DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
felicitaties .. had ook even liggen mee speccen tot ik kids moest weg doenArfman schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:31:
Haha cool, dankjewel!
Startte 12e, lag na 1 ronde 6e, haalde nog wat mensen in, toen een epic struggle met Darrell Taylor. Superclean, kon hem bijhalen door een achterblijver en haalde hem in in de chicane en de bocht voor start/finish. Klamme handjes
Uiteindelijk 3e geworden, meer zat er voor mij niet in maar wel erg tevreden. Radical rules!
Ik ben ook na de mazda in de skip gegaan, even wennen maar heel goed te doen hoor. EN erg drukke series, meestal gaan de races official en meestal is het wel een leuk veld. lap1 wrecks zijn wel erg standaard, dus voorzichtig die eerste paar laps en laat ze er maar voorbij als ze agressief rijden (Meestal houden ze dat toch niet de hele race vol en crashen ze wel)ray1979 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:22:
Hoi. Ik speel iRacing sinds eind juli en heb me goed kunnen uitleven in de Mazda cap de afgelopen wekenNa een SR van 4+ kan ik me nu ook wagen aan de D series, maar het valt me op dat de meeste van die series nogal uitgestorven zijn. Eigenlijk allemaal, op de Skip Barber na. Welke van de D series vinden jullie een aanrader? Is die Skip een beetje te handlen voor een nieuweling?
win 7 64bit
SPA @3.0GHz
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
30675, 120000, 167, 363, 255.625
SPA @4.0GHz
36052, 120000, 206, 382, 300.433
SPA @4.8GHz
38004, 120000, 234, 393, 316.700

Replay gepakt in SPA en gelogd met Fraps voor 120sec.(cockpit view)
Scheeld dus een hele pak als je je cpu overklokt.
[ Voor 6% gewijzigd door Bullus op 11-08-2013 12:13 ]
|2600k|Asus 290|

Was nog vervelender dan de eerste race omdat ik lekker aan het vechten was met Wayne Sanderson en ik al paar keer zag dat die last had met de druk van achteren (kleine foutjes). Had ik misschien nog kunnen pakken. Hij werd daarna ook nog is 3de in de race.
Boven de 4ghz niet zo veel meer.Bullus schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:45:
SPA @3.0GHz
30675, 120000, 167, 363, 255.625
SPA @4.0GHz
36052, 120000, 206, 382, 300.433
SPA @4.8GHz
38004, 120000, 234, 393, 316.700
[afbeelding]
[afbeelding]
Scheeld dus een hele pak als je je cpu overklokt.
Maar hoe heb je hem overgeklokt, met de bus of met de multiplier.
Indien je hem met de bus hebt overklokt, kan je hem dan ook eens op de hoge bus zetten (die je had bij 4+ghz) maar dan met lage multi om op 3ghz te komen en dan dat resultaat nog eens posten.
How do you save a random generator ?
Voor 3GHz zit je dan op ong.103.4 x29. Memspeed is 103.4x16=1654mhz.
Denk niet dat het zoveel uitmaakt.
De gpu liep trouwens op 1100/1500 en is de cpu de bottleneck (fps wordt hoger zodra je de cpu overklokt.)
Ik denk als de gpu op stock draait dat bij een bepaalde cpu snelheid de fps niet hoger wordt en dus de gpu de bottleneck wordt.
Kan ik ook wel eens testen met stock gpu.
[ Voor 49% gewijzigd door Bullus op 11-08-2013 01:47 ]
|2600k|Asus 290|
Ik vermoedde nl dat het meer met de bus en geheugen snelheid temaken zou hebben dan met alleen pure CPU snelheid, maar misschien is die bottleneck weg omdat ze een tijdje geleden overgestapt zijn naar 64bit.Bullus schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 01:14:
Met multiplier, met busspeed kun je maar tot ong. 103-105 komen met sandybridge. (Lucht/watercooling)
Voor 3GHz zit je dan op ong.103.4 x29. Memspeed is 103.4x16=1654mhz.
Denk niet dat het zoveel uitmaakt.
De gpu liep trouwens op 1100/1500 en is de cpu de bottleneck (fps wordt hoger zodra je de cpu overklokt.)
Ik denk als de gpu op stock draait dat bij een bepaalde cpu snelheid de fps niet hoger wordt en dus de gpu de bottleneck wordt.
Kan ik ook wel eens testen met stock gpu.
How do you save a random generator ?
win 7 64bit
cpu 3ghz
32779, 120000, 181, 365, 273.158
cpu 4ghz
34751, 120000, 228, 368, 289.592
cpu 4.8ghz
34816, 120000, 229, 368, 290.133
GPU gebruik, je ziet dat de gpu niet 99% belast wordt bij 3GHz en dus de cpu de bottleneck is.
Bij 4GHz en 4.8GHz is de gpu de bottleneck omdat de fps niet hoger wordt.

cpu 3ghz
33596, 120000, 179, 419, 279.967
cpu 4ghz
40864, 120000, 224, 457, 340.533
cpu 4.8ghz
42890, 120000, 250, 433, 357.417
Ingame settings

[ Voor 39% gewijzigd door Bullus op 11-08-2013 13:13 ]
|2600k|Asus 290|
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
EDITL zie dat ik qua snelste ronde slechts 0.3 seconde achter Xavier Busoms zit (iR van 6008!)
[ Voor 7% gewijzigd door Arfman op 11-08-2013 14:24 ]
Netjes Arfman, fijn dat de Radical wat meer leven gekregen heeft
De Lotus 79 is nog steeds een beetje dood helaas (nja, zelfde als vorig seizoen), ik weet niet zo goed waar ik die nog tussen moet proppen dus die sla ik deze week maar over
[ Voor 37% gewijzigd door NickThissen op 11-08-2013 14:24 ]
Vind zelf die van Paul beter.Arfman schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 14:57:
Zometeen de Proto/GT race van 3 uur rijden met de HPD. Gebruik jouw setup Nick, dus als het fout gaat is het jouw schuld
Verwijderd
Zat eerst nog in een groepje met o.a. Richard, maar die viel uit elkaar na een crash EDIT: het groepje dus, niet Richard godzijdank
[ Voor 3% gewijzigd door Arfman op 11-08-2013 16:17 ]
idd, Start ging volgens mij best redelijk, ben altijd voorzichtig ( dus langzaam) eerste paar rondes, zag dat ik voorop reed in het groepje, maar niet echt druk kreeg vanuit degene achter mij.Arfman schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 16:04:
Pfff, wat een slordige P/GT race zonet. ...
Langzaam tempo kunnen verhogen. En wat plaatsen opgeschoven doordat andere chrashten.
Oa crash van Arjan kunnen ontwijken.
Daarna kwam Paolo Muià opstomen, hij had TQ, maar ik denk te laat gestart, en was zichzelf aan het "ont-lappen". Toen hij een run op me kreeg bij Canada Corner liet ik 'm gaan, iets eerder geremd zodat hij binnedoor kon. Helaas nam ik net gras-randje mee tijdens aanremmen, waarbij ik helaas Paolo aantikte toen de auto uitbrak. Beide het grind in, en beide door kunnen rijden. Verder géén schade, en kon tempo weer goed oppakken.
Helaas later nog 'n keer 'n "Brain-fart" en door gewoon totaal rempunt te missen en toen zijwaarts de muur in. Dat was helaas het einde..
My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."
Verwijderd
edit : results
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2013 18:52 ]
Hier een linkje: http://www.viponlinesport...5-live-stream-online.html
Pff, wat een tijden .. in dat veld was ik ergens rond de 10e plek geëindigd. Best lap bij mij is een 17 midden geloof ik, er zijn mensen (zoals jij) die ruim on de 16 zitten. Volgens mij zit ik nu op het punt dat ik "out of talent" benVerwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:28:
bleeeh, wat een piep start zonet in de radical (top split) ... ik verkracht t1 aan de buitenkant en maar gras op aan gezien ik anders rond ging gaan ....achter aan bijna moeten aansluiten en gelukkig toch nog mooie consistente rondjes neer gezet eens ik het verkeer voorbij was ... uiteindelijk 6de met een paar seconden achter stand op 5 & 4 ... eerste keer dat ik een radical race zie splitten overigensziet er leuk uit met zo'n lekker vol veld , en een heel cleane race van iedereen
edit : results
Als ik iRacing start in windowed mode (om ff te spectaten( zakken de FPS terug naar 17fps als ik het window niet selecteer. Selecteer ik het window, dan haal ik de gebruikelijke FPS. Is er ergens een setting die niet-geselecteerde windows lagere prioriteit geeft ofzo?
ik heb ergens gelezen of gezien dat iracing zelf in een soort savings mode gaat als window niet gefocussed is. Weet niet of het ook uit te zetten is.Arfman schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:56:
OK, misschien weet hier iemand het.
Als ik iRacing start in windowed mode (om ff te spectaten( zakken de FPS terug naar 17fps als ik het window niet selecteer. Selecteer ik het window, dan haal ik de gebruikelijke FPS. Is er ergens een setting die niet-geselecteerde windows lagere prioriteit geeft ofzo?
Verwijderd
hehe idd sof van 3100 ... ook nog nooit ingereden, kwam ik ook maar pas achter als ik de results toevoegde, nouja pace zit er wel in op road atlanta (rondjes van 1.17.0) , ben de track pas beginnen leren kennen nadat ik de TEC race gereden had met de mclaren ...maar op het punt dat ik nu zit is ook de max voor mij hoor, training zit er niet altijd in, dus wil ik vooruit gang boeken dan ga ik mij moeten beperken tot één wagen ... gisteren ook eens even liggen stoeien met de lotus 49 ... pooohh wat een toffe bak is dat toch ... zat na wat stoeien op rondjes van 1.26 hoog maar het blijft een hand vol seg ... als ik in mijn vakantie wat meer tijd zou hebben (wat ik betwijfelArfman schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:22:
[...]
Pff, wat een tijden .. in dat veld was ik ergens rond de 10e plek geëindigd. Best lap bij mij is een 17 midden geloof ik, er zijn mensen (zoals jij) die ruim on de 16 zitten. Volgens mij zit ik nu op het punt dat ik "out of talent" ben
@iXiro: bedankt, zal het eens navragen op het forum. Op deze manier is het onbruikbaar namelijk
@Nick: die setup van Paul is wel trickier van achteren maar een klap sneller zeg, rij in m'n eerste getimede rondje 1 seconde (!) van m'n beste tijd af, pfff
EDIT2: Nick, kun jij me uitleggen wat het nut is van kwalificeren met 30 man tegelijk? Ik heb, behalve de outlap, geen enkel cleane lap kunnen rijden zonder altijd wel weer een tragere auto tegen te komen, uiteraard op plekken waar je er echt niet langskunt zoals in de esses. Wat doe ik verkeerd? Een gat laten vallen was onmogelijk, het was nog drukker op de baan dan tijdens een race

[ Voor 68% gewijzigd door Arfman op 11-08-2013 20:51 ]
Natuurlijk weet iemand het...Arfman schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:56:
OK, misschien weet hier iemand het.
In app.ini zit deze parameter:
reduceFramerateWhenFocusLost=1 ; set this to 0 to maintain full framerate when another program has the keyboard focus
Zet deze op 0 en de boel blijft vrolijk op max fps doordraaien
-.14SR trouwens, deze Q sessie. Daarom kwalificeer ik dus ook bijna nooit, ik heb daar vaak niet eens genoeg tijd voor en als ik tijd genoeg heb, is het vlak voor een hotsplit zodat het geen zin heeft.
Zo'n Q sessie voelt ongeveer zo:

[ Voor 61% gewijzigd door Arfman op 11-08-2013 20:56 ]
Tsja als je niet gespind was was er voor mij niks aan de hand geweest, maar nu moest ik de bocht wat krapper nemen waardoor ik dat beetje verloor. Geen probleem verder hoor, was al lang blij dat ik een rondje kreeg.Arfman schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:53:
Ja sorry daarvoor, zat zelf ook 0.2 seconde onder m'n tijd totdat er weer zo'n slome GT voor me zat
-.14SR trouwens, deze Q sessie. Daarom kwalificeer ik dus ook bijna nooit, ik heb daar vaak niet eens genoeg tijd voor en als ik tijd genoeg heb, is het vlak voor een hotsplit zodat het geen zin heeft.
Zo'n Q sessie voelt ongeveer zo:
[afbeelding]

http://members.iracing.co...nid=8863799&custid=125829
Was een flinke crash gebeurt in de 1e lap bij T5, kon gelukkig zonder kleerscheuren erlangs gaan.
Wezen battlen op pos 3 en 2 , uiteindelijk een gat kunnen slaan en een tijdje 2e gereden en opeens moest de nr 1 gaan pitten
|2600k|Asus 290|
Startte als laatste HPD (zal wel komen omdat ik disconnecte bij de Q en dus geen tijd had
Was sowieso nogal rommelig, gingen veel mensen af, gescheld op de voicechat .. leuk joh, die hoge SoF races
3 races gedaan in de Proto-GT met de Ford GT en in 2 races dus uitgeschakeld door mensen die terug kwamen op de baan en daar gister nog een erbij waarbij ik zomaar uit de race werd gegooid door de server. Erg vreemd want men internet deed het gewoon. later nog race van Nick gespectate en daar gebeurde ook wat vreemde dingen in de server. Denk dat de server gisteravond wat probleempjes had.
Was trouwens wel blij dat ik die race niet mee deed. Was de topsplit van Zondag avond en het was complete chaos. Heb nog nooit zoveel haantjes op de baan gezien. Kon het aantal mensen die 3 breed reden op een hand niet meer tellen. Heb echt dingen gezien die niet kunnen in multiclass. Hopelijk leren mensen hier van want dit was geen reclame voor de Proto-GT serie.(wel vermakelijk om te spectaten trouwens)
Gister ook nog een Lotus49 race gedaan met Nick. Nick had een betere pace dan ik dus ben hem niet echt tegen gekomen. Werd wel meteen weer aangereden in de eerste ronde. Deze keer door iemand die moeite had met rem punt te bepalen. Ree echter toch al redelijk achteraan dus niet al teveel mee verloren, maar moest wel weer in de aanval om niet laatste te worden. Maar niveau was erg hoog aangezien ik met men 3500 Irating nr 12 van de 13 rijders in de room had. Dus kon eigenlijk maar met de laatste 4 man vechten in de race. Na 50 minuten zweten als 12de over de finisch gekomen. Conclusie top split in die Lotus49 is toch nog wat te hoog gegrepen voor mij. Maar op zich wel leuk gehad achteraan.
Was geen beste race nee. Heb zelf ook wat dingen verkeerd ingeschat, niet mijn beste race. Het is ook nogal frustrerend om zelf rustig door het verkeer te willen en dat andere HPD daar direct profijt van willen maken. Ik kwam die lange rechter doordraaier uit en zal iets van 4 Vettes en 5 Fords voor me op duiken. Dat was geen pretje. Andere HPD die vol gas voorbij komen razen als je zelf zo goed mogelijk door die groep probeert te komen. Hierdoor wat gefrustreerd en daarna ook wat agressiever gaan rijden.DutchDevil79 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:33:
Zo hopelijk komende week wat meer geluk in iRacing, want ik raak zo wel erg snel door men Irating heen. Deze week in alle races wel problemen gehad.
3 races gedaan in de Proto-GT met de Ford GT en in 2 races dus uitgeschakeld door mensen die terug kwamen op de baan en daar gister nog een erbij waarbij ik zomaar uit de race werd gegooid door de server. Erg vreemd want men internet deed het gewoon. later nog race van Nick gespectate en daar gebeurde ook wat vreemde dingen in de server. Denk dat de server gisteravond wat probleempjes had.
Was trouwens wel blij dat ik die race niet mee deed. Was de topsplit van Zondag avond en het was complete chaos. Heb nog nooit zoveel haantjes op de baan gezien. Kon het aantal mensen die 3 breed reden op een hand niet meer tellen. Heb echt dingen gezien die niet kunnen in multiclass. Hopelijk leren mensen hier van want dit was geen reclame voor de Proto-GT serie.(wel vermakelijk om te spectaten trouwens)
Anyway. Het was wel de top split maar die race van zaterdag 21:00u was een stuk beter te doen omdat die uiteindelijk 3 splits had in plaats van 2x 44. Wat misschien op RA wat te veel van het goede is.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja dat was ook het grootste probleem. Dat mensen teveel wouden profiteren van het langzame verkeer voor hun. Er werd echt bijna geen rekening gehouden met elkaar. Ook de GT rijders trouwens zag zelfs groepje Corvetes 3 wide gaan en zo heel rechte stuk blokkeren voor 2 HPDs die erachter reden. Of een Ford GT die een inhaal actie in ging zetten met 3 Corvettes en 3 HPDs om zich heen. Dit alles omdat de Ford ervoor ruimte liet voor dat verkeer. Ja dat er dan mensen af vliegen snap ik wel.Phydomir schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:45:
[...]
Was geen beste race nee. Heb zelf ook wat dingen verkeerd ingeschat, niet mijn beste race. Het is ook nogal frustrerend om zelf rustig door het verkeer te willen en dat andere HPD daar direct profijt van willen maken. Ik kwam die lange rechter doordraaier uit en zal iets van 4 Vettes en 5 Fords voor me op duiken. Dat was geen pretje. Andere HPD die vol gas voorbij komen razen als je zelf zo goed mogelijk door die groep probeert te komen. Hierdoor wat gefrustreerd en daarna ook wat agressiever gaan rijden.
Anyway. Het was wel de top split maar die race van zaterdag 21:00u was een stuk beter te doen omdat die uiteindelijk 3 splits had in plaats van 2x 44. Wat misschien op RA wat te veel van het goede is.
Daarna zelf nog in de HPD mee gedaan, was wel leuke race hele tijd moeten pushen voor P3 (wat later nog P2 werd) maar door verkeer net een halve autolengte er achter gefinished. Geen problemen gehad in die race. Ok, was iets minder auto's op de baan, maar het komt volgens mij echt gewoon doordat iedereen die top split op zondag zo zit te hypen, slaat echt nergens op. Zaterdag waren er zelfs meer mensen, waarom moet er dan toch zo'n georganiseerde hoge SOF race zijn? Is nergens voor nodig en al dat gehype leidt alleen maar tot problemen zoals we gister zagen.
Wil je ook BBQ?Roderic schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 00:32:
Ik kan achteraf gezien toch wel karten zondag. Dus als er nog wat te regelen valt of er nog iemand afvalt. Dan hoor ik het graag. Ik kom zowieso even kijken / foto's maken.
Wordt er tijdens de multiclasses niet per klasse gewacht bij de start? Dat was toen bijna elke keer wel, dat per klasse ff 10 tellen ofzo gewacht werd, zodat je niet in de drukte reed.
|2600k|Asus 290|
Maar schrik niet af van de verhalen waar het fout gaat. Mensen schrijven nu eenmaal sneller iets als het fout gaat. Multi class is zeer leuk, ik vind het zelf meestal wel goed gaan maar ja je hebt altijd van die races. Op zich is de kans dat er iets mis gaat natuurlijk wat groter dan bij een race met maar een raceklasse. Echter is het zeer mooi om door al dat verkeer jouw wedstrijd te rijden. Je hebt vaak geen moment rust waardoor je nooit echt een saaie race hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door DutchDevil79 op 12-08-2013 11:18 ]
Mijn ervaring was niet zo goed bevallen in de vorige seizoen met de FGT.
Animo was laag, vaak met 3-4 FGT's en enkele keer met 6man.
Mijn tijden waren niet zo snel en eindigde vaak laatste.
Vaak moest ik de hele race snellere mensen voor me laten gaan en ging maar vaak offtrack. Had toen nog niet de ervaring mee. Was waarschijnlijk te snel naar multiclass gegaan vanaf de mazda mx-5.
|2600k|Asus 290|
Dit seizoen is het veld wat evenwichtiger kwa auto keuzes omdat er nu maar 1 serie is. Alleen nog maar open. HPD's zijn wel in de meerderheid maar je rijd wel met minimaal 8 Fords rond meestal.
Verwijderd
Telenet is langsgeweest en de modem was nog goed maar de verbinding van buiten naar binnen geeft problemen. Komen ze deze woensdag pas fixen.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
En trouwens ik dacht dat je zou komen karten?
Willen alle karters op tijd betalen?
[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 12-08-2013 14:36 ]
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Ik kom praktisch langs eindhoven. Wellicht dat ik Robbert + zijn gast oppik, dan zou ik nog plek overhebben voor 1 iemand anders. Wat mij betreft ben je welkomDirkT schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:59:
Over het vervoer naar Eefde, ik was zelf vanplan te gaan rijden, maar kan me herinneren dat er meer dan genoeg al vanplan waren te rijden vanuit regio Eindhoven. Ik vind het wat onzin om ieder voor zich te gaan, dus met wie kan ik meerijden? Uiteraard betaal ik mee aan de brandstof.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Verwijderd
Start van heat2 was op (wat kleine incidentjes vooraan) erg clean, netjes! Door fouten van anderen langzaamaan opgeklomen, maar in het process wel Robbert een paar flinke tikken verkocht. Sorry daarvoor

Laatste 2/3 rondjes achter Joep terecht gekomen. Was op een aantal plekken fors sneller, maar Joep pakte in de laatste ronde netjes de verdedigende lijnen, en dan is het op Oran Park knap lastig inhalen

Prima vermaakt, vanavond door met de Skip
Edit: Skip op Suzuka?

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 13-08-2013 07:44 ]
Xbox
Eerste race ging redelijk had een zeer slechte start positie maar in de race lekker naar voren kunnen rijden en na halve race eindelijk beetje tempo kunnen krijgen en ook in de 1.18 kunnen rijden. Had alleen geen tijd genoeg om het Jos nog moeilijk te maken die voor me lag. Dus als 8ste gefinisched.
2de race ging stuk slechter. Bij de start bij bocht 1 in het gras gekomen en daardoor in de verdrukking gekomen. Waardoor ik bijna achteraan verder moest. Kreeg nog een forse tik van iemand erbij. Maar kon men weg vervolgen. Daarna behoorlijk gevecht gehad met verschillende mensen die om me heen lagen. Daar zat BM ook bij en nadat we met zen 2-en bocht een in wouden gaan weer een ferme tik gehad. Al die acties hadden men auto volgens mij niet echt goed gedaan want kon daarna wat vreemde trekjes aan men auto ontdekken. Nog een keer gespinned door in de greppel te komen door wat onderstuur (schade?). Door al dat geklooi kon Paul nog bij me komen. Nog leuk met hem gevochten maar uit eindelijk hem niet achter me kunnen houden.
@BM:
Ja Skip op Suzuka GP is wel erg lang. Maar op zich is dit nog wel te doen maar ben met je eens dat Skip beter past op wat kortere baantjes. Snap ook niet dat ze enorm vaak op banen als Road America, Spa, Watkins en zo rijden. Maar ja opkomst is daar wel vrij hoog volgens mij dus zijn zat mensen die het niet saai vinden blijkbaar.
Slipstreamen gaat natuurlijk wel leuk op die banen, dus snap ergens ook nog wel dat men het leuk rijden vind daar. Zal ook voor een deel mijn persoonlijk voorkeur zijn, ik houd niet van hele lange banen. Vind het zo klote om na een foutje in T1 de hele ronde weer door te moeten. Rondetijden zouden voor mij niet boven de 1:40 ofzo uit hoeven te komenDutchDevil79 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:40:
@BM:
Ja Skip op Suzuka GP is wel erg lang. Maar op zich is dit nog wel te doen maar ben met je eens dat Skip beter past op wat kortere baantjes. Snap ook niet dat ze enorm vaak op banen als Road America, Spa, Watkins en zo rijden. Maar ja opkomst is daar wel vrij hoog volgens mij dus zijn zat mensen die het niet saai vinden blijkbaar.
Komt bij dat ik autos als de Skip en de SRF meer tot hun recht vind komen op de wat krappere banen
Dat is met die rondetijden helemaal geen gek verschil hoorcreapYYY schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:11:
Ben vorige week begonnen met de Skip en heb gisteren op Road America een 3e plaats binnen kunnen slepen. Ik vind die track juist erg uitdagend! Alleen ik snap echt nog helemaal niks van hoe je je auto af moet stellen. Ik rij zelf 2.38 terwijl de nummer 1 rond de 2.35 zit..
Iemand ervaring met een setup maken en waar je op moet letten bij de Skip?
[ Voor 34% gewijzigd door BM op 13-08-2013 09:13 ]
Xbox
*Never mind, een hele handleiding kunnen vinden. Hier voor de mensen die het ook interessant vinden:
http://members.iracing.co...list/1851220.page#4233346
[ Voor 19% gewijzigd door creapYYY op 13-08-2013 10:04 ]
Vanavond is er een Skip training en oefenrace van de officiële serie: Tournament Site of Post alhier
[ Voor 78% gewijzigd door creapYYY op 13-08-2013 12:08 ]
Dat was wel de bedoeling, maar ik moet naar een feest waar ik niet onderuit kan. Meeste feestjes met die hoop duren tot in de vroege uurtjes en dan zondag nog helpen met alles af te breken.JoepW schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:35:
Da's vervelend, FB.
En trouwens ik dacht dat je zou komen karten?
Willen alle karters op tijd betalen?
Gisteren m'n pc opgezet en nog voor ik iracing had opgestart viel de verbinding weg... heb'k het maar voor bekeken gehouden en zal er pas vanaf woensdag avond opnieuw bij kunnen zijn. (hoop ik)
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Nou en

Ow da's jammer..... (x2)Fragbeestje schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:27:
[...]
Dat was wel de bedoeling, maar ik moet naar een feest waar ik niet onderuit kan. Meeste feestjes met die hoop duren tot in de vroege uurtjes en dan zondag nog helpen met alles af te breken.![]()
Gisteren m'n pc opgezet en nog voor ik iracing had opgestart viel de verbinding weg... heb'k het maar voor bekeken gehouden en zal er pas vanaf woensdag avond opnieuw bij kunnen zijn. (hoop ik)
Op het forum. Daar moet je op lettencreapYYY schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:11:
Ben vorige week begonnen met de Skip en heb gisteren op Road America een 3e plaats binnen kunnen slepen. Ik vind die track juist erg uitdagend! Alleen ik snap echt nog helemaal niks van hoe je je auto af moet stellen. Ik rij zelf 2.38 terwijl de nummer 1 rond de 2.35 zit..
Op het iRacing forum staan bij de Skip sectie altijd setups. Die gewoon gebruiken. Je kunt ook op elk circuit dezelfde set gebruiken. Verder staan er ook allemaal replays met tips. En dan maar oefenen, oefenen, oefenen.
Overigens was de pole tijd vorige week 2.32
Volgens mij wel in de fixed series.DutchDevil79 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:03:
Ree je zeker in de fixed serie. Want in de open waren er veel meer Fords. En de fixed serie van vorig seizoen zou ik nu niet echt aanraden voor reclame voor multiclass.
Dit seizoen is het veld wat evenwichtiger kwa auto keuzes omdat er nu maar 1 serie is. Alleen nog maar open. HPD's zijn wel in de meerderheid maar je rijd wel met minimaal 8 Fords rond meestal.
Ligt er natuurlijk aan in welke split je zit, hogere split rijden ze bijna allemaal in 2.32-2.33.Jarninho schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:44:
[...]
Op het forum. Daar moet je op letten
Op het iRacing forum staan bij de Skip sectie altijd setups. Die gewoon gebruiken. Je kunt ook op elk circuit dezelfde set gebruiken. Verder staan er ook allemaal replays met tips. En dan maar oefenen, oefenen, oefenen.
Overigens was de pole tijd vorige week 2.32
In de lagere een enkeling.
Gister ff Susuka gereden maar is een pittige track, duurt ook vrij lang bij mij totdat ik een beetje tijd kan rijden in een nog onbekende track... Zal vanavond niet anders zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Bullus op 13-08-2013 15:55 ]
|2600k|Asus 290|

[ Voor 35% gewijzigd door Ericjooo op 13-08-2013 16:51 ]
http://members.iracing.co...onid=8877314&custid=71633
whoop whoop \o/ had onwijs geluk bij de start, snel 1e kunnen worden en dat gelukkig hele race vast kunnen houden ondanks dat ik de muur schampte in de laatste ronde.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Voor de geïnteresseerden hier de site van de HGP: KLIKEricjooo schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:50:
Voor de liefhebbers, het programma van de historische Grand Prix 2013 op Zandvoort.....in het echhie dan!!
[afbeelding]
Zojuist viel mij iets geks op in mijn CSW. Hebben jullie dit ook?

En voor de echte zandvoort liefhebbers.JoepW schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:21:
[...]
Voor de geïnteresseerden hier de site van de HGP: KLIK
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Jouw content blijft behoudencollin schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:24:
Is het trouwens zo dat als je je lidmaatschap laat verlopen en dan een paar weken/maanden daarna weer betaalt, dat je dan al je content kwijt bent? Ik vind dit meestal in fases erg leuk, maar als ik voor 200 euro handel heb gekocht is het best zuur als je dat weer kwijtraakt..
Die pin bedoel je?Gait schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:22:
Door de hoge temperaturen de laatste tijd weinig gereden, vanavond hoop ik er bij te zijn met de skip!
Zojuist viel mij iets geks op in mijn CSW. Hebben jullie dit ook?
[afbeelding]
Die zorgt met een sensor voor de aanslag links en rechts.
Your account is 'active' and will auto-renewal on 2013-09-07.
Click here to turn off auto-renewal.
Wat is trouwens die auto-renewal? Weer die aanbieding van 12$ voor 3mnd?
|2600k|Asus 290|
hahaha, dat zou fantantisch zijn aangezien ik 3 maanden voor niks hebBullus schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:42:
PLEASE NOTE: Your account is configured to use your PayPal billing agreement for account auto-renewals and for instant recharges.
Ja voor de normale prijs van $30 per 3mnd zag ik.
|2600k|Asus 290|
Kijk wel uit dat je met je bestaande account verlengt (of weer actief maakt als hij verlopen is) !! Als je een nieuw account maakt (ik denk dat je daar een ander email adres voor moet gebruiken dan) dan krijg je daar niet je content op terug maar krijg je gewoon een tweede account zonder content.collin schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:24:
Is het trouwens zo dat als je je lidmaatschap laat verlopen en dan een paar weken/maanden daarna weer betaalt, dat je dan al je content kwijt bent? Ik vind dit meestal in fases erg leuk, maar als ik voor 200 euro handel heb gekocht is het best zuur als je dat weer kwijtraakt..
Er is een hele tijd een goeie aanbieding geweest van Cadillac voor 3 maanden gratis + nog wat tracks volgens mij. Moest je je wel inschrijven bij Cadillac om spam te ontvangen maar ik weet wat je daar precies van kreeg dan.Bullus schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:31:
3mnd voor niks? Was je jarig geweest ofzo?
Auto renewal zou ik uitzetten, beter kun je wachten op aanbiedingen die er best vaak zijn, en mocht je account toch aflopen dan heb je (vooral met paypal) natuurlijk zo weer bijbetaald, dus om het automatisch te doen lijkt me onzin.Bullus schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:42:
PLEASE NOTE: Your account is configured to use your PayPal billing agreement for account auto-renewals and for instant recharges.
Die caddilac aanbieding is volgens mij nog steeds geldig? Die had ik toen gemist.
http://www.cadillaccupracing.com/registration
Gewoon invullen met echte gegevens? Of..
|2600k|Asus 290|
Die is alleen geldig voor nieuwe accounts he, niet om je bestaande account te verlengen.Bullus schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:03:
Auto renewal is uitgezet.
Die caddilac aanbieding is volgens mij nog steeds geldig? Die had ik toen gemist.
http://www.cadillaccupracing.com/registration
Gewoon invullen met echte gegevens? Of..
Xbox
Maar het goede nieuws is dat de verhuizing ongeveer af is, afgezien van afrondende werkzaamheden (details, uitpakken, etc).
Ik hoop er snel weer bij te zijn iig.
Dat duurde bij mij 3 jaar, en is nog niet klaarHoogie2004 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:31:
Maar het goede nieuws is dat de verhuizing ongeveer af is, afgezien van afrondende werkzaamheden (details, uitpakken, etc).

Edit: moet nog ff kijken of ik zo meerijd. Twee nogal beroerde dagen op kantoor achter de rug, dus voel op dit moment meer voor bankhangen voor de tv dan meerijden op een combi die me toch niet zo aanspreekt.
[ Voor 26% gewijzigd door BM op 13-08-2013 19:48 ]
Xbox
themac1983 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:28:
Yeah, ik had inderdaad die cadilac deal, krijg je een caddy cts-v erbij geloof ik. Spam heb ik nog niet gezien btw. maar is inderdaad alleen voor nieuwe mensen.
2x dank, had het bijna ingevuldBM schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:07:
[...]
Die is alleen geldig voor nieuwe accounts he, niet om je bestaande account te verlengen.
|2600k|Asus 290|
Nee dit is niet mijn maand... Helaas niet alleen wat iRacing betreft
Shannon Whitmore @ Memberforum
Any member circumventing the requirement of a replay from the session by attaching pictures of couches, logos, cvs file, pets, or any other file beside a rpy created by the sim from the session being protested will receive an automatic 1 Week suspension from ALL Multiplayer Sessions.
As a reminder, Accidents happen in racing.
The primary intent of protest system is to discourage and if need be penalize acts of intentional or retaliatory malicious intent to negatively affect members enjoyment of the service.
These Decisions are at the sole discretion of iRacing.com
The protest form requires all fields be filled in and in some cases requires an attachment. if a person is filing a protest for intentional wrecking a replay is required and you can not submit the form if there is no attachment. So what people have done to circumvent the process and requirement is attach a picture of items described in the announcement.
So for example, if you were you file a protest against someone for 6.10 Retaliatory or Intentional Wrecking, and you attach a picture of your couch and no replay file of that incident from that session. It will result in you being suspended from all multiplayer sessions.
Maar voor het karten zondag heb je geen i-net nodig. Dus dan doe je toch wel mee?Hoogie2004 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:31:
Ik ben nog minimaal 2 weken afwezig i.v.m. wachten op de glasvezel aansluiting (om precies te zijn, het modem, dat schijnbaar niet sneller verstuurd kan worden ofzo...)
Ik hoop er snel weer bij te zijn iig.
Leuke gereden net met de Skip. Super autootje

Nvm werkt al
[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 14-08-2013 00:11 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xWDO-warNz0]
Einde (130R) helaas afgeknipt, snap niet waarom maar geen zin om opnieuw te renderen, ik kwam in ieder geval voorop eruit
Moet nog wat betere codec vinden, kwaliteit is niet optimaal maar komt goed
Dit topic is gesloten.