@themac, 1e incident gebeurt er wel vaker bij de rookies. Is gewoon niet veel plaats en de meeste rookies hebben het geduld er niet om in te houden.
2e inc is een gewaagde move welke ik ook wel deed in het begin maar daar probeer ik meestal er iets achter te blijven en op het rechte stuk in te halen. Maar ik vind toch dat de groene zwaar in de fout gaat beide keren.
@FrankO : welkom!
De benefiet race ging iets beter dan verwacht. Nooit onder de 1:47 geraakt zonder tow en plots deed ik het toch 2 keer in de qualy.
De race zelf was vnl treintje rijden in het begin en kon door wat incidenten voor me toch wat plekken winnen.
Na een tijdje kreeg ik Joni in het vizier en heel wat rondes achter hem gehangen. Met de pitstop nam ik wel banden en Joni niet denk ik. Na de pitstop was ik sneller maar geraakte er maar niet voorbij zonder teveel risico te nemen. Uiteindelijk nogmaals een mislukte poging en Steve Hobbs zat iets dichter dan ik dacht en kon hem er nog tussen krijgen aan de binnenkant.
Beetje jammer want doordat ik zo veel druk zette op Joni begon hij echt fouten te maken. Steve zette echter niet zoveel druk waardoor het weer treintje rijden werd.
Tegen het einde nog eens afgeleid door TS waardoor ik niet dicht genoeg meer zat om nog iets te proberen.
Net wel gezien dat ik de CleanX challenge gewonnen heb en een paint
Was blijkbaar de enige met 0 inc's