (ligt aan hoe lang je duurt over een aanvalsplan)
Clan games, ik was er in minder dan een uur klaar mee... zo moeilijk zijn de opdrachten niet en het is gespreid over een periode van X dagen...
Dat vind ik veel tijd per dag die ik niet heb.Steevo_S schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:20:
[...]
Uh.......... builder base is een optie (ik negeer die compleet)
farming is altijd al het doel van de main base geweest
Clan wars is een optie en kost je vaak maar een uurtje per dag (ligt aan hoe lang je duurt over een aanvalsplan)
Clan games, ik was er in minder dan een uur klaar mee... zo moeilijk zijn de opdrachten niet en het is gespreid over een periode van X dagen...
Ik negeer builder base ook en speel geen clan wars.
Ik denk wel dat clan games leuk zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Roodey op 19-12-2017 15:29 ]
Maar als je als clan dus alle reawards wil vrijspelen heb je actieve 37 spelers nodig die allemaal hun punten halen..
Sorry maar hier ga ik niet mee helpen, zit soms wel een kwartier in de wolken (of langer als er alleen maar +5 voorbij komt)burgt schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:52:
Er zit sowieso een cap op het aantal punten dat je in de clangames kunt halen per persoon, deze keer zit die op 500 punten, die heb je vrij snel bij elkaar.
Maar als je als clan dus alle reawards wil vrijspelen heb je actieve 37 spelers nodig die allemaal hun punten halen..
Dan kun je toch gewoon een opdracht accepteren waar je 8 uur de tijd voor hebt? Heb ik net ook gedaan tussen het werken door. Met 2 aanvallen gehaald en 130 punten er bij.westergas schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:19:
[...]
Sorry maar hier ga ik niet mee helpen, zit soms wel een kwartier in de wolken (of langer als er alleen maar +5 voorbij komt)
20.burgt schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:52:
Er zit sowieso een cap op het aantal punten dat je in de clangames kunt halen per persoon, deze keer zit die op 500 punten, die heb je vrij snel bij elkaar.
Max is 10.000 (bij ons toch)
Inderdaad ja, ze tellen verder gelukkig, Ik dacht even dat je per reward tier opnieuw begint

Ja kweet dat dat ook mogelijk is op TH10 maar ik heb geen tijd om per dag 8 aanvallen te doen
Met een wolkjes tijd van soms wel meer dan 1 uur zou het ook erg knap (lees:no life) zijn als je 8 aanvallen gaat redden op 1 dagShadow771 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:17:
Ik ga maar 'ns TH11 worden. Ff flink aan de bak en dan ook proberen legend te halen.
Ja kweet dat dat ook mogelijk is op TH10 maar ik heb geen tijd om per dag 8 aanvallen te doen

Ik ben recentelijk naar TH11 gegaan en ik word nu vaker aangevallen dan op bijna max TH10.Shadow771 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:17:
Ik ga maar 'ns TH11 worden. Ff flink aan de bak en dan ook proberen legend te halen.
Hoog in de scorelijsten komen qua cups ga ik niet redden, daar speel ik niet genoeg voor en ben ik niet goed genoeg voor. Ik zit nu in een clan die geen wars doet, bevalt ook prima. Dus ik denk dat ik met een paar maandjes toch maar naar TH11 ga om maar weer te kunnen bouwen.
Goud en elixer gaat rechtstreeks de muren in, die twee stukjes per dag ongeveer, ik speel niet zo veel meer. En ik ga niet naar sh11, blijf max 10.

Gerelateerde SuperCell forum topic:
https://forum.supercell.com/showthread.php/1684723-Chat-box
https://forum.supercell.c...Samsung-Galaxy-Tab-4-10-1
EDIT: Blijkbaar is nog een update gereleased in the app stores en daamee is deze bug gefixt.
[ Voor 9% gewijzigd door Shadow771 op 02-02-2018 21:28 ]
Nu wil ik een crow base om DE te farmen, ik kan alleen geen layout op http://clashofclansbuilder.com vinden. Is er soms ergens anders een layout? Of ben ik een sukkel die niet kan zoeken?
En dan nog de vraag, wat zou een goede layout zijn voor een war base?
Als je nog een leuke clan zoekt, meld je even aan met je tweakers username en misschien word je toe gelatenJBrennan schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 12:01:
Ik ben ook weer eens aan het spelen. Nu een max TH9, nog wat heroes en muurtjes. Ik heb alleen nog mijn anti-hog layout van 3 jaar geleden. Werkt lekker met het huidige event, maar bij een laloonion niet zo.
Nu wil ik een crow base om DE te farmen, ik kan alleen geen layout op http://clashofclansbuilder.com vinden. Is er soms ergens anders een layout? Of ben ik een sukkel die niet kan zoeken?
En dan nog de vraag, wat zou een goede layout zijn voor een war base?

Thx Rikkie! Maar ik zit al in tweakers.net, iets minder nadruk op CWs. Alhoewel men wel steeds bezig is er meewestergas schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:30:
[...]
Als je nog een leuke clan zoekt, meld je even aan met je tweakers username en misschien word je toe gelaten![]()
zacht schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:31:
Viel mee het laatste event. Mijn clan heeft de 75k punten al binnen.

Wij hebben een hoofdclan, vanaf th9 met 20/20 helden en een Mini-Clan. In plaats van het event bij beide clans te houden hebben we de mini's in de hoofdclan laten meedoen. Puntjes halen en weer terug naar de andere clan. Dat ging als een trein. Dat terwijl we bij het vorige event bij beide clans het maximale niet gehaakte hebben.
Het mailadres hoeft niet gelijk te zijn aan het Gamecenter of Google play account.
Hier een uitgebreide uitleg: https://forum.supercell.c...-Only-Supercell-ID-Thread
[ Voor 88% gewijzigd door Tukk op 21-02-2018 11:51 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.