iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.725 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04:17

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bullus schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:07:
Na inloggen werkt het idd...en Joep niet gereden?
Nee na een keer drie maanden 'revalidatie' kart ik niet meer ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 10:13

seninha

god's right foot

Niet met die op de foto maar wel met deze:

Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/3F3818B7-23E5-416B-8C22-EAB488BC816E-48833-000009172F6BE284_zps149ae41f.jpg

Vind het erg prettig rijden.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
JoepW schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:33:
[...]

Nee na een keer drie maanden 'revalidatie' kart ik niet meer ;)
Ah ok, kan me dat goed voorstellen.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09-2024

Roderic

iRacer

Heb race 2 van Dirk even geknipt en geupload naar youtube.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wfHpn4rZ75I]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik doe race 1 mijn video combineren met die van Dirk. Die is nu aan een uploaden.... Duurt nog zeker een half uur. ;)
En hier alvast ruw materiaal van Heat 2. Ik heb geen zin om die ook te monteren en het is ook minder materiaal.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=AQSFKXr9ZI8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06:04
Jaaa erg leuk allebei :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Haha, gaaf filmpje van Dirk! Mooi om terug te zien hoe ik nou die 4-5 plekken verloor :+ Op 2:18 krijg ik eerst een beuk van Dirk en daarna denkt Robbert dat ik nog niet genoeg aan de kant gebeukt was dus die gaat er ook nog even achterop waardoor ik 4 man tegelijk aan de binnenkant voorbij moet laten }) Wacht maar vanavond 8)

Wel vreemd dat je zo veel snelheid mee kon nemen over die curbs in de laatste bocht, paar keer geprobeerd maar stuiter daar alle kanten op zodat ik daar echt snelheid verloor...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En hier Heat 1 (gecombineerd materiaal van Dirk en mij):
Video deleted: HIER de nieuwe
Snap alleen niet wat ik in nou weer vaud heb gedaan. Geen HD ;(
Dat wordt overmorgen nog een keertje maken...

[ Voor 55% gewijzigd door JoepW op 20-08-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 12:29
Ik ga vanavond laat de filmpjes op youtube zetten, is ze nu aan het afmaken.

Ga trouwens de race vanavond niet halen, heb visite.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had op een gegeven moment wel door dat Dirk erg hard in liep op't rechte stuk, maar vanuit zijn oogpunt... echt bizar!

Leuk om de filmpjes te zien :Y .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn idd leuke beelden om te kijken ... helaas er vanavond niet bij wegens kinderoppas :( ... ga proberen ook een keer wat clips op youtube te gooien van de TEC race (hopeljik lult dat met de kids op de achtergrond wel :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 09:19
Meh, met 5 minuten oefenen is de Radical op Oulton toch pittig.
Bleef maar fouten maken, dacht, kan beter afsluiten voor ik iemand mee ga nemen.

Was zo te zien niet de enige :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:52

Phydomir

Dennis

Ok, willen rijden in de Nascar A Fixed en bij het laden zien dat je per ongeluk de Nascar C Open bent gejoinend. FML!
Wel een leuke race met Niel deur aan deur.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
JoepW schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:04:
[video]
Leuk gedaan! M'n collega's die zaten ook mee te kijken, die zit ik nu gek te maken om met bedrijsfuitje daarheen te gaan :9

Ik gooi ook nog wel de volledige versie van race 2 op youtube, misschien dat iemand daar nog wat aan heeft qua edit. Voor Marcel (toch???? :X ) wel leuk want die zat bijna heel de race vlak voor mij :*) Ook Arfman kwam nog even spelen volgens mij (rooie tshirt) :9

Julian had het ook erg naar zijn zin, die neem ik volgende keer karten gewoon weer mee hoor :Y

[ Voor 6% gewijzigd door Streskip op 19-08-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

gvd, dit hou ik echt niet vol.. helemaal dat veranderlijke weer, heb ik eindelijk mijn rempunt en instuurpunt goed, waait het weer anders. Heb nog een hoop te leren.. hoop met de MX5 wat beter mee te kunnen. We zullen zien.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppfff zo'n filmpjes noujeeeee ... 51 met fraps voor heel de TEC race, snap niet hoe jullie dat altijd zo ff snel in elkaar gooien ... dat word morgen nog een hoop knip en plak werk :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

NickThissen schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:59:

Wel vreemd dat je zo veel snelheid mee kon nemen over die curbs in de laatste bocht, paar keer geprobeerd maar stuiter daar alle kanten op zodat ik daar echt snelheid verloor...
Dat ging inderdaad prima, de curbs goed afsnijden en was zeker sneller met op het rechte stuk komen. Mijn rug denkt er vandaag alleen een stuk anders over. Laten we er voorlopig maar geen wekelijkse kost van maken zullen we maar zeggen.

En nog een pro-tip voor Carlos, als je een GoPro op een helm zet, laat of iemand anders hem mikken wanneer deze op je hoofd zit, of hou je helm in de lucht zoals deze op je hoofd zou staan. Als je hem zo op tafel legt en de GoPro op een 90 graden hoek zet dan krijg je jouw resultaat. Ik had precies hetzelfde de eerste keer met dat ding... achteraf heb je dan echt zo'n "DOH!" gevoel.

@Nick, klopt het dat er geen P4 en P12 is in de 2e finale in de results op je site? Ik was 5e dus er moet daar toch iemand missen :)

[ Voor 32% gewijzigd door DirkT op 19-08-2013 23:07 ]

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Nou inderdaad een flinke D'OH Dirk! Maarja volgende keer beter. ^^ Die van jou was goed, leuke gevechten ook. Ik ben alleen helemaal beurs aan m'n rechterbeen, geen idee hoe haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DirkT schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:39:
[...]

@Nick, klopt het dat er geen P4 en P12 is in de 2e finale in de results op je site? Ik was 5e dus er moet daar toch iemand missen :)
Dat waren de 2 mensen zonder iRacing dus die kunnen er niet bij helaas (site werkt alleen met iRacing members).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ah, dat had ik kunnen weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
Zier er tof uit gasten! Jammer dat ik er niet bij was, maar ik lag uitgeteld op de bank en was even helemaal klaar met autootjes enzo. :)

Mijn eerste race op vrijdag:

En hier het complete verslag van 2 drukke racedagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jarninho schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:57:
Zier er tof uit gasten! Jammer dat ik er niet bij was, maar ik lag uitgeteld op de bank en was even helemaal klaar met autootjes enzo. :)

Mijn eerste race op vrijdag:
[video]

En hier het complete verslag van 2 drukke racedagen.
Netjes!
Dan moet je dit maatje van me ook tegen gekomen zijn:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Volgens mij net niet.....het laatste shot zie je volgens mij Jarno net de Tarzan ingaan ;)

http://www.raceresults.nu...%20360%20-%20Race%203.pdf

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
Helemaal goed Eric :) Die race werd ik net niet gelapt. Sterker, ik ben dit weekend helemaal niet gelapt, voor het eerst :D

Maar hou 's op met die Mazda filmpjes... Het kriebelt elke keer als ik zo'n Mazda langs zie komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:04:
[video]
Nu wel in HD ;)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wpykFfQ6cWI]
TIP
Voor diegenen die zo af en toe de weg kwijtraken in de hoeveelheid posts per dag hier. Ik gebruik nog steeds een RSS reader voor het GoT-forum en zie altijd de nieuwe en oude berichten. Wel zo makkelijk. Enkel is de RSS knop voor mij in ieder geval onvindbaar geworden. Maar dit is de link naar de RSS-feed van ons topic: KLIK

[ Voor 71% gewijzigd door JoepW op 20-08-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:26

Arfman

Drome!

Weg kwijtraken :? Ik gebruik de ingebouwde bookmarkfunctie van dit forum, ideale functie!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Bij mij staat de RSS knop onderaan, rechts naast de Like Tweakers facebook knop.

Gisteravond laat terug van Oostenrijk en de GoT race bekeken. Het viel mij op dat zelfs de top 4 heel veel fouten maakten. Joep toonde nogmaals zijn afkeer voor Ovals (Links af? Dan liever rechtdoor! :) ) Wel vermakelijk om te zien, maar al snel reden de meesten alleen. Mogelijk zijn dit soort combinaties wat teveel van het goede?

Wel mooi om te zien hoe Roope het aanpakte. Die was vanaf het begin al brandstof aan het besparen. Volgens mij was hij de enige die het zonder pitstop deed.

Hopelijk ben ik erbij vanavond.

[ Voor 15% gewijzigd door ZeeZeiler op 20-08-2013 13:54 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 18:02

DutchDevil79

I race, therfore I am

Was best leuk gister in de Radical. Moest wel even inkomen en het blijft een lastig bakje, maar na uurtje oefenen kon ik redelijk rond komen. Kwalificatie verliep echter wat minder en had incjes in de eerste 3 rondjes dus laatste rondje rustig aangedaan en een 1.22.0 neer gezet. Goed voor start plek 9 (iig niet achteraan :) ).

Race verliep bij de start wat rommelig en in de drukte raakte Jos en ik elkaar waardoor Jos de muur in vloog en ik omgekeerd stond. Gelukkig geen schade voor mij en ik kon men weg ook weer vervolgen na de auto om te keren. Moest nu wel van achter beginnen en kwam meteen wat hachelijke momentjes tegen met mensen die eraf vlogen voor me. Gelukkig zonder schade door gekomen en daarna maar geprobeerd zoveel mogelijk plekken te winnen. Toch nog wat mensen kunnen inhalen tot ik ongeveer 10 seconde achter BM kwam te liggen. Geprobeerd hem nog in te halen en ik kwam ook dichterbij echter men brandstof bleek net wel, net niet te zijn. Dus laatste rondes nog geprobeerd wat te saven echter niet genoeg waardoor ik toch nog even de pit in moest. Had dus beter door kunnen knallen laatste rondes want kwam nu 3 seconde achter BM de baan weer op. Jammer maar na zo'n start nog naar P7 kunnen rijden. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Jarninho schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:47:
Helemaal goed Eric :) Die race werd ik net niet gelapt. Sterker, ik ben dit weekend helemaal niet gelapt, voor het eerst :D

Maar hou 's op met die Mazda filmpjes... Het kriebelt elke keer als ik zo'n Mazda langs zie komen :D
Moet ik dan maar een paar Porsche 944 filmpjes laten zien :P, mag ook hoor.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ZeeZeiler schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:47:
Bij mij staat de RSS knop onderaan, rechts naast de Like Tweakers facebook knop.

Gisteravond laat terug van Oostenrijk en de GoT race bekeken. Het viel mij op dat zelfs de top 4 heel veel fouten maakten. Joep toonde nogmaals zijn afkeer voor Ovals (Links af? Dan liever rechtdoor! :) ) Wel vermakelijk om te zien, maar al snel reden de meesten alleen. Mogelijk zijn dit soort combinaties wat teveel van het goede?

Wel mooi om te zien hoe Roope het aanpakte. Die was vanaf het begin al brandstof aan het besparen. Volgens mij was hij de enige die het zonder pitstop deed.

Hopelijk ben ik erbij vanavond.
Ik moest zo nodig naar de schade aan de auto voor me kijken en daar wat over zeggen op TS. En toen vergat ik mijn gas los te laten en terug te schakelen. Jammer, want ik reed inmiddels op de 6de plek.

Over de RSS-knop: Die werkt niet specifiek voor 1 topic. In ieder geval niet bij mij ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 20-08-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strifejahh
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-02 14:58
Zo de fanatec csre pedals zijn binnen :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rPPGj8Xl.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door strifejahh op 20-08-2013 19:42 ]

iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3G en 20min samenvatting van de TEC race ... voor een eerste keer editting viel dit eigenlijk nog mee, heb nog niet echt veel kaas gegeten van editting prog'jes maar ik hoop er in de toekomst iets beter uit te komen :+ ... nu maar lekker uploaden naar youtube ... ik post het resultaat later vandaag of morgen een keer ... zal nog 2,5u aan het uploaden zijn ;-) ... en eigenlijk ben ik wel een keer benieuwd nu naar de Qualiteit want anders zal het game over movie maker zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Veel plezier ermee! Vergeet je brake curve niet op 0 te zetten.
Wil je trouwens de foto ff verkleinen naar 640 breed. Dat maakt het laden voor de mobiele gebruikers wat vriendelijker ;)
Edit: Thanks :)
SERVER = UP!
GoT Tuesday Practice Race 13S3 Week 4 - Grand Am20-08-13
Car(s)
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/carid/32.png
Fuel0 %
Extra Weight0 Kg
Basic Content
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/carid/25.png
Fuel0 %
Extra Weight0 Kg
Basic Content
Track(s)
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/tracks/layouts_configid/398.png
DAY
Pit Stalls44
Basic Content
General Info
Server up20:00 CET (18:00 GMT)
AccessGoT League members
Benelux Only?No
Minimum Safety RatingNo
Minimum iRatingNo
Number of Heats1
Where foundLeague Session
Program (in CET)
Heat 1
Practice20:00 - 21:20 (80 min.)
Qualification21:20 - 21:30 (10 min.) | 4 lap(s) | lone
Race21:30 - 22:00 (30 min.)
StartStanding
CautionsLocal
Fast RepairsUnlimited

[ Voor 77% gewijzigd door JoepW op 20-08-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Veel plezier vanavond mannen :9 Ik ben nog 'lekker' aan het werk....

En voor wie het zich kan bommen, hier race 2 gezien vanaf mijn GoPro:
[YouTube: http://youtu.be/e8NkCNM9drw]

Inclusief het gekluts met Julian z'n kart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Leuke filmpjes allemaal, erg nice :D

De "race" op Montreal was .. euh .. interessant? :P

Maar serieus: de Riley DP vind ik juist 1 van de vriendelijkste auto's van iRacing. Heb daar al geweldige races mee gehad, vrijwel zonder practice. Op Road Atlanta/America is hij b.v. echt geweldig, Montreal is gewoon de doodsteek voor alle auto's ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij deze dan mijn TEC race van laatst leden ... qualiteit lijkt mij nog redelijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 18:02

DutchDevil79

I race, therfore I am

Arfman schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:00:
Leuke filmpjes allemaal, erg nice :D

De "race" op Montreal was .. euh .. interessant? :P

Maar serieus: de Riley DP vind ik juist 1 van de vriendelijkste auto's van iRacing. Heb daar al geweldige races mee gehad, vrijwel zonder practice. Op Road Atlanta/America is hij b.v. echt geweldig, Montreal is gewoon de doodsteek voor alle auto's ;)
Mwaaa ik wacht wel tot ze hem updaten met NTM5. Heb de Riley sinds deze NTM heeft gekregen eigenlijk nooit meer echt lekker vinden rijden. Gister was daar alleen een bevestiging van. Volgende Grand AM practise maar weer is in de McLaren stappen. :)

Ook nog even geoefend met de Lotus49 op Silverstone. Kwam uit eindelijk tot een 1.47.3 maar een 1.46 moet er nog wel in zitten denk ik. Lager zal lastig worden vrees ik. Maar op zich is deze combi wel te doen. Stuk minder kans op incjes dan de vorige 3 banen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Moedig DD, ik blijf nog ver weg van de Lotus 49. Ik probeer 3 kampioenschappen te rijden, dat zal nu ik weer moet werken lastig worden. In volgorde van prioriteit:

-Radical
-Proto/GT
-Grand AM

Als ik dat alle 3 volhou heb ik aan het eind van het seizoen een "gratis" track of auto :+

@Bert: leuk fimpje, had hem gisteravond al gezien tijdens mijn dagelijkse "iracing" search op YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Leuke film Bert!.
De DP is en blijft na de update naar NTM een rare auto. Ik heb er in ieder geval geen 'band' mee. Sterker nog nu ik van NTM5 op de Skip heb mogen 'proeven' vind ik alle auto's eigenlijk te veel glijden. Dat vond ik natuurlijk altijd al, maar nu ik het kan vergelijken met de Skip is het echt erg duidelijk geworden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de DP vorige week op kansas getest en ik vond hem reuze meevallen al moet je vrij aardig zijn op het gas vond ik of je heb meteen een tankslapper ... enige nadeel dat ik soms nog ondervind is dat die soms lekker instuurd en in een keer gewoon rond zijn as gaat 8)7 opvangen lukt wel beter als vroeger vind ik :) ... nou vandaag ook nog kinderoppas dus hopelijk morgen nog een keer in de wagen geraken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:32

Niellie41

[object Object]

Dit nieuws ben ik hier niet tegengekomen.

Die SuperGT Honda HSV, zal misschien nooit komen.
van 16 augustus:
Honestly, the reason the HSV talk has died down is that it has been impossible to get data for the car. I mean literally impossible.

Steve
Steve Myers

En de Honda Civic, schijnt ook lastig te zijn.
The Honda Civic is proving very challenging as well to get data but more optimistic with that at least. Making some progress.

Sound recording the RUF turbo today. That was really the last big thing needed. Was tough to find a car and get that scheduled at a track. We had already recorded the normal aspirated engine. Don't expect it until the build however and as always, everything is subject to change. Car is in testing now.
Tony Gardner

En nog een kleine samenvatting hoe licensing werkt, van Eric Hudec.
quote: Vraag van RA Goodwin
Really appreciate you saying so.

How does it work then? With licensing I mean? (someone else may be able to answer) Do you do a deal with Honda to have the car and then have to do a deal with a team to get the data? Or do you just do a deal with a team but because of racing commitments and you guys wanting to make a trip (to scan another car or circuit at the same time, I don't know) financially viable, it makes it impossible?
quote: Antwoord van Eric Hudec
It works like this: We strike a deal with Marketing but Engineering stonewalls. Usually, yes, we have to go to teams who generally, and surprisingly, are more willing to share data. The inertia at OEMs or skunkworks organizations is painfully slow. Interestingly, when you make a deal with an engineering company, like Williams, you can get incredible access!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit vind ik wel raar , ze maken een deal met een 'brand' en dan moet een ander team de data aanleveren ... snap ik toch niet, ik zou denken dat dit 'brand' dan toch al een soort van shortlist heeft waarmee iracing kan afspreken of noemen ze dit nu ook al reverse engineering :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zo'n license is zo te zien eigenlijk alleen toestemming om het merk te mogen gebruiken. Hoe je dan aan die info komt? Zoek het maar uit :P
Als OEM's zelf heel langzaam zijn en wanneer zij niet of minder informatie willen geven, snap ik het wel dat ze naar teams (moeten) gaan zoeken. Zolang ze de informatie maar krijgen.

Ik vind het jammer dat sommige OEM's soms zo moeilijk doen, terwijl je auto in een game sim goede reclame is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Niellie41 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:40:
Zo'n license is zo te zien eigenlijk alleen toestemming om het merk te mogen gebruiken. Hoe je dan aan die info komt? Zoek het maar uit :P
Als OEM's zelf heel langzaam zijn en wanneer zij niet of minder informatie willen geven, snap ik het wel dat ze naar teams (moeten) gaan zoeken. Zolang ze de informatie maar krijgen.

Ik vind het jammer dat sommige OEM's soms zo moeilijk doen, terwijl je auto in een game sim goede reclame is.
Inderdaad, je gaat naar marketing om te vragen of je een model van type X mag maken. Spreekt hier over af en krijgt toestemming. Maar dit zecht niets over een eventuele samenwerking om mee te helpen het model te maken, je hebt alleen toestemming om het te doen en de naam er aan te hangen.

Ik denk dat ze een beetje moeilijk doen over de data omdat dan natuurlijk ook de slechte dingen van een auto naar voren komen. Als de auto nu uitgebracht wordt en hij zuigt als een tiet kan Honda zeggen, de data klopt niet, deze komt niet van ons af en de auto is echt heel goed IRL hoor, eerlijk. Als honda zelf alle data en technische specs opleverd kan dis excuus nooit gebruikt worden.

ANYWHO: Trucks op Bristol is echt lachen deze week ^^ gister 2 fixed races gedaan en dubbel gelegen over de crashes die mensen veroorzaken.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
themac1983 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:32:
[...]
ANYWHO: Trucks op Bristol is echt lachen deze week ^^ gister 2 fixed races gedaan en dubbel gelegen over de crashes die mensen veroorzaken.
Haha, jij ook al. Gisteren vloog werkelijk waar een truck zeker 4 meter de lucht in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik was maandagavond gaan oefenen op een hosted sessie en een beetje gaan tweaken aan de fixed set. Bleek die server niet de standaard weer instellingen te hebben. 8)7

Opnieuw beginnen dan maar. :P Ik denk dat het beter is als je een setup hebt die vanaf het begin al stabiel, want ik verwacht eigenlijk korte green runs op Bristol.
Al heb ik vorig jaar races gehad waar we 'maar' 35 pace laps hadden (van de 120).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ramsho schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 22:44:
Ben ook net thuis, gopro staat al te importeren, alleen van de 2e race is het alleen het begin leuk, daarna zie je niemand meer. :)

1e race heerlijke race gehad, en leuke gevechten met Fabian en BM achter me.

Mannen bedankt voor het origaniseren, was top, en iedereen bedankt voor de leuke races.
Waar blijft die :(?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
creapYYY schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:30:
[...]
Haha, jij ook al. Gisteren vloog werkelijk waar een truck zeker 4 meter de lucht in 8)7
net een goede race gehad, starte als 12e en 1 caution waar ik 3 plekken pakte. Eindigde uiteindelijk als 3e na een leuke strijd met 1 en 2 van 20 laps. Werd wel een beetje chaotisch na lap 30 sommige mensen gingen pitten en we hadden dus te maken met lappers die op verse banden reden en sneller waren dan ons en aan de andere kant lappers die langzamer waren :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Excuus :)
Zit een beetje met het bewerken ervan, is 15gb dus zou hem lieveren even klein knippen met alleen de leuke momenten er in.

Welk proggie gebruiken jullie hiervoor, want ik wordt een beetje gek van pinaccle studio momenteel.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Sony Vegas :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Adobe Premiere Pro ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

movie maker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Laatste 2. Moviemaker is de makkelijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Goeie tip, en de rest ook bedankt voor de tips, movie maker is me net te beperkt en premiere gaat me net te ver voor nu even snel.

Vegas rendert het filmpje nu, heat 1 gewoon volledig, dus jullie schuiven er zelf maar doorheen, als hij klaar is plaats ik uiteraard de youtube link hier

Overigens de gopro net iets te laag gemikt, maar is nog goed te doen

[ Voor 7% gewijzigd door ramsho op 21-08-2013 20:40 ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb een sig gemaakt voor de EU hot splits.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/BOC/EU-hotsplit-sig1.jpg
Hoe je die ook als signature kan krijgen op het iRacing forum, staat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niel kun je Spa alsjeblieft weg laten in de rest van NEO? Wat een kut baan om prequalify op te doen... :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:14:
Niel kun je Spa alsjeblieft weg laten in de rest van NEO? Wat een kut baan om prequalify op te doen... :p
Gewoon binnen de lijntjes blijven. ;) Het is niet zo lastig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Spa is ook gewoon een kutbaan, ik snap echt de charme niet. Misschien is Eau Rouge in het echt zeer imposant vanwege de hoogteverschillen, de rest van het circuit bestaat uit niet interessante bochten waar ze bij gebrek aan een muur (vanwege achterlijk grote asfaltstroken vanwege F1) maar om de haverklap kansloze incjes uitdelen, 1 centimeter naast de racelijn.*

Nee, ik ben geen fan van Spa.

*Afhankelijk van de configuratie, Classic Pits is nog strenger dan Endurance 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:20:
[...]

Gewoon binnen de lijntjes blijven. ;) Het is niet zo lastig. :P
Ik zie jou nog geen 2:12 rijden in de Corvette :p Binnen de lijnen blijven is niet lastig nee, maar een absurd snel rondje zetten en binnen de lijnen blijven is dat wel. En met 30 uur de tijd zet zowat iedereen wel zijn optimal rondje neer dus je kan ook niet (zoals bij de echte qualificatie straks) een beetje inhouden om zeker te zijn dat je een geldig rondje zet, dan verlies je 3 tienden wat zomaar het verschil kunnen zijn tussen meedoen of niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik snap ook niet hoe ze dat doen. Vind het echt knap van die aliens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou mijn wekelijkse bijdrage weer gedaan voor een radical setup ... deze week Philip Island ... set is afkooksel van fixed set ... hier en daar nog wat in veranderd maar voelt stabiel aan om er meteen in je gang te gaan. Bij mij zit er geen race in aangezien ik morgen weg ben en vanaf zaterdag andere oorden opzoek dan voor mijn computer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:45:
Ik snap ook niet hoe ze dat doen. Vind het echt knap van die aliens.
Inderdaad, 2:11.7 rijden ze... Ik met veel moeite een 13.5 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:20:
Laatste 2. Moviemaker is de makkelijkste.
idd typisch microsoft ... slepen en wat items toevoegen met één klik bij wijze en eigenlijk de export viel ook reuze mee, vraag mij wel af of er qua snelhied geen betere editors zijn ? als ik meer intresse zou hebben zou ik eerder richting een andere editor gaan genre adobe ... maar dan ben je denk ik ook meteen wat €'tjes kwijt neem ik aan of zit dat bij in een Mac :? (of ben ik nou te Microsoft's :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
NickThissen schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:47:
[...]

Inderdaad, 2:11.7 rijden ze... Ik met veel moeite een 13.5 8)7
Het zou met jouw iRating toch steeds makkelijker moeten worden...? :+

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:01:
bij deze dan mijn TEC race van laatst leden ... qualiteit lijkt mij nog redelijk :-)
[video]
Erg leuk om naar te kijken Bert! Vooral ons gevecht van een rondje of 8? Geweldige race :+

(Mijn iRacing profiel)

• ramsho
Zo Heat 1 heeft youtube bezig gehouden, maar hier is hij dan:

Heat 2 komt later vandaag, is nu aan het renderen.

[ Voor 18% gewijzigd door ramsho op 22-08-2013 07:46 ]

(Mijn iRacing Profiel)

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:46:
nou mijn wekelijkse bijdrage weer gedaan voor een radical setup ... deze week Philip Island ... set is afkooksel van fixed set ... hier en daar nog wat in veranderd maar voelt stabiel aan om er meteen in je gang te gaan. Bij mij zit er geen race in aangezien ik morgen weg ben en vanaf zaterdag andere oorden opzoek dan voor mijn computer :)
Dank, ik ga hem dit weekend testen en als hij bevalt, gebruiken :)

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Leuk Ramsho, dat was een lange strijd tussen jullie. Leek in delen veel op die van mij met Rudy :D

• ramsho
Ja was erg spannend heat 1 :)

Hierbij ook de 2e heat, uncut, alleen begin en einde er af geknipt.

Gelijk ook even een vraagje.
Heb sinds kort 2 LG IPS schermen 23"
En met Softth nu mooi draaien binnen iRacing, echter merk ik nu wel een fps drop
Mijn huidige GTX 570 trekt het maar net, dus wil eigenlijk kijken naar een upgrade van de videokaart.
Opties
- GTX 770 (iets boven budget eigenlijk, maar wel super kaart)
- GTX 760
- ATI 7970

Ben zelf wel nvidia minded altijd geweest, maar wellicht kunnen jullie nog do's en dont's aanbevelen

[ Voor 58% gewijzigd door ramsho op 22-08-2013 10:55 ]

(Mijn iRacing Profiel)

• Arfman

Arfman

Drome!

Cool filmpje ramsho! Leuk gevechtje in het begin met mij (rode shirt). Mooi om te zien dat ik bij opkomen lap 3 een gaatje laat vallen en iemand daar goed gebruik van maakt, en mooi mijn momentje meegepakt in lap 2 waar ik er bijna afging :)

Ik heb zelf eigenlijk al jaren ATi kaarten omdat deze a) traditiegetrouw beter werkten met Source videogames (Half-Life 2, Left 4 Dead, etc.) en b) beter werkten met iRacing. Heb zelf een 7970 die me prima bevalt. Ik gebruik hem in Eyefinity met 3 Dell 24" IPS schermen.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En aangezien (bij mij tenminste) de microstutter problemen nu echt verleden tijd zijn kan ik de 7970 (of 50) echt aanraden.

• Bullus
Vanmiddag na werk "ff" mijn eyefinity setup instellen..
1x 1920x1200(hdmi) en de 2 zijschermen 1920x1080(dvi en dvi-minidp active converter). Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien met verschillende resoluties, heb liever op middelste scherm zwarte balken, dan dat het uitgerekt uitziet. We gaan het zien.
Op iforum wat gelezen over de hoek van de zijschermen tov je zitpositie etc. ff kijken of ik eruit kom.

Ik kan niet wachten..

[ Voor 4% gewijzigd door Bullus op 22-08-2013 11:51 ]

|2600k|Asus 290|

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Misschien kan je beter voor Softth gaan, dan heb je helemaal geen zwarte balken, is misschien iets zwaarder voor je systeem, maar ik heb dat ook gebruikt toen ik verschillende resoluties had.

Check dit topic maar even.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1420838.page

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja, want eyefinity moet 3x zelfde resolutie hebben per scherm.
En hier is een sheetje met de hoekberekening: https://docs.google.com/s...9LR2lEQkdhZ0E&usp=sharing
Je moet 'm wel ff d/l'n is niet wijzigbaar voor 'derden'. Have fun....

• Bullus
Thanks heren.
Wat ik zo lees, kun je met verschillende resoluties eyefinity draaien dmv sls mode.
http://www.amd.com/US/PRO...faqs.aspx#same-resolution

|2600k|Asus 290|

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ja maar dan ga je dus krijgen dat je middelste display vervormd wordt, omdat die resolutie niet klopt en ook niet in dezelfde verhouding is, maar proberen kan geen kwaad natuurlijk.

• Bullus
Ok, dat is dus niks, maar met SofttH heb je daar dus geen last van?

|2600k|Asus 290|

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Nee, maar het kost wel even wat tijd om het knap te draaien, maar er staan ook tooltjes, die de config file voor je maken. Maar eyefinity kan heel wat hoofdbrekens kosten.

/edit: in die tools kijkt hij ook naar welke resolutie etc en waaar wat hoort te staan op het beeldscherm, maar als je percee in hoek wild, vraag ik me af of softth dat al kan, heb ik nooit werkend gekregen. Maar goed ik draai nu al bijna een jaar met Eyefinity, dus misschien is dat wel al aangepast.

[ Voor 47% gewijzigd door Speedy55 op 22-08-2013 13:48 ]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:15

Fuelke

Forza Ferrari

Ruud Mulders schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:33:
[...]

Erg leuk om naar te kijken Bert! Vooral ons gevecht van een rondje of 8? Geweldige race :+
Ik kom er bij het lappen ook een paar keer in voor.

Jammer dat ik ook in beeld kom omdat ik achterin Bert knalde in de chicane. Was lichtjes afgeleid door dat ongeluk voor ons uit :(

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Bullus
Speedy55 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:45:
Nee, maar het kost wel even wat tijd om het knap te draaien, maar er staan ook tooltjes, die de config file voor je maken. Maar eyefinity kan heel wat hoofdbrekens kosten.

/edit: in die tools kijkt hij ook naar welke resolutie etc en waaar wat hoort te staan op het beeldscherm, maar als je percee in hoek wild, vraag ik me af of softth dat al kan, heb ik nooit werkend gekregen. Maar goed ik draai nu al bijna een jaar met Eyefinity, dus misschien is dat wel al aangepast.
Ff wat gegoogeld en zou moeten werken met verschillende resoluties en dat de grootste scherm dan niet wazig wordt.
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=338031

Wel zwarte balken, maar dat maakt me niet zoveel uit.

Vanmiddag ff testen

|2600k|Asus 290|

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Een eerste versie van mijn setup voor Bristol is online. (voor de Silverado)

Verwijderd

Ruud Mulders schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:33:
[...]

de race begon meteen erg aardig daardoor en had ik egenljk wel nodig om een beetje in ritme te geraken ... was namelijk vrij pissig omdat die pedals in één keer weeral de geest gaven ... eigenlijk de laaste weken vrij frequent al terug voor gehad ... en ik verdenk mijn USB poorten vooraan >:)

Verwijderd

Fuelke schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:47:
[...]

Ik kom er bij het lappen ook een paar keer in voor.

Jammer dat ik ook in beeld kom omdat ik achterin Bert knalde in de chicane. Was lichtjes afgeleid door dat ongeluk voor ons uit :(
no worries, mss dat ik nou net iets te hard ook remde en dat je dat ook niet verwachte ...ik mocht toch naar de pit de ronde erna om te pitten ... en ik kreeg er een gratis wagen voor in de plaats ... vond dat die schade voor en achter wel redelijk was maar toch bleef die lekker door gaan, snapte het eigenlijk niet .... ik heb mij toen wel vermaakt en de rest ook neem ik aan :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

• Bullus
Eyefinity werkte niet echt met verschillende resoluties, kan nl mijn hoofdscherm niet op 1920x1080 zetten met zwarte borders, 1680x1050 pikt ie wel met borders :(

Ben nu bezig met softth, maar heb de bestanden overgezet, maar hij pikt maar 1 scherm. Moet ik eerst eyefinity "aanzetten" ?
http://isimstation.net/co...utorial-iracing?itemid=10

tool gebruikt en gecopieerd naar softth config
http://www.mechatronics4you.com/?p=357

nog steeds maar de game op 1 beeld

[ Voor 15% gewijzigd door Bullus op 22-08-2013 20:03 ]

|2600k|Asus 290|

• strifejahh
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-02 14:58
yay race voorbij in de eerste 10 sec gast rijd vol op me in voordat de lichten zelfs op groen zijn

iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Nee maar je moet wel alle schermen aanzetten en in de tool moet je dan ook 3 schermen zien. Zit alleen op mijn ipad dus kan het niet checken op dit moment.

• Bullus
Yeah, tis eindelijk gelukt.

Had eerst de verkeerde d3d9.dll gecopieerd |:( was niet geschikt voor 64bit.
Daarna zitten klooie op 5760x1080, kreeg mijn zijschermen niet goed.
Toen 5760x1200 getest en opeens was ie goed :) wel de zijschermen hoger moeten zetten. Kan ik nog aanpassen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pEFb2pwmbAbNFn2Nl8YpyNQF/full.jpg

*O* nu is het al te laat om ff verder te gaan spelen...

[ Voor 5% gewijzigd door Bullus op 22-08-2013 21:56 ]

|2600k|Asus 290|

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:46:
Lekkere set Bert! 1.26.5 is goed te doen met racefuel, in Q trim perste ik er in 10 rondjes oefening een 1.25.851 uit, daarmee zit ik net binnen de top 20%. Er valt misschien nog wel iets af te schaven qua tijd, maar ik heb gemerkt dat in races die ene tiende vanzelf wel komt als je echt knalhard gefocust achter iemand aanjaagt, in de Radical komt het sowieso meer op racecraft aan dan snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Gaat er iemand meedoen aan de ISR 120 minutes of thunder? Ik was hem aan het overwegen maar hij begint volgens mij pas om 12u 's nachts voor ons, is wat laat. Voor mij zal het er niet inzitten ook ivm vakantie.

Hij is dit jaar op Watkins Glen met Classic Boot setup, Riley, McLaren en Caddilac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hij is voor mij ook te laat. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Veel te laat. Jammer van dat stomme tijdstip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Houden jullie ook zo van nieuwe banden als Jordan Taylor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:18:
[...]

Lekkere set Bert! 1.26.5 is goed te doen met racefuel, in Q trim perste ik er in 10 rondjes oefening een 1.25.851 uit, daarmee zit ik net binnen de top 20%. Er valt misschien nog wel iets af te schaven qua tijd, maar ik heb gemerkt dat in races die ene tiende vanzelf wel komt als je echt knalhard gefocust achter iemand aanjaagt, in de Radical komt het sowieso meer op racecraft aan dan snelheid.
nice ... het gaat er idd ook meer om de wagen onder controle te houden zeker hier op PI sinds er een aantal tricky stukjes tussen zitten waar ik al veel mensen de fout in zien gaan heb, met namen aanremnnen berg af... met q trim test ik eigenlijk nooit aangezien mijn Q-trim puur fuel eruit halen is :+ dus als ik in race trim 1.25.8 haal denk ik dat ik in Q trim 0.2-0.3 kan winnen aangezien er naar mijn gevoel maar 3 echte plaatsen in zitten waar je voordeel uit haalt op dit parcour ... nouja heb je een goede run op iemand hier dan win je ook makkelijk tijd in race ... kan mss wel zijn dat je de gearing moet aanpassen naar large voor race ... ben zelf nog niet in de limiter gegaan met wing 26 hier maar het gaat maar net passen denk ik ...alleszins suc6 met de races :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DirkT schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:05:
Gaat er iemand meedoen aan de ISR 120 minutes of thunder? Ik was hem aan het overwegen maar hij begint volgens mij pas om 12u 's nachts voor ons, is wat laat. Voor mij zal het er niet inzitten ook ivm vakantie.

Hij is dit jaar op Watkins Glen met Classic Boot setup, Riley, McLaren en Caddilac.
Wanneer is dat dan? Wel een leuke combo denk ik. Op een zaterdag is het nog wel te overwegen als ik niks beters te doen heb :p

Terug gezakt naar P14 voor NEO, dan toch vanavond nog maar een poging doen he...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Volgende week zaterdag, 31 augustus. Ze hebben het zo proberen te plannen dat iedereen kan meedoen, incl australie. En ik denk dat het daarom dit keer voor europeanen het meest slecht uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

@aaikman: Q trim is bij mij ook fuel eruit hoor :+

En die ISR race .. tja .. 12:00 's nachts beginnen, 2 uur racen .. nee dat wordt hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:44:
@aaikman: Q trim is bij mij ook fuel eruit hoor :+

En die ISR race .. tja .. 12:00 's nachts beginnen, 2 uur racen .. nee dat wordt hem niet.
hehe >:) ... idd maar sommige gaan daar ook nog eens een apparte set voor maken en ik zie dit met mijn beperkte tijd niet zitten altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

DirkT schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:41:
Volgende week zaterdag, 31 augustus. Ze hebben het zo proberen te plannen dat iedereen kan meedoen, incl australie. En ik denk dat het daarom dit keer voor europeanen het meest slecht uitkomt...
Je kan ook gewoon niet met alle delen van de wereld rekening houden. Het is altijd gunstig voor 2 van de 3 (EU, VS of AUS tijdzone). Nooit alle 3. Helaas snappen ze dat niet bij ISR. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Inderdaad, Europa is een continent dat haast niet bestaat voor ISR. Dat valt me al vaker op :)

Pagina: 1 ... 98 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.