iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.727 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:58

Arfman

Drome!

Eventueel wil ik ook best een paar euro doneren voor goede webhosting, het hoeft niet allemaal uit Joep's zak .. ehh portemonnee te komen ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niet nodig hoor. Is mijn bedrijf en de ruimte is zeer beperkt die het allemaal kost.
Wel heel attent om er aan te denken, btw _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 05-08-2013 15:36 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

d:)b wordt zeer gewaardeerd Joep!

Zometeen maar eens oefenen met de Radical op Road Atlanta Full. Zojuist de wekelijkse thread gepost op het Radical forum dus de fun kan beginnen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
enchion schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:03:
[...]

Kan je niet gewoon in ieder geval voor de plaatjes in de TS, het Tweakers FotoAlbum gebruiken, ipv Invisio. (je hebt genoeg Karma nl)
Je krijgt volgens mij ongeveer 10MB per 1000 Karma, wat in jouw geval dus ongeveer 470MB moet opleveren. (het is ongeveer gratis (kost een beetje karma), dus proberen staat vrij)
Dan weet je in ieder geval dat je nooit het probleem hebt met uitval van je hosting, misschien loopt de TS dan ook wat sneller.

Voor PDF`s en andere shared files zoals plugins zal wel ergens anders iets gezocht moeten worden.
Nou dan moet ik plaatje voor plaatje uploaden ;(
Dat wordt 'm niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
JoepW schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:55:
[...]

Dat wordt 'm niet. ;)
Meeste plaatjes die je gebruikt zullen however nooit veranderen, dus zodra ze er in staan hoef je af en toe er eens 1tje toe te voegen. (maar het is de eerste keer wel even doorbijten idd :P )

[ Voor 36% gewijzigd door enchion op 08-08-2013 01:31 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:42

elni

Carrot

Net een race in de Grand Am gehad,5de van de 15 mclarens.Vanaf start een leuk gevecht met nrs 3 en 5 tot ronde 8 daarna kon ik het tempo niet bijhouden.Heb daarna lekker mn eigen race gereden en de puntjes gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
JoepW schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:55:
[...]

Dat wordt 'm niet. ;)
Je kunt er 8 tegelijk uploaden, wel elke x de pic aanwijzen..

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bullus schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:09:
[...]

Je kunt er 8 tegelijk uploaden, wel elke x de pic aanwijzen..
Ja gezien. maar alles krijgt een 'hutsefluts naam' en dus 1 specifiek plaatje zoeken en bv in mijn huidige TS vervangen is een drama. Ik w8 wel ff af hoe het met mijn huidige hoster verloopt en over een paar maanden zit ik bij een nieuwe en dan zien we wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Je kunt er een titel bijschrijven ,dan krijg je een tekst bij,alleen bij de GOT links
Bv

Cadillac CTS-V

code:
1
[url="http://members.iracing.com/membersite/member/CarDetail.do?carid=41"][img=320,83,,,"Cadillac CTS-V"]http://tweakers.net/ext/f/NGKsCfsMIcyRtA6ASlIiUOAr/full.jpg[/img][/url]

Dan is het per afbeelding tekst erbij schrijven...schiet ook niet op denk ik..

[ Voor 43% gewijzigd door Bullus op 05-08-2013 16:42 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Joep, ik kan evt ook wel wat hosting opzetten voor de TS doeleinden als je wil, ruimte genoeg en vrij betrouwbaar (pas 2x down geweest 30minuten in 4 jaar tijd) op de eigen software-update downtime na natuurlijk, maar dat is meestal minuten werk.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nee joh. Komt allemaal goed..... Alleen nu is het echt een drama...
[eindehostingshitmodus]
Vanavond lekker racen ;)

[ Voor 30% gewijzigd door JoepW op 05-08-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ok :), aanbod blijft staan in principe, voor "sponsor" doeleinden zoals de TS server e.d. voor de iRacing community hoef ik niks te hebben, zolang het maar echt voor de community is dus. Ik ben namelijk geen host-toko :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Als je ASP.net 4.5 draait heeft Nick wel interesse denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Als ik het zou draaien zou het in de vorm van MOMO worden, ga geen "geleende" versie op colo-kisten zetten van Windows en zo'n licentie is toch snel 10 euro of meer zelfs per maand erbij.

Als er echt interesse voor is wel ik er wel een keer naar kijken, heb het namelijk voor mezelf ook al eens overwogen omdat ik de prestatie van Windows server editie erg vind tegenvallen. Anyway, bij interesse, DM me en dan komen we daar vast wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik laat dat verder aan Nick ;)
Ik heb geen verstand van ASP / windows / etc.
Ik ga zakelijk gewoon verhuizen en dat wordt het nieuwe onderkomen van mijn files. :P
Bullus schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:27:
Je kunt er een titel bijschrijven ,dan krijg je een tekst bij,alleen bij de GOT links
Bv

[afbeelding]

code:
1
[url="http://members.iracing.com/membersite/member/CarDetail.do?carid=41"][img=320,83,,,"Cadillac CTS-V"]http://tweakers.net/ext/f/NGKsCfsMIcyRtA6ASlIiUOAr/full.jpg[/img][/url]

Dan is het per afbeelding tekst erbij schrijven...schiet ook niet op denk ik..
Je hebt me wel weer een nieuw trucje geleerd. En het werkt ook bij links op andere plekken ;)
(Tekst als je de muis erboven hangt ;) )

Kom ook naar onze GoT-iRacing Meeting!

[ Voor 74% gewijzigd door JoepW op 05-08-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Hallo iedereen. Heb me zojuist aangemeld voor GOT omdat ik hier toch al regelmatig aan het kijken was. Ik ben Bob van Katwijk, 25 jaar, woon in Weert, en nu zo'n 2 1/2 jaar actief op iracing. Zal vanavond ook deelnemen met de Ford GT. Dus sorrie Niel, geen Nascar trucks voor mij vanavond :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 16:52
Hey Bob, welkom :)

Volgens mij hadden we nog een leuk gevecht in de Jetta's in de 2e split van de Daytona 2.4 dit jaar.
Tot het moment dat er iets misging met wat andere auto's in de busstop en ik je kon inhalen geloof ik :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Zo leer je ook nog wat van mij :)

Heb helaas geen muis op de ipad :P

[ Voor 111% gewijzigd door Bullus op 07-08-2013 10:41 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BobvK schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:59:
Hallo iedereen. Heb me zojuist aangemeld voor GOT omdat ik hier toch al regelmatig aan het kijken was. Ik ben Bob van Katwijk, 25 jaar, woon in Weert, en nu zo'n 2 1/2 jaar actief op iracing. Zal vanavond ook deelnemen met de Ford GT. Dus sorrie Niel, geen Nascar trucks voor mij vanavond :P
Welkom!
En Niel zal niet rijden. Die is ff off-line met goede redenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni

elni

Carrot

BobvK schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:59:
Welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
Red Baron schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 17:15:
Hey Bob, welkom :)

Volgens mij hadden we nog een leuk gevecht in de Jetta's in de 2e split van de Daytona 2.4 dit jaar.
Tot het moment dat er iets misging met wat andere auto's in de busstop en ik je kon inhalen geloof ik :P
Klopt ja! Moest even zoeken naar de video maar heb 'm gevonden.

[video]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Welkom Bob! Ben je volgens mij wel eens tegengekomen in iRacing sessies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BobvK schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 17:58:
[...]

Klopt ja! Moest even zoeken naar de video maar heb 'm gevonden.

[video]
Als je trouwens gebruik wilt maken van ons tournament en setup site en ook als rijder vermeld wilt worden hier dien je je te registreren op onze site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
Heb ik al gedaan Joep ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
Ow wacht, je bedoelt dat ik me ook nog voor de race van vanavond moest aanmelden. Stom van me |:(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat aanmelden is puur voor ons om te weten hoeveel mensen we kunnen verwachten. Ik bedoel deze 'aanmelding': KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
Ah ok, die had ik niet gezien om de een of andere reden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-09 21:23

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ga het wederom niet halen vandaag. Laatste klusjes voordat ze morgen beginnen aan de vloer. Have fun!

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:14

Fuelke

Forza Ferrari

(jarig!)
Ik moet voor de derde week op rij live implementaties gaan testen op het werk dinsdag, moet te vroeg op om comfortabel te kunnen mee racen, dus ik sla ook over.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 09:19
Bah, wat haat ik Suzuka, en wat haat Suzuka mij...

Sorry @ Richard dat ik je meenam in T1. Kon er echt niets aan doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:37

BM

Moderator Spielerij
Snel vergeten :X Practice en Qualy gingen nog wel oke, maar de race was dramatisch.... 31 incs en meer naast, dan op de baan. Dat kan beter.... :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
kreeg voor de start al een tikje in de chicane, (replay gekeken en was beide onze schuld). Mijn stuur stond dus gelijk scheef en ik mocht ronde 1 de pits in.l. wel jammer want uiteindelijk heb ik nog 5 man ingehaald. Was een stuk meer geweest als ik niet gelijk 40 seconde achterlag op de laatste :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Race dramatisch :(
En na de race valt spontaan mijn PC uit })

Morgen maar even kijken :S

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 21:09
Fuuu, lag net 4e in een mooie race.. Vind iRacing (vermoedelijk directX) het nodig om weer eens op zn gat te gaan.. Niet mijn dag vandaag... :( Denk dat mijn videokaart een beetje aan het einde van zijn latijn begint te geraken en dat terwijl het stomme ding nog geen 3 jaar oud is :(

Morgen maar weer beginnen aan een nieuwe baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 09:19
themac1983 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:27:
kreeg voor de start al een tikje in de chicane, (replay gekeken en was beide onze schuld). Mijn stuur stond dus gelijk scheef en ik mocht ronde 1 de pits in.l. wel jammer want uiteindelijk heb ik nog 5 man ingehaald. Was een stuk meer geweest als ik niet gelijk 40 seconde achterlag op de laatste :D
Dan was jij dat dus in die witte GT?
Sorry daarvoor, het is al zo'n krappe chicane, ga ik ook nog naast je rijden. 8)7

Voelde zelf trouwens geen tik, had ook geen schade of zo. Maar ik zag jou heel raar bewegen door mijn zijruit. In de herhaling zie ik het fout gaan, we raakten elkaar inderdaad wel. Maar blijkbaar gaf iRacing jou de schade en mij niet.

Nogmaals sorry.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
gtrNL schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:35:
[...]

Dan was jij dat dus in die witte GT?
Sorry daarvoor, het is al zo'n krappe chicane, ga ik ook nog naast je rijden. 8)7

Voelde zelf trouwens geen tik, had ook geen schade of zo. Maar ik zag jou heel raar bewegen door mijn zijruit. In de herhaling zie ik het fout gaan, we raakten elkaar inderdaad wel. Maar blijkbaar gaf iRacing jou de schade en mij niet.

Nogmaals sorry.
No worries, zoals ik al zei, we zaten eigenlijk beide fout :P ik ging te ver naar buiten en jij te ver naar binnen,..

Ik vond het ook raar dat ik schade had, echt hard was het tikkie niet.. ik geloof zelfs maar een 1x car contact

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Mijn race was erg leuk, kon lekker aanhaken aan de top 5 bij de start en zat het voor me langzaam stuk voor stuk mis gaan met spins en foutjes waar ik van kon profiteren. Opgewerkt tot P3 en toen lang gevochten met Egil en Bob vlak achter me. Paar keer naast elkaar de bochten door en van positie gewisseld (ook maar even TS gemute want het had wel m'n volledige concentratie nodig :+). Egil ging 2 rondjes eerder naar binnen dus dacht dat ik hem daar weer kon pakken maar hij won alleen maar tijd op me, klikje minder getankt blijkbaar wat ik niet gehaald had. Daarna spon hij echter en de P2 legde hem ook nog even op zijn dak waardoor ik P2 in m'n schoot geworpen kreeg :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Hoop teleurgestelde mensen hier.....ik heb een heerlijke race gereden...... In de FP kwam ik niet onder de 2:06 maar tijdens de kwalificatie reed ik ineens 2:04.9!!! Voorzichtig begonnen en iets te hard geremd in T1 waardoor ik ging glijden en Joep niet geheel vrijwillig mij nadeed :(

Uiteindelijk vlak voor Pascal terechtgekomen en samen lekker kunnen rijden, een klein foutje zorgde ervoor dat hij mij kon inhalen. Tijdens de pitstop slechts 35 liter getankt en kon ik hem in de pits inhalen, daarna geconcentreerd de race uitgereden op P12....helaas geen punten door een contact met Jos in T1 wat totaal geen contact was......jammer hoor!!

Maargoed, best een lekkere combi!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
Dat was zeker een leuke race Nick! Het begon al met de gevechten in de eerste ronde tussen jouw, Egil en Mack recht voor m'n neus. Ik wou het einde halen dus besloot om me daar maar nog niet in te gaan mengen :P Dankzij foutjes van anderen naar voren kunnen werken en daarna nog een leuk gevecht gehad met Nick en Egil. Was een heel leuke race. Hoop dat iedere race zo zal zijn :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Practice ging voor geen ene meter bij mij, ook teveel van setups gewisseld steeds dus bij Q nog steeds niet echt lekker rond willen komen. Prima start gehad en ik bleef vrij veilig hangen steeds achter m'n voorgangers. Langzaam maar zeker begon ik ook een beetje een vast tempo te vinden en uiteindelijk zelfs een erg prettige race gereden.

Daarna nog even gejoined bij de Grand AM met de mclaren zonder echt practice gedaan te hebben, maar ik dacht, op watkins moet dat niet zo'n groot probleem zijn. Geen Q tijd gezet dus ook trouwens.

Gestart op p10 van de mclarens en echt een hele gave race gehad, wel viel me op dat een hoop rijders als ik erachter kwam te rijden ze de plaats maar gewoon aan me gaven. Opzich niet erg, maar niet echt gewend eigenlijk. Heb me uiteindelijk naar een 2e plek weten te rijden van de mclarens en 6e overall. +0.18 en +79, zo wil ik wel vaker een official weer mee gaan pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
Gisteren toch nog maar een Lotus 49 race meegepakt. Veel fouten, maar ook hele gave inhaalacties. Vooral die aan het einde van de eerste ronde... :D

Tot vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Haha, gave actie!

Snap alleen niet dat de Lotus 49 een C auto is. Als ik dan kijk hoe moeilijk deze auto te besturen is, en ik zie dat de Riley Daytona class B is (terwijl die echt easy peasy is), dan snap ik de klasses niet helemaal ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 18:02

DutchDevil79

I race, therfore I am

Jarninho schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 08:49:
Gisteren toch nog maar een Lotus 49 race meegepakt. Veel fouten, maar ook hele gave inhaalacties. Vooral die aan het einde van de eerste ronde... :D

[video]

Tot vanavond!
Nice, ziet er uit dat het erg netjes ging de eerste ronde. Niemand die eraf ging, in mijn race had ik al een stuk of 3 uitvallers voor men neus.
Wel leuk om te zien dat je ook rond gaat in de eerste chicane. Blijft toch een lastige chicane met die Lotus49.

Wel benieuwd of dat vanavond gaat op Spa. Ik vrees voor een inc festival. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
Een eindje achter mij gebeurde wel eea wat 3 man schade opleverde, dus het ging helaas niet overal even goed. :(

Die chicane is inderdaad erg lastig. Ik heb 3 races gedaan en 2x daar de fout in gegaan... De 1e race kwam ik maar tot de 2e ronde, dus toen amper de kans om daar de fout in te gaan :)

Ik heb nog geen ronde gereden op Spa. Maar dat zal idd wel een inc festival worden. Al verwacht ik wel dat het in elk geval een stuk leuker wordt dan Zolder. Eigenlijk net ff te langzaam voor de 49.

@Arfman: Als de Lotus klasse A zou zijn, zouden er weinig races officieel gaan denk ik :) Maar ik snap je punt. Ik vermoed dat ze gewoon op snelheid indelen ipv op moeilijkheidsgraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Heb het op zolder nog niet aangedurft om met de L49 te gaan racen. Wellicht dat m'n gevoel na vanavond beter is en ik deze week op Spa wel een raceje mee kan pakken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mijn pace was gisteren zeer teleurstellend en beneden peil.
Ik had allereerst veel te vaak setup gewisseld. De setup waarmee ik de Q en de R heb gereden maakte Suzuka tot een ijsbaan na een paar rondjes.
En toen ik bijremde in T1 omdat Eric een uitstapje maakte spinde ik subiet. Dat gebeurde me een paar rondjes (maar nu zonder anderen in mijn buurt) weer.
Kortom ik ben de race kansloos op de plek 19 uitgegleden...
De TS doet het weer ;)
L A A T S T E O P R O E P

SCHRIJF JE IN

Als je nog mee wilt naar ons GoT Karting evenement met luxe afsluitende BBQ dan moet je echt vandaag inschrijven!

Tot nu toe hebben we 13 karting en 14 BBQ inschrijvingen.

Daarnaast zijn er 4 rijders (5 BBQ) inschrijvingen met een 'misschien' vermelding. Deze GoT'rs hebben een DM op het iRacing-forum ontvangen om dit om te zetten naar een echte keuze!

Om de competitie bij het karten wat aan te scherpen stel ik de volgende iRacing dollar prijzen ter beschikking:
  • $10 Voor de winnaar van de top split
  • $5 Voor de winnaar van de 2de split
  • Als er geen 2de split is zal deze $5 worden verloot onder de rijders met uitzondering van de winnaar.
Het zou leuk zijn voor de competitie als er nog een aantal rijders bij zouden komen. Dus schroom niet en schrijf je alsnog HIER in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
Ja waarom plannen jullie dat nou precies tijdens het DNRT super race weekend? Nou moet ik op vrijdag en zaterdag rijden, maar ik denk niet dat ik dan zondag puf heb om nog even 4 heats te karten...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jarninho schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 11:12:
Ja waarom plannen jullie dat nou precies tijdens het DNRT super race weekend? Nou moet ik op vrijdag en zaterdag rijden, maar ik denk niet dat ik dan zondag puf heb om nog even 4 heats te karten...;)
Maar een beetje kijken hoe wij ons voor schut zetten en een BBQ moet toch nog wel lukken? ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-09 21:23

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb echt zin in de meet. Vorige keer was het ook erg gezellig!

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
NickThissen schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 11:13:
[...]Maar een beetje kijken hoe wij ons voor schut zetten en een BBQ moet toch nog wel lukken? ;)
Huh maar hè maar wat maar hoe??

Ikke op een kartbaan en dan niet karten. Delen door nul gaat nog eerder gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 12:29
JoepW schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:55:
Als je nog mee wilt naar ons GoT Karting evenement met luxe afsluitende BBQ dan moet je echt vandaag inschrijven!

Tot nu toe hebben we 13 karting en 14 BBQ inschrijvingen.

Het zou leuk zijn voor de competitie als er nog een aantal rijders bij zouden komen. Dus schroom niet en schrijf je alsnog HIER in!
Ok je hebt me overtuigd. Ik heb me ingeschreven :) Zowel BBQ als Karten, nu maar hopen op een beetje knap weer

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

NickThissen schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 11:13:
[...]

Maar een beetje kijken hoe wij ons voor schut zetten en een BBQ moet toch nog wel lukken? ;)
Klotezooi, ze hebben mijn raceweekend, die eerst ergens in duitsland lag in de week wanneer ik dus in Amerika zou zijn, naar het weekend waar Jarninho het over heeft verplaatst, alleen moet ik dus op zaterdag en zondag rijden (waarvan voor mij alleen zondag wordt). Dus ik ga het niet halen met het karten, tenzij mijn auto in elkaar stort voordat ik moet starten. Normaal gesproken had ik het misschien wel kunnen cancelen, maar er zijn een aantal factoren waardoor ik het niet kan cancelen. (voor het geval dat mensen het onzin vinden wat ik nu zeg.)

Ik hoop alleen wel dat de mensen die zich in eerste instantie aangemeld hebben, nog wel wat van zich laten horen, want er waren geloof ik 19 inschrijvingen initieel en nu nog maar 13? Mochten er nog kosten van annulering aanzitten voor mij, laat het me maar even weten, dan regel ik dat wel.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Speedy55 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:03:
.......Dus ik ga het niet halen met het karten......
Smoesjes O-) :w
Gewoon wel voor de BBQ er zijn!
Speedy55 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:03:
Mochten er nog kosten van annulering aanzitten voor mij, laat het me maar even weten, dan regel ik dat wel.
€ 1000,- <+:)

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 06-08-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

JoepW schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:51:
[...]

Smoesjes O-) :w
Gewoon wel voor de BBQ er zijn!

[...]

€ 1000,- <+:)
Haha, weet jij hoe huub zijn einduitslag presenteert, die is altijd tot 7 uur bezig. Dus die bbq ga ik dan natuurlijk niet redden als ik helemaal naar de achterhoek moet he :P.

Ik moet zeggen dat ik echt er superveel zin in had, dus baal wel, krijg er natuurlijk ook een topdag voor terug (laten we het hopen) maar neemt niet weg dat ik het wel echt ga missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik had me volgens mij al ingeschreven voor karten en BBQ, voor de zekerheid nog maar een keer gedaan. Als het dubbel is haal er maar 1 weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:02:
Ik had me volgens mij al ingeschreven voor karten en BBQ, voor de zekerheid nog maar een keer gedaan. Als het dubbel is haal er maar 1 weg :)
Als je ff in de lijst had gekeken had je gezien dat je er al bij stond. Dus ik heb er 1 weer verwijderd ;)
Speedy55 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:55:
[...]

Haha, weet jij hoe huub zijn einduitslag presenteert, die is altijd tot 7 uur bezig. ....
Is dat nog steeds zo erg 8)7

[ Voor 79% gewijzigd door JoepW op 06-08-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ja dat is nog steeds zo erg helaas ...... Ene keer wat leuker als de ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De onderdelen voor m'n PC zouden inmiddels al afgeleverd moeten zijn dus ik race zo snel mogelijk naar huis om te gaan bouwen... met wat geluk ben ik er vanavond nog bij, maar ik weet niet hoe snel het zal gaan en of ik alles aan de praat krijg (windows cd zoeken en installeren en de hele iRacing zooi downloaden!!)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 16:06:
De onderdelen voor m'n PC zouden inmiddels al afgeleverd moeten zijn dus ik race zo snel mogelijk naar huis om te gaan bouwen... met wat geluk ben ik er vanavond nog bij, maar ik weet niet hoe snel het zal gaan en of ik alles aan de praat krijg (windows cd zoeken en installeren en de hele iRacing zooi downloaden!!)
Cars en tracks map apart zetten, dat scheelt je een enorme download :) Mijn iRacing reinstall is iets van 200MB ofzo (geen idee hoe groot de 'core' download precies is).

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, ik geloof dat ik iRacing sowieso op m'n HDD heb en niet m'n SSD, was eigenlijk niet van plan die nog te gaan gebruiken maar voor vanavond kan ik natuurlijk gewoon die erin schroeven en dan kan ik meteen beginnen (nja, drivers enzo). Met wat geluk zou ik zelfs gewoon m'n SSD zonder te formateren / herinstalleren erin kunnen zetten?? Ligt er beetje aan of windows zo'n hardware verandering zonder te mekkeren accepteert...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik denk dat je windows wel opnieuw moet installeren inderdaad.
Zou het verder knap vinden als je het allemaal een beetje werkend hebt voor 9 uur, maarja wie weet :P

Ik weet niet of ik er bij ben vanavond.
Het lijkt me verstandiger om weer eens wat te gaan practicen voor DWC op Motegi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Voor 1 avondje kom je d'r misschien nog wel mee weg om niet alles opnieuw te installeren. Windows is daar tegenwoordig wat minder moeilijk mee dan voorheen, al is het nog steeds niet aan te raden :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
Ik heb het ooit eens in een uur en 20m gered qua software. Wilde joinen bij een hosted sessie met 1 uur practice, 20m q en dan race. Pc crashte toen ik wilde joinen. Hele zooi was ineens weg, zeer vreemd. Heel windows, alles. Alles opnieuw geïnstalleerd en precies tijdens het aftellen van de start had ik mijn stuur gekalibreerd.

Grid precies gehaald!

Alleen vervolgens in de eerste bocht van de baan gevlogen omdat ik met een of andere vage baseline set reed die compleet anders was dan mijn set en daar had ik even niet bij stilgestaan.

Ik heb die avond iig veel nieuwe scheldwoorden geleerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
Als het goed is heb ik m'n status geupdate.... Ga er niet bij zijn met de GoT meeting.
Erg jammer, was de vorige keer erg gezellig.
Hopelijk bij de volgende wel weer

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
RichardA schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 17:37:
Als het goed is heb ik m'n status geupdate.... Ga er niet bij zijn met de GoT meeting.
Erg jammer, was de vorige keer erg gezellig.
Hopelijk bij de volgende wel weer
Jammer ;w
De stand is nu 13 zeker en 1 misschien. Kom op heren. We hebben 100 min of meer actieve rijders hier..... 13% is toch wel wat weinig ;)

[ Voor 18% gewijzigd door JoepW op 06-08-2013 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mogen we met 13 tegelijk racen of was 10 echt een limiet van hun?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat hangt van de rijkunsten af denk ik. En anders doen we 2x 6,5 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 06-08-2013 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ga het toch niet redden denk ik, is veel te benauwd om snel zo'n ding in elkaar te zetten dus ik neem geregeld ff pauze :p Oude PC staat gewoon nog aan echter dus als ik geen zin meer heb en nog niet zo ver ben om te gaan opstarten doe ik mss nog wel ff mee...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
ik denk dat ik nog wat jong ben om mee te gaan (16) .
want ik heb ook geen vervoer.
maar volgende keer kom ik graag.

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni

elni

Carrot

JoepW schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 17:44:
[...]

Jammer ;w
De stand is nu 13 zeker en 1 misschien. Kom op heren. We hebben 100 min of meer actieve rijders hier..... 13% is toch wel wat weinig ;)
Sorry maar ik kan echt niet ,vrouw in de ww en ik zal blij zij als ik Grand Am uit kan rijden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
thijmennabuurs schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:31:
ik denk dat ik nog wat jong ben om mee te gaan (16) .
want ik heb ook geen vervoer.
maar volgende keer kom ik graag.
Als je in de buurt woont van iemand die wel komt valt er vast wel een carpool te regelen denk ik :)

Lotus 49 op Spa is leuk! Stukje meer grip dan op Zolder, en net in de race nog redelijk incloos kunnen rijden. Van de week misschien maar ff een race meepakken. Al blijft het frustrerend om te zien dat Rudy nog 2,5 seconde sneller is :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
ik kan trouwens niet eens de 18de dan sta ik al op een andere kartbaan ;)

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zo, nieuwe PC doet het in ieder geval :) Temps lijken af en toe nog wat aan de hoge kant; 35-40 idle met uitschieters naar 70 in kerbal space program (cpu intensief spel) (maar dan af en toe ook weer gewoon 35-40 tijdens het spel). Morgen maar eens een stress test doen en anders cooler ff opnieuw erop.

Windows vind m'n SSD erg traag echter, wel vreemd (krijgt maar een 5.8 in die score van windows), kan dat komen omdat ik niet geherinstalleerd heb maar gewoon m'n oude SSD erin gegooid heb? Of misschien verkeerde SATA poort? Volgens mij had m'n mobo alleen maar 600 (ipv 300) dus dat moet wel goed zitten dan. Ach... morgen maar formatteren en dan geloof ik het wel. Het is een Crucial M4 wat volgens mij relatief snel is, weet eigenlijk niet wat hij van m'n oude pc kreeg...

Beetje te laat om nog te gaan testen nu anders had ik iRacing nog wel ff opgestart :p

offtopic:
Overigens faal van de eeuw; zat een half uur te kloten met een PC die niet wilde booten, fans enzo werkte maar geen beeld, kast heeft geen speaker dus kon geen error codes krijgen. Na half uur zie ik dat m'n monitor op analoge stand staat...... hij werkte dus al de hele tijd LOL!

[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 06-08-2013 22:59 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijke zo'n koude douche. In qualy nog net een tijd neer kunnen zetten. De eerste poging belande ik achter het hek na even kort afgeleid te zijn door de chat. Verder een lekkere race achter de rug. 2 domme incjes en een derde omdat ik te wijd uit blanchimont kwam. Laatste lap van de race een nieuwe PB :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:58:
Zo, nieuwe PC doet het in ieder geval :) Temps lijken af en toe nog wat aan de hoge kant; 35-40 idle met uitschieters naar 70 in kerbal space program (cpu intensief spel) (maar dan af en toe ook weer gewoon 35-40 tijdens het spel). Morgen maar eens een stress test doen en anders cooler ff opnieuw erop.

Windows vind m'n SSD erg traag echter, wel vreemd (krijgt maar een 5.8 in die score van windows), kan dat komen omdat ik niet geherinstalleerd heb maar gewoon m'n oude SSD erin gegooid heb? Of misschien verkeerde SATA poort? Volgens mij had m'n mobo alleen maar 600 (ipv 300) dus dat moet wel goed zitten dan. Ach... morgen maar formatteren en dan geloof ik het wel. Het is een Crucial M4 wat volgens mij relatief snel is, weet eigenlijk niet wat hij van m'n oude pc kreeg...

Beetje te laat om nog te gaan testen nu anders had ik iRacing nog wel ff opgestart :p

offtopic:
Overigens faal van de eeuw; zat een half uur te kloten met een PC die niet wilde booten, fans enzo werkte maar geen beeld, kast heeft geen speaker dus kon geen error codes krijgen. Na half uur zie ik dat m'n monitor op analoge stand staat...... hij werkte dus al de hele tijd LOL!
Windows 7 of 8? In 7 kreeg ik ook zoiets aan score voor mijn SSD (ook een M4), in Windows 8 zit het ergens in de 7.hoog, of 8.laag geloof ik, geen idee precies. Die scores boeien me ook niet zo, ding gaat als een trein, das het belangrijkste :p
Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:59:
Heerlijke zo'n koude douche. In qualy nog net een tijd neer kunnen zetten. De eerste poging belande ik achter het hek na even kort afgeleid te zijn door de chat. Verder een lekkere race achter de rug. 2 domme incjes en een derde omdat ik te wijd uit blanchimont kwam. Laatste lap van de race een nieuwe PB :) .
Geen beginnen aan om jou bij te houden :P Op aanraden van de rest in de kwali de setup van Brendan geprobeerd. Setup was idd een stuk(je) stabieler dan wat ik daarvoor gebruikte, maar kon er niet lekker mee rond komen. Voor de race maar teruggeswitched naar de versie die Nick geshared had. Eerste rondje nog enigszins kunnen aanhaken, maar daarna was het vrij snel afgelopen... Nog ff verder oefenen voor ik in de buurt kan komen van die tijden, pfff...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 12:29
NickThissen schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:58:
Windows vind m'n SSD erg traag echter, wel vreemd (krijgt maar een 5.8 in die score van windows),
Draai ook met een crucial M4, maar die scoort een 7.9 in windows 7.
Dus zou toch even kijken naar de drivers van je chipset etc.
En een schone windows install zal ook zeker helpen :)

Gisteren maar weer even oefen rondjes gereden in de SM, maar het is nog steeds wennen.
rondjes van 1.21 hoog op Laguna, nog niet echt om naar huis te schrijven, mijn oude pb uit 02-2012 was 1.20 laag, dus heb nog even te gaan.

Overigens wel een leuke mod besteld voor mijn clubsport pedalen V1, namelijk deze:
YouTube: Clubsport Pedal V1 Modification Kit Instructions
Zodoende wordt het een beetje de V2 versie met schokdemper (uit de RC wereld)
Ben benieuwd.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:00

Phydomir

Dennis

Watkins + Nascar Gen6 = Gaaf!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ramsho schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 08:23:
[...]

Draai ook met een crucial M4, maar die scoort een 7.9 in windows 7.
Dus zou toch even kijken naar de drivers van je chipset etc.
En een schone windows install zal ook zeker helpen :)

Gisteren maar weer even oefen rondjes gereden in de SM, maar het is nog steeds wennen.
rondjes van 1.21 hoog op Laguna, nog niet echt om naar huis te schrijven, mijn oude pb uit 02-2012 was 1.20 laag, dus heb nog even te gaan.

Overigens wel een leuke mod besteld voor mijn clubsport pedalen V1, namelijk deze:
YouTube: Clubsport Pedal V1 Modification Kit Instructions
Zodoende wordt het een beetje de V2 versie met schokdemper (uit de RC wereld)
Ben benieuwd.
Een beste prijs. Maar wel mooi. Ik kwam deze tip nog tegen om de teruggaande slag van een V2 te versnellen:
http://s583.photobucket.c...og-2_zps8a421cbc.mp4.html

Misschien kan dat ook met jouw setje.
Wat een megafail gisteravond op Spa.
Alleereerst was ik vergeten om League only te doen, maar goed op 1 zeer langzame gast na viel het gelukkig wel mee.
Maar ten tweede had ik toch wel erg weinig FPS....... Na het terugschroeven van de grafische instellingen bleef het ruk (40 fps of zo!). En toen zag ik het opeens! Fraps was aan het opnemen. Inmiddels was het file ca. 70 Gb :X Nou ja. Q en start gemist. Toen maar wat practice gedaan in de race. Maar echt ik kom absoluut niet aan de tijden van Maykel en al helemaal niet aan die van Rudy. Knap hoor.
Ik wil wel een L49 school aanvragen bij deze heren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
Nooit echt serieus op Spa gereden, omdat ik het met geen enkele auto echt een hele leuke baan vond, maar nu... :D De Lotus op Spa is echt een geweldige combi!

Heb toen ik mijn auto in een van de laatste ronden afschreef nog even met Rudy meegekeken en kwam erachter dat ik in Eau Rouge bij het uitkomen meer dan vol over de linkercurb kan gaan. Ik reed daar braaf omheen en verloor denk ik al een halve seconde, zo niet meer... Verder constant ruzie met Blanchimont. De bocht ervoor is in elke auto makkelijk volgas, maar in de 49 natuurlijk weer net niet... Toen ik eindelijk een fatsoenlijke lijn had voor die bocht moest ik ineens Blanchimont weer anders aansnijden en toen ik dat een klein beetje voor elkaar had moest ik ineens weer veel eerder voor de Busstop remmen.

En toen was de tijd al om :)

Vanwege dat leren van de baan niet eens naar mijn set gekeken. Ik reed gewoon met mijn Zolder set die niet eens heel verkeerd reed, alleen denk ik dat ik er veel meer overstuur bij entry op moet gooien en de auto veel stijver moet maken. Ik zie dat Christian Szymczak op het iR forum een set en replay heeft gepost. Die van de week maar eens goed bekijken. Een 2.24 moet me toch zeker wel gaan lukken. :)

@Joep: ah, dat verklaart. Dat chatten in de q was echt rete-irritant. En iets anders: in dit geval maakte het geen zak uit, maar de tijd voor q was veel te kort en je mocht je rondje niet afmaken als de vlag viel. Ik was vlakbij s/f toen ineens het aftellen voor de grid begon. :)

Na de start trouwens bij Les Combes bij iemand naar binnen gereden. Die ging dwars en ik kon het niet meer beremmen of ontwijken. Sorry daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 18:02

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja jammer dat ik eerder weg moest. Had redelijk tempo met de setup van Zolder met iets langere gearings. Men optimal net in de 1.26 gezet voor ik weg ging. Denk dat 1.25 nog wel erin zit maar veel lager gaat moeilijk worden voor mij denk ik. Combinatie is trouwens wel zeer vermakelijk. Toch nog maar wat oefenen van de week en ergens een raceje proberen mee te doen.

Opkomst was wat aan de lage kant maar op zich niet vreemd met de Lotus49. Denk volgende week wel wat hoger is met de Skip Barber die rijden wat meer mensen volgens mij.

[ Voor 18% gewijzigd door DutchDevil79 op 07-08-2013 09:46 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Heel apart geval die Lotus, in de practice kreeg ik geen rondje lekker aan elkaar, auto was erg instabiel en dat is nou niet echt mijn "cup of tea". Aan het eind van de practice de setup van Brendan geladen en toen snapte ik ineens de auto en reed 4 seconden van mijn tijd af !!

In de quali ging het ook lekker, geen incidents en in het laatste rondje op weg naar een 2:29 maar helaas net voor La Source was de tijd op......grrrr

De race begon gaaf, twee dik met Frans Eau Rouge op maar helaas verloor ik de auto een klein beetje einde rechte stuk en gleed naar buiten waar ik vol geraakt werd door degene achter mij wat weer een kettingreactie uitlokte. Excuses dat het halve veld de pits in moest.......daarna lekker rondjes gereden en zelfs mijn beste tijd verbeterd. Wel opvallend wat een stabiele setup kan uitmaken, vond het haast jammer dat het over was ;)

Leuke combi!!! Alleen; waar vind ik de uitslag??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Heeft iemand die setup ook opgeslagen? Wil hem ook wel proberen alsie zo goed was :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Denk dat jij wat meer overstuur wil Nick, maar goed ik ben niet meer in gelegenheid om hem even te sharen, veels te druk om morgen te vertrekken naar USA, maar Joep zal hem vast wel even sharen :P.

Is het allemaal gelukt met je computer Nick? Hoop het allemaal.

En me Blackmax II is binnen , dus eindelijk ook een buttonbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ericjooo schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:09:
Heel apart geval die Lotus, in de practice kreeg ik geen rondje lekker aan elkaar, auto was erg instabiel en dat is nou niet echt mijn "cup of tea". Aan het eind van de practice de setup van Brendan geladen en toen snapte ik ineens de auto en reed 4 seconden van mijn tijd af !!

In de quali ging het ook lekker, geen incidents en in het laatste rondje op weg naar een 2:29 maar helaas net voor La Source was de tijd op......grrrr

De race begon gaaf, twee dik met Frans Eau Rouge op maar helaas verloor ik de auto een klein beetje einde rechte stuk en gleed naar buiten waar ik vol geraakt werd door degene achter mij wat weer een kettingreactie uitlokte. Excuses dat het halve veld de pits in moest.......daarna lekker rondjes gereden en zelfs mijn beste tijd verbeterd. Wel opvallend wat een stabiele setup kan uitmaken, vond het haast jammer dat het over was ;)
Setup van Brendan was idd beduidend stabieler. Ik kan alleen niet met de L49 rijden als ik er niet wat mee kan glijden :p Maar dat is persoonlijk natuurlijk, als je daar niet van houd waren de andere setups inderdaad niet ideaal.
Leuke combi!!! Alleen; waar vind ik de uitslag??
Hosted -> Hosted Results. Of je klikt hier ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Ik heb die setup ook opgeslagen dus geen probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Bedankt, en een ernstig verschil voor en na de setup......gemiddeld 4 inc's per ronde in de practice, 0 inc in de kwali en tijdens de race slechts gemiddeld minder dan 1 per ronde!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Zo, gisteren even lekker kunnen racen :) ! 3 overwinningen kunnen scoren in de mazda cup dus verwacht binnenkort uit de Rookie Class te verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Heel netjes....!
Weet je al wat je dan gaat rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Waarschijnlijk gaat het de Skip worden . Het lijkt me ook erg leuk om de Grand Touring Cup te rijden maar daar is opkomst nou niet echt geweldig.. Vind het toch fijn om met genoeg mensen te racen :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Helaas heb ik mij moeten afmelden voor de meeting, die Zondag moet ik vertrekken voor een zakentrip. De laatste weken zit de gezondheid niet mee, weinig puf om te racen. Hopelijk gaat het snel beter.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Meer mensen last van het verschijnsel dat je muis hakkelt in browsers na installatie van de laatste beta Catalyst drivers? (13.8) Vreselijk irritant :(

EDIT: laat maar, terug naar de laatste stabiele (13.4), probleem opgelost.

[ Voor 20% gewijzigd door Arfman op 07-08-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ZeeZeiler schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:25:
Helaas heb ik mij moeten afmelden voor de meeting, die Zondag moet ik vertrekken voor een zakentrip. De laatste weken zit de gezondheid niet mee, weinig puf om te racen. Hopelijk gaat het snel beter.
Jammer en vervelend! Sterkte :)
Arfman schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:36:
Meer mensen last van het verschijnsel dat je muis hakkelt in browsers na installatie van de laatste beta Catalyst drivers? (13.8) Vreselijk irritant :(

EDIT: laat maar, terug naar de laatste stabiele (13.4), probleem opgelost.
Geen last van in Chome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik had het in Chrome en Firefox. 13.4 erop, probleem meteen weg. Bovendien krijg ik hangballen van het gezeik iedere keer dat er geen HYDRAVISION beschikbaar wordt gesteld voor beta drivers, kan ik weer niet fatsoenlijk maximaliseren e.d. Blijf wel op de stabiele drivers, werkt allemaal prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Ik sta er ook wel eens van te kijken als ik op vooral bij de ovals op namen klik van racers dat ze zo jong zijn en ook nog eens real life racen. Dat oval gebeuren is daar volgens mij best toegankelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:00

Phydomir

Dennis

creapYYY schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:37:
Ik sta er ook wel eens van te kijken als ik op vooral bij de ovals op namen klik van racers dat ze zo jong zijn en ook nog eens real life racen. Dat oval gebeuren is daar volgens mij best toegankelijk!
Is het in de US ook. Ieder drop lijkt daar wel een (dirt) oval te hebben.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Arfman schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:12:
Ik had het in Chrome en Firefox. 13.4 erop, probleem meteen weg. Bovendien krijg ik hangballen van het gezeik iedere keer dat er geen HYDRAVISION beschikbaar wordt gesteld voor beta drivers, kan ik weer niet fatsoenlijk maximaliseren e.d. Blijf wel op de stabiele drivers, werkt allemaal prima :)
Ehm.. de laatste hydravision van 13.4 werkt prima in combinatie met de 13.8 drivers bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Ericjooo schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:09:

De race begon gaaf, twee dik met Frans Eau Rouge op maar helaas verloor ik de auto een klein beetje einde rechte stuk en gleed naar buiten waar ik vol geraakt werd door degene achter mij wat weer een kettingreactie uitlokte. Excuses dat het halve veld de pits in moest.......
Hier de beelden, slechte start van mij, waardoor ik samen met Eric door Eau Rouge ging. Misschien een beetje te voorzichtig maar ik wilde geen crash veroorzaken, helaas gebeurde dat aan het eind van het rechte stuk. :+

Setup was goed, alleen was 2 minuten voor de Q iets te kort om eraan te wennen.
De Q ging redelijk, helaas na de crash en de 3 min tow niet meer zo geconcentreerd, maar met de juiste setup is het toch een hele leuke auto. ;)

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Phydomir schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:44:
[...]

Is het in de US ook. Ieder drop lijkt daar wel een (dirt) oval te hebben.
Volgens mij een beetje te vergelijken met fietscross/motorcross hierzo.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Voor de mensen die nog met de L49 willen rijden, de setup van Christian Szymczak lijkt het prima te doen. Net met bijna 50 liter aan boord m'n beste tijd mee weten te verbeteren :)

Edit: kolere, 50 minuten is best lang :p Maar werd (iig bij mij in de buurt) zeer clean geraced, had ik niet verwacht. Helaas laatste 5 rondjes wat concentratieproblemen en daardoor wat gepruts, maar overall een prima race. Laatste ronde in de race nog een 2:25.2 kunnen rijden, dus dat gaat ook goed :)

[ Voor 46% gewijzigd door BM op 07-08-2013 20:30 ]

Xbox

Pagina: 1 ... 93 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.