Of een 64gb Moto X+1
Lang getwijfeld tussen de Moto G 4G en de Moto X maar uiteindelijk toch voor de Moto X gegaan 
Ben echt benieuwd hoe een clean android aan gaat voelen. Vandaag of morgen binnen !
Ben echt benieuwd hoe een clean android aan gaat voelen. Vandaag of morgen binnen !
Ik kon niet meer wachten op de moto maker en de Moto X+1. Dus voor in de tussentijd maar even een witte Moto X besteld uit Duitsland
Toestel vanaf zaterdag in handen en ben er erg over te spreken. Mooi scherm lekker klein toestel en ligt goed in de hand.
Nu loop ik tegen 1 ding aan misschien kan iemand het even checken:
Ik wil van een contact persoon de ringtone op NONE zetten alleen dit wordt niet onthouden, alle overige ringtones worden wel onthouden maar NONE schiet terug naar Default.
Nu loop ik tegen 1 ding aan misschien kan iemand het even checken:
Ik wil van een contact persoon de ringtone op NONE zetten alleen dit wordt niet onthouden, alle overige ringtones worden wel onthouden maar NONE schiet terug naar Default.
Bij mij ook dit probleem. Niet dat ik het gebruik, maar hij onthoudt het inderdaad niet.
Even getest op mijn X met unlocked bootloader en root, maar precies hetzelfde resultaat.
Daar hoef je het dus ook niet in te zoeken.
Daar hoef je het dus ook niet in te zoeken.
Ok merci, even een silent ringtone zoeken
Verwijderd
Ik ben naar een nieuw toestel aan het kijken en de moto x ziet er zeer interessant uit. Niet te groot en toch lekker snel.
Mijn andere keus zou de htc one mini 2 zijn. Deze heeft maar 1gb ram, zou je dat verschil merken?
Andere vraag. Google heeft de nieuwe tts met nederlandse taal uitgebracht, zou je hiermee de vragen / antwoorden van Ok Google in het NL kunnen krijgen
?
Mijn andere keus zou de htc one mini 2 zijn. Deze heeft maar 1gb ram, zou je dat verschil merken?
Andere vraag. Google heeft de nieuwe tts met nederlandse taal uitgebracht, zou je hiermee de vragen / antwoorden van Ok Google in het NL kunnen krijgen
Ik vind het wel raar dat ze de Moto X naar Nederland brengen maar geen Nederlands ondersteund toetsenbord hebben.
Het is inderdaad apart dat het er niet standaard in zit, maar het Google toetsenbord laat zich gemakkelijk installeren. Helaas kan dat dan weer niet via de Play store...
Vanochtend heb ik mijn Moto X in ontvangst mogen nemen, een erg fijn toestel!
Ik zit alleen met iets vreemds.
Wanneer ik vanaf het 'active display'-gebeuren mijn telefoon wil unlocken, is het veld waar ik het unlockpatroon moet tekenen geselecteerd. Dit ziet er lelijk uit en zorgt er ook voor dat ik niet direct bij de muziek controls kan.
Wanneer ik m'n telefoon uit standby haal met de powerknop gebeurt dit overigens niet.
Weet een van jullie hier een oplossing voor?

Plaatje bijgevoegd voor de duidelijkheid.
Ik zit alleen met iets vreemds.
Wanneer ik vanaf het 'active display'-gebeuren mijn telefoon wil unlocken, is het veld waar ik het unlockpatroon moet tekenen geselecteerd. Dit ziet er lelijk uit en zorgt er ook voor dat ik niet direct bij de muziek controls kan.
Wanneer ik m'n telefoon uit standby haal met de powerknop gebeurt dit overigens niet.
Weet een van jullie hier een oplossing voor?

Plaatje bijgevoegd voor de duidelijkheid.
BRONAndroid™ 4.4.3, KitKat® Rolls Out to Moto Devices This Week
An amazing phone experience is more than just the physical device you hold in your hand. We know that the complete phone experience is about both the software and the hardware. And we believe that your software should continually evolve to get better and better and keep you on the cutting edge.
We are excited to announce some icing on top of the, well, KitKat. Starting today, we are rolling out Android™ 4.4.3, KitKat®, which was just released by Google.
This week we begin rolling out to:
Moto X T-Mobile users
Moto G users who bought online in the U.S. (includes Moto G 4G LTE) and at retail in Brazil
Moto E users who bought online in the U.S. For Moto E users, you are still up for the next major Android update as well. Consider this the cherry on top.
This latest software update brings an improved dialer with a new interface and new colors to enhance consistency and usability, as well as several stability, framework, security fixes, and enhancements to the power profile capabilities.
Motorola users will also enjoy:
Improved camera image quality for Moto X including better consistency of exposure, more realistic flash coloring, and improved photos in low light conditions using front camera.
For Moto X and Moto G, pausing for video recording with a convenient pause/resume button on the viewfinder.
Motorola Alert in this update for Moto X and Moto G users. This new app helps give peace of mind by sending periodic messages to the contacts you choose.
Check our release notes for Moto X, Moto G, and Moto E for more detailed information.
Wondering when new software updates will come to you? Please check our software upgrades page for the latest information.
Tof, ik ben benieuwd naar de cameraupdate!
En nog steeds geen woord over Moto Maker in UK of DE 
Ondertussen zijn er ook geen Moto X alternatieven door concurrenten uitgebracht. Geen enkele van dit formaat en ergonomie en design. En Motorola zelf komt met een veel grotere en zwaardere X+1. Jammer! De Moto X zal nog heel lang bestaansrecht hebben.
Ondertussen zijn er ook geen Moto X alternatieven door concurrenten uitgebracht. Geen enkele van dit formaat en ergonomie en design. En Motorola zelf komt met een veel grotere en zwaardere X+1. Jammer! De Moto X zal nog heel lang bestaansrecht hebben.
Ik merk er niks vanpietervanhuizen schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:30:
[...]
Tof, ik ben benieuwd naar de cameraupdate!

Wellicht nadat je een update naar 4.4.3 hebt ontvangen
Of ga je vertellen dat jij die al hebt gekregen?
Ja afgelopen zaterdag, geinstalleerd zonder problemen, (T-Mobile us editie)guapper schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:02:
[...]
![]()
Wellicht nadat je een update naar 4.4.3 hebt ontvangen
Of ga je vertellen dat jij die al hebt gekregen?
ha, op die manier.it0 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:09:
[...]
Ja afgelopen zaterdag, geinstalleerd zonder problemen, (T-Mobile us editie)
Mooi dat het niet uit maakt wat je geografische locatie is.
Ja, dus! https://www.motorola.com/...id=FLEXR1#interior/memoryStevie-P schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:01:
Zou er binnenkort een 64GB Moto X komen?http://mobiltelefon.ru/post_1400866193.html
64gb versie is nu beschikbaar
Dat is de US versie die alleen in de US wordt verkocht en geen 4G voor Nederland ondersteund (wij krijgen de versie die in Azie wordt gemaakt).
Verwijderd
Zojuist gelezen dat motomaker vanaf 1 juli bij de phonehouse in Duitsland in de lucht gaat.
Dat is interessant, zou je online bij phonehouse.de kunnen bestellen en in NL kunnen laten afleveren?
Of in een winkel ophalen?
Dat is interessant, zou je online bij phonehouse.de kunnen bestellen en in NL kunnen laten afleveren?
Of in een winkel ophalen?
Waar lees je dat? Superinteressant!! Hopelijjk een 64GB samenstellen voor een zeer schappelijk prijsje nu de telefoon al best wat ouder is.
Gevonden:
http://www.motorola.de/designit
Nu nog uitvogelen hoe je aan een Redemption pin komt.
Moto X mit 16 GB Speicher: 349 Euro
Moto X mit 32 GB Speicher: 389 Euro
Die Lieferzeiten betragen etwa eine Woche.
ZWAAR overpriced voor een smartphone die als End Of Life staat gemarkeert in de winkels. Toch blijft het de mooiste compacte telefoon van dit moment.
Gevonden:
ZWAAR overpriced voor een smartphone die als End Of Life staat gemarkeert in de winkels. Toch blijft het de mooiste compacte telefoon van dit moment.
[ Voor 58% gewijzigd door Jazco2nd op 20-06-2014 10:12 ]
Voor nieuwe Nexus 4 ben je ook algauw 330 euro kwijt terwijl je voor iets meer al de 5 hebt.Jazco2nd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:05:
Waar lees je dat? Superinteressant!! Hopelijjk een 64GB samenstellen voor een zeer schappelijk prijsje nu de telefoon al best wat ouder is.
Gevonden:
Ligt aan de winkels.
Verwijderd
Die redemption code krijg je kennelijk via de phone house.
Als je daar de telefoon besteld kun je hem via deze site customizen.
De vraag is of je bij phonehouse.de of de fysieke winkels een moto x kunt kopen.
Bij de online shop lijkt het dat er alleen binnen Duitsland wordt verzonden.
Als je daar de telefoon besteld kun je hem via deze site customizen.
De vraag is of je bij phonehouse.de of de fysieke winkels een moto x kunt kopen.
Bij de online shop lijkt het dat er alleen binnen Duitsland wordt verzonden.
staan nog 2 winkels in de pricewats:Mizgala28 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:19:
[...]
Voor nieuwe Nexus 4 ben je ook algauw 330 euro kwijt terwijl je voor iets meer al de 5 hebt.
Ligt aan de winkels.
pricewatch: LG Nexus 4 16GB Zwart
beide rond de 270, scheelt toch 60 euro met jou verhaal.
daarnaast zijn dit gewoon rest partijen, ook op ibood etc zie je dat de N4 gedumpt wordt.
4.4.3 is on hold voor o.a. de X en de G. 4.4.4 is dus onderweg:
BRONDavid Schuster Jun 20, 2014
Sorry for the delay in giving an update on the 4.4.3 upgrades but I had to wait unit Google announced KitKat 4.4.4 today (I am bound by a NDA). A significant security vulnerability was discovered by OpenSSL (https://www.openssl.org/news/secadv_20140605.txt) and is fixed in KitKat 4.4.4. We had to wait until KitKat 4.4.4 became available. Consequently, all of our 4.4.3 upgrades that were in carrier labs worldwide (including the 2013 Droid's) had to be respun, tested and resubmitted again. This was a significant unplanned effort that we had to undertake. We should be re-entering labs next week and hopefully getting TA (technical approval) in 3 to 5 weeks later depending on the carrier.
[ Voor 4% gewijzigd door Falcon Heavy op 22-06-2014 11:59 ]
Verwijderd
dag iedereen, kan iemand me vertellen hoe ik moto x in duitse phonehouse kan bestellen en naar Belgie laten leveren? en nog een vraag, zal ik dan in Belgie 4g kunnen gebruiken? dank u
Ga naar Phonehouse.de, zoek moto maker, bestel, betaal, moet een Duits adres zijn.
Ik heb dat gedaan en wacht op levering, ik verwacht dat het een code is waarmee je vervolgens op de Duitse moto maker site je telefoon kan samenstellen.
Ik heb dat gedaan en wacht op levering, ik verwacht dat het een code is waarmee je vervolgens op de Duitse moto maker site je telefoon kan samenstellen.
Verwijderd
maar ik heb geen adres in duitsland om te geven, en levering rechtstreeks naar belgie gebeurt niet, zover ik weet. wat zal hiervoor een oplossing kunnen zijn?
Iemand in Duitsland zoeken wiens adres je kan gebruiken ... of wachten totdat moto maker ook beschikbaar is in Belgie/Nederland.maar ik heb geen adres in duitsland om te geven, en levering rechtstreeks naar belgie gebeurt niet, zover ik weet. wat zal hiervoor een oplossing kunnen zijn?
Maar de moto X is ook verkrijgbaar in Belgie, maar dan enkel in zwarte versie.
http://www.vandenborre.be/smartphone/motorola-moto-x-16gb
of iets als dit:
http://www.mailboxde.com/
(geen idee of dit in dit geval werkt, maar in die richting kan je ook nog oplossingen zoeken)
http://www.mailboxde.com/
(geen idee of dit in dit geval werkt, maar in die richting kan je ook nog oplossingen zoeken)
Helaas is mijn Moto X front microfoon overleden.
Moeten opsturen naar dynafix voor reperatie, maar daar hadden ze nooit gehoord van de Moto X, alleen G.
Hopelijk komt het goed.
Iemand ervaring met dit probleem of de reperatie bij dynafix van een moto X?
Moeten opsturen naar dynafix voor reperatie, maar daar hadden ze nooit gehoord van de Moto X, alleen G.
Hopelijk komt het goed.
Iemand ervaring met dit probleem of de reperatie bij dynafix van een moto X?
FYI
Kies NIET voor Paypal op phonehouse.de want dan wordt het pakket verstuurd naar je Paypal adres! Dat is wss een Nederlands adres. En DHL zal het dan niet bezorgen.
Zo is het dus misgegaan bij mij. Ik heb Phonehouse.de gebeld, gelukkig spreken Duitsers prima Engels. Ze gaan het pakket terughalen van DHL en de Paypal betaling terugstorten.
Daarna kan ik een nieuwe bestelling doen en goed opletten dus! Je moet namelijk het adres van je ID invullen (bijv paspoort), dat is dus Nederlands. Maar daaronder heb je de optie om een ander verzendadres in te vullen, daar kan het Duitse adres worden ingevuld. En ik ga voor ze zekerheid gewoon met creditcard betalen.
Maar ik mag pas opnieuw bestellen als de vorige bestelling is afgehandeld.. nog meer geduld hebben dus.
Overigens is het niet mogelijk voor Phonehouse.de om de Moto Maker code te emailen. Het wordt gepost, zo is het proces nu eenmaal ggrrr En hij kon ook niet vertellen of de telefoon zelf vervolgens wel in NL kan worden geleverd want dat gaat geheel via Motorola.
Volgende wk weer een update, dan heb ik hopelijk de code binnen.
Kies NIET voor Paypal op phonehouse.de want dan wordt het pakket verstuurd naar je Paypal adres! Dat is wss een Nederlands adres. En DHL zal het dan niet bezorgen.
Zo is het dus misgegaan bij mij. Ik heb Phonehouse.de gebeld, gelukkig spreken Duitsers prima Engels. Ze gaan het pakket terughalen van DHL en de Paypal betaling terugstorten.
Daarna kan ik een nieuwe bestelling doen en goed opletten dus! Je moet namelijk het adres van je ID invullen (bijv paspoort), dat is dus Nederlands. Maar daaronder heb je de optie om een ander verzendadres in te vullen, daar kan het Duitse adres worden ingevuld. En ik ga voor ze zekerheid gewoon met creditcard betalen.
Maar ik mag pas opnieuw bestellen als de vorige bestelling is afgehandeld.. nog meer geduld hebben dus.
Overigens is het niet mogelijk voor Phonehouse.de om de Moto Maker code te emailen. Het wordt gepost, zo is het proces nu eenmaal ggrrr En hij kon ook niet vertellen of de telefoon zelf vervolgens wel in NL kan worden geleverd want dat gaat geheel via Motorola.
Wat een gedoe. Om bovenstaande te voorkomen heb ik vorige week een witte variant via ebay gekocht voor €230,- (nieuw, een koopje dus). Dit was ook bij een duitse leverancier, maar ik had de telefoon 2 dagen later binnen.Jazco2nd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:30:
FYI
Ben ook tevreden over het toestel zelf. Ziet er erg mooi uit en alles werkt vloeiend.
Als je de moto x wil bestellen via motomaker.de kan je op http://www.huifkar.de/ een bezorgadres in Duitsland krijgen. Zij sturen het dan naar je door voor 16 euro per pakketje. Ze hebben tevreden klanten zie daarvoor http://www.horlogeforum.n...69372,2478072#msg-2478072
Op motomaker.de kan je niet alleen je eigen design maken maar ook de 32Gb versie bestellen.
Op motomaker.de kan je niet alleen je eigen design maken maar ook de 32Gb versie bestellen.
Laten ze die code wel gewoon naar je NL adres sturen?Jazco2nd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:30:
FYI
edit: Snap 'm al. Soort voucher kopen via phonehouse.de en deze kan je inwisselen op motomaker.de
Ben benieuwd of je vervolgens op motomaker.de wel een NL adres kan opgeven.
[ Voor 5% gewijzigd door xabre16v op 14-07-2014 11:56 ]
Ik zit al een tijdje te twijfelen om deze telefoon te nemen. Alles is nagenoeg perfect voor mij behalve de hardware. Hier lees ik verschillende dingen over. De Tweakers redactie zegt bijvoorbeeld dat de hardware snel zal verouderen (en dat was vorig jaar al), en andere youtube reviewers zeggen weer dat hij super snel is.
Ook vraag ik me af hoelang deze telefoon nog gesupport wordt. Zal de Moto X ook Android L krijgen?
Zou een mede-tweaker het een en ander kunnen ophelderen? Alvast bedankt!
Ook vraag ik me af hoelang deze telefoon nog gesupport wordt. Zal de Moto X ook Android L krijgen?
Ik ben sinds maart een actieve gebruiker van de moto x en ik kan alleen zeggen dat het een top telefoon is..vikt0r94 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:14:
Ik zit al een tijdje te twijfelen om deze telefoon te nemen. Alles is nagenoeg perfect voor mij behalve de hardware. Hier lees ik verschillende dingen over. De Tweakers redactie zegt bijvoorbeeld dat de hardware snel zal verouderen (en dat was vorig jaar al), en andere youtube reviewers zeggen weer dat hij super snel is.
De hardware merk je niets van en volgens mij heb ik gelezen dat de moto x en g Android L krijgen maar dat artikel zou ik nog even moeten opzoeken voor je.
Maar ik snap niet waarom iedereen nu een moto x neemt als de moto x+1 er aan zit te komen waarschijnlijk in augustus of september..
Mijn glazen bol is vanochtend een beetje troebel, maar ik kan je wel vertellen dat de hardware nog steeds rap is. Het is een dual core cpu, maar wel met snelle core's. De meeste apps gebruiken nog steeds maar 1 core, dus aan 4 of 8 heb je dan niet zo heel veel.
Over de voice recognition/OK Google Now: deze gebruik ik bijna nooit, omdat NL niet ondersteund wordt. Dat is toch wel erg vervelend bij het noemen/herkennen/oplezen van namen, en wanneer je uitspraak niet vloeiend Engels is.
Het always on scherm is goed uitgewerkt, maar als je de camera niet van veel waarde voor je is, heeft de nieuwe Moto G 3G versie eigenlijk toch wel een streepje voor omdat die een accu heeft die langer mee gaat, en een SD slot aan boord heeft. Let daarbij wel op dat 4G niet met alle netwerken werkt.
Verder wat hierboven geschreven wordt: de Moto X+1 komt binnenkort uit. Ik ben alleen wel bang dat deze weer iets meer dan 400euri gaat kosten.
Over de voice recognition/OK Google Now: deze gebruik ik bijna nooit, omdat NL niet ondersteund wordt. Dat is toch wel erg vervelend bij het noemen/herkennen/oplezen van namen, en wanneer je uitspraak niet vloeiend Engels is.
Het always on scherm is goed uitgewerkt, maar als je de camera niet van veel waarde voor je is, heeft de nieuwe Moto G 3G versie eigenlijk toch wel een streepje voor omdat die een accu heeft die langer mee gaat, en een SD slot aan boord heeft. Let daarbij wel op dat 4G niet met alle netwerken werkt.
Verder wat hierboven geschreven wordt: de Moto X+1 komt binnenkort uit. Ik ben alleen wel bang dat deze weer iets meer dan 400euri gaat kosten.
Omdat er veel gespeculeerd wordt over een 5"+ scherm. Dit is echt een no-go voor mij. Die van de huidige Moto X vind ik nog net kunnen.Puntje-NL schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:22:
[...]
Ik ben sinds maart een actieve gebruiker van de moto x en ik kan alleen zeggen dat het een top telefoon is..
De hardware merk je niets van en volgens mij heb ik gelezen dat de moto x en g Android L krijgen maar dat artikel zou ik nog even moeten opzoeken voor je.
Maar ik snap niet waarom iedereen nu een moto x neemt als de moto x+1 er aan zit te komen waarschijnlijk in augustus of september..
De hardware is oud. Maar dat zegt iets meer over de snelle ontwikkelingen.vikt0r94 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:14:
wat je ziet dat apple doet, is er ook een relatieve langzame cpu in zetten en zelfs relatief weinig geheugen maar wel een snelle gpu.
De X doet bijna hetzelfde maar dan 2GB geheugen wat ik vind dat veel uitmaakt met android. De GPU is ook gewoon super vlot. Als je dan je OS nog eens lekker tuned dan blijft het gewoon goed doen. Naar mijn mening zijn gsm's uit ontwikkeld. Een sneller cpu of beter scherm merk je maar weinig van. Camera en batterij is nog wel wat terein te winnen.
Maar goed ik zie genoeg Galaxy S3's om me hen die werken als een tierelier, laatst een polaroid met 512 mb geheugen en android 4.2 voor mijn pa gekocht. Die doet geen 100 apps , tja dan werkt zo'n telefoon gewoon.
Ik denk dat als je een gsm koopt zonder bloatware dat dat ding gewoon werkt.
De Moto X hardware gaat prima mee, heb nooit last gehad van vertragingen of momenten waar ik op betere hardware had gehoopt. Het doet kwa snelheid niet ten onder aan rappe quad cores, wat volgens mij vooral komt door kale android zonder touchwiz/sense and andere traagmakende onzin bloatware en overlays etc.vikt0r94 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:14:
Ik hoor hie en daar klachten over de batterij, maar ik ben er erg blij mee! kwam zelf van een HTC One X, die ging met mijn verbruik een halve dag mee (ben een heavy user) terwijl de Moto X de volle 24 uur pakt, mede door active display, waardoor ik heel vaak niet hoef te unlocken om snel berichten te lezen.
Voice commands, tja erg leuk en zeker om mee te showen, maar in praktijk inderdaad lastig met namen in het Engels, dat gezegt te hebben er zijn momenten dat ik er wel heel blij mee ben (lees in bed: OK google now, set alarm for 7AM of snel muziek opzetten via Google Play music, even snel een vraag tijdens een discussie, of gewoon checken hoe laat het is, dan vraag ik dat ipv pakken/unlocken etc.
Al met al een top mobieltje, met voor mij een perfect formaat 4.7 inch met kleine bezels.
Ik zit zelf niet echt te wachten op de X+1 gezien ik niet 5 inch + wil. en verwacht dat de Moto X nog prima 2 jaar mee kan.
Heb zelf ook een Moto X, batterij is niet heel bijzonder, gaat wel lang genoeg mee maar is niet zo goed als bijvoorbeeld een Note 3. Goed maar niet echt uitzonderlijk. Software is inderdaad bijna stock met lekker snelle updates. Ben erg tevreden, vooral door het mooie scherm - ik vind AMOLED schermen helemaal top maar ik was op zoek naar iets anders dan Samsung. 720p is ruim genoeg in praktijk.
Zou hem nu nog steeds wel aanraden maar dan moet je wel op zoek naar een mooie deal. Heb hem zelf voor 300 euro gekocht en eerlijk is eerlijk, voor meer geld zijn er toch ook hele mooie toestellen te krijgen. Voor die prijs koop je wel een hele mooie compacte en snelle telefoon. Qua formaat overigens nauwelijks groter dan de Iphone 5 van mn pa, marginaal breder maar even hoog.
Zou hem nu nog steeds wel aanraden maar dan moet je wel op zoek naar een mooie deal. Heb hem zelf voor 300 euro gekocht en eerlijk is eerlijk, voor meer geld zijn er toch ook hele mooie toestellen te krijgen. Voor die prijs koop je wel een hele mooie compacte en snelle telefoon. Qua formaat overigens nauwelijks groter dan de Iphone 5 van mn pa, marginaal breder maar even hoog.
01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110
Wat betreft die batterij, ik heb m ten behoeve van de calibratie een aantal keren helemaal laten leeg lopen, maar het is nog steeds zo dat wanneer android aan geeft dat de accu compleet leeg is, ik nog gemakkelijk een uur benchmarks kan draaien of tv kijken.
Wat android aan geeftkomt niet met de werkelijkheid overeen.
Hebben jullie dezelfde ervaring?
Nooit getest eigenlijk, weet wel dat laatste 15% batterij erg lang meegaat door energy savings.guapper schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:10:
Wat betreft die batterij, ik heb m ten behoeve van de calibratie een aantal keren helemaal laten leeg lopen, maar het is nog steeds zo dat wanneer android aan geeft dat de accu compleet leeg is, ik nog gemakkelijk een uur benchmarks kan draaien of tv kijken.
Mijn moto X is tijdelijk weg ter reperatie, zal eens testen zodra terug.
Heb nu tijdelijk een Sony Xperia Z1 in gebruik, 3000mAh batterij 1080p TFT scherm, en wat gevoel betreft oogt het scherm van Moto X beter (AMOLED 720p prachtig zwart en geen vage grijze waas zoals de Sony) en Batt van 2200mAh gaat even lang mee als de 3000mAh van de Sony (waarschijnlijk door 1080p vs 720p en TFT vs AMOLED). Verder verschil in snelheid kwa gevoel is nihil, alle 2 draaien prima en soepel en dan te bedenken dat het Dual Core 1.7GHz/Andreno 320 vs Quad core 2.2GHz/Andreno 330 is, vind ik dat toch een hele prestatie.
Hoe dan ook, kan niet wachten tot mijn Moto X terug is!!
Probeer eens een zwart achtergrond, gezien het AMOLED is scheelt het batt.deraco96 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:59:
Heb zelf ook een Moto X, batterij is niet heel bijzonder, gaat wel lang genoeg mee maar is niet zo goed als bijvoorbeeld een Note 3. Goed maar niet echt uitzonderlijk.
Whatsup and andere apps waar ik achtergronden kan aanpassen ook zwart gemaakt.
Zo pers je toch nog wat %tjes eruit.
De note 3 vergelijking is wat scheef, de note 3 is meer een tablet met 5.7 Inch en door dat het zo groot is dus ook ruimte voor een dikke 3200mAh batt.
[ Voor 23% gewijzigd door Port187 op 15-07-2014 14:09 ]
Same here! De X+1 is gewoon +2.5cm groter. Totaal andere categorie telefoon, wat mij betreft is dat formaat phablet en dus geen X opvolger.vikt0r94 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:25:
[...]
Omdat er veel gespeculeerd wordt over een 5"+ scherm. Dit is echt een no-go voor mij. Die van de huidige Moto X vind ik nog net kunnen.
HET pluspunt van de G en de X is naar mijn mening juist ergonomie. Geen enkel andere fabrikant hecht waarde aan ergonomie terwijl je je telefoon constant gebruikt op allerlei momenten. HTC is de enige die in de buurt komt, vooral de oude HTC One Mini maar die vind ik weer net ietsje te klein, wel ideaal voor kleine handen.
De X+1 lijkt mij echt een totaal ander soort telefoon, weg ergonomie. Oversized.
Inmiddels heb ik het geld terug via PayPal en een nieuwe bestelling gedaan (32GB versie en betaald via cc ipv PayPal) de code verwacht ik deze week, eens kijken of moto maker DE wel in NL bezorgd. Vast niet.
Bedankt voor de inzichtelijke reacties iedereen!
Kijk hiermee uit! Volgens mij accepteren ze uberhaupt geen NL adressen. Er zijn wel bemiddelingsbedrijven in Duitsland die voor een tientje het pakket door willen sturen naar Nederland.Jazco2nd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:49:
[...]
eens kijken of moto maker DE wel in NL bezorgd. Vast niet.
[ Voor 6% gewijzigd door vikt0r94 op 16-07-2014 00:27 ]
Op de motomaker USA site is inmiddels ook de 64Gb versie te koop. Wanneer zou de 64Gb ook beschikbaar zijn op de DE site?
Wanneer zou je voor de 64 ipv de 32Gb versie moeten gaan? Ik zit te twijfelen.
1. Hoeveel Gb neemt jullie Android zelf in beslag?
2. En hoeveel de apps die je hebt geinstalleerd?
3. Hoeveel apps heb je geinstalleerd?
4. Hoeveel vrije geheugen ruimte heb je nog over?
Wanneer zou je voor de 64 ipv de 32Gb versie moeten gaan? Ik zit te twijfelen.
1. Hoeveel Gb neemt jullie Android zelf in beslag?
2. En hoeveel de apps die je hebt geinstalleerd?
3. Hoeveel apps heb je geinstalleerd?
4. Hoeveel vrije geheugen ruimte heb je nog over?
Ik heb nu de 16gb versie maar dat is toch krap. Met apps alleen al 4,7gb en 3gb aan muziek, 1gb aan video en plaatjes, 1gb aan cach en dan Android zelf nog. Ik heb nog maar 1,3gb over. Ik wou TomTom nog installeren maar dat kan ik wel vergeten.
Jammer dat je niet niet gewoon de 32gb versie hier kan krijgen. 64gb is misschien wat overdreven maar 32gb is zeker te prefereren boven de 16gb versie.
Jammer dat je niet niet gewoon de 32gb versie hier kan krijgen. 64gb is misschien wat overdreven maar 32gb is zeker te prefereren boven de 16gb versie.
De tip van een zwarte achtergrond is prima maar die gebruik ik vaak al wel.Port187 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:47:
Probeer eens een zwart achtergrond, gezien het AMOLED is scheelt het batt.
Whatsup and andere apps waar ik achtergronden kan aanpassen ook zwart gemaakt.
Zo pers je toch nog wat %tjes eruit.
De note 3 vergelijking is wat scheef, de note 3 is meer een tablet met 5.7 Inch en door dat het zo groot is dus ook ruimte voor een dikke 3200mAh batt.
Helaas is mijn Moto X diezelfde avond nog van een meter (tafel) op harde tegels gevallen, waardoor het scherm helemaal kapot is, touch is kapot en meerdere barsten en onderin felle kleuren...
Ik kan dus niet helemaal positief zijn over de degelijkheid van de telefoon, al kan je dit natuurlijk altijd overkomen. Tekenend is wel dat de Note 3 gelijktijdig van tafel werd geveegd en nog geen krasje heeft...
Gelukkig ben ik zelfs dubbel verzekerd door zowel een reisverzekering als een aparte verzekering voor de telefoon zelf.
Nu ben ik dus weer veroordeeld tot het gebruiken van de Note 3 wat echt vervelend is omdat de kans heel groot is dat hij aangaat in je broekzak door de boven de telefoon uitstekende home knop. Beetje dom design, zo ben je haast verplicht een flip hoes te kopen.
[ Voor 0% gewijzigd door deraco96 op 17-07-2014 15:59 . Reden: swype foutjes ]
01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110
Valt wel mee hoor. Je moet gewoon mazzel hebben dat ie niet verkeerd valt.deraco96 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:58:
[...]
Tekenend is wel dat de Note 3 gelijktijdig van tafel werd geveegd en nog geen krasje heeft...
[...]
De Moto G 4G is ook een goede optie, (mèt SD slot), en daar zijn geïntegreerde fliphoezen voor verkrijgbaar. Dat bied toch weer wat extra bescherming.Nu ben ik dus weer veroordeeld tot het gebruiken van de Note 3 wat echt vervelend is omdat de kans heel groot is dat hij aangaat in je broekzak door de boven de telefoon uitstekende home knop. Beetje dom design, zo ben je haast verplicht een flip hoes te kopen.
Weet iemand of het rooten van de Moto X de garantie schendt bij Coolblue?
Rooten schendt elke garantie.vikt0r94 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:29:
Weet iemand of het rooten van de Moto X de garantie schendt bij Coolblue?
Dat gezegt te hebben, heb weleens een geroote/custom rom telefoon ter reperatie verzonden en daar werd niet moeilijk over gedaan, echter kan dat geluk zijn en zou ik er niet op rekenen. Alleen rooten zal vaak niet opgemerkt worden omdat ze volgens mij je telefoon vaak opnieuw flashen.
Of coolblue specifiek hier moeilijk over doet is moeilijk te zeggen en heb ik geen ervaring mee, maar volgens mij gaat je mobiel niet naar coolblue maar Dynafix.
Indien mogelijk kan je natuurlijk wel alles terug draaien voor RMA aan te vragen, afhankelijk van het probleem.
[ Voor 11% gewijzigd door Port187 op 22-07-2014 09:51 ]
als je geen gezeur wilt, dan moet je niet rooten/unlocken. maar in theorie moet de winkelier of fabrikant aantonen dat het defect is veroorzaakt door het rooten of unlocken, waardoor je zeker met een kapotte connector of iets dergelijks wel sterk staat.
Maar een collega had het laatst problemen met een Moto G via bol.com. die heeft de thuiswinkel waarborg in moeten schakelen om zijn gelijk te krijgen .Het gaat dus niet altijd zonder slag of stoot
Maar een collega had het laatst problemen met een Moto G via bol.com. die heeft de thuiswinkel waarborg in moeten schakelen om zijn gelijk te krijgen .Het gaat dus niet altijd zonder slag of stoot
Rooten/Custom rom is ook eigenlijk meer (in mijn geval) om nieuw leven te geven aan mobieltjes die geen garantie meer hebben of niet meer geupdate worden door de fabriekant. Tot die tijd kan ik prima uit de voeten met een stock ROM zonder root. Cosmetische aanpassingen los ik op door Nova launcher (geen root nodig) te gebruiken en apps als SetCPU, Titan Backup etc kan ik wel zonder.Prulleman schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:14:
als je geen gezeur wilt, dan moet je niet rooten/unlocken. maar in theorie moet de winkelier of fabrikant aantonen dat het defect is veroorzaakt door het rooten of unlocken, waardoor je zeker met een kapotte connector of iets dergelijks wel sterk staat.
ART ipv Dalvik runtime kan ook zonder root op een Moto X.
4.4.4 update zit eraan te komen en als het goed is zelfs Android 5/L.
Ik vraag me dan ook af wat ik op dit moment mis op de Moto X zonder root.
Graag voorbeelden van mede tweakers die de Moto X geroot hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door Port187 op 22-07-2014 11:41 ]
De enige reden die ik zou weten is dat je met root de chromecast mirror werkend kan krijgen.
X-posed frameworkPort187 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:37:
[...]
Graag voorbeelden van mede tweakers die de Moto X geroot hebben.
Bedankt voor de reacties.
Net de Moto X binnengekregen. Super vet ding! Er staat nu alleen Android 4.4.2 op en de telefoon zegt dat hij up-to-date is. Meerdere mensen dit probleem? Ook zijn de 3 Android buttons onderaan niet transparant..
Net de Moto X binnengekregen. Super vet ding! Er staat nu alleen Android 4.4.2 op en de telefoon zegt dat hij up-to-date is. Meerdere mensen dit probleem? Ook zijn de 3 Android buttons onderaan niet transparant..
Jup de Europese(XT1052) is nog niet geüpdatet.. Denk dat iedereen daar wel last van heeft
Jawel, maar heel snel daarna is 4.4.4 uitgekomen. Daardoor gaan veel telefoons van 4.4.2 naar 4.4.4
Dat is normaal. Alleen transparante buttons op het home scherm bij mij (met Apex Launcher).vikt0r94 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:17:
Bedankt voor de reacties.
[...] Ook zijn de 3 Android buttons onderaan niet transparant..
Als je X-posed gebruikt met 'immerse me' module kun je daar wel weer wat aan veranderen. Je moet dan in apps wel steeds omhoog swipen vanaf de onderzijde om de buttons zichtbaar te maken. Het is maar wat je wilt...
Da's correct. Update is ingetrokken vanwege een lek in SSL.vikt0r94 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:22:
4.4.3 is helemaal niet uitgekomen?
Wat kun je met X-posed framework dat bv niet kan met Nova, Apex of launchers in het algemeen?
[ Voor 142% gewijzigd door Port187 op 22-07-2014 13:43 ]
te veel om hier op te gaan noemen.
X-posed is een framework om aanpassingen door het hele systeem op een eenvoudige manier mogelijk te maken, omdat je losse modules kunt downloaden/installeren/updaten via de app.
Er zijn dan ook enorm veel modules beschikbaar.
Google it and find out...
Een paar snelle links (naar XDA-devs):
Xposed - General info, versions & changelog
Xposed FAQ / Known issues
X-posed is een framework om aanpassingen door het hele systeem op een eenvoudige manier mogelijk te maken, omdat je losse modules kunt downloaden/installeren/updaten via de app.
Een paar snelle links (naar XDA-devs):
Opzich ken ik het wel, heb t ooit op mijn geroote HTC One X geinstalleerd gehad, voor mijn wensen voldeed echter vaak een launcher (grote fan van nova) en losse apps.guapper schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:38:
te veel om hier op te gaan noemen.
Een paar snelle links:
Ik ben vooralsnog niet een killer feature/module tegengekomen dat doet jeuken om te rooten. Maar ik kan natuurlijk modules over het hoofd gezien hebben omdat ik het niet dagelijks volg.
Wat is voor jou de must have feature?
GravityBox, HideCarrierMotoX.
Daarnaast Enabla BatteryStats, WakelockTerminator en dat soort zaken om na te gaan waardoor de accu zo rap leeg loopt... (ook al kost dat alleen maar extra acculading...
)
Daarnaast Enabla BatteryStats, WakelockTerminator en dat soort zaken om na te gaan waardoor de accu zo rap leeg loopt... (ook al kost dat alleen maar extra acculading...

[ Voor 15% gewijzigd door guapper op 22-07-2014 13:53 ]
Voor de Belgen of Nederlanders die dicht bij België wonen: de Moto X 16GB in solden bij Vandenborre: ipv 399 euro nu slechts 299 euro, goedkoper vind ik ze niet in een winkel (webshop of gewone).
Ik heb nu een Galaxy S4 en twijfel er toch over om van toestel te wisselen. Al die extra features van de Moto X lijken me leuk, en de S4 is soms toch wel erg laggy en haalt soms het einde van de dag niet...
Ik heb nu een Galaxy S4 en twijfel er toch over om van toestel te wisselen. Al die extra features van de Moto X lijken me leuk, en de S4 is soms toch wel erg laggy en haalt soms het einde van de dag niet...
Leuk, maar helaas enkel in zwarte uitvoering.Voor de Belgen of Nederlanders die dicht bij België wonen: de Moto X 16GB in solden bij Vandenborre: ipv 399 euro nu slechts 299 euro
Betekent denk ik wel dat de X+1 er nu snel gaat aankomen
In Feb/Maart dit jaar waren er al webshops die de Moto X verkochten voor 299 - bv orange.wiemelen schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:26:
[...]
Leuk, maar helaas enkel in zwarte uitvoering.
Betekent denk ik wel dat de X+1 er nu snel gaat aankomen
Geeft weer aan hoeveel winst ze maken op ons
In de US kost de Moto X ook al een tijdje rond de 299 dollar - 222 euro dus.
Adviseren jullie om voor 299 euro er voor te gaan?
Ik weet de gelekte specs van de X+1 maar die zal weer een pak duurder zijn. Ik ben van de Moto X gecharmeerd door de voice commands, connect app in Chrome, AMOLED, gesture, Active Display. ook het handzame formaat speelt mee, wat bij zijn opvolger weer niet zo zal zijn...
Ik weet de gelekte specs van de X+1 maar die zal weer een pak duurder zijn. Ik ben van de Moto X gecharmeerd door de voice commands, connect app in Chrome, AMOLED, gesture, Active Display. ook het handzame formaat speelt mee, wat bij zijn opvolger weer niet zo zal zijn...
Persoonlijk kan ik niet meer zonder, vind het een heerlijk mobiel.cocico schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:30:
Adviseren jullie om voor 299 euro er voor te gaan?
Gezien we weinig keus hebben wat prijs betreft is 299 een prima prijs.
X+1 gaat me te groot worden, de X heeft een perfecte formaat.
De X+1 zal idd weeral wat groter zijn. Goed voor sommigen, minder voor anderen.
Maar ook weer duurder.
Terwijl de specs van de X best wel goed zijn, ook al is de telefoon al weer een jaartje oud.
Dus voor 299 heb je een goed toestel ... alleen jammer dat je voor die prijs geen gebruik kan maken van moto maker
Zelf ga ik nog even wachten tot er een Moto G, Moto X of Moto X+1 komt met SD, 4G EN dual sim.
Dual sim er er al wel, maar nog niet met 4G en SD.
Maar ook weer duurder.
Terwijl de specs van de X best wel goed zijn, ook al is de telefoon al weer een jaartje oud.
Dus voor 299 heb je een goed toestel ... alleen jammer dat je voor die prijs geen gebruik kan maken van moto maker
Zelf ga ik nog even wachten tot er een Moto G, Moto X of Moto X+1 komt met SD, 4G EN dual sim.
Dual sim er er al wel, maar nog niet met 4G en SD.
Mogelijke foto's van de X+1 zijn op de internets verschenen: http://www.androidpolice....-this-may-be-the-moto-x1/
Nou maar hopen dat de moto maker ook eens naar NL komt.Stevie-P schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:16:
Mogelijke foto's van de X+1 zijn op de internets verschenen: http://www.androidpolice....-this-may-be-the-moto-x1/
De motorola logo en camera op de achterkant staan er wel heel prominent en lelijk op zeg:

Hopelijk inderdaad een prototype, en ziet de final er net zo gelikt uit als de X.
[ Voor 8% gewijzigd door Port187 op 25-07-2014 19:27 ]
Als je de voorkant vergelijkt met de bestaande Moto X, is het ook wel een erg groot toestel (ervan uitgaande dat de frontcamera en lichtsensor dezelfde grootte hebben gehouden.

Het maakt mij des te blijer dat ik niet op de X+1 heb gewacht en gewoon voor weinig geld een Moto X heb gescoord.
edit: Ah, m'n linkje heeft de frontpage bereikt

Het maakt mij des te blijer dat ik niet op de X+1 heb gewacht en gewoon voor weinig geld een Moto X heb gescoord.
edit: Ah, m'n linkje heeft de frontpage bereikt
[ Voor 6% gewijzigd door Stevie-P op 25-07-2014 20:13 ]
Mij ook! Heb hem nu een halve week in huis en het enige waarvan ik baal is dat ik hem niet eerder heb gekocht!Stevie-P schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:12:
momenteel goedkoper op amazon.es (EUR 263,88 + verzending)cocico schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:44:
Voor de Belgen of Nederlanders die dicht bij België wonen: de Moto X 16GB in solden bij Vandenborre: ipv 399 euro nu slechts 299 euro, goedkoper vind ik ze niet in een winkel (webshop of gewone).
http://www.amazon.es/Moto...r=8-1&keywords=B00HU1XDUG
Ik heb de moto x nu enige tijd en bezit en bevalt prima.
Het enige probleem wat ik heb, is dat de telefoon kraakt als ik bel via bluetooth (in de auto).
Muziek afspelen via dezelfde bluetooth verbinding gaat prima, maar zodra ik iemand bel of gebeld wordt, dan is die ander bijna niet te verstaan door ruis/krakend geluid.
Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Lijkt me dat het een android kwaaltje is i.p.v. dat het aan de moto x ligt.
Ben benieuwd of iemand antwoord op mijn vraag weet.
Het enige probleem wat ik heb, is dat de telefoon kraakt als ik bel via bluetooth (in de auto).
Muziek afspelen via dezelfde bluetooth verbinding gaat prima, maar zodra ik iemand bel of gebeld wordt, dan is die ander bijna niet te verstaan door ruis/krakend geluid.
Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Lijkt me dat het een android kwaaltje is i.p.v. dat het aan de moto x ligt.
Ben benieuwd of iemand antwoord op mijn vraag weet.
Moto Maker in Duitsland is 1 groot DRAMA.
Ik heb nu al 3x een bestelling moeten doen, telkens niks ontvangen (in Hamburg) en telkens zelf Phonehouse.de moeten bellen om uit te zoeken wat er mis gaat. Phonehouse.de doet zelf helemaal geen drol, weten nieteens hoe het proces werkt en hun koeriersdienst DHL maakt telkens fouten. Op de trackingpagina staat gewoon doodleuk dat het is bezorgd aan de ontvanger terwijl het pakket of in een distributiecentrum is blijven hangen of allang retour is en weer bij Phonehouse.de is (die vervolgens van niks blijkt te weten totdat je net zo lang blijft zeuren dat ze het gaan uitzoeken).
Vorige week heb ik voor een 3e keer opnieuw moeten bestellen en kreeg ik de telefonische garantie dat het die vrijdag nog zou worden opgestuurd. Tot vandaag geen tracking link ontvangen. Vanochtend gebeld "het wordt vandaag verstuurd".
Nu bel ik net weer en zeggen ze sinds vorige week dinsdag al geen Moto Maker codes meer te hebben
Dit is dus eigenlijk oplichting, want ze wisten dit vorige week al en toch hebben ze me donderdag aangeraden weer te betalen.
Ik heb nu al 3x een bestelling moeten doen, telkens niks ontvangen (in Hamburg) en telkens zelf Phonehouse.de moeten bellen om uit te zoeken wat er mis gaat. Phonehouse.de doet zelf helemaal geen drol, weten nieteens hoe het proces werkt en hun koeriersdienst DHL maakt telkens fouten. Op de trackingpagina staat gewoon doodleuk dat het is bezorgd aan de ontvanger terwijl het pakket of in een distributiecentrum is blijven hangen of allang retour is en weer bij Phonehouse.de is (die vervolgens van niks blijkt te weten totdat je net zo lang blijft zeuren dat ze het gaan uitzoeken).
Vorige week heb ik voor een 3e keer opnieuw moeten bestellen en kreeg ik de telefonische garantie dat het die vrijdag nog zou worden opgestuurd. Tot vandaag geen tracking link ontvangen. Vanochtend gebeld "het wordt vandaag verstuurd".
Nu bel ik net weer en zeggen ze sinds vorige week dinsdag al geen Moto Maker codes meer te hebben
Dit is dus eigenlijk oplichting, want ze wisten dit vorige week al en toch hebben ze me donderdag aangeraden weer te betalen.
[ Voor 6% gewijzigd door Jazco2nd op 29-07-2014 18:46 ]
Verwijderd
Niet lullig bedoeld, maar sinds een week de zwarte versie uit NL in gebruik.
Zeker niet zo cool als een custom Moto X, maar ben wel al aan het genieten van dit mooie toestel
Verder echt helemaal super, het formaat is perfect.
Accu gaat een dag mee met redelijk intensief gebruik en een Sony Smartwatch 2 gekoppeld.
Ik hoop dat de Android L update naar de Moto X komt en dat dit ook "Ok Google" in het NL gaat brengen
Zeker niet zo cool als een custom Moto X, maar ben wel al aan het genieten van dit mooie toestel
Verder echt helemaal super, het formaat is perfect.
Accu gaat een dag mee met redelijk intensief gebruik en een Sony Smartwatch 2 gekoppeld.
Ik hoop dat de Android L update naar de Moto X komt en dat dit ook "Ok Google" in het NL gaat brengen
Jazco2nd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:44:
Moto Maker in Duitsland is 1 groot DRAMA.
Dat is al bevestigd: http://www.gsmarena.com/m...t_android_l-news-8960.phpVerwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 23:18:
Ik hoop dat de Android L update naar de Moto X komt en dat dit ook "Ok Google" in het NL gaat brengen![]()
[...]
bron?xabre16v schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:17:
Kitkat 4.4.4 zou deze week ook voor de Europese retail versie moeten komen met OTA.
https://plus.google.com/1...6418962/posts/EuAJQW4y2CC
Helemaal onderaan als ik dit berichtje van David Schuster van Motorola mag geloven,
Wat is de beste manier om aan een 32gb Moto X te geraken? Is het mogelijk via een omweg van de duitse motomaker site te bestellen?
Heb je al een hele pagina terug gelezen?Oljoner schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:05:
Wat is de beste manier om aan een 32gb Moto X te geraken? Is het mogelijk via een omweg van de duitse motomaker site te bestellen?
Korte synopsis: tot nog toe geen bestelling succesvol afgerond.
OTA komt net binnen rollen
nu 4.4.4 aan het downloaden
161.44.16.ghost_row.Retail.en.EU
nieuwe versie 212.44.26.en.EU

[ Voor 58% gewijzigd door Falcon Heavy op 06-08-2014 22:36 ]
Hier ook, werd eens tijdFrank J. schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 22:32:
OTA komt net binnen rollen
[afbeelding]
Vodafone.
Hier klaar met update (los toestel retail versie net zoals Frank J)
Tonen van provider in statusbalk kan nu worden uitgeschakeld in de instellingen (onder mobiele netwerken)
Tonen van provider in statusbalk kan nu worden uitgeschakeld in de instellingen (onder mobiele netwerken)
[ Voor 14% gewijzigd door pietervanhuizen op 07-08-2014 09:35 ]
Wel handig om te vermelden: als je gerommeld hebt met je recovery (TWRP/CW-MOD), moet je eerst de stock recovery terug flashen.
edit: Ook Xposed Framework indien aanwezig verwijderen voordat je de OTA installeerd.
edit: Ook Xposed Framework indien aanwezig verwijderen voordat je de OTA installeerd.
[ Voor 28% gewijzigd door guapper op 07-08-2014 01:08 ]
Yes! Vandaag tweedehands een niet van nieuw te onderscheiden X gekocht voor 150 euro. Byebye S4 met batterijproblemen en bugs en lags...
Gefeliciteerd cocico!
Ik heb ook goed nieuws. Vorige wk vrijdag ontving Phonehouse.de weer een nieuwe batch Moto Maker codes. Dinsdag ontvangen. Gelijk door mijn collega in Hamburg via fotootje de code ontvangen.
Vriendin de code gegeven en die ging los. Het is eigenlijk erg leuk om zo je eigen telefoon te ontwerpen, je kiest voor, achter, en knopjes/camera kleuren. Erg veel keus. Daarna nog inscripties en welkomstboodschappen.
Als je dat eenmaal hebt gedaan vraag je je af waarom hier zo moeilijk over wordt gedaan. Elk merk zou dit moeten aanbieden! Al die standaard iPhones en Samsungs.. pff.
Motorola is erg duidelijk in de communicatie die volgt: je krijgt emails over de status van het verwerken van jouw unieke design.
Levertijd stond 8 werkdagen aangegeven (13 aug) maar blijkt nu 11 augustus al geleverd te worden (alleen in Duitsland). Wat mij nog het meest verrast is waar dat ding vandaan moet komen: US! Dus toch een US versie? Phonehouse.de geeft aan dat er LTE support is, en je kan de Moto Maker versie ook met 4G abo's krijgen.. ben benieuwd of dat dan alleen 4G op de hoge accuslurpende frequenties is..
Ik heb ook goed nieuws. Vorige wk vrijdag ontving Phonehouse.de weer een nieuwe batch Moto Maker codes. Dinsdag ontvangen. Gelijk door mijn collega in Hamburg via fotootje de code ontvangen.
Vriendin de code gegeven en die ging los. Het is eigenlijk erg leuk om zo je eigen telefoon te ontwerpen, je kiest voor, achter, en knopjes/camera kleuren. Erg veel keus. Daarna nog inscripties en welkomstboodschappen.
Als je dat eenmaal hebt gedaan vraag je je af waarom hier zo moeilijk over wordt gedaan. Elk merk zou dit moeten aanbieden! Al die standaard iPhones en Samsungs.. pff.
Motorola is erg duidelijk in de communicatie die volgt: je krijgt emails over de status van het verwerken van jouw unieke design.
Levertijd stond 8 werkdagen aangegeven (13 aug) maar blijkt nu 11 augustus al geleverd te worden (alleen in Duitsland). Wat mij nog het meest verrast is waar dat ding vandaan moet komen: US! Dus toch een US versie? Phonehouse.de geeft aan dat er LTE support is, en je kan de Moto Maker versie ook met 4G abo's krijgen.. ben benieuwd of dat dan alleen 4G op de hoge accuslurpende frequenties is..
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
| 8/07/2014 - Thursday 8:44 pm In transit STANSTED GB 8:44 pm In transit STANSTED GB Package available for clearance 4:22 am Departed FedEx location MEMPHIS, TN 3:58 am In transit MEMPHIS, TN 12:31 am In transit MEMPHIS, TN - 8/06/2014 - Wednesday 11:00 pm Arrived at FedEx location MEMPHIS, TN 6:50 pm Left FedEx origin facility FORT WORTH, TX 6:12 pm Picked up FORT WORTH, TX 5:12 pm Shipment information sent to FedEx |
Hopelijk! Balen dat het nog ff duurt. 11 aug in Hamburg, dan moet die collega het nog naar NL versturen.. hopelijk volgende week donderdag of vrijdag binnen!xabre16v schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:19:
Lijkt me dat je gewoon een XT1052 euro editie krijgt die alleen in de US in elkaar is gezet