Als Caiway echt niets om zijn klanten zou geven, hadden ze jullie in Albrandswaard allang op het reguliere pakket aangesloten op de coaxkabel. Maar ja, ze vangen het geld toch, dus waarom zouden ze?
Hoe kunnen we dit voorleggen dan?PaT schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:08:
Maar kan deze houding van Caiway niet voorgelegd worden aan de lokale politiek, goed, die zijn nu even druk met wat anders, maar zij zijn degene geweest die dit achterlijke basispakket destijds hebben afgedwongen? Misschien kunnen ze nu ook eens in gesprek gaan over de modernisering van het aanbod.
Ben hier niet zo in thuis
Hoi.
Volgende maand ga ik naar Albrandswaard verhuizen, ik wil minimaal 100 Mb/s en de standaard zenders in HD. Opnemen en pauzeren doen we nooit. Caiway is dus wel een flink struikelblok.
Ik heb net gebeld, eerst geven ze aan dat het nog niet vrijgegeven is. Daarna ben ik doorverbonden en hij gaf aan dat het wel vrijgegeven is door de gemeente, maar dat de bewoners van Albrandswaard nog niet over willen. Dat lijkt me natuurlijk grote onzin...
Dus nu heb ik de keuze €50,50 per maand voor 75/75 + interactieve tv bij Caiway, of €51,75 voor 150/150 + interactieve tv bij Solcon. De medewerker van Caiway gaf zelf aan dat Solcon in dat geval dan wel een betere keuze is.
Ik heb net gebeld, eerst geven ze aan dat het nog niet vrijgegeven is. Daarna ben ik doorverbonden en hij gaf aan dat het wel vrijgegeven is door de gemeente, maar dat de bewoners van Albrandswaard nog niet over willen. Dat lijkt me natuurlijk grote onzin...
Dus nu heb ik de keuze €50,50 per maand voor 75/75 + interactieve tv bij Caiway, of €51,75 voor 150/150 + interactieve tv bij Solcon. De medewerker van Caiway gaf zelf aan dat Solcon in dat geval dan wel een betere keuze is.
Zelf maal ik helemaal niets om (HD) TV, het enige wat hier wordt gekeken is een paar vage kinderprogramma's. Dit uit de vergelijking halend, ben ik meer dan positief over Caiway's aanbod.
Sinds onze aansluiting op Glas zijn er twee kleine storingen geweest, uiteraard precies op de tijden dat de helpdesk van Caiway dicht is, waar je achterkomt na je 5 minuten door een keuzemenu te hebben geworsteld (seriously, Caiway, je vraagt echt of ik het menu in het Engels wil hebben???
).
Maar ja, vijf minuten later blazen de bitjes en bitejes alweer binnen.....
Sinds onze aansluiting op Glas zijn er twee kleine storingen geweest, uiteraard precies op de tijden dat de helpdesk van Caiway dicht is, waar je achterkomt na je 5 minuten door een keuzemenu te hebben geworsteld (seriously, Caiway, je vraagt echt of ik het menu in het Engels wil hebben???

Maar ja, vijf minuten later blazen de bitjes en bitejes alweer binnen.....
Ik kijk er wel van op dat de inwoners van Albrandswaard graag het pakket met maar 3 HD zenders willen behouden volgens Caiway.
Ik probeer het te begrijpen hoor...
Nu hebben de inwoners van Albrandswaard een basispakket van Caiway op de kabel met maar 3 HD zenders en dat basispakket zit ook nog eens achter de smartcard.
Ze kunnen krijgen een basispakket van Caiway op de kabel met ruim 30 HD zenders, wat ook nog eens in heel je huis zonder smartcard te zien is, maar toch willen de inwoners van Albrandswaard dat niet.
Wat een vreemde bevolking hebben jullie daar in Albrandswaard zeg!
Nu hebben de inwoners van Albrandswaard een basispakket van Caiway op de kabel met maar 3 HD zenders en dat basispakket zit ook nog eens achter de smartcard.
Ze kunnen krijgen een basispakket van Caiway op de kabel met ruim 30 HD zenders, wat ook nog eens in heel je huis zonder smartcard te zien is, maar toch willen de inwoners van Albrandswaard dat niet.
De gemeenteraad wil dat niet. Omdat ze anti-verandering zijn en denken dat oudere mensen dan opeens niet meer weten hoe ze tv moeten kijkenH D R schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:13:
Ik kijk er wel van op dat de inwoners van Albrandswaard graag het pakket met maar 3 HD zenders willen behouden volgens Caiway.

Hoi.
Ik denk dat de gemeenteraad niks meer te willen heeft toch? De termijn waaraan Caiway zich moest houden is inmiddels toch verstreken ?
In het gesprek gaf Caiway zelf ook aan dat de kabel inmiddels is vrijgegeven. Dat de bewoners van Albrandswaard niet over willen lijkt mij verzonnen.
Ik denk dat ze verplicht zijn dat de bewoners er na een verandering op de kabel niet op zenders achteruit gaan. Bij het omzetten zullen er een aantal analoge zenders verloren gaan lijkt me? Caiway zal in dat geval elke afnemer van analoge tv een decoder aan moeten bieden en een installateur.
Ik denk dat ze verplicht zijn dat de bewoners er na een verandering op de kabel niet op zenders achteruit gaan. Bij het omzetten zullen er een aantal analoge zenders verloren gaan lijkt me? Caiway zal in dat geval elke afnemer van analoge tv een decoder aan moeten bieden en een installateur.
Anoniem: 710324
Goede avond,
Ik heb vandaag van de lokale Albrandswaardse politiek inderdaad de bevestiging gekregen dat
er politiek gezien geen enkele verplichting meer is wat betreft signaalweergave en ze het verder totaal
hebben losgelaten en dus ook geen enkele invloed meer hebben hierop.
Dus hoe er met doorgifte van signalen wordt omgegaan is zuiver een zaak van CIF.
Ik heb vandaag van de lokale Albrandswaardse politiek inderdaad de bevestiging gekregen dat
er politiek gezien geen enkele verplichting meer is wat betreft signaalweergave en ze het verder totaal
Dus hoe er met doorgifte van signalen wordt omgegaan is zuiver een zaak van CIF.
Ik woon nu een paar maanden in Rhoon.PaT schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:02:
75, 250 en 500 Mbit/s? Merkwaardig aangezien mijn 100 mbit/s basispaket lijntje recent verhoogd is naar 150 Mbit/s. Die optie staat nergens tussen.
Ik was ook wel verbaasd. Ging van 100 naar 150 Mbps en zag later dat dit 'niet meer bestaat'. Betaal nu €44 voor internet/tv/telefonie.
Hier ook 3 HD zenders op COAX met een CI+ module. Ik kwam dit topic toevallig tegen en was niet op de hoogte van de historie. Apart verhaal...
👉🏻 Blog 👈🏻
Heel vreemd dat CIF dan niet direct de pakketten heeft aangepast, omdat ze dit eerst zo snel wilden gaan doen....Anoniem: 710324 schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:41:
Goede avond,

Hoi.
@basdej
Je blijft je verbazen over de handelswijze van Caiway.
Het vervelende is dat ze hierover niet communiceren zodat je niet weet wanneer deze ellende voorbij is.
Je blijft je verbazen over de handelswijze van Caiway.
Het vervelende is dat ze hierover niet communiceren zodat je niet weet wanneer deze ellende voorbij is.
Jullie hebben in Albrandswaard gewoon recht op een ongecodeerd basispakket op de coaxkabel met meer dan dertig HD zenders.
Je kan dit pakket dan probleemloos in heel je huis zien en hebt geen smartcard nodig.
Dit geldt voor bijna alle Caiway abonnees, dus waarom niet voor jullie?
Jullie betalen toch niet minder aan Caiway als wij?
Je kan dit pakket dan probleemloos in heel je huis zien en hebt geen smartcard nodig.
Dit geldt voor bijna alle Caiway abonnees, dus waarom niet voor jullie?
Jullie betalen toch niet minder aan Caiway als wij?
Recht klinkt wel erg stellig. Je hebt een abbo afgesloten 'as is'. Dat je dat graag anders ziet is heel wat anders dan recht hebben op.
Overigens heb ik EVA een bericht gestuurd over deze situatie. Benieuwd of ik daar antwoord op ga krijgen.
En daarnaast blijf ik Caiway gewoon af en toe vragen naar de stand van zaken
Overigens heb ik EVA een bericht gestuurd over deze situatie. Benieuwd of ik daar antwoord op ga krijgen.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Er zijn echt onwijs veel documenten over vergaderingen van gemeente Albrandswaard te vinden waarin duidelijk wordt hoe de vork in de steel steekt. Probeer die eens te vinden.PaT schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:23:
Recht klinkt wel erg stellig. Je hebt een abbo afgesloten 'as is'. Dat je dat graag anders ziet is heel wat anders dan recht hebben op.
@PaT,
Ik had mijn informatie ook van EVA gekregen,dus zul je best wel antwoord krijgen.
Her enige wat de Albrandswaardse politiek wel valt te verwijten is dat er met CIF een afspraak ligt dat het glasvezelnetwerk een open netwerk zou zijn waar alle geinteresseerde providers terecht konden.
Nu na al enkele jaren met alleen Caiway op glasvezel voelt de gemeente zich blijkbaar toch niet geroepen
Caiway aan deze afspraak te houden.
Overigens vind ik wel dat je als Caiway abonnee recht hebt op dezelfde faciliteiten als de rest van hun klantenbestand,vooral ook omdat je ook geen enkel alternatief hebt.
Ik had mijn informatie ook van EVA gekregen,dus zul je best wel antwoord krijgen.
Her enige wat de Albrandswaardse politiek wel valt te verwijten is dat er met CIF een afspraak ligt dat het glasvezelnetwerk een open netwerk zou zijn waar alle geinteresseerde providers terecht konden.
Nu na al enkele jaren met alleen Caiway op glasvezel voelt de gemeente zich blijkbaar toch niet geroepen
Caiway aan deze afspraak te houden.
Overigens vind ik wel dat je als Caiway abonnee recht hebt op dezelfde faciliteiten als de rest van hun klantenbestand,vooral ook omdat je ook geen enkel alternatief hebt.
Uiteraard heb je wel een alternatief in de vorm van ADSL, maar echt gelijkwaardig is dat niet, dat ben ik met je eens.Anoniem: 710324 schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:28:
Het is wel makkelijk voor de politiek. Zo verkocht, toenmalige wethouders gewipt wegens vermeende fraude en klaar is het CAI dossier...
Toch jammer.
Het zou volgens een eerder ergens geplaatst bericht van Harma van Caiway, nog dit jaar allemaal in orde komen.
Dat wordt dus een woelige decembermaand bij jullie
Daar geloof ik weinig van...zulke berichten kreeg ik eerst ook te horen, daarna werd het ineens "weten we niet". Vanmorgen via Facebook maar eens gevraagd om opheldering. Mijn vraag is doorgezet. Ik ben benieuwd naar wie of dat ze daarmee de prullenbak bedoelen
Onze collega hierboven beschreven is niet meer werkzaam bij ons Webcare Team.H D R schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:49:
Het zou volgens een eerder ergens geplaatst bericht van Harma van Caiway, nog dit jaar allemaal in orde komen.
Zodra er meer bekend is over deze kwestie, informeren wij de betreffende klanten.
Met vriendelijke groet,
Jan
Caiway Webcare Team
Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl
Hoi Jan,Caiway schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:45:
[...]
Onze collega hierboven beschreven is niet meer werkzaam bij ons Webcare Team.
Zodra er meer bekend is over deze kwestie, informeren wij de betreffende klanten.
Met vriendelijke groet,
Jan
Caiway Webcare Team
An sich heel sympathiek dat je hier reageert namens Caiway.
Dat intern bij Caiway nog niet besloten is hoe omgegaan zal worden met het zenderpakket van Albrandswaard is inmiddels wel duidelijk. Waar volgens mij voor de meesten de vraag ligt, is waarom Caiway dit beperktere pakket in stand houdt in Albrandswaard?
Politiek gezien lijken er geen belemmeringen en puur op basis van jullie bedrijfsvoering lijkt mij 1 homogeen aanbod veel handiger dan allerlei afwijkingen in bepaalde gemeenten.
Daarnaast willen jullie klanten denk ik ook wel het aantrekkelijkere pakket dat men in de rest van het Caiway verzorgingsgebied krijgt. Waarom dan toch vasthouden aan 3HD zenders achter zo'n bloedirritante decoder?
En dan komt straks het Caiway antwoord: Het heeft onze aandacht .....
Hierbij het standaard antwoord:H D R schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:27:
En dan komt straks het Caiway antwoord: Het heeft onze aandacht .....
Het heeft onze aandacht!
Daarnaast kunnen we vertellen dat we op de hoogte zijn van eerdere uitspraken, die helaas niet haalbaar zijn. Onze excuses hiervoor. Om duidelijk te verschaffen: In 2015 dus geen uitbreiding zenderaanbod in Albrandswaard COAX.
We kunnen daarnaast vertellen dat er richting onze betreffende klanten communicatie beschikbaar komt wanneer dit wel gaat plaatsvinden, want Caiway is wel voornemens dit door te gaan voeren.
Op dit moment kunnen wij helaas niet meer vertellen, maar hopen wel dat dit een duidelijk verhaal is.
Met vriendelijke groet,
Jan
Caiway Webcare Team
Wat fijn dat de communicatie naar de Caiway klanten in Albrandswaard beter wordt!
Een briefje waarin staat dat het dit jaar niet meer gaat gebeuren ligt binnen een week op de deurmat
Een briefje waarin staat dat het dit jaar niet meer gaat gebeuren ligt binnen een week op de deurmat
Caiway schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:15:
[...]
Hierbij het standaard antwoord:
Het heeft onze aandacht!
Met vriendelijke groet,
Jan
Caiway Webcare Team
Dank voor je antwoord. Dat 2015 gehaald zou worden leek me ook stug.
Puur uit interesse en we zitten hier tenslotte op Tweakers, wat komt er technisch gezien nou kijken bij zo'n omschakeling? Is dat een kwestie van een knop omzetten of moet je daar (aan jullie kant) nog aanpassingen doen aan hardware? Kan/mag je daar wat over zeggen?
(dat je bewoners met crt's moet voorlichten snap ik en om die reden is een switch in december niet zo handig. Persoonlijk zou ik dat eind mei doen zodat de mensen met hun vakantiegeld een mooie nieuwe lcd kunnen kopen
Jan,Caiway schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:15:
[...]
Hierbij het standaard antwoord:
Het heeft onze aandacht!
Daarnaast kunnen we vertellen dat we op de hoogte zijn van eerdere uitspraken, die helaas niet haalbaar zijn. Onze excuses hiervoor. Om duidelijk te verschaffen: In 2015 dus geen uitbreiding zenderaanbod in Albrandswaard COAX.
We kunnen daarnaast vertellen dat er richting onze betreffende klanten communicatie beschikbaar komt wanneer dit wel gaat plaatsvinden, want Caiway is wel voornemens dit door te gaan voeren.
Op dit moment kunnen wij helaas niet meer vertellen, maar hopen wel dat dit een duidelijk verhaal is.
Met vriendelijke groet,
Jan
Caiway Webcare Team
mooi dat je hier meeleest
Echter kan ik niet begrijpen nu het nog steeds niet is doorgevoerd, waarom caiway mij niet toestaat om een 2e Entone te nemen zodat ik via iptv op de andere tv ook het volledige zenderaanbod in HD kan bekijken.
Daarnaast wilde ik nog vragen of jullie 4k tv zenders gaan ondersteunen in de toekomst en wanneer ipv6 beschikbaar komt.
Bas
Hoi.
Wat ik niet begrijp is dat Caiway jullie geen aanzienlijke korting geeft maandelijks. Jullie hebben toch een veel minder basispakket op de coaxkabel als de andere Caiway klanten.
Daar hoor je Caiway niet over.
Vind dat respectloos naar de Caiway klanten toen in Albrandswaard. In Krimpen aan den IJssel en Hendrik Ido Ambacht was het omzetten naar hun reguliere aanbod op de coaxkabel binnen een paar maanden gepiept.
Opeens bij jullie wordt het zonder reden eindeloos vertraagd, maar blijven jullie wel de volle mep betalen.
Voor mij echt onbegrijpelijk !!
Daar hoor je Caiway niet over.
Vind dat respectloos naar de Caiway klanten toen in Albrandswaard. In Krimpen aan den IJssel en Hendrik Ido Ambacht was het omzetten naar hun reguliere aanbod op de coaxkabel binnen een paar maanden gepiept.
Opeens bij jullie wordt het zonder reden eindeloos vertraagd, maar blijven jullie wel de volle mep betalen.
Voor mij echt onbegrijpelijk !!
Ik betaal €44 voor G150 alles in 1 in A'waard. Is dat elders dezelfde prijs?
👉🏻 Blog 👈🏻
Alle abonnees die het oude G100 pakket hebben gehouden zijn omgezet naar G150, dus ja dat is overal in het Caiway gebied.
Daarna heeft Caiway snel het G150 pakket verlaagd naar G75 voor nieuwe klanten. De helft minder snelheid voor dezelfde prijs als het G150 pakket. Typisch Caiway. Niemand doet ze dit na .
Daarna heeft Caiway snel het G150 pakket verlaagd naar G75 voor nieuwe klanten. De helft minder snelheid voor dezelfde prijs als het G150 pakket. Typisch Caiway. Niemand doet ze dit na .
Hoi HDR,H D R schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:53:
Alle abonnees die het oude G100 pakket hebben gehouden zijn omgezet naar G150, dus ja dat is overal in het Caiway gebied.
Wil u even corrigeren
De oude G100 klanten betaalde voorheen € 42,50 en zijn overgezet naar G150 voor € 44,00 per maand.
Nieuwe klanten kunnen kiezen voor G75 á € 43,00 per maand met de optie voor IPTV. (Dit kon/kan niet bij G100/150).
Ik zie dus weldegelijk verschil.
Met vriendelijke groet,
Jan
Caiway Webcare Team
Hoi Bas,basdej schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:30:
[...]
Jan,
mooi dat je hier meeleest![]()
Echter kan ik niet begrijpen nu het nog steeds niet is doorgevoerd, waarom caiway mij niet toestaat om een 2e Entone te nemen zodat ik via iptv op de andere tv ook het volledige zenderaanbod in HD kan bekijken.
Daarnaast wilde ik nog vragen of jullie 4k tv zenders gaan ondersteunen in de toekomst en wanneer ipv6 beschikbaar komt.![]()
Bas
Wij lezen altijd mee!
Ik begrijp je bericht zeker. Ik zet uw bericht daarom intern door. Bedankt hiervoor!
4K hebben wij nog geen inzicht in omdat er op de Nederlandse markt nog geen 4K zenders aangeboden worden. Er moet wel content zijn, om dit te kunnen aanbieden zoals je begrijpt.
IPv6 daar zijn we mee bekend en komen hier op een later moment op terug. Ik heb hier op dit moment te weinig informatie over voor je om je een goed antwoord te geven.
Met vriendelijke groet,
Jan
Caiway Webcare Team
[ Voor 20% gewijzigd door Caiway op 28-11-2015 15:47 ]
Ook bedankt voor je bericht.PaT schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:23:
[...]
Hoi Jan,
An sich heel sympathiek dat je hier reageert namens Caiway.![]()
Dat intern bij Caiway nog niet besloten is hoe omgegaan zal worden met het zenderpakket van Albrandswaard is inmiddels wel duidelijk. Waar volgens mij voor de meesten de vraag ligt, is waarom Caiway dit beperktere pakket in stand houdt in Albrandswaard?
Politiek gezien lijken er geen belemmeringen en puur op basis van jullie bedrijfsvoering lijkt mij 1 homogeen aanbod veel handiger dan allerlei afwijkingen in bepaalde gemeenten.
Daarnaast willen jullie klanten denk ik ook wel het aantrekkelijkere pakket dat men in de rest van het Caiway verzorgingsgebied krijgt. Waarom dan toch vasthouden aan 3HD zenders achter zo'n bloedirritante decoder?
Helaas is het voor Caiway niet zomaar een knop omzetten. Hier moet uiteraard technisch nog het één en ander ook bij ons voor gebeuren. Ook in Albrandswaar kun je uit verschillende decoders kiezen; Samsung en Humax op COAX, AirTies en Entone op glasvezel (IPTV).
Op de rest willen we gaag later terugkomen. Wordt vervogld!
Met vriendelijke groet,
Jan
Caiway Webcare Team
@Jan
Caiway Webcare Team
Ik kan toch eigenlijk niet geloven dat ze in b.v. Hendik Ido Ambacht maar 1 soort decoder gebruiken, en daar was de omzetting toch snel geregeld.
Groeten,
HDnu
Caiway Webcare Team
Ik kan toch eigenlijk niet geloven dat ze in b.v. Hendik Ido Ambacht maar 1 soort decoder gebruiken, en daar was de omzetting toch snel geregeld.
Groeten,
HDnu
Waarom krijgen jullie geen korting van Caiway, zolang jullie het veel mindere en met codering dichtgetimmerde basispakket hebben op de coaxkabel?
Dat is toch een ernstige benadeling voor jullie ten opzichte van de meeste andere Caiway abonnees.
Daar mag dan best wat tegenover staan vind ik.
Dat is toch een ernstige benadeling voor jullie ten opzichte van de meeste andere Caiway abonnees.
Daar mag dan best wat tegenover staan vind ik.
Ja,HDR, we krijgen minder voor dezelfde prijs , dus een korting zou redelijk zijn.
Maar ja, je bent de enige aanbieder(ADSL is voor mij geen optie) dus dan kun je blijven zwijgen.
Begrijp ook wel hoe jullie in Loenen je moet hebben gevoeld, daar werden jullie ook achtergesteld toch.
Hoop dat er binnenkort toch iets veranderd ,had graag een tijdsbestek gehoord al was het maar globaal.
Weten we ook waar we aan toe zijn.
Openheid levert naar mijn mening veel meer goodwill op dan vaag blijven doen.
Maar ja, je bent de enige aanbieder(ADSL is voor mij geen optie) dus dan kun je blijven zwijgen.
Begrijp ook wel hoe jullie in Loenen je moet hebben gevoeld, daar werden jullie ook achtergesteld toch.
Hoop dat er binnenkort toch iets veranderd ,had graag een tijdsbestek gehoord al was het maar globaal.
Weten we ook waar we aan toe zijn.
Openheid levert naar mijn mening veel meer goodwill op dan vaag blijven doen.
Al nieuws hierover?Caiway schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 15:41:
[...]
Ik begrijp je bericht zeker. Ik zet uw bericht daarom intern door. Bedankt hiervoor!
IPv6 daar zijn we mee bekend en komen hier op een later moment op terug. Ik heb hier op dit moment te weinig informatie over voor je om je een goed antwoord te geven.
Hoi.
Gisteren huis-aan-huis verkoper aan de deur namens Caiway om mij over te laten stappen naar Glas.
Ik heb hem aangegeven dat ik dat niet eerder zou overwegen dan dat Caiway in Albrandswaard hetzelfde basispakket (zonder decoder) aanbiedt als in de rest van hun verzorgingsgebied.
De man was zeer verrast toen ik hem vertelde dat hier slechts 3 zenders in HD worden doorgegeven en dat de beeldkwaliteit de laatste weken te wensen over laat.
Hij was klaarblijkelijk met onvolledige informatie op pad gestuurd.
Ziggo abonnees krijgen er zo maar een zender bij en wij verliezen RTLZ!
Tijd dat Caiway snel in aktie komt.
Ik heb hem aangegeven dat ik dat niet eerder zou overwegen dan dat Caiway in Albrandswaard hetzelfde basispakket (zonder decoder) aanbiedt als in de rest van hun verzorgingsgebied.
De man was zeer verrast toen ik hem vertelde dat hier slechts 3 zenders in HD worden doorgegeven en dat de beeldkwaliteit de laatste weken te wensen over laat.
Hij was klaarblijkelijk met onvolledige informatie op pad gestuurd.
Ziggo abonnees krijgen er zo maar een zender bij en wij verliezen RTLZ!
Tijd dat Caiway snel in aktie komt.
[ Voor 3% gewijzigd door Norwegian2 op 03-12-2015 16:11 ]
Ach.... In ieder geval in de Multiscreen app wel van deze tijd, die is deze week geüpdatet, nu wordt Android 5 ook ondersteund!
Oh, wacht even....
Oh, wacht even....

Hij werkt opzich probleemloos op android 5 voor mijMasterMaceMichu schreef op donderdag 03 december 2015 @ 19:46:
Ach.... In ieder geval in de Multiscreen app wel van deze tijd, die is deze week geüpdatet, nu wordt Android 5 ook ondersteund!
Oh, wacht even....
Hoi.
Op 28 november meldt het bedrijfsaccount van Caiway in dit topic dat ze ALTIJD meelezen.
Sinds begin december is er geen enkele reactie meer van ze te zien hier en ook niet van andere gebruikers trouwens.
Wat is er aan de hand ??????????????
Gaan we in Albrandswaard berusten in een zeer slechte dienstverlening door Caiway??
Sinds begin december is er geen enkele reactie meer van ze te zien hier en ook niet van andere gebruikers trouwens.
Wat is er aan de hand ??????????????
Gaan we in Albrandswaard berusten in een zeer slechte dienstverlening door Caiway??
[ Voor 24% gewijzigd door Norwegian2 op 21-01-2016 14:50 ]
Tsja, wat wil je? Er zijn alternatieven... Daar ben ik ook niet blij mee, dus dan maar roeien met de riemen die je heb.
Wou je een petitie starten?
Wou je een petitie starten?
Ik ben ik de afgelopen 3 weken al twee keer (een deel) van de zenders verloren. Dus bv. Ned 1 verdwenen. RTL 5 verdwenen etc. Hierna moest ik de TV opnieuw zenders laten zoeken en het was weer goed.
Ook heb ik al enige tijd dat ik Discovery Channel niet kan ontvangen. Ik krijg dan "Gecodeerd programma, controleer de CI+ module en smartcard".
Ik heb de CI+ module en smartcard er al eens uitgehaald maar helaas...
Herkenbaar? Wie weet raad?
Lijkt toch mijn CI+ en/of smartcard te zijn...
Ook heb ik al enige tijd dat ik Discovery Channel niet kan ontvangen. Ik krijg dan "Gecodeerd programma, controleer de CI+ module en smartcard".
Ik heb de CI+ module en smartcard er al eens uitgehaald maar helaas...
Herkenbaar? Wie weet raad?
Lijkt toch mijn CI+ en/of smartcard te zijn...
[ Voor 19% gewijzigd door technorabilia op 22-01-2016 08:26 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Anoniem: 375601
Het is voor de meeste Caiway abonnees niet na te gaan, omdat jullie een hele andere opbouw hebben van de zenders in Albrandswaard dan de andere Caiway abonnees. Jullie zenders komen nog uit de Jan Steenstraat te Krimpen aan den IJssel. Het ontvangststation van voormalig Stichting Kabel Televisie Krimpen levert nog steeds het signaal aan jullie, totdat jullie worden overgeschakeld op Naaldwijk zoals de rest van de Caiway abonnees.
Jullie zijn nu nog de enige gemeente die hierop aangesloten zijn.
Jullie zijn nu nog de enige gemeente die hierop aangesloten zijn.
Wat men in ieder geval wel weer voor elkaar heeft gekregen is het tarief verhogen.
Van €44 naar €45,95 per maand voor het Alles-in-1 Glas pakket.
Van €44 naar €45,95 per maand voor het Alles-in-1 Glas pakket.
👉🏻 Blog 👈🏻
Ja, in tarieven verhogen is Caiway kampioen !!!
Al sinds ik abonnee van Caiway ben, weet ik niet beter.
Al sinds ik abonnee van Caiway ben, weet ik niet beter.
Ja lekker de snelheid omhoog gooien dan gaat het wat gelijk op..
Recent ben ik maar overgestapt van mijn CI+ module in mijn Sony Z5500 tv (ja, ja, stokoud enz.) naar een losse Humax 5300c decoder Ik werd er helemaal gek van dat ik om de haverklap de CI+ module stroomloos moest maken omdat hij anders "geen zenderinformatie" bleef weergeven. Zat ik weer met mijn kop achter de tv om de stekker er uit te trekken.
Ik moet zeggen dat de Humax best goed werkt en dat de afstandsbediening ook keurig de meeste functies van mijn tv weet aan te sturen.
Ondanks dat blijft het natuurlijk dieptriest dat wij nog steeds een gecodeerd basispakket blijven houden. Het liefst zou ik linea recta al die decoders het huis uit gooien. Helaas laat Caiway daar he-le-maal niets over horen, dus het lijkt er niet op dat we op korte termijn nog het reguliere Caiway pakket hoeven te verwachten op de coax kabel. Blijft jammer
En die nieuwe glasvezelpakketten...leuk bedacht, maar ik ga niet extra betalen voor een gehalveerde internetsnelheid en dan een paar zenders extra
Ik moet zeggen dat de Humax best goed werkt en dat de afstandsbediening ook keurig de meeste functies van mijn tv weet aan te sturen.
Ondanks dat blijft het natuurlijk dieptriest dat wij nog steeds een gecodeerd basispakket blijven houden. Het liefst zou ik linea recta al die decoders het huis uit gooien. Helaas laat Caiway daar he-le-maal niets over horen, dus het lijkt er niet op dat we op korte termijn nog het reguliere Caiway pakket hoeven te verwachten op de coax kabel. Blijft jammer
En die nieuwe glasvezelpakketten...leuk bedacht, maar ik ga niet extra betalen voor een gehalveerde internetsnelheid en dan een paar zenders extra
[ Voor 8% gewijzigd door PaT op 14-03-2016 14:08 ]
Maar eens een schopje, want dit topic dommelt net zo hard in als de activiteiten van Caiway zelf. Weet iemand al wat over wijzigingen binnen Albrandswaard? (bijvoorbeeld het basispakket ongecodeerd).
Is deze ongelijkheid nu nog niet door Caiway opgelost? Hoelang speelt dit nu al dat Caiway jullie gemeente Albrandswaard zo verwaarloost? Ik schat even; vier jaar?
Als het in Krimpen aan den IJssel kon en in Hendrik Ido Ambacht, moet het in Albrandswaard toch ook kunnen om op de coaxkabel het reguliere Caiway aanbod te plaatsen inclusief het ongecodeerde basispakket?
Caiway brult iedere maand wel lekker als ze weer hoog scoren met de glasvezelsnelheid van de Netflixindex, maar de rest raakt bij Caiway toch zo langzamerhand steeds meer in het slop, lijkt het.
Jullie betalen notabene hetzelfde!! Caiway moet zich blauw schamen door zo met jullie om te gaan.
Maar het enige wat Caiway al jaren goed bijhoudt zijn structurele prijsverhogingen.
Als het in Krimpen aan den IJssel kon en in Hendrik Ido Ambacht, moet het in Albrandswaard toch ook kunnen om op de coaxkabel het reguliere Caiway aanbod te plaatsen inclusief het ongecodeerde basispakket?
Caiway brult iedere maand wel lekker als ze weer hoog scoren met de glasvezelsnelheid van de Netflixindex, maar de rest raakt bij Caiway toch zo langzamerhand steeds meer in het slop, lijkt het.
Jullie betalen notabene hetzelfde!! Caiway moet zich blauw schamen door zo met jullie om te gaan.
Maar het enige wat Caiway al jaren goed bijhoudt zijn structurele prijsverhogingen.
[ Voor 14% gewijzigd door H D R op 26-10-2016 08:49 ]
ik zou wel eens willen weten hoe lang wij hier in Poortugaal het afwijkende [ lees minder ] zender aanbod blijven houden
immers wij betalen wel het zelfde als iedereen !!!
immers wij betalen wel het zelfde als iedereen !!!
Ik zal hem een belletje besparen: "we zijn er mee bezig".H D R schreef op maandag 14 november 2016 @ 06:03:
Heb je hier Caiway al eens over gebeld?
Wat betekent dat, als Caiway zegt; we zijn er mee bezig ?
dat er geen hol zal veranderen de komende tijd.....

Ik kijk zelf nooit TV maar mijn ouders wel. Welke 'goede zenders' zitten nu niet in het pakket dan? Beetje gif spuiten op Caiway is altijd even goed voor mn gesteldheid
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Het gaat niet om GIF, maar volgens mij iets waar de klanten van Caiway in Albrandswaard gewoon recht op hebben. De klanten van Caiway in Albrandswaard betalen hetzelfde als de andere Caiway klanten. Deze hebben 29 HD zenders in het basispakket ( erg magertjes ten opzichte van de 45 HD zenders in het basispakket bij KPN) , terwijl in Albrandswaard Caiway slechts 3 HD zenders doorgeeft op de kabel.
Dit is al jaren aan de gang en ruim twee jaar geleden heeft de gemeente al het groene licht gegeven dat het aanbod mag worden aangepast.
Om één of andere reden, doet Caiway dit niet maar zijn klanten wel de volle mep betalen.
Ik vind dat je als bedrijf niet lager kan zakken naar je klanten dan op de manier zoals Caiway dit nu doet.
Gezien het uitblijven van een concrete verandering lijkt het erop dat het Caiway geen fluit interesseert.
Dit is al jaren aan de gang en ruim twee jaar geleden heeft de gemeente al het groene licht gegeven dat het aanbod mag worden aangepast.
Om één of andere reden, doet Caiway dit niet maar zijn klanten wel de volle mep betalen.
Ik vind dat je als bedrijf niet lager kan zakken naar je klanten dan op de manier zoals Caiway dit nu doet.
Gezien het uitblijven van een concrete verandering lijkt het erop dat het Caiway geen fluit interesseert.
Duidelijk, dat gaat inderdaad nergens over. Het gif spuiten heeft ook te maken met het huishouden van mijn vriendin. Zij woont met haar familie ook in Albrandswaard en zij hebben ook vaak problemen met wegvallend internet e.d. gehad. Caiway heeft één keer een monteur langsgestuurd, maar dat heeft niet heel veel geholpen. Uiteindelijk heb ik zelf een nieuwe router bij hen in de meterkast gehangen en dat helpt wel iets, maar nog niet geweldig.H D R schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:11:
Het gaat niet om GIF, maar volgens mij iets waar de klanten van Caiway in Albrandswaard gewoon recht op hebben. De klanten van Caiway in Albrandswaard betalen hetzelfde als de andere Caiway klanten. Deze hebben 29 HD zenders in het basispakket ( erg magertjes ten opzichte van de 45 HD zenders in het basispakket bij KPN) , terwijl in Albrandswaard Caiway slechts 3 HD zenders doorgeeft op de kabel.
Ik hoorde van mijn pa dat het abonnement niet zo heel lang geleden weer iets omhoog is gegaan. Wij hebben het 500mbit pakket, internetsnelheid e.d. is grandioos, maar dat aanbod is inderdaad niet het geld waard.
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Dat ik niet tig zenders in HD heb zal mij (nog) een worst wezen. Zou Caiway het wel doen, dan hoor jij mij uiteraard niet klagen. Maar dat überhaupt het zenderaanbod anders is dan het standaard Caiway pakket blijf ik vreemd vinden. Waarom kunnen (bijvoorbeeld) Schiedamse of Westlandse Caiway kijkers wel bepaalde zenders (ik noem bijvoorbeeld het al eerder aangehaalde 24kitchen) zien en wij alleen als we nog meer betalen voor iptv?
Dat steekt ergens wel.
Dat steekt ergens wel.
Ik zou zeggen, leg deze vraag eens voor aan Caiway, Pat !
Is er al iets bekend betreft de HD zenders voor Gemeente Albrandswaard? Ik wilde vandaag Caiway bestellen maar ik kreeg al een melding dat ik dan maar 3 HD zenders ontvang?

Is dit nog steeds niet opgelost door Caiway?
Het is notabene 2017 !!!
Wat gaat Caiway toch respectloos met de Albrandswaarders om zeg!
Ik zou een klacht indienen als ik jou was op www.klacht.nl
Ik las dat Caiway weer een prijs daar heeft gewonnen omdat het een oplossingspercentage van klachten heeft van 100 procent ...............
Het is notabene 2017 !!!
Wat gaat Caiway toch respectloos met de Albrandswaarders om zeg!
Ik zou een klacht indienen als ik jou was op www.klacht.nl
Ik las dat Caiway weer een prijs daar heeft gewonnen omdat het een oplossingspercentage van klachten heeft van 100 procent ...............
Het antwoord van Caiway: "we zijn er mee bezig".
👉🏻 Blog 👈🏻
Ach, november 2015 schreef CaiWay dit:
Caiway in "[CAIWAY] Glasvezel in Albrandswaard"
Hoe bedoel je, je klanten zoet houden? Je maakt mij niet wijs dat je meer dan een jaar nodig heb voor zo'n aanpassing.
Ik kreeg gisteren een mailing van Vodafone over de samenwerking met Ziggo en de combideals. Dan baal je toch dat je niet 3 kilometer verderop woont waar ze wel een kabelaar kunnen ontvangen die met zijn tijd mee gaat.
Caiway in "[CAIWAY] Glasvezel in Albrandswaard"
Hoe bedoel je, je klanten zoet houden? Je maakt mij niet wijs dat je meer dan een jaar nodig heb voor zo'n aanpassing.
Ik kreeg gisteren een mailing van Vodafone over de samenwerking met Ziggo en de combideals. Dan baal je toch dat je niet 3 kilometer verderop woont waar ze wel een kabelaar kunnen ontvangen die met zijn tijd mee gaat.
Ik denk dat we via klacht.nl niks opschieten. Wat denken jullie van een handtekeningsactie opstarten?
Anoniem: 375601
Kijk vanavond naar Rambam op NPO 3. Caiway heeft de succes award 2016 gewonnen voor beste provider. Nu blijkt dat bedrijven zelf die eerste plek kopen voor 12.500 euro . Dus Caiway heeft iedereen weer besodemieterd .
Tja, ik heb het opgegeven, caiway doet elke keer beloftes en zoethoudertjes maar komt niks na. Ik snap nog steeds niet waarom we op de coax niet het zelfde aanbod hebben als de rest van Nederland in het Caiway gebied, zeker nu de gemeenteraad de restricties heeft opgeheven (al 2 jaar ofzo)
Hoi.
RTL heeft per omgaande het programma van de buis gehaald, nu dus blijkt dat de succes awards 1 grote oplichterij en bedriegerij is.
http://www.mediacourant.n...amma-na-rambam-onderzoek/
Ik vind het toch wel een enorme blamage voor Caiway, dat ze zich met deze praktijken hebben ingelaten.
Volgens de makers van Rambam zijn de Succes Awards geen echte prijs, maar een uitgekookt verdienmodel. ‘Winnaars’ betalen 12.750 euro ex. btw om bovenaan te eindigen in hun branchecategorie. Daarvoor ontvangen ze niet alleen een prijs, maar ook een item in het door voormalig TROS-coryfee Bert Kuizenga gepresenteerde programma De Succesfactor op RTL 7.
Het onderzoek van Rambam toont aan dat voor elke deelnemer een nieuwe branchecategorie in het leven wordt geroepen, zodat iedere deelnemer ook daadwerkelijk wint. De Succes Awards kent branchewinnaars in ruim 500 verschillende categorieën, en genereert daarmee naar schatting een omzet van ruim zes miljoen euro. Rambam trok zich na het ontvangen van het nominatierapport terug en betaalde de 12.750 euro niet.
http://www.mediacourant.n...amma-na-rambam-onderzoek/
Ik vind het toch wel een enorme blamage voor Caiway, dat ze zich met deze praktijken hebben ingelaten.
Volgens de makers van Rambam zijn de Succes Awards geen echte prijs, maar een uitgekookt verdienmodel. ‘Winnaars’ betalen 12.750 euro ex. btw om bovenaan te eindigen in hun branchecategorie. Daarvoor ontvangen ze niet alleen een prijs, maar ook een item in het door voormalig TROS-coryfee Bert Kuizenga gepresenteerde programma De Succesfactor op RTL 7.
Het onderzoek van Rambam toont aan dat voor elke deelnemer een nieuwe branchecategorie in het leven wordt geroepen, zodat iedere deelnemer ook daadwerkelijk wint. De Succes Awards kent branchewinnaars in ruim 500 verschillende categorieën, en genereert daarmee naar schatting een omzet van ruim zes miljoen euro. Rambam trok zich na het ontvangen van het nominatierapport terug en betaalde de 12.750 euro niet.
[ Voor 54% gewijzigd door H D R op 12-01-2017 16:59 ]
https://www.caiway.nl/site/nl/applicatie/albrandswaard
Eindelijk worden jullie gelijk getrokken met de rest van de gebieden.
Eindelijk worden jullie gelijk getrokken met de rest van de gebieden.
[ Voor 12% gewijzigd door Roberto...... op 17-01-2017 12:23 ]
Ik ben heel erg blij voor jullie !!!
Ook geen smartcard meer nodig voor het basispakket.
Helaas nog steeds geen BBC First HD
Ook geen smartcard meer nodig voor het basispakket.
Helaas nog steeds geen BBC First HD
[ Voor 17% gewijzigd door H D R op 17-01-2017 14:36 ]
Ah, ze maken direct van de gelegenheid gebruik: van € 45,95 naar € 48 per maand. 
(Alles-in-1 Glas G150)
(Alles-in-1 Glas G150)
[ Voor 19% gewijzigd door technorabilia op 17-01-2017 14:42 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Ik kom thuis en zie de brief. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik sta lekker over naar 100Mbit/s alles in 1. Ben ik EN goedkoper EN van die smartcards verlost!
Ik sta lekker over naar 100Mbit/s alles in 1. Ben ik EN goedkoper EN van die smartcards verlost!
geweldig! dan kunnen we de smartcard huur opzeggen!
Hoi.
Ik zie alleen G75 voor € 44,95 en daarna G150 en G500?PaT schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:14:
Ik kom thuis en zie de brief. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Eigenlijk vind ik €25 al duur genoeg maar ja...geen fatsoenlijke alternatieven helaas.
👉🏻 Blog 👈🏻
Nee, tot 1 maart is het G75, die krijgt een upgrade naar 100 Mbit/s
Vanaf 1 april volgt dan het coax pakket
Vanaf 1 april volgt dan het coax pakket
[ Voor 26% gewijzigd door PaT op 17-01-2017 15:23 ]
Ik heb nog een vraag: is het mogelijk om alleen Internet en TV af te nemen zonder telefonie? Ik ben nu al 10 minuten tevergeefs aan het klikken op de site...
Edit:
Ik krijg net antwoord:
De prijs van onze paketten zijn gebasseerd op TV en Internet. Telefonie is bij ons vrijblijvend. Zo bepaalt u zelf of u hier voor betaalt. Als u de vaste telefoon gaat gebruiken, betaalt u 0.10 cent per minuut voor hetgene dat u belt. Als u er geen gebruik van maakt, betaalt u ook niets voor telefonie.
Ja en nee dus...
Edit:
Ik krijg net antwoord:
De prijs van onze paketten zijn gebasseerd op TV en Internet. Telefonie is bij ons vrijblijvend. Zo bepaalt u zelf of u hier voor betaalt. Als u de vaste telefoon gaat gebruiken, betaalt u 0.10 cent per minuut voor hetgene dat u belt. Als u er geen gebruik van maakt, betaalt u ook niets voor telefonie.
Ja en nee dus...
[ Voor 54% gewijzigd door technorabilia op 17-01-2017 15:32 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Ja, als je niet belt dan betaal je niks voor de telefoonkosten.kraades schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:29:
Ik heb nog een vraag: is het mogelijk om alleen Internet en TV af te nemen zonder telefonie? Ik ben nu al 10 minuten tevergeefs aan het klikken op de site...
Hoi.
Ah, eindelijk! Hebben we gelukkig maar een jaar of 3 op moeten wachten.
Pakket gaat inderdaad omhoog van (in mijn geval) € 45,95 naar € 48,00, maar kan wel de extra smartcard voor boven stopzetten, dus ga uiteindelijk € 3,45 minder betalen en krijgen we meer voor, lijkt me een goede deal!
Nu nog maar afwachten natuurlijk of het allemaal ook echt zo is op 1 april, ben het vertrouwen in de beloftes van Caiway inmiddels wel een beetje verloren... we wachten geduldig af!
Pakket gaat inderdaad omhoog van (in mijn geval) € 45,95 naar € 48,00, maar kan wel de extra smartcard voor boven stopzetten, dus ga uiteindelijk € 3,45 minder betalen en krijgen we meer voor, lijkt me een goede deal!
Nu nog maar afwachten natuurlijk of het allemaal ook echt zo is op 1 april, ben het vertrouwen in de beloftes van Caiway inmiddels wel een beetje verloren... we wachten geduldig af!
Ik twijfel niet dat het echt zo is. Deze omschakelingen hebben overal echt plaats gevonden in andere gemeenten.
Misschien krijgen jullie nog andere parameters om je digitale televisie de zenders te laten inlezen maar dat is dan ook alles.
Misschien krijgen jullie nog andere parameters om je digitale televisie de zenders te laten inlezen maar dat is dan ook alles.
Ik begrijp dat de CI+ module niet meer nodig is.
Zou ik dan nog iets minder gaan betalen als ik deze terugstuur naar Caiway?
MyInternet
Zou ik dan nog iets minder gaan betalen als ik deze terugstuur naar Caiway?
MyInternet
- Alles-in-1 Glas G150
- E-mail alias
- Huur: Genexis (t.w.v. € 115,-), CI+ CAM (t.w.v. € 49,-)
👉🏻 Blog 👈🏻
Als je nu huur betaalt voor de CI module zal dat natuurlijk schelen. Als Caiway deze module gratis heeft verschaft voor je eerste toestel kan je em gewoon houden, eventueel voor een aanvullend pakket in de toekomst?
[ Voor 14% gewijzigd door Equator op 22-01-2017 09:59 . Reden: Gezeik over BBC First verwijderd ]
En om dat te melden moet je nog steeds bij Caiway zelf zijn..
Ik heb vandaag mijn G150 alles in een om laten zetten naar een G75 alles in 1, dat dan vanaf maart 100 mbit/s up/down wordt. Beide smartcards kunnen de deur uit evenals de Humax en de CI+ module.
Wijziging ging telefonisch heel soepel. Bevestiging volgt nog, maar dan heb ik toch eindelijk de producten die ik zo lang wilde.
Eindelijk weer heel tevreden met Caiway!
Wijziging ging telefonisch heel soepel. Bevestiging volgt nog, maar dan heb ik toch eindelijk de producten die ik zo lang wilde.
Eindelijk weer heel tevreden met Caiway!
Waarom de Humax de deur uit als ik vragen mag? Als je voorheen de Humax nodig hebt om digitale televisie te kijken, heb je dat nu toch ook nog nodig?
Ik heb nu ook G150 en ik weet niet eens wat een Humax is...
Edit:
Ik ga hetzelfde doen als PaT.
Ben benieuwd of ik dan nog iets terug krijg voor de huur van de CI+ module of dat dit "gratis" was.
Kan hier niets over terugvinden.
Edit 2:
Nee dus.
U betaald niet voor de smart card en de ci+cam module.
U kunt deze altijd in gebruik houden mocht u een keer een extra zenderpakket af willen nemen word deze hierop geactiveerd.
Edit:
Ben benieuwd of ik dan nog iets terug krijg voor de huur van de CI+ module of dat dit "gratis" was.
Edit 2:
Nee dus.
U kunt deze altijd in gebruik houden mocht u een keer een extra zenderpakket af willen nemen word deze hierop geactiveerd.
[ Voor 89% gewijzigd door technorabilia op 19-01-2017 12:52 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Met de CI+ module in mijn tv in de woonkamer had ik aardig wat trammelant. Ik heb toen maar uit pure ellende een Humax gekocht.H D R schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:24:
Waarom de Humax de deur uit als ik vragen mag? Als je voorheen de Humax nodig hebt om digitale televisie te kijken, heb je dat nu toch ook nog nodig?
Dadelijk met een ongecodeerd signaal heb ik geen CI module meer nodig, dus kan ook de Humax de deur uit!

Let op, voor een 2e smartcard (en volgens mij ook de extra CI module) betaal je wel per maand.kraades schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:39:
Ik heb nu ook G150 en ik weet niet eens wat een Humax is...
Edit:
Edit 2:
Nee dus.
[ Voor 39% gewijzigd door PaT op 19-01-2017 12:55 ]
Ik denk dat een andere module ook had volstaan, De Alphacrypt, maar het is nu mosterd na de maaldtijd.
Ik heb er 3 verschillende modules in gehad. "ineens" werkte alleen een 1.3 module nog maar. En zelfs die moest met enige regelmaat stroomloos gemaakt worden om goed op te starten. Dat is een keertje niet zo erg, maar dagelijks begint het flink te irriteren.H D R schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:55:
Ik denk dat een andere module ook had volstaan, De Alphacrypt, maar het is nu mosterd na de maaldtijd.
Het was toen of een nieuwe tv, of de Humax...
Die cam module van mij werkt ook niet goed. Of alleen zo'n gek rammelig diagnose grafiekje wat je ziet op alle zenders (wat is dat eigenlijk?) of bv. geen mogelijkheid om bv. discovery channel te bekijken. Caiway zegt: ligt aan de TV. Ik weet het niet. Gelukkig is dat straks verleden tijd.
[ Voor 6% gewijzigd door technorabilia op 19-01-2017 13:19 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
In mijn slaapkamer tv werkt het vreemd genoeg prima. Die tv is aanzienlijk nieuwer dan de tv beneden, dat dan weer wel.
Alleen het opstarten van het signaal bij een gecodeerd signaal (bijv discovery) is erg traag.
Zijn we straks dus ook mooi van verlost
(ik heb nog nooit zoveel vrolijke smilies gebruikt in dit topic
)
Alleen het opstarten van het signaal bij een gecodeerd signaal (bijv discovery) is erg traag.
Zijn we straks dus ook mooi van verlost
(ik heb nog nooit zoveel vrolijke smilies gebruikt in dit topic
Bij jullie gaat de zenderwisseling 1 april 2017 toch?
Vanaf 1 maart verbeteren we het televisieaanbod via Interactieve TV én kijkt u vanaf 1 april op alle televisies in huis naar hetzelfde digitale basis televisiepakket en eventuele extra zenderpakketten!H D R schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:10:
Bij jullie gaat de zenderwisseling 1 april 2017 toch?
Hoi.
Ik heb een woning gekocht en de vorige eigenaar heeft zich niet laten aansluiten op het glasvezelnetwerk. Ik heb gebeld met Caiway en zij verwijzen mij (terecht) naar CIF. Het 088-nummer op hun website werkt echter niet. Ik zie verder geen contactgegevens.
Iemand tips hoe ik de aanvraag kan indienen? Ik wil graag aangesloten worden en ben bereid om hier ook aansluitkosten voor te betalen.
Iemand tips hoe ik de aanvraag kan indienen? Ik wil graag aangesloten worden en ben bereid om hier ook aansluitkosten voor te betalen.
http://www.cif-glasvezel.nl/contact
Dat nummer daar al geprobeerd? Wel niet voor Albrandswaard, maar wellicht dat het een ingang is?
Dat nummer daar al geprobeerd? Wel niet voor Albrandswaard, maar wellicht dat het een ingang is?
[ Voor 52% gewijzigd door PaT op 20-01-2017 13:07 ]
Nogmaals caiway bellen en het bovenstaande probleem voorleggen.Ad Hox schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:16:
Ik heb een woning gekocht en de vorige eigenaar heeft zich niet laten aansluiten op het glasvezelnetwerk. Ik heb gebeld met Caiway en zij verwijzen mij (terecht) naar CIF. Het 088-nummer op hun website werkt echter niet. Ik zie verder geen contactgegevens.
Hoi.
Kan je niet gewoon kijken en internetten via de coaxkabel?
Lijkt me nogal logisch dat hij graag glasvezel wilH D R schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 19:11:
Kan je niet gewoon kijken en internetten via de coaxkabel?
Hoi.
Ik neem aan dat dit topic ook straks gesloten kan worden nu het aanbod gelijk is aan het reguliere Caiway gebied?
Zo wij hebben ons abonnement veranderd van Alles in 1 glas compleet 400 mbit met plustv naar G500 met interactieve tv, scheelt ons geld en we krijgen sneller internet, meer zenders en gratis het pluspakket
Hoi.
Aangezien Caiway in Albrandswaard hetzelfde gaat aanbieden als in alle andere gemeentes, mogen deze berichten vanaf nu in: Caiway glasvezel.
Hier gaat dus een slotje op.
Hier gaat dus een slotje op.
[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 03-02-2017 15:31 ]
Dit topic is gesloten.