Ja en nee. Vanaf 6:46 in het filmpje kijk je bij mij mee in de auto. Ik zie Dirk dwarsgaan, ga van m'n gas af. Dan verliest Joep hem plotseling (waarschijnlijk door uitwijken van Dirk) waar ik niet op rekende. Ik rem, zie een auto enorm snel op me afkomen in de spiegel, laat de rem los en ontwijk Joep (dacht ik). Helaas raak ik Joep net en clip ik daarna ook nog de auto die enorm snel op me afkwam. Ik rem dus eigenlijk al vanaf het moment dat Dirk begint te glijden en laat hem pas los op 6:55.Niellie41 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:51:
[...]
Ik ben het helemaal met je eens Olaf. Als sommigen wat eerder afremde, konden ze makkelijker anticiperen.
Bedenk ook dat je nu weet wat er komen gaat. Tijdens de race (waarin we al ronden lang zo dicht op elkaar reden) is het natuurlijk een verrassing dat iemand spint, er daarna nog iemand spint terwijl diegene de eerste gespinde niet eens raakt, daardoor lijkt het in het filmpje dat je meer tijd hebt dan er daadwerkelijk was.
EDIT: de laatste 2 auto's in het filmpje zijn inderdaad wel fout, die hadden veel meer af moeten remmen. Blijf er wel bij dat het incident van Dirk, Joep en mij een puur racing accident was.
[ Voor 8% gewijzigd door Arfman op 16-07-2013 10:47 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |