Ik heb de geluidsproblemen ook. HDMI naar een Pioneer versterker. Reboot doet inderdaad wonderen. Is denk ik gekomen sinds één van de laatste updates, al weet ik niet zeker welke.zerocool82 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:38:
Ik heb het probleem (OpenElec) dat het geluid soms niet direct verwerkt (HDMI via Onkyo versterker) en na herstart zonder problemen. Ook is bij het herstarten soms een storing te zien in het beeld (witte 'lijnen'), ook deze zijn na een herstart verdwenen. Ik heb meerdere mediaspelers (waaronder HTPC op Win7 waarbij dit zonder problemen werkte). Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak is?
Gebeurt soms spontaan tijdens het kijken van content. Soms direct na opstarten. Reboot verhelpt het probleem altijd, maar dat is natuurlijk wel een irritante oplossing.. Geeurt met diverse soorten files (mkv/avi/dvd image)
Wat ik ook heb is dat het beeld kleiner wordt op mijn tv wanneer ik van kanaal gewisseld heb, of de tv uit en weer aan doe, terwijl de Arctic aan blijft staan. Ook hier is een reboot de enige remedie die ik weet.
De witte lijnen heb ik niet.
[ Voor 14% gewijzigd door RobB_W op 03-06-2013 12:17 ]