[CAIWAY] Glasvezel in Albrandswaard

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 27.514 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 06:40
Tot die conclusie kom ik dus niet. Heb hier een entone maar gebruik ik nooit. ik kijk gewoon via de coax rechtstreeks op me smart tv. Beeldkwaliteit is perfect te noemen. Nu heb ik wel meer HD kanalen dan dat jullie hebben overigens. Tevens kan ik gewoon uitzending gemist en rtl XL via smarttv bekijken Want uitzending gemist via de entone en palthe films huren kan ook gewoon via smart tv
Ik ben dus niet overtuigd dat iptv scherper of helderder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01 12:38
Zeker wel is tv via glasvezel een klein tikkie beter. Bij gelijke tv instelling is iptv een beetje beter.
Je kunt Uitz.gemist NPO van Caiway niet vergelijken met je smarttv.
Via je Smarttv kijk je niet door de 480p weergave. BAGGER 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door jeroen028 op 26-05-2014 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Migow schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:10:
Tot die conclusie kom ik dus niet. Heb hier een entone maar gebruik ik nooit. ik kijk gewoon via de coax rechtstreeks op me smart tv. Beeldkwaliteit is perfect te noemen. Nu heb ik wel meer HD kanalen dan dat jullie hebben overigens. Tevens kan ik gewoon uitzending gemist en rtl XL via smarttv bekijken Want uitzending gemist via de entone en palthe films huren kan ook gewoon via smart tv
Ik ben dus niet overtuigd dat iptv scherper of helderder is.
Je bent van harte welkom om het met eigen ogen te komen bekijken. Misschien verschilt het wel per wijk?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
Dankje voor je uitnodiging maar ik reageer in het algmeen hoor, want woon zelf niet bij jullie maar ijsselstein. en moet echt zeggen de kwalitiet van het coaxsignaal is al jaren bij ons TOP. Maar dat zal zeker per gemeente kunnen verschillen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe worden bewoners voor de gek gehouden?

Middels googlen ben ik erachter dat de 2e aanbieder in Albrandswaard bekend is. Op 14 februari is een overeenkomst getekend met Cbizz als 2e aanbieder in Albrandswaard (alleen zakelijk), zie

http://www.cbizz.nl/cbizz...ncier-op-netwerk-caiwcif/

Kortom de consumenten zijn wederom op het verkeerde been gezet, er komt helemaal geen 2e aanbieder voor de consumenten, leve Caiway...............

Fijn dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Of je nou zo rouwig moet zijn dat cbizz niet aan consumenten levert... 60 euro ex btw voor een 100/100 lijntje met "gratis" telefonie...

Dan is de aanbieding van Caiway toch echt beter.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat erom dat je niet kan kiezen uit meer aanbieders op de glasvezel als consument. Dat is natuurlijk te belachelijk voor woorden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ach, kan je dat op de kabel wel dan? Het glasvezelnet is van Cif, logisch dat zij geen xms, kpn of een andere concurrent toelaten.

De afspraken die gemaakt zijn over meerdere aanbieders komen mij bijzonder knullig over. Dan krijg je dit soort praktijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 10:24
Ligt er aan waar je zit. In Harderwijk bijvoorbeeld zitten meerdere providers op de kabel, ook Caiway. Nu glasvezel geactiveerd wordt (ja, voor 50% van CIF!) heeft Caiway z'n eigen vezel en de overige providers gaan leveren via de andere vezel.

Zelfs bij CIF, kan het dus wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Gisteren het G400 pakket besteld.

Misschien een rare vraag, maar is er een mogelijkheid om eerst even alleen het internet aan te sluiten en in het weekend (of gewoon als we meer tijd hebben) de TV en telefoon aan te sluiten? Aangezien dat via twee verschillende kabels gaat en het providers, naar mijn weten, niets uitmaakt als ik ook nog bij een andere betaal.

Edit: Zojuist te horen gekregen dat de spullen van Caiway pas over 2 weken arriveren 8)7 Ondanks dat, ben ik nog steeds benieuwd naar de mogelijkheid om eerst alleen internet aan te sluiten :+
Danku :)

[ Voor 26% gewijzigd door MisterChaoSs op 11-06-2014 13:49 ]

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:40
MisterChaoSs schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:41:
Ondanks dat, ben ik nog steeds benieuwd naar de mogelijkheid om eerst alleen internet aan te sluiten :+
Ja dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:26

basdej

OutSystems Consultant

Nog steeds werkt hier alles prima! snap nog steeds niet de angsten van de entone van sommigen, dat ding werkt perfect, op wat storing na door onze eigen crappy powerline apparatuur haha (wordt binnenkort vervangen door een kabel).

Dus iedereen in albrandswaard, ik raad jullie heel erg aan om glasvezel te nemen met IPTV ! ;)

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

basdej schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:12:
Dus iedereen in albrandswaard, ik raad jullie heel erg aan om glasvezel te nemen met IPTV ! ;)
Ik tel werkelijk de dagen af dat ik van Telfort met die !@#$% Experia V8 box af kan en over kan naar glas.
Lekker eigen goede Ubiquiti apparatuur er achter en GAAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

PaT schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 15:05:
[...]

Ik tel werkelijk de dagen af dat ik van Telfort met die !@#$% Experia V8 box af kan en over kan naar glas.
Lekker eigen goede Ubiquiti apparatuur er achter en GAAN!!!!
Het is letterlijk een verademing, ik wil NOOIT meer terug naar ADSL

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

basdej schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 15:24:
[...]

Het is letterlijk een verademing, ik wil NOOIT meer terug naar ADSL
Ik weet het, ik had glas in de pilotperiode. Maar door geklungel binnen Caiway was er geen mogelijkheid om het einde van de pilotperiode te overbruggen tot de definitieve glasaansluiting actief zou worden. Vandaar even een jaartje ADSL. In september weer terug naar glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt dit jaar nog het Caiwaypakket op de coaxkabel bij jullie gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Kan ik na 1 januari 2012 analoog TV blijven kijken?
Ja. Het analoge signaal blijft in ieder geval tot en met 15 december 2014 beschikbaar voor bestaande klanten.
Wat daarna gaat gebeuren... Geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2014 @ 08:46:
Wordt dit jaar nog het Caiwaypakket op de coaxkabel bij jullie gezet?
Ik denk het niet, de gemeente is nog steeds irritant conservatief hierover

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PaT schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:51:
Of je nou zo rouwig moet zijn dat cbizz niet aan consumenten levert... 60 euro ex btw voor een 100/100 lijntje met "gratis" telefonie...
CBizz was tot 2009 onderdeel van Caiway en daarna tot 2011 nog eigendom. Dus daar zitten nog allerlei mensen die zichzelf Caiway'ers voelen en er wel voor zorgen dat deze twee bedrijven de markt netjes verdelen zonder concurrenten te zijn.

Dus dit is 'concurrentie' op glas helaas, ipv echte concurrentie.

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Inderdaad jammer, maar er is hier ook al voorbij gekomen dat op CIF netwerken "echte" concurrentie plaat vindt. Dus wat niet is, kan nog komen! :)

(we blijven optimistisch!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb in elk geval maar eens een klacht gemeld bij de consuwijzer. Verder weinig vertrouwen in, want in Nederland worden sommige monopolies toegestaan (kabel/glas), terwijl andere wel aangepakt worden (vaste/mobiele telefonie).

Misschien dat het beter wordt als glas op veel meer plekken ligt. Op een gegeven moment moet de politiek toch wakker worden. Helaas is dat meestal pas als de problemen de pan uitrijzen.

PS. Bij het googelen vond ik trouwens een BING rapport over de toekenning van CBizz. Een mooi voorbeeld van gemeentelijke corruptie:

http://raad.albrandswaard...emeente-Albrandswaard.pdf

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 09:20
Ik zou wel mooi gewoon op de Coax TV kijken, de decoder is het ergste televisie-drama serie die ik ooit gezien heb

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

MrFax schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:05:
Ik zou wel mooi gewoon op de Coax TV kijken, de decoder is het ergste televisie-drama serie die ik ooit gezien heb
Ja doe dat lekker in albrandswaard, 3 HD zenders (kut kwaliteit ook) en de rest allemaal sd.

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:52
Ik gebruik die Entone ook nooit, gewoon via de kabel en de CI module. Er is trouwens toch nooit wat op TV, dus waarom je rotzooi in HD zou willen bekijken, ontgaat me.... ;)

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 09:20
MasterMaceMichu schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:00:
Ik gebruik die Entone ook nooit, gewoon via de kabel en de CI module. Er is trouwens toch nooit wat op TV, dus waarom je rotzooi in HD zou willen bekijken, ontgaat me.... ;)
Ik kijk voetbal gewoon lekker via Multiscreen. Voor de rest kijk ik echt _nooit_ TV

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus zelfs die nieuwe Entone 515 bevalt niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Nou, niet bevallen....het is weer een extra kastje en aangezien je ook gewoon je kaartje in de CI module kunt stoppen en dan (voor mij) meer dan genoeg zenders hebt, heb ik een extra kastje met extra stroomverbruik dus niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:23:
Dus zelfs die nieuwe Entone 515 bevalt niet ?
Hij bevalt juist wel !

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zelf ben ik bijna 5 maanden glasvezel abonnee via caiway het bevalt me uitstekend geen datalimiet, tot zo ver nooit storing gehad. Inclusief mezelf heb ik het bij 4 gezinnen probleemloos bekabeld aangesloten. En altijd alles via internet aangevraagd.
Caiway t.o.v. van rocksolid xs4all vdsl: caiway heeft voor online gamen betere latency tijden. (4 ms vs 25ms). Bizarre upload en download snelheden. Caiway is goedkoper met alles in 1 dan andere providers. Kortom bij caiway glasvezel krijg je veel meer voor minder.

Het 5e gezin dat ik ga aansluiten gaat verhuizen en heeft op hun oude adres telfort met telefonie, via de website heb ik mijncaiway password reset aangevraagd zodat ik de verhuizing zelf online kon doorvoeren. Vervolgens wilde ik voor het nieuwe adres g100 pakket bestellen maar stond (omdat ik nog ingelogd stond) het oude adres, dit kon ik niet aanpassen. En omdat ik het bestaande klantnummer wil koppelen aan het nieuwe adres heb ik om die reden telefonisch 1200 gratis gebeld (helpdesk) bij mij thuis. Medewerker gaf aan dat dit een bekend probleem is en het goed is om bij zo situatie even contact op te nemen met de helpdesk, samen met de medewerker heb ik online als nog de bestelling rond gekregen voor het nieuwe adres. Binnen twee weken zou alles geleverd moeten zijn. Telfort zeggen wij op zodra caiway opgeleverd is.

/Edit
Verhuizing is probleem loos verlopen 5e gezin geziet nu ook van snel internet.

[ Voor 3% gewijzigd door lt_cmd_data op 15-08-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook even een update na het enkele maanden in huis te hebben.
Qua TV enkel op RTL4 enkele keren gehad dat het beeld gewoon vastliep en we een aantal keer heen en weer moesten zappen, voor de rest prima. Kastje reageert vlot, scherp beeld en ook het opnemen werkt prima. Inmiddels ook de app kunnen proberen op Android-apparaten en dat werkt prima en ook het beeld volop scherp, alleen het beperkte aantal kanalen blijft jammer.

Internet heeft er een aantal keer heel kortstondig uit gelegen, maar dan praat je echt over minuten. Snelheid prima (Ruim 50mbit down/up boven abo) met m'n 300mbit pakket. Vind het alleen wel vrij 'kansloos' dat ze vlak na de lancering direct andere pakketten lanceren. Online gamen is echt een verademing, amper latency en ook het downloaden verloopt perfect. Al met al zeer tevreden, al blijft Caiway op bepaalde fronten toch wat achterlopen (bepaalde zenders, beperkt aantal zenders op app, omslachtig gedoe met pakketten aan/uitzetten), maar wie weet (ijdele hoop) lopen ze dat nog in, in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind slechts tien zenders op je tablet te bekijken en ook nog eens alleen thuis te zien, echt niet meer van deze tijd.

Ik zit te wachten dat Caiway het aantal zenders om te bekijken op je tablet drastisch opschroeft.

Als je ziet wat er bij UPC allemaal kan, loopt Caiway weer hopeloos achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb vanmiddag Caiway glas besteld. Wat ik mij afvroeg. Ik heb nu een wit kastje in de meterkast hangen van Caiway met zegeltjes daar aan. Van mijn buren kan ik mij herinneren dat er van daar nog een modem aangesloten gaat worden. Komt Caiway dit doen zodra ze het pakket leveren of had dat modem er al moeten zitten?

Ik ben van plan om de boel pas op 1 september te activeren, dus ik heb nog even tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Het pakket bevat idd een modem dat je moet aansluiten op poort 1 op dat witte kastje. Dit moet je zelf doen met de bijgeleverde installatiehandleiding. Je kan het ook laten doen, dan komt iemand van student aan huis het voor je activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Oke, dat moet wel lukken :)

Ik was even aan het twijfelen gebracht door de zegeltjes, maar die mag je dus zelf verwijderen. Ik heb ooit eens per abuis mijn KPN aansluiting open gemaakt en pas daarna zag ik dat "u zult dit doosje niet openen" tekstje daarop. Sindsdien ben ik wat voorzichtiger met het openen van dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aansluiten is echt een fluitje van een cent hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Je moet alleen even opletten dat je voor het activeren IE als browser gebruikt. Caiway is niet zo goed in het bouwen van websites, dus als het in IE werkt, zijn ze al blij..... ;)

(Ook contactformulier ed werken niet in andere browsers dan IE...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dank, dat heb ik bij het activeren van de aansluiting bij de buren al gemerkt. Caiway vond hun Mac met Safari inderdaad niet zo leuk.

Het zal nog moeilijk worden om het pakket niet te activeren zodra ik het binnen heb :)

Edit:

Het pakket is binnen. Nu nog binnenkort de Unifi apparatuur bestellen en dan kunnen we vol aan de bak om het hele netwerkgebeuren fris en fruitig te maken in huis.

Caiway zou ook nog een CI module meesturen, maar daar is wat mis gegaan. Dat komt nu als ik de boel activeer.

[ Voor 39% gewijzigd door PaT op 01-08-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

werkt bij iedereen alles zonder problemen? Ik vind het nog steeds echt fantastisch dat we zo vooruit zijn gegaan!

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik ga vanavond mijn aansluiting activeren (100/100) en hopelijk al mijn mooie nieuwe netwerkapparatuur aansluiten er op. Ik hoop dan ook dat ik mij aan kan sluiten bij de club van gelukkige glasvezelgebruikers :+

Edit: En geactiveerd *O*

Stiekem hoop je toch op een soort flitsend internet. Dat kan natuurlijk niet, maar ik ben in ieder geval blij dat de boel probleemloos draait.

Edit 2
Vandaag ook de Ubiquiti Edgemax Router aangesloten. Dat is even een fijn dingetje. En het resultaat voor mijn 100/100 verbinding volgens speedtest:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3731425810.png

* PaT is heel erg blij

[ Voor 54% gewijzigd door PaT op 02-09-2014 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Niet online
basdej schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 23:54:
werkt bij iedereen alles zonder problemen? Ik vind het nog steeds echt fantastisch dat we zo vooruit zijn gegaan!
Zonet de allereerste storing gehad sinds ik aangesloten ben (februari dit jaar)
Het glasmodem (aangesloten op APC BE700G-GR UPS) herstarten zich spontaan, knipperde lampjes op het bovenste glasmodem. Maar kwam daarna binnen 5 min automatisch up. Dit is de eerste "mini" storing sinds februari waarvan ik me bewust ben. Voor de rest rock-solid internet verbinding.
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:42:
Ik vind slechts tien zenders op je tablet te bekijken en ook nog eens alleen thuis te zien, echt niet meer van deze tijd.
--knip--
Niet alleen thuis :+ dat is heel makkelijk te om zeilen met vpn en laat nou net zijn dat je internet verbinding een vette upload heeft.
Voorbeeld asus rt-ac68u router:
YouTube: ASUS router quick how-to: VPN server tutorial
vervolgens op je ipad/iphone:
YouTube: Setting up PPTP VPN on iPad - AccessVPN.com

[ Voor 43% gewijzigd door lt_cmd_data op 29-09-2014 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dat je het uberhaupt gemerkt hebt! Mooi dat het modem zo snel weer up was. Ik heb het nu een maand draaien en ben erg blij.

Enig nadeel, mijn wifi accespoints zijn trager dan mijn internet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Niet online
PaT schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:45:
Dat je het uberhaupt gemerkt hebt! Mooi dat het modem zo snel weer up was. Ik heb het nu een maand draaien en ben erg blij.

Enig nadeel, mijn wifi accespoints zijn trager dan mijn internet :(
Beste is om goed te investeren in degelijke router (bijvoorbeeld asus rt-ac68u) en zoveel mogelijk op 5ghz band te werken/bekabeld.
Dat was vrij snel merkbaar als je tv kijkt, Entone (glasvezel tv) beeld bleef stil staan, direct naar de meterkast gelopen waar het glasmodem aan het knipperen was en dan bedoel ik natuurlijk niet de nics.

[ Voor 12% gewijzigd door lt_cmd_data op 29-09-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Asus... :')

Ik heb hier thuis Ubiquiti apparatuur draaien. Dat is pro-sumer/SOHO spul. De Ubiquiti Unifi wifi accespoints (2,4Ghz only varianten) hangen nu hier om te controleren of het überhaupt werkte. Dat doen ze meer dan prima en onverstoorbaar stabiel.

Als ik dus weer wat meer in de slappe was zit wordt er een zo'n Unifi accespoint vervangen door een Unifi AC variant. Die draaien zowel 2,4 als 5 Ghz. Dan kan ik voorlopig wel weer vooruit. Nadeel van zo'n kreng is dat ie zo'n 250 euro kost... :(

En ik had inderdaad even niet nagedacht over TV kijken... Dat doe ik hier gewoon nog via de kabel. Ik zou op mijn tv dus niets merken van een rebootende modem.

[ Voor 17% gewijzigd door PaT op 30-09-2014 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

^^ Asus is kut ofzo?

Hier draait alles prima. Heel sporadische wat blokken in beeld maar dat is echt 1 op de 100 avonden.
Wel valt mij op dat het EPG elke keer leeg is (staat er NO TITLE als je van zender switched) dan moet ik de EPG even laden en dan haalt hij het op.

De app is inderdaad vrij waardeloos op deze manier. Super lage kwaliteit beeld en maar 10 zenders.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Oh nee, Asus is niet kudt, zo was het niet bedoeld.Maar wel een ander soort klasse dan Ubiquiti.

Wat de blokjes betreft, die heb ik soms ook via de coax. Dat heeft dus niet per se met de entone/glasvezel te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Het strookte al niet met het vertrouwen dat ik toch wel in Asus heb. ;)
Volgens mij heeft iedereen die op digitaal zit weleens wat blokjes gezien.
Het stoort mij iig niet.

Verder hebben ze wel de pakketten. Het pakket dat ik heb 150/150 is nu niet eens meer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:12
Hi,

Ik heb een vraag met betrekking tot het aansluiten van de HD TV Ontvanger (entone amulet 515). In mijn woonplaats zal glas per einde Q4 beschikbaar zijn.

Als ik het goed begrijp, en lees in de handleiding, moet ik een UTP kabel aanleggen tussen het Glasmodem en dit apparaat. Volgens de handleiding moet de HD ontvanger specifiek op een poort op het glasmodem (2e UTP poort van links) worden aangesloten.

Hierover heb ik de volgende vragen:

- Kan ik de ethernetpoort op de Etone bridgen naar een Wifi verbinding?
- Is het strikt noodzakelijk om de '2e UTP' poort te gebruiken op het Glasmodem (komt daar de glasvezel tv magic uit??)

M.a.w ik wil mijn Etone bridgen met een UTP > Wifi adapter en deze via een Asus RT68U (aangesloten op het glasmodem) laten connecten zodat ik geen kabel hoef te trekken van mijn meterkast naar de tv :-)

Hoop op een reactie van een ervaringsdeskundige.

Cheers.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:16

lier

MikroTik nerd

Phenomenon1985, wat je wil kan...maar is niet eenvoudig. Je zal met VLAN's aan de gang moeten. Helaas ken ik de Asus niet, geen idee of je hier verschillende VLAN's op kan definiëren.

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Volgens mij is ongeveer zo'n oplossing hier al eens besproken. Je moet dan aan de slag met een managed switch...

Kijk hier eens tussen...

[CAIWAY] Glasvezel in Albrandswaard

[ Voor 37% gewijzigd door PaT op 30-09-2014 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik vraag mij af waarom je dan perse wilt. Waarom geen router naast je glasmodem?
En ja, de tweede port is idd glasvezel TV magic. De eerste internet magic en de overige 2 niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie nu al het Caiway aanbod op de glasvezel of nog steeds dat magere pakket met slechts drie HD zenders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Nog steeds dat Albrandsgreppelse pakket helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Op de glasvezel zijn alle zenders beschikbaar 30+ in HD, op de kabel helaas nog steeds het prehistorische 3 HD zenders.... wat erg irriterend is om het op de slaapkamer te kijken

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie krijgen zeker wel een fikse korting van Caiway omdat jullie op de coaxkabel een minderwaardig aanbod hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Niet alleen wat Bas zegt, maar ook omdat in het goedkoopste pakket geen 'glasvezeltv' zit. Nou moet ik wel zeggen dat HD zenders mij niet zo boeien, maar bepaalde zenders zou ik toch wel eens willen kijken.

Iemand al 'iets' gehoord over het loslaten van dat afwijkende zenderpakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Wij hebben extra zenders op de glasvezel, bijvoorbeeld eurosport 2, en die kunnen we niet bekijken op de coax, want om hetzelfde pakket ook op de coax te bekijken moeten we van caiway nog eens een extra pakket afsluiten....

en helaas nog niets gehoord, de gemeenteraad blokkeert het nog steeds.

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Even een korte vraag, ik kijk digitaal via de kabel met een CI-module, maar ik heb sinds kort geen beeld bij onze 3 HD zenders npo 1,2 en 3. Het vreemde is dat ik wel geluid heb als ik mijn EPG start van de tv. Als ik de EPG uit zet heb ik ook geen geluid meer bij die zenders. Ik zie dan enkel de programma naam en de uitzending van dat moment in beeld.
Alle andere zenders werken perfect. Zijn er meer mensen die dit hebben of weten hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Heb je je zenders al eens opnieuw binnengehaald? Dat verhelpt dat soort problemen vaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hmmm en dan zeker alles weer opnieuw sorteren....? Daar sta ik nou niet om te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij zit nog steeds op het pakket van Kabel TV Krimpen in de Jan Steenstraat in Krimpen.
Ik denk dat misschien Caiway voorzichtig bezig is met omschakeling naar hun eigen pakket ?

Ik zou nu de verplichting is weggevallen geen reden zien om niet het originele pakket van Caiway erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Krimpen? Ik woon in Rhoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, maar het oude digitale televisie pakket kwam uit Krimpen aan den IJssel.

Die paarse smartcards van vroeger, staat dat ook op.

Krimpen bediende het eigen dorp, Albrandswaard en Hendrik Ido Ambacht.

Jullie zijn de laatsten die nog op het oude ontvangstation in Krimpen zijn aangesloten met de coaxkabel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Oh zo,

Ik heb geen paars kaartje meer, maar een "echt" Caiway kaartje.
Ik zal ze eens een belletje geven, kijken wat er loos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij jullie is het digitale basispakket nog gecodeerd toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ja, klopt. Zou fijn zijn als die codering er eens af ging.
Ik zal als ik strakjes even bel gelijk eens vragen of dat er nou nog eens af gaat. Zonder die CI module start mijn tv aanzienlijk sneller op. Nu moet ie eerst een authentificatie uitvoeren....

[ Voor 133% gewijzigd door PaT op 08-01-2015 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vreemd als de verplichting weg is, dat Caiway nog wacht met het op de coaxkabel zetten van zijn eigen digitale aanbod.
In Hendrik Ido Ambacht ging dat veel sneller.

Bij ons in Krimpen is het allemaal heel raar gegaan, maar daar ga ik je niet mee vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

De mevrouw van Caiway meldde dat ze er druk mee bezig zijn en dat ze er van uit gaan dat het in 2015 toch echt gaat gebeuren.
Wat betreft mijn HD probleem, er schijnt een storing geweest met de NPO zenders, maar die is als het goed is al opgelost. Voordat ze wat kunnen doen moet ik eerst de coax aansluiten zonder verdeelblokjes er tussen. Aangezien alles met schroefkoppelingen in de meterkast zit is dat niet 'even' gedaan. Kan mij er ook weinig bij voorstellen dat dat het probleem is, maar goed, ik zal de boel eens een beetje omdraaien.
En maar eens even langs de buurman, kijken of het bij hem wel werkt.

[edit[]Voor de vorm de aansluiting maar rechtstreeks op het punt van binnenkomst gezet in de meterkast...Uiteraard geen enkel verschil. Het viel mij wel op dat de glasvezelmonteur mijn aansluitpunt daar flink te lijf is gegaan. De complete kunststof kast is ontwricht en sluit niet meer netjes. An sich hoeft dat niets uit te maken, ware het niet dat ik mij nu wel afvraag hoe hij met het binnenwerk van dat kastje is omgegaan...

[ Voor 25% gewijzigd door PaT op 09-01-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

:( Dit kan nog leuk worden... Buren hebben uiteraard wel beeld op de HD zenders. Ik dus weer bellen met Caiway, Kan de storingsmelding niet verder behandeld worden omdat ik een kabel van meer dan 5 meter heb gebruikt om te testen... Duh... Mijn huis is wel iets groter dan 5 meter... Nu wordt de storing niet verder behandeld... Tenminste de meneer aan de lijn wilde het wel proberen door te zetten, maaar vreesde dat hij het terug zou krijgen... Echt onzinnig dit, maar goed. Van het weekend dan maar even testen met een kort kabeltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-02-2024

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
PaT schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 17:39:
:( Dit kan nog leuk worden... Buren hebben uiteraard wel beeld op de HD zenders. Ik dus weer bellen met Caiway, Kan de storingsmelding niet verder behandeld worden omdat ik een kabel van meer dan 5 meter heb gebruikt om te testen... Duh... Mijn huis is wel iets groter dan 5 meter... Nu wordt de storing niet verder behandeld... Tenminste de meneer aan de lijn wilde het wel proberen door te zetten, maaar vreesde dat hij het terug zou krijgen... Echt onzinnig dit, maar goed. Van het weekend dan maar even testen met een kort kabeltje...
Vervelend dat je nog steeds storing ervaart. Je schrijft dat je in de EPG wel geluid hebt van de NPO 1,2,3 HD, dit doet mij vermoeden dat het signaal niet het probleem is.

Ik lees verder dat je de zenders liever niet opnieuw wilt zoeken i.v.m. je favorieten lijst. Wellicht is het testen met een losse ontvanger een mogelijkheid?

Met vriendelijke groet,
Nitin Ish
Caiway Webcare Team.

Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dat wordt lastig, aangezien ik geen losse HD ontvangers heb. Ik zal binnenkort eens vragen aan de buren of ik met mijn tv bij hen kan testen.
Zelf vermoed ik of een defect in de CI module of in de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

@caiway Wanneer komt er een gelijktrekking van het iptv naar de coax... Het is niet meer verplicht en toch moeten we allemaal vage dingen ondernemen en bijbetalen, en krijgen we niet eens de zenders op de coax waar we bij iptv wel voor betalen!!!! :/

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe lang zou caiway nog het alleenrecht hebben in Albrandswaard? Ik lees op internet heel veel slechte ervaringen met Caiway. Slechte klantenservice, slecht internet en slecht beeld televisie.
Ik wil kunnen kiezen uit meerdere aanbieders. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 08:23
Ja dan moet je aanmelden Nederland kiest zelf. Veel inschrijvingen al dus dat gaat de goede kant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
Hoe groot is de kans dat er een tweede aanbieder bij komt als er 5000 handtekeningen worden opgehaald bij nederland kiest zelf? Ik heb de petitie een aantal weken geleden al getekend.

Ik woon zelf in Schiedam, maar ik zit ook niet echt te springen om over te stappen naar het glasvezel aanbod van Caiway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Heel groot beweren ze. Het loopt tot 24 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
Als de 2e aanbieder fiber wordt dan veel succes met die provider. Let er wel op dat je tv via coax vervalt. Meerdere tv kijken wordt ook meerdere externe kastjes huren. En fiber zegt dat ze in full hd uitzendrn maar het is 720p. Hier zit ik op glasvezel en kan alleen maar zeggen: super stabiel en volle snelheid. Is niet te vergelijken met internet via coax. Zorg wel voor goede router, want die sitecom die caiway levert is ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slecht beeld televisie van Caiway is lariekoek. De beeldkwaliteit van Caiway steekt met kop en schouders uit boven die van KPN en zijn zusjes Telfort en XS4all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Fiber moet met losse abbo's komen en dat je gewoon tv via Caiway kan behouden. In Harderwijk en Hierden heb je die optie ook via Fiber. Maar goed ik hoop dat de keuze ruimer word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Maar waarom moet er meer keuze komen? Ik ben echt heel tevreden over Caiway glasvezel. Superstabiel tegen een heel prima prijs. Een extra provider geeft je keuzevrijheid, maar niet per sé een beter aanbod.

Enige wens van mij is dat het standaard tv pakket digitaal ongecodeerd wordt zoals in de andere Caiway gebieden. Nu zijn alleen de 'normale NL zenders' van NPO, RTL, SBS enz ongecodeerd. Als dat het hele basispakket wordt kunnen de CI modules het huis uit. Helaas ligt die beperking niet bij Caiway, maar bij de Albrandswaardse politiek... :X Stelletje prutsers daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Tuurlijk ik ben ook tevreden maar als je meer keuzes zou hebben dat maakt het natuurlijk een stuk makkelijker. Maar niet iedereen is tevreden en hebben het liefste een andere provider. En wat snelheid betreft raakt Caiway ook weer achter als je het bekijkt. Het liefste heb ik internet los en geen gebonden pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet zeker als jullie straks op de coaxkabel hetzelfde aanbod krijgen als de andere Caiway gebieden, dat de codering gelijk verdwijnt van het digitale basispakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2015 @ 13:21:
Ik weet zeker als jullie straks op de coaxkabel hetzelfde aanbod krijgen als de andere Caiway gebieden, dat de codering gelijk verdwijnt van het digitale basispakket.
Dat heeft Caiway zelf ook gezegd, maar helaas is ons politiek bestuur zo conservatief als de neten! Van mij morgen ze morgen over naar 100% digitaal. Maar ja, je moet ook rekening houden met oma in haar aanleunwoning. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Nog maar eens gevraagd wanneer we meerdere entone's kunnen gebruiken om iptv te bekijken op meerdere tv's.
Wanneer IPV6 beschikbaar komt.
Wanneer het kabelaanbod gelijk wordt getrokken met IPTV, waar we al extra zenders betalen, maar die niet op de kabel krijgen omdat we dan WEER 10 euro moeten betalen.

3x te horen gekregen dat ze er nog niks over weten. :/

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zijn ze in ieder geval consequent. Ik heb ook recent nagevraagd wanneer het basispakket ongecodeerd doorgegeven gaat worden zoals in de rest van het Caiway gebied....

"we zijn er mee bezig, nog even geduld alsjeblieft"... .

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Ik vind het wel vrij vreemd, want bij de introductie van de glasvezel werd al gezegd dat op korte termijn er meerdere entone's konden worden aangesloten dmv een switch. Dit stond zelfs al in hun handleidingen....

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Nou, we krijgen er wat internetsnelheid bij, maar een verlossing van de CI+ modules lijkt er in Albrandswaard maar niet in te zitten :(

Ik snap er niets van, die overeenkomst met Euser gold toch tot 2014? Daarna zouden we toch het reguliere Caiway pakket krijgen? Hebben we nu serieus zoveel inwoners in onze dorpjes die nog stug het analoge signaal gebruiken dat het voor Caiway niet lucratief is om de schakelaar om te gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Ik denk dat dat meer ligt aan andere projecten waar ze druk mee bezig waren. Overname Cogas (geloof me, écht geen klein klusje), Go diensten e.t.c. Het is natuurlijk een betrekkelijk kleine organisatie met weinig recourses t.o.v. van bijv. Ziggo.

Voor zover ik weet (heb ooit een document van het bestuur van de gemeente Albrandswaard gelezen) zou Caiway analoog nu al van de kabel mogen gooien.

Meerdere Entones, die gaan komen.... Maar wanneer durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
maar daar heeft de trouwe abonnee toch niets aan. Jaren geleden waren ze al met meerdere iptv boxen bezig. Zo moeilijk is dat niet, want Vodafone heeft het gewoon en ja die werken ook met entone boxen. Kwestie van switch ertussen. Maar als caiway ergens mee bezig is dan duurt het vaak een eeuwigheid zoals ook in dit geval.

Nog een voorbeeld: multiscreen tv app voor android werkt niet onder nieuwste besturingssysteem lollipop. Hoelang was dat al bekend dat dit eraan kwam? Caiway is er mee bezig <-- standaard antwoord . Ja dan heeft android haar volgende grote update alweer aangekondigt :)

[ Voor 29% gewijzigd door Migow op 01-06-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Op technisch gebied is het inderdaad niet moeilijk, sterker nog, het netwerk is er al klaar voor. Op andere vlakken ligt het net wat moeilijker. De tijd zal het leren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is toch raar dat jullie in Albrandswaard nog codering hebben op het coax basispakket van Caiway.

Dat is toch helemaal niet nodig? Er is geen tweede aanbieder op de coaxkabel bij jullie.

Wij in Krimpen hebben ook nog steeds analoge televisiekanalen op de coaxkabel. Joost mag weten waarom!

Ik denk dat ook in verband met concurrentie, Caiway zijn product veel aantrekkelijker zou maken als bij jullie ook die 32 HD zenders ongecodeerd op de coaxkabel komen, zoals bijna overal in het Caiway gebied.

Dan kan het gebouwtje in de Jan Steenstraat in Krimpen aan den IJssel eindelijk plat :)
Want daar hebben jullie nu nog het signaal vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Ik snap ook niet waarom als wij het pluspakket voor glasvezel tv hebben, wij dezelfde zenders NIET op de kabel kunnen bekijken, maar nog eens 10 euro moeten betalen per maand daarvoor....

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dat vind ik inderdaad ook vrij bezopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Ik heb ze gisteren daarover eens gebeld en beetje boos geworden, uiteindelijk mag ik het plus pakket van de coax nu 2 maanden gratis bekijken, daarna zetten ze het stop ;)

Alsnog debiel

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

basdej schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 23:32:
Ik heb ze gisteren daarover eens gebeld en beetje boos geworden, uiteindelijk mag ik het plus pakket van de coax nu 2 maanden gratis bekijken, daarna zetten ze het stop ;)

Alsnog debiel
:F Wat is dat nou voor aanbod? Ik heb Caiway best hoog zitten, maar dit is toch wel een beetje een brevet van onvermogen.

"Ja, we weten dat het een beetje raar is dat we de boel nog coderen, ook al hoeft het niet, weet je wat, je mag 2 maanden naar het pluspakket kijken" :X

En waarom communiceert Caiway niet wat duidelijker over dit onderwerp? Bij de overname van de gemeentelijke CAI werd duidelijk vermeld dat het analoge signaal tot en met 2014 in stand gehouden moest worden van de raad. Wees dan ook duidelijk in de communicatie na die datum. Heb je andere projecten die prioriteit hebben, prima kan ik heel goed in komen, maar scheep de mensen niet af met "er wordt aan gewerkt, nog even geduld"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan met een druk op de knop, jullie coaxkabel gekoppeld worden aan Naaldwijk en losgekoppeld van Krimpen aan den IJssel.

Jullie worden nu aanzienlijk benadeeld ten opzichte van de andere Caiway klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

De snelheidsverhogingen per 1 juli heeft Caiway blijkbaar al doorgevoerd. Ik haalde gisteren met mijn 100/100 lijntje ineens 168/168 met een ping van 2 ms :+ Heel goed.

Daarnaast krijgen we nu blijkbaar ook de keuze voor Solcon (zie nieuws: Solcon komt als derde provider beschikbaar op glasvezelnet CIF).

Ze hebben volgens mij een iets andere aanpak en als je echt via de glasvezel wil tv kijken lijken ze iets voordeliger dan Caiway. Persoonlijk boeit mij dat weinig en zou ik veel liever zien dat die codering eens van de COAX verdwijnt. Met de nieuwe 1.3 CI+ modules heb ik eens in de zoveel tijd dat ik helemaal geen beeld krijg op 1 van beide tv's. Dan moet i kde tv echt even stroomloos maken en dan werkt alles weer prima. Dus hoe eerder die CI+ modules de deur uit kunnen hoe beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je Caiway al eens hierover gebeld en wat voor reden geven ze op dat jullie nog niet op de coaxkabel op het reguliere Caiway aanbod zijn aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:05:
Heb je Caiway al eens hierover gebeld en wat voor reden geven ze op dat jullie nog niet op de coaxkabel op het reguliere Caiway aanbod zijn aangesloten?
Niet gebeld, welk via Twitter. BasdeJ hierboven heeft het wel eens telefonisch aangepakt. Ondanks de "compensatie" van 2 maanden gratis pluspakket kreeg hij verder ook weinig nuttige info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:05:
Gebeld, getwitterd... Enige antwoord wat we krijgen is precies niks.

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schandalig gewoon. Jullie hebben toch ook gewoon recht op een ongecodeerd basispakket op de coaxkabel met 32 HD zenders.

Je bent nu een soort van tweederangs klant, lijkt het wel.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.