iMac late 2012??Brycer schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:20:
Bij deze een update.
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor grote versies:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet is:
iMac 27"
MacBook Air 13"
Wacom Intuos 5 L
iPad 2
LaCie Rugged SSD externe harde schijf (Hier draait Mac Os X van mijn iMac op)
Digitaal fotolijstje
Dat klopt, goedkoper en makkelijker dan een SSD inbouwen.Mektheb schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:08:
Schijf in de iMac is standaard en de SSD is extern, een simpelere oplossing om niet je iMac te moeten verbouwen om een SSD te gebruiken.
Nu boot hij dus van de SSD en gebruikt hij de normale harddisk als opslag die intern zit.
iMac is uit zomer 2011, net na de toenmalige update.

Zichtbaar is onder andere:
- MacBook Pro 13" (Late 2011 / 2.4 GHz i5 / 8GB / 256GB SSD) aan een 23" LG IPS237L display
- Samsung Galaxy Note (16GB)
- iPad 4 (32GB)
- iPod nano 6 (8GB)
- Adonit Jot Pro en Pogo Sketch Plus stylus
- TwelveSouth BassJump en BookArc Pro
Mja ligt er aan, ik was 125 kwijt voor de SSD en het inbouwen was 15 minBrycer schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:46:
[...]
Dat klopt, goedkoper en makkelijker dan een SSD inbouwen.
[...]
iMac is uit zomer 2011, net na de toenmalige update.
Logitech Z623 met héél veel bassJuliandeB schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:30:
Wat veranderingen aan mijn setup:
[afbeelding]
Nieuw:
Dell Ultrasharp u2412m
Logitech g700
Heeft iemand nog suggesties voor een 2.1 setje tussen 100 en 200€?
... en heel crappy geluid.
[ Voor 8% gewijzigd door Frietsaus op 22-08-2013 23:25 ]
Teufel Concept B20, heeeeele goede prijs/kwaliteitsverhouding. Verder waren mensen wel te spreken over de Swans M10 dacht ik: http://www.novusaudio.nl/Swans-M10-multimedia-luidspreker
Of natuurlijk een chinees versterkertje en een chinese dac (zie Chinese HiFi topic) voor 80 euro samen ongeveer. Daar dan losse bookshelve speakers op. Ja oké, dat is ook weer 2.0 geluid. Zelf wil ik niets anders meer
[ Voor 20% gewijzigd door PatrickG op 22-08-2013 23:37 ]
Snap die BaseJump even niet in je setup. Dat ding werkt toch in combinatie met je MacBook? Omdat je MacBook in die Arc staat mis je al het hoog. Of begrijp ik het principe van die BaseJump niet?J.Appleseed schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:39:
[afbeelding]
- MacBook Pro 13" (Late 2011 / 2.4 GHz i5 / 8GB / 256GB SSD) aan een 23" LG IPS237L display
- iPad 4 (32GB)
- iPod nano 6 (8GB)
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
De BassJump moet het geluid van de MacBook versterken en geeft daar bovendien nog een flinke bass bij inderdaad.Froggle schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 23:44:
[...]
Snap die BaseJump even niet in je setup. Dat ding werkt toch in combinatie met je MacBook? Omdat je MacBook in die Arc staat mis je al het hoog. Of begrijp ik het principe van die BaseJump niet?
De MacBook geeft echter nog gewoon normaal geluid, zelfs als 'ie dichtgeklapt is, dus het resultaat is gewoon mooi geluid met een aardige bass.
Werkt prima zo
leuke achtergrond, mind to share?J.Appleseed schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:39:
[afbeelding]
- iPad 4 (32GB)
- iPod nano 6 (8GB)
Dank u, had zelf gezocht op kever, zo vroeg had ik nog even niet aan beetle gedacht
Hier kun je ook heel veel mooie wallpapers vindenSkoefel schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:57:
[...]
Dank u, had zelf gezocht op kever, zo vroeg had ik nog even niet aan beetle gedacht
*edit: link gerepareerd*
[ Voor 9% gewijzigd door Whieee op 24-08-2013 18:56 ]
Link stuk?
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Ik heb zelf de audioengine 2's. Echt geweldige speakers![b]JuliandeB schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:30:
....
Heeft iemand nog suggesties voor een 2.1 setje tussen 100 en 200€?
pricewatch: Audioengine 2
Ze kunnen niet extreem hard maar meer dan hard genoeg, en heb een custom equalizer aangemaakt in iTunes die nog minder laag heeft dan "minder laag" omdat anders mijn buurman klaagt van de lage tonen, en dan klinken ze nog geweldig!
Ik raad wel aan die stands er bij te bestellen ~30 euro, als je niet op je gezicht gericht zijn mis je veel detail.
Bij mijn ouders staan mijn oude logitech x530 speakers met een losse sub, maar het geluid komt niet in de buurt van de 2's.
Ik was er eerlijk gezegd niet tevreden mee. De Teufel B20's gaven me veel meer plezier en die kosten de helft (met 12% kortingscoupon voor het schrijven van een review over Teufel op kieskeurig).gepeterd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:59:
[...]
Ik heb zelf de audioengine 2's. Echt geweldige speakers!
Ze kunnen niet extreem hard maar meer dan hard genoeg, en heb een custom equalizer aangemaakt in iTunes die nog minder laag heeft dan "minder laag" omdat anders mijn buurman klaagt van de lage tonen, en dan klinken ze nog geweldig!
Ik raad wel aan die stands er bij te bestellen ~30 euro, als je niet op je gezicht gericht zijn mis je veel detail.
Bij mijn ouders staan mijn oude logitech x530 speakers met een losse sub, maar het geluid komt niet in de buurt van de 2's.
Zelfs met een dure DAC kreeg ik de Audioengine's niet goed gedetailleerd, er ging gewoon veel verloren van de muziek. De bijbehorende stands had ik ook en ik heb m'n hoofd echt op elke mogelijke hoogte gehouden om te kijken of ik dan meer hoorde, maar tevergeefs. Ik heb zelfs een afspraak gemaakt bij een professionele reviewer om te kijken wat hij ervan vond. Hij gaf me gelijk en vond het ook tegenvallen. Wel verwachtte hij dat het heel goed zou klinken met de bijbehorende sub die dan het laag voor z'n rekening neemt. Soms geven de A2’s bepaalde tonen fantastisch mooi weer (vooral instrumentaal), maar het was gewoon een modderig geluid: niet sprankelend en helder. Elke keer als ik m’n koptelefoon opzette hoorde ik in eenzelfde nummer zoveel meer en mooier detail.
Nu heb ik veel meer plezier met een Muse i25 amp (40 euro) en een Maverick D1 dac (nieuw 250 dollar, maar de mijne is gemod en tweedehands). Daarop aangesloten gewoon een paar vintage B&O S30 speakers
Het is natuurlijk subjectief en als je er blij mee bent is dat geweldig. Ikzelf zou ze niet aanbevelen omdat ik er niet tevreden mee was
Voor de Maverick D1 dac heb je overigens een alternatief: de Xiang Sheng D1 dac die Maverick gekopieerd heeft. En een Muse NOS dac is ook een goede voor het geld.
Excuus het off-topic gelul! Meer hier te lezen: HiFi uit China versus de bekende commerciele HiFi deel 12
Ik heb in dit topic een paar keer een DIY-tafeltje voor een extern beeldscherm voor op je bureau (zodat je het scherm van je macbook onder je beeldscherm kunt plaatsen) voorbij zien komen en ter vervanging van een gammel stapeltje boeken onder mijn beeldscherm ben ik er zelf ook een gaan klussen. Omdat ik ook veel vragen over een dergelijk tafeltje voorbij heb zien komen deel ik bij dezen graag mijn gebruikte producten:
- IKEA Capita poot à 9 euro voor 4 poten (incl. schroeven) (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20054563/)
- IKEA Ekby Viktor plank à 4 euro (http://www.ikea.com/nl/nl...ducts/20167961/#/90167477)
Het enige wat je hoeft te doen is de pootjes onder de plank schroeven. (Ik heb de rand van de plaatjes van de poten 1 cm van de rand van de plank gehouden, anders zie je wellicht de rand van het plaatje direct onder de rand van de plank wat me niet erg mooi leek)
Het resultaat:

(Wallpaper is trouwens Toxic Flare: http://www.wallsave.com/w...heme-bin-free-391060.html)
- IKEA Capita poot à 9 euro voor 4 poten (incl. schroeven) (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20054563/)
- IKEA Ekby Viktor plank à 4 euro (http://www.ikea.com/nl/nl...ducts/20167961/#/90167477)
Het enige wat je hoeft te doen is de pootjes onder de plank schroeven. (Ik heb de rand van de plaatjes van de poten 1 cm van de rand van de plank gehouden, anders zie je wellicht de rand van het plaatje direct onder de rand van de plank wat me niet erg mooi leek)
Het resultaat:

(Wallpaper is trouwens Toxic Flare: http://www.wallsave.com/w...heme-bin-free-391060.html)
Standaard boekje van de echte Apple store, met PEN !
Daar ligt een setje boeken wat mij doet vermoeden dat je IT Service Management op het Saxion doet
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
Schuldig haha. Als bijbaan in een grote electronica-keten moet ik wel eens op cursus naar het Apple HQ in Amsterdam. Dan krijg je elke keer zo'n schrijfmapje en een pen inderdaad.SChief schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:01:
Apple-boekje oid?Vond het er al zo dun uitzien.
Check hahaMektheb schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:03:
Check again haha. Ik begin komende week inderdaad aan IT Service Management AD op het Saxionfrankwopereis schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:07:
[...]
Daar ligt een setje boeken wat mij doet vermoeden dat je IT Service Management op het Saxion doet
Er wordt ook overal op gelet haha.
Zeker! Het viel me gewoon op omdat ik zelf ook die opleiding (al heette die toen nog ICT Beheer, gewoon Nederlands) heb gedaan. Ben nu aan het afstuderen.RobKJ schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:31:
Check again haha. Ik begin komende week inderdaad aan IT Service Management AD op het Saxion.
Er wordt ook overal op gelet haha.
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
Nogal Dutch angle, maar m'n bureau blijft voorlopig weer even zo. 

Wat je ziet
Apple MacBook Pro 13" Early 2011 (upgrade: 128GB SSD optibay)
Apple iPhone 4S 32GB
Apple Magic Mouse
Apple SuperDrive
Apple Time Capsule
Asus ML239H
ADAM Audio F5
MOTU MicroBook II
Beats Solo HD
Wat je niet ziet
Bi-directional HDMI switch
Siemens Gigaset (huistelefoon)
WD MyBook Live
Panasonic GH3 + 12-35mm f/2.8
Verder, bureau en accessoires van Ikea.

Wat je ziet
Apple MacBook Pro 13" Early 2011 (upgrade: 128GB SSD optibay)
Apple iPhone 4S 32GB
Apple Magic Mouse
Apple SuperDrive
Apple Time Capsule
Asus ML239H
ADAM Audio F5
MOTU MicroBook II
Beats Solo HD
Wat je niet ziet
Bi-directional HDMI switch
Siemens Gigaset (huistelefoon)
WD MyBook Live
Panasonic GH3 + 12-35mm f/2.8
Verder, bureau en accessoires van Ikea.
[ Voor 30% gewijzigd door Froggle op 31-08-2013 13:42 . Reden: Blijkbaar nog wat Apple spulletjes vergeten te noemen. ]
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Verwijderd
Kamer volledig verbouwd dus vandaar mijn nieuwe bureau setup!

Wat je ziet
Macbook Pro 15-inch, begin 2011 2.2 GHz i7
LG IPS237L display
Creative T40 series II
G-Technology G-Drive 1TB (Bovenste)
G-Technology G-Drive 3TB (Onderste)
Thermometer / Humidity-meter
Philips Telefoon
Epson SX445SW
Delonghi PAC-AN111
Wat je niet ziet
iPhone 5 16GB Zwart
Apple TV3 Early 2013
Philips 42PFL3403D/12
Humax IRHD-5100C
Playstation 3 (FAT)
Sony BDV-E780W

Wat je ziet
LG IPS237L display
Creative T40 series II
Philips Telefoon
Epson SX445SW
Delonghi PAC-AN111
Wat je niet ziet
iPhone 5 16GB Zwart
Apple TV3 Early 2013
Philips 42PFL3403D/12
Humax IRHD-5100C
Playstation 3 (FAT)
Sony BDV-E780W
Nogmaals een enorm indrukwekkende setup, alleen lijkt me het niet zo geweldig fijn om te typen op de MacBook en dan schuin te moeten kijken naar je grote display? Of valt dat wel mee?Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:52:
Kamer volledig verbouwd dus vandaar mijn nieuwe bureau setup!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet
LG IPS237L display
Creative T40 series II
Philips Telefoon
Epson SX445SW
Delonghi PAC-AN111
Wat je niet ziet
iPhone 5 16GB Zwart
Apple TV3 Early 2013
Philips 42PFL3403D/12
Humax IRHD-5100C
Playstation 3 (FAT)
Sony BDV-E780W
Ik heb mijn setup ook ietsjes aangepast, namelijk mijn XBOX aan mijn display gehangen i.p.v. aan mijn TV. Verder staat er nu onder mijn bureau een bassbox van het 2.1 setje achter het beeldscherm, beiden aangesloten op het beeldscherm voor de XBOX.

Ik heb zelf voor 150 euro de Bose Companion 5 van Marktplaats gepikt, heerlijk geluid.gepeterd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:59:
[...]
Ik heb zelf de audioengine 2's. Echt geweldige speakers!
Verwijderd
ik gebruik het linker scherm eigenlijk alleen maar voor films, spotify, download schermen of informatie voor schoolopdracht ofzo dus ik type altijd op het scherm van m'n macJ.Appleseed schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 14:34:
[...]
Nogmaals een enorm indrukwekkende setup, alleen lijkt me het niet zo geweldig fijn om te typen op de MacBook en dan schuin te moeten kijken naar je grote display? Of valt dat wel mee?
Ik heb mijn setup ook ietsjes aangepast, namelijk mijn XBOX aan mijn display gehangen i.p.v. aan mijn TV. Verder staat er nu onder mijn bureau een bassbox van het 2.1 setje achter het beeldscherm, beiden aangesloten op het beeldscherm voor de XBOX.
[afbeelding]
Aparte keuze; met een bepaalde reden?Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:05:
[...]
ik gebruik het linker scherm eigenlijk alleen maar voor films, spotify, download schermen of informatie voor schoolopdracht ofzo dus ik type altijd op het scherm van m'n mac
[ Voor 4% gewijzigd door BleuZ op 31-08-2013 16:39 ]
Verwijderd
Nog steeds geen zin gehad om een m stand te kopen haha.J.Appleseed schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:39:
[...]
Aparte keuze; met een bepaalde reden?
Had ik dat geweten, heb er laatst 1 via MP verkocht voor 25.
Zojuist effe snel een plaatje van m'n setup gemaakt. Had geen zin de DSLR te pakken
Zie het maar als een teaser, binnenkort wat mooiers.
Bureau lekker leeg en zo is het bijna altijd.

(Iets over colablikjes)
Diabetes is een bitch om te hebben trouwens...Dancing_Animal schreef op zondag 01 september 2013 @ 00:10:
Zojuist effe snel een plaatje van m'n setup gemaakt. Had geen zin de DSLR te pakkenZie het maar als een teaser, binnenkort wat mooiers.
[afbeelding]
Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn setup hier gepost heb, en intussen een ingrijpende verandering gemaakt. Acer 1080p beeldscherm vervangen voor twee keer een HP 1600x1200. Pas een dag mee gewerkt, maar tot nog toe vind ik het heerlijk. De horizontale pixels mis ik niet (zeker niet met het tweede scherm), en de extra verticale pixels zijn erg fijn.
Moest wel de Mini naar het bureau verplaatsen, en de channel van m'n WiFi veranderen, omdat de Mini anders maar met ~5 Mbit/s met de router communiceerde
(storing door de beeldschermen blijkbaar).
Oud:

Nieuw:

Wat is er te zien
* Mac Mini 2011 (2.5 i5, 8GB, 500GB, 6630M) met SuperDrive
* Apple Keyboard A1048 en Magic Trackpad
* 2x HP LP2065 (20" 1600x1200)
* Samsung M2 1TB (TimeMachine) en WD Elements 2.5" 1TB (films en series)
* MacBook (2.0 C2D, 3GB, 120GB)
* Onkyo CR-305FX
* Oude telefoon (British Telecom, alleen voor de sier)
* Allerlei random rommel (mijn bureau is meestal in een dergelijke staat van opgeruimdheid, het hoeft voor mij niet klinisch
)
Foto is gemaakt met iPhone 5 16GB, DSLR zit in een la die momenteel is ingebouwd met nog uit te zoeken dozen
Moest wel de Mini naar het bureau verplaatsen, en de channel van m'n WiFi veranderen, omdat de Mini anders maar met ~5 Mbit/s met de router communiceerde

Oud:

Nieuw:

Wat is er te zien
* Mac Mini 2011 (2.5 i5, 8GB, 500GB, 6630M) met SuperDrive
* Apple Keyboard A1048 en Magic Trackpad
* 2x HP LP2065 (20" 1600x1200)
* Samsung M2 1TB (TimeMachine) en WD Elements 2.5" 1TB (films en series)
* MacBook (2.0 C2D, 3GB, 120GB)
* Onkyo CR-305FX
* Oude telefoon (British Telecom, alleen voor de sier)
* Allerlei random rommel (mijn bureau is meestal in een dergelijke staat van opgeruimdheid, het hoeft voor mij niet klinisch
Foto is gemaakt met iPhone 5 16GB, DSLR zit in een la die momenteel is ingebouwd met nog uit te zoeken dozen

Kon je die speakers net naar beneden verplaatsen en die 2 hp's ernaast zetten? Dus 3 monitoren?
Kort gezegd, nee. De speakers passen niet staand onder de plank, bovendien staan ze nu vrij optimaal voor het geluid. Daarnaast is de plank niet breed genoeg om de drie beeldschermen naast elkaar te kunnen zetten.harryslinger schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:08:
Kon je die speakers net naar beneden verplaatsen en die 2 hp's ernaast zetten? Dus 3 monitoren?
Verder vind ik twee schermen genoeg, en denk ik dat ik niet zou kunnen werken met de Acer naast de HP's, omdat ze verschillend zijn in paneel (TN vs IPS) en verticale resolutie (1080 vs 1200).
Sinds vorige week een mac mini in mijn bezit:

Wat zie je:

Wat zie je:
- mac mini 2,3ghz quadcore i7 met 16GB memory, 1TB HDD(late 2012)
- 24inch Dell scherm (2408WFP)
- Yamaha HS5 active monitor speakers
- NI Komplete Audio 6 geluidskaart
- NI Maschine MK1
- Lego Delorean

[ Voor 3% gewijzigd door steffex op 05-09-2013 10:55 ]
Offtopic: Maar kan het boekje niet vinden bij de Apple store in Amsterdam? Is een kladblok neem ik aan?Mektheb schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:03:
Leuke achtergrond steffex

[ Voor 3% gewijzigd door Muchachooo op 05-09-2013 11:13 ]
Je moet er om vragenSqu1zZy schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:04:
[...]
Offtopic: Maar kan het boekje niet vinden bij de Apple store in Amsterdam? Is een kladblok neem ik aan?
Het is eigenlijk gewoon een A4 notitieboek
Zijn ze wel tekoop?Mektheb schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:15:
[...]
Je moet er om vragen!
Het is eigenlijk gewoon een A4 notitieboek
Mooie setup! Ik had deze Yamaha's ook op het oog. Hoe bevallen ze? Heb je ze uitvoerig getest en vergeleken met andere monitor speakers?steffex schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:45:
[afbeelding]
Wat zie je:Sorry voor de niet al te beste foto.
- NI Maschine MK1
- Lego Delorean
Je mag me ook een DM sturen als het teveel offtopic gaat.
Waar heb je dat Trowboy Finder kussen vandaan? Wil er ook wel eentje voor naast mijn HackintoshZpAz schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:11:
Tijd geleden dat ik hier heb gepost. Ondertussen wat veranderingen doorgevoerd. Volgens mij was de laatste keer met één scherm en een 2008 (non unibody MBP).
Nu sinds een weekje een rMBP 13". Ook een tijdje een extra monitor, de rest is nog voornamelijk hetzelfde als "vroeger".
[afbeelding]
Wat zien we:
- Apple rMBP 13"
- Apple keyboard
- Apple Touchpad
- XBOX 360
- KVM switch* voor wisselen XBOX en Macbook.
- Creative speakers
- Razr Orochi
- Vrijwel ongebruikte Wacom Pen en Touch tablet
- 2x Samsung SyncMaster 245b (één een plus, die heeft een hoger dynamisch contrast volgens mij)
- Een shitload aan kabels (die ik niet zie als ik er zit) en een behangetje uit 1980 ofzo.
In een andere hoek van mijn kamer heb ik "doosjes" vind het wel leuk om de (mooie) doosjes van mijn aankopen te bewaren.
[afbeelding]
En natuurlijk een Throwboy Finder pillow!
Wel lang voor dat hij verstuurd word

[ Voor 3% gewijzigd door TweakedTea op 05-09-2013 21:34 ]
Even je overscan instelling aanpassen, dan is je beeld fullscreen...Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 13:06:
Hierbij mijn huidige setup
Panasonic 42 inch plasma, Mac Mini Core Duo.
Mooie TV trouwens, heb zelf ook een 42 plasma van Panasonic met zwarte rand maar dit ziet er ook goed uit!
[ Voor 17% gewijzigd door J0HAN op 08-09-2013 13:19 ]
MacBook Pro M1 (2021) Mac Mini (2011) iPhone 12 Pro
Hangt je scherm nou scheef?Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 13:06:
[afbeelding]
Verwijderd
Het is de vloer in combinatie met het vreemde perspectief van de foto

Scherm is fullscreen, is een VGA plasma uit 2004 met slechts 3000 branduren. Ik had hiervoor en 37 inch en net deze 42 inch gekocht. Het is een monitor , Resolutie 852x480. Professioneel model , 30 kilo, niet stuk te krijgen.J0HAN schreef op zondag 08 september 2013 @ 13:18:
[...]
Even je overscan instelling aanpassen, dan is je beeld fullscreen...
Mooie TV trouwens, heb zelf ook een 42 plasma van Panasonic met zwarte rand maar dit ziet er ook goed uit!
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2013 14:30 ]

MacBook Pro Mid 2010
Cinema Display 20"
Apple Wireless Keyboard
Dockje voor m'n iPhone.
Foto genomen met een witte iPhone 4S 16GB.
[ Voor 7% gewijzigd door Frietsaus op 21-09-2013 17:54 ]
Hehe leuk om te zien, wij hebben de 50 inch variant 1280 x 720 met hdmi > vga converterVerwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 14:11:
[...]
Het is de vloer in combinatie met het vreemde perspectief van de foto
[...]
Scherm is fullscreen, is een VGA plasma uit 2004 met slechts 3000 branduren. Ik had hiervoor en 37 inch en net deze 42 inch gekocht. Het is een monitor , Resolutie 852x480. Professioneel model , 30 kilo, niet stuk te krijgen.
Maar verder doet die het nog als een beest
[ Voor 4% gewijzigd door sweebee op 21-09-2013 22:50 ]
Hoeveel branduren heeft die plasma nou?
Je hebt nog mazzel dat de boel niet vol in de fik is gegaan...
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Eindelijk is de studeerkamer af. Het beeldscherm is een Asus MX2913H en de speakers zijn van Audioengine (de A2 versie). De Lexicon Alpha (4) zorgt ervoor dat er goed geluid uitkomt. In figuur 3 zien we iOS7 schitteren.
Alles hangt aan een Macbook Pro 13'' uit 2010.
(1)

(2)

(3)

(4)

(5)

Verder zijn alle muren bedekt met filmposters.
Gewoon omdat het kan! En omdat het behang eronder spuuglelijk was.. 

(1)
(2)
(3)
(4)
(5)
Verder zijn alle muren bedekt met filmposters.
Mooie set hoor ! hoe bevallen de speakers?, ik zit heel erg te twijfelen om mijn M40's te verkopen en die terug te kopen.
Mijn setupje:

Beeld:
2x LG IPS237
Aangesloten op een Macbook Pro Retina 15"
(2,7-ghz, i7, 512GB SSD, 16GB Ram)
Geluid:
Logitech X550 5.1 Speakerset
Beats by Dr. Dre (studio)
Overig:
iPad 2 (16GB)
iPhone 4s (16GB)
iPhone 5 (16GB)
Magic Mouse
Bluetooth Keyboard

Beeld:
2x LG IPS237
Geluid:
Overig:
iPad 2 (16GB)
iPhone 4s (16GB)
iPhone 5 (16GB)
Magic Mouse
Bluetooth Keyboard
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Nice beeldscherm, heb zelf de 27" versie -- en leuke klok van de IKEA, heb ook dezelfde op mijn studentenkamer hangen en om het rijtje af te maken: leuke iPhone 5 en leuke bureaulamp, heb identieke exemplaren daarvanSafaci schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:10:
Eindelijk is de studeerkamer af. Het beeldscherm is een Asus MX2913H en de speakers zijn van Audioengine (de A2 versie). De Lexicon Alpha (4) zorgt ervoor dat er goed geluid uitkomt. In figuur 3 zien we iOS7 schitteren.![]()
(1)
[afbeelding]
(2)
[afbeelding]
(3)
[afbeelding]
(4)
[afbeelding]
(5)
[afbeelding]
Verder zijn alle muren bedekt met filmposters.Gewoon omdat het kan! En omdat het behang eronder spuuglelijk was..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Prima oplossing voor je behang trouwens, ziet er best tof uit. Heb zelf opnieuw behangen op mijn kamer maar goed, kost allemaal weer werk (in de vorm van geld en tijd).
Goed bezig dat je zo veel foto's plaatst, want de laatste tijd is het meer gepraat dan het showen van setups hier in dit topic

@UnitedJunk, hoe heb jij 2 schermen aangesloten op je macbook?
Ziet er verder strak uit, ik zal morgen of overmorgen weer een foto posten
Verwijderd
Lol, en dan beweren ze nog dat plasmas van Panasonic niet inbranden...sweebee schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 22:36:
[...]
Hehe leuk om te zien, wij hebben de 50 inch variant 1280 x 720 met hdmi > vga converterHelaas zijn ze wel kapot te krijgen...
[afbeelding]
Maar verder doet die het nog als een beestBeeld kwaliteit is ook nog steeds erg goed (kleuren & contrast). De resolutie natuurlijk wat minder. Deze tv hangt er volgens mij ook al bijna 10 jaar. Maar ze zijn idd heel erg zwaar, de 50 inch wel 40 kilo denk ik?
Ik had eerst de 37 inch en nu de 42 inch, perfect voor SD materiaal en super mooi met HD materiaal. Kleuren en contrast zijn gewoon goed op deze oude monitors.
wat voor speakers heb je naast de tv hangen? zien er tof uit! komt er een beetje goed geluid uit?Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 13:06:
Verwijderd
Dat zijn Anthony Gallo Nucleus Micro speakers. Los te koop of met subwoofer. Komt prma geluidje uit voor TV boxen voor mij.ido schreef op zondag 22 september 2013 @ 23:04:
[...]
wat voor speakers heb je naast de tv hangen? zien er tof uit! komt er een beetje goed geluid uit?

Midden in de rommel. Vanwege mijn ziekte logeer al máánden bij mij ouders, maar heb wel mijn hardware kunnen/mogen opstellen (ik lig in de woonkamer).

Wat je ziet is een MBA 2011 met 4gb/128gb SSD, daarnaast een 1tb Thunderbolt HD, de magic mouse/magic touchpad/magic keyboard, en natuurlijk de Apple Thunderbolt display.
Linksonder een perzisch muismatje, kado van een aardige buurvrouw die altijd langskomt voor een praatje!
Rechtsachter mijn soldeerstation en voeding voor mijn Arduino electronica projectjes; ik ben niet mobiel maar ik kan wel een uurtje solderen (voordat mijn energie op is). Ik ben pas 4 maanden bezig dus verwacht niet te veel, t'is iets dat mij afleiding biedt.

Wat je ziet is een MBA 2011 met 4gb/128gb SSD, daarnaast een 1tb Thunderbolt HD, de magic mouse/magic touchpad/magic keyboard, en natuurlijk de Apple Thunderbolt display.
Linksonder een perzisch muismatje, kado van een aardige buurvrouw die altijd langskomt voor een praatje!
Rechtsachter mijn soldeerstation en voeding voor mijn Arduino electronica projectjes; ik ben niet mobiel maar ik kan wel een uurtje solderen (voordat mijn energie op is). Ik ben pas 4 maanden bezig dus verwacht niet te veel, t'is iets dat mij afleiding biedt.
Een Retina MBP heeft 2 thunderbolt poortenrichard-96 schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:41:
@UnitedJunk, hoe heb jij 2 schermen aangesloten op je macbook?
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
En een HDMI-poort ook nog. Heb zelf een VGA-DVI adapter en een HDMI kabel... maar dat komt omdat ik relatief goedkope monitoren gebruik (zitten geen Thunderbolt poorten op)Darkstar schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:51:
[...]
Een Retina MBP heeft 2 thunderbolt poorten
ahaa. Heeft iemand een idee hoe je goedkoop 2 schermen op een macbook pro 2011 aansluit ?Darkstar schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:51:
[...]
Een Retina MBP heeft 2 thunderbolt poorten
Dat kan met bv. een Matrox DualHead: http://www.matrox.com/gra...alhead2go_digital_me/mac/richard-96 schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:09:
[...]
ahaa. Heeft iemand een idee hoe je goedkoop 2 schermen op een macbook pro 2011 aansluit ?
Niet zo heel goedkoop, maar ik denk zowat de enige mogelijkheid.
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Ze kunnen hard, erg hard. Het geluid is gedetailleerd en dynamisch. Daarnaast voelen ze erg robuust aan. Wel zou ik er een A/D converter of externe geluidskaart (vanaf €30 verkrijgbaar bij Baxshop) ertussen zetten.Mektheb schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:21:
Mooie set hoor ! hoe bevallen de speakers?, ik zit heel erg te twijfelen om mijn M40's te verkopen en die terug te kopen.
Bedankt, ben er ook erg blij mee.Arthur-M. schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:34:
Ziet er mooi uit zeg!
Bedankt, ik verwacht binnenkort weer wat foto's te plaatsen zodra Apple de nieuwe Retina's aankondigt.bartpostma schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:02:
[...]
[...]
Prima oplossing voor je behang trouwens, ziet er best tof uit. Heb zelf opnieuw behangen op mijn kamer maar goed, kost allemaal weer werk (in de vorm van geld en tijd).
Goed bezig dat je zo veel foto's plaatst, want de laatste tijd is het meer gepraat dan het showen van setups hier in dit topic(ja, ben mij er van bewust dat ik op het moment geen foto's plaats, maar mijn setup staat er al tussen in dit topic).
Kijk super bedankt, ik heb een DAC op buizen dus dat moet wel goed komenSafaci schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:50:
[...]
Ze kunnen hard, erg hard. Het geluid is gedetailleerd en dynamisch. Daarnaast voelen ze erg robuust aan. Wel zou ik er een A/D converter of externe geluidskaart (vanaf €30 verkrijgbaar bij Baxshop) ertussen zetten.
[...]
Bedankt, ben er ook erg blij mee.
[...]
Bedankt, ik verwacht binnenkort weer wat foto's te plaatsen zodra Apple de nieuwe Retina's aankondigt.

Ik heb ondertussen mijn 27" iMac 2010 ingeruild voor een MacBook Pro 2011 i5, de iMac is verkocht omdat ik een laptop nodig had voor mijn werk en 2 Macs vind ik te duur en overbodig.
De iMac stond eerder op de begane grond maar nu ik met mijn MB ook gewoon even beneden kan gaan zitten (alleen boven zitten is soms wel een beetje stil..) ben ik verhuist naar mijn slaapkamer.
Tot vorig jaar was ik veel bezig met muziek maar nu ben ik toch te druk met school, stage etc, vandaar die speakers.
Wat je ziet
-MacBook Pro early 2011 (2,3 gHz i5, 320GB en 4GB werkgeheugen)
-HP L1908w monitor
-Externe harde schijf van 500 GB
-KRK Rokit 5 (speakers)
-Apple Keyboard , Trackpad en iPhone dock
-Wereldbol en een fotolijst van de ikea met een quote van Steve op een a4tje (een echte poster is besteld)
Wat je niet ziet
-iPhone 4s 16GB
-iPad mini (ligt in de kast want het scherm is gebroken (
-icon logicon mini geluidskaart
-usb hubje etc.
Wat ik nog wil
-8GB Ram en SSD in de MacBook
-Een nieuwe monitor en het liefst 2 monitoren, maar dit is erg duur.. misschien ga ik sparen voor een belkin thunderbolt dock
Mag ik vragen welke led strips je gebruikt?UnitedJunk schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:28:
Mijn setupje:
[afbeelding]
Beeld:
2x LG IPS237
Geluid:
Overig:
iPad 2 (16GB)
iPhone 4s (16GB)
iPhone 5 (16GB)
Magic Mouse
Bluetooth Keyboard
Het is alweer even geleden dat ik hier mijn setup postte, er is inmiddels een hoop veranderd. Ik ben van dit...

naar dit gegaan:

Veranderingen:
- HP monitor vervangen voor een Dell U2713HM. Staat aangesloten op zowel m'n Macbook Air als de Core2Quad minitower onder m'n bureau. Wat een fantastisch scherm is dit!
- toetsenbord vervangen voor een Apple Wired US Keyboard. Is net als m'n muis aangesloten op m'n minitower, met Synergy kan ik nu seamless switchen tussen beide systemen. Niet alle toetsen behouden hun werking op deze manier; ik ben nog op zoek naar een manier om dit te fiksen.
- Apple Touchpad aangeschaft. Ik muis nu met rechts, terwijl ik met links heerlijk op de Apple manier met twee vingers kan scrollen. Werkt tot nu toe alleen met m'n Mac, ik wil 'm nog een keer werkend krijgen met Windows 7 zodat ik 'm ook op m'n andere systeem kan gebruiken.
Ik speel nu met het idee om van m'n Macbook Air om te wisselen naar een Mac Mini en een iPad. Ik ben nu vaak lange dagen buitenshuis en onderweg, en de batterij van m'n Mac gaat vaak niet lang genoeg mee naar m'n zin. Het meeste wat ik ermee doe zou ik ook op een iPad kunnen, en thuis zou ik dan een krachtiger workstation hebben met de mogelijkheid tot aansturen van twee monitors (Kan er maar eentje aansturen met deze versie MBAir). Keuzes keuzes keuzes...

naar dit gegaan:

Veranderingen:
- HP monitor vervangen voor een Dell U2713HM. Staat aangesloten op zowel m'n Macbook Air als de Core2Quad minitower onder m'n bureau. Wat een fantastisch scherm is dit!
- toetsenbord vervangen voor een Apple Wired US Keyboard. Is net als m'n muis aangesloten op m'n minitower, met Synergy kan ik nu seamless switchen tussen beide systemen. Niet alle toetsen behouden hun werking op deze manier; ik ben nog op zoek naar een manier om dit te fiksen.
- Apple Touchpad aangeschaft. Ik muis nu met rechts, terwijl ik met links heerlijk op de Apple manier met twee vingers kan scrollen. Werkt tot nu toe alleen met m'n Mac, ik wil 'm nog een keer werkend krijgen met Windows 7 zodat ik 'm ook op m'n andere systeem kan gebruiken.
Ik speel nu met het idee om van m'n Macbook Air om te wisselen naar een Mac Mini en een iPad. Ik ben nu vaak lange dagen buitenshuis en onderweg, en de batterij van m'n Mac gaat vaak niet lang genoeg mee naar m'n zin. Het meeste wat ik ermee doe zou ik ook op een iPad kunnen, en thuis zou ik dan een krachtiger workstation hebben met de mogelijkheid tot aansturen van twee monitors (Kan er maar eentje aansturen met deze versie MBAir). Keuzes keuzes keuzes...
[ Voor 3% gewijzigd door SublimnAll op 23-09-2013 22:35 . Reden: plaatje was te groot ]
Ooit gekocht bij de Ikea voor een paar euro. Binnenkort stap ik over op Philips Hue.JuliandeB schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:17:
[...]
Mag ik vragen welke led strips je gebruikt?
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Ik heb het volgende kastje gekocht:http://www.alternate.nl/EVGA/EVGA+USB-Display-Adapter/html/product/1018000/
Werkt prima voor office gebruik icm Macbook Air 2011.
richard-96 schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:09:
[...]
ahaa. Heeft iemand een idee hoe je goedkoop 2 schermen op een macbook pro 2011 aansluit ?
Alternatief: http://www.laptopshop.be/...stream-transport-hub.htmltinusa4 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:58:
Ik heb het volgende kastje gekocht:http://www.alternate.nl/EVGA/EVGA+USB-Display-Adapter/html/product/1018000/
[...]
De prijs is doenbaar & Displayport V1.2 staat toe multistream te gebruiken.
Copypasta wikipedia:
DisplayPort version 1.2 was approved on December 22, 2009. The most significant improvement of the new version is the doubling of the effective bandwidth to 17.28 Gbit/s in High Bit Rate 2 (HBR2) mode, which allows increased resolutions, higher refresh rates, and greater color depth. Other improvements include multiple independent video streams (daisy-chain connection with multiple monitors) called Multi-Stream Transport, facilities for stereoscopic 3D, increased AUX channel bandwidth (from 1 Mbit/s to 720 Mbit/s), more color spaces including xvYCC, scRGB and Adobe RGB 1998, and Global Time Code (GTC) for sub 1 µs audio/video synchronisation. Also Apple Inc.'s Mini DisplayPort connector, which is much smaller and designed for laptop computers and other small devices, is compatible with the new standard.[12][13][14][2][15]
Je hebt alleen zo weinig aan DP1.2 want de TB chip kan hier op vast lopen. De meesten ondersteunen alleen DP1.1a, de nieuwste generatie die net voor TB2 komt schijnt nog wat meer te kunnen bij de DisplayPort passthrough. TB2 zal echter volledig ondersteuning voor DP1.2 bieden.
Tijd voor een update.
Momenteel is het een drukke bedoeling:

Die Mac Pro staat er normaal niet (ik heb hem opgeschoond voor de verkoop).

Dit is normaal gesproken mijn setup: (wallpaper zelf geschoten
)

Mijn stuff:
Macbook Pro 15" Retina mid 2012 2.3Ghz 16GB 512GB
iPad 3 Wifi 32GB
iPhone 5 32GB zwart (foto's mee gemaakt)
24" LED Cinema Display
Philips 32" TV
Leap Motion
Apple Wireless keyboard, magic mouse en touchpad
Apple TV & Time Capsule 2TB uit het zicht
Tijdelijk:
Mac Pro 2009 2x 2.93Ghz Quad Core, 10GB (man wat is dat ding snel
)
2x Apple Cinema Display 23"
Ik probeer te kiezen tussen het matte 23" scherm en het mooire, betere maar glossy 24" scherm met handige aansluiting. (beiden staan er net 2 weken). De laatste heeft een mooier beeld, maar ik heb een raam naast me op het zuiden en vind het wel lekker om af en toe in de zon te zitten maar dan zie ik niet zo veel meer. Iemand nog tips voor de lange termijn welke fijner is?
Momenteel is het een drukke bedoeling:

Die Mac Pro staat er normaal niet (ik heb hem opgeschoond voor de verkoop).

Dit is normaal gesproken mijn setup: (wallpaper zelf geschoten

Mijn stuff:
Macbook Pro 15" Retina mid 2012 2.3Ghz 16GB 512GB
iPad 3 Wifi 32GB
iPhone 5 32GB zwart (foto's mee gemaakt)
24" LED Cinema Display
Philips 32" TV
Leap Motion
Apple Wireless keyboard, magic mouse en touchpad
Apple TV & Time Capsule 2TB uit het zicht
Tijdelijk:
Mac Pro 2009 2x 2.93Ghz Quad Core, 10GB (man wat is dat ding snel
2x Apple Cinema Display 23"
Ik probeer te kiezen tussen het matte 23" scherm en het mooire, betere maar glossy 24" scherm met handige aansluiting. (beiden staan er net 2 weken). De laatste heeft een mooier beeld, maar ik heb een raam naast me op het zuiden en vind het wel lekker om af en toe in de zon te zitten maar dan zie ik niet zo veel meer. Iemand nog tips voor de lange termijn welke fijner is?
Achtergrond pleasesteffex schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:45:
[afbeelding]
Wat zie je:Sorry voor de niet al te beste foto.
- NI Maschine MK1
- Lego Delorean

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Sinds een week ook Macbook Air-eigenaar. Nu alleen nog wat oefenen op het maken van kunstige foto's 

U ziet:
- Macbook Air 2013, 13" base model
- Dell U2312HM aangesloten op mijn desktop
- Logitech K810 en T650
- Akai LPD8
- Nexus 4 met scherm dat in 1000 stukken ligt
- rommel

U ziet:
- Macbook Air 2013, 13" base model
- Dell U2312HM aangesloten op mijn desktop
- Logitech K810 en T650
- Akai LPD8
- Nexus 4 met scherm dat in 1000 stukken ligt
- rommel
[ Voor 12% gewijzigd door Th1x4nG op 29-09-2013 17:25 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Klopt, deze schermen heb ik net nieuw, zodra ik weet welke ik wil houden (en hoe hoog hij moet staan, met boeken kan je dat een beetje uitproberen) dan maak ik een mooie verhoging van MDFvhal schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:32:
Valt mij op hoeveel "poor man's" monitorverhogers er worden gebruikt. Pak papier, boeken e.d. Functioneel ok maar het staat een beetje vreemd/apart in de meeste clean setups.
Ik heb nu net mijn Apple setup helemaal compleet, dus ik zal hier ook eens wat posten

De foto is niet super, lichtval was namelijk bagger, maar het is te zien.
Wat je ziet (vlnr):
- MacBook Pro (medio 2012), 2.3GHz Core i7, 8GB RAM, NVIDIA GeForce GT 650M 512 MB, 500GB HDD
- Thunderbolt Display, verbonden met de MacBook.
- Magic Mouse en draadloos Apple Keyboard (bij de Macbook).
- iMac, medio 2011 (geloof ik), Intel Dual Core, 8GB RAM, 1TB HDD.
- Apple Keyboard, Magic Mouse (bij de iMac).
- iPhone 4S (wit)
Wat je niet ziet:
- iPad (3e generatie)
- iPhone 4 (zwart), foto mee genomen.
- Apple Trackpad bij de iMac, lag iets verder naar rechts.
Ik zal proberen een betere foto te plaatsen een keer. Wat vinden jullie ervan?

Wat je ziet (vlnr):
- MacBook Pro (medio 2012), 2.3GHz Core i7, 8GB RAM, NVIDIA GeForce GT 650M 512 MB, 500GB HDD
- iPhone 4S (wit)
Wat je niet ziet:
- iPad (3e generatie)
Sweet setupCor453 schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:37:
Ik heb nu net mijn Apple setup helemaal compleet, dus ik zal hier ook eens wat posten![]()
[afbeelding]
Wat je ziet (vlnr):
- iPhone 4S (wit)
Wat je niet ziet:
- iPad (3e generatie)
Enige wat ik jammer(?) vind is dat thunderbolt displays en iMacs geen gelijke hoogte hebben
[ Voor 16% gewijzigd door Selmer op 29-09-2013 23:02 ]
Leuke setup, alleen is die iMac zeker geen 2011. Het is het vorige model qua design, zo te zien de 24". En die is tot begin 2009 gemaakt. Denk dat je de 3.06GHz heb aangezien je aangeeft dat de HDD 1TB is: http://www.everymac.com/s...num-early-2009-specs.htmlCor453 schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:37:
Ik heb nu net mijn Apple setup helemaal compleet, dus ik zal hier ook eens wat posten![]()
[afbeelding]
Wat je ziet (vlnr):
- iPhone 4S (wit)
Wat je niet ziet:
- iPad (3e generatie)
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Mooie set. Waar was je tijdens het nemen van deze foto mee bezig? Groene code in het rechtse scherm doet me denken aan The MatrixCor453 schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:37:
Wat vinden jullie ervan?
Heb je al eens geprobeerd om Synergy te gebruiken, zodat je met één set toetsenbord en muis al je systemen kan bedienen? http://synergy-foss.org
Wel eens gedaan ja, maar toch vind ik apart af en toe handiger, omdat er af en toe ook rare glitches op het andere scherm komen.SublimnAll schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:08:
[...]
Mooie set. Waar was je tijdens het nemen van deze foto mee bezig? Groene code in het rechtse scherm doet me denken aan The Matrix![]()
Heb je al eens geprobeerd om Synergy te gebruiken, zodat je met één set toetsenbord en muis al je systemen kan bedienen? http://synergy-foss.org
Die terminal vind ik gewoon een epische kleur hebben. Waarschijnlijk gewoon aan het SVN'en of C-compilen.
@RayDeJee: inderdaad, ik was het even vergeten. Had geen zin om te lopen
Mooie set in ieder geval.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Als je voor de anti glare 23 inch gaat, heb je weinig tot geen last van de AG coating.pposthoorn schreef op zondag 29 september 2013 @ 02:13:
Maar het zijn keuzes. Betere beeldkwaliteit en reflecties, of het doen met iets mindere beeldkwaliteit terwijl je geen last hebt van de reflecties.

Oke nou hier dan een keer mijn setup
Eerste keer op dit forum en het ziet er allemaal erg goed uit!
Hier een lijst van wat je ziet:
Mac Pro (2010) 8-Core 2.4 GHz, 256 GB Intel SSD, 2 x 1 TB HDD, 20 GB Ram en een HD 5870
MacBook Pro 15" (2010) 2.66 GHz i7 Dual Core, 256 GB Intel SSD en 8GB Ram
Asus Scherm (weet niet meer welk model, is 27" groot)
Harman Kardon Soundsticks II
Apple Keyboard (wired & wireless)
Blue Snowball microfoon
Magic Mouse
Logitech G700s
Xbox Controller voor Windows
PS3 Slim met 2 controllers
500GB HDD origineel van de MacBook Pro
en als laatste mijn eigen i7 4770k Haswell build, moet nog een watergekoelde GTX 780 in komen. Heb nog een HD 7970 van XFX liggen die ik terug moet sturen voor een RMA en daar neem ik dus die GTX 780 voor in de plaats. Als je nog verdere specs van de PC dan doe ik dat wel in een andere reactie, maar back ontopic de Mac Pro is echt de beste machine die me ooit is overkomen, werkt altijd, altijd snel (renderen is niet even snel als de nieuwe 4770k, maar de cpu usage komt nooit boven 20% dus je hebt altijd genoeg capaciteit voor meerdere dingen tegelijk)
En het mooiste van alles de achtergrond op het scherm is 5 minuten van mijn huis genomen, ik woon namelijk op Bonaire
Oh en wat je niet ziet is mijn HTC One waarmee ik de foto's maak en een 24" Philips scherm dat nog in de plaats van de printer moet komen, maar we moeten eerst nog een plankje aan de muur maken om die daarop te zetten (naast mijn deel van het bureau staat nog een 2009 model iMac 27" 3.06 GHz C2D)
Heb je je PS3 dan ook aangesloten op je beeldscherm of zo?
(offtopic) Bonaire, nice!
(offtopic) Bonaire, nice!
Ja heb ik inderdaad, net iets te warm om in de huiskamer te zitten
In het kantoor hebben we altijd de airco aanstaan, is ook beter voor de PC's.
Daar hou ik van, een bureau waar alles te vinden is, niet mega opgeruimd strak en kaal, maar toch lekker netjes en werkbaar.meirnoordermeer schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 04:09:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke nou hier dan een keer mijn setup![]()
Eerste keer op dit forum en het ziet er allemaal erg goed uit!
Hier een lijst van wat je ziet:
Mac Pro (2010) 8-Core 2.4 GHz, 256 GB Intel SSD, 2 x 1 TB HDD, 20 GB Ram en een HD 5870
MacBook Pro 15" (2010) 2.66 GHz i7 Dual Core, 256 GB Intel SSD en 8GB Ram
Asus Scherm (weet niet meer welk model, is 27" groot)
Harman Kardon Soundsticks II
Apple Keyboard (wired & wireless)
Blue Snowball microfoon
Magic Mouse
Logitech G700s
Xbox Controller voor Windows
PS3 Slim met 2 controllers
500GB HDD origineel van de MacBook Pro
en als laatste mijn eigen i7 4770k Haswell build, moet nog een watergekoelde GTX 780 in komen. Heb nog een HD 7970 van XFX liggen die ik terug moet sturen voor een RMA en daar neem ik dus die GTX 780 voor in de plaats. Als je nog verdere specs van de PC dan doe ik dat wel in een andere reactie, maar back ontopic de Mac Pro is echt de beste machine die me ooit is overkomen, werkt altijd, altijd snel (renderen is niet even snel als de nieuwe 4770k, maar de cpu usage komt nooit boven 20% dus je hebt altijd genoeg capaciteit voor meerdere dingen tegelijk)
En het mooiste van alles de achtergrond op het scherm is 5 minuten van mijn huis genomen, ik woon namelijk op Bonaire
Oh en wat je niet ziet is mijn HTC One waarmee ik de foto's maak en een 24" Philips scherm dat nog in de plaats van de printer moet komen, maar we moeten eerst nog een plankje aan de muur maken om die daarop te zetten (naast mijn deel van het bureau staat nog een 2009 model iMac 27" 3.06 GHz C2D)
ah dat verklaart de stopcontacten, de omvormer en het hekwerk voor het raammeirnoordermeer schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 04:09: ik woon namelijk op Bonaire
[ Voor 3% gewijzigd door Geckoo op 02-10-2013 09:20 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Hallo allemaal. Na lang me lang te hebben vergaapt aan de mooie opstellingen van iedereen nu de tijd om mijn eigen setup te posten;

Imac, 3tb fusiondrive, 32gb ram, 2gb videokaart.
Macbook retina.
Ipad 3 in Twelve-South hoverbar
Iphone 4s in een Lunatik hoes.
Keyboard en trackpad met een Twelve-South MagicWand.
Wat je niet ziet; Twelve-South backpack met daarop een 128GB Lacie Rugged SSD, en een Twelve-South bookarc voor de macbook. (Ja, ik heb wel wat met de spullen van die firma..
)
Ben nog aan het zoeken naar de juiste verlichting voor het geheel. Zit te denken aan iets met blauwe LED's.
*EDIT* Nog vergeten; een airport express die het signaal versterkt van mijn airport extreme die bij het modem hangt.

Macbook retina.
Wat je niet ziet; Twelve-South backpack met daarop een 128GB Lacie Rugged SSD, en een Twelve-South bookarc voor de macbook. (Ja, ik heb wel wat met de spullen van die firma..
Ben nog aan het zoeken naar de juiste verlichting voor het geheel. Zit te denken aan iets met blauwe LED's.
*EDIT* Nog vergeten; een airport express die het signaal versterkt van mijn airport extreme die bij het modem hangt.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2013 14:45 ]
Mooie set zo ! heb gelijk gebookmarked voor de stand haha dat is wel mooi hoor zo met je iPad
Die iPad steun vind ik gaaf!Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:23:
Hallo allemaal. Na lang me lang te hebben vergaapt aan de mooie opstellingen van iedereen nu de tijd om mijn eigen setup te posten;
[afbeelding]
Macbook retina.
Wat je niet ziet; Twelve-South backpack met daarop een 128GB Lacie Rugged SSD, en een Twelve-South bookarc voor de macbook. (Ja, ik heb wel wat met de spullen van die firma..)
Sowieso wel een nice (dure) opstelling:)
Verwijderd
Dank je.
Ik was zo klaar met mn windows machine, dat ik in rap tempo ben overgestapt. En toen heb ik meteen de zure financiële appel inclusief klokhuis maar opgegeten..
Die hoverbar is echt ideaal. Je kunt hem ook gewoon aan een bureau bevestigen. (Mits niet dikker dan een centimeter of 4)
Ik was zo klaar met mn windows machine, dat ik in rap tempo ben overgestapt. En toen heb ik meteen de zure financiële appel inclusief klokhuis maar opgegeten..
Die hoverbar is echt ideaal. Je kunt hem ook gewoon aan een bureau bevestigen. (Mits niet dikker dan een centimeter of 4)
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Pas op met EXIF (locatie)data in de foto, helaas heeft niet iedereen goede bedoelingen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Pas op met EXIF (locatie)data in de foto, helaas heeft niet iedereen goede bedoelingen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.