iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.727 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
En klaar. :( Verrekte idioot ook, ik ken die naam nog, die gast heeft me al tig keer van de baan gereden, deze keer gaat er een protest achteraan.

En wat een verrassing, mijn wiel 180 graden verkeerd om en hij rijdt zonder schade door BAH! :( Gaat weer 100 iRating minimaal, top. Had gehoopt dat ze wat voorzichtiger zouden rijden met die bak maar hij ramt em er gewoon vol achterin uitkomen van de chicane, ik ga rustig op het gas omdat er 3 auto's vlak voor me zitten en hij geeft vol gas terwijl hij een centimeter achter me rijdt en knalt zowat over me heen. Goed gedaan man...

[ Voor 149% gewijzigd door NickThissen op 01-08-2013 21:43 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 14:46
JoepW schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 21:06:
Lijkt mij een bug. Zoek eens op het memberforum en anders ff mailtje naar support.
Support is ingelicht en tevens een topic erover aangemaakt in het problemen forum. Dus ik ben benieuwd :)

[ Voor 3% gewijzigd door Richard117 op 01-08-2013 22:10 ]

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:52
Nickrsd schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 21:32:
waar vind je dat scriptje? ik vind het verrekte vervelend dat je moet wachten tot je op die join knop moet drukken.. anders kom je ff je flesje water vullen etc..
http://userscripts.org/scripts/show/158767

Ik ben overigens nog bezig met een herschreven versie ervan die beter zou moeten werken.
Het komt af en toe nog voor dat er iets mis gaat waardoor het denkt dat hij op de knop moet klikken terwijl dat nog niet zo is, maar vervolgens wel het vinkje te vroeg weghaalt en dus op het juitste moment ook niet meer klikt :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:15
YEAH, tweedes in de skippie :D Geduld geduld geduld.. Het begint zich uit te betalen, vanuit de pits gestart om zo in mijn ritme te komen. Die tijd kreeg ik eigenlijk niet want na 1 ronde kreeg ik de laatste van het veld al voor mijn neus. Daarna rustig voort blijven kachelen en door een crash van een achterblijver heb ik nog een podium veilig kunnen stellen. Tijden zijn nog steeds niet wat ze moeten zijn om in een goed veld voor de overwinning te gaan.

Ervaring komt me de races dus ik heb goede hoop op een overwinning deze week :)

Als ik niet vanuit de pits was gestart had ik de race dik kunnen winnen. Ik was volgens de statistieken een halve seconde per rondje sneller dan de nummer een... Hoewel dit mij moed geeft voor de volgende race denk ik dat ik toch nog maar even in de pits start de aankomende x races. Daarna nog een keer een goede quali zodat ik de echte stuntpiloten hopelijk weet te ontwijken en dan moet ik toch echt een overwinning kunnen pakken.

Concentratie wordt ook steeds beter merk ik. De rondetijden waren tussen rondjes 7-17 (18 ronden race) constant tussen de 1.22 en de 1.22.7. Nou is dat nog steeds een vrij groot verschil maar je zit natuurlijk ook met een beetje verkeer.

[ Voor 38% gewijzigd door stoofpeer op 01-08-2013 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:51

Niellie41

[object Object]

themac1983 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 20:47:
lols, net mijn 1e truckrace gehad. fixed series van 20 laps.

lap 1 ... caution.... tot lap4
lap 5 caution... tot lap 9
lap 11 caution... hier werd ik ook meegepakt en heb dus op moeten geven (7 min optional repairs)

al met al 4 race laps gehad :P
Daarom moet je ook niet in de fixed serie rijden. ;) Dan is het iPacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 18:02

DutchDevil79

I race, therfore I am

Yep open series gaat meestal beter. Maar ligt nog wel aan de rijders. In de lage splits kan het nog wel een caution festijn zijn.
Afgelopen week in week 13 met de SIlbvercrown nog gecomplimenteerd door een andere rijder omdat ik hem er niet had afgedrukt. Zat ronden lang achter hem vast en hij verdedigde netjes. Dus wachtte netjes men kans af en uit eindelijk voor hem gekomen. Maar door de reactie van hem zie je al dat dat niet al te vaak gebeurd. Zijn veel mensen op oval die denken dat als je sneller bent je er maar voorbij gelaten moet worden en zo niet krijg je een tik. En daar krijg je dus weer crashes van en cautions.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:39:
En hop, er gaan wederom, net zoals elke avond tot nu toe, Radical races official. Qua populariteit is de Skip nog steeds nummer 1, voor de Star Mazda. Dan komt er een groot middengebied waar nu ook de Radical inzit, en dat na een seizoen waarin er soms weken geen enkele race official ging. Happy :)
mmm gisteren even prac in gegaan ... 1.12.9 gereden en met 26l 1.13.053 ... maar ben toch eens aan het denken de wing terug te verzetten dat die iets stabieler is want ik denk dat er in race veel problemen gaan komen met wing17 ? met welke wing rij jij momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:47

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 08:44:
[...]

mmm gisteren even prac in gegaan ... 1.12.9 gereden en met 26l 1.13.053 ... maar ben toch eens aan het denken de wing terug te verzetten dat die iets stabieler is want ik denk dat er in race veel problemen gaan komen met wing17 ? met welke wing rij jij momenteel
Probeer deze eens:
http://iracingsetups.nick...ps/ViewSetup.aspx?id=4922

Ik vond dat een lekkere setup. Ik ben niet zo snel met de Radical, maar in de handen van een kenner moet je hier beste tijden mee kunnen rijden ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 13:49
De meesten die de wing hoger zetten dan 17 krijgen na een lap of 5 heel veel last van onderstuur. De setups die van de week geshared werden waren vrij goed.

Ik heb toen met die setup van Robbert gereden maar de eindverhouding terug op medium gezet, anders viel hij redelijk dood in 6e versnelling.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
themac1983 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 20:47:
lols, net mijn 1e truckrace gehad. fixed series van 20 laps.

lap 1 ... caution.... tot lap4
lap 5 caution... tot lap 9
lap 11 caution... hier werd ik ook meegepakt en heb dus op moeten geven (7 min optional repairs)

al met al 4 race laps gehad :P
Ik vind het echt een drama circuit zeg. Moeilijk om de juiste lijn te vinden of juist te behouden met zoveel verkeer.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 08:54:
[...]

Probeer deze eens:
http://iracingsetups.nick...ps/ViewSetup.aspx?id=4922

Ik vond dat een lekkere setup. Ik ben niet zo snel met de Radical, maar in de handen van een kenner moet je hier beste tijden mee kunnen rijden ;)
alr8 dus dat wordt een lage 1.12 dan :+ kwestie wat weer werk aan de finnen te kunnen geven ... i wish :P ... heb die fixed wat liggen tweaken en op zich is die te houden maar die wordt in de hairpin zo overstuurd na een paar ronden niet normaal.... vanaf ronde 3 ga je dwars door de hairpin, leuk voor het oog maar niet leuk voor de tijd en de banden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Hoe start je vanuit de pits? Moet je dan tijdens de warmup wat doen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Niet op Grid klikken, en zodra de race dan gestart is kan je alsnog joinen

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

Tnxs! Kan dit ook een paar rondjes later? Of moet je dan wel snel zijn met joinen

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kan ook een paar rondjes later, maar waarom dat?
Als je maar op de server bent tijdens het gridden.

[ Voor 35% gewijzigd door JoepW op 02-08-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 13:17:
Kan ook een paar rondjes later, maar waarom dat?
Als je maar op de server bent tijdens het gridden.
Hoezo? Als je na het gridden nog connect dan kun je volgens mij gewoon meteen vanuit de pits starten. Je kunt ook 3 rondjes wachten en dan starten maakt allemaal niet uit, alleen lig je dan 3 rondjes achter natuurlijk dus waarom je dat zou doen is me een raadsel :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

Als je een jengelend kind in bed hebt liggen waardoor je het gridden mist, kan je alsnog aan je SR werken door toch nog te kachelen. Of gaat je iRating er dan weer aan (als je zoveel rondjes achter de nr 1 eindigt?)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kans is groot dat het iRating kost. Maar als je disconnect zeker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja als je door iets anders de eerste paar rondjes mist is het wat anders, ik dacht dat je met opzet 3 rondjes wilde gaan wachten.

Het maakt in principe niet uit hoeveel rondjes achterstand je op loopt, het enige wat belangrijk is (voor iRating) is op welke positie je eindigt (en wat de iRating van de rest van het veld is). Of je nou laatste wordt met 1 rondje achterstand of met 3 rondjes of niet eens gestart bent, je zult even veel iRating verliezen.

Echter is er altijd (vooral bij rookies) een grote kans dat er nog mensen uit gaan vallen vroeger of later in de race. Als jij maar 1 rondje achter ligt hoef je maar 1 rondje meer dan hun te rijden en dan heb je ze ingehaald (en eindig je dus hoger). Als je 3 rondjes achterligt moet je die 3 rondjes wel weer goed maken voordat je ze inhaalt dus is de kans kleiner dat je nog posities op kan pikken van uitvallers.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

OK helder. Zo leer je steeds bij :-) Dus als je registert voor een race en je komt niet opdagen, gaat je iRating eraan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
collin schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 14:04:
OK helder. Zo leer je steeds bij :-) Dus als je registert voor een race en je komt niet opdagen, gaat je iRating eraan.
En dik ook! Laatst melde ik me net voor het starten van een race af en verloor 93 irating punten.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 14:58

Arfman

Drome!

aaikman: ik rij met 17 wing (Levesque setup) maar die is ook redelijk onstabiel in de chicane.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 14:10:
aaikman: ik rij met 17 wing (Levesque setup) maar die is ook redelijk onstabiel in de chicane.
Probeer die ik geshared heb eens. Ik was er erg tevreden over en kon er goed mee door T5&6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Heeft iemand dit ook al geprobeerd? :+

http://blogs.windows.com/...on-pixels-per-second.aspx

/endtrol

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 14:17:
[...]

Probeer die ik geshared heb eens. Ik was er erg tevreden over en kon er goed mee door T5&6 ;)
dat wordt straks ff sauna trotseren en de radical :) ... en hopelijk morgen tjid om raceje mee te pikken ...als ik nog iets wijzig dan laad ik hem wel even terug op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS19
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:45
Al enige tijd ben ik stille volger van deze thread dus wellicht wordt het tijd om mij hier ook voor te stellen. De naam is Jeroen, 38 jaar en al geruime tijd "into" simracing. Zo'n beetje alles wel gereden van GP1/2/3/4, Indycar Racing, Nascar Racing xx, GPL, GTR's, Netkar, rFactor. Met name met GPL en de GTR's veel in league verband gereden via www.simracing.nl. Ik zag al dat een aantal bekenden uit die tijd hier nu ook actief zijn waaronder Ruud, Richard en "BM".

In augustus 2008 zodra ik een uitnodiging kon bemachtigen voor het toen nog niet publiek beschikbare iRacing gelijk ingestapt en sindsdien (100%) lid gebleven. In 2010 de stoute schoenen aangetrokken en de eerste (en tot nu toe enige) Open House bijgewoond in Bedford. Erg leuke ervaring en een bevestiging dat het simracing hart op de juiste plek zit bij de medewerkers en eigenaren van iRacing. Ook toen hadden ze al een gezonde voorkeur voor pizza's ;). Na een paar minder actieve jaren ben ik dit seizoen vol goede moed weer begonnen en de keuze is gevallen op de Radical. Erg leuke auto en de eerste races zitten er alweer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Welkom Jeroen ;)
Als je mee wilt doen met de diverse GoT-iRacing zaken kan ik je aanraden om je aan te melden op onze site (http://got.iracing.nickthissen.nl/Pages/Apply.aspx) en eventueel ook bij onze league: http://members.iracing.co.../LeagueView.do?league=164
Tot ziens alhier en/of op een of andere track ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:33

Phydomir

Dennis

creapYYY schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 14:05:
[...]

En dik ook! Laatst melde ik me net voor het starten van een race af en verloor 93 irating punten.. 8)7
Mocht je twijfels hebben of je wel mee wilt racen. Tot 2min. voor de start kan je je afmelden zonder iRating verlies.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Phydomir schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 16:35:
[...]

Mocht je twijfels hebben of je wel mee wilt racen. Tot 2min. voor de start kan je je afmelden zonder iRating verlies.
Thnx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Om precies te zijn: zolang er 'Withdraw' staat kost het je niets, maar rond de 1m40 'to go' veranderd de knop in 'Forfeit', en op dat moment ben je te laat en ben je ingeschreven, als je dan niet raced ben je dus laatste.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
pff voel me ech niet thuis in een lage SOF, de ene crash na de andere. Laatste keer werd ik gewoon 3x aangereden..3x carcontact+...(SBRS)

Kan ik beter me eigen qualificeren,zodat je vooraan start? ipv de pit starten?

[ Voor 23% gewijzigd door Bullus op 02-08-2013 17:06 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

creapYYY schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 09:46:
[...]

Ik vind het echt een drama circuit zeg. Moeilijk om de juiste lijn te vinden of juist te behouden met zoveel verkeer.. :(
Pocono is ook heel lastig. Alle 3 de bochten zijn totaal anders. 'Gelukkig' mis ik die nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bullus schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 16:57:
pff voel me ech niet thuis in een lage SOF, de ene crash na de andere. Laatste keer werd ik gewoon 3x aangereden..3x carcontact+...(SBRS)

Kan ik beter me eigen qualificeren,zodat je vooraan start? ipv de pit starten?
Ik heb toevallig meegekeken. Ik ben nadat die ukkels de baan opkwamen uit het gras gestopt met kijken.
Maar als je niet mee wilt maken wat je nu meemaakte zal je moeten qualificeren en je irating wat opschroeven door wat hoger te eindigen in de races.
En btw heb ik nog 1 tip (of vraag ;) ) in een DM gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:23

BM

Moderator Spielerij
JvdS19 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 14:56:
Al enige tijd ben ik stille volger van deze thread dus wellicht wordt het tijd om mij hier ook voor te stellen. De naam is Jeroen, 38 jaar en al geruime tijd "into" simracing. Zo'n beetje alles wel gereden van GP1/2/3/4, Indycar Racing, Nascar Racing xx, GPL, GTR's, Netkar, rFactor. Met name met GPL en de GTR's veel in league verband gereden via www.simracing.nl. Ik zag al dat een aantal bekenden uit die tijd hier nu ook actief zijn waaronder Ruud, Richard en "BM".

In augustus 2008 zodra ik een uitnodiging kon bemachtigen voor het toen nog niet publiek beschikbare iRacing gelijk ingestapt en sindsdien (100%) lid gebleven. In 2010 de stoute schoenen aangetrokken en de eerste (en tot nu toe enige) Open House bijgewoond in Bedford. Erg leuke ervaring en een bevestiging dat het simracing hart op de juiste plek zit bij de medewerkers en eigenaren van iRacing. Ook toen hadden ze al een gezonde voorkeur voor pizza's ;). Na een paar minder actieve jaren ben ik dit seizoen vol goede moed weer begonnen en de keuze is gevallen op de Radical. Erg leuke auto en de eerste races zitten er alweer op.
Ik zag JvdS, Jeroen en GPL, toen begon er al een belletje te rinkelen :) Welkom!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Niellie41 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 17:13:
[...]

Pocono is ook heel lastig. Alle 3 de bochten zijn totaal anders. 'Gelukkig' mis ik die nu :P
Zonde. Een van de meest bijzondere en uitdagende banen in een Nascar. Rijd zelf dan wel in de A Fixed en niet open C maar dat is meer als voorbereiding op de Nascar Iracing Series.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
JoepW schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 17:16:
[...]

Ik heb toevallig meegekeken. Ik ben nadat die ukkels de baan opkwamen uit het gras gestopt met kijken.
Maar als je niet mee wilt maken wat je nu meemaakte zal je moeten qualificeren en je irating wat opschroeven door wat hoger te eindigen in de races.
En btw heb ik nog 1 tip (of vraag ;) ) in een DM gezet.
:) thanks, denk dat je ook beter s'avonds kunt racen dan s'middags..is bij meerdere online spellen zo.

Nu ff afkoelen, net weer een slechte race gehad.
1 ronde ervoor bij T5 bij het aanremmen, ik buiten en 1 aan de binnenbocht. Zag al dat ie teveel snelheid had en ik stuurde dus niet in en jahoor hij schoot te ver door, kon hem dus ontwijken.

Toen bij T1 ik aan de binnenbocht bij het aanremmen maar mijn voorwielen blokkeerde en schoot wat te ver door en degene aan de buitenkant stuurde in en ramde mij dus...mijn fout denk ik, maar hij had ook niet kunnen insturen wat ik deed, maar goed...game over.

..nog meer van die races en ik degradeer naar C :|

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Aangezien je met nogal wat newbies rijdt gezien je eigen iRating zou ik iets minder risico nemen. Laat hun maar fouten maken en kies steeds een positie die je de kans geeft bij een fout van de ander er voorbij te komen zonder in zijn slip meegenomen te worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Soms gaat het goed, maar soms rij je wat langzamer omdat iemand voor je spint, maar degene die achter je rijdt niet...zal me erdoorheen moeten worstelen om weer bovenop te komen.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Bullus schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 18:25:
Soms gaat het goed, maar soms rij je wat langzamer omdat iemand voor je spint, maar degene die achter je rijdt niet...zal me erdoorheen moeten worstelen om weer bovenop te komen.
Staar je ook vooral niet te veel blind op iRating en SR. Je leest best veel verhalen van beginnende rijders (in iracing) dat ze het een slechts systeem vinden etc. etc. Vaak komt dat doordat ze te veel per race kijken en niet het totaal/lange termijn. Als jij gewoon je ding doet kom je uiteindelijk precies waar je hoort qua iR en SR en je naar een A license sturen moet eigenlijk geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullus schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 18:25:
Net als in t normale verkeer, anticiperen op wat er gebeurt op de baan, zowel voor als achter je. Als je ziet dat er voor je iets fout gaat beslissen wat je doet en meteen in je spiegel kijken wat er achter je nog kan komen. Toegegeven t is soms gewoon n kwestie van geluk maar hoe meer je rijdt hoe beter je in kunt schatten hoe anderen kunnen reageren. En vooral er niet op rekenen dat anderen doen wat t beste is of wat je zelf zou doen in die situatie want dat doen ze in 90% van de tijd toch niet. ;)
Phydomir schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 17:50:
[...]

Zonde. Een van de meest bijzondere en uitdagende banen in een Nascar. Rijd zelf dan wel in de A Fixed en niet open C maar dat is meer als voorbereiding op de Nascar Iracing Series.
Inderdaad, zelf vroeger veel genoten van de races op Pocono door de eigenschappen van de baan. 3 Bochten compleet verschillend, T1 high banking medium speed, T2 low banking high speed en T3 low banking low'ish speed. Heb zelf jammer genoeg niet de tijd om Pocono te practisen (en niet de zin met dit weer :) ) naast Late Model en Proto/GT maar anders zou Pocono zeker n race zijn die ik mee zou pakken. In ieder geval 100x beter dan sommige andere banen in t seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Beste mede GoT-iRacers we hebben als GoT-iRacing coördinatie groep gemeend dat er gezien de grote groep rijders die we inmiddels bij elkaar hebben verzameld wat Do's and Dont's op een rij te moeten zetten.
Ik verzoek jullie allemaal de betreffende post te lezen. Deze post heeft vanaf nu een vaste plek in de Topic Start.
>>>>>>>>>> KLIK <<<<<<<<<<
(Er komt ook een Engelstalige versie die gekoppeld wordt aan onze League)

[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 02-08-2013 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
JoepW schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 19:50:
Beste mede GoT-iRacers we hebben als GoT-iRacing coördinatie groep gemeend dat er gezien de grote groep rijders die we inmiddels bij elkaar hebben verzameld wat Do's and Dont's op een rij te moeten zetten.
Ik verzoek jullie allemaal de betreffende post te lezen. Deze post heeft vanaf nu een vaste plek in de Topic Start.
waar gaat dit naartoe, ok snap wel wat er instaat nu vrij normaal is. ( maar moeten er echt regels zijn ...)

maar als admins gaan zeggen wat en niet mmmmm GOT is weg van wat het was.

wat admins kunnen kapot maken kan je zien in elke FPS multiplayer ,achja staat het me niet aan kan ik nog gewoon iracen :p

ps ben morgen om 03:00 opweg naar Lanzarote dus zie jullie next week zondag

[ Voor 3% gewijzigd door dabelg op 02-08-2013 20:48 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 20:44:
.....ps ben morgen om 03:00 opweg naar Lanzarote dus zie jullie next week zondag
Fijne vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zie geen regels, ik zie alleen richtlijnen waar we ons allemaal toch al aan hielden omdat dat ofwel vanzelfsprekend is ofwel ongeschreven 'regels' zijn die we van elkaar geleerd hebben. Lijkt me niet verkeerd om die gewoon een keer op te schrijven, toch?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:49

elni

Carrot

Niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Ff een vraagje over het remmen in T1 bij Summit point.
Ik keek ff een replay van iemand die een 1.20.xx reed. Als die remmen dan hoor je eigenlijk niks, misschien wat geblaas ofzo. Maar als ik rem dan hoor ik altijd wat gepiep van mijn banden of schijfremmen. Hoe zit dat precies?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Nu word ik er voor de 3e keer uitgegooid tijdens de rookie Mazda club. Het bericht dat ik krijg is: receive throughput fell to unacceptable level. Maar als ik nascar c fixed probeer gaat dat zonder problemen want daar heb ik 2 complete races van kunnen rijden,

Iemand een idee :( :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ten eerste klopt het geluid niet helemaal in een replay.
Je moet eigenlijk een replay met 'telemetry' hebben.
En als je net even zachter remt dan het piepen van de banden (dus tegen blokkeren aan) heb je een veel kortere remweg.
Advies: Heel vaak proberen om steeds een beetje later te remmen zonder blokkerende banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Kan ik ook de loadcell iets verdraaien zodat ie minder snel blokkeerd?

Een replay met telemetry heb ik denk ik ook. Je bedoelt waarmee iSpeed de replay tijden registreerd tov je eigen best lap?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zo, Lotus 49 race ging een stuk beter deze keer!

Helemaal achteraan gestart en meteen enorme crash voor me, hele weg geblokkeerd, dus maar netjes wachten tot er plek was... Met een achterstand van 20 seconden ofzo gestart. Toch helemaal op kunnen werken naar P8 en niet gelapped, en ook nog eens relatief weinig incidents, helemaal tevreden :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
dabelg schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 20:44:
[...]

waar gaat dit naartoe, ok snap wel wat er instaat nu vrij normaal is. ( maar moeten er echt regels zijn ...)

maar als admins gaan zeggen wat en niet mmmmm GOT is weg van wat het was.

wat admins kunnen kapot maken kan je zien in elke FPS multiplayer ,achja staat het me niet aan kan ik nog gewoon iracen :p

ps ben morgen om 03:00 opweg naar Lanzarote dus zie jullie next week zondag
Ik heb van moderators op GOT zelf veel ergere acties gezien dan door onze GOT-iRacing organisatie ooit, dat inclusief de discussie over mijn gedrag vorig jaar.

Ik ben dan ook allang blij hier eigenlijk nooit een GOT moderator te zien eerlijk gezegd. (zitten natuurlijk ook wel goeie tussen)

Verder zien de richtlijnen er gewoon als common sense uit, en ben ik er ook voor om het idd zo op te stellen, waar iemand mischien eventjes z`n ogen van open zet maar na een paar races wel snapt dat het wel meevalt met de strengheid.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Niellie41 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 03:19:
[...]

Daarom moet je ook niet in de fixed serie rijden. ;) Dan is het iPacing.
its all part of the plan :D eerst 2 dagen fixed om aan de baan\racepace te wennen. En in het weekend de open series doen.

Ik kan daar echter denk ik het tempo totaal niet volgen... ik rijd 58.5-- 's met 58,3-- als ik een superlap heb, maar zeker geen 57.XXX zoals ze daar doen.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvdS19 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 14:56:

He Jeroen, welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bullus schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:31:
Kan ik ook de loadcell iets verdraaien zodat ie minder snel blokkeerd?

Een replay met telemetry heb ik denk ik ook. Je bedoelt waarmee iSpeed de replay tijden registreerd tov je eigen best lap?
Je kan idd de load cell iets minder gevoelig zetten.
En met een replay met telemetry bedoelde ik eigenlijk dat het een replay is van een snelle ronde en de balk onderin iRacing zichtbaar is waar je kan zien hoeveel gas iemand geeft en hoe hard er geremd wordt.
Anders morgen overdag (je moet toch niet racen overdag ;) ) even een servertje pakken samen en wat oefenen op remmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 19:50:
Ik vind dat het bij GoT eigenlijk altijd al erg goed gaat. Natuurlijk zijn er altijd mensen die wat kunnen schaven om wat talent beter tot hun recht brengen, maar met name het respect tussen de rijders is wat mij bij GoT races altijd erg aantrekt.

Mijn hoofdregel is altijd "Race tegen en ander zoals je wilt dat de ander tegen jezelf raced."

Die werkt altijd prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:01:
.....Mijn hoofdregel is altijd "Race tegen en ander zoals je wilt dat de ander tegen jezelf raced."....
Zoiets zocht ik nog. Prima verwoord. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het probleem met replays is dat alle informatie van de server moet komen, en dat de server ook niet alle informatie verstuurd maar alleen de meest nodige informatie (bijv stuur uitslag alleen in intervals van 20 graden oid), zodat jij niet exact de telemetry van een tegenstander kan uitlezen.

Daarnaast zit er een vertraging op (de vertraging tussen zijn client en de server) dus lijkt het remmen in een replay vaak later dan wat het echt was.

Als je het echt goed wil zien moet je een echte replay hebben van de client, dat wil zeggen de ander moet zijn rondje als replay opslaan en naar jou sturen, als je die replay in laadt krijg je wel exact zijn inputs te zien zonder vertraging. Maar elke andere "niet-live" replay (als jij iemand spectate in een sessie) is best onnauwkeurig, voor lijnen prima maar voor rempunten bijna niet nuttig.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
JoepW schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:00:
[...]

Je kan idd de load cell iets minder gevoelig zetten.
En met een replay met telemetry bedoelde ik eigenlijk dat het een replay is van een snelle ronde en de balk onderin iRacing zichtbaar is waar je kan zien hoeveel gas iemand geeft en hoe hard er geremd wordt.
Anders morgen overdag (je moet toch niet racen overdag ;) ) even een servertje pakken samen en wat oefenen op remmen?
Ja is prima, rond 11:00 ofzo, of in de middag.
Ik had toen een rpy van jeroen ganzeveld gedownload van het iforum, die was inderdaad met telemetry. Toen verloor ik veel in de middensector (1sec), 1e sector 0.3s en derde sector 0.7s. Ik zal morgen de rpy weer eens bekijken met iSpeed met mijn nieuwe laptijd.
Merkte ook dat ie veel eerder op het gas gaat en later remd. Later remmen betekend vaak voor mij , blokkeerende wielen of de apex missen...

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Misschien is er interesse om weer eens een school te doen, dus met instructie, naast elkaar rijden etc? Morgen rond 11 komt mij in principe wel uit, maar is wel erg last minute. Zondag komt beter uit (maar is misschien weer te warm? :p)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
hehe, net mijn 1e pocono open setup gedaan. Begonnen van Pole maar al snel 3e, na 26 laps clean racen waren mijn banden echt aan gort dus ik begon het pit spel maar vanaf de 4e plek, denkend dat ik (Als de kerels achter mij ook pitten) ik netjes voor verkeer uitkom en mijn weg kan vervolgen met wat snelle laps.

Helaas was ik vergeten dat ik de muur geraakt had, dus 8 seconde repair tijd erbij, ik kwam dus precies ACHTER de langzamere uit... Ik kreeg hem er niet voorbij dus de laatste 13 laps als 5e achter ze aan gereden. Laatste bocht tikken ze elkaar net aan zodat ik ervoorbij kom :D 4e aan het eind in een full green race. Helaas splitte de race, dus 4e van de 11 in de laagste split :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:14

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb de star mazda gekocht en ben ermee aan het oefenen op okoyama.
ik zie ik de practise veel snelle tijden van 1.25 half en 1.26.. ikzelf kom niet lager dan 1.28 laag..

ik heb al verschillende setups geprobeerd. Deze ene van joep die hij hier een paar pagina's ervoor heeft geshared is een fijne..

maar ik moet dat karretje nog echt leren, en volgens mij is mijn algehele rijstijl nog erg belabberd.. ik kom veel te hard aan, rem te hard en kom langzamer de bocht uit.. en met het remmen/gas vergeet ik vaak wat gas erop te houden.. Daar gaat veel tijd verloren he?!..

Zijn er een paar goeie tips voor het rijden in de star mazda?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

themac1983 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 01:44:
hehe, net mijn 1e pocono open setup gedaan. Begonnen van Pole maar al snel 3e, na 26 laps clean racen waren mijn banden echt aan gort dus ik begon het pit spel maar vanaf de 4e plek, denkend dat ik (Als de kerels achter mij ook pitten) ik netjes voor verkeer uitkom en mijn weg kan vervolgen met wat snelle laps.

Helaas was ik vergeten dat ik de muur geraakt had, dus 8 seconde repair tijd erbij, ik kwam dus precies ACHTER de langzamere uit... Ik kreeg hem er niet voorbij dus de laatste 13 laps als 5e achter ze aan gereden. Laatste bocht tikken ze elkaar net aan zodat ik ervoorbij kom :D 4e aan het eind in een full green race. Helaas splitte de race, dus 4e van de 11 in de laagste split :P
Gefeliciteerd! P4 is goed :) Wel een wereld van verschil he? fixed vs open. Nu heb je een full green race gehad. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:56:
Misschien is er interesse om weer eens een school te doen, dus met instructie, naast elkaar rijden etc? Morgen rond 11 komt mij in principe wel uit, maar is wel erg last minute. Zondag komt beter uit (maar is misschien weer te warm? :p)
Zondag komt mij eigenlijk ook beter uit (de lieve vrouw is de hele dag weg ;) ), maar ik kan me voorstellen dat Bullus graag vandaag wat oefening krijgt.
Van mij mag ook beide dagen, dus vandaag Skip en morgen SM school. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Het is aan jullie, oefenen zonder instructeurs is dan ook niks.

Morgen is het even warm als vandaag, dus qua warmte valt het wel mee.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Nickrsd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 01:49:
maar ik moet dat karretje nog echt leren, en volgens mij is mijn algehele rijstijl nog erg belabberd.. ik kom veel te hard aan, rem te hard en kom langzamer de bocht uit.. en met het remmen/gas vergeet ik vaak wat gas erop te houden.. Daar gaat veel tijd verloren he?!..
Het scheelt een hoop dat je zelf al weet waar het mis gaat. Als je op TAB drukt krijg je je lap-time delta te zien en kan je heel goede zien waar tijd te winnen valt. Rem eens wat eerder en laat de auto meer rollen. Je zult eerder op het gas kunnen en je zult zien dat je ineens tijd gaat winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
Nickrsd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 01:49:
ik heb de star mazda gekocht en ben ermee aan het oefenen op okoyama.
ik zie ik de practise veel snelle tijden van 1.25 half en 1.26.. ikzelf kom niet lager dan 1.28 laag..

ik heb al verschillende setups geprobeerd. Deze ene van joep die hij hier een paar pagina's ervoor heeft geshared is een fijne..

Zijn er een paar goeie tips voor het rijden in de star mazda?
Dat klinkt als een duidelijk geval van niet toepassen van slow in/fast out :)
Belangrijkste tip is denk ik wel dat je gebruik moet maken van de downforce van de auto, dus je kunt relatief hard de bocht door. Dat is wel een behoorlijk verschil met GT's of toerwagens, dus wel wennen als je nog niet veel met open wheel/HPD/Radical hebt gereden.
Je moet alleen wel zorgen dat je die snelheid voor de bocht kwijt bent, en in de bocht weer gaat opbouwen.

[ Voor 4% gewijzigd door Richard117 op 03-08-2013 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:49

elni

Carrot

Zoals eerder aangegeven,kijk filmpjes op youtube en kijk naar ren en gas.Op watkins glenn heeft het me ruim 2 seconde geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik stel het volgende voor:
Straks om 11 uur Skip op Summit via de League
En morgen overdag (tijdstip nog te bepalen) SM @ welke baan?

Laat maar even weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hallo hallo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Ik ben erbij :)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
GoT Practice with Skip @ Summit om 11:00 is ingepland

Kom je op TS?

[ Voor 13% gewijzigd door JoepW op 03-08-2013 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Kom er ook zo aan, ff koffie etc...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
En wat hebben we geleerd? Je gaat het snelst als je gewoon even de verborgen versnelling inschakelt :p

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-sqa_bbjnkQ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
:) Viel mee dat de motor niet explodeerde

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Haha :D

@Nick: heb een password reset requested, hoe lang duurt het voordat ik de PM krijg op het iRacing forum? :) Wil graag de Radical setup van Joep eens proberen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je hebt al 1 PM op het forum met een confirmation link die je moet klikken, heb je dat al gedaan? Anders even nog eens proberen, PM gaat soms mis maar als je paar keer probeert kom je er wel doorheen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Thanks heren voor de school session, weer wat bijgeleerd met name onverwachts uitwijken en rijden naast elkaar. Ik remde ook altijd met mijn rechterbeen en probeer nu voortaan met links te remmen, heb je veel meer controle over. Is ff wennen natuurlijk.

Jammer van de animo, maar des te meer ze op mijn konden focussen. :)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Die link heb ik al geklikt ja :)

Als ik hem nog een keer klik krijg ik "Oops, something went wrong. Please try again!".

[ Voor 58% gewijzigd door Arfman op 03-08-2013 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Arfman schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:37:

Als ik hem nog een keer klik krijg ik "Oops, something went wrong. Please try again!".
Misschien gewoon nog eens opnieuw een reset aanvragen. Ik denk dat je wachtwoord inmiddels reset is maar je hebt de PM niet gehad.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:37:

Voor het geval dat je wilt rijden en niet bij de setup kan. Hier mijn dropbox link:
https://dl.dropboxusercon...26%5EJoep%20Willemsen.sto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Thanks Joep!

EDIT: stabiele setup, helaas ook weer 0.5 seconde per ronde langzamer dan de (instabielere) setup van Jernej Zorec. Ga nog even kijken met welke in nog ga racen :)

Zometeen racen in de HPD op Sebring. 20 ronden geoefend met de setup van Nick, best wel loose aan de achterkant maar ik ga het proberen. Wish me luck :P

EDIT2: Nja, was leuke race tot lap 13. Kwam een bocht uit en was weer eens passagier van een Proto/GT auto. Gleed tegen de muur aan, 5 seconden per rondje kwijt aan topsnelheid. Race maar als laatste uitgereden, kon geen gevechten meer doen en Corvette's passeren kon alleen bij aanremmen. Had misschien beter kunnen pitten, maarja ..

[ Voor 126% gewijzigd door Arfman op 03-08-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pech man, zelf even de setup van joep getest maar vind hem na een paar rondjes iets te los worden ... goed voor 1-3 rondjes maar als je te hard pushed is het onderstuur er meteen in ... heb william levesque zijn set dan maar beginnen testen en met hier en daar wat tweaks kan ik hem stabiel houden tot 1.13.5, push ik te lang met die radical dan lijkt die na 3 ronden meteen overstuurd .... raar maar het is precies dat tiremanagment key factor precies word met die wagen ;) snap het niet ... en het lijkt dat die zo na 8-10 ronden verval begint te geven en dan in een keer weer grip .... hopelijk dan maar tijd morgen voormiddag om raceje mee te pikken ... heb zelf geen q gedaan dus dat wordt weer oppassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb juist liever wat onderstuur na hard pushen dan andersom. Ik kon er redelijk goed langere tijd mee rijden in onze practice race. Maar ok, ieder zijn voorkeur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Net een race gedaan met de Mazda MX-5 in de GT cup. Erg gaaf, er waren een hoop VW Jetta die achteraan starten. Echter waren deze mensen niet echt veel sneller dan ik.

Hoop last van gehad dat de Jetta op het rechten stuk ervoorbij komen maar bijna stil staan in de bocht, daarna vinden ze het spannend dat ik er vlak achter zit en vervolgens maken ze een foutje :) maar door al dat gedoe komen de mensen achter steeds weer dichtbij en krijgen we het zelfde verhaaltje nog eens. De Jetta is net wat sneller op een rondje.

Erg veel dicht bij elkaar rijden maar wel respect voor elkaar, dus een erg leuke race.

Wat ik overigens niet begrijp, mag je nou gewoon inhalen voor de startline tijdens een rollende start? Ik werd bij uitkomen laatste bocht al ingehaald door 5 man....

Overigens jammer dat ik nu pas lees van die leer sessie van vanochtend, ik had graag meegedaan :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat met die Jetta moet je maar zien als de charme van MC racen ;)
En die sessie van vanmorgen, ach die kwam op als p..pen :X
Misschien morgenmiddag nog wat met de SM stoeien in een oefensessie.
Maar eerst ga ik morgen eens kijken waarom mijn CSW nou opeens geregeld of centre is. En het rare is dat dat gebeurt in iRacing en niet in de driver 8)7
Trouwens ik heb meuk: AMD Catalyst 13.8 bèta geinstalleerd en het lijkt allemaal wat vloeiender te lopen met mijn 7970.

[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 03-08-2013 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey joep ik heb ook dat mijn csw off centre gaat alleen in iracing in andere "games" niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de mijne maandag net weer gekregen had em opgestuurd naar fanatec om deze reden, zij hebben wat onderdelen vervangen maar heb nog steeds dat hij of centre staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
Het is heel leuk hoor dat de Radical nu populair is, maar het trekt helaas ook prutsers aan.
Crash in de eerste ronde zonder schade doorgekomen maar wel een x4 omdat ik iemand op mijn virtuele dak kreeg, vervolgens mooie strakke race gereden op p4. Vlak voordat we de laatste ronde ingaan heb ik ff wat problemen met een achterblijver, waar ik verwacht ruimte te krijgen geeft hij het ondanks het enorme snelheidverschil niet en als ik dan denk dat ik zelf maar een inhaalactie moet gaan doen wil hij ineens wel ruimte geven. Het ging goed en ik had zowel voor als achter een gat van 7sec dus ik kon me er niet druk om maken. Waar ik me wel druk om kan maken is een prutser met een iRating van 2800 en een A license die in de laatste ronde met een kromme auto haaks linksaf gaat terwijl ik er aan kom.
Die mooie 4e plaats werd dus een 8e..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 16:52
Zodadelijk maar even de Allstar race doen met de Road vs Oval pros.
Eerst 10 rondjes met de McLaren op Montreal en dan nog 50 rondjes met de sprintcar op Milwaukee.

Denk dat de deelname wel redelijk laag zal zijn maargoed, we zullen het wel zien.
Het is nog te zien op www.iracing.com/live

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 19:13:
Heb de mijne maandag net weer gekregen had em opgestuurd naar fanatec om deze reden, zij hebben wat onderdelen vervangen maar heb nog steeds dat hij of centre staat.
Ik ga morgen eens verder afstuderen. Echt raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 18:02

DutchDevil79

I race, therfore I am

Richard117 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 19:15:
Het is heel leuk hoor dat de Radical nu populair is, maar het trekt helaas ook prutsers aan.
Crash in de eerste ronde zonder schade doorgekomen maar wel een x4 omdat ik iemand op mijn virtuele dak kreeg, vervolgens mooie strakke race gereden op p4. Vlak voordat we de laatste ronde ingaan heb ik ff wat problemen met een achterblijver, waar ik verwacht ruimte te krijgen geeft hij het ondanks het enorme snelheidverschil niet en als ik dan denk dat ik zelf maar een inhaalactie moet gaan doen wil hij ineens wel ruimte geven. Het ging goed en ik had zowel voor als achter een gat van 7sec dus ik kon me er niet druk om maken. Waar ik me wel druk om kan maken is een prutser met een iRating van 2800 en een A license die in de laatste ronde met een kromme auto haaks linksaf gaat terwijl ik er aan kom.
Die mooie 4e plaats werd dus een 8e..

[video]
Bij de Proto-GT niets anders nu de fixed en open samen zijn. Veel meer racers voor de open series maar de kwaliteit is wel wat lager geworden. Ach ja het probleem bij succes. hehe

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Godver!!! Blijft m'n beeld een halve seconde hangen rij ik zo de muur in :S Nooit gehad...... BAH! Weer 100 iR kwijt minimaal, leuk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:20

Hoogie2004

Whohooooo

Iemand de Star Mazda zometeen?

Ik heb eindelijk tijd voor een race, dus ik ga erbij zijn :D

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
1e lap eerste bocht, remt degene achter mij veels te laat en ramt me vanachter en vloog over me heen. :(
Ik tow en degene heb ik niet eens in de pit gezien...was de enige die een tow moest doen.
Uiteindelijk toch nog 6e geworden en wat puntjes gesprokkeld.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:20

Hoogie2004

Whohooooo

10e in de top split, met maar 1 inc :)

http://members.iracing.co...onid=8802167&custid=61620

Niet slecht, aangezien die inc nog wel eens in de muur had kunnen eindigen. Overigens werkt die aanpassing die we maakten om het wat minder te laten zwabberen *(bandendruk voor omhoog) totaal niet over meerdere ronden, alleen maar onderstuur....

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
4x pech lees ik. ;(

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 04-08-2013 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Maar een herkansing dan in de Ford, geen split meer dus zal wel weer drama worden... als m'n PC het maar uit houdt, ik ga er vanuit dat die freeze net ook weer door de hitte komt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Yess de 1e winst te pakken :) , met een beetje geluk van een achterblijver..en een gewaagde actie van mij op de straight.

http://members.iracing.co...nid=8802418&custid=125829

inhaalactie was niet helemaal vlekkeloos, tikte nl de rechtse nog aan en vergat ff door te schakelen.
T1 degene nog uit kunnen remmen

[ Voor 56% gewijzigd door Bullus op 03-08-2013 23:07 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Prima.....! De aanhouder wint ;)
En idd een zeer gewaagde inhaal actie! Je raakte die linker geloof wel, toch?

[ Voor 55% gewijzigd door JoepW op 03-08-2013 23:06 ]

Pagina: 1 ... 91 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.