Ik snap wat je bedoelt, maar het was absoluut niet iedereen.
@Phoolie, sorry maar er zijn er zat die maar wat neerplempen en gewoon geloofd worden, en ik moet steeds met bewijzen komen, dat ik nu op jou reageerde is misschien dan onterecht ( in mijn tijd werd JIJ bedoeld als aandachtspunt, tegenwoordig noemen ze het schreeuwen en krijg ik al berichten prive als ik elke regel met een hoofdletter begin,op een nieuwe regel zoals ik het geleerd heb, 40 jaar geleden.) Ik heb het woord aannames even teveel gehoord.
Ok, dat betrof dan een misverstand, op mij kwam het JIJ iig als schreeuwend en beshuldigend over zeg maar. Moest je vroeger echt iedere regel met een hoofdletter beginnen? Ik heb juist geleerd dat iedere zin met een hoofdletter moet beginnen. Maar goed, blijkbaar verandert dat ook met de tijd. Vreemd dat mensen je daar privé verwijten over gaan maken.
Het nadeel is wel dat ik besloten heb om mijn nieuwtjes die voor mij uit een zeer betrouwbare bron komen, niet meer te delen, (kijk, hier had ik normaal hoofdletters gebruikt,bedacht me net dat het nu vet dient te worden gezet) sorry j1nx (dank voor je support) want als er niet op zijn minst 10 artikelen over geschreven zijn door anderen,dan zijn het aannames.
Ik zou het jammer vinden als je stopt met je nieuwtjes, aangezien er vaak hele nuttige en interessante informatie bij zit. Persoonlijk ben ik van mening dat een feit zonder bron een aanname is, wanneer jij dan aangeeft dat je een betrouwbare anonieme bron hebt dan is het geen aanname meer.
In het algemeen,voel je dus niet aangesproken, heeft een journalist zijn informatie ook uit een bron,die de lezer ook niet kan verifieren, maar omdat ik geen journalist ben,maar wel de nieuwtjes heb loop ik continue tegen dit soort opmerkingen aan, is het niet van jou dan is het van anderen.
Nogmaals, ik heb je nergens horen zeggen dat je een bron had maar deze niet prijs kon geven, ook niet toen ik naar de bron vroeg. Kijk mijn eerste reactie maar eens waarin ik direct aangaf dat ik je best wil geloven. Jij hebt een behoorlijk betrouwbare reputatie opgebouwd en ik vroeg daarom ook alleen waarom de reden van Webcare niet waar/correct zou zijn. Ik heb dacht ik ook regelmatig aangegeven dat ik die prijsverhoging ook best als feit zag.
Vanmiddag weer een hoop leuke nieuwtjes gehoord, maar die zien jullie in het loop van het jaar vanzelf gebeuren/verschijnen, want ik deel ze niet meer, ik geniet wel in mijn eentje.
Nogmaals, het zou echt jammer zijn en hoop niet dat je mij als schuldige ziet, want zo was niet bedoeld iig. Ik hoop dat je er nog eens over na wilt denken.
Mocht het hele Telfort verhaal idd door gaan en de streams weer ruk worden dan overweeg ik ook weer terug te gaan naar Ziggo, dan maar iets meer kosten, maar die kwalliteit is altijd goed bevallen.
ToniW schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:33:
Ik ben eigenlijk hogelijk verbaasd dat het mogelijk is om een eerder opgenomen HBO-uitzending nu nog af te spelen, nadat mijn abonnement gestopt is. Ik zou gedacht hebben dat de Verimatrix server geen keys meer zou uitdelen en dat decryptie niet meer mogelijk zou zijn.
Iemand in staat uit te leggen hoe dat werkt?
Zeer vreemd idd, je zou verwachten dat die opname zijn key op moet halen.
[
Voor 7% gewijzigd door
Phoolie op 19-02-2013 11:03
]