6pack15 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:32:

. Hebben jullie dat ook? Bij mij kan ik niet in CCC komen met 12.8, terwijl het wel als optie staat bij mn bureaublad rechtsklik.Heb ik nou een verkeerde versie of is het iets anders?
Ga niet de '24p smooth' functie aanzetten

, dst is valsspelen (en je zit niet meer naar 24p materiaal te kijlen dan). Ik blijf lekker doorklooien totdat hij op 24hz staat en het scherm goed is.
Heb je misschien de verkeerde drivers gedownload? Volgens mij moet je de drivers voor mobility radeon downloaden.
Ik heb mijne eindelijk binnengekregen zaterdag

OpenElec stond er op voorgeinstalleerd, daar heb ik zaterdagavond even een film mee gekeken en dat werkte prima. Ik wil alleen ook de mogelijkheid hebben om te browsen of visite een keer wat te laten zien op internet en heb gisteren de hele middag gespendeerd aan het installeren van Windows 7. Man man man wat duurt dat lang zeg. Ik ben een SSD gewend en zo'n 1GB 5400tpm schijf is niet vooruit te branden dan.
Vooral de updates duurden echt uren.
Gisteravond even een wat oudere 720p serie gekeken, ik merkte wat geluidssynchronisatieproblemen op, zal even moeten uitzoeken of het aan het bestand ligt of aan XBMC icm HDMI en mijn versterker. Het was wel op te vangen door de geluidsstroom aan te passen in XBMC, maar ideaal is dat niet natuurlijk.
Het eerste wat mij opviel bij het aanzetten is dat hij tikte, het leek op de maat te gaan met de HDD-LED, maar was het ook niet altijd. Het klonk als een soort statische knetter. Dat lijkt nu verholpen te zijn. Het werd ook al eerder opgemerkt in dit topic.
Weet iemand of het mogelijk is om de HDD-LED uit te schakelen? Dat geflikker naast de tv is behoorlijk storend als je lekker een film aan het kijken bent
Aanstaande woensdag eens proberen om er een dual boot van te maken met OpenElec er bij, toch handiger als je snel even een filmpje wil kijken.
Denk dat ik toch ga overwegen om de SSD uit mijn computer over te zetten in de MC001, 120GB begint toch al wat krap te worden, direct een goede reden om te upgraden
Dan kan die 1TB schijf uit de MC001 wel in een toekomstige NAS.