Nee pensioen-reserve
Your order will be shipped in the next 2 days
[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 08-07-2013 15:03 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nee pensioen-reserve
[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 08-07-2013 15:03 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 66% gewijzigd door Red Baron op 08-07-2013 16:09 ]
Ik rij er nog steeds bijna iedere dag met veel plezier inJoepW schreef op maandag 08 juli 2013 @ 15:01:
[...]
Nee pensioen-reserve
Your order will be shipped in the next 2 days
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
In de TS en in mijn 'ondertekening' staat een link naar de GoT-agenda.themac1983 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 17:58:
wat is er vanavond dan? zie niets
*gaat weer verder werken*
[ Voor 19% gewijzigd door Bullus op 08-07-2013 18:15 ]
|2600k|Asus 290|
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
meerdere schermen over meerdere videokaarten is niet altijd zo makkelijk, ik heb het 3 jaar geleden zo gedaan, en ik ben van ellende naar een eyefinity kaart overgegaan..Marc3l schreef op maandag 08 juli 2013 @ 14:40:
3 schermen wil ik ook nog wel, heb al 2 dezelfde maar moet dan weer een andere videokaart kopen voor de derde.
Gister naar Zandvoort geweest, is wel andere koek dan wat uit mijn Logitech speakertjes komt
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Mooi spul, kost weer geld.....vind de monitorstand wel erg okee http://www.obutto.eu/stor...-alone-monitor-stand.html, twee beugeltjes erbij en al het hout kan hier weg!!!JoepW schreef op maandag 08 juli 2013 @ 14:30:
[...]
Oeps..... Besteld
En ook nog korting omdat ik de Obutto-stoel niet wil
Correctie: Bij iRacing speelt de CPU een behoorlijk grote rolMikeVM schreef op maandag 08 juli 2013 @ 19:34:
.......en dan heb je nog je CPU en Ram geheugen die ook een kleine factor meespeelt hierin.......
Die monitorstand is idd wel prima. Wel een enorm geklooi zegt men om alles in-line te krijgen. Maar hij staat los van de rest. Dus apart te gebruiken en geen geschud als je lekker aan het sturen bentEricjooo schreef op maandag 08 juli 2013 @ 19:36:
[...]
Mooi spul, kost weer geld.....vind de monitorstand wel erg okee http://www.obutto.eu/stor...-alone-monitor-stand.html, twee beugeltjes erbij en al het hout kan hier weg!!!
Ik ben het niet zo eens hiermee. Je zegt dat CPU en geheugen een kleine rol spelen maar je kan met een minimale gpu en sterke cpu er meer uithalen dan andersom.MikeVM schreef op maandag 08 juli 2013 @ 19:34:
[...]
meerdere schermen over meerdere videokaarten is niet altijd zo makkelijk, ik heb het 3 jaar geleden zo gedaan, en ik ben van ellende naar een eyefinity kaart overgegaan..
ik heb 3 jaar geleden 3 Samsung 206BW's op de kop getikt voor 145 euro icm een monitorstand van 75 euro.
het voordeel is dat mn systeem het niet zo zwaar krijgt omdat de resolutie niet zo hoog is.
@themac: betere pedalen beats triple screens anytime..
bij triple screens heb je echt veel verborgen uitgaves..
ten eerste 3 schermen
daarnaast moet je ze kunnen monteren of plaatsen (zelf iets knutselen of een arm kopen)
dan is er de performance. misschien heb je wel een nieuwe graka nodig.
en als je dan een nieuwe graka koopt, heb je misschien een zwaardere voeding nodig.
en dan heb je nog je CPU en Ram geheugen die ook een kleine factor meespeelt hierin..
dus voordat je naar 3 schermen gaat, moet je altijd kijken dat er geen verborgen kosten zijn..
Ik was eerderStreskip schreef op maandag 08 juli 2013 @ 19:48:
[...]
Ik ben het niet zo eens hiermee. Je zegt dat CPU en geheugen een kleine rol spelen maar je kan met een minimale gpu en sterke cpu er meer uithalen dan andersom.
Haha sjittt ik drukte gelijk op reply
[ Voor 18% gewijzigd door DirkT op 08-07-2013 22:42 ]
My Bad..JoepW schreef op maandag 08 juli 2013 @ 19:41:
[...]
Correctie: Bij iRacing speelt de CPU een behoorlijk grote rol
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
[ Voor 37% gewijzigd door Ericjooo op 08-07-2013 23:24 ]
Verwijderd
Solly, dat was ik....auto was ik helemaal kwijt en stak vlak voor jullie over. Het ergste was dat ik nog doorkon (ondanks een beschdigde auto) en jullie de pits in moesten. Daarna heb ik ook nog Nick geraakt toen Jubby voorbij kwam en ik met aanremmen van T1 niet op de lijn zat en net iets uitbrak...genoeg inc's gescoord om never nooit punten te krijgen. Alle benadeelden in ieder geval bij deze mijn nederige excuses.Streskip schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 01:26:
Heat 2 lag ik zo 3e na de start maar iemand voor me kwam dwars vliegend weer het circuit op door een hobbel, daarna boem en kwam Maykel volgens mij er vol in. Motor kaputt. Towen.
Ja, dat was snel voorbijStreskip schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 01:26:
Heat 2 lag ik zo 3e na de start maar iemand voor me kwam dwars vliegend weer het circuit op door een hobbel, daarna boem en kwam Maykel volgens mij er vol in. Motor kaputt. Towen.
Dat was wel het schoolvoorbeeld van Loss of Control jaEricjooo schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 02:50:
[...]
Solly, dat was ik....auto was ik helemaal kwijt en stak vlak voor jullie over.
Nou, vooruit dan maarAlle benadeelden in ieder geval bij deze mijn nederige excuses.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Welkom, je kan zo mee doen zodra Joep je heeft geaccepteerd in de league op Iracing. En mocht je een combinatie hebben dan kan je zo aansluiten zonder problemen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 02:17:
Hoi allemaal, ik heb mij net opgegeven voor de iRacing league en alle bijbehordende websites. Kan ik nu elke maandag de tournooi sessie in of zijn er nog andere dingen die moeten gebeuren? Kon verder niks meer vinden in de OP. Was van plan om te gaan beginnen in seizoen 3 aangezien ik anders voor 1 race een auto + circuit moet kopen. Zie iig wat bekende namenBen Mack Bakkum op iracing trouwens.
Ik weet niet hoe het er aan jouw kant uitzag, maar volgens mij ga jij gewoon iets te wijd en spin jij vervolgens omdat je met je linker achterwiel die brede rode kerb raakt.dabelg schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 08:15:
Heat2 ging lekker tot JOE kwam aandenderen in hairpin ik had ghost contact met hem en raakt hij me ook nog vol in mijn flank, kromme auto en kon terug aanpikken op P5.
Ik ben ook altijd weer verbaasd over de drang van velen om de plaatsen te scoren in T1. Ik hou (en zeker bij reversed grid) iets meer afstand en anticipeer op rare gebeurtenissen voor mee. Ik rij liever een hele race met wat leuke battles op plek 10 rond dan 1 bocht op plek 3Arfman schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:53:
......Wel bij de start en de eerste laps wat enorm agressieve moves gezien van sommige personen, als ik geen ruimte had gelaten waren we er allebei afgegleden. .....
Was idd leuk en jammer dat je de auto verloor. Ik had nog wat do-or-die acties in mijn gedachte voor de laatste bochtArfman schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:53:
Leuke race 1 gisteravond. ..... leuk gebattled met o.a. Joep. Kon de auto beter controleren dan ik dacht met Nick's setup, best een gaaf karretje. Helaas viel ik door een spin op het laatst wat terug en toen daarna m'n vriendin tegen me ging roepen vanaf de trap verloor ik m'n concentratie en knalde de muur in. Daarna geen zin meer om in die hete kamer te zitten dus naar beneden gegaan, omdat ik de problemen met reversed grid al aan zag komen op deze baan
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Idem. Ik heb zelfs het stuur ook weggetoverdNiellie41 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:05:
Dat komt omdat de animatie met handen aan niet verder dan 90° draait.
In car heb ik de handen uit maar in de replay heb ik ze aan.
Idem, handen en stuur in game staan uit, die handen heb ik zelf, en dat stuur staat voor meNiellie41 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:05:
Dat komt omdat de animatie met handen aan niet verder dan 90° draait.
In car heb ik de handen uit maar in de replay heb ik ze aan.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 20% gewijzigd door Bullus op 09-07-2013 12:37 ]
|2600k|Asus 290|
Nou het gebeurde dus pas toen ik op grid duwde, daarna sloeg tie ineens omJoepW schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 10:17:
[...]
En ja Deni... Snel de pits in om uit te zoeken wat er met je stuur was had een betere keuze geweest in Heat 2. Maar al doende leren we allemaal.
[...]
Was idd leuk en jammer dat je de auto verloor. Ik had nog wat do-or-die acties in mijn gedachte voor de laatste bocht
Het punt is dat je het ongeveer 10-15 seconden voor de start al zei, dus je had op zich nog wel van de grid weg kunnen gaan als je dacht dat je niet goed had kunnen starten. Of in ieder geval duidelijk aangeven dat je misschien blijft staan of een kant op schiet dat we wat voorzichtiger zijn. Maar (misschien heb ik niet goed geluisterd hoor) het leek erop dat je het een keer zei en daarna niks meer dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het weer goed was. Altijd lastig natuurlijk want je wil ook niet voor niks de start missen, zeer vervelend om dat op de grid ineens te merken.TuxieDeni schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:44:
[...]
Nou het gebeurde dus pas toen ik op grid duwde, daarna sloeg tie ineens om
Als het eerder was gebeurt had ik wel vanuit de pits gestart![]()
Zag het in de replay, was niet fraai
Volgens mij was dat meer over de feeling van de FFB in de cadillac. Die lijkt na een x-aantal graden ineens 'door' te schieten. Kan het niet beter omschrijven, maar tis geen prettig gevoel iigRed Baron schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:45:
Ik hoorde gisteren ook weer opvallend veel mensen klagen over problemen met de FFB (of was dat door schade na een aanrijding?)
Nou had ik daar zelf geen last van (geen Fanatec), maar ik meende wel in het begin van de tweede heat voor het eerst in lange tijd weer zo'n artifact te zien die een paar builds geleden in combinatie met bepaalde AMD drivers vaak te zien waren. (In mijn geval een soort van zwarte streep/scheur ergens in het beeld)
Ik heb recentelijk verder ook geen drivers geupdate dus waar het vandaan kwam is me ook een raadsel.
Verder in de race heb ik het niet meer gezien, maar vond het wel typisch.
Xbox
[ Voor 16% gewijzigd door Ericjooo op 09-07-2013 17:25 ]
Dat had ik eerder moeten weten. HahahaEricjooo schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:37:
Tja....toeval?? Geen enkel probleem met het CSW, ik denk dat de GT2 en GT3-wheels niet iets minder stabiel zijn qua FFB, met mijn CSW ben ik nog nooit de controle kwijtgeraakt (tenminste hardware- en softwarematig....haha)
Voor de liefhebbers is er hier trouwens nog een Playseat in de aanbieding: http://www.marktplaats.nl....marktplaats.nl/696022088
[ Voor 87% gewijzigd door JoepW op 09-07-2013 15:47 ]
https://twitter.com/iRacing/status/354599626969604096We are scanning a Super Latemodel this morning in western MA, USA #iRacing @KIannarelli27 pic.twitter.com/Y7JQy72RrW
[ Voor 22% gewijzigd door Niellie41 op 09-07-2013 16:09 ]
Kan even duren. Volgens mij had ik mijn CSW op de mat voor UPS de mail de deur uit had.Gait schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:09:
Orderstatus Fanatec:
09/07/2013 | Shipped | Your order has been forwarded for shipment. The carrier will be sending the tracking number by email to you.
Ik heb nog geen mail gehad, maar waar verzend Fanatec haar orders mee?
Hoeveel oval autos willen ze nog toevoegen? Ik dacht dat het setje onderhand wel compleet wasNiellie41 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:08:
[afbeelding]
[...]
https://twitter.com/iRacing/status/354599626969604096
Nu zullen we wel te horen krijgen dat ze eigenlijk een andere versie willen
Xbox
ZomgNiellie41 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:08:
[afbeelding]
[...]
https://twitter.com/iRacing/status/354599626969604096
Nu zullen we wel te horen krijgen dat ze eigenlijk een andere versie willen
Ze zullen wel moeten samenvoegen, als ze elke auto een aparte klasse geven (wat volgens mij een tijdje zo'n beetje de policy was) krijg je geen enkele serie vol. Maar zelfs dan heb je autos die overal buiten gaan vallen, en eigenlijk ontkom je d'r imho niet aan om autos bij toerbeurt eens een seizoen aan de kant te zetten. Maar dat gaan mensen niet leuk vinden...Niellie41 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:53:
Het valt wel mee. De BMW Z4 kan samen met McLaren en de BMW M3 kan samen met de Ford GT in een klasse.
Honda Civic en BMW 320si BTCC kunnen ook samen.
Stiekem hoop ik dat ze de RUF RT12R, GT3 specs geven.
Xbox
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Had zelf ook wat geprobeerd met de tekst aan de zijkant, maar dit was IMO uiteindelijk toch de beste oplossing.Fragbeestje schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:26:
@Niel : bedankt voor de V8 skin!![]()
Ik ga eens wat zaken uitproberen voor de V8 tekst op de zijkant want het is wel een beetje klinisch maar voor de rest is ie helemaal top!
En wanneer kunnen we ze verwachten? BTCC lijkt me wel leuk.Niellie41 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:53:
Het valt wel mee. De BMW Z4 kan samen met McLaren en de BMW M3 kan samen met de Ford GT in een klasse.
|2600k|Asus 290|
Om iRacing te quoten:Bullus schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:47:
[...]
En wanneer kunnen we ze verwachten? BTCC lijkt me wel leuk.
Soon
hmm zou ook kunnen hoor dat hij gedraaid was voor ik de grid opging, was zo druk bezig met me stuur dat ik vergat om op escape te drukkenNickThissen schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:07:
[...]
Het punt is dat je het ongeveer 10-15 seconden voor de start al zei, dus je had op zich nog wel van de grid weg kunnen gaan als je dacht dat je niet goed had kunnen starten. Of in ieder geval duidelijk aangeven dat je misschien blijft staan of een kant op schiet dat we wat voorzichtiger zijn. Maar (misschien heb ik niet goed geluisterd hoor) het leek erop dat je het een keer zei en daarna niks meer dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het weer goed was. Altijd lastig natuurlijk want je wil ook niet voor niks de start missen, zeer vervelend om dat op de grid ineens te merken.
Was het trouwens niet gewoon dat je je stuur helemaal naar een kant gedraaid had zodra je op grid klikte, en dat je auto dus op de grid gegooid wordt met je banden helemaal naar een kant, waarna ze terug 'veren' naar voren toe en je stuur mee trekt? Daar heb ik wel eens last van, maar eigenlijk pas zodra je gas geeft, zolang je stil staat blijft het stuur dan gewoon omgedraaid staan (vandaar dat ik ook nog wel eens start met een gedraaid stuur), maar misschien is het in de caddy anders..?
en de Kia ertussenNiellie41 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:53:
[ Voor 11% gewijzigd door TuxieDeni op 09-07-2013 18:37 ]
dat kan ik toch niet laten, elke x een setje van 3 of 6 items.. dan valt steeds de schade mee..
Xbox
|2600k|Asus 290|
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Xbox
Met FFB en MCV kom ik voor de Jetta op precies dezelfde waardes uit als voor de Kia.
How do you save a random generator ?
(r)oval jaArfman schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:31:
Oh, ik zie ook dat ik Pocono nog niet heb .. is dat eigenlijk een oval ofzo? Ik dacht dat ik vrijwel alle road content wel had namelijk.
Xbox
[ Voor 10% gewijzigd door creapYYY op 10-07-2013 09:47 ]
Tot $12 als je per zes koopt. En als je eens per jaar 100 credits voor $75 koopt heb je nog eens 25% korting, dus dan is het duurste item eigenlijk $9. Is nog steeds aardig wat natuurlijk.Nickrsd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:56:
dat kan ik toch niet laten, elke x een setje van 3 of 6 items.. dan valt steeds de schade mee..
maar je fopt jezelf natuurlijk. ik moet eerst maar is een classe/car goed kunnen berijden.
Irritant is dat blokken. Massimo Gianotti?Bullus schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:32:
Bij een andere race in de laatste ronde was ik ong. 20 sec achter ,maar opeens kwam ik supersnel dichtbij, bleek dat ie gespind was en in de laatste 3 bochten zat ik achter hem en zijn wagen was niet meer 100% ,dus ik wou hem inhalen en hij blokte ik ander kant en weer een blok en in de laatse bocht ik aan de binnenkant en duwd ie mij in de zijkant. Hij eraf en ik kon nog de finish halen. Ging op plek 8., hij was classe A.
http://members.iracing.co...nid=8634507&custid=125829
Van de nieuwere leden word ook echt niet 'verwacht' dat ze zomaar alles aanschaffen hoorcreapYYY schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 08:54:
Joehoee. D class op de oval.
Heb zelf ook nog weinig tot geen content. Vorige week kon ik er helaas niet bij zijn.. Zal straks eens op de agenda kijken of ik volgende week dinsdag mee kan rijden!
*Nee dus. Binnenkort maar gaan uitbreiden
Xbox
Nee dat begrijp ik ook wel.. Had alleen niet verwacht dat ik oval racing zo geweldig zou gaan vinden dus daar zal ik eerst wat content voor gaan aanschaffenBM schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:51:
[...]
Van de nieuwere leden word ook echt niet 'verwacht' dat ze zomaar alles aanschaffen hoor
Maar tis wel opvallend, op dinsdag is de opkomst eigenlijk consequent max de helft van de maandag, ook al is de content niet heel bijzonder. Nu hielp het weer van gister natuurlijk niet mee (ik snap ook wel dat mensen dan andere dingen te doen hebben), maar bijzonder is het wel
[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 10-07-2013 09:58 ]
Yep, volgens mij had ie de laatste ronde niet over finish gereden, anders had ie ook 10laps ipv 9laps.Olaf van der Spek schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:50:
[...]
Irritant is dat blokken. Massimo Gianotti?
Ik zie geen car contact en ook geen hogere tijden van hem in de stats.
[ Voor 14% gewijzigd door Bullus op 10-07-2013 10:17 ]
|2600k|Asus 290|
Jep, was leukDutchDevil79 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:01:
Ach de race was zeer leuk ook met maar 6 man aan de start. Ik heb de hele race met Maykel voor de winst zitten vechten. Was op het begin iets sneller maar Maykel kon toen aanhaken in de slipstream en later in de race moest ik weer op passen toen mijn tempo door de bandjes in kakte.
Bij de pit echter te laat geremd waardoor ik 15 seconde penalty kreeg. Echter ging het tanken ook nog is enorm langzaam waardoor ik wel gratis bandjes kon krijgen. Maykel had dit echter te laat door waardoor die zonder verse bandjes weg ree. Zijn pit duurde wel langer dan die van mij want ik kwam 8 seconde achter hem weer de baan op (stuk minder dan 15 sec penalty iig). Daarna op men verse bandjes jacht ingezet en kwam ook 1 sec. per rondje dichterbij. Alleen moest ik toen ik op 4 seconde zat over het gras heen denderen bij bocht een waardoor ik weer opnieuw kon beginnen. Uit eindelijk toch nog kunnen winnen omdat Maykel net te weinig brandstof mee had en ook nog is in turn een een rondje ging draaien.
Wel jammer dat Eric connectie problemen had op het begin want zen tempo was goed en hij had waarschijnlijk mee kunnen vechten met ons. Nu moest die opnieuw connecten en lag die daarna kansloos achterop.
Xbox
[ Voor 19% gewijzigd door Red Baron op 10-07-2013 10:29 ]
Oh ja, maar bij jou zie ik ook geen car contact.Bullus schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:13:
Yep, volgens mij had ie de laatste ronde niet over finish gereden, anders had ie ook 10laps ipv 9laps.
Met een NTFS symlink (junction?) moet dat sowieso lukken.Vanwege ruimte gebrek geen replay opgeslagen.
Is het trouwens mogelijk om de replays op een ander schijf op te slaan?
Mja, was een gok, kan er 1 of 2 liter naast zitten, maar volgens mij zat er zo'n 22/23 liter in toen ik de pits uit ging. Ik stopte ook een rondje (of 2?) eerder dan jij. Ik had er nog 1 door kunnen rijden maar koos ervoor met Robbert mee te gaan.Red Baron schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:24:
Jep werd het toch nog even spannend nadat ik al vrij snel de aansluiting verloren had
Maar 22 liter? Met een volle tank heb ik er 17 bij gepakt en het was op toen ik de laatste bocht uitkwam.
Tja ik weet het niet Dirk, ik ben ook niet bepaald zuinig meestal dus vind het wel appart
Xbox
Nu je het zegt, kan me ook niet herinneren dat er een inc gegeven was..vreemd.Olaf van der Spek schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:40:
[...]
Oh ja, maar bij jou zie ik ook geen car contact.
[...]
Met een NTFS symlink (junction?) moet dat sowieso lukken.
|2600k|Asus 290|
auto meer laten rollen, denk dat je teveel tussengas geeft bij remmen, mid corner,... (weet dit omdat ik ook bij de veel verbruikers zit, ben er nu wel op aant letten door die proto/gt series.)BM schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:42:
[...]
Mja, was een gok, kan er 1 of 2 liter naast zitten, maar volgens mij zat er zo'n 22/23 liter in toen ik de pits uit ging. Ik stopte ook een rondje (of 2?) eerder dan jij. Ik had er nog 1 door kunnen rijden maar koos ervoor met Robbert mee te gaan.
Snap het ook niet zo, maar heb ondertussen wel geaccepteerd dat ik gewoon (veel) meer verbruik dan de rest. Was bij 1 van de NEO races ook (volgens mij op Barber), moest ik volgens mij als enige een 3e stop maken voor fuel, waar de rest 'm volgens mij eenvoudig op 2 stops uitreed. Geen idee wat ik precies anders doen. Als ik minder gas geef sta ik (nog) verder naar achter
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq