Goh neen, oorspronkelijk had ik het daar wel op draaien, maar ik heb gekozen op het op mijn htpc te zetten. Ik ben niet zo heel handig met die PuttySSH toestanden en er waren een paar dingetjes die niet helemaal naar mijn zin waren. Met alles op Windows te draaien kan ik gewoon zelf alles managen zoals ik het zelf wil en gemakkelijk alles updaten en aanpassen. Nu laat ik gewoon alle series door SAB op mijn SSD zetten en door SickBeard naar mijn NAS verplaatsen. Voor de rest heb ik gewoon op mijn NAS een watch-folder waar ik NZBs insmijt die dan om de 3uur opgepikt worden door SabNZB, op de SSD gezet worden en uitgepakt op de NAS om daarna manueel door mij verwerkt te worden (dit zijn een paar files per week maar dus dat is geen werk).
Mijn htpc zelf laat ik 's nachts gewoon opstaan en zet ik 's morgen af (moet nog kijken om hem automatisch laten uit te vallen na een bepaalde tijd) of ik zet hem op als ik terug ben van het werk om mijn backlog te verwerken. Ik moet niet alles direct hebben dus die manier van werken maakt niet zoveel uit voor mij. Moet enkel nog in de gaten houden of die DCMA takedowns mij niet te veel gaan tegenwerken. Het voordeel van hem later op te zetten is wel dat er dan meestal betere versies zoals Web-DL of propers uitzijn.
Het kan misschien allemaal wat efficiënter (vertel me a.u.b. hoe..

), maar voorlopig ben ik er wel tevreden mee.
To-Do lijstje:
- XBMC verder tunen
- Steam Big Picture
- ROM emulator
- PS3 controller werkende krijgen
- Playback bug fixen *
Nog een heel lijstje dus..
* Ik heb nog last van een bug in XBMC dat er tijdens het afspelen van video content dat er af en toe zo een flikkering is in het beeld van een halve milliseconde. Het gaat zo snel dat het eigenlijk niet echt merkbaar is, maar wel merkbaar genoeg om me er een beetje aan te storen. Hier moet ik nog eens naar kijken. Misschien een slecht HDMI-kabel ofzo. SABNZDB aan of niet maakt niet veel uit. Iemand suggesties?
[
Voor 27% gewijzigd door
Anoniem: 413152 op 25-02-2013 12:14
]