Maar mijn advies om deze gelijk online te knallen (en het bewijs dus daadwerkelijk te leveren) werd van de hand gewuifd, tevens zie ik die persoon nergens meer terug dus wat mij betreft een troll.Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:51:
[...]
Deze meneer heeft als het goed is het gesprek opgenomen.
Om een voorbeeld te geven vertel ik nu iedereen dat jij me gisteren mishandeld hebt. Is dan nu de vraag of dit waar is of moet ik daar nog bewijs van leveren?
Zonder daadwerkelijk, 'fysiek', bewijs kun je nog zo hard iedereen napraten, maar ik heb nog geen bewijs gezien behalve dat mensen maar wat roepen.
Als ik een belangrijk detail te melden hebt dan komt alle nodige info gewoon gelijk mee, geen gezeik achteraf.
Maar buiten dit topic om heb ik nog geen indicatie gehad dat er iets mis is, dus ik houd me gewoon dom. Heb 100 euro betaald voor 1 order en als dat goed komt betaal ik die andere ook wel (van 205 euro), zolang ik niet betaal blijft de order nog wel even open staan. Stond tenslotte niet in de mail dat na 9 feb automatisch wordt geannuleerd.
[ Voor 23% gewijzigd door BLACKfm op 31-01-2013 12:01 ]