De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 152 ... 188 Laatste
Acties:
  • 530.238 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-09 16:39
Ik moet 5 minuten fietsen, 25 minuten met de trein (Veel te warm deze dagen) en dan nog eens 10 minuten lopen om op mijn (vakantie/bij)-baan te komen.

Ik ben thuis mijn werkplekje (voor studie en dergelijke) maar eens wat beter in aan het richten. Ik heb afgelopen jaar al heel wat last van mijn nek en rug gehad doordat een laptop niet ideaal is voor je houding. Heb al een dik half jaar ook een mooie Dell U2312HM, maar die stond ook niet echt handig.

Nu ben ik dus maar eens aan het zoeken naar een wall mount, maar ik kan geen Easy mount wall mount vinden 8)7 Wel vesa mounts, maar aangezien ik het scherm ook wel eens mee neem naar lan party's en dergelijke, wil ik hem makkelijk af kunnen pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Kips schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:02:
3 minuten lopen, nice :)

Ik doe het ook niet slecht met 800m enkele reis (8 minuutjes lopen of 2 minuten op de fiets :P)
Dan loop ik sneller dan jou, hier is het 400 meter (3 min. lopen). :+
Caelorum schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:02:
Heb je eens een vrije dag zie je alsnog collega's. Nee. dank je. 5 min fietsen is dichtbij genoeg :P
Ik heb nooit vrij... :'( Nee onzin; ik heb er geen probleem mee mijn collega‘s tegen te komen buiten werk of wanneer ik vrij ben. Zie ze ook regelmatig in het weekend, juist gezellig. :)
PrisonerOfPain schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:03:
Ik hoef ook maar 3 minuten te lopen, de rest is met de metro :P
Dan is de vraag natuurlijk; hoe lang duurt de metro rit? :P
Cloud schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:08:
Ben vandaag op de fiets naar het werk; 21 km :) Normaal is het 20 minuten met de auto, dat valt wel mee.
Cloud schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:11:
Doe het nu ook voor de lol, misschien over een paar weken nog eens. Voor elke dag is het wel wat veel ja :P Toch ging het nog vrij vlot, zo'n 1 uur en 5 minuten over gedaan (19 km/h).
21 km fietsen is zeker te toen, maar ik zou het niet graag elke dag voor en na werk doen. Af en toe, zeker wanneer het lekker weer is (maar niet *te* warm), kan het wel lekker zijn.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

OkkE schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:21:
[...]
21 km fietsen is zeker te toen, maar ik zou het niet graag elke dag voor en na werk doen. Af en toe, zeker wanneer het lekker weer is (maar niet *te* warm), kan het wel lekker zijn.
Vanochtend vertrokken om 7 uur en was iets na 8 uur op het werk. Wel zon maar nog steeds lekker koel. Heerlijk fietsweertje :) Vanmiddag is de terugweg misschien iets minder lekker, aangezien het dan een stuk warmer zal zijn.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

OkkE schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:21:
Naar mijn nieuwe kantoor is het 12 km, dus ik denk dat ik straks ook met enige regemaalt op de fiets zit, en anders op de motorfiets :) Het is wel weer een stuk verder dan mijn oude kantoor (dat was mijn zolderkamertje :+ ), maar op zich nog acceptabel :)

Ben er wel achter dat ik nu een "afsluiting" mis na een dag werk. Nu kan ik straks letterlijk de boel afsluiten en kan ik gedurende de terugreis even wat dingen verwerken. Vond dat ook goed werken toen ik nog voor een baas werkte (hoewel 2 uur in de auto wel weer iets te veel was als afsluiting :X ).

Grrr.... Windows is weer lekker aan het buggen hoor... Heb afgelopen week de pc een format gegeven en had daarvoor wat zaken van de c schijf naar de d gezet. Nu wil ik het weer terugzetten krijg ik foutmeldingen... :/ Ik moet rechten hebben van domain\mijnuser, terwijl ik al ingelogd ben als die user... Ik kan de documenten zelfs niet meer openen :? Access rights staan open voor iedereen, dus wtf windows...

Zucht.... Gelukkig heb ik nog een backup op een andere schijf, mogelijk dat de Windows encryptie dwars lag (de desktop was encrypted). De ander kopie is zonder encryptie dus is makkelijker over te zetten.

Frapante is data ik de map wel weg kon gooien... :/ Maf ding...

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Zucht, nog 2 dagen en dan op vakantie. De laatste 3 weken zijn een gekkenhuis met dagen van 11-13 uur :(

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:40
Windows encryption is behoorlijk vervelend bij een herinstallatie. je kan inderdaad de bestanden niet openen maar wel verplaatsen (meestal) en deleten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:33
Met de fiets naar het werk gaan zou niet slecht zijn en qua afstand gaat het ook nog wel (zo'n 20km), probleem is voor mij alleen de tijden waarop. 's Ochtends ben ik een halve zombie, dan ben ik blij dat ik weet wat voor en achter is... een uur op de fiets kan zitten wordt m echt niet. 's Avonds ben ik dan weer te lui na een hele dag werken :P
Bij mijn vorige werk ging dat toch iets beter, dat was 5-8 minuten met de auto (afhankelijk van de stoplichten) of zo'n 18-20 minuten op de fiets.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-09 17:12
armageddon_2k1 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:35:
Zucht, nog 2 dagen en dan op vakantie. De laatste 3 weken zijn een gekkenhuis met dagen van 11-13 uur :(
2 uurtjes werken maar?? Is dat al zwaar?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-09 23:26
OkkE schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:00:
[...]

* OkkE woont op 3 minuten lopen van z‘n werk. :z
Ik ongeveer een minuut :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-09 10:58

TheNephilim

Wtfuzzle

15 minuten fietsen! Prima te doen dus, moet alleen wel een nieuwe fiets kopen. Die ik nu heb, is de oude van m'n pa en zit vast op de 3e versnelling van de 7. Gaat niet zo snel dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
8min lopen, 1u15min trein, 7min tram, 5min lopen :((((

In de praktijk zelfs 2u van deur tot deur ivm wachttijden hier en daar.

Maar waar ik zit weegt er wat mij betreft tegen op. Gelukkig maar :).

[ Voor 22% gewijzigd door mbarie op 17-07-2013 11:50 ]

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

mbarie schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:49:
8min lopen, 1u15min trein, 7min tram, 5min lopen :((((

In de praktijk zelfs 2u van deur tot deur ivm wachttijden hier en daar.

Maar waar ik zit weegt er wat mij betreft tegen op. Gelukkig maar :).
Bij het raam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
Whoop, de verkoop van ons huidige appartement is rond! *O*

[ Voor 8% gewijzigd door PeterSelie op 17-07-2013 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Vandaag de airco en het raam muha! :9

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Pff, wat een drama zijn DataContracts in .NET als je classes uit andere assemblies inherit enzo :/ Alle known types nu maar gedefinieerd in een App.config, vind het wel best zo. Volgende keer eens kijken naar andere serialization methodes, hopelijk is er iets beters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Cloud schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:31:
Vanochtend vertrokken om 7 uur en was iets na 8 uur op het werk. Wel zon maar nog steeds lekker koel. Heerlijk fietsweertje :) Vanmiddag is de terugweg misschien iets minder lekker, aangezien het dan een stuk warmer zal zijn.
Ik fiets af en toe na ‘t werk 20km voor de fun; het is redelijk warm maar ik vind het te doen, hoewel een beetje koele wind vanaf zee daar ook wel aan mee help. :)
.Gertjan. schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:32:
Ben er wel achter dat ik nu een "afsluiting" mis na een dag werk. Nu kan ik straks letterlijk de boel afsluiten en kan ik gedurende de terugreis even wat dingen verwerken. Vond dat ook goed werken toen ik nog voor een baas werkte (hoewel 2 uur in de auto wel weer iets te veel was als afsluiting :X ).
3 minuten lopen is voor mij al genoeg afsluiting, maar kan me voorstellen dat als je thuis werkt je dat wel mist ja.
Is dat voor een baas / andere locatie dan waar je woont? Netjes.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 11:22

BM

Moderator Spielerij
.Gertjan. schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:32:
Grrr.... Windows is weer lekker aan het buggen hoor... Heb afgelopen week de pc een format gegeven en had daarvoor wat zaken van de c schijf naar de d gezet. Nu wil ik het weer terugzetten krijg ik foutmeldingen... :/ Ik moet rechten hebben van domain\mijnuser, terwijl ik al ingelogd ben als die user... Ik kan de documenten zelfs niet meer openen :? Access rights staan open voor iedereen, dus wtf windows...

Zucht.... Gelukkig heb ik nog een backup op een andere schijf, mogelijk dat de Windows encryptie dwars lag (de desktop was encrypted). De ander kopie is zonder encryptie dus is makkelijker over te zetten.

Frapante is data ik de map wel weg kon gooien... :/ Maf ding...
Is dat niet een kwestie van expliciet nog een keer ownership nemen over die map? Zoiets staat me vaag nog bij :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:59

StM

De permissies van een user gaat dacht ik op FS niveau door middel van een GUID waardoor textueel de user wel gelijk is, maar voor het FS het eigenlijk een andere is. Zoiets was het dacht ik en als admin gewoon de ownership overnemen zou het moeten fixen.

(Wat BM dus al zei)

[ Voor 5% gewijzigd door StM op 17-07-2013 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:16
BM schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:28:
[...]

Is dat niet een kwestie van expliciet nog een keer ownership nemen over die map? Zoiets staat me vaag nog bij :)
Dacht ik ook aan.
Na een herinstallatie kan de gebruikersnaam wel hetzelfde zijn, maar de UID hoeft dat niet te zijn.
Ik neem aan dat je niet in een Windows AD omgeving zit.

edit: spuit11

...

Zo... Net een IBM examen gedaan: gehaald! :)
De cursus die ik deed sloot er eigenlijk bar slecht op aan.
Maargoed, een last minder. Mijn werkgever kan de kosten weer terugvragen en ik heb een vinkje bij mijn doelstellingen. ;)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
SPee schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:43:
Zo... Net een IBM examen gedaan: gehaald! :)
De cursus die ik deed sloot er eigenlijk bar slecht op aan.
Maargoed, een last minder. Mijn werkgever kan de kosten weer terugvragen en ik heb een vinkje bij mijn doelstellingen. ;)
Dat was je doelstelling?! Of heb je er nu iets aan in de dagelijkse werkzaamheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-09 23:26
OkkE schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:00:
[...]
Is dat voor een baas / andere locatie dan waar je woont? Netjes.
Ja, ik had mazzel bij het vinden van een baan.
Al moet ik zeggen dat een stukje fietsen voor en na de werkdag wel verfrissend was bij m'n vorige vorige baan. (vorige zat ik in de trein).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Jemig wat is het eigenlijk naar warm. Net even een lange lunchpauze genomen om even naar de festiviteiten in het centrum te kunnen... 't zweet loopt me stijl de rug op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ealanrian schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:35:
Jemig wat is het eigenlijk naar warm. Net even een lange lunchpauze genomen om even naar de festiviteiten in het centrum te kunnen... 't zweet loopt me stijl de rug op
En waar is dat? Heb net (in Eindhoven) een klein blokje gewandeld, maar ik vond het qua temperatuur nog reuze meevallen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
In Ommen. Volgens Google is het hier 23 graden maar het voelt een stuk warmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-09 14:57
Lol, kom ik net tegen op Twitter: @KoffieTweakers. Moest meteen aan jullie denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-09 23:30

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hipska schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:53:
Lol, kom ik net tegen op Twitter: @KoffieTweakers. Moest meteen aan jullie denken.
:D _/-\o_

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Vandaag mijn YubiKey binnen gekregen :), security speelgoed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Leuk speelgoedje is dat inderdaad.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
  • Laatst online: 11-09 14:55
Ealanrian schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:35:
Bedoel je de Ommer Bissingh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Pfff, wat is de XAML editor in VS2010 ongelofelijk K met P zeg... ik kan een regel tikken en vervolgens letterlijk 20 seconde wachten voor dat ie ook daadwerkelijk op m'n scherm staat. Lekker productief werken zo :/

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Solopher schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 15:33:
[...]

Bedoel je de Ommer Bissingh?
Jup dat bedoel ik :P. verrassend dat er mensen zijn die de naam weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zo, eindelijk mijn nieuwe systeempje besteld.
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7 4770K Boxed€ 304,-€ 304,-
1Gigabyte G1.Sniper M5€ 173,50€ 173,50
2Gigabyte GV-N770OC-2GD€ 364,-€ 728,-
1Microsoft Windows 8 Pro EN OEM 32/64 bit€ 125,15€ 125,15
1Noctua NH-D14€ 69,-€ 69,-
1G.Skill F3-2400C10D-16GTX€ 142,90€ 142,90
1Cooler Master V Series V700€ 109,80€ 109,80
1Samsung 840 series Pro 256GB€ 199,99€ 199,99
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.852,34

/pats :7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat prive of zakelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Prive.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-09 13:03
Welke behuizing?

[edit]
Heeft die wel USB3 brackets?

Anyways, mooi systeem. Had een week of 2 geleden ook een Haswell systeempje besteld ( maar dan de niet overclock variaties :) ) en bevalt uitstekend!

Had alleen wel gekozen voor een Crucal M500 en 32 GB RAM. Gewoon, omdat het kan. :P

[ Voor 123% gewijzigd door farlane op 17-07-2013 16:14 ]

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb nog een Cooler Master 690 Advanced II (zo heet ie geloof ik 8)7)
Heeft die wel USB3 brackets?
Nee, er is wel een nieuwe USB3 versie uitgebracht maar ik heb nog de USB2 versie. Boeiend :)

[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 17-07-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.oisyn schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:10:
Ik heb nog een Cooler Master 690 Advanced II (zo heet ie geloof ik 8)7)
Wees gerust, ik heb de opa genaamd "Centurion 590" ding voldoet nog prima :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
.oisyn schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:00:
#ProductPrijsSubtotaal
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.852,34

Nu maar hopen dat ze het allemaal voor Campzone leveren :)

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Alles was direct leverbaar bij de twee shops waar ik heb besteld, dus morgen binnen als het goed is ;)

Ik ga 'm waarschijnlijk ook pas op campzone in elkaar zetten :X

[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 17-07-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
9 dagen dat moet lukken toch? 1 dagje bouwen en installeren, tiet zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hipska schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:53:
Zit daar een bot achter, of iemand met teveel vrije tijd?

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ealanrian schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:15:
9 dagen dat moet lukken toch? 1 dagje bouwen en installeren, tiet zat
Bouwen en installeren kan op Campzone ook nog wel als het moet, maar je zal net zien dat een belangrijk onderdeel niet op voorraad is, dat is altijd balen. Zeker als de webshop aangeeft dat hij op voorraad zou moeten zijn.
BM schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 15:35:
Pfff, wat is de XAML editor in VS2010 ongelofelijk K met P zeg... ik kan een regel tikken en vervolgens letterlijk 20 seconde wachten voor dat ie ook daadwerkelijk op m'n scherm staat. Lekker productief werken zo :/
Ja echt een drama, ook crashed hij bij mij regelmatig :(

[ Voor 31% gewijzigd door Woy op 17-07-2013 16:19 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ja ik zat nog te twijfelen om bij 4launch te bestellen, dan kon ik iig langsgaan als er wat mee was. Maar dan was ik wel wat duurder uit ;). Bovendien heb ik mijn oude systeem nog, en met 2 videokaarten zal er wel minstens 1 goede bij zitten dan valt er best nog wat van te brouwen :)

[ Voor 34% gewijzigd door .oisyn op 17-07-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:33
BM schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 15:35:
I feel your pain... Ik erger me er altijd mateloos aan als ik met het GUI design bezig ben... type een regeltje in de XAML code, klik in de designer een item aan waar je dezelfde aanpassing wilt doen, systeem hapert en moet weer 3 seconden laden :/
Ben het hele GUI design nu even uit aan het stellen (geen inspiratie en geen zin in dat geklooi), eerst maar eens alle achterliggende code kloppen.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Oeeee maandag word glasvezel aangesloten en geactiveerd. Dat word een dagje prutsen met het netwerk om ook mijn edgerouter in te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

.oisyn schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:00:
#ProductPrijsSubtotaal
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.852,34

Dat ziet er goed uit! ^^ Nog een specifieke reden om de i7 met HT te bestellen ipv de (goedkopere) i5 zonder HT? Of gaan de nieuwste games ook meer aan HT hebben? :Y)

Die Noctua koelers zijn trouwens erg goed! Heb de 120mm versie thuis en bij m'n schoonouders geïnstalleerd. Een stukje duurder dan de Scythe weet ik wat, maar het geld zeker waard! Degelijk spul, met goede handleiding en in elkaar zetten past allemaal precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
TheNephilim schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:38:
[...]

Die Noctua koelers zijn trouwens erg goed! Heb de 12mm versie
Ik hoop de 120mm, 12mm fans lijken me nog al veel herrie te maken om een fatsoenlijke airflow te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

TheNephilim schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:38:
Dat ziet er goed uit! ^^ Nog een specifieke reden om de i7 met HT te bestellen ipv de (goedkopere) i5 zonder HT? Of gaan de nieuwste games ook meer aan HT hebben? :Y)
8 cores is de bom jonge!

't Is geen Pentium 4 hyperthreading he, het is zowaar nuttig in de Core i7 :). Of de gemiddelde game er ook wat aan heeft weet ik niet, maar dat maakt me eigenlijk niet zo uit.

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 17-07-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Jezus, hoe moeilijk kan het zijn om een USB stick met een Linux installatie ISO te maken (vanuit Windows) 8)7

Unetbootin levert een mooie "Operating System not found" op, nu maar eens kijken of LinuxLive USB Creator (Wat een app is dat ook :D) het wel lukt.

edit: Ook Operating System Not Found... wtfz0r
edit2: Misschien gooit Secure Boot roet in het eten, eens even zien... nope ook niet :(

[ Voor 20% gewijzigd door HMS op 17-07-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 08:13

mrc4nl

Procrastinatie expert

.oisyn schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:42:
[...]

8 cores is de bom jonge!
ik heb een FX-8150, telt dat ook ? :P

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Ealanrian schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:40:
[...]

Ik hoop de 120mm, 12mm fans lijken me nog al veel herrie te maken om een fatsoenlijke airflow te geven
Haha, fixed! :p
[...]

8 cores is de bom jonge!

't Is geen Pentium 4 hyperthreading he, het is zowaar nuttig in de Core i7 :). Of de gemiddelde game er ook wat aan heeft weet ik niet, maar dat maakt me eigenlijk niet zo uit.
Nee dat is waar, ze doen nu eindelijk fatsoenlijk mee. Het is alleen nogal duurder dan de gewone i5, als je alleen gamed is dat niet altijd het geld waard. Aan de andere kant ... waarom ook niet natuurlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000

Cyphax

Moderator LNX
HMS schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:43:
Jezus, hoe moeilijk kan het zijn om een USB stick met een Linux installatie ISO te maken (vanuit Windows) 8)7

Unetbootin levert een mooie "Operating System not found" op, nu maar eens kijken of LinuxLive USB Creator (Wat een app is dat ook :D) het wel lukt.

edit: Ook Operating System Not Found... wtfz0r
edit2: Misschien gooit Secure Boot roet in het eten, eens even zien
Zo kon ik een Thinkpad T60 ook niet laten booten van m'n externe HD (da's zo'n Zalman met USB-ISO-emulatie-dinges), dat vond ik ook maar raar... zo oud is die bak niet: die moet makkelijk kunnen booten van USB, maar hij pakte dat toch niet.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-09 16:39
Dat is een erg mooie samenstelling! Wish I could buy that too :(

Ik heb wel genoeg geld om me een degelijk toetsenbordje te gaan kopen, wat ik dan ook ga doen :9 Ik moet alleen nog beslissen of ik voor een duurder mechanisch toetsenbord ga met waarschijnlijk cherry mx brown switches, of dat ik me een simpeler scissor toetsenbord koop. De reden dat ik zit te twijfelen is dat ik die scissor toetsenborden ook wel goed kan gebruiken en omdat ze zo lekker dun zijn. Ook geluid zit ik een beetje mee. Echter kan ik niet echt reviews vinden over goede scissor toetsenborden, waar ik meer dan genoeg info en suggesties vind voor de mechanische toetsenborden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM

StM

Ealanrian schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:33:
Oeeee maandag word glasvezel aangesloten en geactiveerd. Dat word een dagje prutsen met het netwerk om ook mijn edgerouter in te stellen
Hier is vandaag de grondplaat gemonteerd :D Hopelijk komt het modem ook soon :) Eindelijk. Het was 2 jaar ruziën met reggefiber omdat het eigenlijk net 1 huis buiten het oorspronkelijke aansluitgebied was en wat een moeite het kost om ze een kabeltje extra te laten leggen en 15m door een grasveldje te laten graven wil je niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
  • Laatst online: 11-09 14:55
Ealanrian schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 15:36:
[...]

Jup dat bedoel ik :P. verrassend dat er mensen zijn die de naam weten
Haha, ik woon zelf in Hardenberg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
[...]

8 cores is de bom jonge!

Zijn toch maar 4 cores? Tenminste volgens http://ark.intel.com/products/75123

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM

StM

4 fysieke, 8 logical :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Altijd leuk compiler bugs aan het einde van de dag |:(

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Sorry ik bedoelde threads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Laatst online: 30-09 09:36

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

.oisyn schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:14:
Alles was direct leverbaar bij de twee shops waar ik heb besteld, dus morgen binnen als het goed is ;)

Ik ga 'm waarschijnlijk ook pas op campzone in elkaar zetten :X
vanwaar die videokaarten als ik vragen mag?
Daarnaast is mijn ervaring dat 1 videokaart van 500-600 euro beter is dan welke videokaart dan ook gecombineerd. Met SLI e.d. heb je meestal niet de volledige kracht, dan dat je zou hebben met 1 singel kaart.
Dat ^ is een beetje mijn ervaring met 2 kaarten, of is er tegenwoordig al weer zoveel veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Die mening had ik ook altijd, maar ga maar eens benchmarks bekijken van een 780 en een 2x770. Het verschil tussen een 770 en een 780 is minimaal. Het verschil tussen een 780 en 2x770 is enorm.

http://www.guru3d.com/art...gtx_770_sli_review,1.html
Afbeeldingslocatie: http://www.guru3d.com/index.php?ct=articles&action=file&id=4508

[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 17-07-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

ok sick. Werd ook tijd dat ze daar eens wat extra performance uit halen.

Weet jij trouwens waarom de HD6990 (mijn kaart) een beetje uitgerangeerd word?
Eigenlijk een verdomd sterke kaart, maar vrijwel nergens meer te verkrijgen + in die benchmark zie ik hem niet eens meer terug. Dit terwijl hij volgens mij sneller is dan de HD 7990

[ Voor 64% gewijzigd door Douweegbertje op 17-07-2013 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Laatst online: 30-09 14:57
-DarkShadow- schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:17:
[...]

Zit daar een bot achter, of iemand met teveel vrije tijd?
Ik denk het tweede. Maar als het echt een bot zou zijn, dan had men ook te veel vrije tijd :+

[Edit] Ik heb het voor mekaar gekregen om Chrome volledig te laten vastlopen/crashen. Dat was toch niet mogelijk? |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Hipska op 17-07-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Woy schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:13:
[...]

Nu maar hopen dat ze het allemaal voor Campzone leveren :)
Webshop #1 heeft de bestelling klaar voor verzending lees ik net, dus dan heb ik iig de GPU's, de CPU en de PSU :P
Hoewel er natuurlijk nog vanalles mis kan gaan met de post -O-

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 17-07-2013 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Oh nou als je bij mij in de buurt woont, is de kans groot dat je pakketje bij een ander erf ligt, op het zelfde huisnummer.
Ik krijg ongeveer 2 brieven per 2-3 weken die wel het goede huisnummer hebben, maar die op een ander erf zitten..

Had al gebeld hiervoor, nu hopen dat ze het eens goed gaan doen >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Bwoah wat voelt support draaien gigantisch onproductief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

SPee schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:43:
[...]

Dacht ik ook aan.
Na een herinstallatie kan de gebruikersnaam wel hetzelfde zijn, maar de UID hoeft dat niet te zijn.
Ik neem aan dat je niet in een Windows AD omgeving zit.

edit: spuit11
Wel op een AD, dat maakt het dus een beetje vreemd, had dan verwacht een zelfde UID te hebben :/
Ownership had ik kunnen proberen, had wel wat zitten spelen met de rechten toekenning, maar goed heb het via een andere weg sneller kunnen oplossen.

Desalniettemin dank voor de tips, kan ik het de volgende keer fixen :)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Solopher schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 17:06:
[...]
Haha, ik woon zelf in Hardenberg 8)7
Aah ja dan is de kans wel groot dat je het kent. Misschien dat ik tijdens de ierse (week/dag?) nog ff naar Hardenberg ga
Firesphere schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 18:18:
Bwoah wat voelt support draaien gigantisch onproductief.
Is het niet ook onproductief?

[ Voor 26% gewijzigd door Ealanrian op 17-07-2013 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ealanrian schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 18:25:
[...]

Aah ja dan is de kans wel groot dat je het kent. Misschien dat ik tijdens de ierse (week/dag?) nog ff naar Hardenberg ga

[...]

Is het niet ook onproductief?
Valt op zich wel mee, maar je kan gewoon niet goed doorwerken, bijna om het half uur iets anders enzo, en alleen maar hele kleine prutsdingetjes.

Give a man a program, he'll be mad for an evening.
Teach a man to program and he'll be mad for the rest of his life.

[ Voor 12% gewijzigd door Firesphere op 17-07-2013 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Het lijkt er op dat de laatste Chrome geen framesets meer toont op het moment dat je geen frameset maar een transitional DTD declareert.

[ Voor 8% gewijzigd door BikkelZ op 17-07-2013 18:37 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Want gebruikers straffen in plaats van website-eigenaren is dé manier om je punt te maken!

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
Gdv, d'r trilt iets in mijn PC kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Elektronen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Lucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Je mobieltje eindelijk teruggevonden?

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:36

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Mijn werk wil verbetering van de website, huidige CSS en HTML-opzet is redelijk brak. Vind ik ook heel erg :+
Toch willen ze het simpel een zakelijk (redelijk web 1.5) houden, zoals het nu is, terwijl ik al zat te denken aan parallax scrolling en fancy dingen.
Het moet dus in deze stijl blijven :'(

[ Voor 11% gewijzigd door F.West98 op 17-07-2013 20:13 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:16
farlane schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 19:21:
Gdv, d'r trilt iets in mijn PC kast.
Je ongewenste huisdier met dezelfde benaming als een invoer device?

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
BikkelZ schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 19:47:
Je mobieltje eindelijk teruggevonden?
SPee schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:59:
Was mijn eigen geknutsel, had HD's even overgezet om data te kopieren denk dat ik daarbij iets niet helemaal stabiel heb aangedraaid :D

Alternate is niet de goedkoopste maar een nette kast afleveren kunnen ze wel:

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/oww2uxj6h/505.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

SPee schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:59:
[...]

Ik ken geen dieren die Yubikey, touchpad of toetsenbord heten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:01
*AAARG* En dan compiled je project ineens niet meer, omdat die klaagt dat een header file verdwenen is.
Ik heb echt niets verandert aan het project en de header files staan gewoon nog steeds op dezelfde plek. :|

*edit* Om de een of andere reden waren alle header includes ineens fout. Paden relatief aan de project root pakt die niet meer. Alleen correcte paden relatief aan het bestand waarin je include :S

@farlane: nette kast. De mijne heb ik ook gepoogd zo netjes mogelijk te krijgen, maar op een gegeven moment heb je toch teveel kabels erin dat je ze niet eens meer fatsoenlijk achter de backplate kan stoppen.

[ Voor 18% gewijzigd door Caelorum op 17-07-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hey, een nieuwe fout uit de FB-API! Deze heb ik nog niet eerder gezien:
An unknown error occurred. Please get your data straight and stop using our beta channel
:D
Enneuh, als je API requests wil doen, die gaan momenteel via Duitsland grotendeels. Sorry, kan wat langer duren dus.

[ Voor 25% gewijzigd door Firesphere op 17-07-2013 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Weer NL & BE gesloopt?
Is dit een oefenopdracht ofzo. "Sloop onze API zo vaak mogelijk" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Geen opdracht, wel leuk om te zien hoe die API zo gammel is dat ik ze consequent weet plat te leggen :D

In dit geval wil ik een automated serial login. Moet kunnen in de theorie.... praktijk blijkt redelijk mijn minigun-firing niet aan te kunnen :D

En ja, ehm... Ik heb de BeNeLux weer plat gelegd :$ is terug in met uiterlijk een half uurtje :)

Ik zit op de beta-api, maar die draait op dezelfde server. Ze hebben blijkbaar ietwat problemen mij bij te houden.
Over een paar maand mag ik dat zelf oplossen? :X
Specify your node connection please
Ok!
Node unable to handle your request, please try a different request or stop using our beta channel
:X
Ik heb ze echt volledig plat nu.... alleen nog Parijs :/

(Ik draai trouwens een unauthorised serie momenteel. Die zouden in de beta door moeten komen.... als "unauthorised requests")

[ Voor 43% gewijzigd door Firesphere op 17-07-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Firesphere schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 23:12:
Geen opdracht, wel leuk om te zien hoe die API zo gammel is dat ik ze consequent weet plat te leggen :D

In dit geval wil ik een automated serial login. Moet kunnen in de theorie.... praktijk blijkt redelijk mijn minigun-firing niet aan te kunnen :D

En ja, ehm... Ik heb de BeNeLux weer plat gelegd :$ is terug in met uiterlijk een half uurtje :)

Ik zit op de beta-api, maar die draait op dezelfde server. Ze hebben blijkbaar ietwat problemen mij bij te houden.
Over een paar maand mag ik dat zelf oplossen? :X

[...]

Ok!

[...]

:X
Ik heb ze echt volledig plat nu.... alleen nog Parijs :/
Lol...
Maar ze krijgen toch duizenden API requests tegelijk? Hoezo is jouw scriptje dan net teveel.
Lol.
Maar ok, kill Parijs en :w :w Facebook :+

Klopt het dat FB nu trager is dan normaal of ligt dat aan mij :+

[ Voor 5% gewijzigd door F.West98 op 17-07-2013 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

F.West98 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 23:17:
[...]

Lol...
Maar ze krijgen toch duizenden API requests tegelijk? Hoezo is jouw scriptje dan net teveel.
Lol.
Maar ok, kill Parijs en :w :w Facebook :+
Het is de beta ;) die kan het niet meer aan, en sleurt daarmee de live API ook plat omdat ze synchroon draaien :X

*edit*
Amsterdam en Berlijn zijn weer levend, Parijs daarentegen schijnt wat moeite te hebben met mijn tests :P

#editedit#
Ik wil hier eigenlijk wel een map van hebben, hoe mijn serie aan requests bounced tot er een actieve beta-server reageert :D
Parijs leeft ook weer trouwens, heb m'n tests stop gezet. Noem het dan verdorie geen betatest! Een betatest is als ik mag vuren van al mijn nodes!

&editeditedit&
F.West98 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 23:17:
Klopt het dat FB nu trager is dan normaal of ligt dat aan mij :+
Ehm, check even op welke node je zit. Als het een node in Europa is zou het wel eens mijn schuld kunnen zijn..... :/

Rome is nog live sowieso (die draait geen beta dus zou nooit plat mogen gaan door beta testing)

[ Voor 55% gewijzigd door Firesphere op 17-07-2013 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM

StM

Wil je nu wel of niet die baan bij hun? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Nog niet over uit, maar de beta's platleggen is wel een leuke sport :D

En nee, wat ik hier flik mag ik:
A. niet vrijgeven
B. Vinden ze niet erg

Nodes zijn als't goed is weer up binnen een half uur, Amsterdam, Berlijn en Parijs als't goed is binnen 5 minuten zelfs.
Daar is het hele beta-channel-testing voor bedoeld.

*Edit*
Ik wordt gerelayed naar Moskou! :D

Downside: Moskou is ook geen betaserver afaik....

#Editedit#
Servers zijn weer levend. En ik mag geen serial tryouts meer doen zonder ze aan te kondigen. Geen idee hoe ze dat in live-omgeving gaan implementeren. Ik zat op 18k requests/seconde. Dat moet normaal gesproken geen probleem zijn.

&EditEditEdit&
Voor zover ik begrijp zijn ze gecapt op zo'n 10k/requests per seconde. Dat geld dus ook voor de beta :/
I did bad.

[ Voor 108% gewijzigd door Firesphere op 17-07-2013 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM

StM

Hehe de beta van zo'n organisatie mogen slopen / bugtesten lijkt me sowieso leuk om te doen als er daadwerkelijk wat te vinden is zoals in jouw geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik weet vrij precies wat er gebeurd als ik bepaalde requests stuur ;)

Ik vind het alleen een beetje stom dat'ie blijkbaar synchroon draait met de live-versie, en dus de hele API plat weet te leggen.
Beta-API toegang krijgen is trouwens heel makkelijk hoor :) Gewoon een job-invite krijgen van FB zelf en je bent er :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM

StM

Haha ja, dat krijgt ook echt iedereen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

StM schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 23:55:
Haha ja, dat krijgt ook echt iedereen :P
Ja toch? Is echt niet ingewikkeld hoor :D :9

Of aanvragen, maar naar het schijnt worden externe aanvragen 999 van de 1000 keer geweigerd om onduidelijke redenen.

[ Voor 23% gewijzigd door Firesphere op 17-07-2013 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-09 17:41
Firesphere schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 23:27:
Ik zat op 18k requests/seconde. Dat moet normaal gesproken geen probleem zijn.

&EditEditEdit&
Voor zover ik begrijp zijn ze gecapt op zo'n 10k/requests per seconde. Dat geld dus ook voor de beta :/
I did bad.
Zoek iemand om mee te helpen, kan je weer je dominoeffect in laten gaan (met 20k/rps) :+

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Xesxen schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 00:00:
[...]

Zoek iemand om mee te helpen, kan je weer je dominoeffect in laten gaan (met 20k/rps) :+
Als ik m'n eigen VPS array inzet, kan ik daar vast en zeker aan komen :D
Maar het is beta he ;)

Berlijn en Kopenhagen gaan zo plat. Dan weet u het vast.

[ Voor 9% gewijzigd door Firesphere op 18-07-2013 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

}:|

Nu moet ik een Partial gaan renderen en in een Jsonresult opsturen. Impossible much. Of weinig Googlekunsten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Service request failed. Relay setup found. You are now being redirected to our local server in Rome
Nee, dat gaat helpen! Dat ding snapt beta-requests toch sowieso niet?
En inderdaad...
Error processing your request
Ik ga nu geforceerd naar Berlijn. Die zou up moeten zijn nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ligt 'Murica dan al de hele tijd down of kan je daar niet bij?
Wel grappig, steeds zijn er een paar servers online, en dan donder jij die weer down, en zodra er weer eentje online komt gaat ie weer plat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

F.West98 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 00:49:
Ligt 'Murica dan al de hele tijd down of kan je daar niet bij?
Wel grappig, steeds zijn er een paar servers online, en dan donder jij die weer down, en zodra er weer eentje online komt gaat ie weer plat :+
'Murica origin mag jij sowieso niet bij in de buurt komen. Een ping of nslookup zal echter wel altijd in de VS terecht komen vanwege origin ;)

En ja, ik heb ook 'Murica toegang. Servers zijn up-and-running, daar zou je geen problemen mee moeten ondervinden.

Zijn trouwens ook "live only" servers, dus als ik beta fires doe, zou de America-server gewoon een NA terug moeten geven.

*edit*
Ik ben inderdaad heel specifiek relay-servers aan het aanvallen. Absoluut niet de backend live servers!

&EditEdit&
De America-servers geven dus inderdaad een expected 500 Request Not Available terug.

%EditEditEdit%
Ik probeer hier dus antwoord te geven en ondertussen de NDA ook waar te maken. "Vaagheid in geschrifte" kan dus voorkomen.

[ Voor 36% gewijzigd door Firesphere op 18-07-2013 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Altijd weer gezellig die muziek avonden alleen zo jammer van al dat gezuip elke keer. 1 voordeel vanochtend vroeg wakker, 1 nadeel de reden waarom ik vroeg wakker ben. * Ealanrian needs water.

En Firesphere heeft het een reden dat je met een minigun op de Facebook servers aan het schieten bent of mag je daar niet op in gaan?

Goedemorgen mensen

[ Voor 3% gewijzigd door Ealanrian op 18-07-2013 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 10:32

Acid_Burn

uhuh

Pfff... de zon schijnt niet eens en het is al 25,5 graden hier in de toko..:(

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Pagina: 1 ... 152 ... 188 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.