iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.726 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 09:41

derx666

mecker ende blaet

Ik heb ook al een paar keer kwijlend naar de pedalen van Niels zitten kijken... mja... ook iets mer geld enzo :) pfff... Die HPP pedalen zien er ook wel mooi uit, maar de manier waarop Niels zijn pedalen ontwikkeld heeft bevalt me wel. Heb wat van zijn ertikelen gelezen, en hij heeft over het algemeen wel een goed punt.
Dan nog dit stuur er bij en dan is je bankrekening weer leeg :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:36
Zo, eindelijk eens de nieuwe F1 uitproberen :) En hopelijk vanavond nog een ProtoGT race maar Montreal bevalt me niet zo goed in de Ford :-( Heb jij een goeie setup Robbert? Heb echt last van glijden in de langzame bochten OF niet de hairpin doorkomen (altijd een van de twee) en ook altijd last dat de auto elk rondje compleet anders door de chicanes gaat...

F1 voelt een beetje raar in het stuur, alsof de bulten in de weg ofzo veel meer FFB genereren nu. Weet nog niet wat ik daar van vind, aan de ene kant voelt het wel goed (vond altijd dat de F1 heel glad aanvoelde alsof je altijd op nieuw asfalt reedt) maar aan de andere kant voelt het overdreven en lijkt het alle andere dingen te maskeren...

Maar verder echt een super verbetering :) Ding rijdt echt leuk nu weer.

[ Voor 80% gewijzigd door NickThissen op 16-08-2013 19:21 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 18:02

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja vond het ook niet zo leuk. Ben niet echt een fan van Montreal eerlijk gezegd. Meer dan een paar chicanes en een 180 graden bocht is het niet. En met de Ford is het niet echt super interessant vond ik. Maar ja heb nu 130 punten binnen dus mag niet klagen na de race vanmiddag.

btw sorry nog Arjan voor de laatste ronde maar dacht dat je achter me bleef hangen (vandaar dat ik van lijn veranderde) omdat je laatste bochten niks probeerde. Uit eindelijk maar goed ook denk ik anders had je tussen die crashende Ford GTs gezeten.

btw de teamspeak server ligt eruit. Kom er niet meer op.

[ Voor 36% gewijzigd door DutchDevil79 op 16-08-2013 20:57 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:19

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dirk doet onderhoud. Heeft ie aangekondigd!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:32
DirkT schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:12:
Nog een kleine mededeling hier, vanavond zal de TS server tijdelijk onbereikbaar zijn. Ik moet wat onderhoud doen en zal proberen het zo kort mogelijk te houden. Ik laat weten wanneer hij weer terug online is.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

My bad overheen gelezen. Zoveel post hier ook altijd. lol

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Hij is weer terug online, duurde wat langer dan verwacht, maar dat is altijd :D

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Zal vanavond eens iRacing updaten, heb die nieuwe Lotus gekocht samen Montreal en die beta track maar nog geen meter gereden 8)7 Ook die weather simulation is mij eigenlijk nieuw, had iets mee gekregen dat je nu mist had?

En moet ook nog Formula Truck updaten, jij had het over de Nordschleife DD, neem aan dat die gewoon in de volledige build zit. Daar moet ik écht ff overheen knallen met die truck :9

[ Voor 12% gewijzigd door Streskip op 16-08-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Poeh, ik moet het met 129 puntjes doen op montreal Robbert, ik ga er niet meer racen in de Ford in ieder geval, verschrikkelijk. Zowat allemaal m'n eigen schuld hoor, kom er gewoon niet rond, eerst stopte m'n remmen met werken en glee ik gewoon het gras in (5+ sec verloren), toen chicane afgesneden (8+ sec verloren), toen muur in na chicane toen ik kleine tankslapper kreeg (stuur 30 graden scheef) en daarna op half tempo uitgereden. Wel nog 3e. Maar erg vermakelijk was het niet.

Nordschleife in Formula Truck??? Serieus? lol. Kun je ook damage uitzetten? :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42

Nordschleife in Formula Truck??? Serieus? lol. Kun je ook damage uitzetten? :+
Ik heb het al geprobeerd. Alleen een rondje schadevrij rijden is nog wel te doen. Maar een race durf ik toch niet aan ;)

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nee ik had er ook geen zin in om weer op Montreal te moeten rijden. Daarom maar met de Lotus49 op Zandvoort gaan knallen. Kon lekker rond komen zonder teveel incjes. In kwali jammer genoeg op einde aangereden door een idioot terwijl ik net in men snelle rondjes zat (Duurt bij mij 3 a 4 rondjes voor ik snelle tijden kan zetten met dat ding). Dus niet zo'n geweldige kwali tijd.
Race gestart als 8ste maar lag al snel 6de. Daarna heel de race met 2 man gereden waarbij er soms wat kleine foutjes waren maar ons tempo redelijk gelijk was. Jammer genoeg moest ik ergens halverwege bij aan remmen Tarzan een stukje gras mee pakken en zo glijdend de Tarzan bocht in gaan. Daarna waren men bandjes beetje warm denk ik en maakte ik wat meer foutjes waardoor ik p6 verloor en moest volgen op p7. Aan einde van de race nog wel dichtbij gekomen maar niet genoeg om nog in te halen. Maar wel leuk gehad en maar 2 incjes gehaald in de race. Safety record voor mij met die Lotus49

@ Ftruck:
Nordsleife moet je wel apart downloaden maar staat op officiële forum.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchDevil79 op 16-08-2013 23:11 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Lotus paar rondjes gedaan, erg lastig maar wil het wel proberen morgen.

Overigens zijn de baseline setups van die auto nu allemaal van die christian szymzcaukiar98#*98` (ik ga niet eens proberen die naam te onthouden), en die setups zijn echt goed :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik heb de race gereden op de Zandvoort baseline. Snelste ronde was 1.41.9 volgens mij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:52

Arfman

Drome!

DutchDevil79 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:22:
btw sorry nog Arjan voor de laatste ronde maar dacht dat je achter me bleef hangen (vandaar dat ik van lijn veranderde) omdat je laatste bochten niks probeerde. Uit eindelijk maar goed ook denk ik anders had je tussen die crashende Ford GTs gezeten.
Haha, geen probleem hoor. Ik bleef er inderdaad achterhangen omdat ik 20+ voorsprong had op de volgende HPD. Maar op dat laatste rechte stuk is het verschil tussen Ford GT en HPD zo groot dat ik dacht "ik steek hem ff voorbij". Dat ging dus niet door :+, dus maar even gewacht en toen zag ik jou tussen die crashende GT's P2 pakken, worth it :D

Verder is het echt op eieren rijden met de HPD op Montreal, wat een baan ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nick: is het geen idee om na de iracing forum app ook een app te bouwen voor het tot forum? :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
derx666 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:33:
Nick: is het geen idee om na de iracing forum app ook een app te bouwen voor het tot forum? :)
Zal wel niet zomaar mogen. Wellicht kunnen de moderators een keer opperen om Tweakers aan te sluiten bij Tapatalk?

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Die app van Nick is echt geweldig! Enige minpuntje is het reloaden van de hele pagina bij het draaien van je toestel, maar daar brengt hij vast wel een keer een update voor uit O-)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik w8 nog steeds op de iOS versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Joep: gewoon een echte telefoon kopen joh :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Precies, iOS bagger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Niks bagger aan, werkt perfect, ook op een echte (iphone) telefoon.

+1 voor iOS !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:22

BM

Moderator Spielerij
Ruud Mulders schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:04:
[...]

Zal wel niet zomaar mogen. Wellicht kunnen de moderators een keer opperen om Tweakers aan te sluiten bij Tapatalk?
Daar is vanuit andere projecten al genoeg voor geprobeerd. Gaat niet werken, en sitescraping vind tweakers ook niet grappig ;)

Zo denk ik ook maar eens met de Lotus rijden, deze week eigenlijk nog geen meter gereden :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
iOS versie gaat er helaas niet komen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09-2024

Roderic

iRacer

Ik heb ook een GoPro tot mijn beschikking. Wellicht neem ik die mee. Ik ben ook een fotograaf dus zou ook wat foto's kunnen maken. Maar dan niet van het karten natuurlijk aangezien ik dan zelf rijd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Ik heb jarenlang autosportfotografie gedaan, dus als je een plaatje van het karten wilt hebben......komt goed, heb alleen geen camera meer....die zit in mijn telefoon.....LOL

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Fragbeestje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:00:
[...]

Kan aan mij liggen maar dacht dat je maar 1 actieve adapter nodig hebt voor 3 schermen... Zo werkt het hier toch...
Heb er nog 1 liggen trouwens want had de verkeerde besteld. Had dp ipv mini dp of net andersom, zal morgen eens kijken.
Heb je al gekeken wat je hebt? Zocht er nog 1 met mini-Dp.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ericjooo schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:03:
Ik heb jarenlang autosportfotografie gedaan, dus als je een plaatje van het karten wilt hebben......komt goed, heb alleen geen camera meer....die zit in mijn telefoon.....LOL
Straks loop je er weer zo bij!
Afbeeldingslocatie: http://www.froot.nl/wp-content/uploads/2013/08/froot-alles-voor-een-foto-111.jpg
En als het echt gaat storten zo:
Afbeeldingslocatie: http://www.froot.nl/wp-content/uploads/2013/08/froot-alles-voor-een-foto-141.jpg
Ik heb er in ieder geval zin in. We zien elkaar morgen tussen 15:30 en 16:00 uur in Eefde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:28
JoepW schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:13:
[...]

Straks loop je er weer zo bij!
[afbeelding]
Zo hoop dat die vent goed verzekerd is met die lenzen.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb er ook zin in! Tot morgen jongens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Veel plezier voor degene die morgen gaan!

Zojuist een race gedaan van de NASCAR iracing series op Michigan, en echt alles ging fout wat fout kon gaan.

Om te beginnen de start gemist, waardoor ik dus helemaal achteraan kon beginnen met een achterstand. Gelukkig niet op een rondje gezet. Bij de eerste restart spin ik vervolgens de wagen het gras in bij het uitkomen van turn 2. Lig dus weer ver achter.

Een lange green flag run volgt waarin ik me weer langzaamaan vooruit breng. Bij de volgende safetycar rij ik te snel door de pitstraat dus kan weer helemaal achteraan aansluiten. |:( Kan ik dus weer van voor af aan beginnen.

En bij de laatste restart met nog 4 ronden te gaan spinnen 2 personen voor mij. ik ontwijken en er omheen gereden, krijg ik een black flag voor inhalen voor de streep. 8)7

Finish ik dus uiteindelijk achteraan! :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
BobvK schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:20:
Veel plezier voor degene die morgen gaan!

Zojuist een race gedaan van de NASCAR iracing series op Michigan, en echt alles ging fout wat fout kon gaan.

Om te beginnen de start gemist, waardoor ik dus helemaal achteraan kon beginnen met een achterstand. Gelukkig niet op een rondje gezet. Bij de eerste restart spin ik vervolgens de wagen het gras in bij het uitkomen van turn 2. Lig dus weer ver achter.

Een lange green flag run volgt waarin ik me weer langzaamaan vooruit breng. Bij de volgende safetycar rij ik te snel door de pitstraat dus kan weer helemaal achteraan aansluiten. |:( Kan ik dus weer van voor af aan beginnen.

En bij de laatste restart met nog 4 ronden te gaan spinnen 2 personen voor mij. ik ontwijken en er omheen gereden, krijg ik een black flag voor inhalen voor de streep. 8)7

Finish ik dus uiteindelijk achteraan! :P
ehj, je finished tenminste :D gister wat indycars op Michigan gereden, echt hyeerlijk racen maar OMG wat een ontwijkskillz moet je hebben daar.... heb 3 restarts achter elkaar iemand voor me gehad die spinde :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:51

Niellie41

[object Object]

Eindelijk thuis en achter mijn computertje. Even iRacing updaten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

hihi.... prioriteiten he :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nou, Corvette raceje gedaan voor de verandering, duurde niet zo lang...
Niellie41 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:57:
Welkom terug ;) Ik heb trouwens net een practice gestart voor de NEO race dus mochten er mensen zin hebben om wat op Spa rond te rijden met realistic weather dan ben je welkom ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
En nog een race over in lap 2, jeej. Auto breekt gewoon uit midden in de bocht en stuurt niet meer, rij rustig de muur in zonder enige kans hem te corrigeren.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Mensen heel veel plezier morgen ik zal aan jullie denken als ik in het zonnetje sta!
Tot over 2 weken :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:52

elni

Carrot

Veel plezier morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Niellie41 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:57:
kun je gelijk aan de slag met set-ups maken voor de trucks. manman, ik zuig echt erg daarin, maar hem alleen maar slechter :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
TuxieDeni schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 00:17:
Mensen heel veel plezier morgen ik zal aan jullie denken als ik in het zonnetje sta!
Tot over 2 weken :)
Fijne vakantie Deni :)

En tot vanmiddag iedereen die komt karten/bbq'en. Heb er zin in *O*

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
+1 voor een iOS app :p

Veel plezier met karten en BBq-en voor diegene die gaan.
Misschien had ik toch ook wel moeten gaan ipv zo waarschijnlijk 3e nederlaag van mijn clubje moeten aanzien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Als iemand van de karters 3 schermen en een CSW wil proberen bij mij thuis moet je je ff via een DM melden ;)
Ik woon ca. 1/2 uurtje rijden ten oosten van de kartbaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dat wil ik wel, maar eigenlijk ook niet :P M'n GT3 begint te kraken aan alle kanten en als ik nu een CSW probeer weet ik al wat er morgen besteld gaat worden. Dat vindt m'n bankrekening niet zo leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Veel plezier aan degene die gaan karten/barbecuen.

Zometeen ff wat voorbereidingen doen ivm met triple screens. 2 komen er deze week binnen. Ik ga ze verlopig op mijn tafel plaatsen ipv een mount.

[ Voor 16% gewijzigd door Bullus op 18-08-2013 11:12 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Veel plezier aan iedereen die gaat karten!

Vanmiddag maar even iRacing weer eens opstarten. Gisteren had ik er geen puf meer voor.
Nu ben ik ook iRacing op mijn MBP aan het installeren en het is super dat ik geen grijze auto's en helmen meer zie op de site en forum. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Draait het goed op een Macbook Pro?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Je moet er niet te veel van verw88. Maar goed genoeg voor spectaten of een replay op ca. 70 fps met medium settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:21
Zo win je niks en zo heb je ineens drie overwinningen op rij :) Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik niet in de hoogste splits zat maar ik ben allang blij dat ik weer een aantal overwinningen kan bijschrijven. Ook mooi dat de pc blue screened precies nadat ik ben gestopt nadat ik was gefinished. Het zit dit weekend dus ook eens mee :) :p

Iedereen die straks gaat karten/bbq'en veel plezier, hoop voor jullie dat het droog blijft vanaf nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

JoepW schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:30:
Je moet er niet te veel van verw88. Maar goed genoeg voor spectaten of een replay op ca. 70 fps met medium settings.
Ik race nu op een Vaio van 3 jaar oud, detail op laag (boeit me niet zo) dus het zal vast een stuk beter zijn dan wat ik nu heb. En ook een Logitech Wingman formula force uit jaar 0, dus er valt nog een hoop aan mijn gear te verbeteren :-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Mannen veel plezier vanmiddag in Eefde. heb tot het laatste moment gehoopt dat ik het zo kon plannen om nog te komen kijken en BBQen.
Helaas lukt het niet.

Benieuwd naar de verhalen vanavond en morgen!

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
collin schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:42:
[...]

Ik race nu op een Vaio van 3 jaar oud, detail op laag (boeit me niet zo) dus het zal vast een stuk beter zijn dan wat ik nu heb. En ook een Logitech Wingman formula force uit jaar 0, dus er valt nog een hoop aan mijn gear te verbeteren :-)
En als toevoeging voor de Mac.... Alle stuurtje worden wel herkend, maar je hebt 0 FFB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Inpakken en wegwezen naar de kartbaan. Tot zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

themac1983 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 01:42:
[...]

kun je gelijk aan de slag met set-ups maken voor de trucks. manman, ik zuig echt erg daarin, maar hem alleen maar slechter :P
Vanmiddag wat gaan oefenen met een setup van 2 seizoenen geleden en reed er een 41.21 mee (race tape).
Er kan nog wel wat van af. Vanavond maar even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nou dat was een geweldige middag en avond! Net weer thuis, hopelijk komen de GoPro filmpjes snel :D

Uitgebreidere reactie volgt wel als ik weer achter de PC zit. Iedereen iig bedankt voor de gezelligheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ben ook weer thuis, heerlijk dagje en altijd leuk om de gezichten weer te zien. In de 1e race een geweldig gevecht gehad, in de 2e race had ik helaas pech dat ik precies in dezelfde kart kwam te zitten als race 1 en deze toch een flink stuk trager was dan de karts om mij heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook net weer thuis. Heb met ook prima vermaakt vandaag en lekker gegeten ook ! :9~ .

Heat 1 was prachtig, erg leuk gevecht gehad met Dirk en Roderic. Kart stuurde super, maar verloor enorm op het rechte stuk. Dat leverde wel erg veel leuke sidebyside momenten op! Aan't einde toen Dirk een betere run had dan eerder viel gelukkig voor mij de finish vlag en kon winnen met een halve kart lengte *O* . Zou weleens een leuke video kunnen zijn :Y

Heat 2 was ook erg vermakelijk van achteraf. De kerel van de kartbaan moest toen die mijn kart startte hard lachen en vertelde me dat ik een hele snelle kart had. Goede hoop dus om plekken goed te maken. De kart liep ook inderdaad een stuk harder, alleen bochten naar links... die wilde niet zonder een flinke bak onderstuur. Wel een geweldig leuk gevecht met Frank gehad die elke keer weer voorbij kwam in de linker bocht nadat ik hem had ingehaald. Uiteindelijk duwde ik m'n kart bij T2 ertussen en ging Frank na T2 rechdoor het gras in. Ik keek naar links en zag de kart hobbelen en een finke laag grond happen, moest eerlijk gezegd wel grinniken toen ik dat zag :Y) . Laatste ronde op 't rechte stuk Fabian nog kunnen inhalen.

Bedankt voor de organisatie Joep! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 22:37:
De kerel van de kartbaan moest toen die mijn kart startte hard lachen en vertelde me dat ik een hele snelle kart had. Goede hoop dus om plekken goed te maken. De kart liep ook inderdaad een stuk harder, alleen bochten naar links... die wilde niet zonder een flinke bak onderstuur.
En het bevestigt ook maar weer dat karts onderling heel erg verschillen. Ik zeg revange, maar dan alle karts ingesteld op een x gewicht :)

Voor iedereen was de bocht naar links een ramp :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ik kom net thuis :D Echt een super toffe dag gehad!

Iedereen bedankt voor vandaag! Ik ga zo nog even genieten van wat Eric op de film heeft gezet en wat op de GoPro staat. En ik denk dat ik alles wel gewoon op Youtube gooi en ook nog ff compilatie probeer te maken. Maar dat komt nog :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 12:29
Ben ook net thuis, gopro staat al te importeren, alleen van de 2e race is het alleen het begin leuk, daarna zie je niemand meer. :)

1e race heerlijke race gehad, en leuke gevechten met Fabian en BM achter me.

Mannen bedankt voor het origaniseren, was top, en iedereen bedankt voor de leuke races.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Inderdaad heel erg leuk :) Zo'n raceje is toch wel echt veel leuker dan time trialen, wat was dat gaaf zeg! Heat 1 hele tijd gevochten met Frank en Robbert, naast elkaar de bochten door, paar tikjes hier en daar konden natuurlijk niet uitblijven, erg leuk. Heat 2 reversed grid ging lekker bij het begin, pakte meteen wat plekjes maar werd daarna zowat 5 keer achter elkaar aangetikt waardoor ik helemaal terugviel naar laatste plek, maar daardoor had ik wel mooi zicht op het gevecht voor me met 4-5 man, dat waren geen tikjes meer maar gewoon beuken af en toe :+ Leuk om te zien..

Jammer genoeg is GoPro niks geworden (zo'n harnas heeft geen nut omdat je toch alleen je stuur zit te filmen) maar er zijn genoeg filmpjes gemaakt volgens mij, ik ben benieuwd :)

Wanneer weer? :D

Joep - heb jij de resultaten met namen erbij? Dan kan ik het op de site zetten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 18-08-2013 22:52 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
I'm in :) Wel weer een buitenbaan Circuit Park Berghem bijvoorbeeld.

[ Voor 17% gewijzigd door FabiandJ op 18-08-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zal morgen de uitslagen ff in een excel proppen en naar je sturen Nick.
Ook zal ik morgen de filmpjes en foto's ff on-line zetten.
Verder moest ik nog van Ed (van de Kartbaan) complimenten geven over de rijstijl van jullie allen! Bij deze, dus. ;)
En ja het was erg leuk en gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic

Roderic

iRacer

Dat was zeker een mooie dag. Iedereen voor het eerst ontmoet. En het karten was mooi, lekkere gevechten gehad en een zeer close finish in de 1e race. De 2e race was een beetje jammer met een kart die langzaam was op het rechte stuk. Maar dat gaf ook wel een paar leuke situaties.. Uiteindelijk nog naar huis moeten racen en met nog 2 minuten te gaan joinde ik de race. Wat ik uiteindelijk beter niet had kunnen doen maar goed..

Ben benieuwd naar de beelden van vandaag. Bedankt voor het organiseren Joep! Had je nog willen bedanken ter plekke maar moest er snel vandoor.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
blech, rukdag op Iracing vandaag. laatste 4 races ben ik door anderen in elkaar gereden, laatste race moest ik vol in de ankers om een crash te dodgen, komt de auto die 6 ffing seconden achter me lag VOL GAS bij me naar binnen... blech...

Ben er morgen btw niet bij, eten bij familie :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Hmm, die GoPro filmpjes.... Bij mij zie je in practice heat alleen maar m'n stuur en voetjes, in kwali al wat meer, en in heat 3 en 4 ook ietsjes meer. Eigenlijk net te weinig maar ik rij steeds met iemand dus is het wel leuk om te zien, maar je ziet de baan niet echt aankomen. Wat Eric heeft gefilmd is gelukkig wel heel erg leuk en ik heb alles wat hij gefilmd heeft achter elkaar geplakt en daar 1 film van gemaakt, die ik nu aan het uploaden ben. Die is 2,1 gig dus duurt ff. Ik zet 'm wel ff op prive ivm dat er gezichten te zien zijn, dus alleen te zien via de link die ik geef als die geupload is. Als iemand hier ook nog problemen mee heeft dan hoor ik dat graag.

Ben ook heel erg benieuwd naar wat Joep geschoten heeft! Bedankt allebei voor het camerawerk :D

Ik neem aan dat iedereen ontzettend benieuwd is naar mijn fuck up :X , ik zal die speciaal even uit knippen en uploaden :+

[YouTube: http://youtu.be/NDBNLrvHNaU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier alvast wat foto's...: KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Was erg geslaagd :) Dat racen is inderdaad veel leuker dan 'domweg' hotlappen :) Zeker de 1e heat was erg leuk. Fabian en ramsho voor me waren lekker in gevecht, en ik kon daarachter vrij aardig meekomen. Op het einde met 3 man redelijk aan een touwtje de baan over. Erg leuk :) Zat vlak bij Carlos toen hij bovenstaande 'issue' had. Liet 'm voor T2 voorbij, maar helaas voor hem ging dat in die slinger niet helemaal goed :X Was erg blij dat ik 'm even later weer zag rondrijden d:)b

Helaas in heat 2 materiaalpech. Op weg naar de grid stotterde de kart al behoorlijk, en bij het wachten sloeg ie al af. Dat hebben ze nog proberen te fixen, en de 1e 100 meter na de start leek er ook weinig aan de hand. Helaas begon ie daarna vrij snel weer kuren te krijgen en kwam het hele veld me dus voorbij. Gelijk de pits maar in. Kreeg op dat moment alleen een kart mee zonder remmen, ook niet ideaal :p Maar goed, kan allemaal gebeuren, al vind ik eigenlijk dat ze gister wel een beetje teveel karts hadden die problemen hadden, volgens mij zeker 3 of 4 van de karts waar wij mee reden hadden wel problemen.

Maar al met een al een erg leuke dag gehad, en zeker voor herhaling vatbaar!

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nou, dat was dus echt een supergeslaagde dag gisteren!

In de warming up met kart #9 gereden. Ging redelijk, al vond ik dat hij wel veel onderstuur had, met name naar rechts. Tijd van 38.7 gereden als ik het goed herinner, een ruime 1.5 seconde trager dan Rudy/Roderic. Vond het vrij veel maar ik ben nu eenmaal niet de snelste.

Kwalificatie weer in kart #9 en een 38.4 neergezet. Proberen om overal zo veel mogelijk snelheid mee te nemen de bochten door, wat best lastig was door het onderstuur. De tijd was goed voor een 10e plek op de grid, van de 13 starters.

Race 1 startte ik slecht omdat degene voor me niet wegkwam, en dus als laatste bocht 1 in. Zat dicht achter Julian (vriend van Carlos) en Carlos zelf. In ronde 2 ging het mis voor Carlos (zoals jullie konden zien :+) en doordat ik hard moest remmen schoot ik het gras in (dude met rood shirt). Daarna de hele race gevochten met Julian, mooi fair gevecht. Uiteindelijk ook als 10e geëindigd.

Race 2 startte in reversed grid, met reversed karts. Ik startte dus in de kart waarmee Rudy reed vanaf een derde plek. Wat een verschil! De kart liep harder op het rechte stuk, remde een heel stuk beter en had veel minder onderstuur. Heerlijk geraced met de andere Arjan en nog iemand (even vergeten wie, sorry). Ook weer als 3e geëindigd. Na de race schatte ik dat deze kart 0.5 seconde per ronde sneller was, dat bleek uiteindelijk precies een seconde te zijn! In deze race had ik een tijd van 37.4, wat genoeg was geweest voor een 5e plek op de grid in race 1. Jammer dat er zo veel verschil in de karts zit, maar ondanks dat lekker geraced.

En zo blijkt ook maar weer dat oefenen in een simulatie (:+) toch helpt. Heb de hele dag faire races gezien en goede stuurmanskunst.

Daarna nog lekker afgesloten met een goede BBQ (bedankt Eric voor het bakken!).

Nogmaals bedankt voor het organiseren en de gezelligheid, wat mij betreft doen we dit vaker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Leuk om alle verhalen te lezen, ik heb ook echt een geweldige dag gehad. Erg gezellig en inderdaad erg netjes en snel gereden iedereen!

Practice had ik kart 21 die heerlijk aanvoelde en volgens mij wel vrij snel was, er was niemand me voorbij gekomen. Dus vol goede moed de Q ook in 21 gestapt. Na 7 laps gaf the throttle linkage er de brui aan en zat voor mij een serieuze verdere poging tot Qualify er wel op. De pitstraat nog wel kunnen halen en daar kartje 7 meegekregen waar eerst Nick in had gereden. Nou Nick had er geen woord over gelogen, daar zat gewoon GEEN rem op. Dus geen poging meer kunnen doen om te verbeteren. Al met al mocht ik dan nog niet klagen, want ik had met 21 toch nog een 3e tijd neergezet.

Voor de race geen idee in welke kart ik zou belanden, dus even naar de jongen van de baan gelopen en gevraagd welke kartnummers er nieuw waren. Dat was 11 en 17, ik vroeg aan hem waar ik dan het beste in kon gaan zitten en hij sprak al lachend uit ga dan maar in 17 zitten. Nou daar ben ik hem dankbaar voor want die kart was dus de snelste van de baan blijkbaar. Maar met Rudy en Roderic om me heen had ik dat ook wel nodig. Heb echt een ontzettend gave eerste race gereden, geen seconde ging er voorbij zonder of aan te vallen of te verdedigen. En uiteindelijk dus een erg close finish met een diff van 0.00 gehad (aldus de papieren)

Race 2 zat ik in kart 16 door de reversed grid en order. Ik merkte niet direct heel veel verschil met de vorige kart, alleen ietsjes minder snel op het rechte stuk misschien. Als 13e gestart en wederom een fantastische race gehad. Heb mezelf naar een 5e plek weten te rijden, maar inhalen was zeker niet zo makkelijk iedere keer.

Afsluitende BBQ was ook goed verzorgd, nog dank voor intrim kok Eric!

De filmpjes ben ik aan het uploaden, ik zet ze uncut online en dan mag iemand met meer (film)talent er van mij mee doen wat ze willen. Er zitten zeker mooie stukken tussen.

Bedankt Joep voor de organisatie, het was helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zo dat was me een leuk dagje. Ik heb me goed vermaakt.

Begon ietsje luguber met een hart stilstand van iemand die in een heat ree toen we net aankwamen op het circuit. Uit eindelijk werd die door een Ambulances afgevoerd naar het ziekenhuis. Daardoor was er een kleine vertraging maar dat was niet meer dan logisch.
Weer zat echt mee. Zonnetje brak door en het was goed te doem.

Practise ging best lekker en kon goed rond komen in kart 13. Daarna dus de kwalificatie waar we voor het eerst tijden zouden zien (practise gereden zonder dat we wisten wat we reden). Daar weer men rondjes kunnen doen alhoewel ik wel zag dat Roderic stukje sneller was. Toen ik achter hem zat liep hij elke ronde ietsje weg. Bij uitslag bleek dat ongeveer halve seconde per rondje te zijn. Ree uit eindelijk de 5de tijd net achter Dirk en Nick (3 en 5 honderste verschil :) )

Heat 1:
Race verliep in het begin lekker kon goed weg komen bij de start en heb een rondje zelfs 3de gelegen echter daarna moest ik enorm verdedigen en moest ik uit eindelijk toch nog wel wat plaatsen weg geven (niet zonder slag en stoot). Maar wel erg leuk kunnen vechten en zeker veel leuker dan beetje simpel rondjes rijden voor snelle tijd.

Heat 2:
In deze heat moest ik in de kart van Ramsho (nr 8) plaats nemen. Nou dat was even wennen in de race. De bandjes waren volgens mij best aan vervanging toe. Eerst dacht ik dat ze wat koud waren van het lang stil staan voor de start maar zelfs na 2 a 3 rondjes rijden zat er niet veel verbetering in. Ding onderstuurde elke bocht en was echt aan het harken met de kart. Daardoor niet echt kunnen aanvallen maar toch redelijk lang nog op p7 kunnen rijden volgens mij. Echter in de laatste ronde kreeg ik een zet van Hoogie waardoor ik bijna rond ging. Zo nog 2 plekken verloren aan Hoogie en Nick maar ja dat hoort ook bij racen :) :) .

BBQ was ook goed geregeld met onze persoonlijke kok Eric. :)

Nu wel een beetje bont en blauw trouwens door het geschuif in de stoeltjes.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09 21:14

Hoogie2004

Whohooooo

Karten was super. Jammer dat de training geen tijden had, anders had ik toen al wat gezegd van de kart.
In race 1 meteen van p11 naar p9 bij de start, en na een rondenlamg gevecht met Nick en Robbert naar P4 kunnen rijden.

Race 2!was ik goed op weg tot Rudy voor mij vanuit het niets kwam in T2, en ik in T3 zand aan het happen was, kostte me 4 plekken em ik kon weer opnieuw beginnen. Toe ik Nick voorbij was gleed robbert ietsje weg in de rechter doordraaien waardoor ik hem niet kon ontwijken en hij een zet kreeg, volgens mij kwam Nick er toen ook no voorbij....

Gave dag in iedergeval.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
heeft iemand hier eigenlijk ervaring mee?
http://insidesimracing.tv...-for-your-fanatec-pedals/

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Nee, maar die is wel interessant, de prijs staat me heel wat meer aan dan die $ 100+ mod ervoor. Misschien eens overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Vanavond doe ik niet mee. Ik heb de Radical niet. Eens kijken of er genoeg mensen zijn voor de NASCAR C Class serie vanavond. Helaas heb ik geen set voor Michigan meer kunnen maken. Ik ga gewoon de fixed setup gebruiken. Die zijn de laatste tijd best goed.

Gisteren was ik al gaan oefenen op Bristol en ik heb met minimale veranderingen aan de fixed setup een 15.002 kunnen rijden. Van de week nog maar wat oefenen en tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Altijd leuk om de tijden wat gedetailleerd te vergelijken van zo'n dagje karten:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s3/kart_laptimes_t.png
En hier de einduitslag. De scoring is exact hetzelfde gedaan als voor een race in ons toernooi met 2 heats. Enkel is er geen straf uitgedeeld voor inc's ;)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s3/kart_uitslag.png

[ Voor 32% gewijzigd door JoepW op 19-08-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Niellie41 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:08:
Vanavond doe ik niet mee. Ik heb de Radical niet. Eens kijken of er genoeg mensen zijn voor de NASCAR C Class serie vanavond. Helaas heb ik geen set voor Michigan meer kunnen maken. Ik ga gewoon de fixed setup gebruiken. Die zijn de laatste tijd best goed.

Gisteren was ik al gaan oefenen op Bristol en ik heb met minimale veranderingen aan de fixed setup een 15.002 kunnen rijden. Van de week nog maar wat oefenen en tweaken.
Ik heb slechts 1 open race kunnen rijden deze week, maar in bocht 3-4 rijden de open setup mensen echt gewoon van je weg als je de fixed gebruikt. Was bij mij iig het geval. Ik had geen schijn van kans.

KAN natuurlijk ook aan mijn hoge ZUIG gehalte liggen maar dit verschil was wel erg groot en in de fixed kom ik aardig mee.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
JoepW schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:17:
Altijd leuk om de tijden wat gedetailleerd te vergelijken van zo'n dagje karten:
[afbeelding]
Meteen ook de bevestiging dat kart 5 ronduit ruk was :( Iig ik kreeg er niet meer uit...

[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 19-08-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Ziet er leuk uit. Ik zal proberen er volgend jaar ook bij te zijn!

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Mijn snelste tijd met de fixed setup (seizoen 1) was een 41.188. Hij is niet heel slecht.
themac1983 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:32:
[...]

Ik heb slechts 1 open race kunnen rijden deze week, maar in bocht 3-4 rijden de open setup mensen echt gewoon van je weg als je de fixed gebruikt. Was bij mij iig het geval. Ik had geen schijn van kans.

KAN natuurlijk ook aan mijn hoge ZUIG gehalte liggen maar dit verschil was wel erg groot en in de fixed kom ik aardig mee.
Je zou de RR trackbar 2 klikken hoger zetten. Dan draait de truck beter bij het uitkomen van de bocht. Het is waarschijnlijk wel een redelijke oplossing voor nu.

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 19-08-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:17:
[afbeelding]
En hier de einduitslag. De scoring is exact hetzelfde gedaan als voor een race in ons toernooi met 2 heats. Enkel is er geen straf uitgedeeld voor inc's ;)
[afbeelding]
Gaaf overzicht! En ik weer dead center in de middenmoot 8) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strifejahh
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-02 14:58
Zo net een paar fanatec csr elite pedals besteld. Was aan het kijken naar de clubsports maar die zijn me toch net te duur.

iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Netjes hoor Rudy! Had finale 1 nog 1 of 2 laps doorgegaan dan was het heel misschien anders geweest. Maarja, hadden hadden...

Mijn GoPro beelden staan live, uncut en unsensored:
http://tolva.upexia.nl/iracing/GOPR1490.MP4
http://tolva.upexia.nl/iracing/GOPR1491.MP4
http://tolva.upexia.nl/iracing/GOPR1492.MP4
http://tolva.upexia.nl/iracing/GOPR1493.MP4

Bij elkaar is het iets minder dan 6GiB, de eerste twee filmpjes zijn van practice en qualify en daardoor niet erg boeiend. Maar voor de volledigheid heb ik maar alles geupload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Balen dat ik er niet bij was, maar gelukkig heb ik ook een hele gave racedag gehad, met ontzettend close racen, zonder schade dit keer :P

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:55:..........
Om de competitie bij het karten wat aan te scherpen stel ik de volgende iRacing dollar prijzen ter beschikking:
  • $10 Voor de winnaar van de top split
  • $5 Voor de winnaar van de 2de split
  • Als er geen 2de split is zal deze $5 worden verloot onder de rijders met uitzondering van de winnaar.
........
Deze belofte komt neer op:
Ruudje123 ontvangt $ 10,- voor de overall winst.
En met een random generator is finish positie 5 (Streskip) in de prijzen gevallen voor de 2de prijs van $ 5,-. Dat is dan meteen ook een goede vergoeding voor de 'kinderbeveiliging' in de kwalificatie _/-\o_
De prijzen zijn inmiddels aan jullie ter beschikking gesteld vanuit de GoT-iRacing tegoeden.
Na aftrek van deze prijzen is het saldo van GoT-iRacing als volgt:
Saldo: $ 92,50 = 123 hosted sessies van 2 uur = ongeveer tot medio 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

d:)b Joep, ik vind dat de troostprijs mooi terecht is gekomen!

En voorlopig nog genoeg geld om nog "even" te kunnen hosten, mooi zo dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

Ik kwam er na mijn registratie bij iRacing pas achter dat ik een referral had kunnen opgeven, zodat er nog wat meer racejes gehost kunnen worden, maar daar is het nu zeker te laat voor lijkt me?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09 21:14

Hoogie2004

Whohooooo

Support mailen dat je het vergeten bent. Zou moeten kunnen lijkt me....

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Heeey leuk!! :D Bedankt voor de prijs _/-\o_

Hier het camerawerk van Eric:
[YouTube: http://youtu.be/s8Jm43Xrhfg]
Vergeet 'm niet op HD te zetten :P

[ Voor 12% gewijzigd door Streskip op 19-08-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic

Roderic

iRacer

Niet zoveel foto's gemaakt maar bij deze:

https://drive.google.com/...p6VTRWd1JnYk0&usp=sharing

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Prachtige foto's Roderic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Streskip schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:21:
Hier het camerawerk van Eric:
[video]
Vergeet 'm niet op HD te zetten :P
Raw en uncut......haha

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic

Roderic

iRacer

Dankje!

Als men de foto van zichzelf wil gebruiken voor Facebook of iets dergelijks, ga je gang. Wel even logo laten staan aub. (Of anders een naamsvermelding in de beschrijving).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 08:55
Inderdaad
Server Error in '/' Application.
;)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ehh.. bij mij werkt het gewoon :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Bij mij ook niet..... :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Even cache refreshen ofzo? Ctrl+F5 of Shift+F5?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Hier werkt het ook niet. (Ipad)

[ Voor 12% gewijzigd door Bullus op 19-08-2013 17:00 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Waarschijnlijk moet je eerst even inloggen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bij mij werkt het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Na inloggen werkt het idd...en Joep niet gereden?

|2600k|Asus 290|

Pagina: 1 ... 97 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.