[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.376 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Pff het heeft veel moeite gekost maar ik kan de dag afsluiten met 50% victories... Wat een rotdag vandaag.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444472

eL_Jay schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:16:
[...]

Bottom line, wat is de betere tank? Ik vermaak me namelijk geweldig met mijn 1390 FO, maar nog een dergelijke troll-tank erbij zie ik wel zitten.
Is de t71 bijvoorbeeld wendbaarder (turret/tracks) en is de camo-rating vergelijkbaar?
Is het eigelijk dezelfde tank in een ander jasje? of is het een significant andere tank met daardoor een andere rol op the battlefield?
het enige nadeel van de 1390 mijns inziens is dat deze erg log aanvoelt ondanks de hoge topsnelheid. probeer maar eens een GW panther te cirkelen met een amx 13xx;)
Ik heb ook de amx 13 series gespeeld en moet toch zeggen dat de T71 wat wendbaarder is voor mijn gevoel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de amx 13 75 nog op tier 6 en amx 13 90 nog op tier 7 en deels 8 heb gespeeld. De T71 heeft niet zoveel damage (6x 130) maar wel vrij accuraat en hoge pen. De T71 voelt meer aan als een echte mobiele light, met ook nog een leuke autoloader gun. Volgens mij komt dat vooral door de acceleratie en dan vooral ground resistance, ik heb hier geen harde waardes voor maar IMO gaat ie sneller op zachte ondergrond dan amx 13's. HP/gewicht is ongeveer gelijk, dus dat is m niet.

Camo waardes niet echt gevoel voor, maar ik heb nog geen wtf-momenten dat ik uit een bosje werd geknald. Gelijkwaardig met een amx 13 dus IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 17:27
djengizz schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 00:58:
[...]
Het blijft een kleine sample imo. Loss en win streaks kunnen lang duren in random solo en ik heb wel 15 game streaks gehad.
Statistiek is gelukkig een wetenschap, geen opinie. Als (als) het resultaat echt random zou zijn, dan heb je gemiddeld eens in de 16.384 games een streak van 15 wins of losses. Niet zo bijzonder, genoeg spelers hebben zulke aantallen games gespeeld.
Toch ben ik ervan overtuigd dat met genoeg games je performance wel degelijk uit zal maken. Als een speler let's say constant 2x zijn health pool aan damage uitdeelt in een heavy (om maar een stat te nemen), zal hij wel degelijk een veel hoger dan gemiddelde solo winrate behalen.
Waar baseer jij je overtuiging op? Ik heb cijfers. Die winrate verschilt niet zoveel, alhoewel kleine verschillen over grote aantallen games wel significant zijn. Wat dat betreft is het jammer dat WG de winrate niet in ‰ uitdrukt voor spelers met meer dan 5000 games. 509‰ en 510‰ is niet "bijna hetzelde".

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 14:44
Gister wel weer zeldzaam enemy team retard momentje met de foch155 op el halluf. 2 tier 10 en een tier 8 allemaal met zo'n 600 hp die me werkelijk met een 5 -10 seconden interval aanvallen. 3 kills met 1 drum :P Kon het niet laten ze te bedanken.

Trouwens alsnog verloren omdat mijn team ongeveer hetzelfde niveau was. M'n platoontje deed iets van 16k dmg =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Kojoottii schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:53:
Gister wel weer zeldzaam enemy team retard momentje met de foch155 op el halluf. 2 tier 10 en een tier 8 allemaal met zo'n 600 hp die me werkelijk met een 5 -10 seconden interval aanvallen. 3 kills met 1 drum :P Kon het niet laten ze te bedanken.

Trouwens alsnog verloren omdat mijn team ongeveer hetzelfde niveau was. M'n platoontje deed iets van 16k dmg =/
Ik snap dat nou nooit... als je met een paar man bent waarom ga je dan niet gelijk de hoek om om aan te vallen, er kan namelijk maar één iemand geraakt worden (tenzij er natuurlijk meerdere tanks staan). Vaak genoeg zie je dit op Lakeville ook.. dat 6-7 tanks in de valley afgemaakt worden door 3 verdedigende tanks |:( |:( |:( |:(
Rush toch samen over dat heuveltje en maak ze af, wat is daar zo moeilijk aan? Bang voor repair kosten? Dan moet je vooral één voor één aanvallen..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:13
AAAAAAAAAAAAAAH Ik heb zo een hekel aan die bullshit tier 9 en 10 prototypes, zelfs gold ammo ging nergens doorheen en maar weakspots raken en maar bouncen, bah, ik bouncede zelfs op een bat van de zijkant, Op het eind een jgpz e100 komt op me af bij een hoek, ik schiet zijn track er af, zodat hij voorbij me draait en ik hem kan flanken, schiet hem rechte hoek in zijn zijkant, zogenaamd 120mm... , bounce nr 8, soms is dit spel zo frustrerend....:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ffBe7NR.jpg

6 pens, 1x zij t54, 1x zij batchat, 2x gw tiger, 1x zij e75, 1x 0% op e75 zijkant.
Vier keer gold ammo bounce op st-i op 3 perfecte spots en een afzwaaier...

Ach die potjes gebeuren nu eenmaal he.... :)

[ Voor 3% gewijzigd door MrOleo op 06-02-2013 22:53 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:51
Na een lange afwezigheid ben ik toch weer gaan spelen :) De meeste mensen hier zullen me kennen als wapper, maar in WOT ga ik tijdelijk onder een andere naam verder: omhnomnomnivoor.

Ben gestopt in de tijd dat de physics net uitkwamen en dacht zal eerst eens met een nieuwe account proberen hoe het gaat. Het duurde niet lang voordat ik weer helemaal verslaafd was :P Heb de amerikaanse light line gekozen en heb mezelf een doel gesteld: no premium!

Voorheen was ik lui en uit gemakzucht gooide ik af en toe met gold. Zo had ik altijd 100% crew en de juiste modules. Nu ik zonder speel is dat even wennen. Over het algemeen gaat het vrij goed en heb regelmatig potjes 5+ kills. hoogste potje tot nu toe: 1027 met m3 stuart

Ben alleen nu aanbeland bij de m5 stuart en daar heb ik nu al een chronische hekel aan. De enige potjes waar ik tot nu toe in beland zijn tier 8 potjes zonder,,,,, ja zonder! arty. 1 klap en ik ben dood dus heel veel scouten lukt niet echt. stock is dat ding helemaal vreselijk trouwens.

Voorlopig nog geen wensen om CW te spelen, maar ik ben morgenavond wel weer te vinden op TS :)

wil jullie deze niet onthouden:

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/6d14ad78c6a39347ddb5d3e18e2c2c6f.png

allemaal tier 4 light tanks en allebei de kanten 1 tier 7 heavy tank 8) badass

[ Voor 10% gewijzigd door oosterhofjf op 06-02-2013 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

:( Wéér gold kwijt. Blijkbaar wordt automatisch naar gold geswitcht bij "Resupply automatically" als je van turret of barrel wisselt. Triest dat ze je zo geld afhandig proberen te maken. Auto resupply gaat dus weer uit, en de overweging gold te kopen is voorlopig weer van de baan. :)

Ik blijf artillerie tot nu toe het mooist vinden om te spelen, misschien ben ik stiekem toch een ontzettende camper. :P

@XVM-stats-verhaal vorige pagina: dus daar komt dat oh-zo-zinnige "NOOB TEAM!" vandaan dat je af en toe aan het begin van de battle om je oren krijgt in de chat? Erg nuttig en motiverend ja. :')

[ Voor 52% gewijzigd door CodeCaster op 07-02-2013 00:23 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
oosterhofjf schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 23:09:
Na een lange afwezigheid ben ik toch weer gaan spelen :) De meeste mensen hier zullen me kennen als wapper, maar in WOT ga ik tijdelijk onder een andere naam verder: omhnomnomnivoor.

Voorlopig nog geen wensen om CW te spelen, maar ik ben morgenavond wel weer te vinden op TS :)
Leuk dat je weer speelt! Ik zal je toevoegen zodra ik weer inlog :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
MSalters schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:29:

Waar baseer jij je overtuiging op? Ik heb cijfers. Die winrate verschilt niet zoveel, alhoewel kleine verschillen over grote aantallen games wel significant zijn. Wat dat betreft is het jammer dat WG de winrate niet in ‰ uitdrukt voor spelers met meer dan 5000 games. 509‰ en 510‰ is niet "bijna hetzelde".
Het probleem is natuurlijk wel dat je maar 1/15e van je team bent en je ziet in de W/L getallen dan ook de meeste mensen tussen 45-52% zitten. Dus inderdaad zegt een klein procentueel verschil al best wel veel .

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
CodeCaster schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 23:11:
:( Wéér gold kwijt. Blijkbaar wordt automatisch naar gold geswitcht bij "Resupply automatically" als je van turret of barrel wisselt. Triest dat ze je zo geld afhandig proberen te maken. Auto resupply gaat dus weer uit, en de overweging gold te kopen is voorlopig weer van de baan. :)
Beetje onzin he, jij kiest ervoor om met premium shells te schieten, bij wisselen van gun worden alle settings teruggezet op standaard en standaard is gold voor premium shells. Dus als je gold neerlegt voor shells is dat je eigen fout. Wargaming maakt veel fouten maar dit is er geen van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik kies nergens voor. Ik koop shells met silver, klik auto resupply aan en ga spelen. De ronde erna koop ik een nieuwe turret en ineens ben ik gold kwijt.

Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 03-06 20:57
CodeCaster schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 08:20:
Ik kies nergens voor. Ik koop shells met silver, klik auto resupply aan en ga spelen. De ronde erna koop ik een nieuwe turret en ineens ben ik gold kwijt.
Goh, dat is pas, euhm... 2 jaar zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:17

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Wat codecaster zegt, ik switchte gisteren even van gun op mijn E-50, gewoon in de garage voor het uitzicht. Ik speel derna een nieuw potje met de originele 10.5 en standaard zat gold geladen. (onder nummer 1) wat ik anders nooit doe. Ik had 2 goldshells geschoten zonder het eigenlijk te weten. Bleek dan nog na de resupply dat ik ze inderdaad met gold betaald had, wat ik ook nog nooit gedaan had.
Ik vind dit wel iets wat WG moet rechtzetten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

User schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 08:28:
[...]
Goh, dat is pas, euhm... 2 jaar zo?
Goh, en ik speel pas een week? Gold kost geld, dus dat mogen ze best even duidelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
MSalters schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:29:
[...]

Statistiek is gelukkig een wetenschap, geen opinie. Als (als) het resultaat echt random zou zijn, dan heb je gemiddeld eens in de 16.384 games een streak van 15 wins of losses. Niet zo bijzonder, genoeg spelers hebben zulke aantallen games gespeeld.

[...]

Statistiek is wetenschap, maar met je sample size van 1 bedrijf jij zeker geen wetenschap. De sample size is niet zo zeer het aantal games als wel het aantal spelers, jij, ergo 1. ;)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Klopt alhoewel het in dit geval wel een twijfelgeval is. Je moet zelf beter opletten, aan de andere kant zou er een standaard setting moeten zijn waarin je aangeeft wat je wilt gebruiken. Zodat als je je turret/gun vervangt er standaard op credits/gold wordt overgegaan en dat je dat dan weer handmatig kan aanpassen als je voor een bep. tak wel iets anders wilt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

Ben gestopt in de tijd dat de physics net uitkwamen en dacht zal eerst eens met een nieuwe account proberen hoe het gaat. Het duurde niet lang voordat ik weer helemaal verslaafd was :P Heb de amerikaanse light line gekozen en heb mezelf een doel gesteld: no premium!
Welcome back :)

Voorlopig dus geen batchat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 07:58

Whuzz

Dodgeball!

Gister voor het eerst vast komen te zitten met m'n KV-1. Op één van die "steppe" achtige maps met veel heuvels (ik kan nog steeds niet alle maps uit elkaar houden) kwam ik vast te zitten in zo'n stuk steenachtig gedeelte. Ik kon geen milimeter bewegen.
Elke willekeurige teamgenoot had me vervolgens makkelijk een zetje kunnen geven zodat ik weer op weg kon, maar *niemand* die reageert op mijn requests in chat, op mijn "sos" op de map. Mensen rijden vlak langs je, zonder op of om te kijken...
Ok, vast komen te zitten is vast een epic faal, maar zo blind zijn dat je een van je heavies totaal nutteloos laat staan is ook niet bepaald handig. :(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

als ik iemand vast zie staan probeer ik wel te helpen. Helaas is niet iedereen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12
Gisteren uiteindelijk nog relatief ok gespeeld. Voor het grootste deel van de avond zat ik te prutsen en kreeg ik gewoon niets voor elkaar. Grote domper was ook een pot met de T110E4 waar ik 6k damage deed en verloor en de pot erna 600 damage deed en won.
Ik moet zeggen: ik heb misschien wel 10 potjes achter elkaar vreemde missers gehad. Dat ik point blank op een tank schoot en nog de tank miste. Ook met arty trouwens; precies hetzelfde probleem. Helemaal ongelofelijk werd het toen ik een tank raakte met mijn Obj. 261 (HE shell) en GEEN damage deed. Het was niet eens een bounce ("We hit them hard!")

Nou ja, uiteindelijk nog wel wat leuke potten gehad en zo de avond afgesloten:

Name Total Per battle
Victory ratio: 57.14%
Battles: 28
Efficiency: 2264.98
WN6: 1944.25
Average tier: 7.71
Experience: 21977 784.89
Capture points: 114 4.07
Defense points: 69 2.46
Damage: 52520 1876
Kills: 36 1.29
Spotted: 41 1.46

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
eL_Jay schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:11:
[...]

First of all, there is no such thing as a kill steal. Als iemand anders gewoon eerder een shell in de enemie kan pompen verdient hij gewoon de kill. Zelfs een tier 8 arty die een enemie met 1 hp afknalt, kan ik geen kill-steal
*knip*
het was iets genuanceerder... ik vondt het wel een killsteal omdat de t-34 nog maar 5 hp had. en op het moment dat ik vuurde knalde die t1 tegen mij aan en vloog mijn shell ergens anders heen dan die t-34.. en toen ik uit cover was schoot die t-34 vol in mijn flank.. en kon die t1 het lekker makkelijk afmaken.

en ik heb ook sorry gezegd dat ik hm opblies.. want dat was niet mijn bedoeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
BramSd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 09:39:
Gisteren uiteindelijk nog relatief ok gespeeld. Voor het grootste deel van de avond zat ik te prutsen en kreeg ik gewoon niets voor elkaar. Grote domper was ook een pot met de T110E4 waar ik 6k damage deed en verloor en de pot erna 600 damage deed en won.
Ik moet zeggen: ik heb misschien wel 10 potjes achter elkaar vreemde missers gehad. Dat ik point blank op een tank schoot en nog de tank miste. Ook met arty trouwens; precies hetzelfde probleem. Helemaal ongelofelijk werd het toen ik een tank raakte met mijn Obj. 261 (HE shell) en GEEN damage deed. Het was niet eens een bounce ("We hit them hard!")

Nou ja, uiteindelijk nog wel wat leuke potten gehad en zo de avond afgesloten:

Name Total Per battle
Victory ratio: 57.14%
Battles: 28
Efficiency: 2264.98
WN6: 1944.25
Average tier: 7.71
Experience: 21977 784.89
Capture points: 114 4.07
Defense points: 69 2.46
Damage: 52520 1876
Kills: 36 1.29
Spotted: 41 1.46
Ik weet niet of je ook een server side reticle hebt? Ik gebruik j1mbo's crosshair én een permanent server side reticle. Maar als ik soms zag hoelang het duurde voordat die helemaal gefocust was... Maar ook weer wat last van lagspikes gisteren tijdens het spelen. Hele dag geen problemen mee gehad, alleen in de avond toen 150k online was.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Joindry schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 18:01:
heb er net de soundmod opgezet en vind het maar niks, veel teveel bas. mijn headset kan het niet aan en geeft voornamelijk ruis :( is nochtans geen slechte headset (creative featality...) maar is gewoon teveel bass. Wel jammer, die dings en overvliegende artyshells zijn wel een toevoeging.
welke heb je gebruikt? ik gebruik nu die GnomeFather mod.. die was 260 mb ofzo?. en ik moet zeggen dat het toch echt wel wat toevoegd aan het spel!.. die arty shells hoor je over je hoofd fluiten.. en inslaan is ook een stuk beter gedaan..

en de manier hoe de kanonnen klinken die ik nog maar heb (de pz4 en de A-20) klinken ook beter :) al met al vind ik het een verbetering!.. en ik hoor tot nu toe nog geen ruis.. maar ik zal de volgende keer dat ik speel even aandachtig luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-05 10:41
Gisteren had ik, sinds een lange tijd, weer eens een erg goede dag.
Het beste was nog een potje met mijn kv-4, waarbij het al begon dat ik een t-50-2 van de tegenstander ongeaimd raakte. De rest van het potje bijna geen schade ontvangen en 4,2k schade uitgedeelt.
Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag, maar volgens mij kon dit potje niet beter gaan. Hierbij de replay

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/f5859fdab5c94c69866c9f504a432e82.png

De rest van de dag ging ook erg goed:

Victory ratio: 77.78%
Battles: 18
Efficiency: 2498.8
WN6: 2746.54
Average tier: 6.28
Experience: 12237
Capture points: 46
Defense points: 68
Damage: 24978
Kills: 29
Spotted: 48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
Gisteren even flink pech met het pakken van de dubbel met mijn Tiger 2.
Bij de start wachte ik even ( 4x4 arty) om de 2 scouts van de tegenpartij op te vangen, schiet de eerste mijn track er meteen af én wordt ik binnen 2 seconde door 3 arty shells om zeep geholpen.... en het ergste is, we wonnen. Resultaat 113 exp, ja dat is al incl. de dubbel haha...

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:27

skoozie

SCSI

Sneezzer schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 09:56:
Bij de start wachte ik even ( 4x4 arty) om de 2 scouts van de tegenpartij op te vangen, schiet de eerste mijn track er meteen af én wordt ik binnen 2 seconde door 3 arty shells om zeep geholpen.... en het ergste is, we wonnen. Resultaat 113 exp, ja dat is al incl. de dubbel haha...
113 als dubbel? :?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Yep, 1 schot geschoten (en mis) ongeveer 1:30 in het gevecht gezeten en al volledig kapot.... mijn bijdrage was dus niets... helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

als je snel afgeknald word en verder niets doet dan kan dat ja.

Tis kut maar is helaas niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

redwing schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 08:46:
Klopt alhoewel het in dit geval wel een twijfelgeval is. Je moet zelf beter opletten, aan de andere kant zou er een standaard setting moeten zijn waarin je aangeeft wat je wilt gebruiken. Zodat als je je turret/gun vervangt er standaard op credits/gold wordt overgegaan en dat je dat dan weer handmatig kan aanpassen als je voor een bep. tak wel iets anders wilt.
Dat bedoel ik dus: wat is er "automatic" aan als ik toch elke keer dat scherm weer moet openen?

Vanavond maar weer verder knallen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48827

.....
Welkom terug wapper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:27

skoozie

SCSI

Sneezzer schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:07:
Yep, 1 schot geschoten (en mis) ongeveer 1:30 in het gevecht gezeten en al volledig kapot.... mijn bijdrage was dus niets... helaas.
Bedoel meer 113/2 = 56.5 nooit opgelet of mijn dubbels altijd even getallen zijn, maar klinkt vreemd dat een oneven getal een dubbel is...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-04 20:19

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Je kan er niet vanuit gaan dat een dubbel ook daadwerkelijk x2 is bij WG.. ;)
Tegenwoordig zie je in je afteractionreport de single xp aangegeven na een battle bij de teamscorelijst.
Als ik dan een dubbel heb van bijvoorbeeld 2100XP dan heb ik single mischien iets van 800XP maar door mijn premium wordt dat weer 2100XP.
In je afteractionreport zie je altijd de totatle xp met je premium in het groot en iedereen heeft het daarover.
Zonder premium is dit getal uiteraard kleiner.
Mischien wordt er zelfs wat afgerond naar boven aangezien je bij 50.5% al 51% winnrate hebt.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens, ik heb even wat hulp nodig voor mijn volgende tier 8 HT: Ik zit te twijfelen tussen de KV-4 en de Tiger II. Op beide voorgangers moet ik nog zo'n 50k XP.

Ik wil graag een goed gearmourde heavy erbij en ik hoorde goede verhalen over de Tiger II. Twee rondjes op de testserver bevielen ook goed. Echter de KV-4 is volgens mij ook niet slecht (ik heb vaak moeite met ze op middellange afstand). Volgens mij zijn beide tanks voor de lange afstand en is de Tiger II iets sneller, maar wel minder armour (LFP).
Kunnen jullie me adviseren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Altijd leuk dit soort potjes :(

Defeat! Map: El Halluf donderdag 7 februari 2013 10:56:59
Vehicle:: Type 59
Exp: 1.170 + Credits: 100.233
Achievements: : Confederate

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Sneezzer schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 09:56:
Ik moet zeggen dat het ook niet klinkt als een slimme actie van je. Als je besluit om de scouts op te vangen (wat overigens meer een taak is voor lights/mediums) dan zou ik altijd eerst voor cover zorgen. Behalve bij de map Prokhorovka is er altijd wel een plekje waar je de arty kan coveren en tegelijkertijd veilig staan voor de vijandelijke arty.
Zeker in dit geval, waarbij je weet dat er veel arty is en ook nog dat er scouts gaan komen (en de arty die dus aan het volgen is), is cover altijd de eerste prioriteit.

Dat gezegd hebbende: wel balen voor je. Het is ook niet altijd mogelijk om goed in cover te blijven.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Anoniem: 444472 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:00:
Jongens, ik heb even wat hulp nodig voor mijn volgende tier 8 HT: Ik zit te twijfelen tussen de KV-4 en de Tiger II. Op beide voorgangers moet ik nog zo'n 50k XP.

Ik wil graag een goed gearmourde heavy erbij en ik hoorde goede verhalen over de Tiger II. Twee rondjes op de testserver bevielen ook goed. Echter de KV-4 is volgens mij ook niet slecht (ik heb vaak moeite met ze op middellange afstand). Volgens mij zijn beide tanks voor de lange afstand en is de Tiger II iets sneller, maar wel minder armour (LFP).
Kunnen jullie me adviseren? :)
Heb ze beide, en het zijn vergelijkbare tanks. De Tiger II is inderdaad iets sneller/beweeglijker. Speel die zelf liever, maar dat kom misschien ook omdat ik daar een veel betere crew in heb en er ook al veel meer games op heb zitten.
Ben je van plan hierna verder te grinden? Dat scheelt ook nogal in je keuze, of je verder in de tree wil voor bijv. Clanwars....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
BramSd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:15:
[...]

Ik moet zeggen dat het ook niet klinkt als een slimme actie van je. Als je besluit om de scouts op te vangen (wat overigens meer een taak is voor lights/mediums) dan zou ik altijd eerst voor cover zorgen. Behalve bij de map Prokhorovka is er altijd wel een plekje waar je de arty kan coveren en tegelijkertijd veilig staan voor de vijandelijke arty.
Zeker in dit geval, waarbij je weet dat er veel arty is en ook nog dat er scouts gaan komen (en de arty die dus aan het volgen is), is cover altijd de eerste prioriteit.

Dat gezegd hebbende: wel balen voor je. Het is ook niet altijd mogelijk om goed in cover te blijven.
Tja, ik was nog maar een klein stukje verplaatst toen de scout al aan kwam rijden ( ik blijf natuurlijk niet semi-afk staan op mijn startplekje ;) ).

Trouwens, het was inderdaad 113 (en ja, het was én x2 én premium), volgens mij heb ik nog nooit minder punten gehad.
Misschien dat in de berekening van je score niet wordt afgerond maar enkel bij het eindresultaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Sneezzer schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:22:
Trouwens, het was inderdaad 113 (en ja, het was én x2 én premium), volgens mij heb ik nog nooit minder punten gehad.
Misschien dat in de berekening van je score niet wordt afgerond maar enkel bij het eindresultaat?
Het lijkt erop dat dit inderdaad het geval is. Als je een xp van 56,4 had, dan zou dat bij een enkel als 56xp te zien zijn en bij een dubbel (56,4*2=112,8) als 113.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Tip: speel geen WoT op een medium als je je niet lekker voelt.

had geen goede resultaten gisteravond :/ Tenminste wel de lb1 op mijn t44 kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

themaxter schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:17:
[...]

Heb ze beide, en het zijn vergelijkbare tanks. De Tiger II is inderdaad iets sneller/beweeglijker. Speel die zelf liever, maar dat kom misschien ook omdat ik daar een veel betere crew in heb en er ook al veel meer games op heb zitten.
Ben je van plan hierna verder te grinden? Dat scheelt ook nogal in je keuze, of je verder in de tree wil voor bijv. Clanwars....
Voor nu even alleen om de Tier 8 en niet veel verder. Ben ooit al een stukje met de M103 bezig geweest (maar toen bakte ik er nog niet veel van in hoge tiers), dus de T110 wordt mijn eerste tier X als ik ooit eens tijd voor weet te maken ;). Dus jij zegt Tiger II als ik het zo begrijp? :P
Qua crews zijn ze vergelijkbaar, beiden 170%.
Ik houd wel van een beetje uitdaging, en voor mijn gevoel kan je met de Tiger II meer (anglen en sneller). Daarnaast heb ik al een sloot modules van de Tiger II unlocked van de VK4502A en de Tiger I: Dan hoef ik alleen tracks, turret en lange 10,5 te unlocken (wss ook in die volgorde).

Prima, dus wordt T71 (voor T69) en Tiger veel spelen deze maand :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
BramSd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:26:
[...]
Het lijkt erop dat dit inderdaad het geval is. Als je een xp van 56,4 had, dan zou dat bij een enkel als 56xp te zien zijn en bij een dubbel (56,4*2=112,8) als 113.
Sinds wanneer is dat verandert dan ? Een paar patches geleden waren alle dubbels iig nog echt het dubbele van de enkels en kon je dus geen oneven dubbels hebben.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Sinds Sneezer aangeeft dat hij 113 op een dubbel heeft denk ik???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Anoniem: 444472 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:56:
[...]

Voor nu even alleen om de Tier 8 en niet veel verder. Ben ooit al een stukje met de M103 bezig geweest (maar toen bakte ik er nog niet veel van in hoge tiers), dus de T110 wordt mijn eerste tier X als ik ooit eens tijd voor weet te maken ;). Dus jij zegt Tiger II als ik het zo begrijp? :P
Qua crews zijn ze vergelijkbaar, beiden 170%.
Ik houd wel van een beetje uitdaging, en voor mijn gevoel kan je met de Tiger II meer (anglen en sneller). Daarnaast heb ik al een sloot modules van de Tiger II unlocked van de VK4502A en de Tiger I: Dan hoef ik alleen tracks, turret en lange 10,5 te unlocken (wss ook in die volgorde).
Dan lijkt me de Tiger II een goede keuze. Vond de KV4 een stuk lastiger grinden :)
Trouwens, ik haal ik die VK4502A betere resultaten dan de Tiger II :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

themaxter schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:11:
[...]

Dan lijkt me de Tiger II een goede keuze. Vond de KV4 een stuk lastiger grinden :)
Trouwens, ik haal ik die VK4502A betere resultaten dan de Tiger II :+
Ik moet eerlijk zeggen dat de VK45 inderdaad lekker wegspeeld, behoorlijk snel en armor kan alles onder 200mm pen bouncen. Ook sidescrapen werkt prima! Vaak speel ik deze tank vrij aggresief om op een kant flink door te pushen. Resultaat is wel vaker dood, maar dan ook een aantal tanks mee mijn graf in ;).

Die Tiger II is volgens mij wat defensiever, gezien 'ie wat trager is..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224682

ShockWave schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:30:
Sinds Sneezer aangeeft dat hij 113 op een dubbel heeft denk ik???
Vanavond maar eens opletten dan of het inderdaad gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
MrOleo schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 19:23:
[...]

Wanneer zou dat mogen zijn gebeurd? Ik kan me geen nerf herinneren.
Geninja'd Vroeger hadden de guns op de panter 2/e50 een accuresse van 0,26 of 0,28 en de tiger 1-2 0,30. Dit is tegenwoordig volgens mij 0,30 en 0,33. Voor tanks die het voornamelijk van de accuresse moeten hebben is dat best wel ruk. M.a.w. het enige sterke punt van de Duitsers is afgepakt. (terwijl de armor van de russen alleen maar beter wordt)
Anoniem: 444472 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:29:
[...]

Ik heb ook de amx 13 series gespeeld en moet toch zeggen dat de T71 wat wendbaarder is voor mijn gevoel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de amx 13 75 nog op tier 6 en amx 13 90 nog op tier 7 en deels 8 heb gespeeld. De T71 heeft niet zoveel damage (6x 130) maar wel vrij accuraat en hoge pen. De T71 voelt meer aan als een echte mobiele light, met ook nog een leuke autoloader gun. Volgens mij komt dat vooral door de acceleratie en dan vooral ground resistance, ik heb hier geen harde waardes voor maar IMO gaat ie sneller op zachte ondergrond dan amx 13's. HP/gewicht is ongeveer gelijk, dus dat is m niet.

Camo waardes niet echt gevoel voor, maar ik heb nog geen wtf-momenten dat ik uit een bosje werd geknald. Gelijkwaardig met een amx 13 dus IMO.
Dank wellicht toch maar eens langzaam aan naar toe werken. Ik neem aan dat je altijd silver verdient met de t71 (non-premium)?
Jip99 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 09:42:
[...]

het was iets genuanceerder... ik vondt het wel een killsteal omdat de t-34 nog maar 5 hp had. en op het moment dat ik vuurde knalde die t1 tegen mij aan en vloog mijn shell ergens anders heen dan die t-34.. en toen ik uit cover was schoot die t-34 vol in mijn flank.. en kon die t1 het lekker makkelijk afmaken.

en ik heb ook sorry gezegd dat ik hm opblies.. want dat was niet mijn bedoeling :)
Ik zit je niet te haten, maar: Let he who is without sin cast the first stone ;).
Wat ik wil zeggen, probeer wat meer begrip te hebben voor het falen van anderen. Hem kansloos afschieten heeft je team niets aan (tenzij het een echte team-raper is en +1k aan team damage doet).
Ik heb nog nooit express op teamgenoten geschoten (een paar keer op een platoon-maatje voor de fun), tenzij ze letterlijk shell, na shell in hun teamgenoten rammen. Dit is in 7500 potjes nog geen 5 keer voorgekomen, waarvan 2 keer door een game-beurs. (je weet wel, als je van de teamkillende Maus-en hebt)

[ Voor 26% gewijzigd door eL_Jay op 07-02-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
eL_Jay schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:27:
[...]

Geninja'd Vroeger hadden de guns op de panter 2/e50 een accuresse van 0,26 of 0,28 en de tiger 1-2 0,30. Dit is tegenwoordig volgens mij 0,30 en 0,33. Voor tanks die het voornamelijk van de accuresse moeten hebben is dat best wel ruk. M.a.w. het enige sterke punt van de Duitsers is afgepakt. (terwijl de armor van de russen alleen maar beter wordt)
[...]
Volgens mij is dat geen nerf geweest, maar hebben ze een aantal patches geleden alleen de methode van notatie veranderd. Ik weet niet meer hoe het precies zit, maar het was iets van dat de vroegere waarde stond voor de waarde bij max crew skill, dus commander bonus, bia, vents etc en dat de waarde nu geldt voor een 100% skillwaarde.
Het zou dan ook zo moeten zijn dat rond die tijd alle guns een hogere waarde kregen.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Ik heb nog nooit express op teamgenoten geschoten (een paar keer op een platoon-maatje voor de fun), tenzij ze letterlijk shell, na shell in hun teamgenoten rammen. Dit is in 7500 potjes nog geen 5 keer voorgekomen, waarvan 2 keer door een game-beurs. (je weet wel, als je van de teamkillende Maus-en hebt)
Same here. Enige echt bewuste teamkills waren luitjes die bewust iedereen of mij aan het neerschieten waren. De enige 2 keren die ik me kan herinneren :

1 T1 battle waar eentje op iedereen schiet die voorbij komt. Met mijn T1 toen een drum in zijn zijkant leeg geschoten.

De andere was in mijn T82 op province waarbij een andere tank me eerst naar voren aan het duwen was uit dekking en daarna de afgrond in. Terwijl ik viel kreeg ik mijn tank omgedraaid en knalde ik nog een schot in him met een instant-kill tot gevolg.

Voor de rest er eigenlijk ook weinig last van gehad, al maak ik me er ook niet druk over als ik een keertje geraakt wordt (ook al gebeurt dat wel eens op een domme manier)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank wellicht toch maar eens langzaam aan naar toe werken. Ik neem aan dat je altijd silver verdient met de t71 (non-premium)?
Meestal wel ja, als je wat spotting damage doet en zelf nog wat damage doet, zit je vaak met standaard acc op kleine winst. Met premium gaat het lekker :). Verder is het trouwens 6x 150 damage ipv 130 :D.

Overigens op het WoT Forum lopen er al verschillende rant-threads dat de AMX13 75 nu niks meer waard is (zie bijv:http://forum.worldoftanks...-how-is-the-t71-ballanced)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik heb een t-49 gekocht (ik ga voor de hellcat).
Ik heb ook nog 1.5k gold liggen.
Zou ik 100% crew kopen voor de t-49 en deze later overzetten naar de hellcat?
En zo ja, welke skils/perks kan ik het beste voor de crew kiezen, die goed bij de speelstijl van de hellcat passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 11:27
Hellcat. 6e sence. Recon, en camo..
Dat is waar ik met rondrij.. Daarna eventueel bia en smooth riding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
In die volgorde of maak dat niets uit?
En zou ik de t-49 uitrusten met 100% crew, en deze alter overzetten naar de hellcat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik zou er persoonlijk nog geen gold voor over hebben.
Als je snel door wilt, zou ik me focussen op het unlocken van de hellcat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
T29 staat in de garage :) Nog een potje winnen en dan de tracks erop. Dan maar eens voor de guns gaan. Het is alleen wel rot dat je nu zo weinig damage doet met die stock gun :') ~100hp damage ofzo en je moet vaak met gold schieten wil je iets penetreren van tier 7 of 8..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Maar daarvoor krijg je dan wel een bunkerturret!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Hmmm begin een beetje in de 50% winnraterule te geloven...
Eerste 4 battles allemaal winn....3 battles erna...loss ....hmmmmmmm

Edit: Yup weer verloren dus weer op 50%
Edit part II: Het blijft nu stuivertje wisselen, winn, loss,winn, loss....... O-)

[ Voor 33% gewijzigd door ShockWave op 07-02-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
wsLy schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:58:
T29 staat in de garage :) Nog een potje winnen en dan de tracks erop. Dan maar eens voor de guns gaan. Het is alleen wel rot dat je nu zo weinig damage doet met die stock gun :') ~100hp damage ofzo en je moet vaak met gold schieten wil je iets penetreren van tier 7 of 8..
Ik vond de 90mm (m6 gun) fijn in tier7 battles door de hoge rof. (moet je wel aggressiever mee spelen!)
In tier8/9/10 kan je met de 105mm i.c.m. hull-down, geweldig kontschoppen >:)
De T29 (FO) is mijn favoriete heavie :)

[ Voor 3% gewijzigd door eL_Jay op 07-02-2013 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vond de 90mm (m6 gun) fijn in tier7 battles door de hoge rof. (moet je wel aggressiever mee spelen!)
@El: Amen, met de 90mm heb ik de T32 unlocked (moest opschieten met T34/M103 switch) en toen pas de 105 erop gegooid. T29 speelt prima met de 90mm, misschien mis je wat pen, maar dan goed op weakspots mikken. In tier 7 matches kan je alles aan gort maaien ermee :P.

Update 8.4 komt eraan:
http://worldoftanks.eu/news/5995-announcing-update-84/

Met:
After the introduction of physics, the beginning of a long process tore-render the maps, and British and Chinese tanks, you’ve all been waiting to see what will be coming next for World of Tanks! Update 8.4 is coming and is expected to be released on the European server in early March.

The focus of the update is on even more new vehicles for you to enjoy on the battlefield! We have a real selection for you.

British Tank Destroyers

That’s right, a full branch of tank destroyers will be added to the British tech tree. Ten new vehicles will be added, giving you the choice of researching the line from the beginning, or jumping into it halfway from the heavy tank line. Drive mighty vehicles such as the A39 Tortoise and bring devastation to your enemies.

New Premium Soviet Tank Destroyer – SU-100Y

The Soviet tech tree will be getting a newcomer in the form of the powerful SU-100Y tank destroyer. This vehicle is huge and hits hard, and is more than capable of taking on the heaviest vehicles on the battlefield. It will be a premium vehicle.

Three New German Light Tanks

Germany will also be receiving some reinforcements in the form of three new light tanks! Why not take a ride in the Panzer I?. Or take a cruise in the Panzer II Ausf. G and pick off your enemies in style.

Four More Maps Overhauled

Our ongoing process to update all of the maps to the new visual and rendering style continues. This time Steppes, Fisherman’s Bay, Ensk and Live Oak receive the treatment!

New Player Tutorial

We have a treat in store for our newest players. A brand-new tutorial will be added to the game and will cover tank controls, the mechanics of shooting and basic combat tactics.

Want to keep up to date? Check out our In-Development page to see more information as it becomes available

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 444472 op 07-02-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Je krijgt geeneens meer de tijd om weer je "Mastertanker" te halen met al die updates....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
eL_Jay schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:11:
[...]

De T29 (FO) is mijn favoriete heavie :)
Ik heb de M6 niet gespeeld... M4 -> M4a3e2 -> T29
Dus ik zit met de 76mm opgescheept.

Wilde niet door de T1 HT en M6 heen bijten :P. En zo kan ik tenminste nog ooit de M4a3e2 terug kopen om naar de med lijn te stappen.

[ Voor 3% gewijzigd door wsLy op 07-02-2013 17:16 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Sneezzer schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:57:
Ik zou er persoonlijk nog geen gold voor over hebben.
Als je snel door wilt, zou ik me focussen op het unlocken van de hellcat.
Dus gewoon crew kopen zodra ik de hellcat heb? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06 17:51

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ligt het trouwens aan mij of is de SU-85B niet echt een fijne TD, ik wordt echt superhard afgeknald door de slappe armor en hij is niet echt precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
3 nieuwe light voor de duitsers, zouden ze dan de lijn door trekken vanaf de VK2801? of een horizontale stap vanaf de VK3002DB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
timskiej schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:16:
[...]

Dus gewoon crew kopen zodra ik de hellcat heb? :)
Nee, ik zou wel mijn crew meenemen (mits ze op 85% kunnen beginnen) en dan gewoon met silver omtrainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Sneezzer schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:38:
[...]

Nee, ik zou wel mijn crew meenemen (mits ze op 85% kunnen beginnen) en dan gewoon met silver omtrainen.
Dat ga ik nooit redden :N
Dan kan ik beter nu 100% crew kopen en die gebruiken. En ze vervolgens voor 100k overzetten naar de hellcat.
Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
ShockWave schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:06:

Edit part II: Het blijft nu stuivertje wisselen, winn, loss,winn, loss....... O-)
Het is geen regel, het is gewoon statistiek. En als je erg veel online heb gegamed en lang (ook competitief). Dan hou je ook dingen als winrate etc bij. Zeker bij een spel waarbij iedere game door meer randomness wordt bepaald dan dat de speler invloedt zal het heel snel rond de 50% komen. Al blijkt in WOT deze waarheid te verschrikkelijk zijn voor sommige mensen. Aangezien sommige helemaal over de rooie gaan als je het oppert (mensen als cold zero hebben blijkbaar nooit hun middelbare school afgemaakt helaas).

Maar zeker als je veel games speelt(enkele honderden, hoe meer hoe beter). Zul je zien dat je altijd weer naar de 50% of er heel dicht in de buurt blijft. Gewoon omdat jij als speler maar 1 van de 15 bent, en willekeurigheid een veel grotere invloed heeft op de game dan jijzelf.

Een league systeem zou wonderen doen bij dit spel om het algeheel niveau op te krikken. Ook snap ik de platoon beperkingen totaal niet, maar goed zo krijg je natuurlijk nog meer premium members. Maar erg vreemd dat ze teams limiteren omdat ze anders een te grote invloed hebben. Wat een onzin, dit gaat aan beide kanten op en in alle andere games is dat nooit een probleemg eweest. Nee ze beperken die platoons gewoon om meer Prem's te krijgen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNRG
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-03-2013
Je kan beter nu die 100/125k gebruiken voor een 75% crew, om dan later een 100% crew te kopen met goud.

Als je een 100% crew op de T49 zet en na het omzetten van de crew van T49 naar hellcat ga je waarschijnlijk terug onder de 100% duiken, hangt er ook vanaf hoeveel je ermee gaat spelen natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door BNRG op 07-02-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
BNRG schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:47:
Je kan beter nu die 100/125k gebruiken voor een 75% crew, om dan later een 100% crew te kopen met goud.

Na het omzetten van de crew van T49 naar hellcat ga je waarschijnlijk terug onder de 100% duiken, hangt er ook vanaf hoeveel je ermee gaat spelen natuurlijk.
Of je onder de 100% duikt hangt af of je gold wilt gebruiken bij de overstap of credits en je hebt nog wat op een secondary skill over die niet in gebruik is.

Dus crew 100% met 15% secondary skill (kan je zien als je met je cursor op het kruisje gaat hangen bij de crewmember) kan na 90% omtrainen met credits weer op 100% uitkomen met de secondary skill op 0%.
Je moet dan wel die secondary skill open laten en geen perks of skills op kiezen anders gaat het niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNRG
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-03-2013
Mja, het gaat er dan vanaf hangen of hij genoeg speelt met die T49 om de 100% te behouden na het overzetten. Persoonlijk zou ik dan T49 crew op 75% kopen, en een nieuwe crew voor de hellcat met goud.

De hellcat is trouwens een echt beest eens je hem helemaal elite hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-06 20:46
Eerste potje met de conqueror inclusief de top gun:

Victory!
Battle: El Halluf donderdag 7 februari 2013 19:02:42
Vehicle: Conqueror
Experience received: 4.244 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 70.219
Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Wat een baggerbak is dat eigenlijk met de caernarvon gun erop, maar met de l1a1 is het een stuk lekkerder knallen :mjam:
Ik heb weinig tanks gezien die zoveel getransformeerd worden door de topun erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-05 10:41
Postius schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:46:
[...]

Het is geen regel, het is gewoon statistiek. En als je erg veel online heb gegamed en lang (ook competitief). Dan hou je ook dingen als winrate etc bij. Zeker bij een spel waarbij iedere game door meer randomness wordt bepaald dan dat de speler invloedt zal het heel snel rond de 50% komen. Al blijkt in WOT deze waarheid te verschrikkelijk zijn voor sommige mensen. Aangezien sommige helemaal over de rooie gaan als je het oppert (mensen als cold zero hebben blijkbaar nooit hun middelbare school afgemaakt helaas).

Maar zeker als je veel games speelt(enkele honderden, hoe meer hoe beter). Zul je zien dat je altijd weer naar de 50% of er heel dicht in de buurt blijft. Gewoon omdat jij als speler maar 1 van de 15 bent, en willekeurigheid een veel grotere invloed heeft op de game dan jijzelf.

Een league systeem zou wonderen doen bij dit spel om het algeheel niveau op te krikken. Ook snap ik de platoon beperkingen totaal niet, maar goed zo krijg je natuurlijk nog meer premium members. Maar erg vreemd dat ze teams limiteren omdat ze anders een te grote invloed hebben. Wat een onzin, dit gaat aan beide kanten op en in alle andere games is dat nooit een probleemg eweest. Nee ze beperken die platoons gewoon om meer Prem's te krijgen.
Je hebt het na een paar weken al helemaal uitgevonden of niet? Ik weet in ieder geval wel dat mensen als coldzero behoorlijk wat meer ervaring hebben in dit spelletje dan jij, dus ik zou dat soort onnozele beschuldigingen maar weg laten als ik jouw was.

Als alles zo random is en iedereen altijd op 50%, of heel erg dicht in de buurt komt, verklaar dan waarom ik op 56% zit na 3k potjes. Als 6% niet genoeg is, verklaar dan waarom kyozu op 65% wins zit na 11k potjes. Lijkt me niet zo random als jij beweert.

Je speelt dit spelletje nog maar een maandje oid, dus als ik jou was zou ik niet meer doen alsof je overal alles vanaf weet, dat is dus gewoon niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Derp alles van gisteren weer rechtgetrokken vandaag met flink wat lekkere potjes.

6 potjes met M4A3E2: 22 kills en ragende mensen _/-\o_

[ Voor 141% gewijzigd door wsLy op 07-02-2013 19:50 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Temoss schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 19:30:
[...]

Als alles zo random is en iedereen altijd op 50%, of heel erg dicht in de buurt komt, verklaar dan waarom ik op 56% zit na 3k potjes. Als 6% niet genoeg is, verklaar dan waarom kyozu op 65% wins zit na 11k potjes. Lijkt me niet zo random als jij beweert.
Nee hoor jouw voorbeeld toont het gelijk aan, het is perfect binnen de marges. Je bent een beter dan gemiddelde speler. Gefeliciteerd. Ik ging er vannuit dat men wel snapte dat het over een gemiddelde speler ging. Blijkbaar niet helaas. Kyozo is dan een erg goede speler, die hoort dan op zijn minst bij de top 5. Maar we hebben het over pub games. In TC's werkt het compleet anders en die worden ook meegenomen, wat het uiteraard wat scheef kan trekken. Maar ik zeg niet dat alles en iedereen altijd erop komt, dat is gemiddeld zo. Ben je beter of slechter dan gemiddeld dan zal je dat uiteindelijk wel terug zien.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
timskiej schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:55:
In die volgorde of maak dat niets uit?
En zou ik de t-49 uitrusten met 100% crew, en deze alter overzetten naar de hellcat?
Ik zou 75% crew erop zetten en dan gewoon doorrollen naar de Hellcat.
Wanneer je bij de eerste crew skill aankomt zou ik me focussen of op een hele rits perks of op enkel BIA.
ShockWave schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:06:

Dat heb ik moet ik zeggen maar weinig (knocks on wood) ik weet er ook op 'mindere' dagen veelal >60% winrate uit te slepen :)
[...]

Goede platoons doen goede dingen in battles dat is een feit. Wat ook een feit is dat maar <10% van de spelers echt heel goed te noemen is en misschien <25% goed. Een platoon met echt heel goede spelers zal dus niet zo heel vaak een team tegen zich hebben met ook echt heel goede spelers. Het aantal wat in de platoons kan vind ik wel prima zo, nog 1-2 extra spelers erbij en je zou of de battle teveel beïnvloeden of je moet een speciale MM in duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Anoniem: 444472 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:12:
[...]
@El: Amen, met de 90mm heb ik de T32 unlocked (moest opschieten met T34/M103 switch) en toen pas de 105 erop gegooid. T29 speelt prima met de 90mm, misschien mis je wat pen, maar dan goed op weakspots mikken. In tier 7 matches kan je alles aan gort maaien ermee :P.
Ik zit alleen met een duivels dilemma nu mijn eerste skill op 95% zit, ga ik voor BIA of Perks. BIA is altijd fijn, maar 6x een perk lijkt me ook wel wat. Ben overigens normaal nooit van de perks en ga dan voor bia en repairs (of camo voor td/arty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Afgezien van Sixth Sense gaat de rest van de nuttige perks vanaf het begin al meedraaien :)
BIA vind ik dan toch (zeker voor een heavy) net even iets nuttiger. De perks zijn op elke tank onwijs goed heb ik gemerkt maar BIA doet toch net even iets meer voor je overall performance van de tank terwijl de perks wat specialistischer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Tuurlijk, de marge is heel klein maar dat betekent niet dat je geen invloed hebt of dat randomness de game bepaalt.

Als je bedenkt dat de gemiddelde winrate < 50% ligt en elke speler zo rond de 1% aan draws krijgt in solo betekent het gewoon dat alles > 50% in solo een redelijke speler is bij voldoende sample size. Dit soort percentages en marges zijn in verschillende casino games voldoende om rijk van te worden en ook in dit spel betekent het dat je wel degelijk verschil maakt en de randomness verslaat. Praktijk bewijst dit ook: keer op keer zie je de spelers met de hogere winrates als laatste overblijven en/of het verschil maken voor hun team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405017

wsLy schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:15:
[...]

Ik heb de M6 niet gespeeld... M4 -> M4a3e2 -> T29
Dus ik zit met de 76mm opgescheept.

Wilde niet door de T1 HT en M6 heen bijten :P. En zo kan ik tenminste nog ooit de M4a3e2 terug kopen om naar de med lijn te stappen.
Nochtans vond ik de M6 een zeer leuke/goede tank (begrijp echt niet iedereen die van die tank gruwelt), en tevens is het een goede training voor de rest van de American heavies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Postius gaat denk ik voornamelijk uit van solo randoms spelen, in dat geval gaat wat hij zegt wel behoorlijk op. Met TC's en platoons kan je inderdaad veel hogere winratios halen omdat je gewoon veel meer invloed hebt.

Zonder TC's en platoons zouden winratios van nagenoeg alle top spelers stukken lager liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Ik zie die nieuwe engelse TD's wel zitten. Het zijn assault tank, dus dat zou redelijk armour aan de voorkant en een lekker gun. Snel de Churchill I terug kopen om er wat meer xp op te krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door Knowuse op 07-02-2013 21:27 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Nou afgaande op hoe ze de jgpze100 met vergelijkbare gun hebben moeten nerfen om dat ding niet compleet OP te maken, verwacht ik helemaal niets van de tier X in ieder geval, al helemaal niet omdat deze dan ook een turret heeft. Als het dan ook vergelijkbare snelheid krijgt als 215b, dan heeft dit ding met zijn mega turret hoogstwaarschijnlijk 0,0 armor. Of Hesh only of iets dergelijks. Helaas probeert WG nog steeds tanks te introduceren met karakteristieken die het dusdanig OP zouden maken in 500m bij 500m maps dat ze tanks compleet nutteloos moeten maken op alle andere vlakken...waardoor ze dan ook nutteloos zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Kojoottii op 07-02-2013 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Kojoottii schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:12:
Postius gaat denk ik voornamelijk uit van solo randoms spelen, in dat geval gaat wat hij zegt wel behoorlijk op. Met TC's en platoons kan je inderdaad veel hogere winratios halen omdat je gewoon veel meer invloed hebt.
Wat ik vooral niet snap is dat hij aan het klagen is over coldzero maar uiteindelijk wel precies hetzelfde zegt 8)7

Vandaag trouwens weer een teamkill erbij terwijl ik net zat te vertellen dat het zelden voor komt...... Ik werd in mijn arty continue weg geduwd door een SU-26. Na een paar keer waarschuwen was wel duidelijk dat hij niet op ging houden dus heb ik hem een shell gegeven waarna zijn wrak zeer goed van pas kwam als schuilplaats :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 07:58

Whuzz

Dodgeball!

Afbeeldingslocatie: http://www.romeonline.nl/uploaded/WOT/Victory_002.PNG

w00t :D
We hadden nog 2 arty over en ik, tegenstander nog een heady, een med en een TD. Allemaal vernietigd en de match gewonnen :D

En eentje van eergister:

Afbeeldingslocatie: http://www.romeonline.nl/uploaded/WOT/Victory_001.PNG

[ Voor 20% gewijzigd door Whuzz op 07-02-2013 23:45 ]

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Anoniem: 405017 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:03:
[...]

Nochtans vond ik de M6 een zeer leuke/goede tank (begrijp echt niet iedereen die van die tank gruwelt), en tevens is het een goede training voor de rest van de American heavies.
Nja ik had hem sowieso gepakt met het oog ook nog op de amerikaanse medium lijn.

En die 14k wat ik nu voor de eerste gun moet die heb ik zo bij elkaar, beter dan T1 -> m6 -> T29 en dan m4 -> m4a3e2/e8 te moeten pakken voor naar de mediums te komen ;).

[ Voor 18% gewijzigd door wsLy op 07-02-2013 23:29 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420503

Hmmmm, Zit 35k van FV215B af, maar volgens mij wordt het geen swap naar TD... nag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Anoniem: 420503 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 23:38:
Hmmmm, Zit 35k van FV215B af, maar volgens mij wordt het geen swap naar TD... nag....
Dat klopt, verder zijn ze er nog niet helemaal over uit wat ze met de britse top tier willen maar duidelijk is wel dat het geen swap wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Maar mannen, is de SU-85B nou bout, of ligt het (grotendeels) aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
stock of fully upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ik zie idd een zijsprong vanaf de Churchill I id naar de TD lijn om er halverwege tussenin te springen.

(niet slecht om even dubbel te vermelden).

Wat me opvalt is dat ze hun eigen oude tree schema's/look gebruiken.
Stuk beter dan de huidige overigens IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

ik heb hem nu bijna full

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Vond het zelf een leuk tankje, maar het is niks bijzonders. De opvolgers zijn een stuk beter ieder geval :) Veel plezier met die lijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De fun komt bij de Su-100 met de snelle gun, als pivoterende assault gun en de Su-100M1 op andere lijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
rofl vanavond next level team play meegemaakt, was weer eens aan het platoonen met 2x f155 en 50b. Op een gegeven moment was ik met onze 50b een paar lui aan het oprollen, maar de 50b was low health. Dus ik ging als eerst de hoek om en werd getracked in mijn f155, dus zegt de 50b op TS, oh beuk je wel de goede richting in . En jawel kwam precies goed uit en kon schieten. Volgende corner weer exact hetzelfde, hoewel dat meer geluk dan wijsheid was omdat het gewoon rete druk was met ons team die zich aan het verdringen waren voor een van de laatste kills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Haha dat zijn de mooiste momenten :P
Had er een tijdje terug ook zo'n een waarbij ik nog 1 kill moest maken voor BIA voor het platoon en de laatste tank gespot was in het noorden van Sand River. Ik naartoe puffen met een platoongenootje in de hellcat. Kon er net niet bij door de rotsen en erover kon ik ook niet, zelfs niet met duwen van de hellcat. De 3601 rijdt naar achter, teller van de cap (encounter) stond bijna op 100 en de hellcat gaf me een extra duwtje waarbij mijn gun omlaag schoot en ik in de split second dat die net laag genoeg was de kill kon maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
hehe ja dat zijn toch wel de momenten waardoor je dan WoT blijft spelen. Trouwens kwam vanavond als ik me niet vergis 3 platoons tegen met efe en aseet gasten mixed. We vroegen nog waar dat over ging maar kregen daar geen antwoord op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:53
gisteren een lekkere dag. 51 potjes met een winrate van 67%. Geen TC, maar voornamelijk platoons en veel randoms. Zelfs de jgpz e100 uit het stof gehaald en een lekkere game mee gespeeld.
Verder veel geduld hebben in het verzamelen van XP voor de 268 8)7

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Ik heb nu een week geen WoT gespeeld (druk druk druk) en dat bevalt wel. Even ontstressen. Het levelt natuurlij voor geen meter. Misschien zondag (eerder geen tijd) toch maar weer even spelen.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kojoottii schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 00:16:
hehe ja dat zijn toch wel de momenten waardoor je dan WoT blijft spelen. Trouwens kwam vanavond als ik me niet vergis 3 platoons tegen met efe en aseet gasten mixed. We vroegen nog waar dat over ging maar kregen daar geen antwoord op. :)
Beide clans hebben Finse spelers, ook wel een paar keer een ASEET gast in mijn TC gehad en HARD is ook niet perse 'vriendjes' met ASEET op de global map :+

Vanavond ga ik ook weer streamen, verwacht zo tussen 20:00 en 21:00.
Zou als het goed is wel de 64,5% moeten kunnen overschrijden ;)
Victory Ratio: 64.49%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:29
psychoclown schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:06:
[...]
Vanavond ga ik ook weer streamen, verwacht zo tussen 20:00 en 21:00.
Zou als het goed is wel de 64,5% moeten kunnen overschrijden ;)
Grote kans dat ik er vanavond hele avond ben. Ik zou dus wel mee kunnen platoonen.

Ik ben na herinstall Windows wel HARD TS info kwijt :S
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.