iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.731 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:24

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:51:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens Olaf. Als sommigen wat eerder afremde, konden ze makkelijker anticiperen.
Ja en nee. Vanaf 6:46 in het filmpje kijk je bij mij mee in de auto. Ik zie Dirk dwarsgaan, ga van m'n gas af. Dan verliest Joep hem plotseling (waarschijnlijk door uitwijken van Dirk) waar ik niet op rekende. Ik rem, zie een auto enorm snel op me afkomen in de spiegel, laat de rem los en ontwijk Joep (dacht ik). Helaas raak ik Joep net en clip ik daarna ook nog de auto die enorm snel op me afkwam. Ik rem dus eigenlijk al vanaf het moment dat Dirk begint te glijden en laat hem pas los op 6:55.

Bedenk ook dat je nu weet wat er komen gaat. Tijdens de race (waarin we al ronden lang zo dicht op elkaar reden) is het natuurlijk een verrassing dat iemand spint, er daarna nog iemand spint terwijl diegene de eerste gespinde niet eens raakt, daardoor lijkt het in het filmpje dat je meer tijd hebt dan er daadwerkelijk was.

EDIT: de laatste 2 auto's in het filmpje zijn inderdaad wel fout, die hadden veel meer af moeten remmen. Blijf er wel bij dat het incident van Dirk, Joep en mij een puur racing accident was.

[ Voor 8% gewijzigd door Arfman op 16-07-2013 10:47 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Arfman schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:45:
[...]

Ja en nee. Vanaf 6:46 in het filmpje kijk je bij mij mee in de auto. Ik zie Dirk dwarsgaan, ga van m'n gas af. Dan verliest Joep hem plotseling (waarschijnlijk door uitwijken van Dirk) waar ik niet op rekende. Ik rem, zie een auto enorm snel op me afkomen in de spiegel, laat de rem los en ontwijk Joep (dacht ik). Helaas raak ik Joep net en clip ik daarna ook nog de auto die enorm snel op me afkwam. Ik rem dus eigenlijk al vanaf het moment dat Dirk begint te glijden en laat hem pas los op 6:55.

Bedenk ook dat je nu weet wat er komen gaat. Tijdens de race (waarin we al ronden lang zo dicht op elkaar reden) is het natuurlijk een verrassing dat iemand spint, er daarna nog iemand spint terwijl diegene de eerste gespinde niet eens raakt, daardoor lijkt het in het filmpje dat je meer tijd hebt dan er daadwerkelijk was.

EDIT: de laatste 2 auto's in het filmpje zijn inderdaad wel fout, die hadden veel meer af moeten remmen. Blijf er wel bij dat het incident van Dirk, Joep en mij een puur racing accident was.
Ben ik het niet 100% mee eens. Het is een lastige situatie, want het lijkt inderdaad alsof Joep niet geraakt wordt vanuit jou auto, maar hij werd wel degelijk aangetikt wat de reden was dat hij spinde. Maar dat kun je inderdaad niet zien vanuit jouw cockpit.

Maar dat is precies het probleem; je ontwijkt Dirk mooi, en daarna ga je er vanuit dat het gevaar geweken is en wil je zo snel mogelijk weer verder, en op dat punt gaat het mis omdat Joep ineens nog spint. Nee natuurlijk verwacht je dat niet, maar als je meer had afgeremd had je meer tijd gehad om daarop te reageren. Uiteraard makkelijk gezegd achteraf, en mij was waarschijnlijk hetzelfde overkomen, maar toch was het niet 100% onmogelijk dit te ontwijken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:12

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
[...]
......Dan verliest Joep hem plotseling (waarschijnlijk door uitwijken van Dirk) waar ik niet op rekende.
Nee ik verloor de auto niet. Ik was nog steeds in control toen ik Dirk ontweek. Alleen ketste Dirk terug de baan op en raakte mij zachtjes op de achterkant. Daar was ik me mee bezig toen jij mij raakte.... ;)
......Blijf er wel bij dat het incident van Dirk, Joep en mij een puur racing accident was.
Volgens mij ook...

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:52:
[...]
..... maar toch was het niet 100% onmogelijk dit te ontwijken.
Tja, dan was ik waarschijnlijk wel in staat geweest door te rijden. Want het tikje van Dirk was heel zacht. Enkel onbalans... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:35

Niellie41

[object Object]

[...]

Ik had het ook niet specifiek over jou. ;) Gewoon algemeen. Ik zie dit vaker gebeuren in iRacing.
Verder ben ik het met Nick eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:16

DutchDevil79

I race, therfore I am

Word wel erg lang over gediscussieerd zeg. Race ongeval en achteraf is er altijd wel een beter alternatief te verzinnen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

DutchDevil79 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:19:
Word wel erg lang over gediscussieerd zeg. Race ongeval en achteraf is er altijd wel een beter alternatief te verzinnen.
Beter dan tijdens de race kletsen over heel andere dingen, terwijl sommigen nog aan het racen zijn. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 16-07-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Doe het ook als ik zelf nog aan het racen ben hoor. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Bullus schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 01:32:
Net mijn 1e GT-Challenge gereden.
Begon al met de rolling start voor het eerst, was wel ff spannend.Had geen qualy gedaan en begon dus achteraan. Degen die rechtvoor me reed, bleef maar achter hangen en ik starte dus als 1na laatste. Moest volgens de spotter achter nr 30 aanrijden en dat deed ik dus.
1e rond al wat uitvallers en kon ongeschonden erlangs rijden.

Er waren maar 2 Ford GT's op de grid..en moest dus vaak snellere wagens voorbij laten en dat ging naar mijn mening vrij goed. Soms was het wel ff shaken vooral als er 1 achter je zit bij T4 (The Esses), had toen gewoon mijn lijn gehouden en erna reden ze me wel voorbij.

Toen een slippertje gemaakt en een crash gehad..Ik verloor de macht over het stuur en raakte dus een tegenstander. Volgens hem was ik fout, hij reed trouwens net uit de pit en moest dus weer de pit in :+
Volgens video, raakte we elkaar de 1e x niet eens :P

[video]

Ik kon niet veel doen, hij kon beter remmen en dan pas gas geven, lijkt mij.

Olaf reed trouwens ook mee.

http://members.iracing.co...nid=8687951&custid=125829
Iemand een oordeel erover?(crash)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bullus schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:49:
[...]

Gewoon een race incident, je verliest een beetje de controle waardoor je onverwacht naar rechts toe komt. Hij zit er op dat moment al naast en kan weinig meer doen. Je gaat daar nou eenmaal niet rustig achter een langzamere class hangen want als je in die bocht er niet langs komt dan moet je 3-4 bochten wachten. Normaal kun je daar prima inhalen als snellere class, maar als degene voor je bijna spint dan wordt het natuurlijk lastig.

Of je dit "jou schuld" moet noemen weet ik niet, het blijft een race incident maar het komt wel omdat jij de controle (half) verliest, net op het verkeerde moment. Gewoon ongelukkig dus.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:52:
[...]

Ben ik het niet 100% mee eens. Het is een lastige situatie, want het lijkt inderdaad alsof Joep niet geraakt wordt vanuit jou auto, maar hij werd wel degelijk aangetikt wat de reden was dat hij spinde. Maar dat kun je inderdaad niet zien vanuit jouw cockpit.

Maar dat is precies het probleem; je ontwijkt Dirk mooi, en daarna ga je er vanuit dat het gevaar geweken is en wil je zo snel mogelijk weer verder, en op dat punt gaat het mis omdat Joep ineens nog spint.
Nee, ik ging een beetje van de rem af (je ziet mijn remlichten nog constant branden zelfs) omdat ik in de spiegel iemand heel snel dichterbij dacht te zien komen. Ik heb al te vaak meegemaakt dat ik netjes op de rem ga en vervolgens snoeihard van achteren genomen wordt ;) Dat zie je ook nadat ik Joep raakte, ik stamp vol op de rem (zodat mijn spin voorspelbaar wordt) en toch knallen er nog mensen achterop die op dat moment zeker 5 seconden de tijd hadden gehad om te reageren.
Nee natuurlijk verwacht je dat niet, maar als je meer had afgeremd had je meer tijd gehad om daarop te reageren. Uiteraard makkelijk gezegd achteraf, en mij was waarschijnlijk hetzelfde overkomen, maar toch was het niet 100% onmogelijk dit te ontwijken.
Ben ik het ook wel weer mee eens. Enige reden dat ik er op doorga is trouwens om er van te leren zodat ik (of anderen) dit de volgende keer beter kunnen voorkomen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Idd Arfman. Dit soort incidents goed bekijken en er samen van leren lijkt mij juist prima.
Daarom heb ik het incident ook vanuit diverse auto's gefilmd ;)
En ook ik heb al verscheidene malen mogen meemaken dat voorzichtigheid vaak beloond wordt met een aanrijding door mijn achterligger. ;(
Die voorzichtigheid komt nog van mijn rl ervaringen. Een crash toen was ten eerste veel gevaarlijker en ten tweede vele malen duurder. En in de SIM verlies ik liever een plaats door voorzichtig rijden dan dat mijn race kort duurt en/of dat ik een paar andere total loss rij. ;)
Voorwaarde van zo gedetailleerd naar een incident kijken is wel dat het met respect gebeurt. En dat is hier gelukkig zo, bij GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 08:30:
Er zijn nog 12 pitboxen vrij voor de Team Endurance Race maandag as. ;)
Nog maar 7. ;)
BM Gefeliciteerd! *O*

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 16-07-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

ik ga zorgen dat de rookies iemand hebben waar ze kunnen mee strijden om de laatste plaats :)

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
NickThissen schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:52:
[...]

Gewoon een race incident, je verliest een beetje de controle waardoor je onverwacht naar rechts toe komt. Hij zit er op dat moment al naast en kan weinig meer doen. Je gaat daar nou eenmaal niet rustig achter een langzamere class hangen want als je in die bocht er niet langs komt dan moet je 3-4 bochten wachten. Normaal kun je daar prima inhalen als snellere class, maar als degene voor je bijna spint dan wordt het natuurlijk lastig.

Of je dit "jou schuld" moet noemen weet ik niet, het blijft een race incident maar het komt wel omdat jij de controle (half) verliest, net op het verkeerde moment. Gewoon ongelukkig dus.
Misschien was het beter dat ik rechtdoor rij, als ik de bocht niet meer kon halen, hier was het net op randje dat ik wel of niet de bocht kon halen. Hij gaf wel vol gas en knalde daardoor tgen me aan, rechts was ruimte genoeg..als ie wat remde.
MikeVM schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:27:
ik ga zorgen dat de rookies iemand hebben waar ze kunnen mee strijden om de laatste plaats :)
Mogen rookies ook meedoen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Bullus op 16-07-2013 13:02 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Arfman schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:01:
Nee, ik ging een beetje van de rem af (je ziet mijn remlichten nog constant branden zelfs) omdat ik in de spiegel iemand heel snel dichterbij dacht te zien komen.
Maar voordat je Joep raakt geef je nog 2x gas en ga je behoorlijk naar de buitenkant, terwijl je wist dat Joep niet de ideale lijn (en snelheid) reed. Dat er mogelijk iemand achterop rijdt is natuurlijk vervelend, maar niet echt jouw fout.
NickThissen schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:52:
Normaal kun je daar prima inhalen als snellere class,
Hoe dan? Buitenom? Of bedoel je als de langzamere class je binnendoor laat?
De inhaler neemt wel veel risico door zo dicht langs een auto te rijden die niet in-control is.

[ Voor 25% gewijzigd door Olaf van der Spek op 16-07-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bullus schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:53:
.......Mogen rookies ook meedoen :P
Als je de auto onder controle hebt en wat traint vooraf is dat geen enkel probleem. We hebben bewust voor GoT-rijders de minimale grens van iRating en SR laten vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Ah ok wis ik niet. Wel leuker om tegen iemand te racen. Ik kom wel 2-3 sec te kort tov de andere GT's.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bullus schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:06:
Ah ok wis ik niet. Wel leuker om tegen iemand te racen. Ik kom wel 2-3 sec te kort tov de andere GT's.
Ik kan alleen maar zeggen: 'Read the f.....g post' ;)
Driver restrictions:
Minimum iRating: 1300
Minimum SR: C class
Restrictions are waived for Gathering of Tweakers members if their driving record is clean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:33

BM

Moderator Spielerij
iRacing heeft heel wat losgemaakt met hun tweet over de L49 :) Geinig topic :)

[ Voor 11% gewijzigd door BM op 16-07-2013 13:09 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Bullus schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:49:
[...]

Tsjah, Je bent natuurlijk fout want je verliest zelf gewoon de macht over het stuur :P
Het is dat je auto net terug snapped terwijl hij verwachter dat je links zou blijven maar veel kon je er op dat moment ook niet meer aan doen geloof ik

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
JoepW schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:08:
[...]

Ik kan alleen maar zeggen: 'Read the f.....g post' ;)

[...]
:o op de mobiel gaat het laden traag, had geen zin om het weer door te lezen :P
Thanks...

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

BM schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:09:
Tja, je kunt je ook druk maken om het druk maken. Natuurlijk is het van iRacing niet altijd netjes of handig geweest, maar sommige mensen doen echt alsof de hele wereld ophoudt te bestaan als de L49 niet uitkomt.

1 iemand verwoordde het wel mooi: "when it comes out and people find out, after a few weeks, it's very hard to drive, I suspect it's going to be just a little bit more popular than the L79". Denk dat heel veel mensen (te) mooie herinneringen hebben aan GPL. Ik kan me nog goed herinneren dat ik na uren en uren oefenen eindelijk 1 rondje Watkins Glen kon afronden zonder in een enorme vuurbal te sterven. Dat is niet leuk, dat is martelen. GPL was toen de "groundbreaking" sim dus je "moest" wel (o.a. Greger Huttu is ermee begonnen), waarom zou je nu niet gewoon lekker teruggaan naar de McLaren in iRacing of een andere sim pakken? Het "doorzettingsvermogen" van mensen is waarschijnlijk een stuk minder dan in 1998.

[ Voor 14% gewijzigd door Arfman op 16-07-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bullus schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:17:
[...]

:o op de mobiel gaat het laden traag, had geen zin om het weer door te lezen :P
Klopt. Heb ik ook 'last' van. Enchion had het laatst ook al gemeld.
De oorzaak zit in de onwijze hoeveelheid plaatjes.
Ik ga de komende week (als mij rig klaar is ;) ) eens kijken of ik een aantal maatregelen kan nemen om e.e.a. te versnellen.
1) Plaatjes iets meer compressie geven
2) Sub-posts (layouts, toernooi races, etc.) verplaatsten naar een vervolgpagina.

Maar eerst weer verder met mijn Obutto puzzel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:45
JoepW schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:21:
[...]

Ik ga de komende week (als mij rig klaar is ;) ) eens kijken of ik een aantal maatregelen kan nemen om e.e.a. te versnellen.
2) Sub-posts (layouts, toernooi races, etc.) verplaatsten naar een vervolgpagina.

Of misschien kunnen we een wordpress blogje in elkaar zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gait schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:23:
[...]

Of misschien kunnen we een wordpress blogje in elkaar zetten?
Neuh. Hebben we enige tijd geleden over gedacht. Maar de aanloop via GoT zou dan erg gemist worden.
Kan wel zijn als het niet lukt om de boel echt te versnellen dat ik enkele subposts opneem in een aparte simpele HTML pagina en een link plaats in de TS.
Nog maar 3 plekken vrij in de Team Endurance Race. Vanaf inschrijving 43 kom je op de wachtlijst.

[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 16-07-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Arfman schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:18:
[...]

Tja, je kunt je ook druk maken om het druk maken. Natuurlijk is het van iRacing niet altijd netjes of handig geweest, maar sommige mensen doen echt alsof de hele wereld ophoudt te bestaan als de L49 niet uitkomt.

1 iemand verwoordde het wel mooi: "when it comes out and people find out, after a few weeks, it's very hard to drive, I suspect it's going to be just a little bit more popular than the L79". Denk dat heel veel mensen (te) mooie herinneringen hebben aan GPL. Ik kan me nog goed herinneren dat ik na uren en uren oefenen eindelijk 1 rondje Watkins Glen kon afronden zonder in een enorme vuurbal te sterven. Dat is niet leuk, dat is martelen. GPL was toen de "groundbreaking" sim dus je "moest" wel (o.a. Greger Huttu is ermee begonnen), waarom zou je nu niet gewoon lekker teruggaan naar de McLaren in iRacing of een andere sim pakken? Het "doorzettingsvermogen" van mensen is waarschijnlijk een stuk minder dan in 1998.
Helemaal eens :) Denk dat het mensen nieteens meer zozeer om de L49 gaat, maar dat ze de beroerde communicatie vanuit iRacing gewoon beu zijn. Ik zelf kan er wel mee leven dat die auto er nog niet is, maar het constante teasen is op een gegeven moment ook wel genoeg geweest. Gewoon mond houden, en pas iets roepen als je wat zinnigs te melden hebt. Dus óf informatie waarom hij er nog niet is, óf een releasedate.

En natuurlijk is de L49 een zwaar geromatiseerde auto. Velen (ook ik) hebben geweldige herinneringen aan GPL, en hopen die met de L49 in iRacing weer te herbeleven. Enige wat ik hoop is dat als de auto gereleased word hij iig iets makkelijker rijd dan in GPL. Heb dat een half jaartje terug ofzo nog eens geprobeerd, maar dat viel toch tegen :) Heb het eigenlijk altijd elke jaar/anderhalf jaar wel weer eens opgepakt, en zat altijd vrij snel aan mijn tijden, maar sinds ik iRacing speel is dat wel afgelopen. Had een tiental rondjes nodig om zonder spin een rondje Watkins te doen, en die was dan nog >5 seconde boven mijn PB :p

Maar goed, afwachten maar. Zoals iemand op het iRacing forum al schreef, het zou mooi zijn als iRacing in alle 'stilte' de afgelopen tijd aan een hele grote update heeft zitten werken, daarmee zouden ze de kritiek kunnen verstommen. Maar als de komende build enkel bestaat uit Long Beach/Montreal en movable cones, en niks van NTM5 of andere zaken zou dat toch wel een forse tegenvaller zijn.

Edit: oh wow, brede topic paginas op GoT _/-\o_

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
themac1983 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:13:
[...]

Tsjah, Je bent natuurlijk fout want je verliest zelf gewoon de macht over het stuur :P
Het is dat je auto net terug snapped terwijl hij verwachter dat je links zou blijven maar veel kon je er op dat moment ook niet meer aan doen geloof ik
Ik keek wat te lang in mijn achteruitspiegel, hierdoor miste ik mijn rempunt.
JoepW schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:21:
[...]

Succes.
Zou je de maten kunnen noteren? Kan ik hem ook een x maken :P van rvs.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bullus schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:33:
Succes.
Zou je de maten kunnen noteren? Kan ik hem ook een x maken :P van rvs.
Neuh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
JoepW schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:29:
[...]

Neuh. Hebben we enige tijd geleden over gedacht. Maar de aanloop via GoT zou dan erg gemist worden.
Kan wel zijn als het niet lukt om de boel echt te versnellen dat ik enkele subposts opneem in een aparte simpele HTML pagina en een link plaats in de TS.
Nog maar 3 plekken vrij in de Team Endurance Race. Vanaf inschrijving 43 kom je op de wachtlijst.
Oké, ja we moeten hier sowieso op GoT blijven. Mijn bedoeling was dan ook het meerendeel wat in de TS staat naar wordpress, in de TS dan naar deze pagina's linken. Verder hier wel lekker blijven ouwehoeren.

Het forum word op dit moment ook wat aangepast of ligt dat aan mij? Hij is breeder hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gait schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:46:
[...]

Oké, ja we moeten hier sowieso op GoT blijven. Mijn bedoeling was dan ook het meerendeel wat in de TS staat naar wordpress, in de TS dan naar deze pagina's linken. Verder hier wel lekker blijven ouwehoeren.

Het forum word op dit moment ook wat aangepast of ligt dat aan mij? Hij is breeder hier.
Yep en mijn 'eigen' posts hebben nu een lelijke gele balk ;(
Tegelijk met de dinsdagrace vanavond zal er ook een 4 uur lopende server starten als training voor de TEC.

[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 16-07-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:49:
[...]

Kun je hier uitzetten ;)

Tegelijk met de dinsdagrace vanavond zal er ook een 4 uur lopende server starten als training voor de TEC.
Tegelijk? Dat lijkt me niet handig?

Ben er vanavond niet bij trouwens, mocht dat niet duidelijk zijn ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Juist gedaan omdat het waarschijnlijk weer een ghost town is in de toernooi sessie vanavond, in dat geval kappen we er gewoon mee en gaan we lekker trainen. En daarnaast zijn er heel veel mensen die niet meedoen aan onze toernooien ingeschreven dus die kunnen dan alvast oefenen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 16:40
Ik heb eigenlijk nog wel even zin in revanche in de L79 Nick, grrr :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

BM schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:39:
Was wel leuk gister, maar het duurde tot een eindje in de race dat ik een beetje gevoel met de auto begon te krijgen. Helaas had ik in rondje 1 mijn auto al afgeschreven. Richting de 1e pitstops begon ik behoorlijk snel in te lopen op de groep voor me. Helaas verprutstte ik m'n pitstop (zoals wel meer mensen), en kon ik opnieuw beginnen. Laatste 2 rondjes nog bij Dirk op z'n staart gekomen, maar geen tijd meer om er nog voorbij te komen :)
Kwam wat later binnenkakken, Ok niet zo laat als Paul. Maar in de kwali toch een mooie 4e plek neer gezet. Vervolgens pak ik bij de start Dutch en lig 3e, maar door wat onderstuur, moest ik Paul voorbij laten gaan, daarna hele tijd goed gereden, totdat ik de pitstop moest maken, daarna wil ik het er niet meer over hebben........ :P

Gefeliciflapstaart BM !!!!

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
JoepW schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:49:
[...]

Vroeg me al af wanneer er een training plaatsvond voor de tec. d:)b
Vanaf 20:00?

Vandaag nog bezig met een verstelbare bodem van hout voor de pedals .

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik rij nog wel ff in mijn oude rig ;)
Het is en (te) warm om te klussen en mijn eigen stoel erop zetten is best wel een heel gedoe.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Bedankt voor de felicitaties trouwens :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:09:
tja ik denk dat iracers bijna tot meest geduldige mensen moeten uitgeroepen worden :+ (ten zij ze op de baan zijn zelf :P)
btw gelukkige verjaardag *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Proficiat nog BM :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Bullus schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 16:07:
[...]

Vroeg me al af wanneer er een training plaatsvond voor de tec. d:)b
Vanaf 20:00?

*knip*
Ik ook.

Edit: Joep (of iemand anders), jij hebt 3x 2443BW, zoals ik al aangaf heb ik er op dit moment 1.
Nu kan ik er twee bij kopen voor € 300,- totaal. Maar is dit voor deze redelijk oude monitor niet wat duur?

[ Voor 32% gewijzigd door Gait op 16-07-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Lijkt mij wel ;)
Ik zou afdingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
quote: Tony Gardner
Lotus 49 will be in build next week. Dave Kaemmer putting up a blog about it today.
Als het nu weer niet zo is dan stuur ik ze persoonlijk een cadeaubon voor een cursus PR.

[ Voor 30% gewijzigd door NickThissen op 16-07-2013 18:34 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
NickThissen schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 18:15:
[...]

Als het nu weer niet zo is dan stuur ik ze persoonlijk een cadeaubon voor een cursur PR.
Zou dit toeval zijn?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4903492/got/iracing-google-certificates.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 18:15:
[...]

Als het nu weer niet zo is dan stuur ik ze persoonlijk een cadeaubon voor een cursus PR.
Jeeeeeej *O* Had stiekem gehoopt dat de bevestiging op m'n verjaardag zou komen, mooi verjaardagscadeautje :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
gefelicitaart bm!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Gait schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 17:27:
Edit: Joep (of iemand anders), jij hebt 3x 2443BW, zoals ik al aangaf heb ik er op dit moment 1.
Nu kan ik er twee bij kopen voor € 300,- totaal. Maar is dit voor deze redelijk oude monitor niet wat duur?
1920 x 1200 TN nieuw is 220, dus ik zou < 100 proberen.
Heb zelf pas nog 1600 x 1200 IPS voor 35 euro op kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kon het niet laten:
quote: Tony Gardner
Lotus 49 will be in build next week. Dave Kaemmer putting up a blog about it today.
quote: Joep Willemsen
I believe it when I can drive it....
I've seen too much promises and teasers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Is het misschien mogelijk om de HPD bij die oefen server toe te voegen? Dit weekend is er een enduro race, ook op Road Atlanta. Dan zou ik meteen kunnen oefenen, samen met de anderen.
Als jullie dat niet willen, geen probleem. Dan join ik wel gewoon met een andere auto. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Liever niet Niel. We hebben ook reclame internationaal gemaakt voor de sessie. Is raar als er dan opeen een HPD rondtuft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja dat is wel waar. Geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na dit gelezen te hebben denk ik dat het Iracing forum weleens kan gaan ontploffen na de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Want?
Ik vond het een vrij saai verhaal eigenlijk wat helemaal niets zegt over iRacing of NTM of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Baron schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 19:55:
Want?
Ik vond het een vrij saai verhaal eigenlijk wat helemaal niets zegt over iRacing of NTM of wat dan ook.
Ik lees er tussen de regels door een paar waarschuwingen en ik denk dat er heel veel mensen in Iracing een heel wat makkelijker te besturen Lotus verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Red Baron schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 19:55:
Want?
Had ook meer verwacht over de technische details ja. Komt misschien nog. Dit was meer een verhaaltje om hunzelf in te dekken tegen de posts die jhonno bedoelt (die er zeker gaan komen): dat er niks van zou kloppen en dat het niet te rijden is.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pppfff wat een verhaal seg, val bijna in slaap, wil je hem proberen probeer hem dan wil je dat ding niet proberen doet het dan niet :) maarja verwacht eigenlijk geen rijdbare auto :? mmmm weten ze het nu zelf ook al niet meer ginder 8)7 .... ik zal de leeuw wel met m'n speertje temmen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik neem toch aan dat iedereen die er zo naar uitkijkt op z'n minst wel eens een paar rondjes met GPL gereden heeft?
Dan weet je dat het niet een arrive en drive auto is, zeker als je een beetje snel wilt zijn.
Naja afwachten dan maar tot de build en hopelijk brengen ze dat NTMv5 ook nog uit op wat andere auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb nog nooit GPL gereden :) Maar Tony zegt ook letterlijk dat het niet op GPL lijkt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
NTM5 voor de L49 en de Skip volgende week.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
NickThissen schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 19:57:
[...]

Had ook meer verwacht over de technische details ja. Komt misschien nog. Dit was meer een verhaaltje om hunzelf in te dekken tegen de posts die jhonno bedoelt (die er zeker gaan komen): dat er niks van zou kloppen en dat het niet te rijden is.
Misschien wel dat het daarom zo lang duurt, dat ze steeds maar aan de grip proberen te werken, die er gewoon weg echt niet was in die tijd. (aka, je sim zecht, NEE JE HEBT GEEN GRIP, en zij zeggen "We willen wat meer grip, anders gaat iedereen zeiken, en de sim "NO GRIP!!!!! get wings for grip!"

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:22
ZeeZeiler schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:04:
NTM5 voor de L49 en de Skip volgende week.
Jup, nog niet helemaal af, de banden worden nog niet warm genoeg.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik zie een got 'fun' event aankomen. De Lotus 49 op Long Beach. 20 heats van 2 rondjes zonder kwalificatie met random grid? Ik lees in het verhaal een V8 Supercar met 1500pk en de helft van het remvermogen :)

De uitdaging wil ik wel aan, enige zorgpunt aan de auto wordt de banen waarop we hem zullen moeten rijden.
NickThissen schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:02:
Ik heb nog nooit GPL gereden :) Maar Tony zegt ook letterlijk dat het niet op GPL lijkt.
Ik heb de demo van GPL in 1998 gedownload en in 2005 m'n enige race met GPL gereden. In GPL kon je meer dan 25% gas geven in de bocht zonder in de rondte te gaan. Maar ging je ernaast, dan was er vaak vuur :+

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2013 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Da's makkelijk. :) Zandvoort, Spa, Mosport, Watkins en Silverstone.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
Whoehaaaa!

Oval class C :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeeZeiler schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 22:27:
Mosport en Watkins zijn nog bijna hetzelfde volgens mij, maar de rest??

Herinnerde me dat er een youtube gemaakt was van die GPL race van mij, klopte ook nog. Werd zelfs 9e!!!
En de start van het filmpje, even stuur calibreren, good old times ;w

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9CIgypO9jos]

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Mosport is bijna hetzelfde , watkins niet , ook niet de classic layout van nu.

Het was veel minder hoekig.

http://www.manipef1.com/tracks/1967/watkinsglen/

http://www.manipef1.com/tracks/1974/watkinsglen/ je kan zelf de lijn van classic wel doortrekken...

[ Voor 42% gewijzigd door Jubby op 16-07-2013 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Om maar even te quoten:
quote: Dave Kaemmer
The Lotus 49 has been just about as hard to develop and release as it is to drive. Just as it is a great tool (albeit a sharp one) for teaching good smooth driving habits, it has been a good tool for teaching us about flaws in our simulation. Because it is lightweight, with no downforce, and lots of power, it has tested the tires more than almost any car we’ve developed. Its development has led to a lot of improvements over the past eight months in the tire model, some of which you have already experienced. There are more improvements on the way. For now, even though the newer tire code isn’t quite finished yet, we have decided it’s far enough along to let you try couple of cars with it: the Lotus 49, and the Skip Barber Formula Car. These will both be available in the new build which should be out next week.

There are some known issues—the tires don’t get warm enough, and the skidding and smoke are unfinished, among other things—but we have been enjoying driving these tires, and we hope you will too. They are a work in progress, though, and should improve even more as we finish them up.

One last note: the Lotus 49 is a beast. You will have to relearn the meaning of smooth control inputs, but if you take the time to do that, it is also a blast.

Check out the following article for more Lotus 49 info:

http://www.iracing.com/1967-the-summer-of-lo-tus-49/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeeZeiler schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 22:27:
zolder alternate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Virginia!

Denk alleen niet dat ik meer dan 1 rondje overleef daar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 22:37:
[...]

Mosport en Watkins zijn nog bijna hetzelfde volgens mij, maar de rest??

Herinnerde me dat er een youtube gemaakt was van die GPL race van mij, klopte ook nog. Werd zelfs 9e!!!
En de start van het filmpje, even stuur calibreren, good old times ;w

[video]
Gaaf :) Moeten ook nog wel ergens filmpjes rondgaan waar ik ook nog in zit. Good times, good times :)

En hoewel de iRacing L49 volledig anders zal rijden dan die in GPL lees ik uit de blog van DK wel dat ie zeker net zo lastig word. Garantie voor erg grappige posts op het iRacing forum :)

Iedereen die nog nooit GPL geprobeerd heeft kan ik aanraden dat wel eens te doen. Volgens mij zwerft er op internet een prima (geüpdatet) demo rond :)

Dat NTM5 nog niet af is verbaasd me niet. Dat is volgens mij een project wat nooit af komt. Wel grappig dat banden nu niet warm genoeg worden, waar de huidige versie bij de 1e de beste drift juist té warm word :p
Jubby schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 22:41:
Mosport is bijna hetzelfde , watkins niet , ook niet de classic layout van nu.

Het was veel minder hoekig.

http://www.manipef1.com/tracks/1967/watkinsglen/

http://www.manipef1.com/tracks/1974/watkinsglen/ je kan zelf de lijn van classic wel doortrekken...
Alleen Mosport lijkt nog wel wat op de banen van vroeger, en het 1e stuk Zandvoort misschien nog. Jammer dat we niet wat meer klassieke banen hebben/krijgen, verreweg de meesten zijn niet meer te scannen :(

[ Voor 20% gewijzigd door BM op 17-07-2013 08:14 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nog maar 2 vrije gridplekken voor de TEC, maandag as.
Welke GoT'rs vullen nog even deze 2 plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11-2023
Ericjooo schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:40:
[...]

Rechtsgestuurd?? Maar dit is dus geen auto van de zaak.....haha.....
Haha nee heb ook nog een auto van de zaak dit is voor de hobby :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:29:
Nog maar 2 vrije gridplekken voor de TEC, maandag as.
Welke GoT'rs vullen nog even deze 2 plaatsen?
Ben er ook bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ben blij dat de Lotus 49 eindelijk komt, volgens mij was het coulthard die zij nadat hij erin gereden had, in een echte dus, dat je zo smooth mogelijk moest rijden, wat ik me kan herinneren van GPL (te lang geleden voor mij) was dat je daar niet zo goed mee wegkwam, je moest veel corrigeren op het stuur, dus als je er smooth mee rijden moet, dan zou het nog wel eens kunnen kloppen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hier mogen wel wat mensen bij! :D Racen tegen 4/5 man in je eigen klasse is niet leuk ;)
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3200949.page

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 17-07-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Speedy55 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:40:
Ben blij dat de Lotus 49 eindelijk komt, volgens mij was het coulthard die zij nadat hij erin gereden had, in een echte dus, dat je zo smooth mogelijk moest rijden, wat ik me kan herinneren van GPL (te lang geleden voor mij) was dat je daar niet zo goed mee wegkwam, je moest veel corrigeren op het stuur, dus als je er smooth mee rijden moet, dan zou het nog wel eens kunnen kloppen.
1 van de manco's van GPL was ook dat je er veel te veel moest glijden en driften om er snel mee te zijn. De snelste setups (GH2 anyone?) waren ook dusdanig opgezet dat ze bij gas los praktisch haaks de bocht om hoekten. Erg snel, niet erg leuk :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Is de TEC te doen voor mensen die nog maar weinig ervaring hebben met 'langere' races? Ik heb pas 6 races in de GT series gereden en de TEC is 2x zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Jawel hoor die races zijn om voor je het weet. Zeker met een voledig veld. Dan heb je zoveel verkeer op de baan dat je je nooit verveeld.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Olaf van der Spek schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:57:
Is de TEC te doen voor mensen die nog maar weinig ervaring hebben met 'langere' races? Ik heb pas 6 races in de GT series gereden en de TEC is 2x zo lang.
Je kan hier oefenen in de McLaren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:48:
Hier mogen wel wat mensen bij! :D Racen tegen 4/5 man in je eigen klasse is niet leuk ;)
Ik ben al ingeschreven, maar als het zo blijft doe ik ook niet mee, 15 man voor een race van 150 minuten is iets te weinig :-(
Olaf van der Spek schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:57:
80 minuten is prima te doen, je blijft toch bezig met een volle grid en het is echt om voor je het weet.

[ Voor 33% gewijzigd door NickThissen op 17-07-2013 11:22 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik had zaterdag wel mee willen doen, maar zoals het er nu naar uit ziet ben ik dan niet thuis, dus dan houd het vrij snel op.

Ze hadden het misschien ook wel een tikje eerder kunnen/mogen aankondigen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Beter reclame maken. Zo simpel is het. Maar het is wel lastig om een race te organiseren wanneer de admins van Racing League zelf niets in iRacing zien. 8)7

Daarnaast hebben ze op hun eigen forum nog een paar mensen staan die niet op het iracing forum staan.
http://www.racingleague.n...Road-Atlanta-(20-07-2013)

[ Voor 38% gewijzigd door Niellie41 op 17-07-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus de L49 zal te rijden zijn zoals een v8 in een skip, nou dat wordt lekker sightseeing doen op de meeste banen :o ... nouja afwachten wat het geeft voor hetzelfde geld zie ik ze nu nog hun k*k intrekken op het laatste moment dat zou pas hilarisch zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die deze vraag kan beantwoorden CSW ?

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3202830.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Je zit in "inleren" van je shifter, geloof gewoon even op het kleine knoppie bij je display drukken en dan is het weg.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Niellie41 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:28:
Beter reclame maken. Zo simpel is het. Maar het is wel lastig om een race te organiseren wanneer de admins van Racing League zelf niets in iRacing zien. 8)7

Daarnaast hebben ze op hun eigen forum nog een paar mensen staan die niet op het iracing forum staan.
http://www.racingleague.n...Road-Atlanta-(20-07-2013)
Heb je een NEO endurance logo (psd) voor de TEC?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DirkT schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:48:
Je zit in "inleren" van je shifter, geloof gewoon even op het kleine knoppie bij je display drukken en dan is het weg.
thnx Dirk was voor iemand op benelux forum van Iracing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

No problem, heb daar ook gepost met een link naar de Youtube manual, dan kan je zien hoe je normaal die shifter mode activeert en dus ook doorloopt en afsluit.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het TEC veld is VOL ;)
Je kan je nog aanmelden, maar dan kom je op de wachtlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Gister weer in een mazda gereden, maar ik moest echt weer wennen aan de auto, vergeleken met de Ford GT...

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Bullus schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:51:
[...]

Heb je een NEO endurance logo (psd) voor de TEC?
We hebben hier een rar met verschillende logo's.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2468750.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Maar er moet ook een GoT logo op hoor ;)
Hehe, eindelijk het gevecht met de stoel ten einde.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s2/stoelvast.jpgEn meteen een mooi klein plankje aan beide zijden gemaakt voor bril en rekenmachientje.

[ Voor 30% gewijzigd door JoepW op 17-07-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Thanks.
JoepW schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:08:
[...]

Maar er moet ook een GoT logo op hoor ;)
Zit er al op ;)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb ook ff snel NEO op beide auto's geplakt:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s2/neo_fordgt.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s2/neo_mclaren.png
Let niet op de kwaliteit van de screenie. Is gemaakt op mijn Macbook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:16

Fuelke

Forza Ferrari

Had gisteren niet veel tijd, uiteindelijk wel een rondje of 15 afgemaald, redelijk tevreden, ben wel traag maar de eerste sectie lukt nu wel redelijk vlot. Reed met Joeps setup, als ik de heuvel afkom voor de laatste bocht is hij wel niet zo stabiel.

Jammer ook dat ik via F3 niet zag wie er in welke auto zat, de kleurtjes die je anders wel hebt bij multiclass ontbraken blijkbaar?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Iedereen zat in 1 klasse. Net als tijdens de race ;) vandaar geen kleurtjes.
De setup die ik als laatste geshared heb was daar stabieler. Maar zorg dat je bovenop de bult je stuur even recht hebt. Dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:16

Fuelke

Forza Ferrari

Ah die laatste setup heb ik dan even gemist.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 81 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.