iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.743 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:39

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zoef1 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 20:30:
Even een vraagje over de CSR shifter set. Ik denk er aan om het promopakket csr elite pedals + porsche v2 wheel aan te schaffen, maar dan heb ik alleen maar paddle shifters. Vinden jullie het nuttig om de CSR shifters er bij aan te schaffen? Het is er mij niet noodzakelijk om te doen om het zo realistisch mogelijk te houden, wel om een goeie en liefst snelle rij-ervaring te hebben. Wat vinden jullie? Zijn enkel paddles voldoende of is een aparte shifter toch een must? (Ik heb nu een DFGT wheel+pedals)
Tja.......
De meesten van ons rijden met paddles. Maar er zijn er enkelen die voor de kick / realisme een shifter gebruiken. Een ding is zeker. Je wordt niet sneller door het gebruik van een shifter. ;)
Ik rij zelf met paddles en dat blijft zo.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:50

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 20:33:
[...]

Tja.......
De meesten van ons rijden met paddles. Maar er zijn er enkelen die voor de kick / realisme een shifter gebruiken. Een ding is zeker. Je wordt niet sneller door het gebruik van een shifter. ;)
Idem. Heb een hele tijd met een G25 gereden, en die shifter hooguit een paar keer voor de lol gebruikt. Het is realistischer in sommige autos, maar ik blijft lekker bij paddles. Geen zin om uren te oefenen om weer een beetje constant en snel te rijden als ik met een shifter zou schakelen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:37

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:56:
Maar..... de L79 is wel even een moeilijkere auto dan de SM. ;)
[afbeelding]
Toch nogmaals aandacht voor deze 'goede doelen' race. Je hoeft overigens niet te doneren om mee te doen. Als je niet doneert kan je geen prijzen winnen.

Om de verwarring van de startpost van de organisator te verhelpen:
De server gaat zondag as. om 20:45 up. Eerst een korte lone Q en dan om ca. 21:00 uur 1 uurtje racen met de Ford GT @ Watkins Glen.

Er zijn al 6 GoT-rijders ingeschreven.
Laten we proberen met zo veel mogelijk GoT'rs mee te doen ;)

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3199828.page
Inderdaad mee doen met de race. Het is een leuke auto!

De Racing Lions livery voor deze auto is klaar.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/RL-FordGT-Schooley.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
nice nice nice!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-10 14:36

DutchDevil79

I race, therfore I am

De server gaat zondag as. om 20:45 up. Eerst een korte lone Q en dan om ca. 21:00 uur 1 uurtje racen met de Ford GT @ Watkins Glen.

Er zijn al 6 GoT-rijders ingeschreven.
Laten we proberen met zo veel mogelijk GoT'rs mee te doen ;)

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3199828.page
Probleem is we dat dat wel erg kort is op de hotsplit voor de Proto-GT. Die is rond 20:45 afgelopen. Om dan meteen weer in die room te springen word wel erg stevig avondje racen. En Proto-GT is die week net op Spa en wil ik eigenlijk niet missen. Denk ook dat er daarvoor niet veel inschrijvingen van vaste Ford GT racers zijn. Zit wel erg dicht op elkaar zo. Had beter een andere dag kunnen zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
ff een snelle vraagje, als je met timetrail je rondes gereden hebt en je drukt op withdraw, is ie dan nog geldig verklaard of moet je wachten totdat de tijd afgelopen is?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
JoepW schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 20:33:
[...]

Tja.......
Ik heb een sequentielen DSD shifter en rij alle,GT wagens zo.

Wat joep zegt klopt je ben zeker niet sneller maar het realisme is wel beter. (Is gewoon wat je leuk vind)

Blijft een spel he jongens :+

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
DutchDevil79 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 21:58:
[...]

Probleem is we dat dat wel erg kort is op de hotsplit voor de Proto-GT. Die is rond 20:45 afgelopen. Om dan meteen weer in die room te springen word wel erg stevig avondje racen. En Proto-GT is die week net op Spa en wil ik eigenlijk niet missen. Denk ook dat er daarvoor niet veel inschrijvingen van vaste Ford GT racers zijn. Zit wel erg dicht op elkaar zo. Had beter een andere dag kunnen zijn.
Dan laat je on ford gt forum een andere dag hotsplitten he ? Als dit zo zou zijn is het een lame excuse .

Achja ieder doet wat hij wil ;) zal ik alle ford gt's eruit rijden tijdens hotsplit opwarm ronde tijd genoeg dan om mee te doen :+

[ Voor 6% gewijzigd door dabelg op 03-07-2013 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Bullus schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 22:10:
ff een snelle vraagje, als je met timetrail je rondes gereden hebt en je drukt op withdraw, is ie dan nog geldig verklaard of moet je wachten totdat de tijd afgelopen is?
Bij forfeit verlies je punten bij witdraw niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
YAY mijn 1e WIN gehaald in de mazda cup :D (denk wel dat ik in de laagste split zat ^^)
vertrokken van pole, zag pas in ronde 8 weer iemand en dat was de laaste :P (die me WEER bijna ramde, maar liet hem ervoorbij en hij crashte 1 bocht verder :P)

Edit: BTW, ik gebruik Ispeed. Maar weet iemand of je hem ook tegen je avarage kunt laten checken? om nou 9 rondjes lang 3 keer te horen dat ik langzamer ben dan mijn sneltste ronde werkt ook niet echt motivererd :P Ik zou liever willen weten of ALS ik push ik ook echt sneller ben, en als ik rustig doe, hoeveel rustiger ik ben :P

[ Voor 40% gewijzigd door themac1983 op 03-07-2013 22:44 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
themac1983 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 22:37:
YAY mijn 1e WIN gehaald in de mazda cup :D (denk wel dat ik in de laagste split zat ^^)
vertrokken van pole, zag pas in ronde 8 weer iemand en dat was de laaste :P (die me WEER bijna ramde, maar liet hem ervoorbij en hij crashte 1 bocht verder :P)....
Gefeliciteerd :)F
Het zou leuk zijn als je in je signature een koppeling maakt naar je iRacing profiel en/of je als GoT-rijder aanmeldt, alhier: KLIK
Dan kunnen de lezers die iRacing member zijn de jouw race vrij snel opzoeken. ;)
Ennuh.... iSpeed gebruik ik enkel om snel brandstofverbruik te checken. Timing van hoe ik het doe tov mijn beste of optimal tijd doe ik niet via audio, maar enkel met de iRacing faciliteit onder de TAB toets.

[ Voor 13% gewijzigd door JoepW op 03-07-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 22:33:
[...]

Bij forfeit verlies je punten bij witdraw niet
Maar als je bij een timetrial meer inc-loze 'bochten' gedurende de gehele tijd (is het 20 minuten?) krijg je meer SR. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

Wich is Best?
Afbeeldingslocatie: http://img196.imageshack.us/img196/4162/s0en.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/7941/mmzr.jpg
ik denk dat ik het zelf ook al weet :)

misschien een ander kleurschema ? Maar wat past er met dat grijs/paars van baloo?

[ Voor 29% gewijzigd door MikeVM op 03-07-2013 22:57 ]

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Onderste.

Thanks voor de info.
Dan is het beter om gewoon de tijd vol te rijden, met kans op een inc of meer sr

[ Voor 10% gewijzigd door Bullus op 03-07-2013 23:00 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
JoepW schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 22:48:
[...]

Gefeliciteerd :)F
Het zou leuk zijn als je in je signature een koppeling maakt naar je iRacing profiel en/of je als GoT-rijder aanmeldt, alhier: KLIK
Dan kunnen de lezers die iRacing member zijn de jouw race vrij snel opzoeken. ;)
Ennuh.... iSpeed gebruik ik enkel om snel brandstofverbruik te checken. Timing van hoe ik het doe tov mijn beste of optimal tijd doe ik niet via audio, maar enkel met de iRacing faciliteit onder de TAB toets.
done and done :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 16:06
Je bent je custid vergeten toe te voegen op het einde, zo komen we steeds op ons eigen iracing profiel uit :+

gewoon op het einde van de url het onderstaande toevoegen, maar dan wel met je eigen custid :

?custid=65666

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Ja maar als ik bij jou op "Mijn iRacing Profiel" druk dan krijg ik jouw iracing profiel! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Maar..... de L79 is wel even een moeilijkere auto dan de SM. ;)
Dat is waar, maar Nickrsd is een baas, die kan hem wel aan... :)
Hehe, nu ben ik helemaal in de war. De race is toch op 14 Juli?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Fragbeestje schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 23:10:
Je bent je custid vergeten toe te voegen op het einde, zo komen we steeds op ons eigen iracing profiel uit :+

gewoon op het einde van de url het onderstaande toevoegen, maar dan wel met je eigen custid :

?custid=65666
doh, zit het ook maar tussen de sessies door te doen he :P zou nu goed moeten zijn.

ps: 2e win :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

DutchDevil79 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 21:58:
[...]

Denk dat er nog niet veel vaste Ford rijders zijn, omdat hij het niet in het Ford GT forum heeft gepost... Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Jubby schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 23:14:
Ja maar als ik bij jou op "Mijn iRacing Profiel" druk dan krijg ik jouw iracing profiel! :+
There, I fixed it!

Oh, en proficiat Niel! Hoop dat die 8 niet op 100 is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:18
Ik ga mij deze maand maar eens verdiepen in GT Academy. Heb net een PS3 opgehaald bij de BCC. Enzo Bonito (van ineX) staat overigens al P2 op de wereldlijst. Nu nog hopen dat het mij ook goed af gaat. :)

[ Voor 43% gewijzigd door glnk op 04-07-2013 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg altijd weer zin om flink te sleutelen aan een oval set als ik dit soort video's zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
hehe ik had al wat filmpjes van hem gezien. hij legt het wel duidelijk uit. Het lijkt bijna alsof ik hem snap :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Weet iemand wat voor een echte auto-kuip-racestoel er past op de playseat evt met seatglider?
Of heeft er iemand een goede comfortabele stoel over voor een leuke prijs?

[ Voor 7% gewijzigd door Bullus op 04-07-2013 02:47 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ZeeZeiler schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 23:26:
Hehe, nu ben ik helemaal in de war. De race is toch op 14 Juli?
My Bad.... Ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10 14:26
glnk schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 00:10:
Ik ga mij deze maand maar eens verdiepen in GT Academy. Heb net een PS3 opgehaald bij de BCC. Enzo Bonito (van ineX) staat overigens al P2 op de wereldlijst. Nu nog hopen dat het mij ook goed af gaat. :)
Succes! Ik heb heel de 'demo' doorlopen, mag nu de GTR uitproberen. Zitten wel wat aardig snelle tijden tussen. Ik stond 276ste van NL, op 5 seconden en zo'n 14.000 plekken achter de nummer 1 op de wereld ranglijst. Misschien waag ik met m'n stuurtje nog eens een poging, met de controller is het niet echt feest :P

[ Voor 3% gewijzigd door Streskip op 04-07-2013 06:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

dabelg schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 22:31:
[...]

Dan laat je on ford gt forum een andere dag hotsplitten he ? Als dit zo zou zijn is het een lame excuse .

Achja ieder doet wat hij wil ;) zal ik alle ford gt's eruit rijden tijdens hotsplit opwarm ronde tijd genoeg dan om mee te doen :+
Hotsplits op een ander tijdstip/dag is nog nooit gelukt. Niet alle rijders kijken op het forum of hebben andere dag geen tijd.

Ach ik kijk wel. Kan me altijd aanmelden en dan zien of ik het nog trek (en of ik überhaupt niet iets anders heb die dag) . Probleem is ook dat ik Watkins een stuk minder vind dan Spa. En ben ook wel fan van multi-class vandaar dat de Proo-GT men voorkeur heeft om te rijden. Vind het initiatief wel goed hoor, zal iig wat overmaken voor dat kereltje.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
MikeVM schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 22:56:
Wich is Best?
ik denk dat ik het zelf ook al weet :)

misschien een ander kleurschema ? Maar wat past er met dat grijs/paars van baloo?
Bij de onderste zou je de tanden wit kunnen maken en de neus en tong ook in kunnen kleuren bv (lokaal inkleuren), maakt het wat boeiender, en ipv een oranje beer een andere basiskleur misschien.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
Fragbeestje schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 23:10:

?custid=65666
Gedaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Als exact dit erin zet dan kunnen we er ook op klikken ;)
code:
1
[url="http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=126993"]iRacing Profiel[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Dank je wel Joep, je neemt me de toetsen vanonder de vingers!

ivm de beer zou het inderdaad beter zijn om een ingekleurde versie te hebben.

Zijn er mensen bij die deze avond wat mee willen raggen met de V8?
Ik heb blijkbaar al een vrij goede pace op Barber... zit maar anderhalve seconde van de toptijden van 2013 af... :+

Optimal zit al op 1:26:02 maar m'n beste rondje nog op 1:26:9+
Maar of ik een snel tempo x aantal ronden kan volhouden dat weet ik zo nog niet. Het is echt een killer combo. Je moet echt zitten vechten met je stuur om hem op de baan te houden. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
JoepW schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:45:
[...]

Als exact dit erin zet dan kunnen we er ook op klikken ;)
code:
1
[url="http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=126993"]iRacing Profiel[/url]
Haha, bedankt! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:11:

Ik heb blijkbaar al een vrij goede pace op Barber... zit maar anderhalve seconde van de toptijden van 2013 af... :+

Maar of ik een snel tempo x aantal ronden kan volhouden dat weet ik zo nog niet. Het is echt een killer combo. Je moet echt zitten vechten met je stuur om hem op de baan te houden. <3
Nope. Ik heb een BBQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Fragbeestje schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:11:

Ik zal eerst maar eens beginnen aan een Racing Lions skin voor de V8. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:29
Bleh nu zijn de CSP v2 ineens niet meer op voorraad, was een foutje op de site zeiden ze. Wachten kan lang duren :P . 12 juli wordt het verzonden zeggen ze.

[ Voor 14% gewijzigd door Gait op 04-07-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japio78
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08-2024
Ik heb een tijdje niet geraced en wil graag weer beginnen maar ik krijg geen toegang tot members.iracing? Sinds gisteravond niet, kan ook geen meldingen vinden dat het down is dus dat doet me geloven dat het probleem bij mij ligt. Heeft iemand suggesties? De normale pagina krijg ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
defineer "geen toegang" eens? Wat zie je wel/niet?

Je kunt ook https:// ervoor gooien, kijken of je die wel kan bereiken.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japio78
Ik krijg een time-out, webpagina niet beschikbaar in google chrome en internet explorer. heb https:// ook geprobeerd, zoals hij ook in m'n bookmarks stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japio78
In zowel chrome als explorer doet de link het bij mij niet... Kan geen verbinding maken. Heb met firewall aan en uit geprobeerd. Dit is toch serieus vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De site doet het bij mij ook.
Is je account nog actief? Of krijg je helemaal geen verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japio78
bron (members.iracing.com) is online, maar reageert niet op verbindingspogingen. Gedetecteerd

De externe computer reageert niet op verbindingspogingen via poort 443, mogelijk vanwege instellingen van de firewall of het beveiligingsbeleid, of doordat de externe computer tijdelijk niet beschikbaar is. Er zijn geen problemen gevonden met de firewall op uw computer.

Dit is wat de verbindingsprobleemoplosser aangeeft... Alsof mijn verbinding niet geaccepteerd wordt.
Heb inmiddels ook een mailtje naar support gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

zonet de kia, mclaren en de ford GT gekoch,

die kia vind ik niet zo veel aan, de andere 2 zijn wel leuke bakken, misschien dat ik mij eens ga focussen op de mclaren,

zijn er nog mclaren rijders hier?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 08:51
Hey iedereen!

Het is alweer bijna een jaar geleden sinds ik iRacing speelde, en ik wil eigenlijk wel weer gaan beginnen en het nu wat langer volhouden (veel langer dan een maand hield ik het niet vol, daarna te druk gehad..). Kreeg toevallig laatst een mail of ik mn iRacing account wilde vernieuwen voor een jaar voor 49 dollar :p Zijn er nog meer acties daarvoor op dit moment dat iemand weet? (A)

Verder nog een ander (beetje off-topic) vraagje, onder jullie bevinden zich vast mensen die wel eens naar een event op Zandvoort zijn geweest. Nu ga ik komend weekend naar de RTL GP Masters, maar ik ben er nog nooit geweest en weet dus niet echt hoe het zit met parkeren etc. Heeft iemand daar tips voor? Kun je om en nabij gratis parkeren en zo ja, waar? Hoop dat iemand me daarmee kan helpen :P

Groetjes Yanniek

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japio78
Hoi Yanniek, probeer zelf ook weer te gaan spelen maar wil nog eventjes niet lukken!

Over zandvoort: Op de boulevard is voldoende parkeerplaats maar dat is allemaal betaald voor zover ik weet. Ik probeer meestal met de motor te gaan (bij de ingang parkeren) of met de trein (klein stukje lopen naar circuit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
MikeVM schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:43:
zonet de kia, mclaren en de ford GT gekoch,

die kia vind ik niet zo veel aan, de andere 2 zijn wel leuke bakken, misschien dat ik mij eens ga focussen op de mclaren,

zijn er nog mclaren rijders hier?
Hoe rijdt de kia tov de caddy? Is ie ook zo listig?

Kun je veel races doen met de mclaren of heb je ook tracks erbij gekocht?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Ik heb ook een BBQ... maar die gaat vandaag niet warm worden vrees ik :+
Dat zal iets voor het weekend zijn.
Alvast smakelijk Joep! ;)
Niellie41 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:17:
[...]

Ik zal eerst maar eens beginnen aan een Racing Lions skin voor de V8. ;)
oOo
Japio78 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:31:
bron (members.iracing.com) is online, maar reageert niet op verbindingspogingen. Gedetecteerd

De externe computer reageert niet op verbindingspogingen via poort 443, mogelijk vanwege instellingen van de firewall of het beveiligingsbeleid, of doordat de externe computer tijdelijk niet beschikbaar is. Er zijn geen problemen gevonden met de firewall op uw computer.

Dit is wat de verbindingsprobleemoplosser aangeeft... Alsof mijn verbinding niet geaccepteerd wordt.
Heb inmiddels ook een mailtje naar support gestuurd.
Dit ligt niet aan iracing maar aan een instelling op je pc.
Je hebt misschien een of andere noscript plugin geïnstalleerd.
Disable je browser plug-ins en addons, Firewall disablen, cache of temp files clearen en nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Bullus schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:55:
[...]
Hoe rijdt de kia tov de caddy? Is ie ook zo listig?

Kun je veel races doen met de mclaren of heb je ook tracks erbij gekocht?
Kia is FWD en de Caddy is RWD. De Kia is best onderstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Heb zo het idee dat bijna iedere FWD auto onderstuurd is, mijn auto zal het iig nooit worden die KIA. Doe mij maar lekker veel junk in the trunk ;)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 08:51
Japio78 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:54:
Hoi Yanniek, probeer zelf ook weer te gaan spelen maar wil nog eventjes niet lukken!

Over zandvoort: Op de boulevard is voldoende parkeerplaats maar dat is allemaal betaald voor zover ik weet. Ik probeer meestal met de motor te gaan (bij de ingang parkeren) of met de trein (klein stukje lopen naar circuit)
Bedankt voor de reactie!

Ik ga het dan ook via de trein doen, want parkeren kost minimaal 10 euro per dag in zandvoort.. icm brandstof kosten is dat dan een stuk duurder dan met de trein :P

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japio78
Nog wat verder gezocht en de tips van Fragbeestje geprobeerd maar nog geen succes. De laptop erbij gepakt en daar doet hij het wel op dus het moet echt iets in die desktoppc zijn. Firewall uit en op de 2 browsers geprobeerd en nog steeds niks. Ik weet niet zo goed waar ik het nu moet zoeken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Heeft het niet misschien iets te maken met DNS of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japio78
Volgens mij kan dat niet want dan zou hij het op de laptop ook niet doen toch? Die dezelfde verbinding gebruikt. Overigens in veilige modus met netwerk ook geen succes. Ik krijg geen DNS error maar een time-out error. Dit is echt beyond me. Ga maar eens een vriend bellen die meer verstand ervan heeft! Overigens bedankt voor al jullie tips ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kia vind ik nog zo leuk om mee te racen wel beetje wenne tegenover al die andere rwd cars maar het is echt de moeite. Ben een seizoen in de global challenge aan het doen en al dikke fun gehad :)

Moet wel zegge dat die slow no practice caddy drivers soms dikke elende zijn in de races maar dat moet je er maar bijpakke :9

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Ben even aan het kijken wat ik erbij wil kopen,voorlopig ziet het er zo uit;

Kia
Mclaren mp4
Watkins glen
Spa
Mid ohio

Zit nog te twijfelen of een car erbij of track, 6e content is maar $5 extra ivm 20% korting.
Ben nu nog D3.42

Goede keuzes of?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dan kan je beter een extra circuit kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Waar kun je car setups vinden? Ben nu aan het testen met de MP4-12C op Suzuka met de default setup. Heb totaal geen verstand van setups, maar gok dat de default niet de snelste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
op de site van Nick in onze setup database staan er wel een paar en op het iracing forum onder het kopje Mclaren mp4 staat een topic die heet setup shop :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Deze setup is eigenlijk op alle tracks snel. Enkel wat pielen met meer / minder wing per track:
https://www.dropbox.com/s...0lj3u/JoepW_2013S2_Q3.sto

(Staat nog niet in de setup database)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd op het iracing forums vind je meestal goeie setups die je dan zelf kan tweaken naar eigen voorkeur

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2408920.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 16:10

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

heb vandaag een zure dag gehad, had niet zoveel keuze om te kunnen rijden en wilde mn Srating wat omhoog halen, een aantal rondjes geoefend met de caddi op limerockpark.

toen een race gestart. de eerste bocht een festival van rondtollende caddi's helaas was ik erbij betrokken.
een repair, daarna kort weer een tolfest. toen maar een alt+F4. -0,29 sr.

2de race geprobeerd.. maar idemdito.... dus een flinke daling van sr in een paar minuten tijd.
Die caddi is geen succes met 16 man sterk op lime rock park.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:13
etnerdnl schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:49:

Verder nog een ander (beetje off-topic) vraagje, onder jullie bevinden zich vast mensen die wel eens naar een event op Zandvoort zijn geweest. Nu ga ik komend weekend naar de RTL GP Masters, maar ik ben er nog nooit geweest en weet dus niet echt hoe het zit met parkeren etc. Heeft iemand daar tips voor? Kun je om en nabij gratis parkeren en zo ja, waar? Hoop dat iemand me daarmee kan helpen :P

Groetjes Yanniek
Auto gratis bij P+R Haarlem Spaarnwoude parkeren of (op zondag) op het Frans Halsplein tegenover het sration in Haarlem. En vervolgens voor een euro of 4 een retour met de trein naar Zandvoort nemen.

Het zal financieel misschien weinig schelen, maar het scheelt wel veel file ellende.

Ik ben er morgen naar toe 8)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Nickrsd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 02:02:
heb vandaag een zure dag gehad, had niet zoveel keuze om te kunnen rijden en wilde mn Srating wat omhoog halen, een aantal rondjes geoefend met de caddi op limerockpark.

toen een race gestart. de eerste bocht een festival van rondtollende caddi's helaas was ik erbij betrokken.

2de race geprobeerd.. maar idemdito.... dus een flinke daling van sr in een paar minuten tijd.
Ik zit met de street stock series op USA international. Dat heeft echt geen reet met racen te maken, is 1 grote pinball track lijkt het wel :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Nickrsd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 02:02:
Alt-F4 is niet goed voor je SR. ;) Waarom heb je de race niet gewoon uitgereden?
De Cadi is ook niet echt een makkelijke wagen volgens mij, zeker in vergelijking met de MX5.
Behalve een loss of control had ik net geen incidenten in mijn eerste race in de Cadi. Had wel een zwarte vlag, die cadi gaat te hard in z'n 1 in de pit. :p

[ Voor 20% gewijzigd door Olaf van der Spek op 05-07-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:42:
[...]

Alt-F4 is niet goed voor je SR. ;) Waarom heb je de race niet gewoon uitgereden?
Dat is een mythe ;) Als je quit krijg je op dat moment inderdaad een groter verlies van SR dan wanneer je zonder incs hebt door gereden (omdat je minder bochten per inc haalt). Maar wat mensen vaak vergeten is dat die race over een aantal races weer vergeten wordt, hij valt uit je gemiddelde, en zodra je die race vervangt met een goeie race (weinig incs) dan schiet je SR ineens weer omhoog. Het enige wat telt voor je SR is het aantal bochten per inc, gemiddeld over de laatste 3000-5000 bochten (exact getal is niet bekend). Over lange tijd gezien maakt het dus niet uit of je quit of door rijdt, sterker nog, als je door rijdt (vaak met kapotte auto) is de kans dat je nog meer incjes haalt alleen maar groter dus kun je misschien beter stoppen ;)

Het scheelt natuurlijk wel in iR vaak, meestal gaan er nog wel wat mensen af waar jij dan nog voor finisht als je door rijdt.

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 05-07-2013 10:48 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 23:37

Arfman

Drome!

Rule of thumb is eigenlijk dat als je een flinke kleun tegen een muur maakt, en je auto is flink kapot, dan kun je beter stoppen. Anders sta je 10-15 minuten in de pits te koekeloeren om vervolgens de baan op te gaan met een half brakke auto waardoor je nog meer incs oploopt of anderen danig in de weg zit.

Gisteren knalde ik met de Riley tegen de muur in lap 2 op Barber (reed op een AUS server en iedereen om me heen warpte als een malle, waardoor ik afgeleid werd) en ben dus meteen gekapt. Kostte me wel ruim 100 iR en 0.2SR maar het alternatief is in mijn ogen vele malen erger.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
NickThissen schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:47:
Over lange tijd gezien maakt het dus niet uit of je quit of door rijdt, sterker nog, als je door rijdt (vaak met kapotte auto) is de kans dat je nog meer incjes haalt alleen maar groter dus kun je misschien beter stoppen ;)
Dat is waar. En op de lange termijn maakt SR van nu natuurlijk helemaal niks uit.
Kun je nog ergens zien hoe je banden er aan toe zijn na een race?

[ Voor 7% gewijzigd door Olaf van der Spek op 05-07-2013 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:23:
[...]

Dat is waar. En op de lange termijn maakt SR van nu natuurlijk helemaal niks uit.
Kun je nog ergens zien hoe je banden er aan toe zijn na een race?
In je setup scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Kloppen die getallen ondertussen dan? Na 40 rondjes racen nog 90% over lijkt me onrealistisch namelijk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 23:37

Arfman

Drome!

Slijtage is toch niet goed gemodelleerd in NTM? Meeste slijtage die ik ooit heb gezien was 72% ofzo, in een C6R. Was ook niet meer mee te rijden.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Arfman schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:53:
Slijtage is toch niet goed gemodelleerd in NTM? Meeste slijtage die ik ooit heb gezien was 72% ofzo, in een C6R. Was ook niet meer mee te rijden.
Vandaar dat ik het idd ff vroeg :) Ik mijn beleving klopte dat idd (nog) niet.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Slijtage klopt volgens mij wel. Dat percentage is gewoon de hoeveelheid thread die je nog over hebt. Het is niet zo dat je met 1% thread nog kunt racen en bij 0% ineens niet meer natuurlijk (0% is sowieso "plof" in iRacing). Ik denk dat het best realitisch kan zijn dat je na 40 rondjes nog 70-90% thread over hebt, maar dat je daar niet meer normaal mee kunt racen. Staan best interessante threads over op iRacing forum (NTM forum), komt er op neer dat er een verschil is tussen tire wear en tire degradation, een van de twee zou moeten kloppen momenteel, en de ander nog totaal niet (weet ff niet welke....). Maar ook in het echt is het blijkbaar dat je met een race band na een x aantal rondjes totaal niet meer kunt racen omdat je geen grip meer hebt, maar dat wil niet zeggen dat die band helemaal kaalgesleten is, je kunt er nog prima mee naar huis rijden bij wijze van spreken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 16:10

Nickrsd

leuk weetje over die banden. Gister na het oefenen met de caddi waren me linker banden 110 graden. en rechts 95 ofzo. wat een verschil al die rechtse bochten erin.. Dan krijgt links veel meer op zn donder..

de banden kookte denk ook echt? dat is toch veel te warm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nickrsd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:26:
leuk weetje over die banden. Gister na het oefenen met de caddi waren me linker banden 110 graden. en rechts 95 ofzo. wat een verschil al die rechtse bochten erin.. Dan krijgt links veel meer op zn donder..

95 graden is niet heel extreem dacht ik. Weet dat in de F1 banden met een graad of 80 uit de bandenwarmers komen, en dan zijn de aan de koude kant. Die zitten tijdens de race dus ook wel >100 graden.
NickThissen schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:07:
Slijtage klopt volgens mij wel. Dat percentage is gewoon de hoeveelheid thread die je nog over hebt. Het is niet zo dat je met 1% thread nog kunt racen en bij 0% ineens niet meer natuurlijk (0% is sowieso "plof" in iRacing). Ik denk dat het best realitisch kan zijn dat je na 40 rondjes nog 70-90% thread over hebt, maar dat je daar niet meer normaal mee kunt racen. Staan best interessante threads over op iRacing forum (NTM forum), komt er op neer dat er een verschil is tussen tire wear en tire degradation, een van de twee zou moeten kloppen momenteel, en de ander nog totaal niet (weet ff niet welke....). Maar ook in het echt is het blijkbaar dat je met een race band na een x aantal rondjes totaal niet meer kunt racen omdat je geen grip meer hebt, maar dat wil niet zeggen dat die band helemaal kaalgesleten is, je kunt er nog prima mee naar huis rijden bij wijze van spreken.
Dat is natuurlijk ook wel weer zo :) In de F1 is het beste na 2 rondjes van de band af, maar in een 'rustig tempo' zou je d'r de race mee kunnen uitrijden. Qua information zou tire degradation de meest nuttige info zijn, maar ik denk dat we die niet zullen gaan krijgen, die info heb je irl ook niet, en moet je daar ook maar aanvoelen. Temperatuur en tire wear zouden wel gewoon moeten gaan kloppen, dan kom je al een heel eind.

[ Voor 55% gewijzigd door BM op 05-07-2013 13:40 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Nickrsd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:26:
Koken? Er zit toch geen water in? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De bandendruk is een betere indicatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ja wel een beetje hoor :P Geloof dat er een beetje waterdamp in de autoband zit, zelfs als je stikstof gebruikt. Er zit namelijk altijd wel lucht in de autoband en dus ook waterdamp. In de formule 1 bestaat een band wel alleen uit stikstof.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Speedy55 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 14:29:
In de formule 1 bestaat een band wel alleen uit stikstof.
En een beetje rubber :+ al kan het in het geval van Pirelli ook zomaar ineens heel veel lucht, en heel weinig rubber zijn :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

BM schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 14:31:
[...]

En een beetje rubber :+ al kan het in het geval van Pirelli ook zomaar ineens heel veel lucht, en heel weinig rubber zijn :p
Ja inderdaad ook rubber, maar goed dat leek me een beetje voor de hand liggend :P

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 14:28:
De bandendruk is een betere indicatie...
Ik probeer altijd rond of liever onder de 200 kpa uit te komen na enige rondjes.
Dat leidt er soms wel toe dat een setup van mij het eerste rondje als een dweil rijdt omdat dan de bandenspanning eigenlijk te laag is. Dit is overigens voor road auto's op road tracks.
Oval bakken rijden met veel hogere bandenspanningen geloof ik.
Verder gebruik ik Motec om naar wat meer details te kijken, maar dan blijkt al snel dat de temp grafieken per segment van de band niet echt goed gemodelleerd zijn in iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zag laatst een filmpje van een (echte) auto met wat realtime telemetry er overheen waaronder banden druk en temperatuur, en het is best bizar hoe snel die oplopen in een bocht. Van 60 graden zo naar 90-100 binnen een seconde of twee was vrij normaal blijkbaar. En ook heel snel weer terug in een bocht de andere kant op. Dacht dat dat veel langzamer ging...

Een iracing programmeur heeft ook wel eens gezegd dat je aan de live temperatuur en druk en slijtage (als die in telemetry beschikbaar waren) zelfs de kleinste lockup zou kunnen zien bijv, door een sprong in die waarden ergens 7 of8 cijfers achter de komma. Dus dat lijkt me opzich wel goed te zitten eigenlijk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
BM schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 14:31:
[...]

En laat de Kia en Cadillac nou uit de Pirelli World Challenge komen O-)

Even iets anders:

Ik zou morgen (zaterdag 6juli) met mijn vader naar de Masters/FiaGT op Zandvoort gaan. Wegens omstandigheden kan hij plotseling niet mee,, zodoende heb ik een paddock kaartje over.

Wie heeft er interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wie doet er vanavond mee op Watkins met de Ford? Alvast oefenen voor 14 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wil een een sessie hosten of zo en hoe laat?
Ik moet het wel even overleggen met mijn wederhelft denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Anders host ik wel een. :)
Zat te denken aan 8 uur gewoon, ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

WIP :)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/RL-FordV8WIP.png

Speciaal voor Koen, ben ik begonnen met de V8 Supercar.

Ik zal iets na 8 uur een server hosten.

edit:
sessie start nu.

[ Voor 18% gewijzigd door Niellie41 op 05-07-2013 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik kom ook nog wel ff langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Hier nog mijn FOV van de race die afgelopen dinsdag was.
YouTube: Iracing Got mixed race

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 18:14

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Nieuwe PC met asus 144hz monitor

PC Specs

i5 Gen4 3.4 ghz
8GB Ram
MSI Motherboard
Asus Geforce 770 GTX

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/s0sqdW2SMJKL0JWDzUSR5uVk/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ESlXmC18bZVVyZVy5CSD5ukT/thumb.jpg

Mijn nieuwe specracertje :+

Edit: wel beetje groot, tga is 10MB, en dat is met compressie :X

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 06-07-2013 00:06 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb dit weekend een Oculus Rift te leen. Activeren van beeld en head tracking ging eigenlijk best makkelijk/snel. Je merkt wel dat de resolutie vrij laag is, beeld is niet echt mooi, en headtracking gaat ook nog niet helemaal 100% lekker. De extra 'immersion' is wel leuk, maar t.o.v. de 3 schermen die ik al had is het niet eens zo heel veel beter, denk vooral omdat de FOV toch niet echt hoger dan 110 kan (wellicht ook de lage resolutie van de devkit). Wat mij wel echt wegblies was het 3D effect, dat ziet er echt supermooi uit. Zat even in een solstice in de cockpit rond te kijken en kreeg het gevoel alsof ik echt in een kleine cockpit met laag dakje etc. zat. :Y

Het rondrijden is wel enorm wennen, ik kom nog lang niet aan mijn normale rondetijden. Begin wel een klein beetje misselijk te worden :r , dus nu maar even stoppen en morgen weer proberen :)

[update]
Nog even wat met de settings lopen klooien en wat meer combinaties geprobeerd, wordt er al niet echt misselijk meer van. Immersion is opeens ook veeel beter, het ziet er echt ziek gaaf uit. Je voelt echt dat je laag op de weg ligt, je ziet de kerbs omhoog steken, tussen andere auto's rijden is ook net echt.

Als de consumenten versie van de oculus native ondersteuning in iracing krijgt dan ga ik er zeker weten eentje kopen....wow _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door iXiro op 06-07-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

BM schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 00:02:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik mis Microsoft reclame??? Van je geloof af gevallen? Zullen ze in Redmond niet leuk vinden. >:) >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Om 11 uur ga ik op Daytona racen met mijn Racing Lions Ford Fusion. Ik ga mijn strategie voor deze keer aanpasse en achteraan hobbelen ipv vooraan. De laatste keer dat ik vooraan probeerde mee te rijden (Daytona 500) werd ik er uit gereden door anderen.
Het lijkt alleen niet zo lang deze keer. Maar 8 laps.

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 06-07-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 00:02:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik vind 'm mooi!
En je verdient nu de naam: Black Maykel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool Joep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
DutchDevil79 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 09:02:
[...]

Ik mis Microsoft reclame??? Van je geloof af gevallen? Zullen ze in Redmond niet leuk vinden. >:) >:)
:+ De rest van de autos blijven nog fijn Microsoft reclameborden hoor :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 10:33:
[...]

:+ De rest van de autos blijven nog fijn Microsoft reclameborden hoor :+
Ow...... Jammer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Daar gaan we dan. Doel 1: Go fast. Doel 2: Finishen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Vandaag een recaro stoel gehaald :) zit zoveel malen beter

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2U5sQeUDYw3UNQ8qBth8N0kd/medium.jpg

Nice liverys

@bm
Racingsuit moet je dan ook aanpassen :p
BruceLee schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 22:32:
Nieuwe PC met asus 144hz monitor

PC Specs

i5 Gen4 3.4 ghz
8GB Ram
MSI Motherboard
Asus Geforce 770 GTX

[video]
Kon je oude i7,7970 sys, 144hz niet aan?

[ Voor 51% gewijzigd door Bullus op 06-07-2013 13:36 ]

|2600k|Asus 290|

Pagina: 1 ... 74 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.