iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.725 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:30

BM

Moderator Spielerij
Ik laat de NEO dit keer schieten denk ik. Had me nog wel opgegeven, maar ik zie het niet meer gebeuren dat ik een tijd kan zetten, laat staan een zinnige...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:26

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:27:
[...]

hehe >:) ... idd maar sommige gaan daar ook nog eens een apparte set voor maken en ik zie dit met mijn beperkte tijd niet zitten altijd :P
Bovendien ben ik niet getalenteerd genoeg om het verschil te merken, behalve als je van wing 26 naar 17 gaat ofzo.

ISR, was dat niet die club met die mafkees van de YouTube filmpjes waarin hij die McLaren rijder helemaal schoffeert op Daytona? Die vent die gewoon sneller en slimmer was als hem?

BM: NEO laat ik ook schieten, als ik zie dat iemand als Nick al moeite heeft om goed te kwalificeren hoef ik het helemaal niet te proberen. Vond destijds de GoT race op Mosport met de L79 en SM wel supergaaf, duurde die ook niet anderhalf uur ofzo? Zoiets moeten we nog een keer doen vind ik :P

[ Voor 21% gewijzigd door Arfman op 23-08-2013 12:45 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Eeuh ja, ISR is met die gast ja, redelijk verstandsloos als je het mij vraagt. Maar had het toch wel leuk gevonden om een 2uurs race mee te pakken. De opkomst zal niet laag zijn verwacht ik, ze hebben toch heel wat volgers.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Arfman ik vind net dat je in de radical vrij snel wijzigingen voelt ... zet je ARB achter maar eens terug zoals de fixed dan merk je dat t1 bijna niet meer te nemen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:30

BM

Moderator Spielerij
Arfman schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:44:
[...]
BM: NEO laat ik ook schieten, als ik zie dat iemand als Nick al moeite heeft om goed te kwalificeren hoef ik het helemaal niet te proberen. Vond destijds de GoT race op Mosport met de L79 en SM wel supergaaf, duurde die ook niet anderhalf uur ofzo? Zoiets moeten we nog een keer doen vind ik :P
Heb 3 andere races van ze wel meegedaan, maar tis momenteel op kantoor dusdanig druk dat ik deze week eigenlijk geen tijd heb gehad, of nog puf had om te oefenen. Daar komt nog bij dat het op Spa knap lastig is om een goed rondje te zetten, en dan sla ik deze keer wel over.

Jammer want ze waren altijd wel erg leuk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:32

Niellie41

[object Object]

Arfman schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:44:
[...]
Binnenkort komt ook een evenement met de Radical. Misschien iets voor jou? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zeker! Dan niet op Spa aub :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curb eating @zolder >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Eindelijk een redelijke tijd (12.9) voor NEO, als dat niet genoeg is hang ik de corvette voor altijd in de kast. Kan er maar niet aan wennen hoe willekeurig die auto reageert, zal vast wel aan mij liggen maar ik weet niet wat ik fout doe. Heb altijd gedacht dat ik te wild reed en m'n banden kapot maakte maar als ik zo'n 2:11 rondje kijk dan rij ik als een oud omaatje in vergelijking...

Btw Niel, waarom doen jullie de prequal niet per class apart, puur voor de kosten (aantal servers)? Is vreselijk irritant als het beetje druk is. Laat je een gat vallen en dan komen er gewoon weer 6 man voor je de pits uit rijden, altijd wel eentje die niet oplet of gewoon niet snapt dat hij wel even aan de kant mag gaan..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Ik ga ook maar eens beginnen aan de pre-Q voor NEO. Heb nog niet gekeken naar de tijden, maar hoop niet dat het weer zo is als de vorige keer waarbij je binnen een seconde van de nr.1 tijd moest zitten bij de Ford GT.

Heeft me toen veel werk gekost om er bij te zitten. Alles was voor niets, omdat mijn computer het 2 uur voor de race begaf :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Noobvraagje, hoe zorg je ervoor dat je geen banden wisselt maar alleen de repairs pakt :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
f5, dan kun je in de black box je banden aan/af vinken (dus je kunt ook alleen rechts doen bijvoorbeeld).
f4, dan kun je de fuel aanpassen/aan/uitzetten

Met alles uit doe je alleen repairs of een penalty.

Er zijn ook macro's voor maar die ken ik helaas niet :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

creapYYY schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:50:
Noobvraagje, hoe zorg je ervoor dat je geen banden wisselt maar alleen de repairs pakt :) ?
Door je banden en fuel uit te zetten in F4 en F5 black box.
Er is nu ook een macro '#clear$' (zonder de quotes) en daarmee zet je ook alles in één keer uit. Die macro kan je ook onder een sneltoets zetten.

Full service: #lf rf rr lr ws fuel 500g$
alleen banden: #lf rf rr lr ws$

Na een lange tijd heb ik weer een P&GT race gedaan. Zat in de 2e split, maar dat mag de pret niet drukken!
Startte als vierde en lag snel 3e. Halverwege de race spinde P1 van de baan en ik lag 2e. De rest van de race een mooi gevecht gehad om de leiding. Ik was net iets sneller dan mijn tegenstander, maar door verkeer kon ik steeds net niet profiteren.
2e plek na een lange tijd niet gereden te hebben in de Corvette. Ik vind het prima!
resultaten

Nu even kijken of ik die Ford Fusion in bedwang kan houden op Bristol.

[ Voor 53% gewijzigd door Niellie41 op 23-08-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Super bedankt :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:47:
Btw Niel, waarom doen jullie de prequal niet per class apart, puur voor de kosten (aantal servers)? Is vreselijk irritant als het beetje druk is. Laat je een gat vallen en dan komen er gewoon weer 6 man voor je de pits uit rijden, altijd wel eentje die niet oplet of gewoon niet snapt dat hij wel even aan de kant mag gaan..
Ook voor de kosten inderdaad. Anders kunnen we net zo goed een lone qualifier doen met 100 rondjes. Dan kan iedereen hotlappen, dat is ook niet echt leuk IMO. Dit hoort ook bij kwalificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:06:
[...]

Ook voor de kosten inderdaad. Anders kunnen we net zo goed een lone qualifier doen met 100 rondjes. Dan kan iedereen hotlappen, dat is ook niet echt leuk IMO. Dit hoort ook bij kwalificeren.
Nja lone qualifier is toch weer heel anders, maar qualificeren tussen de andere classes doen ze in het echt toch ook niet? En zondag doen jullie het ook niet, dus het zou beter zijn als prequal ook apart was. Maar ik snap zeker dat het tegelijk is, worden wel erg veel servers anders.

Ik vind het hele prequalify uberhaupt niet zo leuk want het promoot alleen maar hotlapping terwijl je juist race condities zou moeten oefenen (Q is helemaal niet zo belangrijk voor lange races en vooral nu met variabel weer!). Maar ik zie ook niet wat je anders zou moeten doen, twee splits is ook niet leuk en first come first serve werkt ook niet als het binnen 5 minuten vol zit.

iRacing zou hier veel meer mee moeten doen vind ik, hele multiclass gebeuren is er maar een beetje aan geplakt zonder er over na te denken. Waarom kun je niet een "class-lone" qualify doen? Zelfde idee als bij lone qualify (iedereen tegelijk maar je ziet alleen jezelf), maar dan met mensen in je class (iedereen tegelijk maar je ziet alleen je eigen class), dat zou toch prima werken zou ik denken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

In het echt doen ze wel nog tegelijk kwalificeren. Alleen niet meer overal. WEC is dit jaar overgegaan op kwalificeren per klasse. ALMS, Grand-am doen dit al een tijd.
Zo ver ik weet kwalificeren ze bij andere series wel gewoon samen. Blancpain Endurance Series, FIA GT Series, Le Mans (wel proto's en GT's gescheiden) en bij andere grotere endurance races.

Er is op dit moment geen andere manier om de race te vullen. Gelukkig heeft iedereen tot nu toe ook echt de endurance mind set in de races zelf.
PQ is ook wat anders dan kwalificeren voor de race. Nu heb je in één sessie 4 uur de tijd om een tijd neer te zetten. Voor de race, heb je maar 20 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:57:
[...]
Nu even kijken of ik die Ford Fusion in bedwang kan houden op Bristol.
Ik hoop dat je meer succes heb dan ik net in een testrace voor zondag. Had pole gepakt (14.8 met fixed set). Zag aan de hand van practice dat ik na een rondje of 25 zeker 2 tiende sneller zou zijn dan de rest van de snelle heren in het veld.
Bij de start gefreighttrained door 3 man en na 7 rondjes de eerste yellow. Buiten gebleven (vooraan rijden is safer dan die paar plekken terug vallen). Restart ging ok, maar was snel de leiding weer kwijt en werd aan alle kanten voorbij gereden. Lompe actie verlies m'n wagen en neem 2 man mee in m'n crash... lekker...

Aan m'n tijden te zien reed ik te langzaam, maar wilde niet pushen om de RF netjes op temp te houden. Maar goed, daar had ik niet veel aan met 3 minuten required en 15 minuten optional repairs...

Zondag nog een poging met de echte race om 300 rondjes te rijden. Misschien toch maar shortruns oefenen...

Mocht je wagen tight worden en je hebt wat ruimte, af en toe de lowline rijden. veiligste is T1/2, want uitkomen T4 is tricky. En voorzichtig op 't gas na een rondje of 20/25 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het ging redelijk op Bristol. PB 14.9nogiets en ik houd hem wel mooi op de baan. Morgenochtend ga ik 250 rondjes proberen te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
14.9 das best snel, haal ik never nooit niet :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:47:
Eindelijk een redelijke tijd (12.9) voor NEO, als dat niet genoeg is hang ik de corvette voor altijd in de kast. Kan er maar niet aan wennen hoe willekeurig die auto reageert, zal vast wel aan mij liggen maar ik weet niet wat ik fout doe. Heb altijd gedacht dat ik te wild reed en m'n banden kapot maakte maar als ik zo'n 2:11 rondje kijk dan rij ik als een oud omaatje in vergelijking...
Ik heb precies hetzelfde. Heb er vorig seizoen in gereden (de ter ziele gegane GT Challenge) en ook ik ben er een paar keer op onverklaarbare wijze vanaf gegaan. Meest frustrerende was die keer op Road Atlanta dat ik in een goede positie lag en hem bovenop de heuvel gewoon ineens vanuit het niets kwijt was, met 20 km/h de muur schampte en een "that's it, we're done" kreeg. Toen ook maar het stuur aan de wilgen gehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:52

Phydomir

Dennis

Ben in ieder geval door de Pre-Q van de Neo2.4 heen. 14e tijd op 1,3s van de snelste. Hele veld binnen 2 seconde. Met een top 10 en uitrijden ga ik tevreden zijn zondag.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Gekwalificeerd voor de NiS race met een 15.064. Redelijke tijd. Hopelijk haal ik de finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
Ik maar met een 15.3. Niet al te best. Hopelijk zitten we in dezelfde split Niel! Zou leuk zijn. :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik hoop het ook! 's Ochtends zijn er gelukkig niet zo veel splits en dan hebben de Australiërs ook nog hun eigen split.
Dit wordt wel spannend. Ik heb nog nooit met zo veel auto's tegelijk op Bristol gereden. Zou het meer iPacing worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
auto gekocht zag na 5 laps practice dat het fixed setup is... dus doe ook mee :P 250 laps niet crashes is het doel... ik start 31ste :D

Update: sta in de pits met 20 min repairs nadat ik door een lapper keihard de muur in ben geramt.... Zijn computer bevroor zegt ie.... Ik reed 13e met 3 laps aan mijn broek

[ Voor 39% gewijzigd door themac1983 op 24-08-2013 12:04 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Weer eens in de F1 gestapt, op Montreal. Wat gaaf man!! Auto voelt echt heel goed en ziet er ook realistisch uit. Chicanes zijn lang niet zo vreselijk als ik gedacht had, je kunt er echt goed doorheen knallen (maar niet de witte dingen raken uiteraard) en rondje na rondje kom ik er achter dat je gewoon nog een 50 meter later kan remmen. Bizar hoe snel mensen zijn wel weer, ik kom met moeite tot een mid 16 terwijl 15 ongeveer race pace is...

Eens kijken of ik vanavond al een race mee pak :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

15e geworden, achter Dennis, in de NiS race.
Resultaten

Ik heb wel gemengde gevoelens aan de race over gehouden.
Mijn pace was goed en ik kon mee rond de top 10. De eerste helft van de race uit de problemen kunnen blijven, maar ongeveer halverwege raakte ik betrokken bij een crash. Ik remde voor een crash en iemand reed er achter in. :(
Daarna geprobeerd om in de lead lap te blijven, maar dat was onmogelijk met een paar minuten optional repairs. Dus maar besloten hele cautions te gebruiken om mijn auto te repareren.

Na mijn repairs lag ik een ronde achter op Dennis, maar ik was sneller. Het lukte me om hem 2 keer in te halen in een green run en ik lag weer voor hem. Helaas reed er weer iemand tegen mij aan, moest ik weer wat repairs doen.
Doordat ik net te laat uit mijn pit reed, stond ik voor een closed exit. |:( Dus ik verloor een ronde extra op Dennis. De laatste 10-15 ronden had het geen zin meer om volle bak te gaan. Dennis, één positie voor me, lag 3 ronden voor en er zat iemand meerdere ronde achter me.
Dus gefinished op P15. Er zat zeker meer in. Maar ja, dat is racen en dat is Bristol. :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/NiS-Bristol.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Knurft in de Radical .. eerste bocht MOEST en ZOU hij me voorbij terwijl het eigenlijk niet kon, dus ik laat ruimte, verlies daarmee 2 of 3 plaatsen, om vervolgens achterop hem te knallen omdat hij veel te vroeg remt want hij kent het circuit niet.

Barclay Holden, pas er voor op. Gaat weer een flinke hap SR en iR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:16

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Leuk verslag Niellie ;)
@Arfman: Dat is @#&*$@$
Over iets meer dan 2 uur (even na 16:00 uur dus) start RedBaron in de F1 @ Z'voort:

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Bristol met de trucks (fixed) is wel drama hoor. Vooral met de cautions, wanneer het geel is moeten mensen rustig aan gaan rijden maar driekwart heeft daar schijt aan en plant die truck zo in je achterkant omdat JIJ wel van het gas afgaat. Dat ben ik echt zo spuugzat :X

Lijkt me wel vet Niellie, zulke lange nascar races :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Daarom moet je ook de open serie rijden. ;)
Daar wordt veel beter gereden.

Setup kan je hier vinden en hopelijk maandagavond officiële races.

edit: ik zie dat je B bent op oval. Jij kan ook mee doen aan de NASCAR iRacing Series. Waarschijnlijk moet je dan wel de auto kopen.

[ Voor 104% gewijzigd door Niellie41 op 24-08-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Niellie41 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:13:
Dat advies had je me volgens mij al eens eerder gegeven, haha 8)7 .
Klopt, alleen de laatste tijd gaat het best hard met content kopen..

Wat is de startpositie van RedBaron?

*Heb je setup gevonden, thnx!

[ Voor 15% gewijzigd door creapYYY op 24-08-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Nooit geweten dat Atze ook een Nederlander is :)

[ Voor 3% gewijzigd door creapYYY op 24-08-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Paul lig op een goede 13de plek en Atze 1.... Mooie plaatsen....
Maar Teemu loopt op Paul in.....

Paul 12de!!!! Gefeliciteerd!!!!!
*O*
Netjes hoor. Mooie race. En Atze heeft gewonnen. :)F

UITSLAG

[ Voor 84% gewijzigd door JoepW op 24-08-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
12e!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Niellie41 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:13:

Setup kan je hier vinden en hopelijk maandagavond officiële races.

edit: ik zie dat je B bent op oval. Jij kan ook mee doen aan de NASCAR iRacing Series. Waarschijnlijk moet je dan wel de auto kopen.
Net ook nog een C kunnen rijden, ik vind het alleen moeilijk om de snelle tijden vast te houden. Aan het einde van de race ( we hebben geen pitsstops gemaakt ) zat ik tegen de 16,9 aan. Wel een 6e plek van de 10 kunnen scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 20:32
Jeuh weer puntjes erbij.
Nog net buiten de top 25 nu met een 26 plek en 3 punten achter op de nr 25.
Er is een kans dat ik een van de komende races nog ga missen, dus het zal wel krap worden om die top 25 te halen vrees ik.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Netjes!

Die top 25 moet je halen om Pro/WC te blijven of hoe zat dat?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ja, buiten top 25 betekent weer proseries doen om daar in de top 25 te eindigen en weer een licentie te krijgen.
Maar ik zie ff 3 maandjes geen FW31 ook wel heel erg zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strifejahh
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-02 14:58
Zo eindelijk weer een paar leuke mclaren races gehad zonder malloten. gelijk me sr weer een stuk omhoog

iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zo, eerste F1 race in hele lange tijd :) Ben benieuwd of ik uberhaupt in T1 aankom, starten is niet makkelijker geworden met NTM5 iig! :X

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Als je het lastig vind kan je ook uit de 2e versnelling starten, deed ik ook vandaag. Moest helaas wel snel liften omdat ze voor me allemaal langzaam weg waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat een verrassing, crash voor me, ik maak ruimte, gast achter me duikt naast me en rijdt letterlijk over me heen. Klaar :(

Waarom probeer ik het ook nog, auto is weer leuk maar de serie is nog altijd zo verkloot als altijd. Nu al de helft van de grid kapot na anderhalf rondje, dit gaat echt nergens over, rookies rijden nog beter.

[ Voor 46% gewijzigd door NickThissen op 24-08-2013 20:12 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:14

Hoogie2004

Whohooooo

Na de pitstop de muur in :( En ik lag net 6e / 7e

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Toen maar in de HPD gesprongen, na paar rondjes een cone opgepikt en de hele race 2 seconden langzamer, aaahhh wat haat ik dat. Slaat nergens op, ding plakt gewoon tegen m'n neus aan. Mogen ze wel eens fixen. :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 11:08
De hele dag al een beetje aan het aanmodderen op watkins glenn. Was net weer een beetje fatsoendelijk bezig en dacht dat ik de snelheid weer wat te pakken had, dus ik startte van de grid. Had ik dat nou maar niet gedaan.. De persoon voor me spon eerst en ik zat zo dicht achter hem dat ik niks meer kon doen :( Toen we allebei eenmaal gerepareerd waren lag hij een eindje voor me omdat ik zelf niet meer naar de pits kon rijden. Ik kreeg hem een aantal bochten later alweer in het zicht en toen spon die weer. Precies op het moment dat ik langs kwam rijden vond hij het helaas nodig om gas te geven en mijn hele achterkant aan flarden te rijden..

Het resultaat was -0.60 sr ... Weg progressie van de afgelopen week ploeteren :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:53:
Na de pitstop de muur in :( En ik lag net 6e / 7e
Zelfde... Lag 4e, ineens alle grip kwijt achter en gespind, 9e. Nog eens alle grip kwijt uit het niets en de muur in.

Drie races met dramatisch resultaat achter elkaar, ik denk dat ik de results maar beter niet kan kijken. Nu nog morgen bij NEO in de pace lap eraf gereden worden en dan is m'n weekend wel compleet :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

creapYYY schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:42:
[...]

Net ook nog een C kunnen rijden, ik vind het alleen moeilijk om de snelle tijden vast te houden. Aan het einde van de race ( we hebben geen pitsstops gemaakt ) zat ik tegen de 16,9 aan. Wel een 6e plek van de 10 kunnen scoren :)
We kunnen wel eens samen in een practice sessie gaan zitten en ik kan je wel eventueel wat tips geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 11:08
Mmm, na zon drama race kan je eigenlijk maar 1 ding doen. Klik :*) Had er wel een spin van de nr 2 voor nodig mja dat is ook een onderdeel van het racen :D Jammer alleen dat ik maar 0.16 heb terug gekregen van de .60 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:39
Erg vette skin Niel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zometeen maar eens de Proto/GT op Mid-Ohio doen met de HPD. 10 rondjes geoefend dus moet goed komen :Y)

EDIT: nou, dat was een rommelige race 8)7
Bij de start gingen er meteen al 6 man total loss in de HPD, en even later zag ik ook het halve GT veld gewiped worden 8)7. Ik werd van achteren aangereden, 4x aan m'n broek.
Daarna had ik nog een mega lag contact met Danny Mastenbroek, ik kwam van achteren dus "terechte" 4x. Toen nog een 4x bij het inhalen van een enorm trage HPD waar ik echt meer dan genoeg ruimte liet, lagcontact, 4x. Tja, dan kom je wel aan 16 incs en -0.22SR (valt me nog mee trouwens). Wel 3e geworden voor 99 puntjes ..

Naja, alles beter dan Montreal.

[ Voor 73% gewijzigd door Arfman op 25-08-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Niellie41 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:49:
[...]

We kunnen wel eens samen in een practice sessie gaan zitten en ik kan je wel eventueel wat tips geven. :)
Vind ik een prima idee. Misschien volgend weekend? Deadline voor mijn scriptie (16 september) komt ook al aardig dichtbij dus moet daar wel even alle tijd insteken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

creapYYY schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 12:03:
[...]
Vind ik een prima idee. Misschien volgend weekend? Deadline voor mijn scriptie (16 september) komt ook al aardig dichtbij dus moet daar wel even alle tijd insteken :P
Is prima. Volgende week rijdt de Silverado op CTMP (Mosport)! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 10:13

seninha

god's right foot

Arfman schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 10:53:
Zometeen maar eens de Proto/GT op Mid-Ohio doen met de HPD. 10 rondjes geoefend dus moet goed komen :Y)

EDIT: nou, dat was een rommelige race 8)7
Bij de start gingen er meteen al 6 man total loss in de HPD, en even later zag ik ook het halve GT veld gewiped worden 8)7. Ik werd van achteren aangereden, 4x aan m'n broek.
Daarna had ik nog een mega lag contact met Danny Mastenbroek, ik kwam van achteren dus "terechte" 4x. Toen nog een 4x bij het inhalen van een enorm trage HPD waar ik echt meer dan genoeg ruimte liet, lagcontact, 4x. Tja, dan kom je wel aan 16 incs en -0.22SR (valt me nog mee trouwens). Wel 3e geworden voor 99 puntjes ..

Naja, alles beter dan Montreal.
Ben dit seizoen overgestapt van de HPD naar de Radical en het bevalt me erg goed.
Listig wagetje maar races zijn wel veel leuker.

Rijders respecteren elkaar vele meer. Je kan gerust naast iemand rijden zonder bang te zij dat je contact maakt.

Tot nu toe geen een keer aangereden of er geramd door iemand die de wedstrijd denkt te winnen in de eerste bocht.
Enige keer dat ik er uit lag was het puur eigen schuld.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

seninha schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 12:51:
[...]

Ben dit seizoen overgestapt van de HPD naar de Radical en het bevalt me erg goed.
Listig wagetje maar races zijn wel veel leuker.

Rijders respecteren elkaar vele meer. Je kan gerust naast iemand rijden zonder bang te zij dat je contact maakt.

Tot nu toe geen een keer aangereden of er geramd door iemand die de wedstrijd denkt te winnen in de eerste bocht.
Enige keer dat ik er uit lag was het puur eigen schuld.
Arfman rijdt al een tijdje in de Radical.
Arfman schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:56:
Knurft in de Radical .. eerste bocht MOEST en ZOU hij me voorbij terwijl het eigenlijk niet kon, dus ik laat ruimte, verlies daarmee 2 of 3 plaatsen, om vervolgens achterop hem te knallen omdat hij veel te vroeg remt want hij kent het circuit niet.

Barclay Holden, pas er voor op. Gaat weer een flinke hap SR en iR.

Arfman, jullie reden ook op een Australische server. Iedereen uit Europa had een ping van 300+, dan krijg je inderdaad heel snel een lag contact.

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 25-08-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Niellie41 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 12:06:
[...]

Is prima. Volgende week rijdt de Silverado op CTMP (Mosport)! :D
Dan zal ik mijn leeuw ook eens uit de schuur trekken, zal wel een hoop stof opliggen nu maargoed
volgende week kunne we weer knalle Hekkens! 8)

Ben vrijdagavond weer terug thuis dus kan ik weer rondjes rijden hehe, me vingers maken onderhand
spastische bewegingen van het niet kunne racen 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb voor jou een verbeterde versie van de Silverado. Er zat bij jou een wit vlekje op de achterkant. Op Daytona en Talladega ergerde ik me er kapot aan, elke keer ik jou pushte. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 12:53:
Arfman, jullie reden ook op een Australische server. Iedereen uit Europa had een ping van 300+, dan krijg je inderdaad heel snel een lag contact.
Dacht ik al, iedereen gleed ook heel raar over de baan en de L balk was geel. Kun je vantevoren zien of je op een AUS server terechtkomt? Dan skip ik die race gewoon, het is niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nee dat kan helaas niet. op de site zelf.
Ik zag wel dit bericht vanmorgen op het forum:
Aus/NZ hotsplit in 55 minutes!
Het was wel te verwachten dat er veel Australiërs zouden zijn. 's Ochtends zijn er sowieso veel Australiërs en is de kans groot dat je op een AUS server terecht komt.

Gelukkig hebben ze dat bij de NASCAR iRacing Series wel goed geregeld, daar krijgen de Australiërs hun eigen split.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja ik zag dat ook pas later. Vond het al bijzonder dat er zo vroeg een race official ging, ik denk die heb ik alvast in the pocket dan. Big mistake blijkbaar ...

EDIT: zo, net even een goede Radical race gereden om de miskleun van gisteren weg te werken. Gestart als 10e, geëindigd als 3e na een mooi en fair gevecht met Alejandro Bernabe. 1 klein issue gehad met iemand die de blauwe vlag niet helemaal begreep (niet meteen aan de kant gaan is prima, maar bijna 1 ronde lang iemand ophouden .. nah) verder een uiterst faire race gehad, zoals ik dat ook gewend ben in de Radical.

+47 iR (sta weer boven de 2400 *O*) en +0.17SR (mocht ook wel :X)

[ Voor 61% gewijzigd door Arfman op 25-08-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 14:08:
Ja ik zag dat ook pas later. Vond het al bijzonder dat er zo vroeg een race official ging, ik denk die heb ik alvast in the pocket dan. Big mistake blijkbaar ...

EDIT: zo, net even een goede Radical race gereden om de miskleun van gisteren weg te werken. Gestart als 10e, geëindigd als 3e na een mooi en fair gevecht met Alejandro Bernabe. 1 klein issue gehad met iemand die de blauwe vlag niet helemaal begreep (niet meteen aan de kant gaan is prima, maar bijna 1 ronde lang iemand ophouden .. nah) verder een uiterst faire race gehad, zoals ik dat ook gewend ben in de Radical.

+47 iR (sta weer boven de 2400 *O*) en +0.17SR (mocht ook wel :X)
Nice, btw hield die set het van mij goed ? Als je nog een betere gevonden hebt mss handig om die op te laden op ee setup site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Jouw setup hield het prima, reed zo rond de 1.26 in de race, auto voelde ook in de laatste ronde nog prima aan. Enige puntje is dat hij in de begrenzer loopt op het rechte stuk, maar ik denk dat long gears te veel is voor het bochtige binnengedeelte (waarin ik sneller was dan iedereen in de race volgens mij).

Net even, na de post van Nick gelezen te hebben, in de "nieuwe" FW31 F1 auto gesprongen op Montreal (practice uiteraard). Tja ... GAAF! Die auto reed echt als een dweil maar nu is er gewoon mee rond te komen, zelfs op Montreal. Kwam tot een optimum van ik geloof ergens 1:17, beste tijd 1:18. Niet echt snel, ongeveer 3 seconden trager dan de snelste in de sessie. Maar die auto is nu gewoon te besturen, kleine correcties zijn mogelijk (niet overdrijven natuurlijk), ja dit is echt een gave wagen geworden. Ben nog wel veel te traag voor een echte race maar ik blijf oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wauw, NEO race gaat interessant worden... Het weer is echt extreem, heel donker, geen schaduwen, en TOTAAL GEEN GRIP in de outlap, echt moeite om uberhaupt de pits uit te komen. Na 1 rondje 5-6 seconden sneller. Heel gaaf, maar ik verwacht wel erg veel ongelukken in lap 1 :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
komt er nog een paswoord om mee te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond met 37 Gen6-en van start op Bristol... Ik verwacht veel yellows en uitvallers, hopelijk ben ik geen veroorzaker of deelnemer aan beiden. Gaat wel pittig worden want ik moet buiten m'n 'comfortzone' starten om niet aan alle kanten voorbij gereden te worden om daarna een goede tire balans terug in de wagen zien te krijgen.

Overigens heb ik een weekje na het karten nog altijd een flinke blauwe plek op 'n knie zitten. -O-
De rest is na alle kleuren van de regenboog gehad te hebben weer vertrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jubby schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:34:
komt er nog een paswoord om mee te kijken?
Zal hem straks DMen volgens mij mocht dat wel. Als ik er aan denk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DM mij ook ff. Misschien heb ik tijd om te kijken.... Hoe laat is de start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

20:15. Anders DM ik de wachtwoorden ook even straks. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 25-08-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Super! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De broadcast zal wel niet veel aan zijn, die zullen last hebben van de timing bug dus kunnen niet eens de posities enzo zien... Hoop dat ze daar snel wat op vinden :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Weet iemand hoe de Corvette banden het uithouden qua wear? Ik ga denk ik geen enkele keer banden nemen, outlap met nieuwe banden is 6-7 seconden langzamer!! Kleine beetje wear wat we hebben zal vast veel minder erg zijn.

Edit
Niel, volgens mij moet je in de server zijn ongeveer nu :+

[ Voor 13% gewijzigd door NickThissen op 25-08-2013 19:12 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Paswoord mag iemand mij ook wel DM-en als iemand dit nog leest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nick, ben al vanaf het begin in de server. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zo, in lap 4 met de Riley gecrasht op dat zielige excuus voor een circuit (Montreal :P), nu maar in de Proto/GT hoppen. KWW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strifejahh
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-02 14:58
Yay weer een redelijke mclaren race gehad. 10e plaats + .78 sr

iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

WEL G$%#@!$#@!$#@TYF%$#@%#$%AARRRGGGGGGGGGGHHHHHHHH

Eerst die rampzalige Riley race. Toen in de Proto/GT gesprongen met de HPD op Mid-Ohio. Ik word van achteren aangetikt omdat ik netjes wacht op het infield achter een Ford, 4x contact. WTF. 3 rondes daarna spint een fucking Corvette TEGEN MIJ aan, WEER 4x contact. Flikker maar op met die hele bende, zet me maar in Class C zodat ik de Radical kan blijven rijden en voor de rest zal het me een zorg zijn. WAT een achterlijk systeem, vanmiddag ook al 2 keer een 4x aan m'n broek gehad voor niks.

Ben er klaar mee, PC gaat uit en ik ga proberen te genieten van het beetje zondagavond wat ik niet aan iRacing heb verprutst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nog minder dan een uur te gaan.
http://new.livestream.com/accounts/1452426/iracing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:02

DutchDevil79

I race, therfore I am

Heb hosted sessie opgezet met Lotus49 op oulton park. Track van volgende week. Wil er even oefenen kan volgende week niet racen dus nu maar even op spelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En klaar! Slechts 19 cautions voor 95 ronden lol. :F .

Had pole en een paar lekkere runs vooraan. Was duidelijk sneller dan m'n competitors na een rondje of wat. Maar telkens weer die cautions. Bij een restart ronde 110 oid gaat m'n call out telefoon die ik moest opnemen en m'n leiding opgeven ;( . Toen ik weer terug kwam, 7 ronden verloren. Dus de overige 175 ronden in het pack doorgebracht. En wat je daar af en toe zag was niet mooi. De vele cautions waren geen verassing met die aggressie en gebrek aan geduld.

Gelukkig was mijn race ongeschonden (0 incjes) doorgekomen. :Y

Door 1 wave around en nog een keer mezelf unlapped te hebben toch nog iemand die een ronde voor me lag in kunnen halen op snelheid en daardoor 11e geworden.

http://members.iracing.co...onid=8969884&custid=16922

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zo, dat was een lange race, maar erg leuk uiteindelijk :) Het weer was echt extreem, eerste 2-3 rondjes geen grip, gelukkig ging alles goed maar nadeel was wel dat alles al meteen uit elkaar viel en het een saaie race leek te worden. Viel uiteindelijk gelukkig mee, na ~10 rondjes kwam ik wat dichterbij en kon ik wat vechten met de top 5. Kleine 0x contact waardoor m'n stuur scheef ging staan dus ik besloot 3 rondjes eerder te pitten, kreeg een free repair en won zelfs 2 plekken met die vroege pitstop (side by side driftend door pouhon wow :D uiteraard weer niet te zien op broadcast :p). Uiteindelijk nog kans gehad op P3 maar te veel foutjes gemaakt om dat bij te houden.

Geen enkele keer banden gepakt, precies 3 stints gedaan en 50-60% over op het eind, 3 stints was toch net wat te veel maar 2 ging prima, scheelde erg veel tijd want outlap op koude banden was echt 6 seconden langzamer.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
Bedankt Niel voor het organiseren van de NEO Spa race! Was echt een top race!

Mijn doel was top 10 en de race uitrijden. Had geen qualificatie gereden omdat ik toch verwachtte dat ik ergens achteraan moest starten. Helaas wist ik alleen niet dat niet qualificeren betekent dat je vanuit de pits moet starten. :(

Begon de race dus al meteen met 20 seconden achterstand , dus was bang dat het een saaie race achterin het veld ging worden.

Niets was minder waar! Dankzij een goede pitstop strategie (geen bandenwissel, precies genoeg benzine om het einde van de race te halen) mezelf zelfs op kunnen werken naar een 6de positie. Vooral veel tijd gewonnen met mijn laatste pitstop. Kwam de pitstraat uitgereden en kwam recht tussen een gevecht voor de 4de, 5de en 6de plaats uit :*) Helaas kon ik 15 minuten voor het einde de gespinde ford GT die 5de lag niet ontwijken waarna ik de pits ik de pits in moest voor reparaties. Uiteindelijk nog 10de geworden, dus ben tevreden ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Nellie, hoe houd je die setup van jouw op de baan man? Hij's wel sneller, maar ik kan nog geen 5 laps rijden zonder een dikker slide erin te gooien die ik wel op kan vangen maar in een race heb ik dan 4 trucks in mijn reet :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wanneer begint de truck te glijden?
Niet te hard de bocht en niet te snel op het gas gaan. In de bocht moet je het gas al opbouwen en aan het einde van de bocht moet je soms even liften.

Bij het insturen van de bocht moet je of in het midden of hoog blijven. Na het midden van de bocht kan je wat lager insturen om zo snelheid te kunnen maken.
Het is lastig inschatten wat er fout gaat zo vanaf het forum. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond weer een uitdagende race / combi. Met 1 pitstop.
De NEO rijders hebben wel een setup denk ik ;)

GoT Monday Tournament 13S3 Week 526-08-13
Car(s)
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/carid/11.png
Fuel60 %
Extra Weight0 Kg
Basic Content
Track(s)
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/tracks/layouts_configid/17.png
DAY
Pit Stalls48
Basic Content
General Info
Server up20:00 CET (18:00 GMT)
AccessGoT League members
Benelux Only?No
Minimum Safety RatingNo
Minimum iRatingNo
Number of Heats1
Where foundLeague Session
Program (in CET)
Heat 1
Practice20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 22:00 (45 min.)
StartRolling
CautionsLocal
Fast Repairs0
Remarks
1 stop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

De grootste uitdaging is het aantal incjes laaghouden als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Yep.... Kijk maar in de NEO race ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
JoepW schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:22:
Vanavond weer een uitdagende race / combi. Met 1 pitstop.
De NEO rijders hebben wel een setup denk ik ;)

GoT Monday Tournament 13S3 Week 526-08-13
Car(s)
[afbeelding]
Fuel60 %
Extra Weight0 Kg
Basic Content
Track(s)
[afbeelding]
DAY
Pit Stalls48
Basic Content
General Info
Server up20:00 CET (18:00 GMT)
AccessGoT League members
Benelux Only?No
Minimum Safety RatingNo
Minimum iRatingNo
Number of Heats1
Where foundLeague Session
Program (in CET)
Heat 1
Practice20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 22:00 (45 min.)
StartRolling
CautionsLocal
Fast Repairs0
Remarks
1 stop
Vandaag maar een uurtje eerder vrijpakken om alvast te oefenen.... :) :9~
Kan er iemand al een setupie sharen ?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Helaas, ligt mijn moeder in het ziekenhuis.
Ben geen enkele avond voor 21:00 thuis.

Ik heb al een aantal race avonden moeten laten vallen. :-(

En voorlopig ziet het er niet naar uit dat daar verandering in komt.

Even de prio op een ander vlak.

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
back2basic schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:14:
[...]

Vandaag maar een uurtje eerder vrijpakken om alvast te oefenen.... :) :9~
Kan er iemand al een setupie sharen ?
Deze heeft Nick gebruikt tijdens de NEO race.
http://iracingsetups.nick...ps/ViewSetup.aspx?id=4929
FransJansen schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:23:
Helaas, ligt mijn moeder in het ziekenhuis......
Sterkte Frans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Sterkte Frans! Heb zelf een schoonmoeder die nogal vaak in het ziekenhuis ligt (vorig jaar en het jaar daarvoor ELKE vakantie :X) en da's geen pretje weet ik.

Vanavond ben ik er zoals gebruikelijk niet bij. Morgenavond waarschijnlijk ook niet, dan ga ik oefenen voor de ESRA League met de Riley op Spa en Barber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

themac1983 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 02:31:
Nellie, hoe houd je die setup van jouw op de baan man? Hij's wel sneller, maar ik kan nog geen 5 laps rijden zonder een dikker slide erin te gooien die ik wel op kan vangen maar in een race heb ik dan 4 trucks in mijn reet :P
Ik heb nog een nieuwe versie gemaakt, die wat minder loose op exit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Niellie41 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:13:
[...]

Ik heb nog een nieuwe versie gemaakt, die wat minder loose op exit is.
ik heb er 2-3 clicks aan forward balast bijgedaan en dan houdt ik hem op de baan :P (ben gewoon niet zo smooooothhhh als jij denk ik :P)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

FransJansen schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:23:
Helaas, ligt mijn moeder in het ziekenhuis.
Ben geen enkele avond voor 21:00 thuis.

Ik heb al een aantal race avonden moeten laten vallen. :-(

En voorlopig ziet het er niet naar uit dat daar verandering in komt.

Even de prio op een ander vlak.
Sterkte man!! Hoop dat het snel beter gaat voor je moeder en jou en je familie!

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Deze week geen GOT races ivm late dienst/geen content :-(

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
moiehahaha, by FAR was ik de langzaamste van het veld.. en toch 3e :D

http://members.iracing.co...nid=8977650&custid=127338

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 09:19
Ik had mee willen doen vanavond, maar komt even wat tussen. Zo te zien is er genoeg participatie in ieder geval.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Yeah! Mijn eerste win van het seizoen in de NASCAR Class C serie! :D
Themac heeft ook een heel nette 4e plaats gescoord.
Resultaten

De winst was eigenlijk best onverwacht. Er waren 2 mensen die sowieso sneller waren dan ik.
Er kwam een caution en de #1 en #4 rijden tegen elkaar aan, omdat #1 op de pace car aan het wachten was. Ik kon nog remmen, gleed langzaam tegen de muur en draaide om (0x -> 2x). Gelukkig raakte ik verder niets en in de pits had ik 3 seconde optional repairs. 4 nieuwe banden genomen en de auto gerepareerd. Toen ik op de baan kwam, mocht ik starten vanaf P1. :D

Na de restart nog een aantal ronden gevochten tegen de #6.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/C-Bristol1.jpg
Met nog 20 ronden te gaan zakte hij opeens af. Vanaf toen was het de truck naar de finish rijden.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/C-Bristol2.jpg
Short tracks zijn leuk! :D
Op naar Canadian Tire Motorsport Park.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:54

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb een tijdje met een castrol skin rondgereden met trading paints.
nu wil ik gewoon een zwart karretje int geheel en meer niet.

alleen hoe verwijder ik die paints ? op tradings paint heb ik die wel verwijderd.. maar blijf ermee rond rijden..?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Pagina: 1 ... 99 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.