Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Jazco2nd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:22:
@Outlandos Kan je dan uitleggen hoe je het lockscreen hebt uitgebreid? Juist met 4.4.4 had je apps op je lockscreen, nu is alles weg en kan het niet terugvinden.

Meerdere soorten notificaties bestond al in 4.4.4. Is niet nieuw.

En ik gebruik al jaren notification toggle, die zaklamp had ik al.

Wat ook weg is: vliegtuigmodus snel aanzetten met de uitknop, het popup scherm heeft die optie niet meer.

Ik kom juist telkens vermindering van handige functionaliteiten tegen. Sterker, lijkt nu meer op de werking van mn iPhone 5s (puur voor zakelijke gesprekken) en dat vind ik erg jammer.

Bij elke reboot gaat hij opnieuw alle apps optimizen. Heb gisteren voor het eerst ooit een random reboot gehad, op zich niet erg als het niet vaker gebeurd. En ook niet als je toch niks doet, wachten bent om te boarden. Maar als hij vervolgens 3 kwartier opnieuw apps moet optimizen, kan je dus niet bij je mobile boarding pass tegen de tijd dat je moet boarden :(
Ik heb niets veranderd aan de settings, en die feature is er toch pas echt sinds Lollipop hoor.

Bij het opnieuw opstarten heb ik niet dat hij alle apps weer gaat optimizen, dat lijkt me zeer vervelend en reden voor een factory reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Misschien bedoelen we niet hetzelfde, maar in de Moto settings kon je zelf aanvinken welke apps notificaties mogen tonen, die dan gloeiend verschijnen, dat was er al vanaf het begin. Wat is er dan toegevoegd?

De optie om verschillende apps te openen is weg, er is niks voor in de plaats gekomen.

Edit: ik will screenshots maken, kon via de aan/uit knop maar ook dat menu is leeg, alleen power off.

[ Voor 14% gewijzigd door Jazco2nd op 04-07-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ
  • Laatst online: 04-07 22:52

TrJ

debian

het apps optimizen lijkt nu gestopt te zijn zonder factory reset. Nu nog uitvogelen hoe ik de haptic feedback uitschakel bij het ontgrendelen. O ja, mis ook wel het menu om snel te schakelen tussen stil/tril/geluid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Via volume knoppen kan je nog steeds mute doen via de 3 opties onder de volume balk (vorige werking was prettiger,nu moet je 2 handelingen verrichten)

Via Language & Input, je keyboard selecteren en dan Preferences kan je vibrate on keypress uitzetten.

Het Power menu is dus gewoon weg. Heb ff gegoogled.. Lollipop is echt op een oude iOS gaan lijken, al die snelle handige opties zijn weg, het is compleet versimpeld. Rebooten kan dus gewoon niet meer, screenshots maken ook niet. Snel ff foto maken door je telefoon te pakken en 1 swype beweging te maken ook niet. Wel krijg je nu altijd je Google+ foto te zien in je notificaties, daar zat ik echt op te wachten!
Terug naar 4.4 kan ook niet :( wat een spijt van deze update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ

TrJ

debian

Jazco2nd schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 16:10:
Via volume knoppen kan je nog steeds mute doen via de 3 opties onder de volume balk (vorige werking was prettiger,nu moet je 2 handelingen verrichten)

Via Language & Input, je keyboard selecteren en dan Preferences kan je vibrate on keypress uitzetten.
Klopt maar idd twee handelingen, 1 = beter. Trouwens trilmotor blijft aan bij ontgrendelen via het gloeiende scherm zoals jij het noemt, volgens mij is dat niet uit te zetten, jammer..

btw bij instellingen -> geluid en melding -> App meldingen kun je aangeven welke apps notificaties mogen geven: stond bij 4.4.4 ergens anders meen ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:27
Jazco2nd schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 16:10:
Het Power menu is dus gewoon weg. Heb ff gegoogled.. Lollipop is echt op een oude iOS gaan lijken, al die snelle handige opties zijn weg, het is compleet versimpeld. Rebooten kan dus gewoon niet meer, screenshots maken ook niet. Snel ff foto maken door je telefoon te pakken en 1 swype beweging te maken ook niet.
1. Screenshot: volume down + aan/uit knop tegelijk indrukken
2. Wrist gesture werkt fantastisch: 2x draaien en camera start

Een tevreden Lollipop gebruiker! Ik moet wel zeggen dat mijn batterijduur toch niet verbeterd is, ik haalde vandaag 8u-17u |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Mijn batterijduur is nog steeds prima. Rond de 1 a 2 dagen afhankelijk van het gebruik. Ik vind Lollipop prima :) probeer eens de cache partition te clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervanhuizen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 07:23
Haptic feedback uitschakelen in active display doe je met de Moto app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ

TrJ

debian

Yeah! Danku.. Ik had moto app uitgeschakeld dus dan kan je lang zoeken pff kleine grote irritatie is nu weer uitgeschakeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Iemand een oplossing gevonden voor het op stil zetten van je tel?

Voorheen kon je met volume knoppen gewoon helemaal naar "onder", tril en geluid uit. Je kreeg nog wel alle notificaties op het scherm. Zoals het hoort. Perfect voor meetings of als je in bed ligt en alleen even wil kijken zonder gestoord te worden.

Met het Lollipop systeem is dit niet mogelijk want met None of Priority schakel je ook scherm notificaties uit.

Andere toestellen met Lollipop hebben de werking van de volume knoppen niet gewijzigd. Zo kan ik op HTC One nog steeds geluid/tril uit doen zonder dat None of Priority wordt ingeschakeld.

Op XDA zie ik dezelfde problemen, ook met de Moto X 2014 en in app store doorzocht en er zijn gewoon betaalde apps verschenen die dit oplossen :(

[ Voor 4% gewijzigd door Jazco2nd op 22-07-2015 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:13
Ik heb een probleempje met mijn Moto X: de Wifi en Bluetooth chip is kaduuk.
Dit heeft tot gevolg dat de accu leeg getrokken wordt in 6 uur, waardoor de telefoon niet echt bruikbaar meer is.

Heeft iemand een idee of de Wifi/BT functies volledig uit te schakelen zijn zodat deze niet meer wordt aangesproken, waardoor de accuduur weer enigszins acceptabel zou worden? Of is dit iets wat echt op hardware/driver niveau speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
guapper schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:35:
Ik heb een probleempje met mijn Moto X: de Wifi en Bluetooth chip is kaduuk.
Dit heeft tot gevolg dat de accu leeg getrokken wordt in 6 uur, waardoor de telefoon niet echt bruikbaar meer is.

Heeft iemand een idee of de Wifi/BT functies volledig uit te schakelen zijn zodat deze niet meer wordt aangesproken, waardoor de accuduur weer enigszins acceptabel zou worden? Of is dit iets wat echt op hardware/driver niveau speelt?
Als je um geroot hebt kun je Leandroid proberen, staat in de Play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huaw
  • Registratie: Oktober 2014
  • Niet online
Heeft iemand hier een link naar de officiele 5.1 rom?
OTA werkte niet voor mij en nu heb ik Twrp en CM12 geflasht.
Dat werkt prima maar ik heb liever de officiele rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-09 22:36
Firmware en instructies. Kies wel de goede firmware natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Sinds de Lollipop update had ik af en toe last van YouTube app, films spelen niet. Ik dacht dat het door Wi-Fi/bereik kwam. Maar sinds 3 dagen doet geen enkel filmpje het en wel met een HTC die ernaast ligt.

"playback failed, touch to retry".

Nu zie ik dat ik niet de enige ben:
https://m.reddit.com/r/Mo...on_2013_motox_running_51/

Ironisch: hier wordt een reboot aangeraden, maar Motorola heeft het Power Menu verwijderd dus rebooten bestaat niet meer in Lollipop.. treurig gewoon.

En helemaal uit en weer aan zorgt ervoor dat hij weer 250 apps moet gaan optimizen wat 45min duurt (ik heb maar stuk of 16 apps geïnstalleerd)..

In dat topic staat ook dat een factory reset niet helpt.

Je zou toch denken dat beide problemen flink hoge prioriteit krijgen bij Motorola?

Ergste is dat de telefoon echt flawless werkte voorheen. En dat Motorola er wel als de kippen bij is zodra in de media een ernstig lek wordt gevonden.

Anderen ook deze problemen?
Ik heb de app gestopt, app data verwijderd etc maakt allemaal geen drol uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Jazco2nd op 11-08-2015 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
@Jazco, nee ik ben het probleem nog niet tegen gekomen, alles speelt hier naar behoren af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ

TrJ

debian

@Jazco

- reboot: powerknop enkele secondes indrukken;
- apps optimizen verdwijnt na een paar reboots;
- probeer eens http://allaboutmotog.com/...-android-lollipop-update/ hielp bij mij laatste kleine problemen na de update weg te werken

• Jazco2nd
Cache wissen hielp, maar de volgende ochtend werkte YouTube weer niet. Zelfde probleem. Wel kut zeg. Heb je een Android met de nieuwste versie, werkt YouTube niet. Op me oude Xperia SP die allang niet meer ondersteund wordt werkt het wel. Leg dat maar eens aan een leek uit.

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-09 22:36
Op mijn vriendin haar Moto X¹ de OTA geïnstalleerd, mijn eigen Moto X¹ volledig gewiped en een schone installatie gedaan. Zij had last van kleine bugs, ik niet. Bij haar daarom ook maar een volledige wipe en schone installatie gedaan en sindsdien heeft ook zij nergens meer last van.

Misschien het proberen waard?

• pietervanhuizen
Ik heb na install naar lollipop vrijwel gelijk een reset gedaan (dat maakte hem een stuk soepeler) maar heb ook problemen met youtube. Ik zal eens cache van youtube legen en kijken of dat werkt, geen zin in weer een reset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met custom roms voor de Moto X ?
Ik zit eraan te denken mijn X te rooten en hier een kale AOSP rom op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervanhuizen
xabre16v schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:34:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met custom roms voor de Moto X ?
Ik zit eraan te denken mijn X te rooten en hier een kale AOSP rom op te zetten.
Ik zie daar zelf geen reden voor, maar je kunt het beste hier kijken: http://forum.xda-developers.com/moto-x.
Aandachtspunt lijkt me de active display functionaliteit, en voice control mocht je dat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ik was het nu nog niet van plan maar als Motorola de X niet maar gaat updaten naar Android M 5.2 dan ga ik dat wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 18:45
Meer mensen die last hebben dat de zijkant van de telefoon begint "af te brokkelen". Zaten bij mij altijd al scheurtjes in, waarschijnlijk van het in mijn broekzak zitten. Maar nu is er ook één stukje tussenuit gesprongen. Daar kijk ik dus tegen het frame aan. Het is de zijkant die bij de achterkant hoort. Als oplossing misschien maar eens een bumper uit China laten komen. Dan zie je het niet meer.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
xabre16v schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:22:
Ik was het nu nog niet van plan maar als Motorola de X niet maar gaat updaten naar Android M 5.2 6.0 dan ga ik dat wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Dutch Lion schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:36:
Meer mensen die last hebben dat de zijkant van de telefoon begint "af te brokkelen". Zaten bij mij altijd al scheurtjes in, waarschijnlijk van het in mijn broekzak zitten. Maar nu is er ook één stukje tussenuit gesprongen. Daar kijk ik dus tegen het frame aan. Het is de zijkant die bij de achterkant hoort. Als oplossing misschien maar eens een bumper uit China laten komen. Dan zie je het niet meer.
Dat is inderdaad een 'verborgen feature' van de Moto X zeg maar.

Jammer genoeg is de achterkant er zo moeilijk af te krijgen, met name de NFC antenne die tegen de achterzijde geplakt zit, maar je zou ook een nieuwe achterkant kunnen aanschaffen via eBay voor een euri of 5.
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, dus je moet wel ff checken of die dingen een beetje passen als je daar voor zou willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Ik heb een tweeledige vraag voor jullie, hopelijk kom ik daar wat verder mee.

1] Sinds mijn Moto X terug is gekomen van het repair center doet de mic het niet meer tijdens telefoongesprekken en wanneer ik een audio recorder gebruik.
Wanneer ik een filmpje opneem met de camera is er wel geluid te horen, dus het lijkt er op dat de mic niet stuk is. Zou de camera app gebruik maken van dezelfde mic welke voor telefoongesprekken en audio opnames gebruikt wordt? Lijkt me van wel toch? (Die andere zijn voor noise filtering dacht ik.)

Ter inleiding/verduidelijking van mijn 2e vraag: mijn X is ter reparatie aangeboden bij Motorola omdat de Wifi/BlueTooth chip het begeven heeft, maar na het flashen van een verse ROM hebben ze gezien dat de bootloader unlocked is, en dan mag het Motorola Repair Center de telefoon niet meer aanraken...
De verkoper zegt dat ik verder fijn zelf uit mag zoeken, reageert niet op 'wettelijke garantie' (behalve met een quote van het Repair Center dat de fabrieksgarantie is vervallen), en het verstrekken van het telefoonnummet van Motorola Support (waar ik dus niets mee opschiet omdat ik mijn telefoon niet direct bij hen maar bij een webshop (die Oranje) heb gekocht, die dus verantwoordelijk zijn voor het verlenen van de wettelijke garantie.)

2] Iedere tweaker weet dat wettelijke garantie niet zomaar mag vervallen bij het unlocken van de bootloader, maar na 3 maanden bellen en mailen ben ik nog geen stap verder. Ik ben dan ook een brief aan het opstellen vooor verzending, hopelijk wordt daar op gereageerd.
Heeft iemand hier een idee hoe je dit verder aan zou kunnen pakken, zonder direct een advocaat/rechtsbijstand er op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
guapper schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:54:

1] Sinds mijn Moto X terug is gekomen van het repair center doet de mic het niet meer tijdens telefoongesprekken en wanneer ik een audio recorder gebruik.
Wanneer ik een filmpje opneem met de camera is er wel geluid te horen, dus het lijkt er op dat de mic niet stuk is. Zou de camera app gebruik maken van dezelfde mic welke voor telefoongesprekken en audio opnames gebruikt wordt? Lijkt me van wel toch? (Die andere zijn voor noise filtering dacht ik.)
Exact zelfde probleem gehad (een vriend van mij ook overgens) en bij alle twee hebben ze tijdens reperatie de board vervangen. Kapotte microfoon schijnt een bekend probleem te zijn.
Als je een voice record start en op de mic tapt met je vinger of hard schreeuwt, hoor je dan dof geluid?

En wat betreft je bootloader, kun je die niet gewoon terug locken en opsturen alsof je neus bloed?

[ Voor 60% gewijzigd door Port187 op 26-08-2015 10:48 ]

• xabre16v
  • Niet online
Er zit een update aan te komen. Stagefright fix en wat algemene bugfixes dus.

https://motorola-global-p...answer_detail/a_id/107982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen?

Ik bezit momenteel de Moto X play maar ik heb een probleem daarmee. Soms valt de wifi verbinding even weg en dan wil ik dat fixen door opnieuw te gaan verbinden met mijn wifi van thuis. Als ik dat probeer valt het toestel opeens uit en start het opnieuw op. Kan alstublieft iemand mij helpen om dit probleem op te lossen?

Ik heb het bovendien gefilmd als bewijs:

YouTube: Motorola Moto X Play Wifi connect problem bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 22:40:
Kan iemand mij helpen?

Ik bezit momenteel de Moto X play maar ik heb een probleem daarmee. Soms valt de wifi verbinding even weg en dan wil ik dat fixen door opnieuw te gaan verbinden met mijn wifi van thuis. Als ik dat probeer valt het toestel opeens uit en start het opnieuw op. Kan alstublieft iemand mij helpen om dit probleem op te lossen?

Ik heb het bovendien gefilmd als bewijs:

YouTube: Motorola Moto X Play Wifi connect problem bug
Dat zou niet mogen.
Zou eens een factory reset doen eerst, als je dan nog steeds zelfde probleem hebt moet ie terug voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Port187 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 03:03:
[...]

Dat zou niet mogen.
Zou eens een factory reset doen eerst, als je dan nog steeds zelfde probleem hebt moet ie terug voor garantie.
Ik heb al een hard reset uitgevoerd maar zonder resultaat, ik heb bovendien ook het toestel opgestuurd voor reparatie maar dat had geen resultaat. De nfc module en de batterij waren vervangen. Ik heb nu geen zin om hem opnieuw op te sturen en vervolgens na 3 weken wachten hem opnieuw ongerepareerd terug te krijgen en dan wordt het een soap dit eindeloos door gaat.

Wat kan ik het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:33:
[...]

Ik heb al een hard reset uitgevoerd maar zonder resultaat, ik heb bovendien ook het toestel opgestuurd voor reparatie maar dat had geen resultaat. De nfc module en de batterij waren vervangen. Ik heb nu geen zin om hem opnieuw op te sturen en vervolgens na 3 weken wachten hem opnieuw ongerepareerd terug te krijgen en dan wordt het een soap dit eindeloos door gaat.

Wat kan ik het beste doen?
Gebeurt het alleen met je wifi thuis?
Heb je thuis al eens je wifi router anders proberen in te stellen?
Test eens of hetzelfde gebeurt bij andere wifi routers eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gebeurt zowel thuis als op school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Zijn er nog mensen die de Moto X 1st gen/2013 gebruiken?

1 tip als je last hebt van het spontaan klikkende/ratelende geluid (alsof hij zichzelf elektrocuteerd). Als je googled op "Moto X crackling sound issue" of "clicking sound issue" zie je dat heel veel mensen dit probleem hebben en dat Motorola dit probleem heeft geintroduceerd met de Lollipop update.

Tip: stuur de telefoon NIET op naar Dynafix, ondanks dat Motorola Support je dat zal vragen.
Dynafix geeft aan geen onderdelen meer te hebben en kan het niet repareren. Er staan verschillende oplossingen online, volgens mij zou de oplossing om in Developer Options voor de pre-Lollipop video speler te kiezen het kunnen oplossen..

In mijn situatie is het nog erger: Moto Maker (=Motorola Store) leverde de telefoon. Het is gekocht via PhoneHouse. Op de bestelbevestiging van PhoneHouse staat geen IMEI (logisch, want je kreeg een Moto Maker code na betaling). Daarom is het geen geldige bon/garantiebewijs. Daarmee kan ik dus niet aantonen dat ik garantie heb. Dynafix wil nu dat ik €36.50 betaal en anders wordt het toestel vernietigd :( Dus ben nu naarstig op zoek naar een email van Motorola om aan te tonen dat ik wel garantie heb.

Voor wie zijn Moto X een nieuw leven wil geven:
Modded Stock Rom GB version
Sense dark/black Launcher: http://www.fulmics.com/htc-sense/#fulmics
Team blackout apps: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2283828
Xposed modules: Gravity Box, Moto Checkbox, TrueSilentMode

Zie ook deze post:http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=67437097&postcount=953
En in de first post van dat topic vind je in elk geval de ROM.

Ziet er echt prachtig uit en werkt heerlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Jazco2nd op 23-06-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ja, ik gebruik 'm ook nog steeds. Nu met crDroid Android 6.0.1 rom. Werkt super smooth. Helaas 2 bugs, die waarschijnlijk ook nooit opgelost gaan worden vanwege gebrek aan ondersteuning van CyanogenMod.. flashlight gaat na 5 seconden uit en telefoon crash bij bellen over bluetooth.

Mogelijk probeer ik nog CyanogenMod 12.1 (Lollipop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ

TrJ

debian

ik gebruik hem ook nog, stock. Ideaal formaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Jazco2nd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:47:
Zijn er nog mensen die de Moto X 1st gen/2013 gebruiken?

1 tip als je last hebt van het spontaan klikkende/ratelende geluid (alsof hij zichzelf elektrocuteerd). Als je googled op "Moto X crackling sound issue" of "clicking sound issue" zie je dat heel veel mensen dit probleem hebben en dat Motorola dit probleem heeft geintroduceerd met de Lollipop update.

Tip: stuur de telefoon NIET op naar Dynafix, ondanks dat Motorola Support je dat zal vragen.
Dynafix geeft aan geen onderdelen meer te hebben en kan het niet repareren. Er staan verschillende oplossingen online, volgens mij zou de oplossing om in Developer Options voor de pre-Lollipop video speler te kiezen het kunnen oplossen..

In mijn situatie is het nog erger: Moto Maker (=Motorola Store) leverde de telefoon. Het is gekocht via PhoneHouse. Op de bestelbevestiging van PhoneHouse staat geen IMEI (logisch, want je kreeg een Moto Maker code na betaling). Daarom is het geen geldige bon/garantiebewijs. Daarmee kan ik dus niet aantonen dat ik garantie heb. Dynafix wil nu dat ik €36.50 betaal en anders wordt het toestel vernietigd :( Dus ben nu naarstig op zoek naar een email van Motorola om aan te tonen dat ik wel garantie heb.

Voor wie zijn Moto X een nieuw leven wil geven:
Modded Stock Rom GB version
Sense dark/black Launcher: http://www.fulmics.com/htc-sense/#fulmics
Team blackout apps: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2283828
Xposed modules: Gravity Box, Moto Checkbox, TrueSilentMode

Zie ook deze post:http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=67437097&postcount=953
En in de first post van dat topic vind je in elk geval de ROM.

Ziet er echt prachtig uit en werkt heerlijk.
Is de garantie kwestie uiteindelijk nog opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Ja heb m teruggehad zonder te hoeven betalen.
Uiteindelijk dus dankzij de modded stock rom uit mijn post werkt het prima. Er was wel een probleem met Bluetooth (verbinden lukt, maar meer niet). Dat heb ik opgelost met een app uit de Play Store. staat ook in het topic van de ROM.

Telefoon kan zo nog rustig paar jaartjes mee! Tot er hopelijk ooit weer een telefoon van dit formaat wordt uitgebracht die ook zo lekker in de hand zit, met net zo een mooi OLED scherm (dus geen Sony Compact).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ik dacht dat het over maar nu toch een officiële CyanogenMod 13.0 voor de orginele Moto X :D

https://download.cyanogenmod.org/?device=ghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:39
xabre16v schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:46:
Ik dacht dat het over maar nu toch een officiële CyanogenMod 13.0 voor de orginele Moto X :D

Telefoon nooit gehad maar vond hem altijd prachtig. Mooi dat CM13 nu wordt ondersteund, zo hoort het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervanhuizen
xabre16v schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:46:

Wow! Draait een stuk beter dan een onofficiële versie die ik eerder had draaien (maar een dag zo onwerkbaar vond ik hem).
Ik heb hem gewoon samen met nieuwe gapps over cm12.1 heen gezet. Lijkt goed te werken, al ga ik nog wel een keertje een schone instalatie uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ik zoek nog een manier om die 'Warning, unlocked bootloader' melding weg te halen bij het opstarten van de telefoon. Inmiddels gevonden: http://www.droidviews.com...n-moto-x-and-moto-x-2014/

Verder draait de laatste nightly als een tiet. Samen met stock GApps. Voelt aan als een Nexus telefoon. :)

[ Voor 19% gewijzigd door xabre16v op 18-09-2016 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Ik heb hier nog een moto X liggen in onderdelen. Wifi en microfoon doen het niet.

*knip*. Hier hebben we de V&A voor.

[ Voor 39% gewijzigd door rens-br op 19-09-2016 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
xabre16v schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:56:
Ik zoek nog een manier om die 'Warning, unlocked bootloader' melding weg te halen bij het opstarten van de telefoon. Inmiddels gevonden: http://www.droidviews.com...n-moto-x-and-moto-x-2014/

Verder draait de laatste nightly als een tiet. Samen met stock GApps. Voelt aan als een Nexus telefoon. :)
Maar BT werkt niet meer als je media en Phone gebruikt, in de auto is je Moto X dan waardeloos. Ik begrijp dat dit voor jou dus geen probleem is? Of heb je hier een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Jazco2nd schreef op maandag 12 december 2016 @ 22:04:
[...]

Maar BT werkt niet meer als je media en Phone gebruikt, in de auto is je Moto X dan waardeloos. Ik begrijp dat dit voor jou dus geen probleem is? Of heb je hier een oplossing voor gevonden?
Ja klopt, ik heb die situatie zelf nooit ondervonden. (nooit gebeld in de auto).

Gewoon streaming auto werkte wel.

Reset netwerk al geprobeerd? (X 2014 had dit ook, na reset netwerk werkte het)
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste