iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark
Bullus schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 22:58:
Yess de 1e winst te pakken, met een beetje geluk van een achterblijver..en een gewaagde actie van mij op de straight.
http://members.iracing.co...nid=8802418&custid=125829
[video]
inhaalactie was niet helemaal vlekkeloos, tikte nl de rechtse nog aan en vergat ff door te schakelen.
T1 degene nog uit kunnen remmen
Wat een balen-einde. Maar was dat geen bewuste actie van die gast? Als het er maar enigzins op lijkt zou ik mooi een protest indienen!Richard117 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 19:15:
Het is heel leuk hoor dat de Radical nu populair is, maar het trekt helaas ook prutsers aan.
Crash in de eerste ronde zonder schade doorgekomen maar wel een x4 omdat ik iemand op mijn virtuele dak kreeg, vervolgens mooie strakke race gereden op p4. Vlak voordat we de laatste ronde ingaan heb ik ff wat problemen met een achterblijver, waar ik verwacht ruimte te krijgen geeft hij het ondanks het enorme snelheidverschil niet en als ik dan denk dat ik zelf maar een inhaalactie moet gaan doen wil hij ineens wel ruimte geven. Het ging goed en ik had zowel voor als achter een gat van 7sec dus ik kon me er niet druk om maken. Waar ik me wel druk om kan maken is een prutser met een iRating van 2800 en een A license die in de laatste ronde met een kromme auto haaks linksaf gaat terwijl ik er aan kom.
Die mooie 4e plaats werd dus een 8e..
[video]
En hij lag ook nog een rondje achter!
Maar goed je hebt revanche genomen en toch nog in de volgende race als 3de geëindigd!
Tja, maar zolang er eigenlijk (tot nu toe dan) zegt interesse te hebben voor een training / school dan plan ik 'm ook niet in. Zeker niet op zo'n korte termijn.themac1983 schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 01:44:
fuck de mazda. Kan geen acceptabele rondetijden in dat ding neerzetten (kom morgen wel trainen als ik wakker ben), En als bullus races gaat winnen moet ik daar naartuurlijk iets tegen doen
SKIPPYTIME!!!
Dus heren laat me even weten als je wat hulp wilt hebben!
[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 04-08-2013 09:24 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
[ Voor 28% gewijzigd door Streskip op 04-08-2013 09:23 ]
We kunnen een practice sessie met een kort afsluitend raceje doen met de SM @ Laguna Sega (baan van volgende week) om een uur of 15:00 tot 17:00? (of een half uurtje later, max)
Willen diegene die mee willen doen zich ff melden?
@nick
Is er dan een speciale live uitzending voor de Lotus 49, want je kunt toch gewoon iedere uur racen?
@marc
Rijdt ie dan zo anders als de Skip?
@joep
Ik las toevallig een topic op iRacing en kan het niet je sensor zijn die half brak is ?
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3199897.page
Is wel een ander stuur, maar zal wel hetzelfde zijn.
[ Voor 36% gewijzigd door Bullus op 04-08-2013 10:47 ]
|2600k|Asus 290|
Ik dacht ook aan de sensor, maar heb net een aantal tests gedaan met deze software:Bullus schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 10:34:
....
@joep
Ik las toevallig een topic op iRacing en kan het niet je sensor zijn die half brak is ?
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3199897.page
Is wel een ander stuur, maar zal wel hetzelfde zijn.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1473510.page
Met deze sw kan je bv het stuur of een patroon laten doorlopen of de FFB erg sterk zetten en dan zelf wat sturen.
Als ik de ffb op 0 zet en dan het stuur flink beweeg van links naar rechts (lekker wild dus) dan blijft de centering ok.
Als ik de force lekker hoog zet en hetzelfde doe is het midden zo zoek en tevens hoor ik dan een wat 'krakend'geluid uit de CSW base.
Conclusie: Riemen slippen.
Dus die ga ik nu ietsjes strakker zetten en helaas kan dat NIET zonder de boel open te maken!
Windows refreshen?NickThissen schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 10:51:
Oeps.... Volgens mij was dat m'n PCConstant 1 minuut na het opstarten crashen flink wat applicaties (catalyst control center drivers etc) en doet m'n muis het weer niet, nu al 3 keer achter elkaar......... Bleeeeh. Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken. Toch maar nieuwe PC dan?
[ Voor 18% gewijzigd door JoepW op 04-08-2013 14:06 ]
Nick
Geen bsod codes? Geen fan erop gezet?
[ Voor 33% gewijzigd door Bullus op 04-08-2013 11:01 ]
|2600k|Asus 290|
Hupsa: Vakantie afzeggen en bestel maar eens wat nieuws, danNickThissen schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 11:04:
Er staat al dagen een fan op maar dat lijkt nu niet meer te werkenkeyboard net ook uitgevallen... Volgens mij ga ik mijn laptop maar eens aangooien en een nieuwe bestellen...
|2600k|Asus 290|
Ik hou alleen de ssd denk ik, die lijkt nog prima, even alles eraf en klaar.
Maar waarschijnlijk dus geen iracing voor mij paar dagen
[ Voor 14% gewijzigd door NickThissen op 04-08-2013 11:14 ]
Ho ho ho, zo'n computerboy weet zoiets toch wel in 24 uur te klaren?NickThissen schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 11:12:
Ik ben al jaren bezig met 'alleen maar dit en dat' te vervangen, nu wel eens tijd voor wat compleet nieuws.
Als je alleen je ssd houdt, dan heb je waarschijnlijk een heel oud systeem. Tijd voor een nieuwe. Anders wil ik hem wel in elkaar bouwenNickThissen schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 11:12:
Ik ben al jaren bezig met 'alleen maar dit en dat' te vervangen, nu wel eens tijd voor wat compleet nieuws.
Succes met afkicken..
[ Voor 6% gewijzigd door Bullus op 04-08-2013 11:38 ]
|2600k|Asus 290|
Ik heb hier nog wel een extra PC staan btw. Draait Iracing wel op.
[ Voor 29% gewijzigd door DutchDevil79 op 04-08-2013 11:38 ]
Als je zin hebt in een paar uur sturen, mag je mijn '2de' PC wel ophalen /kopen hoor. Ik gebruik hem nog maar sporadischNickThissen schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 11:26:
Tsja ik zal toch onderdelen moeten bestellen en aangezien het zondag is zal ik ze zelfs met 24h levering niet voor dinsdag verwachten, en dan is iedereen hier werken en heb zelf dus ook geen tijd om alles in elkaar te bouwen en en en... Volgende week maandag haal ik nog wel
Kast Antec 180B
Voeding Club3D CSP-S400 400 Watt ActivePFC, 20+24 Pins
Moederbord MSI P67A-GD53 (B3) - Moederbord - ATX - iP67
Processor Intel Core I5 2500 3.33 GHz
CPU Koeler Zalman CNPS9300 AT CPU Cooler - Superfluo Bearing
Geheugen 8 GB, PC3-10666, 1333 MHz
Grafische kaart Sapphire Ultimate AMD HD6670 1024 MB
SSD OCZ Vertex 2 100 GB, S-ATA II / 300, 275 MB's, 285 MB's, 2,5 Inch
HDD 1 TB Samsung S-ATA 7200 RPM
Operation System Windows 7 - 64 bit
[ Voor 31% gewijzigd door JoepW op 04-08-2013 11:39 ]
Ohja oeps, winkels dichtNickThissen schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 11:26:
Tsja ik zal toch onderdelen moeten bestellen en aangezien het zondag is zal ik ze zelfs met 24h levering niet voor dinsdag verwachten, en dan is iedereen hier werken en heb zelf dus ook geen tijd om alles in elkaar te bouwen en en en... Volgende week maandag haal ik nog wel

JoepW schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 11:38:
[...]
Als je zin hebt in een paar uur sturen, maag je mijn '2de' PC wel ophalen hoor. Ik gebruik hem nog maar sporadisch
Is dit een goeie keuze of mist er duidelijk iets aan? Even in achterhoofd houden dat ik ooit nog wel naar 3 schermen ga overstappen. En dat ik niet allemaal rare combinaties ga zoeken om 50 euro te besparen, zo krap bij kas is het nou ook weer niet
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 204,90 | € 204,90 |
1 | Gigabyte GA-Z87P-D3 | € 94,90 | € 94,90 |
1 | XFX Radeon HD 7970 Black Edition Double Dissipation | € 335,- | € 335,- |
1 | Western Digital Red WD30EFRX, 3TB | € 123,99 | € 123,99 |
1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 86,04 | € 86,04 |
1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 36,20 | € 36,20 |
1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 68,60 | € 68,60 |
1 | Seasonic G-Serie 650Watt | € 105,- | € 105,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.054,63 |
Alles is op 24h levertijd te krijgen dus dan dinsdag misschien al?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verder wel erg leuke build, veel plezier ermee!!
Die Seasonic zat ik zelf trouwens ook voor te kijken
[ Voor 6% gewijzigd door Streskip op 04-08-2013 11:52 ]
Waarom?Streskip schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 11:51:
Persoonlijk zou ik een 100tje besparen op je videokaart om die bij te leggen voor een i7,
iRacing is nogal een game die het moet hebben van je CPU, niet zo van je GPU.
Edit
Ik heb HT, zal eens loggen hoeveel cores ie gebruikt.

tijdens een practice sessie
[ Voor 58% gewijzigd door Bullus op 04-08-2013 12:54 ]
|2600k|Asus 290|
Zo riemen staan strakker en problem solved!JoepW schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 10:53:
[...]
Ik dacht ook aan de sensor, maar heb net een aantal tests gedaan met deze software:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1473510.page
Met deze sw kan je bv het stuur of een patroon laten doorlopen of de FFB erg sterk zetten en dan zelf wat sturen.
Als ik de ffb op 0 zet en dan het stuur flink beweeg van links naar rechts (lekker wild dus) dan blijft de centering ok.
Als ik de force lekker hoog zet en hetzelfde doe is het midden zo zoek en tevens hoor ik dan een wat 'krakend'geluid uit de CSW base.
Conclusie: Riemen slippen.
Maar wat een k-klus. Of de schroeven van het motorenblok staan te strak waardoor je het niet kan verschuiven of te slap en dan schiet de boel steeds terug. Dus uiteindelijk een stuk staal gebruikt als hefboom om de boel op zijn plaatst te houden en vastgezet.
Stuur heeft nu zonder demping en ffb ietsjes meer weerstand, maar het slipt niet meer
Dus hebben ze waarschijnlijk de motoren los gehad en niet goed terug gezet of de sensor vervangen terwijl dat het niet wasVerwijderd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 19:13:
Heb de mijne maandag net weer gekregen had em opgestuurd naar fanatec om deze reden, zij hebben wat onderdelen vervangen maar heb nog steeds dat hij of centre staat.

Anders komende Donderdag een sessie inplannen om wat te oefenen en fun raceje als afsluiting?
[ Voor 40% gewijzigd door DutchDevil79 op 04-08-2013 14:39 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik zou niet kunnen bedenken waarom hij dat bewust op mij zou doen. Hij is 4 plaatsen achter mij gestart, heeft wel qua positie een paar rondjes direct achter mij gereden maar is qua tijd nooit dichterbij geweest als dat hij bij de start was. Dus ik kan volgens mij niets gedaan hebben waar hij last van gehad heeft.JoepW schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 06:54:
[...]
Wat een balen-einde. Maar was dat geen bewuste actie van die gast? Als het er maar enigzins op lijkt zou ik mooi een protest indienen!
En hij lag ook nog een rondje achter!
Maar goed je hebt revanche genomen en toch nog in de volgende race als 3de geëindigd!
Ik ga er dan ook gewoon vanuit dat hij in een auto reed die eigenlijk niet meer op het circuit hoorde te zijn.
Die 3e plek daarna was wel lekker. Maar dat is niet op pure snelheid hoor, ik kom 1,5-2sec tekort op de top. Dat is altijd ongeveer mijn achterstand, dus daar maak ik me niet druk om. Maar blijkbaar ben ik veel constanter en is dat zelfs in een sprintrace van 25min al een succesvolle formule.
Pffff ;-)JoepW schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 11:01:
Ja, want om het nog erger te maken. Mijn reservestuur (GT3) doet helemaal niks!
iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark
Laatste paar races gingen al stukken beter bij mij en zit nu ook in de hogere split.
Qualificeren scheeld wel met een goede tijd.
Vol houden!
|2600k|Asus 290|
Nou bij ons zat een een complete ^#&%tart hoor.Bullus schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 15:57:
Jij zit in dezelfde situatie waar ik in zat...zie vorige berichten.
Laatste paar races gingen al stukken beter bij mij en zit nu ook in de hogere split.
Qualificeren scheeld wel met een goede tijd.
Vol houden!
Filmpje: http://youtu.be/Qube8ZDnVIQ
[ Voor 5% gewijzigd door themac1983 op 04-08-2013 16:15 ]
http://members.iracing.co...onid=8807966&custid=44916
Ik starte te snel en moest een stop en go doen...themac1983 schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 15:58:
[...]
Nou bij ons zat een een complete ^#&%tart hoor. *maakt even filmpje*

|2600k|Asus 290|
http://members.iracing.co...onid=8808150&custid=61620
Verwijderd
Starte als 2e en hield nr1 denk zo'n 15 rondjes binnen 1 sec, hij maakte geen fouten en ik ook niet, maar kon hem niet inhalen.
Ik was zo in gevecht met hem dat ik de achterligger niet zag aankomen, totdat ie 1 sec achter me zat.
Hij reed dus een 1.21.xx, hij haalde me bij T1 in via de buitenkant en ik werd uiteindelijk 3e met 0inc's
http://members.iracing.co...nid=8808395&custid=125829
|2600k|Asus 290|

Next road America.
|2600k|Asus 290|
Hij stuurt niet echt in, lulligthemac1983 schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 15:58:
[...]
Nou bij ons zat een een complete ^#&%tart hoor.

Check deze hate crime op mij maar
http://youtu.be/nYjv5n8EMfA
Dat heb je toch hopelijk wel geprotest of niet?Streskip schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 17:57:
[...]
Hij stuurt niet echt in, lulligMaar je zal vast nog wel erger tegenkomen haha.
Beetje jammer... Als je niet protest mag je ook niet klagen vind ik. Protest is de enige manier om hier vanaf te komen.Streskip schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 18:01:
Nee was teveel moeite hahaha
En het was nog een meid ook, Laura heette ze. Zou het eens op moeten zoeken.
[ Voor 8% gewijzigd door Streskip op 04-08-2013 18:09 ]
@streskip
Ze raakte de muur en daardoor ging ze spinnen en raakte ze jou. Kon ze niet veel aan doen, als ik het goed heb gezien. Ze stuurde niet naar links toe om je te rammen. Haar auto was brak door de crash van ervoor.
Ik dacht eerst dat je mij gefilmd had, bijna dezelfde skin. Das balen..themac1983 schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 15:58:
[...]
Nou bij ons zat een een complete ^#&%tart hoor.
[ Voor 98% gewijzigd door Bullus op 04-08-2013 18:23 ]
|2600k|Asus 290|
Yeah, maar Street STock is ok echt een series die het niveau zo verlaagd dat ze onder 0 zittenStreskip schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 17:57:
[...]
Hij stuurt niet echt in, lulligMaar je zal vast nog wel erger tegenkomen haha.
https://dl.dropboxusercon...Hoe_span_je_de_snaren.pdf
Je hebt dit ding toch nog niet zolang? dit is nou al de 3e? keer dat je hem open moet maken om te fixen geloof ik... Ik zou hem lekker terugsturen en hun een goede terug laten sturen. Het is nou niet bepaald iets van een paar tientjes waar je dit soort dingen kunt verwachten, als ik 800+ euri neerleg verwacht ik top of the line en 0 issuesJoepW schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 19:11:
Voor de sleutelaars onder ons hier een korte howto voor het spannen van de snaren van een Fanatec CSW:
https://dl.dropboxusercon...Hoe_span_je_de_snaren.pdf
Maar erg gave race...
http://members.iracing.co...nid=8809492&custid=127338
Natuurlijk spinde ik weer de 1e lap.... waardoor ik langs iedereen moest om weer in de top 5 te komen, daar een paar rondjes achter nr 2-3-4 gereden terwijl zij aan het battlen en pushen waren en ik relaxed erachter mijn banden aan het sparen was
Met nog 5 laps te gaan nummer 4 en 3 ingehaald op het rechte stuk (ze verklootte allebei hun corner exit daarvoor), zelfde rondje nog de nr 2 weten binnen te vissen op de backstraight en ik had nog 7 seconde voor de nr 1. dus dat haal ik nooit dacht ik. Volgende rondje nog maar 6 sec.. toen 4... en in de laatste ronde stond hij zo goed als stil, Blijkt dat hij te weinig fuel meegenomen had ^^ dus er snel voorbij geblazen en op naar vicotry lane!
Door verkeer rijden geen een stuk beter dan normaal, ik kon nu steeds draften en inhalen op het rechte stuk zonder echt tijd te verliezen en ze 1 voor 1 voorbij op deze manier ^^ Ook merkte ik goed dat ik mijn banden gespaard had, toen ik de nr 2 eenmaal voorbij was konden ze me echt niet meer bijbenen
Ruim een jaar heb ik 'dat ding'.themac1983 schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 19:15:
[...]
Je hebt dit ding toch nog niet zolang? dit is nou al de 3e? keer dat je hem open moet maken om te fixen geloof ik... Ik zou hem lekker terugsturen en hun een goede terug laten sturen. Het is nou niet bepaald iets van een paar tientjes waar je dit soort dingen kunt verwachten, als ik 800+ euri neerleg verwacht ik top of the line en 0 issues
En snaren spannen vind ik nou niet iets voor garantie en waarschijnlijk veroorzaakt omdat ik zelf op zoek was naar de oorzaak van het uitgaan van de unit.
En als ik garantie krijg ben ik zeker 1 week zonder stuur
Dus binnenkort gaat mijn GT3 terug naar Fanatec en als ik die terug heb en dan er weer eens een probleem optreed met de CSW gaat ie echt retour.
Maar voor Fanatec heb ik altijd een beetje begrip... Dat komt doordat ik me realiseer dat het toch maar een heel klein bedrijfje is met relatief kleine series. En ik heb nu 2x gebeld met Duitsland en twee keer meteen iemand aan de lijn die me keurig hielp
Mag ik jullie allemaal er aan herinneren dat we op 18 augustus onze Kart-meeting met afsluitende BBQ houden.

KLIK
Ik zal zien dat ik komende week ook al onze GoT-iRacing rijders aanschrijf met een herinnering.
Tevens wil ik de volgende rijders, die wel al gereageerd hebben, vragen om hun 'misschien' antwoord om te zetten naar Ja of Nee via het formulier:
- Ericjooo
- Flamax
- Fransjansen
- Phil hoggart
- RichardA
- Roderic
- ZeeZeiler

Ik ben nr 19 in de top split met bijna 4000 iR, lol.
Poeh, PC weer overleeft, gelukkig maar
Erg spannende race, hele race achter Richard Sobolewski gezeten, was iets sneller in een paar bochten maar niet veel en kwam er nergens voorbij. Een keer gedreigd in de hairpin en hij ging meteen te wijd, naast elkaar volgende bocht in maar raakte een bultje en hield hem niet goed dus moest hem weer langs laten. In de laatste 2 ronden had ik een kans gehad maar kreeg het verkeer helemaal verkeerd (HPD die divebombed waardoor ik een seconde op moest geven) dus niet meer gelukt. Maar toch een goed resultaat
http://members.iracing.co...onid=8810082&custid=74968
[ Voor 109% gewijzigd door NickThissen op 04-08-2013 22:16 ]
Regelmatig verlies ik de controle door de gewichts verplaatsing naar voren, daarna binnen kant kerb, dan remt het weer teveel en ik sta achterstevoren
Toch een poging gedaan tot een race echter in lap 2 mijn bekende fout en ik sta dwars in de hairpin. Persoon achter me heeft geen mogelijkheid om me te ontwijken en raakt net mijn achterwiel (0x car contact). Toch staat alles scheef en ik kruip terug naar de pits. Maar zelfs zonder dat incident was ik compleet kansloos geweest
Gelukkig gaat het met de Mazda MX-5 stukke beter en sta nu ook voorlopig eerste in de divisie.
Ik merk wel dat bij de Grand Touring Cup er wat respectvoller aantoe gaat dan bij de Skip Barber Cup. Bij de Skip gaan ze regelmatig in practise blind de baan op om vervolgens in de eerste bocht tegen iemand op te knallen of te spinnen.... Bij de GT Cup daarintegen heb ik hele leuke races gehad met 25 minuten binnen een seconde van elkaar racen, af en toe plek verwisselen maar verder geen contact met elkaar.
Ik heb nog wel erg veel moeite om iemand in te halen en ervoor te blijven, regelmatig in de race dat ik maar niet voorbij iemand kom en het ronde lang de ene bocht ervoor zitten is en daarna de volgende bocht weer terug ingehaald wordt. Moet wel eerlijk zijn, hierbij gooi ik geen deuren dicht en dat geeft mogelijk de ander te veel ruimte om een terug actie te doen.
Voorlopig blijft mijn focus bij de Mazda MX-5 in plaats van de Skippy, sowieso hebben formule wagens mij nooit echt gelegen en zal ook niet een target zijn voor mijn iRacing carriere.
Hm, dan had ik waarschijnlijk de pech dat ik in zo'n sterk veld zat.NickThissen schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 22:29:
Een 22.0 is zo slecht nog niet hoor, ik kom tot een 21.8 en daarmee ben ik 4e geworden in een race in de top split (volgens mij).
Ik zat op de kermis hier. Was vanmiddag op een verjaardag en toen waren er een paar die nog even de kermis over wouden en biertje pakken daar. Njaaa dan zeg je geen nee.NickThissen schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 21:00:
Wow, 3 splits in ProtoGT zometeen! Robbert waar ben je
Ik ben nr 19 in de top split met bijna 4000 iR, lol.
Volgende week maar kijken of ik dan wel tijd heb.
Lotus 49 @ spa
Die auto doet het goed op die baan!
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Dus de hele TS ziet er niet uit en mijn mail doet het niet.
Zo maar eens op onderzoek uit......
Verwijderd
ik vrees er ook voor ... heb gisteren is de skippy getest op summit en kwam op 19.6l maar net op een 1.21.9 .... wel op 90% baseline set (maar je kan ook niet zo heel veel aanpassenThe_FrankO schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 22:32:
[...]
Hm, dan had ik waarschijnlijk de pech dat ik in zo'n sterk veld zat.
Hij laadt nu wel een stuk sneller op mobielJoepW schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 07:26:
Mijn webhoster is compleet uit de lucht
Succes
|2600k|Asus 290|
Niet alleen op mobiel hahaBullus schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 08:09:
[...]
Hij laadt nu wel een stuk sneller op mobiel
Succes
Volgens mij werkt het alweerJoepW schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 08:53:
En het ergste is. Ze zijn alleen op kantooruren bereikbaar @#*@&$^@*#$^
Edit: ben bang dat ik morgen de L49 training op Spa ga missen

[ Voor 23% gewijzigd door BM op 05-08-2013 09:46 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Startte daardoor wel midden in het veld. Dacht als dat maar goed gaat, maar iedereen voor me liet elkaar leven (achter me zag ik wel een auto vliegen). Daarna was het net 10 kleine negertjes. Een voor een vielen ze uit. Uit eindelijk nog wel met 2 man kunnen vechten voor positie maar merkte dat ik wel wat sneller was. Dus toen ik daar voorbij was kon ik vrij makkelijk weg lopen. Nog wel een keer rond gegaan bij uitkomen 1e chicane (te snel vol gas willen geven

Merkte wel dat het toch wel een spelletje overleven is met die Lotus49. Ik was op p4 de laatste die de auto niet ergens had afgeschreven. Rest van het veld was of uitgevallen of rond aan het rijden met een kapotte auto op tig rondjes achterstand. Maar ja wel enorm zweten zo 30 rondjes proberen niet te spinnen. Behoorlijke work-out, had klamme handjes na de race.
Zal op Spa nog wel behoorlijk slecht worden voor je SR. Dat is al zo'n pak overal een incje mee baan.
Heb supportdienst dus moet 24/7 beschikbaar zijn die week.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Mijn pc is watergekoeld en zit op een benchtable. Weinig problemen nog , ook al is ie flink overgeklokt. De rad 4x120 houdt de cpu/gpu wel koel. Tevens nog 2 extra fans, 1 voor gpu en 1 bij mobo.
Meestal met dit weer staat de mob.airco ook aan en blaast richting de pc.
[ Voor 21% gewijzigd door Bullus op 05-08-2013 12:47 ]
|2600k|Asus 290|
Mischien een fan plaatsen over je mobo.(mosfets/mem)elni schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:07:
Dat de mediabox raar doet kan nogmaar dat mn pc niet wilde starten vond ik toch wel vreemd omdat er ook een wc loop in zit.
|2600k|Asus 290|
Wat een @^&@$&@ bij digitalus.nl. Zodra de boel weer up is ga ik over naar http://www.dutchwebhosting.nl/ denk ik. Boel is al vanaf 5 uur vanochtend plat. Om 11:30 twitter is aan hun wat er aan de hand is en meteen volgt er een (eerste) mededeling dat alles weer werkt. Nou dus niet... Bleh.
Iemand ervaring met dutchwebhosting?
Maar vanavond wel lekker met de Ford GT @ Suzuka.
Host zelf al jaren alles bij hostingstunter.nl vooral omdat ik de mensen ook ken via mijn werk etc.
Lekker snel reageren, en geen gedoe met hosting, alles zelf onder controle (ook dns) in plesk
Maar ik ben er ook bij vanavond, ff lekker rondje knallen in de Ford
[ Voor 16% gewijzigd door ramsho op 05-08-2013 14:12 ]
Kijk de berichten hierboven even na.
Kan je niet gewoon in ieder geval voor de plaatjes in de TS, het Tweakers FotoAlbum gebruiken, ipv Invisio. (je hebt genoeg Karma nl)JoepW schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 07:26:
Mijn webhoster is compleet uit de lucht
Je krijgt volgens mij ongeveer 10MB per 1000 Karma, wat in jouw geval dus ongeveer 470MB moet opleveren. (het is ongeveer gratis (kost een beetje karma), dus proberen staat vrij)
Dan weet je in ieder geval dat je nooit het probleem hebt met uitval van je hosting, misschien loopt de TS dan ook wat sneller.
Voor PDF`s en andere shared files zoals plugins zal wel ergens anders iets gezocht moeten worden.
[ Voor 13% gewijzigd door enchion op 05-08-2013 15:45 ]
How do you save a random generator ?
Huh? Ik reageer juist op die berichten met de rede waarom alles eruit lagDutchDevil79 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:58:
Spuit 11 Nick. hehehe
Kijk de berichten hierboven even na.
En als dat net zo gaat als bij mijn supportdienst wordt je niet gebeld.....Tenzij je wel had meegedaan natuurlijk.Flamax schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:09:
Ik moet me jammer genoeg afmelden.
Heb supportdienst dus moet 24/7 beschikbaar zijn die week.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
@Enchion: Nooit aan gedacht. Zal een kijken
Dit topic is gesloten.