Tja als je gaat mierenneuken kan je iedere reactie wel 'clouded/vaag/whatever' vinden.oisyn schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:51:
Tja ik kan het ook niet helpen dat jij te clouded bent met specifieke betekenissen van het woord "event"

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Tja als je gaat mierenneuken kan je iedere reactie wel 'clouded/vaag/whatever' vinden.oisyn schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:51:
Tja ik kan het ook niet helpen dat jij te clouded bent met specifieke betekenissen van het woord "event"
Verwijderd
Ik wou dat ik dat kon. Ik hoop dat het in de loop van volgende week toch opgelost geraakt._Moe_ schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:56:
[...]
Is dat nu nog niet opgelost. Ik zou het werk al lang van mij hebben weggeduwd om dan maar wat te gaan sporten ofzo!
De android emulator moet je ook niet afsluiten tussen sessies door, dat scheelt je per eker weer 10 minutenVerwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:40:
[...]
Dit beschrijft vrij nauwkeurig hoe ik mij vandaag voel. Ben hier al sinds 9 uur deze morgen en heb tot nu toe (12:39, het is hier een uur later als bij jullie) nog niets kunnen doen. Mijn emulator doet er elke keer 45 minuten over om op te starten en de applicatie te laten starten.
Ik heb het er gisteren met mijn baas over gehad en hij ging kijken wat hij voor me kon doen maar tot vandaag heb ik daar nog niet al te veel van gemerkt. Ik hoop dat dit snel opgelost geraakt want leuk is anders...
Verwijderd
Ik sluit de emulator ook niet afEddoH schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:00:
[...]
De android emulator moet je ook niet afsluiten tussen sessies door, dat scheelt je per eker weer 10 minuten
Daarnaast, waarom gebruik je niet een echt device om mee te testen? De kosten heb je er, gezien de tijd die het kost om te wachten op de emulator,er binnen een dag weer uit.
Ik moet m'n moeder eens vragen of ik écht geen tweelingbroer hebRobertMe schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:58:
[...]
Same here. Doe zelf ook liever backend werk, maar frontend met al gemaakt design maakt me ook niet uit. Wat dat betreft vind ik MVC (3, hier nog) best wel interessant qua architectuur/techniek. En inderdaad stukken beter dan WebForms, wat ik gelukkig alleen 1 of 2 keer tijdens m'n opleiding heb hoeven te gebruiken. Bij MVC ben je veel vrijer in de HTML etc. die je maakt waardoor je daar ook weer makkelijk je eigen weg qua technieken kunt bewandelen. Maar je moet mij ook geen designs laten maken, dat kan ik echt niet.
Ja, das leuk en aardig, maar dit probleem speelt al een half jaar, en nu 'ineens' zou het binnenkort opgelost zijn. Vind je het heel raar dat ik daar niet zo'n vertrouwen in heb? Ondertussen heb ik wel al gewoon betaald voor dat account, en zou ik er graag gebruik van gaan makenHello Maykel,
We really appreciate your patience while we resolve this. As soon as the fix has been deployed, I will send you an email notification. If any new issues arise, please submit a service request and we will assist. If you have any questions about this case, feel free to email me and let me know what you need. I will be in touch soon.
Thanks,
Misa
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Is die zo traagEddoH schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:00:
[...]
De android emulator moet je ook niet afsluiten tussen sessies door, dat scheelt je per eker weer 10 minuten
Daarnaast, waarom gebruik je niet een echt device om mee te testen? De kosten heb je er, gezien de tijd die het kost om te wachten op de emulator,er binnen een dag weer uit.
Yep. De Android emulator emuleert de ARM instructieset geheel in software, en is mede daardoor niet vooruit te branden.RobertMe schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:06:
[...]
Is die zo traagToen ik nog wat voor mijn Nokia N9 (MeeGo Harmattan OS) programmeerde was er een simulator. Deze was hardstikke snel (was dan ook gewoon een x86 Qt app die gewoon native draaide in een gesimuleerde omgeving) en kon wel nog wat flexibel zijn hardware dingen. Je kon dan zelf aangeven wat voor een data bv. op de gesimuleerde NFC chip moest staan, of huidige GPS coördinaten, of.... De emulator was dan wel weer traag en beperkter dan de simulator (geen emulatie voor NFC, GPS, ...) en heb ik ook nooit gebruikt.
Android draait tegenwoordig toch ook op x86 AFAIK?. Kunnen ze dat dan niet gebruiken voor de emulator. Lijkt mij toch een stuk sneller dan. Of gewoon een volledig gesimuleerde omgeving zoals ik heb met MeeGo Harmattan. Dat de Dalvik VM gewoon op x86 draait en je app met debuggen daarin draait. Al heb je dan wel weer een probleem met de native API.EddoH schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:09:
[...]
Yep. De Android emulator emuleert de ARM instructieset geheel in software, en is mede daardoor niet vooruit te branden.
Er is wel wat vooruitgang op het gebied van het gebruik maken van de aanwezige hardware, maar nog niet voldoende om het een serieuze optie te maken tijdens ontwikkeling.
Och, stel je niet zo aan, zeg. 5 minuten is wel lang, maar dat is heel erg afhankelijk van je systeem. Bij mij duurde het zeker niet zo lang. En ja, je moet je systeem rebooten, maar dat is niet zo raar als IE zo geïntegreerd is met Windows.douweegbertje schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:27:
Maar eens IE 10 installeren op mn win7 aangezien mensen lopen te whinen dat de website er niet goed in werkt![]()
Uiteindelijk na een installatie van 5min+ mag je ook nog eens je PC opnieuw starten voordat je er iets mee kan![]()
Ik heb er al geen vertrouwen meer in
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Geen enkel probleem hierzo...Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:56:
Ligt het aan mij of werkt de Github PHP syntax highlighter niet meer.....
Verwijderd
Jup. Er is inderdaad ook een x86 emulator maar die is niet echt sneller ...RobertMe schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:15:
[...]
Android draait tegenwoordig toch ook op x86 AFAIK?. Kunnen ze dat dan niet gebruiken voor de emulator. Lijkt mij toch een stuk sneller dan. Of gewoon een volledig gesimuleerde omgeving zoals ik heb met MeeGo Harmattan. Dat de Dalvik VM gewoon op x86 draait en je app met debuggen daarin draait. Al heb je dan wel weer een probleem met de native API.
Het ziet er naar uit dat jij een probleem hebt, voor de volgende 2 maanden. Tijd om dat bij je baas aan zijn verstand te gaan hangen.Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:05:
[...]
Jup. Er is inderdaad ook een x86 emulator maar die is niet echt sneller ...
RTFM!
Verwijderd
Misschien eens overleggen met de promotor van school uit. Die kunnen meestal ook nog wel iets forceren op je stageplaats.Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:11:
Dat klopt. Ik heb al met hem gesproken en hij ging het bekijken. Als het tegen het einde van volgende week niet is opgelost vraag ik gewoon naar een ander project. Ik ben niet echt van plan om te buizen op mijn stage omwille van zoiets ...
RTFM!
Verwijderd
Bij de vestiging in Brussel zijn er ook wel een hoop aardige mensen die dit voor mij kunnen regelen. Helaas zijn ze vandaag niet aanwezig. Sowieso wil ik het in de loop van volgende week allemaal gefixt hebben._Moe_ schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:13:
[...]
Misschien eens overleggen met de promotor van school uit. Die kunnen meestal ook nog wel iets forceren op je stageplaats.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Stel je zelf niet aan als ik iets typ in de uitlaatklep.Korben schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:54:
[...]
Och, stel je niet zo aan, zeg. 5 minuten is wel lang, maar dat is heel erg afhankelijk van je systeem. Bij mij duurde het zeker niet zo lang. En ja, je moet je systeem rebooten, maar dat is niet zo raar als IE zo geïntegreerd is met Windows.
Verwijderd
Dat denk ik er ook van. Maar zolang ik de beslissingen zelf niet neem, heb ik daar niets over te zeggen heEddoH schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:21:
Seriously, een tablet met stock Android is er voor onder de 150,-
Zoiets moet toch binnen 5 minuten beslist kunnen worden door je leidinggevende? Daarnaast wil je de app die je maakt toch ook demonstreren en testen op een echt device? Lijkt mij echt een no-brainer..
Verwijderd
LovelyPrisonerOfPain schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:36:
Mooie manier om bij te houden wat er allemaal in de Ruby community aan de gang is: http://rubydramas.com/
Wat ik zorgwekkender vind is dat iTunes altijd een reboot vereist.douweegbertje schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:27:
[...]
Stel je zelf niet aan als ik iets typ in de uitlaatklep.
Het is gewoon ruk, en heel fijn dat jij met je PC er geen 5min. over doet, ik dus wel.
Verder zit er voor mij amper tot geen integratie in met windows, noem eens wat dingen? Waarom kan elke andere browser zo uit de box werken en IE niet?
Verder boeit het me niet echt, even rebooten.. maar ik heb hier een shitload open staan o.a. wat tunneltjes e.d. en dan is een reboot weer lekkere tijdverspilling.
-------------------------------------------------------------------------------
Verder vind ik IE 10 wel positief, ziet er wel modern uit. Form elementen zien er alleen wel wat kleiner uit, dat is wel apart. Select boxen zijn nu ook gecentreerd over het selector veld, dat is wel apart maar goed.
[ Voor 77% gewijzigd door Jan_V op 05-04-2013 14:14 ]
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Als ik snel kom ik dit tegen: Unleaded gasoline emits 8.91 kg of CO2 per gallon.Jan_V schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:05:
Wow, kom er net achter dat m'n auto (hybride Toyota Auris) ongeveer 180kg aan CO2 uitstoot per week! Hiermee zit ik 'iets' boven de norm, want die stelt dat het zo'n 40kg zou moeten zijn.
Maar volgens de lease portal is dat dus zo'n 2 a 3 personen per week die de auto aan CO2 uitstoot.
edit:
Hmm, wel raar, aangezien ik maar 3x 35 liter benzine er in gooi. Laten we zeggen dat dat 1kg per liter is, dan is dat maar 105kg per week.
Wellicht dat er een foutje staat in de management portal van de lease maatschappij. Daar staat echt Kg...
[ Voor 8% gewijzigd door BM op 05-04-2013 14:33 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Je kan ook een berichtje op je website zetten dat er een iDeal storing is. Niet iedereen weet van de storing af, of heeft genoeg kennis om te snappen dat het probleem niet bij jullie ligt.pdebie schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:32:
Ook fijn. Onze telefoon staat hier roodgloeiend, omdat ze niet met iDeal kunnen betalen op onze website.
Bel dan met iDeal en niet met ons!!!
ter info: wij hebben meerdere betalingsmogelijkheden.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Punt is dat zodra jij het aanbied, iedereen denkt dat jij er verantwoordelijk voor bent. Dat en het feit dat het bij de fouten die ik tot nu toe heb gehad met iDeal altijd bij de winkel lagen, maakt het niet raar om eens een belletje te plegen met de webshop.pdebie schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:32:
Ook fijn. Onze telefoon staat hier roodgloeiend, omdat ze niet met iDeal kunnen betalen op onze website.
ter info: wij hebben meerdere betalingsmogelijkheden.
En ING is ook al down... Ben wel erg benieuwd of pastranscaties bij de ING nog wel mogelijk zijn. Beetje lullig als ik straks bij de motorzaak sta en de ING besluit om geen betalingen meer te doen...pdebie schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:32:
Och mensen kijken niet verder dan hun neus lang is.ter info: wij hebben meerdere betalingsmogelijkheden.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Verwijderd
Dat lijkt me inderdaad geen slecht idee.OkkE schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:35:
[...]
Je kan ook een berichtje op je website zetten dat er een iDeal storing is. Niet iedereen weet van de storing af, of heeft genoeg kennis om te snappen dat het probleem niet bij jullie ligt.
Tja al die verliezen moeten natuurlijk gecompenseerd worden door in de managementsalarissen en -bonussen te snijden de kostenpost ICT aan te pakken, dus dan krijg je vanzelf dit soort jammerlijke en onvoorkomelijke problemen..Gertjan. schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:38:
[...]
En ING is ook al down... Ben wel erg benieuwd of pastranscaties bij de ING nog wel mogelijk zijn. Beetje lullig als ik straks bij de motorzaak sta en de ING besluit om geen betalingen meer te doen...
Het is schijnbaar een slechte week voor de bank ICTGelukkig verdienen ze niet al te veel bij die banken en mag je dus ook niet te veel verwachten
iOS developer
Volgens mij is dit ook de standaard afhandeling die je kunt implementeren.OkkE schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:35:
[...]
Je kan ook een berichtje op je website zetten dat er een iDeal storing is. Niet iedereen weet van de storing af, of heeft genoeg kennis om te snappen dat het probleem niet bij jullie ligt.
Werk je bij ING?BikkelZ schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:42:
[...]
Tja al die verliezen moeten natuurlijk gecompenseerd worden door in de managementsalarissen en -bonussen te snijden de kostenpost ICT aan te pakken, dus dan krijg je vanzelf dit soort jammerlijke en onvoorkomelijke problemen.
[ Voor 43% gewijzigd door Douweegbertje op 05-04-2013 14:47 ]
> "Dat Google plat ligt maakt me niet uit, de website moet terug online"....Gertjan. schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:38:
Och mensen kijken niet verder dan hun neus lang is.
> Hey jullie applicatie is down...
< Hier lijkt alles te werken...
> Ja maar hier niet, hij doet het niet, jullie schuld, blablabla, prutswerk, blablabla
< Kijk eens of google wel werkt
> Ow die doet het ook niet...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Update, 14:42: Inmiddels doet iDeal het weer.pdebie schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:46:
berichtje staat er uiteraard al
Maar we krijgen vooral vragen van 'ik kan alleen met iDeal online betalen, hoe moet ik nu bij u bestellen?'
zucht
Behalve voor ING klanten.douweegbertje schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:55:
[...]
Update, 14:42: Inmiddels doet iDeal het weer.
Verwijderd
Je was bijna mijn man van de dag. Ik heb AndroVm geprobeerd en WAUW, wat is ie snel! Echt, ik heb nog nooit zo een snelle emulator gezien.EddoH schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:05:
@Rubinski: http://www.unitask.com/or...id-emulator-with-androvm/
Maar de enige échte optie bij Android development is een fysiek device gebruiken.
Daarnaast denk ik dat dit de originele blogpost is.Beyond this from my testing it seems to run most (not all) applications fine.
Je zegt het correct, iTunes vereist een update, niet Windows. Nou is Apple sowieso al geen held in het maken van Windows-applicaties, maar waarschijnlijk denken ze dat ze omdat ze een driver installeren, ze wel moeten rebooten.Jan_V schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:05:
[...]
Wat ik zorgwekkender vind is dat iTunes altijd een reboot vereist.
Van IE kan ik me nog voorstellen dat het enige integratie heeft met explorer.exe of iets dergelijks, zeker omdat het van MS zelf is.
iTunes is niet eens van MS, dus je zou zeggen dat een installer z'n 'eigen' services prima even kan herstarten zonder het hele systeem te hoeven rebooten.
Sowieso is een OS rebooten niet meer echt van deze tijd naar mijn mening...
Of webshops die een rekening bij ING hebben.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Hey daar heb ik er laatst één van online gezetKorben schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:08:
[...]
Je zegt het correct, iTunes vereist een update, niet Windows. Nou is Apple sowieso al geen held in het maken van Windows-applicaties, maar waarschijnlijk denken ze dat ze omdat ze een driver installeren, ze wel moeten rebooten.
[...]
Verwijderd
Of misschien is het gewoon een marketing stunt. We laten Windows zo vaak mogelijk rebooten zodat Windows gebruikers denken dat het aan Windows ligt en overstappen op Mac OS.Korben schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:08:
[...]
Je zegt het correct, iTunes vereist een update, niet Windows. Nou is Apple sowieso al geen held in het maken van Windows-applicaties, maar waarschijnlijk denken ze dat ze omdat ze een driver installeren, ze wel moeten rebooten.
[...]
iOS developer
Verwijderd
Dat is ook niet de oplossing, we versoberen gewoon de dienstverlening, gaan met onze klanten "meedenken" en duwen de tarieven gewoon omhoog... Zo lossen we dat probleem op...BikkelZ schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:42:
[...]
Tja al die verliezen moeten natuurlijk gecompenseerd worden door in de managementsalarissen en -bonussen te snijden de kostenpost ICT aan te pakken, dus dan krijg je vanzelf dit soort jammerlijke en onvoorkomelijke problemen.
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Ik kan het mis hebben hoor, maar een programma gebruik je toch omdat het functioneel goed in elkaar zit? Niet omdat het 'er gelikt uit ziet' ?Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:19:
Inderdaad. Apple programma's op Windows zijn echt een ramp. Ik ben eigenlijk wel een grote fan van iTunes, zeker de laatste versie ziet er gelikt uit maar Quicktime is en blijft een stuk rommel in mijn ogen.
Waarom gebruiken veel mensen dan een Mac?Ijstheefles schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:20:
[...]
Ik kan het mis hebben hoor, maar een programma gebruik je toch omdat het functioneel goed in elkaar zit? Niet omdat het 'er gelikt uit ziet' ?
You mis-used a word there.
[ Voor 31% gewijzigd door Ijstheefles op 05-04-2013 15:23 ]
iOS developer
Probleem is dat het doordat het er gelikt uit wil zien, het heel erg traag is, waar snelheid voor mij een functionele eis is. Zo duurt het starten van een MP3 in iTunes 5 seconden en ja, het staat op een HDD, maar VLC doet het in <1 sec.Ijstheefles schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:20:
[...]
Ik kan het mis hebben hoor, maar een programma gebruik je toch omdat het functioneel goed in elkaar zit? Niet omdat het 'er gelikt uit ziet' ?
Nee, ik gebruik bij voorkeur programma's die goed integreren met de rest van het systeem. En functioneel komt er vlak achteraan als prioriteit.Ijstheefles schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:20:
[...]
iTunes gebruikte ik alleen omdat het moest vanwege een iPod. Tot ik ontdekte dat MediaMonkey het ook kon en toen is iTunes weer de deur uit gevolgen. Wat een waardeloos programma was dat toch, vooral met muziek collections ging hij de mist in...Gropah schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:23:
[...]
Probleem is dat het doordat het er gelikt uit wil zien, het heel erg traag is, waar snelheid voor mij een functionele eis is. Zo duurt het starten van een MP3 in iTunes 5 seconden en ja, het staat op een HDD, maar VLC doet het in <1 sec.
Verwijderd
Dat klopt. Ik gebruik iTunes voor het afspelen van muziek en dat doet ie ook gewoon. Het punt waar ik op doel is de nieuwe functie die een overzicht geeft van een album. Als je op een album klikt, schuift het open en laat het je alle liedjes zien binnen dat album. Op zich dus niet veel bijzonders maar iTunes gaat op zoek naar de meest voorkomende kleuren binnen de albumhoes en past de weergave daarop aan.Ijstheefles schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:20:
[...]
Dan verschillen wij daar simpelweg in :-)Sh4wn schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:24:
[...]
Nee, ik gebruik bij voorkeur programma's die goed integreren met de rest van het systeem. En functioneel komt er vlak achteraan als prioriteit.
Ik verkies op mijn GNOME desktop ook GTK applicaties, omdat het er simpelweg beter uitziet, beter integreert met het systeem, ook al is er misschien een KDE applicatie die meer functies heeft.
iOS developer
Ja inderdaad, terwijl je voor de prijs van 5 tracks de hele maand spotify hebt op al je devicesBikkelZ schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:26:
Toch schijnen bergen mensen muziek te kopen via iTunes. Ik moet zeggen dat het onder MacOS X ook wel gewoon beter werkt maar toch.
Weer een reden waarom ik iTunes nooit ga begrijpen =Pjhuiting schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:30:
[...]
Ja inderdaad, terwijl je voor de prijs van 5 tracks de hele maand spotify hebt op al je devices
Een van de redenen dat ik nu over ga op Spotify premiumjhuiting schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:30:
[...]
Ja inderdaad, terwijl je voor de prijs van 5 tracks de hele maand spotify hebt op al je devices
[ Voor 16% gewijzigd door PdeBie op 05-04-2013 15:33 ]
Verwijderd
Maar VLC doet niks met Album/Artiest/Nummer of het ophalen van Album Art of... Een slechte vergelijking naar mijn idee.Gropah schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:23:
[...]
Probleem is dat het doordat het er gelikt uit wil zien, het heel erg traag is, waar snelheid voor mij een functionele eis is. Zo duurt het starten van een MP3 in iTunes 5 seconden en ja, het staat op een HDD, maar VLC doet het in <1 sec.
Die doet het hier in Nederland nietVerwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:33:
Of je koopt de liedjes die je wil en upload ze naar Google Music
/me Rubinski is een tevreden Google Music gebruiker
[ Voor 15% gewijzigd door TheNephilim op 05-04-2013 15:34 ]
Je kunt ook playlist maken mbv VLC door ze toe te voegen. Vervolgens kun je het gewoon opslaan in M3U formaat. Shuffle en alles doet ie ook gewoon. Enige nadeel is dat je geen playlist kunt generen, maar dat gebruik ik toch niet, dus...TheNephilim schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:34:
[...]
Maar VLC doet niks met Album/Artiest/Nummer of het ophalen van Album Art of... Een slechte vergelijking naar mijn idee.
Je hebt wel mensen die gewoon een windows dir open hebben staan en daar steeds één nummer aanklikken. Zelf gebruik ik dan liever iTunes die dat regelt voor mij volgens een playlist, of eventueel volgens artiest/album/nummer. Veel beter dan iTunes heb ik nog niet gevonden, altans; waarvoor ik hem gebruik.
[...]
Die doet het hier in Nederland niet
Pardon? 5 seconden? Dat lijkt me wel heel erg overdreven. Tenzij je een 500 MB harde schijf op een 386 hebt. VLC is iets sneller dan iTunes, maar het is minimaal en geen reden om VLC te gebruiken in plaats van iTunes. Voor Apple, en de meeste gebruikers, is het belangrijker dat iTunes MP3's consistent, gapless, en zonder haperen kan afspelen, dan dat het misschien een paar tienden van een seconde minder lang duurt voor je MP3 is gestart met spelen. De meeste nummers beginnen toch met stilte, dus who cares?Gropah schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:23:
[...]
Ja dat dacht ik dus ook 1,5 jaar terug. Ik netjes betalen, leuke playlists gemaakt met wat onbekendere muziek. 4 maanden later, halve playlist grijs omdat uitgever was gestopt. Had ik die 20 euro geïnvesteerd in albums/tracks dan had ik in ieder geval nog m'n favo playlist gehad, nu had ik een lege lijst.jhuiting schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:30:
[...]
Ja ik heb het ook een tijdje gebruikt, maar het grote voordeel van Spotify voor mij is (omdat ik echt veel muziek luister) dat ik me niet meer bezig hoef te houden met downloaden, etc. Heb gewoon een shitload aan playlists staan, als ik die zat ben zijn er nog heel veel nieuwe die ik kan vindenVerwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:33:
Of je koopt de liedjes die je wil en upload ze naar Google Music
/me Rubinski is een tevreden Google Music gebruiker
[ Voor 36% gewijzigd door BikkelZ op 05-04-2013 15:41 ]
iOS developer
Een hele hoop mensen weten ook niet dat er meer is...Korben schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:38:
[...] en de meeste gebruikers, is het belangrijker [...]
[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 05-04-2013 15:42 ]
FTFYKorben schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:38:
Overigens is VLC wel één van de meest waardeloze muziek-spelers ever.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
"Zou ik het testrapport mogen zien? "TheNephilim schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:46:
Of website A nog even online kan vandaag... nou prima, maar zolang ik geen FTP en database gegevens heb gaat dat niet lukken. Bovendien nog even een aantal last-minute aanpassingen... dus ach
Why? Het speelt alles wat ik maar kan vinden aan media en naar mening ook gewoon goed...
Als je Windows gebruikt heb je gelukkig meer keuze dan dat. foobar2000 4-evah!RobertMe schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:49:
Wat een onzin discussie over muziekspelers. Gewoon allemaal mplayer gebruiken![]()
Heel soms gebruik ik Amarok (gewoon in een KDE omgeving),
[...]
Tjah, dat is het probleem van de klant zelf. Als ze per se een aanpassing willen en ook diezelfde dag online...
ClementineKorben schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:52:
[...]
Als je Windows gebruikt heb je gelukkig meer keuze dan dat. foobar2000 4-evah!
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Het is echt zo'n houtje touwtje bout speler. Heb je weleens geprobeerd wat filters aan te passen? Ik weet niet hoe dat tegenwoordig is, maar een paar jaar terug moest je elke keer de hele app opnieuw starten omdat die aanpassingen nou eenmaal niet live gedaan konden worden. Leuk als je je subtitel font een beetje probeert te tweaken waar dus meerdere iteraties overheen gaan.Gropah schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:49:
Why? Het speelt alles wat ik maar kan vinden aan media en naar mening ook gewoon goed...
[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 05-04-2013 16:24 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Voor films vind ik VLC ook een van de betere. Ik heb lang MPC gebruikt maar had toch de indruk dat VLC mij meer opties bood.douweegbertje schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:12:
Ik vind VLC voor mn films gewoon wel oké. Ik heb dan ook niet super veel ervaring met andere players maar VLC is gewoon niet bloated, opent eigenlijk alles wel en heeft een simpel menu voor subs.
Meer heb ik dan ook niet nodig, en blijkbaar deel ik dit gevoel ook gezien de populariteit van VLC.
Dat het misschien minder is voor 'bibliotheken' en muziek, dat kan ik mij best wel voorstellen dat er betere players zijn.
1
2
3
4
5
| (function() { .......hoop code....... } ) ( ) ; |
Verwijderd
Ik hoop dat Netflix snel naar Europa komt.pdebie schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:30:
foobar voor m'n mp3's.
Maar Spotify draait hier toch ook steeds vaker.
Films speel ik niet af op m'n pc. Ben nog van de oude garde. Ik koop/huur m'n dvd's nog
Ik heb 't al in ZwedenVerwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:34:
[...]
Ik hoop dat Netflix snel naar Europa komt.
Verwijderd
Gebruik je het ook regelmatig? Hoeveel betaal je? Als ik me niet vergis is het een soort Spotify voor TV-programma's en films he?
Verwijderd
In de US of A is het de laatste maanden echt populair. Ze hadden trouwens ook een leuke 1-aprilgrap.pdebie schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:39:
Kende het ook niet, maar zit net even op de site te kijken.
Hang daar een leuk prijskaartje aan en je hebt een geweldige hit in Nederland denk ik (althans, met het huidige TV aanbod als de zoveelste X-factor, Holland's got talent en weet ik wat nog meer)
8 Euro in de maand, kijk vrij regelmatig series d'r mee, ben nu Mad Men aan het kijken en daarvoor Breaking Bad en nog een paar. De films die er op staan zijn niet zo heel leuk, maar het serie aanbod is wel ok.Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:38:
[...]
Gebruik je het ook regelmatig? Hoeveel betaal je? Als ik me niet vergis is het een soort Spotify voor TV-programma's en films he?
Met Python heb je dat in een paar regeltjes gefixed.douweegbertje schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:36:
Weet iemand toevallig iets om een batch van domeinnamen te testen, om te weten waar ze naar redirecten?
[ Voor 15% gewijzigd door Sh4wn op 05-04-2013 16:52 ]
Verwijderd
De laatste tijd kijk ik toch meer en meer series dan films. 8 euro per maand is niet slecht. Ik ga het serieus overwegen als het in Europa wordt gelanceerd.PrisonerOfPain schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:41:
[...]
8 Euro in de maand, kijk vrij regelmatig series d'r mee, ben nu Mad Men aan het kijken en daarvoor Breaking Bad en nog een paar. De films die er op staan zijn niet zo heel leuk, maar het serie aanbod is wel ok.
Nee, er is wel een maand gratis uitproberen.Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:42:
Is er trouwens ook een gratis versie zoals bij Spotify?
Ik gebruik meestal tunnelbearMegamind schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:40:
http://www.unblock-us.com/ werkt prima hier, geen gezeur met slome VPN's meer.
[ Voor 7% gewijzigd door Firesphere op 05-04-2013 16:54 ]
[ Voor 23% gewijzigd door BikkelZ op 05-04-2013 16:57 ]
iOS developer
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq