iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.726 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
NickThissen schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:18:
't is ook wel erg moeilijk een file upload box te maken die gaat klagen als je niet .rpy upload :')
daan gaan mensen gewoon random files met een .rpy extentie maken en toevoegen :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:48

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik mis nog 7 betalingen voor het karten: KLIK

Ook als de baan nat is gaat het karten gewoon door! Dus neem regenkleding mee..... voor het geval dat ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:23

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:04:

Maar voor het karten zondag heb je geen i-net nodig. Dus dan doe je toch wel mee? ;)
Natuurlijk :)

Krijgen we nog een mail met routebeschrijving / tijdsschema o.i.d.? (of heb ik die gemist..)

Ah joep :) Ga nu betalen

[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 14-08-2013 09:49 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alle deelnemers hebben een DM op het iRacing forum gekregen!
Met daarin alle info.
Indien je deze DM niet hebt ontvangen stuur me dan even een berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Laatst online: 21:23

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:10:
Alle deelnemers hebben een DM op het iRacing forum gekregen!
Met daarin alle info.
Indien je deze DM niet hebt ontvangen stuur me dan even een berichtje!
Ah :)

Daar was ik ook al 2 weken ofzo niet meer geweest :+
In ieder geval tot zondag!

Qua vervoer, ik vertrek vanuit Roggel (Limburg) dus wie wil kan meerijden (of als iemand er in de buurt komt, stap ik natuurlijk met plezier in)

[ Voor 17% gewijzigd door Hoogie2004 op 14-08-2013 10:48 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:36
Hoogie2004 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:25:

Qua vervoer, ik vertrek vanuit Roggel (Limburg) dus wie wil kan meerijden (of als iemand er in de buurt komt, stap ik natuurlijk met plezier in)
Dat is wel lekker dicht bij mij (Herkenbosch), maar wel precies de verkeerde kant op :+ Even kijken of we iets handigs kunnen plannen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Voor degene die 3 monitors hebben, hoeveel fps halen jullie minimaal?
Graag met resolutie en videokaart.

Ik zit te kijken naar 3x120hz monitoren (1920x1080) en ben benieuwd of het mogelijk is om minimaal 120fps te halen met 3 schermen met redelijke grafische ingame instellingen.

[ Voor 8% gewijzigd door Bullus op 14-08-2013 16:35 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:55
Red Baron schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 03:09:
Ik weet niet of jullie FPS fanaten het al gezien hadden in de release notes, maar tegenwoordig word het ook gelogd in de telemetry output.

Hier bijvoorbeeld de info van de L49 race op spa van maandag.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4903492/got/motec-fps-cpu.jpg
Ik zit dus op zo'n hosted race met een niet al te groot veld niet constant boven de 120.
Settings zijn niet 100% max, maar wel redelijk hoog en dat alles op een i3570k + 7950.

[ Voor 17% gewijzigd door Red Baron op 14-08-2013 16:50 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bullus schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:34:
Voor degene die 3 monitors hebben, hoeveel fps halen jullie minimaal?
Graag met resolutie en videokaart.

Ik zit te kijken naar 3x120hz monitoren (1920x1080) en ben benieuwd of het mogelijk is om minimaal 120fps te halen met 3 schermen met redelijke grafische ingame instellingen.
Met deze Hardware: https://docs.google.com/s...hlU1RTcVVERVE&usp=sharing
En deze settings:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s3/grafset.bmp
Zit ik op Spa en Suzuka met een veld van 20+ tussen de 130 & 250+ FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Thanks heren , dan is het zeker mogelijk aangezien mijn resolutie iets lager wordt.

Nog 1 vraagje; welke actieve displayport converter gebruiken jullie, zodat het zeker goed werkt? Ook die 120hz aankan.

[ Voor 5% gewijzigd door Bullus op 14-08-2013 20:58 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 09:19
Joep, druk even op Disable DXTn.
Worden je auto's mooier en het kost je nagenoeg geen fps.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik kan ineens geen sessies meer joinen.. :S Hij moet tien keer laden ofzo en dan 'Could not connect to server'... Wel eens heel af en toe een enkele keer last van gehad maar nu echt elke keer, in elke series en elke sessie, uit en inloggen helpt ook niet.. Iemand anders ook last van?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:23

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:14:
Ik kan ineens geen sessies meer joinen.. :S Hij moet tien keer laden ofzo en dan 'Could not connect to server'... Wel eens heel af en toe een enkele keer last van gehad maar nu echt elke keer, in elke series en elke sessie, uit en inloggen helpt ook niet.. Iemand anders ook last van?
Wel eens gehad dat ie paar pogingen nodig gehad, maar zo vaak, nee. iRacing services al eens opnieuw gestart?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, werkte niet. Reboot van PC werkte wel... Vreemd, maar goed :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:09
YES, zojuist mijn eerste winst behaald in de skip. Was de hele race met een persoon in gevecht. Op een gegeven moment had hij er genoeg van en nam hij de leiding over. Dus op mijn gemak zat ik vervolgens achter die gast maar ik merkte ook op dat er iemand achter ons in de buurt begon te komen. Na twee ronden iets meer begonnen met pushen waarna ik hem alleen maar meer zag glijden. Ik hoopte stiekem op een grote fout van hem maar die kwam maar niet tot die opeens heel wijd eerste bocht (suzuka) in ging en ik hem passeerde. Na het volgende rechte stuk kwam hij weer naast me en liet ik hem heel veel ruimte maar hij had zijn zenuwen niet onder controle, stuurde veel te vroeg in, spon (en raakte mij daarbij bijna) en vervolgens had ik 10 seconden voorsprong op de eerstvolgende. Een groot aantal bochten later spinde ik ook en had ik nog maar 2,5 seconden over. Dat werd dus nog even billen knijpen maar uiteindelijk toch nog met een voorsprong van zon 7 seconden gewonnen omdat die ander het al had opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
gtrNL schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:46:
Had je dat niet een paar dagen eerder kunnen zeggen? :P
Ik was wat screenshots aan het maken van de WCS race en zat me te ergeren dat wat logo's op m'n auto ontzetten lelijk waren in vergelijking met onboard beelden van de livestream.

Omdat ik in iRacing eigenlijk wel op de max had staan heb ik allemaal verschillende combi's in de Catalyst settings zitten proberen tot ik uiteindelijk die setting eens per ongeluk aanzette. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
stoofpeer schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:57:
YES, zojuist mijn eerste winst behaald in de skip. Was de hele race met een persoon in gevecht. Op een gegeven moment had hij er genoeg van en nam hij de leiding over. Dus op mijn gemak zat ik vervolgens achter die gast maar ik merkte ook op dat er iemand achter ons in de buurt begon te komen. Na twee ronden iets meer begonnen met pushen waarna ik hem alleen maar meer zag glijden. Ik hoopte stiekem op een grote fout van hem maar die kwam maar niet tot die opeens heel wijd eerste bocht (suzuka) in ging en ik hem passeerde. Na het volgende rechte stuk kwam hij weer naast me en liet ik hem heel veel ruimte maar hij had zijn zenuwen niet onder controle, stuurde veel te vroeg in, spon (en raakte mij daarbij bijna) en vervolgens had ik 10 seconden voorsprong op de eerstvolgende. Een groot aantal bochten later spinde ik ook en had ik nog maar 2,5 seconden over. Dat werd dus nog even billen knijpen maar uiteindelijk toch nog met een voorsprong van zon 7 seconden gewonnen omdat die ander het al had opgegeven.
Gefeliciteerd!
Ik dacht juist dat het wel veel FPS kostte. Nou dan gaat dat weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Netjes stoofpeer :)

Joep: volgens mij kost het ook amper FPS, het 'probleem' was volgens mij dat je veel meer geheugen verbruikt (veel hogere resolutie textures denk ik?) en daar heb je toch wel genoeg van, en vooral op drukbezochte servers zou dat problemen op kunnen leveren (zie NEO Spa race tijd terug waar zowat het halve veld disconnect kreeg). Dat is inmiddels volgens mij wel opgelost...

[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 14-08-2013 21:07 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Ik zat wat te lezen op het iforum over triple 120hz en dat wordt me een te duur geintje.
Je hebt nl ook voor alle aansluitingen (3x) een actieve dual link adapter nodig en die kosten rond de €100,-/stuk. (Bv van club-3d)...

http://members.iracing.co...t/25/1420838.page#3095196

[ Voor 13% gewijzigd door Bullus op 14-08-2013 21:37 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullus schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:30:
Ik zat wat te lezen op het iforum over triple 120hz en dat wordt me een te duur geintje.
Je hebt nl ook voor alle aansluitingen (3x) een actieve dual link adapter nodig en die kosten rond de €100,-/stuk. (Bv van club-3d)...
Dit hangt met name van je schermen af. Als die namelijk een display poort hebben, kun je het zonder de active display adapters. Ik heb mijn Eyefinity opstelling met 1x DL-DVI en 2xmDP->DP aangesloten en dat loopt als een zonnetje met 120hz.

En ja, die active display adapters zijn echt duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Nee die hebben dat niet, het ging om de asus vg236he monitoren met DL-dvi en hdmi.

Dan even rondkijken voor normale monitoren (60hz)

[ Voor 37% gewijzigd door Bullus op 14-08-2013 21:46 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Bedankt! _/-\o_
iracing ziet er ineens veel scherper uit dan voorheen! Pas een nieuwe pc gekocht en vond het over het algemeen niet zo'n grote verbetering ten opzichte van mijn 6 jaar oude pc die het begeven had. Wel al wat instellingen aangepast, maar dit maakt het een stuk scherper zonder al te veel verlies aan fps. :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:32
Als iemand zondag een chesty wilt lenen voor een heatje dan kan dat, geef het alleen even aan nu, als je dat zou willen, anders wordt er dalijk dubbel geboekt :P
Afbeeldingslocatie: http://www.gohero.nl/wp-content/uploads/2013/01/chesty-3.jpg

Ik ga 'm zelf waarschijnlijk op m'n hoofd plakken, dus ik denk dat ik 'm niet ga gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hmm misschien wel! Ik wil mijn GoPro wel meenemen maar heb geen eigen helm, en volgens mij kun je hem niet zomaar op een rental plakken want je krijgt hem er niet meer af ofzo??

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mag je anders een helm gebruiken die je ook tijdens wintersport gebruikt? Dan neem ik die mee zet ik daar mijn GoPro op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Ik denk dat full face wel verplicht is......

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Deploy sim updates.

Thursday 15-Aug-2013 1400 UTC

EDT(-4)
0400 Hosted Sessions*
1000 Service Down
1200 Service Up

UTC
0800 Hosted Sessions*
1400 Service Down
1600 Service Up

AEST(+10)
1800 Hosted Sessions*
0000 Service Down - 16-Aug
0200 Service Up - 16-Aug

Sessions in progress at the start of maintenance may be terminated. There will be no record of such events whether official or not.

(*) Hosted sessions are allowed that do not overlap the service maintenance period. For example, 6 hours before the service is down, you can create a hosted session that lasts 4 hours, but not one that lasts for 6 hours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 13:49

Kan aan mij liggen maar dacht dat je maar 1 actieve adapter nodig hebt voor 3 schermen... Zo werkt het hier toch...
Heb er nog 1 liggen trouwens want had de verkeerde besteld. Had dp ipv mini dp of net andersom, zal morgen eens kijken.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Of een FLEX-kaart kopen, drie schermen zonder enige adapter rechtstreeks in de kaart.....overigens gaat het met drie 60 Hz-schermpjes helemaal dikke prima!! Draai overal 100 fps...

iRacing Profiel

• Bullus
Fragbeestje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:00:
[...]

Kan aan mij liggen maar dacht dat je maar 1 actieve adapter nodig hebt voor 3 schermen... Zo werkt het hier toch...
Heb er nog 1 liggen trouwens want had de verkeerde besteld. Had dp ipv mini dp of net andersom, zal morgen eens kijken.
Dacht ik eerst ook,maar met 120Hz heb je het blijkbaar bij elke aansluiting nodig.
_______ACTIVE ADAPTERS_______

Fellow iRacers have used the following adapters and validated that they work across; 5xxx, 6xxx and 7xxx series cards.

•Single Link DVI adapters and cables will only support resolutions up to 1920x1200 and a maximum refresh rates at or below 60Hz at that resolution.

•HDMI output does not support 120Hz. Period. It's a hardware limitation - if you want to know the specifics, ask me.

You must use Dual Link DVI cables if...

•You are using monitor resolutions larger than 1920x1200 (such as most 30" computer monitors)

and / or

•want to run refresh rates above 60Hz (example, the new 120Hz monitors)

Yes, but only in specific scenarios;

-The card must be a newer 7xxx or 6xxx series with at least two mDP or Display Port outputs and at least one DVI output.
or
-5xxx series Eyefinity 6 Editions (these are cards that only have 6 mDP outputs). All other 5xxx series cards will not work for 120Hz.

-On 7xxx, 6xxx and 5xxx series cards, all the mDP / DP outputs being used for DVI must be using active mDP/DP to DVI-DL adapters. At this time, only the Apple and Club 3D DP or mDP to DVI-DL adapters work - check the Adapters Section for product page links.

-7xxx series card with only one DVI port - the DVI output is Dual Link. Any card configurations with more than one DVI port, check the manufacturers site. Generally, only one of them is Dual Link capable.

-6xxx series cards running 120Hz must be configured using two active mDP/DP to DL-DVI and only the top DVI port.

-The lower DVI port on 6xxx series cards will not allow you to run 120Hz. .

-Configurations other than the above will not run 120Hz monitors. Regardless of what you read.

If you want the technical background as to why, ask me because it's not my opinion, it's an actual hardware limitation
Bericht is van 2011, zal eens even zoeken of het nu nog steeds nodig is...

|2600k|Asus 290|

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voor de Mac bezitters. Heel stil en stiekem is de Mac versie al een tijdje beschikbaar: KLIK
En iRacing heeft op kantoor een probleem met de stroom. Zal mij benieuwen of de update vanmiddag doorgaat.

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-09 18:33

Volgens mij kun je vaak wel 2 monitoren aansluiten d.m.v. DVI en dan een 3e monitor met een actieve DP naar DVI adapter. En die kosten volgens mij geen € 100,- stuk.

pricewatch: Sapphire Active DisplayPort naar DVI Adapter

• Bullus
Zo zal het waarschijnlijk ook werken maar dan niet op 120hz maar max. op 60hz.
Probleem is de 120hz, wat ik zo lees op het iforum.

|2600k|Asus 290|

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Dual-Link DVI doet 120hz, DisplayPort ook, HDMI niet.

Dus als jouw videokaart 2x DualLink DVI poorten heeft en 1x DisplayPort kun je toe met 1 actieve convertor. Wanneer de verdelingen 1x DL DVI en 2x DP is, dan dus wel 2 actieve convertors nodig, of de monitoren moeten zelf DP snappen, wat de hele convertors overbodig zou maken.

Als je de keuze en kans zou hebben zou ik voor het laatste gaan, maar ik ben niet erg bekend met wat er op de markt is van 120hz/144hz monitoren.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:45
Interessant, lees dat mijn videokaart ook 3 monitoren aan kan. Heb ik waarschijnlijk nog zo'n adapter en nog 1 monitor nodig. http://www.microcenter.co...R5_PCIe_20_x16_Video_Card

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 09:41

derx666

mecker ende blaet

Zo, na een lange tijd afwezig te zijn geweest door verschillende redenen hoop ik nu weer wat meer tijd te hebben om te racen en hier te ouweh**ren.
Heb wel NTM5 op de L49 en de Skip al getest, en vorige week zelfs nog ff snel een race in de skip gedaan op Road America. Kon in de topsplit nog vrij goed mee met de top. Was net door 2 man ingehaald (de 1e remde me uit, en door mn bagger lijn kon de 2e meteen er ook voorbij), toen degene die op P3 lag (vooraan ons groepje) bij het uitkomen van T1 het gras raakte en spinde. Ik probeerde hem nog te ontwijken, maar hij raakte nog net mn linker achterwiel, wat daardoor natuurlijk krom was. Een paar bochten later kon ik hem tijdens het aanremmen niet meer houden en spinde ik eraf. Na het towen nog verder gereden, maar ik lag zover achter dat ik niemand meer kon inhalen.

Mijn eerste indrukken van ntm5: *O* :)
Op de Skip rijdt het echt heerlijk, en ook de L49 is een berg fun. Wel errug listig, maar als je hem op de baan houdt is het echt geweldig. Heb volgens mij vorige week nog even in dezelfde sessie gereden waar Jubby ook nog een tijd heeft neergezet, en ik was zo te zien maar 1.2s. langzamer op Spa. Viel me nog mee aangezien ik er maar een paar rondes mee gereden heb. Maar tering... Wat een beest....

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Marc3l schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:24:
Interessant, lees dat mijn videokaart ook 3 monitoren aan kan. Heb ik waarschijnlijk nog zo'n adapter en nog 1 monitor nodig. http://www.microcenter.co...R5_PCIe_20_x16_Video_Card
Helaas kan de Nvidia 5xx serie nog geen 3 schermen tegelijk aan. Dit werkt pas sinds de 6xx serie. Je hebt wel 3 aansluitingen, maar je kunt er helaas maar 2 tegelijk gebruiken. Voor een 3e scherm heb je of een 6xx kaart nodig, of een 2e 560ti.

Cube Nuroad Race (2022)

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:45
derx666 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:31:
[...]

Helaas kan de Nvidia 5xx serie nog geen 3 schermen tegelijk aan. Dit werkt pas sinds de 6xx serie. Je hebt wel 3 aansluitingen, maar je kunt er helaas maar 2 tegelijk gebruiken. Voor een 3e scherm heb je of een 6xx kaart nodig, of een 2e 560ti.
Ah duidelijk bedankt voor de info.

• NickThissen
Welkom terug derx ;) We hadden je al gemist :)

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik jullie ook hoor :) hihi

Cube Nuroad Race (2022)

• Remco Tr
  • Laatst online: 13:45
Kak! Mn stuurtje doet het niet meer..

Fanatec GT3 rs hoofdkabel is kapot. (Kabel tussen buttons en printplaat)

Iemand ervaring mee? Geen garantie meer.

[ Voor 16% gewijzigd door Remco Tr op 15-08-2013 13:11 ]

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Ik ben ook blij dat je terug bent Derx.
Robbert had het namelijk nu op mij voorzien..

Op Zandvoort gaat ie ook lekker die L49 !

Zet net een PB : 1.41.866

[ Voor 5% gewijzigd door Jubby op 15-08-2013 13:19 ]

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ik ben nog aan het "werken" dus racen gaat ff lastig :) Vanavond eerst naar de fitness zooi, en waarschijnlijk daarna te bekaf om nog te racen :)

Cube Nuroad Race (2022)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

Phydomir

Dennis

Remco Tr schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:11:
Kak! Mn stuurtje doet het niet meer..

Fanatec GT3 rs hoofdkabel is kapot. (Kabel tussen buttons en printplaat)

Iemand ervaring mee? Geen garantie meer.
Even mailen naar fanatec.benelux@gmail.com. Grote kans dat je voor een paar euro die kabel kunt kopen en zelf kunt maken. Ik ben zelf heel goed geholpen toen mijn CSP vreemd deden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Arfman
  • Laatst online: 16:52

Arfman

Drome!

Mijn GT3 begint te ratelen als ik naar links stuur, klinkt niet echt fijn. Zal ook wel de reden zijn dat ik met de Radical op Interlagos niet echt goed rondkom en er met de HPD op Montreal echt helemaal niks van bak ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Remco Tr
Phydomir schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:39:
[...]

Even mailen naar fanatec.benelux@gmail.com. Grote kans dat je voor een paar euro die kabel kunt kopen en zelf kunt maken. Ik ben zelf heel goed geholpen toen mijn CSP vreemd deden.
Thanks mail is onderweg!
Arfman schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:57:
Mijn GT3 begint te ratelen als ik naar links stuur, klinkt niet echt fijn. Zal ook wel de reden zijn dat ik met de Radical op Interlagos niet echt goed rondkom en er met de HPD op Montreal echt helemaal niks van bak ...
Dat is je main kabel die tegen de Fan van je FFB motor aankomt. Ik heb daarvoor een fan guard besteld. dacht 40mm.

• Bullus
DirkT schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:50:
Dual-Link DVI doet 120hz, DisplayPort ook, HDMI niet.

Dus als jouw videokaart 2x DualLink DVI poorten heeft en 1x DisplayPort kun je toe met 1 actieve convertor. Wanneer de verdelingen 1x DL DVI en 2x DP is, dan dus wel 2 actieve convertors nodig, of de monitoren moeten zelf DP snappen, wat de hele convertors overbodig zou maken.

Als je de keuze en kans zou hebben zou ik voor het laatste gaan, maar ik ben niet erg bekend met wat er op de markt is van 120hz/144hz monitoren.
Denk dat ik maar de asus vg236he gewoon haal, maar dan met die goedkopere actieve converter.
Geen 120hz, maar wel 3 schermen op 60hz (main prio), single display wel 120hz.
Later kan ik dan evt die duurdere converters halen voor 120hz.

120Hz met DP beginnen de prijzen vanaf 300,-/stuk..

|2600k|Asus 290|

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Om nog maar niet te spreken van het geweld wat je nodig hebt om 3x 120hz 1080p 120fps+ stabiel en mooi te draaien...

• Bullus
Met de settings van joep, is het mogelijk om min. 120fps te halen. Hij heeft wel een 7970 maar met oc op mijn 7950 moet ik dat dan ook wel halen, ook is zijn resolutie wat hoger.

JoepW in "iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4"

|2600k|Asus 290|

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bullus schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:32:
Met de settings van joep, is het mogelijk om min. 120fps te halen. Hij heeft wel een 7970 maar met oc op mijn 7950 moet ik dat dan ook wel halen, ook is zijn resolutie wat hoger.

JoepW in "iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4"
De 7970 van mij is met oc, hè!
Update is aan de gang. Ben benieuwd wat er in de 'sim-update' zit. Zal wel de F1 zijn.

[ Voor 120% gewijzigd door JoepW op 15-08-2013 16:49 ]

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:46
even een vraagje tussen door omdat ik weet dat hier echte racefanaten zitten

Ik zit er over te denken en Wheelstand te kopen of een playseat
Maar er zijn er zou veel die zich als beste geven ..

Ik zit zelf te twijfelen

deze wheelstand
http://www.gtomegaracing.com/gt-omega-steering-wheel-stand

of

http://www.wheelstandpro.nl/nl/

of zou ik beter voor dit kunnen gaan

http://www.gtomegaracing....ro-racing-simulator-basic

of hebben je jullie een beetje iets

en ik heb trouwens een G25

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Red Baron
Mocht je die willen, ik heb er hier nog eentje nieuw in de verpakking zitten.
Anderhalf jaar terug eens gewonnen bij die insidesimracing March on Michigan,
maar ik gebruik het niet en ben tot op heden nog te lui geweest om hem eens op marktplaats o.i.d. te zetten . :z

• Bullus
JoepW schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:42:
[...]

De 7970 van mij is met oc, hè!
Update is aan de gang. Ben benieuwd wat er in de 'sim-update' zit. Zal wel de F1 zijn.
Hoeveel oc dan?
NTM5 voor de f1.

|2600k|Asus 290|

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Core Voltage unchanged
Power Limit + 20%
Core Clock: 1050 Mhz
Memory Clock 1340 Mhz

Ik wil eigenlijk nog hoger en heb ook een betere koeler liggen, maar heb geen zin in het montage werk :z

En mij i7 draait op: 4.2 Ghz

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:46
Red Baron schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:05:
[...]

Mocht je die willen, ik heb er hier nog eentje nieuw in de verpakking zitten.
Anderhalf jaar terug eens gewonnen bij die insidesimracing March on Michigan,
maar ik gebruik het niet en ben tot op heden nog te lui geweest om hem eens op marktplaats o.i.d. te zetten . :z
zal het even in mijn achterhoofd houden :)

En een is een G25 nog goed genoeg om echt goed te sim racen of zouden jullie zeggen nee eerst een ander stuur en pedalen kopen dan pas beginnen aan een race seat of stand

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
G25/27 is helemaal prima ;)

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 15-08-2013 17:30 ]

• Bullus
JoepW schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:23:
[...]

Core Voltage unchanged
Power Limit + 20%
Core Clock: 1050 Mhz
Memory Clock 1340 Mhz

Ik wil eigenlijk nog hoger en heb ook een betere koeler liggen, maar heb geen zin in het montage werk :z

En mij i7 draait op: 4.2 Ghz
Oww dat moet geen probleem zijn. De 7950 is zo'n 3-5% trager dan de 7970 op gelijke clocks.

[ Voor 7% gewijzigd door Bullus op 15-08-2013 17:49 ]

|2600k|Asus 290|

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:29:
Zo, na een lange tijd afwezig te zijn geweest door verschillende redenen hoop ik nu weer wat meer tijd te hebben om te racen en hier te ouweh**ren......
Welcome back ;)
De update loopt uit...

[ Voor 86% gewijzigd door JoepW op 15-08-2013 18:33 ]

• Jubby
UP!

• Jubby
Rare update, lotus49 update was "required"

De rest, waaronder ook de fw31, was not required maar optional.

• Bullus
Release notes van vandaag
Williams FW31

- Updated with the latest version 5 tire model, along with new setups.

Missed Start Physics Bug

- Fixed a bug where missing the start of a race and starting from the pit lane in an event that was configured to have no fast tows available would cause the car to start with improperly initialized physics resulting in very cold temperatures and a full tank of gas, which depending on the car could be much slower than it should be or faster than it should be.

Chevrolet Impala Class B

- Updated all setups to pass tech.

Chevrolet Impala-COT

Chevrolet National Impala

Chevrolet Silverado

Chevrolet SS-Gen6

- Updated atlanta_fixed setup.

Dallara IndyCar

- Updated indy_road_fixed setup.

Ford Fusion-Gen6

- Updated atlanta_fixed setup.

Lotus 49

- Added setups for all the tracks on the season's schedule, and updated the baseline setup too.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3209317.page

|2600k|Asus 290|

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jubby schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 18:42:
Rare update, lotus49 update was "required"

De rest, waaronder ook de fw31, was not required maar optional.
Bij mij alles optional, behalve de Sim zelf....

EDIT: Ik zag trouwens dat de McLaren werd geupdate. Maar die staat niet de release notes....
** EUR and AUS Farms Are Temporarily Unavailable ** Ow?

[ Voor 26% gewijzigd door JoepW op 15-08-2013 19:52 ]

• Remco Tr
Eidelijk is die bug opgelost. Dat als je uit pits start je met volle tank vertrekt.

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 12:29
Zo vandaag pakketje uit de US ontvangen, en gelijk gemonteerd op de Clubsports.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-KK6gfJOsBt0/Ug0XPVagPYI/AAAAAAAABUo/ZgvsWJ-yFkA/w600-h800-no/IMG_0746.JPG

Misschien inderdaad nog wel even wat proberen met de terug slag, want hij komt wel wat trager terug omhoog nu, maar het remgevoel is wel stukken beter.

(Mijn iRacing Profiel)

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Leuke mod, maar ik vind hem toch wel erg prijzig als ik eerlijk ben.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ramsho schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:02:
Zo vandaag pakketje uit de US ontvangen, en gelijk gemonteerd op de Clubsports.

[afbeelding]

Misschien inderdaad nog wel even wat proberen met de terug slag, want hij komt wel wat trager terug omhoog nu, maar het remgevoel is wel stukken beter.
Misschien eerst wat dunnere olie?
Heb je vast nog wel staan van de R/C hobby ;)

• ramsho
Olie zat staan in alle soorten, en er zitten ook schijfjes bij met 3 gaten , en 1 gat, dus er valt nog genoeg te experimenteren :)

En ja hij is prijzig, 75,-- dollar incl verzenden (58 euro) maargoed, heb zelf geen 3d printer staan, en het is wel netjes nu, dus ik vond het de moeite wel waard.
(zelf nog even een dial geprint en er op geplakt)

[ Voor 6% gewijzigd door ramsho op 15-08-2013 20:29 ]

(Mijn iRacing Profiel)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:23

BM

Moderator Spielerij
Hoe is de nieuwe Williams trouwens? :) Lees er op het forum lovende kritieken over. Zelf nog niet gereden, maar ik zou 'm toch amper kunnen vergelijken aangezien ik de oude amper/nooit gereden heb.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

BM schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 21:09:
Hoe is de nieuwe Williams trouwens? :) Lees er op het forum lovende kritieken over. Zelf nog niet gereden, maar ik zou 'm toch amper kunnen vergelijken aangezien ik de oude amper/nooit gereden heb.
Soort oude skip nieuwe skip. Er zitten ineens achterwielen onder en de wagen geeft voor mijn gevoel betere feedback. Met de oude banden vond ik er niets aan (formule wagens is niet mijn cup of tea). Met deze banden is het leuk om een paar rondjes te knallen!

Paul zal wel veel beter kunnen vertellen wat de verschillen zijn ;)

• Streskip
NickThissen schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:42:
Hmm misschien wel! Ik wil mijn GoPro wel meenemen maar heb geen eigen helm, en volgens mij kun je hem niet zomaar op een rental plakken want je krijgt hem er niet meer af ofzo??
SOLD! Haha :P Ja is goed Nick, en nee inderdaad die krijg je er zo goed als niet af. Ik heb 'm op mijn helm geplakt en ding zit echt muurvast. Je hebt wel het bescherm huisje voor je GoPro toch?

• NickThissen
Ja zo'n waterdicht ding zelfs (ook een andere maar nooit gebruikt, beter die doen dan?)

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik ben ook wel benieuwd naar RedBaron z'n reactie op de FW31. Wat ik op het forum lees ziet er zeer goed uit. Zelfs Joao Cardoso is positief, en die loopt al meer dan een jaar te zeiken over de FW31 :)

Cube Nuroad Race (2022)

• ramsho
Ik heb een motorhelm (integraal) met gopro mount er op geplakt, die neem ik sowieso mee, samen met de gopro uiteraard, wel leuk hebben vanaf meerdere plekken beelden zondag.

(Mijn iRacing Profiel)

• Streskip
NickThissen schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:40:
Ja zo'n waterdicht ding zelfs (ook een andere maar nooit gebruikt, beter die doen dan?)
Welke 2 zijn dat? Ik heb er maar 1, kan alleen het achterkantje verwisselen voor een waterdichte, maar die heb je pas nodig vanaf 100km/h of als het echt regent.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
100 ga je niet halen. Echte regen misschien wel :S

• NickThissen
Streskip schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 23:06:
[...]

Welke 2 zijn dat? Ik heb er maar 1, kan alleen het achterkantje verwisselen voor een waterdichte, maar die heb je pas nodig vanaf 100km/h of als het echt regent.
Afbeeldingslocatie: http://nickthissen.nl/Images/gopro.jpg

Het is alleen een ander achterkantje idd. Ik heb alleen ooit de waterdichte gebruikt (laatst nog mee in het zwembad onder water zitten filmen dus die werkt in ieder geval :p) die andere nog nooit. Ik neem gewoon alles mee en dan zien we wel.

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
ramsho schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 23:04:
Ik heb een motorhelm (integraal) met gopro mount er op geplakt, die neem ik sowieso mee, samen met de gopro uiteraard, wel leuk hebben vanaf meerdere plekken beelden zondag.
Inderdaad :) Nu nog een manier om de camera's in real time te draaien en van rijder te wisselen en even GlacierTV bellen of ze commentaar kunnen geven en dan kan de rest ook meegenieten van onze race :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 18:02

DutchDevil79

I race, therfore I am

Joep en Eric van de kant filmen dan. Moeten ze ff mooie plek opzoeken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:36

Niellie41

[object Object]

Vandaag vliegen we weer naar huis en morgenavond kan ik eindelijk de nieuwe build (+ fixes) uit proberen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Pff en ik zat me al te verbijten tijdens m'n vakantie in Luxemburg en Keulen van 1 week :+

Moet nog wel even kijken hoe ik zondag de regenkleding versier, ik heb namelijk geen regenkleding :D

Er gaat vast niemand uit omgeving Twente mee die met mij mee wil rijden? Scheelt weer benzine en is gezelliger.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ga echt niet de hele tijd staan filmen hoor. Als het niet regent zet ik een statief met camera erop aan en fotografeer ik wat ;)
Niel: goede terugreis! En zondag dan ff snel de auto in naar Eefde? ;)
Arfman: Dat is voor mij te ver om :)
En als je geen regenkleding hebt neem je toch gewoon een set droge kleding mee?

Roy Visser organiseert een leuke race serie:
Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/Tourist_Trophy/Images/Titel.png
KLIK

[ Voor 28% gewijzigd door JoepW op 16-08-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Er is minder dan een milimeter regen voorspeld, dus laat het of 1x een bui zijn, of wat slappe was. Ik pak lekker een droog setje mee, maar het zou me niks verbazen als we het amper/niet nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:26:
Ik bedoelde ook dat iemand met mij mee kan rijden, niet andersom ;)
Ga voor de zekerheid wel een droog setje in de kofferbak gooien, je weet maar nooit. Of misschien knoei ik wel heel erg tijdens de BBQ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
NickThissen schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 23:36:
[...]

[afbeelding]

Het is alleen een ander achterkantje idd. Ik heb alleen ooit de waterdichte gebruikt (laatst nog mee in het zwembad onder water zitten filmen dus die werkt in ieder geval :p) die andere nog nooit. Ik neem gewoon alles mee en dan zien we wel.
Zou je ff je afbeelding willen aanpassen? Hij is nu zo traag op mobiel. ;)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:26:
Ik ga echt niet de hele tijd staan filmen hoor. Als het niet regent zet ik een statief met camera erop aan en fotografeer ik wat ;)
Niel: goede terugreis! En zondag dan ff snel de auto in naar Eefde? ;)

Roy Visser organiseert een leuke race serie:
[afbeelding]
KLIK
Kom op Joep wij moeten pas echt werken in de kart. Beetje filmen al teveel. ;)

Regenkleding lijkt me ook niet echt nodig. Droge kleren mee nemen misschien wel handig alhoewel we vast een overal krijgen van daar. Zo'n lekker zweet ding.

En over die league. Ja leuk alleen vind ik het jammer dat ze de Mazda MX5 hebben gekozen. Niet mijn auto dus weet niet of ik mee ga doen. Maar voor mensen die denken er aan mee te doen kan ik aanraden mee te doen. De league met de McLaren was daar ook zeer leuk. Leuke groep om mee te rijden.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchDevil79 op 16-08-2013 13:42 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
DutchDevil79 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:11:
[...]

Kom op Joep wij moeten pas echt werken in de kart. Beetje filmen al teveel. ;)

Regenkleding lijkt me ook niet echt nodig. Droge kleren mee nemen misschien wel handig alhoewle we vast een oevral krijgen van daar. Zo'n lekker zweet ding.

En over die league. Ja leuk alleen vind ik het jammer dat ze de Mazda MX5 hebben gekozen. Niet mijn auto dus weet niet of ik mee ga doen. Maar voor mensen die denken er aan mee te doen kan ik aanraden mee te doen. De league met de McLaren was daar ook zeer leuk. Leuke groep om mee te rijden.
Ik zie een nieuwe league met de McLaren ook wel weer terug komen hoor.

En met betrekking tot regenkleding ja of nee, ik neem gewoon een andere broek en shirt mee en ik zie het wel.

[ Voor 7% gewijzigd door FabiandJ op 16-08-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
NickThissen schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 23:36:
[...]

[afbeelding]

Dat gaat goed komen!

Ik heb stiekem wel zin om in de regen te rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

vorig seizoen reed ik met de corvette in de gt challenge, dat was leuk..
nu heb ik een hele poos geprobeerd de oefenen in de gt challenge maar het is gewoon te hoog gegrepen nu het samengevoegd is. Ik zal denk ik het verdere seizoen in de touring car of global cup rijden. wie weet met de star mazda. Dat lijk me een betere cup.. Ik heb nog maar weinig Irating.. (1239) dus een stapje minder is beter denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Streskip schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:56:
[...]

Dat gaat goed komen!

Ik heb stiekem wel zin om in de regen te rijden :D
Ik heb dit ingegeven in iRacing voor het karten zondag:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s3/eefde_weer.png

En dit is de huidige voorspelling:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s3/eefde_voorspelling.png

Maar ja, realistic weather kan per bocht veranderen hebben we tijdens het Monday Tournament geleerd :+

Ik heb overigens voor alle rijders een sticker met echte en nick naam. Wel zo handig in het begin :P

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 16-08-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

53% kans regen en dan 0 mm hmm gaat bikkelen worden. hahaha

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

En die sticker is voor op ieders voorhoofd? :+

Moet zeggen dat ik er wel zin in heb, voor mij eerste keer op een buitenbaan karten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/32705956/P2FordGTProt_GT.jpg

En zo na een weekje pech door 2 crashende Ford GT in de laatste chicane P2 cadeau krijgen. Ik klaag niet. >:) >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Nog een kleine mededeling hier, vanavond zal de TS server tijdelijk onbereikbaar zijn. Ik moet wat onderhoud doen en zal proberen het zo kort mogelijk te houden. Ik laat weten wanneer hij weer terug online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

Phydomir

Dennis

DutchDevil79 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:01:
[afbeelding]

En zo na een weekje pech door 2 crashende Ford GT in de laatste chicane P2 cadeau krijgen. Ik klaag niet. >:) >:)
Dat ondanks het van de baan rammen van een niet nader te noemen HPD rijder. ;)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:13

Nickrsd

echt leek achtig..

eerste x kreeg ik een divebomb, 4x aan mn broek..
2de keer die gast die mij divebombe voorgelaten, spint hij meteen voor mn neus.. kon niet ontwijken.. 4x..

auto beschadigd, dus kreeg een zwarte vlag met rode stip erop, repair needed..
maar mijn auto reed nog hartstikke goed vond ik... dus ik door blijven rijden,

toen was ik gediskwalificeerd.. dat wist ik niet eens.. wat dom. flinke domper op mn irating/srating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nickrsd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:42:
echt leek achtig..

eerste x kreeg ik een divebomb, 4x aan mn broek..
2de keer die gast die mij divebombe voorgelaten, spint hij meteen voor mn neus.. kon niet ontwijken.. 4x..

auto beschadigd, dus kreeg een zwarte vlag met rode stip erop, repair needed..
maar mijn auto reed nog hartstikke goed vond ik... dus ik door blijven rijden,

toen was ik gediskwalificeerd.. dat wist ik niet eens.. wat dom. flinke domper op mn irating/srating
Dat is zuur, ja. Maar staat allemaal wel in de sporting code hoor ;)
Hier wordt ik trouwens heel hebberig van. Maar tja de staatsloterij werkt niet mee ($ 887,- ex. shipping) !
Afbeeldingslocatie: http://hargettprecision.com/misc/3P_Teaser_1_800.jpg
Afbeeldingslocatie: http://hargettprecision.com/misc/3P_Teaser_2_800.jpg
Afbeeldingslocatie: http://hargettprecision.com/misc/3P_Teaser_3_800.jpg
http://hargettprecision.c...3-pedal-system-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 09:19
Donders en deksels, die wil ik ook wel onder het bureau.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Die pedals zijn erg mooi ja, maar kwa techniek vind ik die van Niels Heusinkveld toch wel mooier in elkaar zitten.

Maar ook daarvoor moet de staatloterij eerst een keer uitkeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
.....

[ Voor 98% gewijzigd door JoepW op 17-08-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
JoepW schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:11:
[...]

Ik heb dit ingegeven in iRacing voor het karten zondag:
[afbeelding]

En dit is de huidige voorspelling:
[afbeelding]

Maar ja, realistic weather kan per bocht veranderen hebben we tijdens het Monday Tournament geleerd :+

Ik heb overigens voor alle rijders een sticker met echte en nick naam. Wel zo handig in het begin :P
Hahaha! Het is in ieder geval warm :*)

En goed idee die sticker, zwart op wit? Ik heb een hele zwarte helm.
Pagina: 1 ... 96 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.