iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.731 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:22

BM

Moderator Spielerij
Bullus schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:02:
[...]

Nu je het zegt, kan me ook niet herinneren dat er een inc gegeven was..vreemd.

NTFS symlink? Zoek ik ff op. Kun je dan ook via de site naar de goede dir. gaan?
symlink kan als je het alleen voor iracing wilt laten werken. Ik heb al jaren in Windows mijn 'My Documents' folder naar een andere schijf verwezen. (Rechtsklik op my documents, en daar de locatie aanpassen). Dat pakt iRacing prima op :) Na een nieuwe installatie is het een kwestie van locatie aanpassen en alle replays/paints/setups worden netjes weer opgepakt.
dabelg schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:08:
[...]

auto meer laten rollen, denk dat je teveel tussengas geeft bij remmen, mid corner,... (weet dit omdat ik ook bij de veel verbruikers zit, ben er nu wel op aant letten door die proto/gt series.)
Zoiets zal het wel zijn ja :) Ik wil nog wel eens driftig gas bij geven tijdens het remmen :p Wellicht iets om op te letten, al moet ik zeggen dat het tot nu toe alleen bij de Neo echt een probleem was. Normaliter rijd ik geen series die pitstops vereisen, en die paar liter die ik evt meer mee moet nemen vallen ook nog wel mee :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 16:24

Arfman

Drome!

BM schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:51:
[...]

Van de nieuwere leden word ook echt niet 'verwacht' dat ze zomaar alles aanschaffen hoor ;)

Maar tis wel opvallend, op dinsdag is de opkomst eigenlijk consequent max de helft van de maandag, ook al is de content niet heel bijzonder. Nu hielp het weer van gister natuurlijk niet mee (ik snap ook wel dat mensen dan andere dingen te doen hebben :p), maar bijzonder is het wel
Wat voor mij ook nog meespeelt is, en dit heb ik al vaker gezegd, de beperkte tijd die ik kan/wil doorbrengen achter de PC. Ik zit er voor iemand met een relatie al vrij veel achter en dan wil ik de tijd die ik doorbreng ook "nuttig" besteden. Leuk hoor, de Kia, maar ik race er nooit mee dus ik kan voor mezelf beter met de C6R of Riley DP gaan oefenen.

Wel is het altijd erg gezellig met jullie op TS dus ik probeer wel 1 avondje mee te pakken, tenzij er weer van die ralle (:P) ovalmeuk is :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:01

DaWaN

'r you wicked ??

Ik ben sinds 2 weken weer begonnen met iRacing, maar ik vind mijzelf nog niet goed genoeg voor meer content (afgezien van het feit dat het ook nogal wat geld kost..).
Als de race van gisteren met std. content was geweest, dan had ik erbij geweest.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Heb me net ook maar ingeschreven voor de Morgan Schooley fundraiser en een donatie gedaan.

Zijn toch al redelijk wat GoTters in het lijstje ;)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-10 20:30

Metalfreak

Hoije woh!

Aan de hand van dit topic:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1959658.page

dit dus ook eens getest. Ik kom dus uit op 1 minuut 49 seconden voordat ik op Test kan klikken (ik heb ook in dat topic gepost). Duurt dit bij jullie ook zo lang? Als ik dan zie dat er mensen binnen een halve minuut verbonden zijn, lijkt me dat er iets niet klopt bij mij. Verder merk ik trouwens niets aan traagheid bij mijn PC. Hoe lang duurt het bij jullie?

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
20 s hier
Duurt het ook zo lang als je de simulator afsluit en dan direct weer test?

[ Voor 80% gewijzigd door Olaf van der Spek op 10-07-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Voornamelijk je disk verwacht ik. Kun je ook wel redelijk uit het topic opmaken, mensen vanaf een SSD zitten < 30 seconden. Ik heb zowel OS als iRacing ook op SSD en zit tussen de 16 en 22 seconden met die test. Eenmaal alles geladen in het spel zul je niet snel traagheid merken, aangezien alles dan in RAM en vRAM zit.

Het kan helpen in Windows om de disk waar iRacing opstaat eens te defragmenteren, conventionele disks houden niet zo van op en neer zoeken :)

[ Voor 18% gewijzigd door DirkT op 10-07-2013 16:25 ]

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04:37

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
17-19 seconden. SSD tbv W7 & iRacing, alleen My Docs staat op gewone HD.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-10 20:30

Metalfreak

Hoije woh!

DirkT schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:23:
Voornamelijk je disk verwacht ik. Kun je ook wel redelijk uit het topic opmaken, mensen vanaf een SSD zitten < 30 seconden. Ik heb zowel OS als iRacing ook op SSD en zit tussen de 16 en 22 seconden met die test. Eenmaal alles geladen in het spel zul je niet snel traagheid merken, aangezien alles dan in RAM en vRAM zit.

Het kan helpen in Windows om de disk waar iRacing opstaat eens te defragmenteren, conventionele disks houden niet zo van op en neer zoeken :)
Maar dan nog, ik heb wel een SSD als opstartdisk, maar niet met voldoende ruimte om iRacing volledig op te zetten. Ik kan me niet voorstellen dat het zo'n enorm verschil maakt... Ik zie dan ook mensen zonder SSD rond de 30 seconden zitten, dat haal ik dus never nooit niet.

Defragmenteren zal ik eens proberen...

[ Voor 5% gewijzigd door Metalfreak op 10-07-2013 20:57 ]

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:15

Niellie41

[object Object]

Schedule van S3 is online!
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3201712.page
Attached is the 2013 Season 3 Schedule. There will be some changes when the build goes out with Lanier and South Boston moving to night racing during most race weeks with these tracks.

The Lotus 49 season schedule is once again on this document but the actual release date is still to be determined.

[ Voor 76% gewijzigd door Niellie41 op 10-07-2013 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 08:47

Phydomir

Dennis

Week 4 (2013-08-20) Circuit Gilles Villeneuve - Grand Prix Local enforced cautions, Double file
restarts lapped on inside, Rolling start
75 mins
Hell Yeah!!!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wat ik nog mooier vind, één Proto & GT serie! :D Het was wel al verwacht natuurlijk, maar nog.
Ik ben alleen aan het twijfelen of ik weer een seizoen in de Silverado (C klasse) of toch in de Nationwide serie (B klasse) ga rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ohboyohboyohboy dit ziet er goed uit! Radical heeft een nieuw schema zoals beloofd, 1 Proto/GT serie, geen Fixed ellende meer, dit moet bijna wel super gaan worden qua deelname!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 08:47

Phydomir

Dennis

Niellie41 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:05:
Wat ik nog mooier vind, één Proto & GT serie! :D Het was wel al verwacht natuurlijk, maar nog.
Ik ben alleen aan het twijfelen of ik weer een seizoen in de Silverado (C klasse) of toch in de Nationwide serie (B klasse) ga rijden.
Wil zelf Proto/GT, Grand-Am en Nascar A gaan rijden. Als ik er de tijd voor kan maken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Prima schedule zo op het oog :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NASCAR A gaat me nog niet lukken. Ik wil eigenlijk eerst nog ervaring in B op doen.
Ik zie nog iets leuks op de kalender bij de NASCAR B (en A) serie:
Week 2 (2013-08-06) Watkins Glen International - Cup Local enforced cautions, Double file
restarts lapped on inside, Rolling start
35 laps

De road circuits zijn terug op de kalender :D
Bij de Silverado is ook Mosport aan de beurt! (zoals in het echt)

en bij B ook nog Mid-Ohio!

[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 10-07-2013 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel Brands Hatch, geen Suzuka op F1 schedule. Ze hebben weer hun randomizer gebruikt zo te zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:16

Fuelke

Forza Ferrari

Arfman schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:06:
Ohboyohboyohboy dit ziet er goed uit! Radical heeft een nieuw schema zoals beloofd, 1 Proto/GT serie, geen Fixed ellende meer, dit moet bijna wel super gaan worden qua deelname!
Proto GT heeft een 70m race op VIR :9

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Fuelke schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 22:08:
[...]

Proto GT heeft een 70m race op VIR :9
Geweldig! Vantevoren even inplannen/overleggen en dan is dat zeker een race waar ik in mee ga doen. Hopelijk heeft de vakantie niet al teveel invloed op de deelname, zou jammer zijn als iRacing de schedule helemaal aanpast voor S4 omdat er niet genoeg mensen meededen (maar zo slim zullen ze zelf ook wel zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
grrr ik baal een beetje dat alle dingen die ik wil doen in C zitten en niet in D :P

zou ik nog kunnen fasttracken naar D en snel mijn MPR voor C halen? :P wat is de MPR voor je D licence eigenlijk? weer 2 races of 4 TT's?

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dat kun je zien door op de iRacing site even met je muis boven MPR te blijven hangen :)

Je hebt nog 2 weken voor het seizoen eindigt en als je boven D 4.00 komt ga je meteen naar C (fasttrack) dus met wat (voorzichtige) races en timetrials moet dat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
themac1983 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 22:38:
grrr ik baal een beetje dat alle dingen die ik wil doen in C zitten en niet in D :P

zou ik nog kunnen fasttracken naar D en snel mijn MPR voor C halen? :P wat is de MPR voor je D licence eigenlijk? weer 2 races of 4 TT's?
4 races of 4 TTs in een D class serie om je C licentie te halen. Je kunt ook met je D licentie in een rookie serie blijven rijden totdat je D4.00+ bent, en dan 4 races/TTs in een C class serie rijden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Waarom is qualify niet meer te joinen nadat deze gestart is?
En zijn races en TTs voor MPR niet te combineren?

[ Voor 29% gewijzigd door Olaf van der Spek op 10-07-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
JoepW schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 22:11:
Deze setup is eigenlijk op alle tracks snel. Enkel wat pielen met meer / minder wing per track:
https://www.dropbox.com/s...0lj3u/JoepW_2013S2_Q3.sto

(Staat nog niet in de setup database)
Thx. Is er een tool om het verschil tussen twee setups te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Olaf, dat van die Qualify is een goede vraag en ik zou willen dat het wel mogelijk was. Is ook al vaak aangegeven aan iRacing. Maak het mogelijk om later te joinen of maak het mogelijk om lokaal te qualifyen (soort testsessie maar tijden worden geupload naar iRacing).

En races en TT zijn 2 totaal andere dingen, die wil en kun je niet combineren. Races zijn .. races tegen andere mensen, een timetrial is eigenlijk puur bedoeld om te laten zien dat je de auto minstens 8 laps zonder foutjes op de baan kunt houden. Als beloning krijg je een beetje SR en zo kun je, met veel moeite, ook je promoties halen zonder afhankelijk te zijn van andere mafkezen in de Rookie serie.

Ondertussen heeft de poep de ventilator geraakt op het iRacing forum. Er zijn een aantal mensen ERRUG pissed dat de Fixed P/GT weg is en de iWCGP deelnemers zijn niet blij dat Suzuka (nota bene een echte F1 track) uit de schedule is gehaald ten faveure van Brands Hatch en/of Okayama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Arfman schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 23:38:
En races en TT zijn 2 totaal andere dingen, die wil en kun je niet combineren. Races zijn .. races tegen andere mensen, een timetrial is eigenlijk puur bedoeld om te laten zien dat je de auto minstens 8 laps zonder foutjes op de baan kunt houden. Als beloning krijg je een beetje SR en zo kun je, met veel moeite, ook je promoties halen zonder afhankelijk te zijn van andere mafkezen in de Rookie serie.
Dat begrijp ik, maar waarom is 3 races en 1 TT niet voldoende en 4 races of 4 TTs wel voor MPR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

wat een bloedmongolen in die HPD.. ongelooflijk! zo'n hekel aan die lui :(

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Olaf van der Spek schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 23:44:
[...]

Dat begrijp ik, maar waarom is 3 races en 1 TT niet voldoende en 4 races of 4 TTs wel voor MPR.
Ja, omdat men echt wil dat je redelijk wat ervaring opdoet voordat je promoveert. Ik snap dat het soms niet snel genoeg kan gaan, maar wees blij. "Vroeger" was er geen fast track en was je dus afhankelijk van de promotion dates. Als je op dat moment even net onder de MPR zat kon je dus weer 12 weken wachten. Tegenwoordig kan een goede coureur, met veel tijd, in 1 weekend een A licentie halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Arfman schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 23:47:
[...]

Ja, omdat men echt wil dat je redelijk wat ervaring opdoet voordat je promoveert. Ik snap dat het soms niet snel genoeg kan gaan, maar wees blij. "Vroeger" was er geen fast track en was je dus afhankelijk van de promotion dates. Als je op dat moment even net onder de MPR zat kon je dus weer 12 weken wachten. Tegenwoordig kan een goede coureur, met veel tijd, in 1 weekend een A licentie halen.
Ehj, that means i SUCK!... ok.. maybe i do :P

ik krijg mezelf nogsteeds niet zover dat ik PUUR voor SR ga rijden, ik wil altijd 1 plekje meer naar voren en bumb dan soms de muur of heb een off track.

en net 3 races achter elkaar geramd door een ander in de street stock. soms 2 keer per race lol :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Arfman schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 23:47:
Ja, omdat men echt wil dat je redelijk wat ervaring opdoet voordat je promoveert.
Als dat het doel is begrijp ik niet dat 4 TTs ook voldoende zijn. Eis dan gewoon 4 races.
Is 1 race en 3 TTs niet net zoveel of meer ervaring als 4 TTs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Steve @ Memberforum:
Attached is the 2013 Season 3 Schedule. There will be some changes when the build goes out with Lanier and South Boston moving to night racing during most race weeks with these tracks.

The Lotus 49 season schedule is once again on this document but the actual release date is still to be determined.

Steve

** Fixed Kia/Caddy schedule not showing and last week of Formula Mazda series being a repeat.
***Fixed a typo in schedule description in Indy Road and laps at WG Boot SRF schedule.
****Removed Brands and added Suzuka on F1 schedule.
Dus L49 weer onbekend. Nou nou...
En F1 is dus al gewijzigd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Suzuka wordt in inmiddels naar gekeken. Het topic over de schedules valt wel mee, maar dit topic is heel leuk!
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3201752.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ennuh, in W3 van de Proto en GT Challenge: Circuit Gilles Villeneuve - Grand Prix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
ik snap dat gezeik over fixed of open niet echt, het is een SIM toch? ik verwachte alleen open setups behalve misschien rookies en short oval races toen ik begon.

En nee, ik weet geen ruk van setups :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Net Road Atlanta gereden in de MP4 en dat viel nog aardig tegen. Eerste 13 ronden zonder incs maar daarna leken m'n banden op, de ene na de andere fout en inc. In ronde 19 gepit maar ook daarna zat ik niet meer echt lekker achter het stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
yay class D op ovals met een 3.37 SR.

Hij geeft btw aan dat ik mijn MPR al gehaald heb. maar ik verwacht dat dit gewoon nog moet updaten? morgen kijken of ik bij road hezelfde kan flikken :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Steve @ Twitter:
“@VictorMOSTV: @iRacingMyers Please: Long Beach Tech Track is confirmed for the next build? I read about it in the @iRacing forum.”yes
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:33

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 06:44:
Steve @ Twitter:
“@VictorMOSTV: @iRacingMyers Please: Long Beach Tech Track is confirmed for the next build? I read about it in the @iRacing forum.”yes
*O*

Ik geloof dat Montreal ook kwam, ik ben gelukkig :)
Voor season 3 een Long Beach + Montreal tournament, met 12 verschillende auto's :+

[ Voor 49% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-07-2013 07:02 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 14:16

DutchDevil79

I race, therfore I am

haha dan ben je die 2 banen na een seizoen meteen weer beu.

Daarnaast is Longbeach wel leuk omdat het een straten circuit is weer eens wat anders dan we al in Iracing hebben. Maar het is nu niet het beste straten circuit ter wereld. Vond hem in rFactor altijd een beetje saai zelfs. Geef dan maar Toronto, Monaco, Detroit of Pau. Dat zijn veel leukere straten circuits.

Die discussie van de fixed was te verwachten sommige mensen denken dat setup hun 2 seconde kan geven en dat de snelle gasten hun setup niet delen. Echter als je op het forum rond neust kan je zo al van de meeste snelle gasten setups krijgen. En als je het in een sessie vraagt krijg je vaak ook een setup zonder problemen. Maar ja men denkt toch dat het eerlijker is als iedereen zelfde setup heeft.
Ben zelf wel blij dat fixed series weg zijn op de road kant bij Iracing. Die horen zeker niet thuis in een B-klasse serie waar men al aardig wat ervaring heeft en er gewoon zat word gedaan in de sim om een beetje te leren van setups en langer rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Nu online
Joepie ... nog minstens 3 maanden vooraleer ik over Bathurst kan knallen (lees : muurtjes schampen) :+

Nu met die nieuwe schedule moet ik nog maar eens werk maken van die spreadsheet zodat de nieuwkomers beter kunnen kiezen welke tracks ze best kunnen kopen.

Of is hier eigenlijk geen interesse voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10 14:26
Fragbeestje schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:43:
Joepie ... nog minstens 3 maanden vooraleer ik over Bathurst kan knallen (lees : muurtjes schampen) :+

Nu met die nieuwe schedule moet ik nog maar eens werk maken van die spreadsheet zodat de nieuwkomers beter kunnen kiezen welke tracks ze best kunnen kopen.

Ik denk het wel. We zien hier genoeg de vraag wat ze nou moeten kopen. Ik ben gewoon rustig aan naar beneden gaan werken, elke maand kocht ik een setje van zoveel auto's en of circuits en in korte tijd alles bemachtigd. (Op oval na). Ik denk dat dat ook gewoon het beste werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wellus, schema ;)
Het sheet Is niet alleen voor tracks kopen, maar ook voor wanneer wat rijden ;)

Niel: op het memberforum schrijf je dat je met de Ford GT op Watkins Glen met die fixed setup 1:45,1 hebt gereden!
Volgens mij deden we 1:47,1. Of heb je nog opeens 2 seconden gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31

Je zou me daar enorm mee helpen _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024

:Y
BM schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:58:
[...]

symlink kan als je het alleen voor iracing wilt laten werken. Ik heb al jaren in Windows mijn 'My Documents' folder naar een andere schijf verwezen. (Rechtsklik op my documents, en daar de locatie aanpassen). Dat pakt iRacing prima op :) Na een nieuwe installatie is het een kwestie van locatie aanpassen en alle replays/paints/setups worden netjes weer opgepakt.
Bedankt, al jaren w7 gebruikt maar nooit geweten dat je dat kon. d:)b

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:39
Vandaag komt als het goed is m'n CSW binnen, ik heb de TS even doorgelezen voor de instellingen. Heb jij een lijstje gemaakt voor de instellingen per auto Joep? Of test je dat elke keer als je gaat rijden?

ABS heb je uit staan op het stuur, maar op de CSP v2 zit toch een ABS motor in het rempedaal? Moet je dan ABS aanzetten of werkt dit anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 13:22
ABS op het stuur maakt geen drol uit als je pedalen gewoon zijn aangesloten per USB (en dat moet je doen, je pedalen aansluiten op het stuur is zonde, veel te veel verlies in resolutie).

Mijn één jaar oude draadje op het iRacing forum heeft ook aardig wat info. De opening post is wat verouderd, maar de latere pagina's hebben wel goede info over settings: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2017005.page

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Oké dankje!

Dat had ik inderdaad ook gelezen dat ik de pedalen direct op m'n PC moet aansluiten.

Zal dat topic eens even doorlezen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Bullus schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:02:
[...]

Bedankt, al jaren w7 gebruikt maar nooit geweten dat je dat kon. d:)b
Werkt al sinds Windows XP geloof ik O-)

Discussie rondom de fixed series is erg leuk om te volgen trouwens. D'r zijn meer dan genoeg degelijke setups te krijgen, en idd, in tegenstelling tot de oval kant worden er voor road wél setups geshared....

Wait, wut?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En als je het 'ABS motortje' wilt aansturen in iRacing zal je Fanaleds kunnen installeren.
Enkel is de betrouwbaarheid van de telemetry die door iRacing wordt uitgestuurd niet correct tov het echt blokkeren van je wielen. Dus het werkt wel, maar puur indicatief. Voor zover ik heb begrepen heeft iRacing dat bewust gedaan om 'cheaten' dmv correcte telemetry te voorkomen.

En de instellingen per auto doe ik via de zeer bewezen trial and error methode. Let er wel op dat je de FFB vooral niet te hoog zet. Best stoer om met pijn in je armen te zitten na een flinke race, maar door de FFB te hoog te hebben 'voel' je allerlei essentiele details niet meer. Je moet het effect van te hoge FFB vergelijken met een te hard staande versterker die flink vervormt. Dan hoor je de details niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
De laatste instellingen volgens het topic waar gtrNL naar linkte:

Ingame:
wheel range - 873
damping - 0
linear mode -yes
min force - 0.0

In Driver:
Rotation/Sensitivity - 900
Dampening - 0

On Wheel:
Sensitivity - OFF
FFB - 100
SHO - 50
ABS - off
LIN - off
DEA- off
DRIFT - off
FOR -100
Spring - off
DPr - off

Voor de FFB zal ik het topic waar Joep in de TS naar linkt gebruiken.

En wat betreft de ABS van het rempedaal dit kan ik dus net zogoed niet aanhebben aangezien het niet correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat komt overeen met de instellingen die in de TS staan. ;)
Baal :X
Update van UPS (Obutto levering):
Geplande aflevering: Maandag, 15/07/2013, Voor het einde van de dag

[ Voor 49% gewijzigd door JoepW op 11-07-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Nu online
Voor mijn brakemod had ik vorige week donderdag (ochtend) een status update dat het op een sorteercentrum hier 15 km vandaag lag, en geplande levering maandag was.

Maar ik werd toch uit m'n nest gebeld de volgende ochtend toen de Fedex knakker met m'n pakketje voor de deur stond.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
JoepW schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:22:
En als je het 'ABS motortje' wilt aansturen in iRacing zal je Fanaleds kunnen installeren.
Enkel is de betrouwbaarheid van de telemetry die door iRacing wordt uitgestuurd niet correct tov het echt blokkeren van je wielen. Dus het werkt wel, maar puur indicatief. Voor zover ik heb begrepen heeft iRacing dat bewust gedaan om 'cheaten' dmv correcte telemetry te voorkomen.

En de instellingen per auto doe ik via de zeer bewezen trial and error methode. Let er wel op dat je de FFB vooral niet te hoog zet. Best stoer om met pijn in je armen te zitten na een flinke race, maar door de FFB te hoog te hebben 'voel' je allerlei essentiele details niet meer. Je moet het effect van te hoge FFB vergelijken met een te hard staande versterker die flink vervormt. Dan hoor je de details niet meer.
O-) ik had hem "wat" zwaarder gezet, zodat ik de banden meer kon voelen...vond na afloop wel stoer dat ik na afloop pijn in mijn armen had :p

Na de laatste trainingsessie met Joep bleek dus dat ie te hoog stond. (34 teruggezet naar 14)
In het begin ff wennen, maar tis nu wel veel beter dan toen.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Laatst online: 02-10 13:22
Gait schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:29:
En wat betreft de ABS van het rempedaal dit kan ik dus net zogoed niet aanhebben aangezien het niet correct is.
Klopt. Het maakt gewoon simpelweg niet uit waar het op staat, het veranderd niets.

En die instellingen gebruik ik ook ongeveer. Force in iRacing rond de 20.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:48:
Voor mijn brakemod had ik vorige week donderdag (ochtend) een status update dat het op een sorteercentrum hier 15 km vandaag lag, en geplande levering maandag was.

Maar ik werd toch uit m'n nest gebeld de volgende ochtend toen de Fedex knakker met m'n pakketje voor de deur stond.
Daar hoop ik natuurlijk ook op. Maar mijn hoop is wel op een heel laag pitje.
Obutto verstuurd vanuit een 'centraal' magazijn in Lissabon in Portugal (of all places!) en de vrachtwagen is vanochtend om 7:30 uur pas vertrokken uit het mij totaal onbekende plaatsje Benavente in Spanje.
Gisteren is er dus ca. 600 km gereden en dus nog zeker 1800 km te gaan. Die staan echt niet opeens morgen voor de deur.... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Oops snel ff berichtje typen tussen de werkzaamheden door. Niet altijd verstandig. ;)

Aangepast in originele post.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
DutchDevil79 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 12:06:
[...]

Oops snel ff berichtje typen tussen de werkzaamheden door. Niet altijd verstandig. ;)

Aangepast in originele post.
Niet veel beter geworden ;)
is <> eens ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:00:
Wellus, schema ;)
Het sheet Is niet alleen voor tracks kopen, maar ook voor wanneer wat rijden ;)

Niel: op het memberforum schrijf je dat je met de Ford GT op Watkins Glen met die fixed setup 1:45,1 hebt gereden!
Volgens mij deden we 1:47,1. Of heb je nog opeens 2 seconden gevonden?
Oh oops :D
Ik dacht echt dat we 45'ers hadden gereden. Het was nog vroeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 12:29:
[...]

Oh oops :D
Ik dacht echt dat we 45'ers hadden gereden. Het was nog vroeg :P
Pfffffff d:)b
Maar de lui die 45,1 roepen op het forum geloof ik niet helemaal. Of ze rijden met een vrije setup (de fixed is nogal veilig en slow) en een aantal hebben het over een andere lay-out. Maar als we 2 sec. off pace zijn moeten we nog maar eens oefenen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

De laatste 10 minuten die ik meereed haalde ik ook net de 1.47s volgens mij, ik wilde morgen avond weer wat practicen, maar heb om 20u al weer iets anders geplanned staan, tussen 18u en 20u zou ik wel tijd hebben. Voelen jullie daar wat voor?

Anders practice ik gewoon alone :) heb verder tot de race sowieso niet echt tijd meer om nog te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Het F1 issue is gefixed
teve

** Fixed Kia/Caddy schedule not showing and last week of Formula Mazda series being a repeat.
***Fixed a typo in schedule description in Indy Road and laps at WG Boot SRF schedule.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 12:34:
[...]

Pfffffff d:)b
Maar de lui die 45,1 roepen op het forum geloof ik niet helemaal. Of ze rijden met een vrije setup (de fixed is nogal veilig en slow) en een aantal hebben het over een andere lay-out. Maar als we 2 sec. off pace zijn moeten we nog maar eens oefenen. ;)
Mwaa kan best wel zijn. Vaak zit ik ook 1,5 seconde achter de allersnelste in de Proto-GT serie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:16:
[...]

Mwaa kan best wel zijn. Vaak zit ik ook 1,5 seconde achter de allersnelste in de Proto-GT serie.
Ik acht me een toppper ;)
themac1983 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:09:
Het F1 issue is gefixed
teve

Oud nieuws....... Kijk maar hier:
JoepW Donderdag 11 juli 2013 00:24"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 02-10 15:10

fynrd1

Fooled by Randomness

Ben ook maar weer lid geworden. Gelukkig heb ik nog dezelfde rang, maar het niveau heb ik allang niet meer haha. Ik verlies te vaak mijn achterkant in de bochten :|

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jawel hoor...... Het is weer zo ver:
We Need a Pit Stop!

Something went wrong!

The page you are looking for is currently unavailable.
Please try again later.

The iRacing.com Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Pff, word tijd dat iemand die Nicolas Bird uit de kinderopvang gaat halen. Begint een beetje vervelende troll te worden daar op het forum :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Nu online
JoepW schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 16:35:

[...]
Yoepie!!!! Lotus 49? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
JoepW schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 16:35:

[...]
|:( Had net een race gedaan en hij bleef maar laden...nu dus PITSTOP
Was zo benieuwd hoeveel sR ik erbij kreeg met 1 inc. +0.12 dus

[ Voor 11% gewijzigd door Bullus op 11-07-2013 17:00 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Die is dan de bocht uitgevlogen en tegen een server of switch aangereden denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Site is weer online :)

Geen Lotus 49..

[ Voor 30% gewijzigd door Bullus op 11-07-2013 16:54 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bullus schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 16:38:
[...]

|:( Had net een race gedaan en hij bleef maar laden...nu dus PITSTOP
Was zo benieuwd hoeveel sR ik erbij kreeg met 1 inc.
+0.12 SR ;)
DirkT schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 12:40:
De laatste 10 minuten die ik meereed haalde ik ook net de 1.47s volgens mij, ik wilde morgen avond weer wat practicen, maar heb om 20u al weer iets anders geplanned staan, tussen 18u en 20u zou ik wel tijd hebben. Voelen jullie daar wat voor?

Anders practice ik gewoon alone :) heb verder tot de race sowieso niet echt tijd meer om nog te oefenen.
Morgenavond past mij niet zo.
Maar ik wil en kan wel vanavond een servertje opzetten als er voldoende interesse is om weer even een practice te doen (Ford GT @ Watkins met fixed setup)?
Van bv. 19:00 - 21:00 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ik kan vanavond niet, jubileum met vriendin te vieren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan zijn dat ik zondag toch mee doe maar zal pas laatste moment zijn ... daar straks eens even liggen testen en met de morganfixed setup kom ik tot 1.47.0 met opt 1.46.5 voor het geen het waard zal zijn :D , de snelste zullen daar wel dik een seconden onder zitten maar het zal dan dus gaan om het gebaar dan en toch wel om nog eens wat fun te hebben na een drukke periode ... we'll see :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 17:02:
[...]

+0.12 SR ;)

[...]
Morgenavond past mij niet zo.
Maar ik wil en kan wel vanavond een servertje opzetten als er voldoende interesse is om weer even een practice te doen (Ford GT @ Watkins met fixed setup)?
Van bv. 19:00 - 21:00 uur?
Goed idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zal een server draaien vanaf 19 tot 23 uur ;)
GoT betaald, aangezien er zo veel GoT-rijders meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Zojuist m'n spulletjes binnen gekregen :D alles staan nu, maar het gaspedaal lijkt niet echt te werken, wanneer ik deze in trap geeft de driver maar ca. 15% aan en in iRacing helemaal niet. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kijk even of de hallsensor wel goed gepositioneerd is. Wel vreemd. Heb ik nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
If the accelerator or the clutch are working not perfectly please check if CSP magnet screw are tightened properly. Especially if the pedals do not reach 100% or do not go back to 0% this should solve your problem.
[pic]
If they are tight please check the sensors and main PCBA. For that please check our additional FAQ articles in the support zone.

http://eu.fanatec.com/ind...port/faq/faqknowledgebase
Thanks, had het gezien

[ Voor 107% gewijzigd door Bullus op 11-07-2013 18:41 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
USB er uit en er in heeft geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony Gardner post week 13 fun with the Radical

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3201897.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Net even op summit point met de mx-5, maar ik weet nog niet hoe ik de rem moet afstellen. Heb nu de pot meter op 10, en 1,5cm intrappen voor volledig remmen, maar voeld nog net super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Heb je de brake curve factor op 0 gezet?

En Joep, je hebt te veel fuel ingesteld. We rijden zondag met een tank inhoud van 80%.
Car: Ford GT. 80% fuel load. You will have to pit

[ Voor 66% gewijzigd door Niellie41 op 11-07-2013 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Brake force faktor in iRacing bedoel je? Edit: ja dus, want dit rijd 10x beter, thanks!

Ik had ook auto clutch ipv auto blip zag ik. Dan blokkeren de achterwielen als je geen gas geeft bij t terug schakelen toch?

[ Voor 12% gewijzigd door Gait op 11-07-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
omg wat een KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT race

heel de hpd grid staat still in de radillion OMG hier ga mijn punten weer

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dabelg schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:15:
omg wat een KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT race

heel de hpd grid staat still in de radillion OMG hier ga mijn punten weer
Zat te kijken 1 hpd die spint en terug op de baan rijdt veroorzaakt heel wat ellende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Hoe pas ik m'n cockpitview aan, of kan dit allen met 3 schermen? Jullie zitten dichter op het stuur in-game.
Hier een foto van mijn pov:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/s/r6zsnh1gtq6u0rp/Photo%2011-07-13%2019%2055%2017.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Gait schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:15:
Brake force faktor in iRacing bedoel je? Edit: ja dus, want dit rijd 10x beter, thanks!
Nice! :)
Ik had ook auto clutch ipv auto blip zag ik. Dan blokkeren de achterwielen als je geen gas geeft bij t terug schakelen toch?
En ja. Maar dat ligt ook aan de auto. HPD, F1 en Indycar hebben geen koppeling, dus daar kan je alle hulpmiddelen uitzetten.
Als je auto blip uit zet, moet je inderdaad even blippen (gas geven) bij het terug schakelen. Het is even in het begin, maar na een tijdje gaat het vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Gait schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:57:
Hoe pas ik m'n cockpitview aan, of kan dit allen met 3 schermen? Jullie zitten dichter op het stuur in-game.
Hier een foto van mijn pov:

[afbeelding]
FoV aanpassen kan in de opties. realtime tijdens races etc kan het me [ en ] dacht ik

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:39:
[...]

Zat te kijken 1 hpd die spint en terug op de baan rijdt veroorzaakt heel wat ellende
tja en wat waren de vettes in hemelsnaam aan het doen !!! achja

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Dankje!

Ooh wat rijd dit heerlijk zeg! Veel meer het gevoel dat je in een echte auto rijd.
Eindelijk voel ik op tijd wat de auto doet, remmen is ook zoveel fijner. Daar waar ik voorheen heel veel moeite moest doen op summit point zelf zonder draften onder de 1:25.5xx te rijden met de mx-5 rij ik nu constant in de 1:24:xxx. Dit haalde ik voorheen alleen met draften.

Edit: klopt het trouwens dat er geen inbus sleutel bij ziet om je schakel flippers af te stellen?

[ Voor 11% gewijzigd door Gait op 11-07-2013 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
pfff

Iemand maakte een spin en er crashen denk 3-4 autos. Degene die spinde gaf zijn excuses en een Italiaan schold hem uit voor noob etc.
Met 4 man in de pits, ik had een tow gedaan en was klaar en reed weg, die italiaan(zwarte auto) was ook klaar en reed iets later weg.......wie was er nu de noob? |:(

[YouTube: http://youtu.be/nwSlinp_g6o]

:( Na die botsing kon ik niet meer verder rijden, rechterachterwiel was kaduk.

http://members.iracing.co...nid=8656174&custid=125829

en in de laatste ronde haalde hij ook een voorligger in en reed een beetje roekeloos en verloor de macht over de stuur en vol in de bandenstapel, :o sry maar ik moest wel lachen toen _O-

[ Voor 26% gewijzigd door Bullus op 11-07-2013 21:56 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik had die Italiaan gewoon lekker ff voor gelaten ;)
Na wat rondjes en pushen en rustig rijden en zoeken ben ik eindelijk onder de 1:47 gekomen met de Fixed Setup voor de Morgan Schooley race met 72L brandstof erin. Hier mijn lap:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mkypCQZvNAs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nette ronde Joep! Ik heb denk ik 10 rondjes gereden en kwam tot een 1.47.7, toen vond ik het welletjes. Auto is goed te besturen met die setup, sowieso een erg fijne auto die Ford GT.

Hoe laat is die Morgan Schooley race eigenlijk zondag? /lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
@ Joep, waarom krijg ik "Nicky minaj parties at strip club" als aanrader om hierna te kijken?

@bullus, nette race net!

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Thanks, was een leuke gevecht met 3 man waar ik in zat.
Jammer van je slip..

@Joep, ja achteraf misschien wel, ook hoe die chatte, kon je zijn rijstijl wel verwachten

[ Voor 37% gewijzigd door Bullus op 11-07-2013 22:42 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 22:20:
Nette ronde Joep! Ik heb denk ik 10 rondjes gereden en kwam tot een 1.47.7, toen vond ik het welletjes. Auto is goed te besturen met die setup, sowieso een erg fijne auto die Ford GT.

Hoe laat is die Morgan Schooley race eigenlijk zondag? /lui
Jep, setup is erg braaf. Mij eigenlijk te braaf ;)
Volgens mij start de server om 20:45 met de lone Q en om ca. 21:00 de race. (Niel: Correct me if I'm wrong ;) )
themac1983 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 22:35:
@ Joep, waarom krijg ik "Nicky minaj parties at strip club" als aanrader om hierna te kijken?
Dat ligt toch echt aan jouw surf-gedrag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Hoe laat je optional repairs uitvoeren (zonder een tweede keer te piten)?
En waarom valt een scheef stuur onder optional repairs?
Valt er ergens te zien wat er allemaal kaput is?

[ Voor 16% gewijzigd door Olaf van der Spek op 11-07-2013 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Optionals worden uitgevoerd als je blijft staan in je 1ste stop na een crash. Maar meestal is het een hopeloze reparatie.
En nee je kan niet zien wat er allemaal stuk is.

Maar realiseer je als je wielophanging (scheef stuur...) naar z'n grootje is dan is het repareren best veel werk. In normale racerij is het dan gewoon game over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Het was ook aardig wat werk, maar er was (daarna) ook erg veel uitval, dus achteraf was het de moeite waard.
Merkte pas toen ik de pit uitreed dat de wielophanging nog steeds niet goed was, dus kon ik ook weer een extra tow doen... :(

[ Voor 37% gewijzigd door Olaf van der Spek op 11-07-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Mooie ronde, Joep. Maarrrrr, je moet veel sneller kunnen. Ik doe nu ook een 46.9, welliswaar met minder benzine, maar jij bent in de GT auto's zo'n seconde sneller dan mij.

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 77 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.