Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
zo heb ik veel mensen gezien die emblem of callingcards gehackt hebben (bijvoorbeeld master killer, maar dan geen nuclear medal of ultra kill medal hebben)
redelijke stats, maar eigenlijk noobs als je een keer met ze speelt..
zo joinde er vandaag iemand bij de party.. kwam via een duitser die master killer callingcard had gehackt (maar hij heeft ook primary mastery, en maar 90 dsr50 kills bijvoorbeeld)
dit is zijn record:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=138017514
prestige 8.. ik ben dat ook alweer bijna, dus even kijken hoelang hij er over gedaan heeft.. ik vond:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=138017481
een k/d van 1.. met master killer.... dat kan haast niet normaal zijn, dat moet gehackt of geboost zijn..
of hij heeft ooit stat reset gedaan, kan allemaal.. ik twijfelde, maar oke.... gaan we even verder kijken hoelang hij er over gedaan heeft:
http://cloud-2.steampower...F0A5CE60107CB4F6123C757E/
WTF... 3 dagen?? met 221 spm, en 1 k/d ..... dit KAN niet!!!! wat gebeurd hier.
let ook even op.. in de showcase heeft hij master killer, dit is gewoon een dikke callingcard..
daarnaast heeft hij bloodthirsty killer (waarom geen nuclear als je master killer hebt.. doe dan chainkiller of nuclear of ... whatever. maar bloodthirsty is een vrij onwaarschijnlijke keuze)
meest gebruiktte wapens.. hier kwam de clue (of hax) naar boven::
http://cloud-2.steampower...295CD66175E5311684782FED/
meer dan 700 000 dsr kills.. met een kd van 571....
en dan overall kd maar 1...
ik noem het hacks... ik kan niet uitleggen hoezo dit kan.. hij zelf ook niet.. na het vragen is hij direct vertrokken... ik heb wel op de report knop gedrukt, maar hoeveel nut dat heeft ??
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Verwijderd
Boostende eikels, wallhackers en aimbotters verpesten de boel. Omdat ze de gameplay beinvloeden. Sterker nog, het potje waar jij in zit is dan gewoon niet cool. Mensen die een leuk plaatje naast hun naam willen zien zijn gewoon triest en niet de moeite waard om over na te denken.
Tenminste zo zie ik het.
Gewoon totaal domineren op de battlefield.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2013 00:01 ]

In hoeverre hij speelde.. geen idee..
Ik weet wel dat hun 1 hack bende zijn..
Ze andere maatjes lopen met aimbot en wallhack..
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Triest maar ja.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Lijkt me inderdaad ook sterk.. In ~3 dagen gameplay-tijd krijg je dat, ook met een aimbot, nooit voor elkaar.aron225 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 00:26:
Waarschijnlijk heeft hij die nooit gemaakt.. overall had hij een kd van 1.00
In hoeverre hij speelde.. geen idee..
Ik weet wel dat hun 1 hack bende zijn..
Ze andere maatjes lopen met aimbot en wallhack..
Verwijderd
Edit Die DSR kills zijn nooit gemaakt. Maar zoals ik zei: hakuna matata.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2013 01:34 ]
Gewoon recht onder een stealth chopper gaan staan en beetje geluk hebben.
Triple kill wachten in dom tot iemand een b vlag capt.. direct laucnher erop.
Als je er 2 hebt . Kan je de derde maken door direct de 2e shell te schieten.. als je direct de 2e er achteraan schiet tellen die kills ook mee voor de triple.
Idd stealth chopper is veruit het makkelijkste. Is bijna niet te missen als je er een beetje onder staat.Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 01:33:
Zo. Gouden Stinger. Iemand tips voor de triple kill en aircraft kill met de RPG?
Voor tripple kill kun je ook bij HQ kijken. Daar zitten ook regelmatig 3+ mensen op een hoopje bij een HQ. Maar in Domination moet het ook zeker lukken.
Heb je lang gedaan over je stinger? Die AGR kill duurde veruit het langste bij mij. Als iemand die al eens gebruikt, komt bijna niet voor. Dan moet je hem nog zien te vinden. Het kost ook 3 rockets, dus liefste eerst beschadigen. In de tussentijd moet je ook nog overleven dat die AGR jou niet killed. En ook nog andere vijanden van je af schieten. Wat een gedoe was dit.
Tegenwoordig is het gewoon snel 2 emp's erop gooien en hij is al weg voordat hij een kill gemaakt heeft.
En ik wil misschien stat reset doen om gewoon weer dingen te unlocken. Maarja toch duurt dat best wel lang. Moeilijke keuze haha.
[ Voor 6% gewijzigd door steel123 op 10-04-2013 08:29 ]
virus problemen? ga over op linux!
Er zijn ook wel wat hacks op de consoles zoals het laten laggen van spelers of ze allemaal voor je neus laten teleporteren, maar dat kan alleen als host.darkmagic schreef op woensdag 10 april 2013 @ 08:34:
jullie hebben het veel over hacks en stuff... maar zijn die ook te vinden op de PS3?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Double kill maken met een willekeurig wapen en de triple completeren met de RPG - presto RPG Triple. Tenzij ze dit gepatcht hebben. Anders wordt het met de RPG trollen op Hijacked domination - rond B en zeker bij het overdekte gangetje naast B willen ze nog wel eens met 3 of 4 man op een kluitje zitten.aron225 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 02:28:
Aircraft is makkie..
Gewoon recht onder een stealth chopper gaan staan en beetje geluk hebben.
Triple kill wachten in dom tot iemand een b vlag capt.. direct laucnher erop.
Als je er 2 hebt . Kan je de derde maken door direct de 2e shell te schieten.. als je direct de 2e er achteraan schiet tellen die kills ook mee voor de triple.
je kunt de screenshots in een tweet sturen naar @pcdev , hij banned ook als je filmpje van cheater instuurt.aron225 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 23:29:
hackers... er komen er echt steeeeeeds meer..
zo heb ik veel mensen gezien die emblem of callingcards gehackt hebben (bijvoorbeeld master killer, maar dan geen nuclear medal of ultra kill medal hebben)
redelijke stats, maar eigenlijk noobs als je een keer met ze speelt..
zo joinde er vandaag iemand bij de party.. kwam via een duitser die master killer callingcard had gehackt (maar hij heeft ook primary mastery, en maar 90 dsr50 kills bijvoorbeeld)
dit is zijn record:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=138017514
prestige 8.. ik ben dat ook alweer bijna, dus even kijken hoelang hij er over gedaan heeft.. ik vond:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=138017481
een k/d van 1.. met master killer.... dat kan haast niet normaal zijn, dat moet gehackt of geboost zijn..
of hij heeft ooit stat reset gedaan, kan allemaal.. ik twijfelde, maar oke.... gaan we even verder kijken hoelang hij er over gedaan heeft:
http://cloud-2.steampower...F0A5CE60107CB4F6123C757E/
WTF... 3 dagen?? met 221 spm, en 1 k/d ..... dit KAN niet!!!! wat gebeurd hier.
let ook even op.. in de showcase heeft hij master killer, dit is gewoon een dikke callingcard..
daarnaast heeft hij bloodthirsty killer (waarom geen nuclear als je master killer hebt.. doe dan chainkiller of nuclear of ... whatever. maar bloodthirsty is een vrij onwaarschijnlijke keuze)
meest gebruiktte wapens.. hier kwam de clue (of hax) naar boven::
http://cloud-2.steampower...295CD66175E5311684782FED/
meer dan 700 000 dsr kills.. met een kd van 571....
en dan overall kd maar 1...
ik noem het hacks... ik kan niet uitleggen hoezo dit kan.. hij zelf ook niet.. na het vragen is hij direct vertrokken... ik heb wel op de report knop gedrukt, maar hoeveel nut dat heeft ??
Op Hijacked een potje Domination (voor ons met de hoofdletter D)
Ik pakte op een gegeven moment een MP7 op van de grond en maakte daarmee de ene na de andere kill.
Had ook het idee dat sommige niet eens de kans hadden om terug te schieten want ik had meestal maar 3 kogels nodig om iemand neer te leggen...
Klik voor After Action report
http://cloud-2.steampower...0EF6B706C5F9D430F6FD1006/
Gevolg was dat ik in één ronde 2 x de Warthog haalde. En volgens mij haalde Oreh zelfs 5 x de Orbital VSAT
^Doen we vaker zo
[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 10-04-2013 09:55 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Was wel EpicSjoerdiee schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:45:
Gisteren hebben we voor de gein met een groundwar party vol met Dutch Eagles allemaal de sniper gepakt. Het werkt alleen niet zo goed in combinatie met Kill confirmed:$ hahaha.
Later met S&D ging het beter.
Zie:darkmagic schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:00:
spellen jullie allemaal op de ps3? want dan doe ik ook een keer een potje mee
http://dutch-eagles.com/forum/index.php
Ik weet niet of ik daar bij kan komen
[ Voor 7% gewijzigd door darkmagic op 10-04-2013 10:28 ]
lol. nou... dan mag ik blij zijn als ik mee mag doenchimera2 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:32:
Meestal gewoon potjes. Andere clans willen niet meer tegen ons. We zijn te goed.
Ik ken maar 1 van jullie.. green eagle..
Dat is nou niet bepaald een top speler..
Ik ben wel benieuwd naar gemiddelde stats. Als jullie zo goed zijn..
en wat zie jij onder top/gemiddeld speler?aron225 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:41:
Opscheppers...
Bij ons zit niemand die green eagle heet.aron225 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:41:
Opscheppers...
Wij spelen op de ps3
Wat is jullie mening hierover?
Alleen savonds laat en snachts zijn er in sommige modus en dlc ppaylist niet veel mensen
@het hele dutch eagles verhaal.
Jammer.. had jullie graag uitgedaahd op pc..
Zoiezo pre mades valt niet van te winnen met randoms..
Zo speelde il gister met nr4 global (kote) en wat andere.. allemaal kd van 1.5+ en 420+spm.
Daarbij ... ik zie weleens stats van sommige van hier.. mr scorpion hierboven stond gister average 600+spm.
Verwijderd
Mijn spm is 430 denk dat dat me top blijft stijg of daal vrijwel nooit meer. Verkeer wel in een dipje ben beetje bo2 moe aan het worden, de sleur zit erin
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2013 10:57 ]
Dus ik weet niet van welk spel je afkomt, maar waarschijnlijk spelen er nog steeds veel meer mensen CoD dan je vorige FPS.
En de drie Counter-Strike games en Team Fortress 2.steel123 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:52:
Er zijn genoeg mensen die daarover klagen dat er te weinig spelers online zijn, maar dat valt reuze mee. Volgens mij is er naast CoD alleen BF3 die nog serieuze speler aantallen haalt op de PC.
Dus ik weet niet van welk spel je afkomt, maar waarschijnlijk spelen er nog steeds veel meer mensen CoD dan je vorige FPS.
http://store.steampowered.com/stats/
Maar inderdaad nog genoeg spelers. Alleen de party games en league play zijn wat leeg.
Verwijderd
On-topic: Nuketown zie ik nu in de normale roulatie op de Xbox Kill Confirmed.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2013 12:36 ]
Vrijdag LAN party @ Chimera2 met 10 man, word epic!darkmagic schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:24:
[...]
Ik weet niet of ik daar bij kan komen. ben meer een solo'r. die het beste speelt als je juist niet in de frontline(op enkele situatie's na) zit maar meer van de zijkant/achter komt. maar het is proberen waard natuurlijk. daarbij speel ik het beste als ik regelmatig van wapen wissel. dus een all-rounder. zal vanavond ff de het formuliertje invullen
. ff een vraagje. wat doen jullie zoal met de clan? af en toe een potje maar ook serieus wedstrijden tegen anderen?
Verwijderd

Op 360 trouwens, meer mensen hier last van?
Vandaag paar rondes met cstyle gespeeld.. bijna elk potje lag of achterlijke compensation.
De laatste 3 dagen ben ik er echt spuugzat van. Dit spel is echt kapot soms..
Was toch ook een update voor COD? Zullen het wel weer anders hebben opgezet.Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:35:
Ik heb sinds vandaag de bonus optie niet meer onder playlists en daarmee chaos moshpit (enige wat ik speel eigenlijk) dus ook niet meer.
Op 360 trouwens, meer mensen hier last van?
EDIT: Yes, Hardcore Domination
EDIT: No, Hardcore CTF is weg
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 10-04-2013 19:28 ]
Verwijderd
Zat idd in die update, leuk weer.
It's not all bad maar het is even wennen, vond die kleine maps altijd zo lekker spelen.

Hoe is jouw ping dan?aron225 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:03:
Op pc is hij er nog..
Vandaag paar rondes met cstyle gespeeld.. bijna elk potje lag of achterlijke compensation.
Pings zijn/waren fucked up vandaag: meestal zit ik rond de 40 50 nu eerder 70-90 en ook bijna alle games tegen enemies met pings van 100-150.3XPER7 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 23:07:
Hoe is jouw ping dan?
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Nieuwe server locatie:Frentik schreef op woensdag 10 april 2013 @ 23:13:
[...]
Pings zijn/waren fucked up vandaag: meestal zit ik rond de 40 50 nu eerder 70-90 en ook bijna alle games tegen enemies met pings van 100-150.
Madrid, Spanje.
\o/

Verwijderd
Al moet ik zeggen dat ik vndaag best goed heb kunnen spelen qua irritante lag.
Op zich wel goed. Kunnen de Spanjaarden op hun eigen servers spelen. Alleen west-Europeanen worden er dus ook opgezet. Search preferences dus op 50 ping zetten.Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 00:00:
Handige locatie zeg. Zo lekker centraal.
Al moet ik zeggen dat ik vndaag best goed heb kunnen spelen qua irritante lag.
Mja, probeer het eens met een ping van ~30ms in vrijwel alle potjes tegen spelers met pings van 80ms<. Irritant is dat.Frentik schreef op woensdag 10 april 2013 @ 23:13:
[...]
Pings zijn/waren fucked up vandaag: meestal zit ik rond de 40 50 nu eerder 70-90 en ook bijna alle games tegen enemies met pings van 100-150.
Het waren inderdaad spanjaarden, later op de avond nog eens geprobeerd maar zelfde verhaal. was NL/UK/GER party vs ESP party. Wel een spannende pot, echt moeite moeten doen om te winnen en een kdr van 1 te halen, maar man man het leek wel alsof we met rubber kogels schoten. En in de killcam zie je hun ons met 2 kogels omleggen, zo f annoyingGundogan schreef op donderdag 11 april 2013 @ 00:24:
Op zich wel goed. Kunnen de Spanjaarden op hun eigen servers spelen. Alleen west-Europeanen worden er dus ook opgezet. Search preferences dus op 50 ping zetten.
Last is het niet echt, in CoD2/MW tijd speelde ik ook wel eens op US servers met een Amerikaans steam vriendje (duh..) maar dan weet je dat je een ping van 100-150 gaat hebben en op een of andere manier pas je je daarop aan en gaat het gewoon (redelijk) goed. Maar in BO2 is er gewoon geen peil op te trekken, de ene avond raak je niks de andere (bijna) alles....reemprive schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:21:
Ik moet zeggen dat het een zeldzaamheid is dat ik last heb van lag. Misschien valt het mij niet op, maar ik merk vrij weinig van issues met de verbinding die een negatieve invloed hebben op het spel.
daar heb ik nou ook last van. maar dat ligt dus aan de ping?Frentik schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:33:
[...]
Last is het niet echt, in CoD2/MW tijd speelde ik ook wel eens op US servers met een Amerikaans steam vriendje (duh..) maar dan weet je dat je een ping van 100-150 gaat hebben en op een of andere manier pas je je daarop aan en gaat het gewoon (redelijk) goed. Maar in BO2 is er gewoon geen peil op te trekken, de ene avond raak je niks de andere (bijna) alles....
Waarschijnlijk aan de in BO2 ingebouwde ping-lag-compensation.darkmagic schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:36:
daar heb ik nou ook last van. maar dat ligt dus aan de ping?
Het verschil van Player en Server View wordt veroorzaakt door de ping / lag naar de server waardoor het beeld van de lagger net wat "voorloopt" op het beeld van de server. Gevolg: de speler @ ~100ms ziet jou eerder dan jij hem ziet. Tot zover niets nieuws.
Wat Black Ops 2 echter anders doet / volgens die theorie anders zou doen, is het verhandelen van de Hit Detection. In MW2 en CoD4 werd dat server-side gedaan, waardoor hits gecompenseerd werden naar de lag.
In Black Ops 2 schijnt Hit Detection echter Client-Side afgehandeld te worden, waardoor de speler met de slechtere ping (die jou dus eerder ziet dan jij hem) het voordeel krijgt. Hij ziet jou eerder, dus hij schiet eerder en, mits hij kan richten, wint.
Een andere theorie gaat echter meer "puur" in op lag compensation en heeft ook wat meer weg van de beelden die in Youtube-video's te zien zijn. Beide theorieen klinken echter wel aannemelijk.
In het tweede geval kijken we weer naar beweging. Stel, jij beweegt van punt A naar punt B. Op het moment dat de tegenstander jou bij punt A ziet (of andersom, hoe je het ook wil lezen), ben je echter al verplaatst. De server "weet" dat jij op punt X bent, maar de tegenstander weet dat nog niet.
Nu schiet de tegenstander op punt A en dan gaat de server aan het rekenen. De server ziet "jij schiet op punt A en je hebt een lag van XXXms. Als die speler daar was, precies XXXms seconden geleden, krijg jij de hit / kill. Dus volgens de server ben jij, op het moment dat de tegenstander gaat schieten, bij punt X. De tegenstander mikt echter op punt A en de server rekent jou even een stapje "terug" om te zien of je daar was.
Er is een probleem, alleen niemand durft nog echt met 100% zekerheid te zeggen wat het nou is. Ik ben ook een video tegengekomen die het leek lijken alsof de "camera" waar jij door kijkt net wat voorloopt. Die video is genomen in een local match op een PS3 in split-screen. Helemaal geen uitgaande verbinding: (YouTube: Broken Cameras and Offline "Lag Compensation" in Black Ops 2).
Ik vind het absoluut interessante materie, maar het is wel lastig

[ Voor 42% gewijzigd door Fid3lity op 11-04-2013 11:34 ]
Ach, frusties in BOII, het blijft prachtig. Het maakt ook helemaal niet uit waar je mee speelt of wat je doet, de kiddies plaatsen er gewoon-noob of -cheater achter. Ergo:aron225 schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:30:
ik weet wel dat k vandaaf echt door IEDEREEN kapot gespeelt word..
kan ook prima aan mij of mijn verbinding liggen, maar ERG vreemd allemaal
iedereen lockt ZOO snel op me, killt me ABNORMAAL snel..
ik ben er ook klaar mee voor vandaag.. morgen maar weer eens kieken.
gister echt beastmode geweest... echt mensen hun leven zuur gespeeld met playah en simo en wat mensen van hier..
toppunt van ALLE beschuldigingen is gister gekomen.. ik paktte een kap40 van de grond.. op de a vlag 2 man (standoff)
ik schiet er 1, clip leeg.. ik neem 3 stappen naar achter, buk vlak achter de auto, reload snel (zat fastmag op en cancel reload altijd zodra de counter weer op full ammo staat. scheelt een halve seconde)
waarna ik achter de auto vandaan spring en de overige 2 dudes van de a vlag af RAG..
dit in de killcam werd ik uitgemaakt voor: RELOAD AND MACRO CHEATER.
ik heb me nog nooit zo vereerd gevoelt..en heb geen idee waar ze het over hadden??
Kapnoob
HAMR noob
S12 cheater
KSG noob
En zo kan het allemaal nog wel even doorgaan. Leukste is toch wel als mensen je gaan reporten of in elk geval zeggen dat ze je gaan reporten. Ik wens ze altijd veel succes
Overigens heb ik nog niet of nauwelijks echte cheaters voorbij zien komen. Tuurlijk zitten er wel eens K/D ratio's bij waarvan je denkt dat het niet kan of killcams die niet lijken te kloppen.Tegelijkertijd sluit ik zelf ook wel eens potjes af met K/D's van over de 7 en maak ik per beredeneerde gok kills dwars door een muur puur omdat ik denk dat daar wel eens iemand kan zitten. Voor de wat simpelen onder ons is dat laatste meteen een wallhack natuurlijk. En wat bij jezelf gebeurd kan dus ook prima bij een ander gebeuren. Hee, soms hebben anderen gewoon meer geluk of zijn ze gewoon beter. Niks cheatachtigs aan hoor
[ Voor 15% gewijzigd door rodie83 op 11-04-2013 11:52 ]
Straks ook zelf eens bekijken.
Eerst paar minuten ging gelijk op en toen ineens waren ze nergens te bekennen... Ze zaten wel in de game .... tot we ze terugvonden in het hokje /balkon bij point A (Domination) en ze de ingang met 4 man hadden afgeschermd met Assault Shields en de rest daar achter stond te schieten.
Was wel komisch voor even en toen ze weer normaal speelden was de pot al klaar en hadden wij gewonnen.
Omdat we zogenaamd 'saai' waren gingen ze na die pot allemaal weg...
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
CoD heeft denk ik geen volledige client side hit dedection. Anders waren cheats zoals in BF3 (aanpassen van damage, mensen killen met een knife terwijl ze aan de andere kant van de map staan) mogelijk. Dit kan je eigenlijk alleen als host/server doen (zie lagswitches op consoles die alleen werken als je host bent), en die speelt niet mee op de PC.3XPER7 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:09:
Er zijn een aantal theoretische benaderingen te vinden die ik ook heb nagelezen. Een van de mogelijke verklaringen die wordt genoemd is Client-Side Hit Detection. Dat ziet er ongeveer uit als volgt. Men neme een "reguliere" situatie die lag aantoont.
Het verschil van Player en Server View wordt veroorzaakt door de ping / lag naar de server waardoor het beeld van de lagger net wat "voorloopt" op het beeld van de server. Gevolg: de speler @ ~100ms ziet jou eerder dan jij hem ziet. Tot zover niets nieuws.
Wat Black Ops 2 echter anders doet / volgens die theorie anders zou doen, is het verhandelen van de Hit Detection. In MW2 en CoD4 werd dat server-side gedaan, waardoor hits gecompenseerd werden naar de lag.
In Black Ops 2 schijnt Hit Detection echter Client-Side afgehandeld te worden, waardoor de speler met de slechtere ping (die jou dus eerder ziet dan jij hem) het voordeel krijgt. Hij ziet jou eerder, dus hij schiet eerder en, mits hij kan richten, wint.
Client side lag compensation is de aangepaste rendering van de wereld (interpolation technieken bijvoorbeeld). Dus alles correct renderen tussen twee updates. Server side lag compensation (= antilag) zet alles ook daadwerkelijk 'correct' neer gebaseerd op lag en verstuurt dat neer de clients. Bij een van die twee of allebei gaat het dus mis. Maar je kan het toch niet veranderen, dus veel heb je er niet aan.
Client side lag compensation variable = cl_timenudge
Server side lag compensation variable = g_antilag
Beiden zijn niet meer aan te passen sinds een bepaalde CoD4 patch volgens mij.
En daarbij heb je ook nog instellingen als maxpackets, snaps en sv_maxrate (server setting) die waarschijnlijk niet op max staan, waardoor de netcode ook niet optimaal presteert en ook je ping wat hoger is ten opzichte van andere CoD's met deze instellingen op de goede waarden.
http://denkirson.proboard...&action=print&thread=5972 neem aan dat je dit al gelezen hebt.
Rofl, die kwamen wij volgens mij ook tegen. Jammer voor hun hadden genoeg spelers C4/RPG classes.Sc0rPi0N schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:06:
Gisteren een potje Groundwar op Yemen tegen een hele (Amerikaanse) clan die vooraf al riepen dat we er dik aan gingen en weet ik veel wat nog meer.
Eerst paar minuten ging gelijk op en toen ineens waren ze nergens te bekennen... Ze zaten wel in de game .... tot we ze terugvonden in het hokje /balkon bij point A (Domination) en ze de ingang met 4 man hadden afgeschermd met Assault Shields en de rest daar achter stond te schieten.
Was wel komisch voor even en toen ze weer normaal speelden was de pot al klaar en hadden wij gewonnen.![]()
Omdat we zogenaamd 'saai' waren gingen ze na die pot allemaal weg...
O wacht, jij bent niet meer Scorpion maar Bravo online. xD
[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 11-04-2013 14:24 ]
Dat potje op Hijacked was wel heel ernstig zo iets nog nooit meegemaakt, in CoD dan.aron225 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:03:
Op pc is hij er nog..
Om deze redenen vind ik het juist jammer dat je je config niet kan aanpassen. Daar kon je nog een aantal tweaks in plaatsen voor je netwerk en eigen fps. zoals die maxpackets enzo dus.
Nee matchmaking. Eigenlijk is het ook wel logisch, het aantal actieve BO2 spelers is afgenomen, dus matchmaking wordt wat ruimer in het matchen van spelers uit verschillende landen. Je kan wel je search preferences aanpassen, dat helpt wel wat.darkmagic schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:49:
ik neem aan dat hoge ping meestal aan de server ligt?
Valt toch wel mee? Meestal zitten we aan het begin van de avond tussen de 20-25k spelers wat rond midernacht afgenomen is tot 18-19k spelers. Gisteravond was het veel minder, het hoogste wat ik gezien heb zat ergen rond de 12-13k ongeacht het tijdstip.reemprive schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:06:
Nee matchmaking. Eigenlijk is het ook wel logisch, het aantal actieve BO2 spelers is afgenomen, dus matchmaking wordt wat ruimer in het matchen van spelers uit verschillende landen. Je kan wel je search preferences aanpassen, dat helpt wel wat.
In BF3 speelde ik altijd op NL of DE servers, puur omdat servers uit andere landen gewoon een veel te hoge ping hebben.
Ja en dan kan pedro uit Madrid straks niet meer gamensteel123 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:32:
Ze moeten gewoon de regio's beter gebruiken. Dus gewoon dat wij NL'ers met Duitsers spelen en niet steeds met die lagger spanjaarden/italianen/franse/oost-europa.
Hij loopt telkens een halve seconde voor op mij
League play was ook lekker dood.. in de champion serie maar 27 spelers..
Tog weten te kwalificeren in platinum league..
Snd is best grappig af en toe
Nu, ja, maar ik reageerde op Cryman's idee om regio's van elkaar uit te sluiten. Zit je straks in een gebied waar bijna niemand meer speelt, kun je je spel wegflikkeren.aron225 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:49:
Pedro uit madrid kan nu prima gaymen.
Hij loopt telkens een halve seconde voor op mij
Verwijderd
Ik zat eerst te dubben over de RPG triple en aircraft kill hier. Net in 1 potje gelukt. In 1 leven. Er kwam een Stealth Chopper (bedankt voor de tip) meteen mezelf ge-C4ed en geswitchd naar een class met Blind-eye en RPG. Bam Stealth neergehaald. RPG werd automatisch herladen terwijl ik een klein vreugdebewegingkje maakte. Ik zet daarna twee stappen, word bestormd door DRIE man. Die ik met 1 RPG afknal. Toppertje, Is Nuketown gelijk niet meer nodig.
Vandaag trouwens ook Prestige Master in precies 6 dagen en 2 uur tijd. Veel korter dan Max Prestige in andere CoDs. Maar ja. Het is een FPS en niet een RPG dus maakt het eigenlijk niks uit.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2013 23:41 ]
Triple kill is ook vooral geluk hebben.
Anyhow.. vandaag eigenlijk de hele avond league play gedaan.
Echt super veel lol.. nog geen pot verloren
Platinum league rank 61 nu.. maar we gaan door
Verwijderd
Ze zeggen wel eens"Proof or it didnt happen!", dus bij dezeSc0rPi0N schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:53:
Gevolg was dat ik in één ronde 2 x de Warthog haalde. En volgens mij haalde Oreh zelfs 5 x de Orbital VSAT
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik vond het echt leuk.. en ga zeker vaker league spelen..
Uiteindelijk rank26 in platinum.. we gaan voor master league
Mooi filmpje.Frentik schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 00:11:
[...]
Ze zeggen wel eens"Proof or it didnt happen!", dus bij deze![]()
[video]
Maar als ik dat was geweest met de lagg was ik allang dood geweest. Hoe vaak je beschoten werd en niet dood ging. In het begin ook die gast die je niet zag zitten in een hoekje. Hij zag jou dus gewoon niet. Je liep een fractie van een seconde voor.
To boldly go where no man has gone before...
Vanavond kwart voor 9 team up..c-style schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:37:
Ik wil ook ff masters rank halen in league. moet niet moeilijk zijn gezien de mensen die ik heb gezien die die ranking hebben
Als playah en andere er ook zijn..
Je wilt dit NIET met randoms spelen. Die feeden teveel.
Plus je krijgt elke win 10k xp voor je gewone record.
Tot nu toe gaat het team met een winloss ratio van 14.. best goed denk ik
[ Voor 15% gewijzigd door aron225 op 12-04-2013 10:18 ]
klopt. drama is dat.aron225 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:15:
[...]
Vanavond kwart voor 9 team up..
Als playah en andere er ook zijn..
Je wilt dit NIET met randoms spelen. Die feeden teveel.
Plus je krijgt elke win 10k xp voor je gewone record.
Tot nu toe gaat het team met een winloss ratio van 14.. best goed denk ik
deed vorige keer ook met team van 6. groep mensen die allemaal k/d van 3 tot 4 hebben. enemy ragequit steeds dan xd. stond er week lang awaiting placement..
Er was geen lag, toughness geeft je genoeg tijd om na de eerste hitmarker te reageren en dit was dus zo'n avond dat je alles raakt. Die kerel die mij niet zag was net geflashed en hij was pas lvl 5, dus waarschijnlijk zijn tweede/derde potje ooit...het was eerder slecht van mij dat ik hem pas zo laat zagfjs schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:05:
Mooi filmpje.
Maar als ik dat was geweest met de lagg was ik allang dood geweest. Hoe vaak je beschoten werd en niet dood ging. In het begin ook die gast die je niet zag zitten in een hoekje. Hij zag jou dus gewoon niet. Je liep een fractie van een seconde voor.
Voor jou was er idd geen lag. Voor de tegenpartij wel.Frentik schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 13:35:
[...]
Er was geen lag, toughness geeft je genoeg tijd om na de eerste hitmarker te reageren en dit was dus zo'n avond dat je alles raakt. Die kerel die mij niet zag was net geflashed en hij was pas lvl 5, dus waarschijnlijk zijn tweede/derde potje ooit...het was eerder slecht van mij dat ik hem pas zo laat zag
Tegenwoordig begin ik met de quote: 'May the lagg be with you'.
To boldly go where no man has gone before...
Dat valt ook wel mee, alle pings waren tussen de 40 en 90 dus dat lijkt me niet het issue.fjs schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 13:43:
Voor jou was er idd geen lag. Voor de tegenpartij wel.
Tegenwoordig begin ik met de quote: 'May the lagg be with you'.
Pas ook nog een lekker (half) rondje met voornamelijk het B23R pistool:
[ Voor 15% gewijzigd door Frentik op 12-04-2013 13:57 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Cobiwan op 12-04-2013 16:01 ]

dat doe je niet FF...
kap40 is ook een noob wapen, ding is ziek OP. daarom is het juist leuk om daarmee rond te rennen met laser en extended clip
das hetzelfde dat jij begon tegen mij dat mijn meest gebruiktte wapen een shotgun is..
so what.. ik vind dat het allemaal niet uit maakt..
ook dingen als hoge k.d boeit me echt niets.. mijn kd is 1.23 ofzo, maar zet er wel 420+spm tegen..
mensen moeten eens stoppen met janken en gewoon gaan spelen
mensen moeten inderdaad is gewoon gaan spelen dan is er geen gejank
waar het er hier om ging is dat die gozer liep te zeuren om een wapen wat hij zelf ook veel gebruikt
[ Voor 9% gewijzigd door c-style op 12-04-2013 17:19 ]
Zitten op een 15 winstreak.
En de eerste loss is er..
Maar dat waren esl spelers met ook daar hoge ranking..
Begint nu tog wel erg serieus moeilijk te worden
[ Voor 57% gewijzigd door aron225 op 12-04-2013 23:10 ]
En je kan ook voor 2 euro p/s een nieuwe camo kopen, overigens.
[ Voor 15% gewijzigd door codex op 13-04-2013 11:50 ]
Na het gamen alle 9 extra sets copy van 1 gemaakt. Zodat ik ook tussendoor in de sets kan klooien. En er al iets ingesteld staat. En dan wanneer ik wat tijd heb even wat instellen.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
In november bij MW-4 krijg je alleen een water-pistool, de rest kan je er voor 200 euro erbij kopen.
Het hele COD gebeuren gaat echt helemaal nergens meer over.
Het is ook een beetje scheef, er zijn bijv ook vlaggen voor een euro, daarvoor krijg je een hele berg. Net als die slots die vrij goedkoop zijn.3XPER7 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 12:14:
De tering zeg, ik dacht dat die camo's in een bundel kwamen. 2 euro voor 1 camo? En dat heet dan microtransacties...
Over die vlaggen wil ik niet eens beginnen, die CC's zaten er in MW2 en MW3 al standaard in.reemprive schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 12:36:
[...]
Het is ook een beetje scheef, er zijn bijv ook vlaggen voor een euro, daarvoor krijg je een hele berg. Net als die slots die vrij goedkoop zijn.
Verwijderd
Gisteren SMGs op Diamond gehaald en hoef nog maar 1 SMAW double kill. Was er wel weer klaar mee gisteren dus heb ik met broertje en een vriend pistol only gedaan en vervolgens crossbow only. Dat laatste was echt top. Allemaal positief gegaan. Was alleen zuur dat je geen C4 of pijltjes krijgt na een explosive kill. Zat vrij vaak door de ammo heen.
Je hoeft 't niet te kopen...3XPER7 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 12:14:
De tering zeg, ik dacht dat die camo's in een bundel kwamen. 2 euro voor 1 camo? En dat heet dan microtransacties...
Dat is waar
Maar imo zijn ze het wel aan het uitbuiten, zo veel mogelijk geld eruit proberen te halen!
- Het is geen pay2win, dus koop het als je het wil. Als je er een probleem mee hebt koop je het niet. Je merkt er qua gameplay niks van.
- Mensen klagen hierover maar betalen wel 50 euro voor een single player waar ze 10 uur aan besteden. Als je dit vervolgens door rekent naar de prijs voor een multiplayer waar je al snel 30 keer zoveel uren in steekt dan is de 150 euro die je maximaal kwijt bent aan een spel als BO2 als je elke DLC los koopt voor mij persoonlijk geen obstakel.
Natuurlijk was het vroeger allemaal anders, maar vroeger ging ik zuipen en kocht ik een meter bier voor tien gulden en nu betaal ik 25 euro voor een meter bier. Dan kan je besluiten niet meer te gaan zuipen(zoals ik, maar dat is medisch niet echt een aanrader
Daarbij is het mijn hobby, en ik heb andere seizoensgebonden hobby's die een stuk kostbaarder zijn.
Kortom, ik kan me er niet druk over maken.
Dat hoeft niet nee, maar de prijzen zijn toch gewoon belachelijk. Al die packs combined zouden je 25 euro extra mogen kosten, en je gaat mij niet vertellen dat ze voor dat werk evenveel tijd en moeiten nodig hadden als een map-pack..
vind je het duur? prima...
maar dan is alles duur.. de game+season pass kost je 100 euro..
voor een opgepoetste oude quake, of iig een game op basis van een engine van 8jaar oud, is dat ook duur?
maar waarom?? voor 70 euro had ik de game+season pass, ik heb me er 1000 uur al mee vermaakt.. dus ik vind het een koopje..
die camo's zijn trouwens niet alleen camo's..
je krijgt:
cammo.
reticles voor reflex
reticles voor eotech
callingcard
voor 2 euro.. nou, als mensen dat toch leuk vinden, PRIMA.. mischien koop ik die money camo wel.. ik vind die wel vet..
10 cac slots voor 2 euro.. prima..
ik vind het best goed..
JA ze proberen hier extra mee te verdienen, maar in deze tijd had ik niks anders verwacht.. de prijzen vallen mij alleszins mee!
waarvoor ik hier kwam
Kan mij het verder schelen dat jij het allemaal prima vind. Ik vind het te duur en ik vind het belachelijk dat calling cards die er standaard in horen te zitten eruit gesloopt zijn om vervolgens los te verkopen. In deze tijd had je niet anders verwacht? Kijk naar hoeveel ze sowieso al verdienen aan de game + DLC's. Het is echt niet alsof ze dat geld nodig hebben..
Ik denk dat in de toekomst er nog wel een full priced game wat nu hebt met singleplayer en dergelijke, maar ook een free2play multiplayer only met microtransacties, hopelijk alleen voor cosmetische dingen, en een wat tragere progressie.
[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 14-04-2013 12:24 ]
Ja, maar zo betaal ik bij BO2 ook voor een single player die ik nog nooit heb gespeeld. Elke game die beide heeft wordt gebundeld verkocht, en aangezien ik praktisch nooit een single player speel betaal ik voor iets dat voor mij nutteloos is.3XPER7 schreef op zondag 14 april 2013 @ 11:04:
Dan zou ik dus ook moeten gaan betalen voor dingen die ik echt niet ga gebruiken, mocht ik zo'n camo willen. Als ze die reticles los hadden aangeboden zouden ze waarschijnlijk niet zoveel gekocht worden. Nu zit het in een bundel om de prijs op te drijven
Ik speel altijd met iron sights, die reticles zie ik dus geen van allen. Ze hadden ook kunnen zeggen "we verkopen alleen een camo", dan nog denk ik dat veel mensen het die 2 euro waard hadden gevonden om het aan te schaffen. Dat jij het te duur vindt en daar een bepaalde argumentatie voor hebt betekent niet dat een ander het ook te duur vindt en het eens is met die argumentatie.
Nee, dat zal vast niet het geval zijn. Maar elke onderneming streeft naar winstmaximalisatie, dit is voor hun een manier om meer winst te genereren op een titel. Als vervolgens een deel van die inkomsten gestoken wordt in R&D voor toekomstige versies van het spel is daar imho niets mis mee. Nu is er wel wat te zeggen voor een gebrek aan investering door het blijven hangen op dezelfde engine, maar het principe blijft hetzelfde.3XPER7 schreef op zondag 14 april 2013 @ 11:04:
Het is echt niet alsof ze dat geld nodig hebben..
Mochten ze een nieuwe engine gaan gebruiken hoop ik wel dat het spel net zo snel en close blijft als black ops 2