Ik heb niets veranderd aan de settings, en die feature is er toch pas echt sinds Lollipop hoor.Jazco2nd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:22:
@Outlandos Kan je dan uitleggen hoe je het lockscreen hebt uitgebreid? Juist met 4.4.4 had je apps op je lockscreen, nu is alles weg en kan het niet terugvinden.
Meerdere soorten notificaties bestond al in 4.4.4. Is niet nieuw.
En ik gebruik al jaren notification toggle, die zaklamp had ik al.
Wat ook weg is: vliegtuigmodus snel aanzetten met de uitknop, het popup scherm heeft die optie niet meer.
Ik kom juist telkens vermindering van handige functionaliteiten tegen. Sterker, lijkt nu meer op de werking van mn iPhone 5s (puur voor zakelijke gesprekken) en dat vind ik erg jammer.
Bij elke reboot gaat hij opnieuw alle apps optimizen. Heb gisteren voor het eerst ooit een random reboot gehad, op zich niet erg als het niet vaker gebeurd. En ook niet als je toch niks doet, wachten bent om te boarden. Maar als hij vervolgens 3 kwartier opnieuw apps moet optimizen, kan je dus niet bij je mobile boarding pass tegen de tijd dat je moet boarden
Bij het opnieuw opstarten heb ik niet dat hij alle apps weer gaat optimizen, dat lijkt me zeer vervelend en reden voor een factory reset.