Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
3XPER7 schreef op zondag 14 april 2013 @ 11:04:

Kan mij het verder schelen dat jij het allemaal prima vind. Ik vind het te duur en ik vind het belachelijk dat calling cards die er standaard in horen te zitten eruit gesloopt zijn om vervolgens los te verkopen.
wat kan mij het verder schelen dat jij het er niet mee eens ben?

ik heb daar een mooie oplossing voor: NIET kopen.,..

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Man, wat een rage in dit topic, typisch CoD spelers. JK (nou niet gaan ragen). :+

My 2 cents,
Als je het leuk vind om anders te zijn dan de rest met bijvoorbeeld een camo, dan koop je het lekker. Vind je het nodig om extra CaC slots te hebben, koop je het. Niemand is verplicht het te kopen, Activision geeft je de mogelijkheid, je wordt niet beter als je een bacon camo gebruikt of 100 CaC slots.

Zelf ga ik de extra CaC slots wel kopen denk ik, elke gametype en eigen tab. Qua camo's ik vind de paarse (naam kwijt) er wel leuk uitzien, ook graffiti ziet er vet uit. Heb ze nog niet gekocht, mocht ik de behoefte hebben koop ik ze wel.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Ach misschien een extra set voor classes en een camo'tje. Er is er maar 1 bij die ik wel 'mooi' vind.
De rest is het voor mij allemaal niet. Dan maar 4 euro minder.

Ik heb al bespaard op het DLC pack dus die paar euro kunnen me ook niet deren.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is nuketown trouwens nu ook gratis beschikbaar voor ps3?

Extra cac misschien 1 extra setje maar denk het niet echt nodig en die rets en camos kunnen me gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Voor iemand die de extra CaC slots heeft, kun je de verschillende tabs ook een naam geven? Dat zou dan wel weer mooi zijn.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Via "Class Set Options" zou dat moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 17:55
Ja je kunt Class sets andere namen geven

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 15:12
Ja, je kan ze allemaal een andere naam geven. Maar let op dat je wel voordat de ronde begint het juiste setje hebt geselecteerd. Je kan maar met 1 groep spelen, als je 1 groep maakt met allemaal sniper classes dan ben je daarop aangewezen die game. Dat zal er mee te maken hebben dat 50 beschikbare slots in een game geen ruimte meer laat voor het overwegen van keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

reemprive schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:51:
Ja, je kan ze allemaal een andere naam geven. Maar let op dat je wel voordat de ronde begint het juiste setje hebt geselecteerd. Je kan maar met 1 groep spelen, als je 1 groep maakt met allemaal sniper classes dan ben je daarop aangewezen die game. Dat zal er mee te maken hebben dat 50 beschikbare slots in een game geen ruimte meer laat voor het overwegen van keuzes.
Ooh, dat maakt het meteen een stuk minder aantrekkelijk in mijn inzicht. Want dit ga ik absoluut vergeten :9

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nu loop ik ook zelf wel eens met diamond camo's of gouden camo rond, want dat geeft in elk geval aan dat je wat uurtjes tijd in een wapen hebt gestopt. Maar nu met die nieuwe camo's vind ik het wel een beetje een kauwgomballengame worden. De een heeft een paarse gun, de ander heeft er bacon(?) op, en ga zo maar door. Nu vind ik die camo's verder helemaal geen punt, alleen jammer dat het kleurgebruik allemaal zo "teletubbie" is.
als mensen zulke fukked up wapens gebruiken waar je makkelijk mee kan killen zonder er echt moeite voor te hoeven doen of zonder enige skills, irriteert dat andere mensen, vrij logisch. Andere zijn lekker bezig en er komt dan iemand met kap40je of shotgun je neer knallen terwijl jij veel beter bent dan die gozer. Verziekt gewoon de fun van het spel voor al je tegenstanders. Niet normaal ook hoe vaak zoiets me tegen houd van een nuclear.

mensen moeten inderdaad is gewoon gaan spelen dan is er geen gejank

waar het er hier om ging is dat die gozer liep te zeuren om een wapen wat hij zelf ook veel gebruikt
Wat een bullshit imo. Ik speel waarmee ik wil. Het maakt geen ene ruk uit waarmee je speelt, er is altijd wel een twat die dat en dat wapen OP vindt puur en alleen omdat ie er een aantal keer door gekilled wordt. Alle wapens zijn ingame, worden gemonitored door de makers en het is aan hen om te bepalen wat OP is of niet.

[ Voor 52% gewijzigd door rodie83 op 15-04-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

rodie83 schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:19:

[...]

Wat een bullshit imo. Ik speel waarmee ik wil. Het maakt geen ene ruk uit waarmee je speelt, er is altijd wel een twat die dat en dat wapen OP vindt puur en alleen omdat ie er een aantal keer door gekilled wordt. [...]
Precies! Ik ben tegenwoordig het meeste bezig om wapens goud te krijgen, dus speel met veel verschillende wapens. maar dat is wat ik wil. Tuurlijk kan ik altijd met SMG spelen of de R870 pakken. Daar heb ik de keuze in. En dat geldt voor al je tegenstanders!

Dus niet zo zeuren. Het is maar een spel! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Net even mijn nieuwe camo + slots besteld.

Wel grappig om te zien in mijn Steam-Friends list dat iedereen wel een andere camo heeft gekocht :D

Frentik -> Zombies pack
Pink- > Graffiti pack + Slots
The Blue One -> Slots pack
Grey - > Dia de los Muertos pack

Ter info ik heb de Jungle Warfare camo gekocht en een extra set Slots.

Oh en voor diegene die het nog niet weten .. het Double XP Weekend is verlengd tot en met morgen !

[ Voor 13% gewijzigd door Frostbite op 15-04-2013 12:59 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-style
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-12-2024
Het absurde aan de microtransacties van de camo's is dat het de makers eigenlijk vrij weinig inspanning heeft gekost. Het is eigenlijk gewoon een plaatje veranderen in de bestanden van het spel. Als we gewoon dedicated servers hadden met mod tools waren deze camo's en meer gewoon door andere spelers gemaakt.

Het opzetten van de microtransacties en het promoten van de microtransacties heeft ze waarschijnlijk meer tijd gekocht dan het maken van de camo's zelf. Naar mijn mening hadden ze beter kunnen zeggen, iedereen krijgt deze gratis nieuwe camo's of leuke creative nieuwe challanges invoeren voor deze camo's. En je landvlag als callingcard kunnen doen had er natuurlijk allang standaard in moeten zitten..

YouTube channel steam profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Tja ik werk al een tijdje op de iPad en iPhone en als ik een game opstart dan is het 9 van de 10 keer dat als het een beetje leuk wordt je maar een in-app aankoop moet doen om leuk verder te spelen.

Die kant gaat het ook op met PC games. Ik zie het best gebeuren dat je straks COD SP en MP los van elkaar kunt kopen. Daarnaast zou je upgrades en extra's kunnen vrijspelen na lange tijd of ze direct ontgrendelen voor (een paar) euro's.

Neem als voorbeeld de eerste DLC met Peacekeeper wapen. Had je de Season Pass niet dan moest je het DLC kopen om de PK in een class te kunnen zetten.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

c-style schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:01:
Het absurde aan de microtransacties van de camo's is dat het de makers eigenlijk vrij weinig inspanning heeft gekost. Het is eigenlijk gewoon een plaatje veranderen in de bestanden van het spel. Als we gewoon dedicated servers hadden met mod tools waren deze camo's en meer gewoon door andere spelers gemaakt.
Kijk naar Oblivion of Skyrim: complete overhauls, script extenders, nieuwe wapens en armor, nieuwe huizen, dorpjes en veel meer. Allemaal voor niets. Daar heeft voor de modders uren werk in gezeten,

Kijk naar een game als Left 4 Dead 2: complete nieuwe campaigns en maps, dedicated servers met zelf in te stellen player-limits en settings.

In beide gevallen is er niet echt "officiele" support, al is er bij Left 4 Dead 2 wel minstens 1 campaign als officiele update door Valve uitgebracht. Dat was dan het werk van 1 modder.

Kijk je nu naar Black Ops II: wat nieuwe camo's, extra CaC-sets en wat nieuwe reticles. Het laatste geval stelt ongeveer net zoveel voor als een zelfgemaakt PNG'tje. De standaard reticles vind ik in sommige gevallen maar matig ontworpen.

Wat is het verschil? In de eerste 2 gevallen komt de content vanuit de community, zit er serieus behoorlijk wat werk in en is het volledig gratis. Er is dan wel geen "officiele" support, maar de community brengt zelf ook genoeg support in. Black Ops II stelt de mini-creaties beschikbaar voor (vind ik, inmiddels wel duidelijk) relatief belachelijke prijzen zonder dat je kunt kiezen of je alleen een camo wilt. Je zit opgescheept met die extra reticles die je eigenlijk misschien niet eens wilde.

Het andere grote verschil is hoelang zo'n game meegaat. In geval van de TES games zitten er meerdere jaren tussen elke nieuwe release. Oblivion's release dateert alweer uit 2006 en nog steeds zijn daar mods volop in ontwikkeling. Left 4 Dead 2 draait ook al jaren mee en wordt, mede dankzij de beschikbare mods en dedicated server, nog steeds redelijk veel gespeeld.

Black Ops II heeft, net als iedere nieuwe CoD, voor de massa maar 1 jaar houdbaarheid. Dat maakt de aangeboden mini-mods in ieder geval voor mij een stuk minder interessant. In de volgende CoD zou je die weer gewoon opnieuw aan mogen schaffen, zoals het er nu uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Maar ja als ik zie dat ik voor mw2 / mw3 en black ops ook dlc's heb gekocht ... en hoeveel keer heb ik die mappen kunnen spelen. Ik denk toch minder dan 30 keer per map. Zeker de release toen van DLC3 (Annihilation) kwam laat (augustus) dat ik die echt minder dan 20 keer per map heb kunnen spelen.

Ach wat ook meespeelt is dat je het op een bepaald moment wel hebt 'gezien'. Als er dan wat 'nieuws' is pak je de game toch weer op merk ik zelf.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik had opzich een lekker potje in Nuketown waarbij, ik gewoon voor fun met m'n shotgun en RPG aan het kloten was :P . Ging uit eindelijk toch iets beter dan verwacht ^^ Had uit eindelijk 43-6 ofzo

Ik had bijna een nuke, zonder dat ik het in de gaten had :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

"Vervelend zo'n double exp weekend..."

Haha ben in het weekend mijn 8ste prestige door gelopen en in 1 potje nuketown op lvl 9 beland van prestige 9!

Ik vermaak me nog steeds prima met bo2 samen met 2 maten, mij hoor je niet klagen wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Vraagje, hoe kan ik als ik meerdere killstreaks heb klaarstaan niet direct de hoogste moeten kiezen? Ik heb soms bijvoorbeeld een lightning strike en een sentry klaarstaan, maar dan kan ik dus alleen eerst de sentry doen en dan de lightning strike, terwijl je volgens mij zou moeten kunnen kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Als je op de pc speelt moet je even je controls nakijken, ik heb zelf de streak "down" bijvoorbeeld op 7 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Thx! ik heb het gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De firing range remake Studio is echt fantastisch uitgevoerd. Tmartn is een Activision sellout maar toont de map goed op zijn youtube kanaal. Dinosaurus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
^
Wilde net zeggen, die kan switchen tussen je scorestreaks.
@Anton Ik was net P8 L1 toen ik met aron hier een paar potjes League speelde. We wonnen toen 2 à 3 potjes. Per gewonnen pot krijg je er 10.000 XP bij. Na afloop zat ik gelijk op P8 lvl 13 ofzo :)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Het valt mij trouwens op dat ik vandaag eindelijk de DLC maps in de normale roulatie tegenkom... Hiervoor nog nooit gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sj44k13 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:45:
Het valt mij trouwens op dat ik vandaag eindelijk de DLC maps in de normale roulatie tegenkom... Hiervoor nog nooit gebeurd.
Dit was volgens mij al zo sinds de laatste update afgelopen weekend (PC).

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binkie88
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:10
Bij de ps3 was dit gelijk al vanaf dag 1 dat de dlc er was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Frentik schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:53:
[...]
Dit was volgens mij al zo sinds de laatste update afgelopen weekend (PC).
Ah kan, niet zoveel gespeeld sinds toen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:43:
^
Wilde net zeggen, die kan switchen tussen je scorestreaks.
@Anton Ik was net P8 L1 toen ik met aron hier een paar potjes League speelde. We wonnen toen 2 à 3 potjes. Per gewonnen pot krijg je er 10.000 XP bij. Na afloop zat ik gelijk op P8 lvl 13 ofzo :)
League play is gewoon vet! Jammer dat er weinig spelers zijn..
Tot je hele party met kap40 op yemen tegenkomt en ze met ze 6en in 1 huis gaan zitten.
Dan is de lol er voor mij af..

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

aron225 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:20:
[...]

League play is gewoon vet! Jammer dat er weinig spelers zijn..
Tot je hele party met kap40 op yemen tegenkomt en ze met ze 6en in 1 huis gaan zitten.
Dan is de lol er voor mij af..
Paar raketten erin...

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Ja.. helaas heb ik in league maar 5 classes.. en nog geen met rpg.. dus die ff maken dan inderdaad..

Hoewel.. het ging om dat huis naast de boog.. er zat er 1 op de boog constant met tac insert en ik geloof een peacekeeper..
2 kijkend richting de trap die bij de c dom vlag naar beneden loopt.en 2 bij die houten loop planken aan de zeikant van yemen..

Overal zagen ze je aankom3n.. en dit is de smerigste vorm van campen ooit...

Daarnaast hadden ze allemaal 2 trophy mee.. dus een pakje droppen werktte ook niet..

Smerige spelers.. en daar verlies ik dan graag van op die manier..
Liever sportief verliezen dan goedkoop winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ze hadden een tactiek waar jij niet van kon winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:40
aron225 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:19:
Ja.. helaas heb ik in league maar 5 classes.. en nog geen met rpg.. dus die ff maken dan inderdaad..

Hoewel.. het ging om dat huis naast de boog.. er zat er 1 op de boog constant met tac insert en ik geloof een peacekeeper..
2 kijkend richting de trap die bij de c dom vlag naar beneden loopt.en 2 bij die houten loop planken aan de zeikant van yemen..

Overal zagen ze je aankom3n.. en dit is de smerigste vorm van campen ooit...

Daarnaast hadden ze allemaal 2 trophy mee.. dus een pakje droppen werktte ook niet..

Smerige spelers.. en daar verlies ik dan graag van op die manier..
Liever sportief verliezen dan goedkoop winnen
TDM league play. :F

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:53:
Dus ze hadden een tactiek waar jij niet van kon winnen?
klopt.
hoewel taktiek ?
ik denk dat het eerder een noodvlucht was...

daarbij waren er toch enkele GOEDE spelers bij (miss & simo bijvoorbeeld)

de eerste 2 min ging het echt lekker, daarna begon het camp festijn..

en nee, niemand komt daar doorheen, als er 4 man steevast 1 huis vasthouden, komt zo goed als niemand er doorheen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe irritant ze ook waren. Ze hebben wel gewonnen. :P

KSG eindelijk goud. Op zich niet moeilijk maar wat een frustrerende gun in 50% van de potjes als hij niet raak schiet door net te trage verbindingen en/of beroerde aim. Maar wat een top gun als alles lekker loopt. One shots op 30 meter zijn zo lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Gisterenavond de nieuwe maps gespeeld. Ik vind eigenlijk geen van alle maps leuk. Magma ziet er goed uit maar is veel te groot. Bij mij eerste potje duurde het meer dan 2 minuten voordat ik iemand tegen kwam van het andere team(5 man groot heb nog gekeken). Studio is de enige die wel aardig is. De vorige DLC is kwa maps echt velen malen beter. Zombie mode kan mij sowieso gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Als je voor 2 euro de extra classes koopt heb je 10 x 5 slots tot je beschikking bij League play.
Ik had zelf bij Multiplayer alle slots geunlocked (10) dus heb ik nu daar 10x10.

Bij league meestal maar mijn beste gun gepakt (msmc) met 3 attachments en een zooi perks.
Haal daar altijd genoeg kills mee. "Helaas' moet je voor de punten ook andere wapens gebruiken ...

[ Voor 35% gewijzigd door Frostbite op 17-04-2013 09:57 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

aron225 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 01:28:
[...]

klopt.
hoewel taktiek ?
ik denk dat het eerder een noodvlucht was...

daarbij waren er toch enkele GOEDE spelers bij (miss & simo bijvoorbeeld)

de eerste 2 min ging het echt lekker, daarna begon het camp festijn..

en nee, niemand komt daar doorheen, als er 4 man steevast 1 huis vasthouden, komt zo goed als niemand er doorheen..
Is toch lachen, zo een beetje trollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Ik snap wel dat ze lol hadden..
En het kostte me 10 punten dus dat boeit ook niet echt.. ik vind het alleen een lage manier van spelen..
Mede door dit soort acties zijn er mensen die geen league meer spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
aron225 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:54:
Ik snap wel dat ze lol hadden..
En het kostte me 10 punten dus dat boeit ook niet echt.. ik vind het alleen een lage manier van spelen..
Mede door dit soort acties zijn er mensen die geen league meer spelen
Wel een goede test voor hoe broken je game(mode) is.

Als het er om gaat: makkelijkste manier om te winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
Ja zee tie dit is dus gewoon een remake van firing range uit BO1.. haha xD

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JKasuOJs1Us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sjoerdiee schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:07:
Ja zee tie dit is dus gewoon een remake van firing range uit BO1.. haha xD
Zo, spuit 11 wordt ook wakker. Dat heeft 3arch zelf ook al verteld in de DLC release trailer....

Pff hoe meer filmpjes ik zie van die el-presador, hoe irritanter ik hem vind worden met "grappig" commentaar.

[ Voor 16% gewijzigd door Frentik op 17-04-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Frentik schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:21:
[...]
Zo, spuit 11 wordt ook wakker. Dat heeft 3arch zelf ook al verteld in de DLC release trailer....

Pff hoe meer filmpjes ik zie van die el-presador, hoe irritanter ik hem vind worden met "grappig" commentaar.
Niet iedereen zit 24/7 bij zijn computer af te wachten wanneer er een filmpje online komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sjoerdiee schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:30:
Niet iedereen zit 24/7 bij zijn computer af te wachten wanneer er een filmpje online komt ;)
Blijkbaar leest ook niet iedereen het topic door als ie niet 24/7 "zit te wachten" want op
op 4 april is de link naar de DLC trailer gepost: S.J_84 in "[Multi] Call of Duty: Black Ops 2 - Deel 2", jij hebt op 9 en 10 april nog iets geposts maar blijkbaar niks teruggelezen want anders had je vandaag niet gezegd "remake.. haha" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Ik heb niet altijd zin om al die ego strelende k/d / ik heb deze score/killstreak gehaald posts allemaal terug te gaan lezen inderdaad dat daar dan misschien een filmpje tussen door is gepost heb ik dan ook niet gezien nee.

Gelijk ook zo veel moeite doen om alles uit te zoeken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sjoerdiee schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:54:
Ik heb niet altijd zin om al die ego strelende k/d / ik heb deze score/killstreak gehaald posts allemaal terug te gaan lezen inderdaad dat daar dan misschien een filmpje tussen door is gepost heb ik dan ook niet gezien nee.

Gelijk ook zo veel moeite doen om alles uit te zoeken haha
Zo snelle reactie, zit je soms 24/7 te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 07:42:
Hoe irritant ze ook waren. Ze hebben wel gewonnen. :P
Klopt.. net zoals in het voetbal. Als je mooi wil spelen, dan moet je ook wel echt goed zijn (Ajax, Barcelona, etc.. ), anders gaat het fout. Zo zie ik dat ook met CoD.. rushen is voor mij het mooist, maar je moet er wel *echt* goed in zijn, anders word je aan de lopende band neergeknald.

Dus.. voor velen blijft een ietwat statische manier van spelen over om zo uberhaupt nog wat kills te kunnen maken.. wat ik dan weer vergelijk met het afbraakvoetbal zoals o.a. Italiaanse clubs dat doen. Effectief als je een matige speler bent en supereffectief als je dan ook nog een goede speler bent. :)

Tja.. en dan heb je nog de trolls.. en die moet je gewoon niet feeden. Laatst ook nog gehad op Yemen.. 4 mongolen in een kamertje met guardians, sentry guns, trophy systems, riot shields en remingtons. 8)7

2 keer geprobeerd en toen besloot ons hele team daar niet naar toe te gaan. Dus toen werd het feitelijk 6 vs. 2. En die 4 koekenbakkers maar in hun kamer blijven en zo nu en dan es iemand op afstand neerknallen... niet zo handig met Kill Confirmed.. maar dat schijnt ook iets te zijn wat snipers niet snappen. :?

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
^
En dan haalt 1 iemand die 2 neer net zolang je je EMP haalt en maak je alles in een keer kapot aan spul wat bij die 4 staat. Daarna Lodestar / VTOL Warship er overheen en klaar is het potje >:)

Ik zet tegenwoordig altijd een emp grenade in mijn class. Zeker met een tactisch opgestelde Guardian of Sentry wil 1 granaatje in de buurt dat ding gelijk om zeep helpen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Frostbite op 17-04-2013 14:27 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Dan gooi je gewoon een EMP nade zo dicht mogelijk in de buurt buiten het gebouw, zo moeilijk is dat toch niet? Trophy systems kunnen toch niet door een muur schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:02:
[...]
Zo snelle reactie, zit je soms 24/7 te wachten?
Matige comeback :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34
Sc0rPi0N schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:17:
^
En dan haalt 1 iemand die 2 neer net zolang je je EMP haalt en maak je alles in een keer kapot aan spul wat bij die 4 staat. Daarna Lodestar / VTOL Warship er overheen en klaar is het potje >:)

Ik zet tegenwoordig altijd een emp grenade in mijn class. Zeker met een tactisch opgestelde Guardian of Sentry wil 1 granaatje in de buurt dat ding gelijk om zeep helpen :)
3XPER7 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:22:
Dan gooi je gewoon een EMP nade zo dicht mogelijk in de buurt buiten het gebouw, zo moeilijk is dat toch niet? Trophy systems kunnen toch niet door een muur schieten.
Helaas was ik (nog bezig eigenlijk.. nog 5 bloodthirsties) bezig met m'n gold-camo voor m'n Tac-45... en ik had alleen UAV en CUAV geselecteerd.. had toen ook geen class met EMP-granaat.

Wat de rest van mijn team (allemaal randoms, geen party) allemaal had, dat weet ik niet. Maar een EMP-scorestreak was wel handig geweest idd. >:)

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Had vorige keer de Warthog erin gezet naast uav en cuav. Had gedacht die toch nooit te halen totdat ik dus het potje Hijacked speelde en 20 kills op een rij maakte (met dus 2 keer die warthog)

Wat ik wel jammer vind is als je een goede streak hebt en een care package tegoed hebt je die kwijt bent als je een nieuwe cp haalt. Vandaar dat ik tegenwoordig alleen maar snelle streaks instel. Waarbij je niet het risico loopt dat of je teammate (hc) of de enemy er met je streak vandoor gaat.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel vaak met lage streaks. Als je helemaal los gaat op of om een objective wil het wel eens gebeuren dat ik een UAV oid dubbel haal. Care Package speel ik sowieso niet mee omdat je er op moet wachten. En dat is saai. Eerlijk gezegd ben ik vooral klaar met killstreaks. Als een teamgenoot een swarm, warthog (vanwege irritant geluid) K-9 of VTOL haalt quit ik het potje ongeacht mijn score. Als de tegenstander ze haalt dan blijf ik meestal wel maar lachen vind ik het niet.

Dat soort high power killstreaks zijn alleen leuk voor de inroeper en verpesten de pot voor de rest. Vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor muis/sensitivity/game speed combi mensen hebben..
Ik heb vanmiddag impulsief een nieuwe muis gekocht en ben wat settings aan het proberen..

Vorige:
Logitech g9x
1950dpi
Ingame 1.5

Nieuw:
Razer deathadder 2013
1800dpi
Ingame 1.5

Met markc mousefix regs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firing Range is overigens nog steeds een toffe map. Echt prima dat juist die terug is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
aron225 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:23:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor muis/sensitivity/game speed combi mensen hebben..
Ik heb vanmiddag impulsief een nieuwe muis gekocht en ben wat settings aan het proberen..

Vorige:
Logitech g9x
1950dpi
Ingame 1.5

Nieuw:
Razer deathadder 2013
1800dpi
Ingame 1.5

Met markc mousefix regs
Volgens mij heb ik met mijn originele g9 ingame de sensitivity op standaard en 800 dpi / 1000 hz pollingrate. In windows heb ik muisprecisie verbeteren uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:44:
Firing Range is overigens nog steeds een toffe map. Echt prima dat juist die terug is!
hoe heet die map in bo II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heet Studio in BO2. :)

Zie als voorbeeld dit filmpje. Let niet te veel op het commentaar. Deze jongen heeft zijn mening aan Activision verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

aron225 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:23:

Vorige:
Logitech g9x
1950dpi
Ingame 1.5

Nieuw:
Razer deathadder 2013
1800dpi
Ingame 1.5

Met markc mousefix regs
Ik heb ook een deathadder op 1800dpi met ongeveer 1.5 sens ingame. Misschien nog wat lager. Speelt erg fijn, ik ben niet zo van de grote muisbewegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 19:58:
[...]

Hij heet Studio in BO2. :)

Zie als voorbeeld dit filmpje. Let niet te veel op het commentaar. Deze jongen heeft zijn mening aan Activision verkocht.

[video]
Vet, was wel een leuke map. En één remake in nu al 2 uitbreidingen is toch niet zo'n issue? In MW2 waren er geloof ik 4 remakes ofzo in de eerste twee mappacks 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
MicScott schreef op donderdag 18 april 2013 @ 10:45:
[...]

Vet, was wel een leuke map. En één remake in nu al 2 uitbreidingen is toch niet zo'n issue? In MW2 waren er geloof ik 4 remakes ofzo in de eerste twee mappacks 8)7
MW2 had maar twee mappacks met in totaal vier 1 op 1 CoD4 map overzettingen ja (vacant, strike, overgrown en crash).

Hier is er nog een ander likje verf overheen gedaan. :p

O goed moment om opsomtopicness een beetje vermijden:

Razer Diamondback 3g @ 800dpi, 3 ingame sens, 6/11 windows, markC fix, 1280x800 resolutie.

Dit is ~20cm op de muispad voor een non-ADS 360 draai volgens mij.

[ Voor 20% gewijzigd door Gundogan op 18-04-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Muis sensitiviteit 0.85 ingame, muis DPI 3500, om ook maar even bij te dragen :)

Worden jullie ook niet moe van die profiel whiners eigenlijk? Van die types die te lam zijn om een spelletje te spelen en vervolgens op je profiel gaan huilen. Het bijzondere is, ik zie ook mensen die hun berichten eraf halen. Tenminste, die berichten staan er en later zijn ze weer weg. Snap dat niet helemaal.

[ Voor 66% gewijzigd door codex op 18-04-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 22:25

steel123

Cryman9

Echt elke keer als het over sensitivity gaat verbaas ik me dat sommige op een erg lage sensitivity spelen in vergelijking met mij.
Zelf heb ik een Logitech G500(mijn G5 was kapot gegaan) die standaard volgens mij op 1000dpi staat. En dan ingame heb ik hem, volgens mij, op 14 staan(misschien 13).

Ik heb wel eens gehoord dat het beter is om de muis zelf een hogere dpi te geven en hem dan ingame veel lager zetten. Maar is dat ook echt zo?
Daar heb ik zelf namelijk nog nooit proberen te testen.

Als jullie met een lage sensitivity rond moeten kijken dan duurt dat toch superlang? Kun je nooit snel alle hoeken zien enzo.
Het argument dat je met lage sensitivity beter kunt aimen --> hogere accuracy gaat bij mij toch ook niet echt op. Mijn accuracy is toch echt wel 19-23% bij alle wapens(hipfire zelden).
Ik ben ook best wel hyper met bewegingen enzo als ik speel, dus dat zou ook wel wat kunnen uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

steel123 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:07:

Als jullie met een lage sensitivity rond moeten kijken dan duurt dat toch superlang? Kun je nooit snel alle hoeken zien enzo.
Mijn sensitivity is veel hoger dan de meeste zogenaamde 'pro' spelers. Ik denk dat een rondje 180 graden draaien iets van 7 a 8 centimeter is.

Maar ik moet eigenlijk thuis even dubbelchecken wat m'n instellingen zijn.

Je sensitity in windows doet trouwens ook nog mee met het totaalplaatje. Als je MarkC's muisfix gebruikt staat die het beste op 6/11 (precies in het midden dus), geloof ik.

[ Voor 22% gewijzigd door MicScott op 18-04-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Het scheelt ook wel per muis.. mijn g9x was op iets hogere sensitivity trager dan mijn niewe muis..
Heb ook de rat7 nog weer even geprobeerd die ik nog had liggen.

Ik heb er altijs prima battlefield mee gespeeld, maar na g9x en nu een deathadder merk ik duidelijk dat de rat zijn sensor lang niet zo consistent accuraat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
steel123 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:07:
Met preaim hoef je niet zo'n hoge sensitivity (cm/360 graden draai is eigenlijk de betere variabele) te hebben. Hoewel preaim in CoD wat minder 'nuttig' is door de wat hogere mate van randomness (veel hoekjes inderdaad enzo).

In principe zou je sens lager worden naarmate je beter wordt, omdat je beter weet waar je moet aimen in plaats van zeer reactionair te spelen.

Ik krijg persoonlijk heel snel kramp als ik met een hoge sens speel, zeker als er ook nog merkbare (positieve) muisacceleratie bijkomt.

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 18-04-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Gundogan schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:46:
[...]
Ik krijg persoonlijk heel snel kramp als ik met een hoge sens speel, zeker als er ook nog merkbare (positieve) muisacceleratie bijkomt.
Volgens mij kun je acceleratie uitsluiten door MarkC's mouse fix te gebruiken?

Ik speel erg graag met een hoge sensitivity, maar ik heb gemerkt dat ik met een lagere sensitivity veel sneller en accurater kan richten op afstand. Ik heb stapje voor stapje mijn sensitivity achteruit gezet en ben ook steeds beter geworden. (Hoeft geen casuaal verband te hebben, natuurlijk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Weet iemand waarom de chaos mode playlist weg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
^Ze hebben opgeruimd ? :+

Geen idee, HC CTF is ook verdwenen en daarvoor ik HC Domination gekomen.
En nog steeds geen HC Demolition :(

Er zal wel gekeken worden naar waar de meeste personen in Black Ops in zaten en die modes hebben ze toegevoegd.
Zo hebben ze al een tijd Nuketown 2025 eerst los, toen weer in Chaos en nu weer los gezet. En het schijnt dat iedereen hem nu kan spelen. Daarmee is hij ook weer toegevoegd aan de playlist.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Sc0rPi0N schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:29:

Zo hebben ze al een tijd Nuketown 2025 eerst los, toen weer in Chaos en nu weer los gezet. En het schijnt dat iedereen hem nu kan spelen. Daarmee is hij ook weer toegevoegd aan de playlist.
Klopt, hij is weer lekker chaotisch >:)

Hardcore domination is vrij leuk, maar zonder op z'n minst een of twee degelijke teammates is het echt ontzettend frustrerend. Maar dat is in softcore natuurlijk net zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Mij lijkt Free for all kill confirmed wel wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Even wat gekloot met de combat knife:). Ik was net geprestiged en had mijn killstreaks nog niet ingesteld. Vandaar die **** dragonfire.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EleyuUQfhm8&feature=youtu.be]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knife runners, bijna net zo erg als campers. Het blijft vreemd dat een mes het wint van 3/4 kogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Sc0rPi0N schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:29:
^Ze hebben opgeruimd ? :+

Geen idee, HC CTF is ook verdwenen en daarvoor ik HC Domination gekomen.
En nog steeds geen HC Demolition :(

Er zal wel gekeken worden naar waar de meeste personen in Black Ops in zaten en die modes hebben ze toegevoegd.
Meestal kwam de 24/7 Nuketown 2025 playlist als er een dubbel XP weekend gaande was ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:53:
Knife runners, bijna net zo erg als campers. Het blijft vreemd dat een mes het wint van 3/4 kogels.
Het is inderdaad vreemd... Soms heb je echt een groepje van 3 mensen in een paar seconden omgelegd. Ik vind overigens mensen die met volautomatische shotgun rondrennen veel erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Totdat er iemand prone gaat liggen tegen je knife.
Dat is gvd moeilijk om zo iemand te knifen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Dat klopt! Veel mensen doen dat, zijn getraind haha. Dan moet je helemaal naar beneden kijken en dan knife je hem nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dropshotten. In principe vind ik het verschikkelijk irritant. Maar.

Ik doe het zelf met de grootste regelmaat. Omdat het enorm goed werkt. In BO2 wel wat minder dan in MW3 en zelfs nog iets minder goed dan in BO1. In MW3 werkte het ook super op langere afstanden maar bij BO2 niet zo. Er lijkt een kleine delay voor ADS te zitten als je prone gaat. Ook word ik regelmatiger geheadshot tijdens het pronen dan in MW3. Daar misten tegenstanders gewoon volledig dat gebeurt in BO2 toch een stuk minder.

Overigens scheld ik zelf hard op dropshotters (hypocriet, I know) maar vind ik alles gerechtvaardigd tegen kniferennertjes. Zelfs tubes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Gisteren een Quickscope class nagemaakt van een persoon die een paar dagen geleden een behoorlijk hoge score had. Toen was vrijwel elk schot raak namelijk en dat bleek toch behoorlijk goed te werken.

Class:
Ballestic met Fastmag - CPU (FMJ)
Perk1: Ghost
Perk2: Toughness
Perk3: Dexterity
Secundary: B23R
Tac: Tactical insertion
Wildcard: Prim. Gunfighter

En het werkte stond op een gegeven moment 16-4 ofzo. Het was echt zoom *kill* zoom *kill*
Schoot je in de buurt dan had je al een kill.

Ook leuk is die ongeschreven regel dat je enemy snipers alleen via de rifle mag killen. Soort erecode oid. Kreeg ook flink commentaar als ik dan die snipers neerhaalde met mijn B23R of combat knife :+
Jammer dan hoor, vind het eerder lomp om op 1 meter van elkaar te snipen :? 9 van de 10 keer komt er dan een vriendje van X en die schiet je alsnog neer...

[ Voor 22% gewijzigd door Frostbite op 19-04-2013 08:55 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook weer begonnen met spelen.

hardcore free for all mis ik het meeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
@sc0rpion, ik probeer dan meestal alsnog gewoon te snipen, ik waardeer het zelf ook eerder wanneer ik gewoon een 1 op 1 snipe gevecht heb ipv dat de tegenstander even gauw zijn secondary tevoorschijn toverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Ik ben denk ik dan de meest dishonourable sniper.

SVU + kap40. Zodra er geen long LoS is: switch naar smg secondary. Het is geen duel simulator. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Ik doe het ook niet altijd hoor als ik op een lekkere streak zit ofzo dan niet, maar ik probeer het wel. Al is het met de SVU of XPR gewoon niet grappig en sta je binnen 2 seconde zonder kogels en sproei je alles er omheen haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Snipen doe ik altijd met als secondary de fiveseven met long barrel en toughness en fast hands als 2e perk, als je mist op korte afstand gelijk een berg kogels erachteraan sturen ;)

Ik zat toevallig net mij challenges door te kijken, sinds mijn Fresh Restart heb ik welgeteld 9 mensen gekilled vanuit prone, op >10k kills :) Ik kan dus zonder schaamte klagen op dolphin divers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonde van een 5-7 class om er een sniper bij te doen. Tenminste zo werken mijn sniper classes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:38
Nu bezig met de Ballista, geweldig wapen lijkt me dat met iron sights. Net de ASOG gehaald, king of the battlefield :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Is Nuketown 2025 nu ook gratis beschikbaar gekomen voor de Ps3 ? Speel hem namelijk graag , maar mijn vrienden vonden het niet nodig om te pre-orderen dus kom hij met de party nooit langs :/

Kan alleen maar xbox nieuwsberichten vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:57

superwashandje

grofheid alom

Ruvetuve schreef op zondag 21 april 2013 @ 00:28:
Nu bezig met de Ballista, geweldig wapen lijkt me dat met iron sights. Net de ASOG gehaald, king of the battlefield :D
Wikipedia: Advanced Combat Optical Gunsight :+

ik vind hem met acog te langzaam inzoomen en de iron sights zijn niet fijn...ik heb hem weer opgegeven nadat ik de iron sights had vrijgespeeld.

[ Voor 17% gewijzigd door superwashandje op 21-04-2013 12:26 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:38
superwashandje schreef op zondag 21 april 2013 @ 12:25:
[...]

Wikipedia: Advanced Combat Optical Gunsight :+

ik vind hem met acog te langzaam inzoomen en de iron sights zijn niet fijn...ik heb hem weer opgegeven nadat ik de iron sights had vrijgespeeld.
How, de ACOG inderdaad, thanks /3

Heb er altijd zo'n hekel aan dat ik naast de scope niks anders kan zien van het veld wanneer je ingezoomed zit.

Met Iron Sights krijg je weer het gevoel terug van CoD 1 Kar98 maar dan met een modern jasje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Double ownage by the infamous Dennis585...

Enjoy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ruvetuve schreef op zondag 21 april 2013 @ 14:28:
[...]

How, de ACOG inderdaad, thanks /3

Heb er altijd zo'n hekel aan dat ik naast de scope niks anders kan zien van het veld wanneer je ingezoomed zit.

Met Iron Sights krijg je weer het gevoel terug van CoD 1 Kar98 maar dan met een modern jasje!
Gewoon variable zoom kiezen, daarmee heb je meer overzicht(volgens mij kleinere zoom).
Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:16:
[video]

Enjoy...
Die filmpjes zijn nu niet grappig meer, buiten dat ze om te janken zijn zo slecht. Qua skill en qua montage, if I may say so.

[ Voor 28% gewijzigd door codex op 21-04-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Laatst online: 12:25
[video]

Enjoy...
Er moet toch wel 1 of andere pro gaming league zijn waar je bij mag.. of een sponsor..... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-style
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-12-2024
[video]

Enjoy...
waar blijft de "ownage" dan? :F

YouTube channel steam profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52

Enjoy...
Als ik je filmpjes zie, dan zie ik dit zo ongeveer voor mij als speler:
Afbeeldingslocatie: http://lusipurr.com/wp-content/uploads/2012/06/Baby-Gamer-1024x691.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]

Enjoy...
Volgens mij heb je het verkeerde filmpje gelinked, ik zie geen "ownage".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er was zeker ownage : 2 kills op iemand die veilig dacht te zijn achter zijn shield.

in het battlefield topic krijg ik betere feedback , dus die kinderachtige plaatjes en opmerkingen
geeft jullie baby-leeftijd al aan.

maar boeien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed gedaan Dennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Dat was ook de slechtste riot shield speler die ik gezien heb.
Hij deed helemaal niets. Niet swappen naar pistol of axe/c4 gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steel123 schreef op maandag 22 april 2013 @ 08:44:
Dat was ook de slechtste riot shield speler die ik gezien heb.
Hij deed helemaal niets. Niet swappen naar pistol of axe/c4 gooien.
ik was er blij mee : 2 kills...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
@Dennis Ownage ... tja kijk anders even het filmpje terug van een paar posts terug. 5 x Orbit, 2 warhogs enz. enz. DAT is ownage.
Dit is imo gewoon weer een fimpje van jou als Übercamper die twee keer een shieldnoob omlegt die niets terug doet.

De volgende keer post je zeker een 'ownage' fimpje van je dat je iemand twee keer achter elkaar heb gekilled die afk was zeker ? /3

Anyway .. Vanavond weer knallen na een rustig sociaal weekendje met de fam.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste