Hier ook eindelijk een mail. Als ze dat nu direct op de dag van ontdekken hadden gedaan dan had ik nog iets van ok kan gebeuren. Maar eerst een order verwijderen en dagen erna pas een mail sturen.
Leuk dat ze proberen te doen of ze er alles aan gedaan hebben maar direct bellen en mailen is zeker niet gebeurt. Tevens lees je nergens ineens dat hij niet op voorraad is maar gewoon een huidige prijs terwijl dat wel werd verteld aan sommige. Je kunt hem dus gewoon bestellen voor 389 euro. Maar ze hadden toch een email kunnen sturen met de vraag of ik de laptop voor de prijs zou willen. Nu gaan ze dus voor mij maar een aanname doen, net zoals het verwijderen van de order.
Kortom klopt helemaal niets van wat ze zeggen.
<reactie>
Helaas heeft Otto ruim een dag een artikel, te weten een HP Netbook Pavilion DM1-4303sd, met een verkeerde prijs op haar website gezet. U heeft dit artikel besteld voor € 169,99. De juiste prijs voor het artikel is echter € 449,99. Het betrof hier een vergissing en geen bewuste actie of aanbieding.
Otto is na het herstellen van de vergissing, direct begonnen om klanten die het artikel besteld hadden, telefonisch te informeren. Als tegemoetkoming biedt Otto deze klanten het artikel aan voor € 389,-.
Niet alle klanten hebben wij telefonisch kunnen bereiken. Daarom informeren wij u middels deze e-mail, dat wij uw bestelling inmiddels hebben geannuleerd omdat wij aangenomen hebben dat u het betreffende artikel niet zonder meer voor deze prijs wilt ontvangen.
Wij bieden u onze welgemeende excuses aan voor deze fout.
Met vriendelijke groet,
Otto's klantenservice
[
Voor 14% gewijzigd door
MikeOO op 06-02-2013 13:33
]