iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.747 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Drukke werkzaamheden :(

Ben er vanavond niet bij :-(

Hopelijk morgen nog een laatste GOT race voor de vakantie meepakken :Y

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
mijn auto voor de Morgan race (thnx joep)

Afbeeldingslocatie: http://img827.imageshack.us/img827/3476/0ns5.jpg

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sPAYRRrfXSj0CjJ4G0PtNnh7/medium.jpg

Mijn auto voor morgen, alleen nog onze kat (mascotte) ergens anders neerzetten

[ Voor 24% gewijzigd door Bullus op 01-07-2013 20:05 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik een wijziging gemist? Ik dacht dat er een race was nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woops, ik keek bij hosted hehe. Daar kwam het gewoon te staan toch, paar weken terug in ieder geval nog wel. Nu niet meer blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:27
Ligt eraan, soms verprutst er een zeker persoon wel eens iets, en dan zit het onder hosted geloof ik :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:17

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Neeeeee.
Hosted als het 2 heats zijn en league sessions als het 1 heat is ;)

Have fun, btw
Stap nu pas in de auto.

[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 01-07-2013 20:53 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

mijn eerste probeersel voor een skin.
Afbeeldingslocatie: http://img832.imageshack.us/img832/1843/u8tb.jpg

alle tips,info,meningen zijn welkom!

[ Voor 37% gewijzigd door MikeVM op 01-07-2013 21:45 ]

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Ik kom niet aan racen toe...verslavend dat photoshoppen :9

iRacing
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nSyJATl5xfzZYqfL241YyM6O/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pAO7cV3hZuLbgM0kjwv4dKQF/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KUuffdlB2xBm0bszjryED9Hc/thumb.jpg

@Mike
Ziet er goed uit, misschien een metallic kleurtje doen.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1811192.page

Yeah, class D :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Bullus op 02-07-2013 01:35 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-10 14:36

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zo dat was weer even wennen in de Indycar. Blijft voor mij toch een zeer lastige auto en dan in combinatie met Sebring (niet men favoriete baan).

Bij de practise met Jos en Frank zen setups gereden en beviel me eigenlijk niet echt. Kon geen fatsoenlijk rondje neer zetten. Uit eindelijk gaan zoeken tussen men eigen setups en een setup van Roope gevonden van Sebring. Die erop gezet en dat voelde meteen beter aan. Daarmee de kwalificatie gedaan en nog niet eens zo slechte 4de plek gehaald daar.
Begin van de race was wat rommelig en omdat ik wat voorzichtig aan deed kon Maykel ervoor kruipen. Daarna ronde lang op Maykel zen staart gezeten maar hij gaf geen krimp en ik was niet comfortabel genoeg om ergens een poging te wagen. Daarna kwam Frank er gezellig bij (meneer was gespinned en sloot achter mij aan) en moest ik verdedigen. DAt ging niet lekker nadat ik meteen de eerste bocht overschoot en wat ging gras maaien. Dus Frank er meteen voorbij en verloor de aansluiting met Maykel. Tot de pitstops een beetje achter Frank en Maykel aangereden met Frank nog een keer achter me na weer een foutje van hem. Maar kon dat weer neit vast houden waardoor die met de pitstop weer voor me zat.
Pitstop ging goed alhoewel ik wel wat seconde verloor op Frank (maar ja die had ook meer moeten tanken bleek later). Ik kwam na wat uitvallers ineens op plek 2 te liggen achter Jos. Hij lag 6 seconde voor me dus moest echt gaan pushen om dat gat dicht te rijden. Had nog een paar 1.44 maar Jos kwam niet snel genoeg dichterbij. Uit eindelijk op 3 seconde van Jos op p2 gefinisched.

Toch best leuk gehad met deze bak op Sebring, leuker dan verwacht.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 12:58

Hoogie2004

Whohooooo

Ja, die brandstof 8)7 om het over de finish maar niet te hebben, ik ging te laat aan de kant toen mijn brandstof op was, waardoor ik juist een botsing veroorzaakte in plaats van voorkwam :X

Ik verbruikte meer als berekend. Verder iets teveel foutjes, maar de snelheid was er in principe wel. Heb me in ieder geval zeer goed vermaakt, zeker toen de setup eindelijk iets voorspelbaarder was.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Punten zijn nog niet verwerkt op de tournament site toch?

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Neeee. Ben net weer online. Doe ik in de loop van de dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Prima, ik heb met gisteren de top 10 gehaald in het tournament volgens mij namelijk :D dat wil ik wel proberen vol te houden voor het einde van het seizoen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:44:
Neeee. Ben net weer online. Doe ik in de loop van de dag ;)
Tsss schiet is op zeg. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:19

BM

Moderator Spielerij
Eerste stuk was gister wel leuk. Jos kon ik beter volgen dan ik gedacht had, en Frank en Robbert lagen al vrij snel achter me, en bleven daar ook. Het feit dat ik na 23 minuten al in de pits stond verbaasde me een beetje, maar oke, voltanken en door maar weer. Nog bijna een DT te pakken door in de pits m'n limiter uit te zetten, maar goed, ging net goed.
Na de stop teveel aan het rommelen op koude banden, foutje gemaakt en in mijn ijver te corrigeren Pascal geraakt :( Nogmaals sorry, had moeten zien dat er mensen in m'n buurt zaten :( Snel de pits in om een nieuwe auto te halen, maar race was verder kansloos. Mensen voor me liep ik niet op in, en de mensen achter me reed ik van weg.

Achja, wel leukere combi dan ik had verwacht :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Mijn race was vrij saai eigenlijk, enige spannende dat er gebeurde was een eigen halve spin, waardoor ik toch wel vrij lastig midden op de baan uitkwam toen ik hem recht wilde zetten. En daardoor maakte ik het wat lastig voor de twee rijders achter me, sorry daarvoor nogmaals, maar gelukkig liep dat allemaal goed af zonder contact.

Vervolgens wat rustiger gereden en eigenlijk heel de race veel alleen geweest. Alleen Pascal kwam af en toe langs, maar die zat een lap achter me, ondanks dat heb ik hem wel ervoor gelaten, want zijn pace was duidelijk sneller dan de mijne.

Toch wel geinige combo, maar niet zo mijn ding, ik zal hier nooit snel in worden :) ben wel erg tevreden over m'n 0 incs voor deze race, dat had ik al helemaal niet verwacht! Het gaat gewoon te hard voor mij denk ik, kan het niet bijhouden :+ Doe mij maar de skip dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:00

backupdevice

No Risk , Full Push

HEy, het ziet er naar uit dat ik vanavond mee kan doen met de race. Wel ff een vraagje, ik zie MCL, FGT and Caddi.

Caddi heb ik nooit in gereden dus blijft de MCL en FGT over. Zijn er mensen die in MCL gaan rijden of zal ik meteen in de FGT stappen?

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
DutchDevil79 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:21:
Hier alvast wat setups voor de Ford GT en Caddilac voor morgen:

Caddilac:
https://dl.dropboxusercon...705956/SaverSetupCady.sto

Ford GT:
https://dl.dropboxusercon...0S2-2013%20Rob%20qual.sto

https://dl.dropboxusercon...013%20Rob%20v1%20race.sto

Voor de Caddy heb ik een wat makkelijker te rijden setup. En voor de Ford GT is het de setups die ik dit seizoen gebruikt heb in de Proto-GT challenge. Zit een kwali en race setup bij. Heb er iig de 2de tijd in de kwali mee gereden. Alleen Roope was sneller.
Heb je setup getest met de caddy,maar hij is listig als je remt en stuurt tegelijk, dan spint ie gelijk, met de stock is dat minder.
Als je gewoon in een rechte lijn remd dan is het ok. Gem. 1.12 gereden.

Zag toevallig bij de setup data base dat joep er ook 1 had geupload uit 2012, zal die ook eens testen.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Dan moet je de brake balance wat aanpassen naar 67% bv. Daar staat de standaard setup op.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 16:06
Voor mij was het een redelijk rampzalig weekend.

Vrijdag problemen met de vriendin en dus tot overmaat van ramp de V8 gemist :+

Zaterdag nog gewerkt tot 21u of zo en nadien nog iets gaan drinken... maar blijkbaar had het virusje dat in de familie rondging het toch ook op mij gemunt dus het merendeel van het weekend en gisteren zitten racen naar en op het toilet...

Moet deze avond nog een laptopje gaan wegbrengen dus hoop dat ik op tijd terug thuis ben voor de race.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DirkT schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:14:
Punten zijn nog niet verwerkt op de tournament site toch?
Nu wel:
http://tournaments.iracin...namentResults.aspx?tid=17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Sinds vorige week ook aan Iracing begonnen. (En zoals de meeste veel te vroeg races gaan rijden waardoor ik nu een Road Safety van 1.5 heb :P)

Gister een nieuw stuurtje gehaald (ip een el cheapo plastic ding zonder FFB nu een Logitech GT Driving Force) en ik moet zeggen dit rijdt echt een stuk relaxter. Zelfs 2e geworden in de Legends series race van gister.

Ik moet zeggen dat ik het Oval gedeelte een stuk sneller onder de knie heb dan de road courses. (Zoveel bochten om te onthouden lol :P)

Ik heb me gelijk maar aangemeld bij de GOT league en site van Nick btw. Hoop snel een enigsinds acceptabel niveau te bereiken zodat ik achter aan kan sluiten op de grid :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Welkom!
Vreemd trouwens..... Je staat niet in de rijderslijst. Heb je je ook met je GoT-nick aangemeld?

[ Voor 87% gewijzigd door JoepW op 02-07-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Yes, 10e overall, ben ik niet ontevreden over. Weet alleen niet of ik em kan vasthouden, zowel de caddy volgende week als de L79 de week erop liggen me niet zo, maar zo wel, ben ik erg tevreden. Weer veel bijgeleerd dit seizoen :)

@Joep, ik sta ook (nog) niet in de rijderslijst :P

[ Voor 10% gewijzigd door DirkT op 02-07-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
themac1983 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:42:
Sinds vorige week ook aan Iracing begonnen. (En zoals de meeste veel te vroeg races gaan rijden waardoor ik nu een Road Safety van 1.5 heb :P)

Gister een nieuw stuurtje gehaald (ip een el cheapo plastic ding zonder FFB nu een Logitech GT Driving Force) en ik moet zeggen dit rijdt echt een stuk relaxter. Zelfs 2e geworden in de Legends series race van gister.

Ik moet zeggen dat ik het Oval gedeelte een stuk sneller onder de knie heb dan de road courses. (Zoveel bochten om te onthouden lol :P)

Ik heb me gelijk maar aangemeld bij de GOT league en site van Nick btw. Hoop snel een enigsinds acceptabel niveau te bereiken zodat ik achter aan kan sluiten op de grid :D
Welkom.

In het begin bij de races had ik me teveel gefocust op het winnen ervan ,waardoor je meer inc's maakte.
Maar laatste races gewoon safe gereden en hierdoor verdien je meer sr-punten.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bullus schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:49:
[...]

In het begin bij de races had ik me teveel gefocust op het winnen ervan ,waardoor je meer inc's maakte.
Maar laatste races gewoon safe gereden en hierdoor verdien je meer SR-punten.
Goed om (snel) uit de Rookie licentie te komen. Maar de echte punten (knikkers) waar het om gaat is natuurlijk in een later stadium de iRating ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Over iRating gesproken, hoe vaak worden de stats in got rijders lijst geupdate?

Daar staat dat ik nog rookie 2.97 ben..

Sr-punten inderdaad. Over De knikkers heb ik nog niet gelezen. Wel over pro-wc klasse dat je flinke knikkers kunt winnen.

@dutchdevil
Thanks, zal het aanpassen.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Bullus schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:49:
[...]

Welkom.

Maar laatste races gewoon safe gereden en hierdoor verdien je meer punten.
Yeah dat had ik dus ook, op de Ovals heb ik het veel relaxter aangepakt en finish ik bijne elke race zonder incidenten. Zeker bij rookies betekend dit al snel een top 10 notering (die 1e bocht in de street stock series lol, heb hem nog geen enkele keer goed zien gaan voor iedereen :P)

Op ovals is mijn safety rating ook 3.65 dacht ik. bijna 4 in ieder geval dus dan naar Class D :D
JoepW schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:51:
[...]

Goed om (snel) uit de Rookie licentie te komen. Maar de echte punten (knikkers) waar het om gaat is natuurlijk in een later stadium de iRating ;)
klopt, maar ik ga nu eerst veilig leren rijden, dan pas snel :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Inderdaad de 1e bocht ging ik in het begin al veel eraf, puur ook om plekken te winnen.
Later dus niet meer en rij ook wat rustiger als de race bijna over is en je ligt een paar sec. voor je achterligger.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bullus schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:59:
Over iRating gesproken, hoe vaak worden de stats in got rijders lijst geupdate?......
Dat is een onregelmatig handmatig proces.
Nick heeft geprobeerd een automatisch procesje te maken dat dit geregeld regelt, helaas is dat niet gelukt.
Dus moet of Nick of ik een progje starten dat de standen bijwerkt. Dat doe ik zo af en toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
JoepW schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:44:
Welkom!
Vreemd trouwens..... Je staat niet in de rijderslijst. Heb je je ook met je GoT-nick aangemeld?
Ik had het mailtje in Iracing zelf nog niet gezien (zit op het werk dus kan niet non-stop on de site zitten :P Ik denk dat dat het was? Heeft ook geen haast nog :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Aha, ok. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-10 15:38
Niemand een kortingscode ergens liggen die stof hapt ?
Abo is vervallen en blijkbaar gaan er mails rond om te kunnen verlengen met 50% korting ?

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 12:58

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:24:
[...]

Dat is een onregelmatig handmatig proces.
Nick heeft geprobeerd een automatisch procesje te maken dat dit geregeld regelt, helaas is dat niet gelukt.
Dus moet of Nick of ik een progje starten dat de standen bijwerkt. Dat doe ik zo af en toe ;)
En dat progje is niet te schedulen?

Ik ben er vanavond niet bij. Ik vind Okayama echt een grafbaan. Ga denk ik lekker filmpje kijken :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Weet ik veel van dat schedulen. Moet je aan Mr Singapore vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Die zal waarschijnlijk met een becak de circuit van Singapore aan het verkennen zijn :p

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hoogie2004 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:40:
[...]

En dat progje is niet te schedulen?

Ik ben er vanavond niet bij. Ik vind Okayama echt een grafbaan. Ga denk ik lekker filmpje kijken :)
Ach kom man. Ik heb gister ook in de Indycar gereden. En met zon veld maakt het toch niet uit waar je rijd. Word gewoon lekker raggen. >:) >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik wacht vanavond wel even 10 minuten voor ik de server join om te kijken hoe de autoverdeling een beetje gaat :) Okayama ken ik goed genoeg dat die 10 minuten niet zo'n probleem mogen zijn :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
BM schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:12:
Ik wacht vanavond wel even 10 minuten voor ik de server join om te kijken hoe de autoverdeling een beetje gaat :) Okayama ken ik goed genoeg dat die 10 minuten niet zo'n probleem mogen zijn :)
+1

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik had gisteren ook die race moeten doen, Sebring is altijd wel leuk eigenlijk met een beetje snelle auto.
Helaas was de verleiding met een gesplitte ProtoGT fixed te groot en uiteindelijk viel de SOF toch nog vies tegen, maarja... dat is achteraf gelul :P

Ik zal als ik eraan denk vanavond ook ff kijken wat de verdeling is voordat ik join.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:01

Fuelke

Forza Ferrari

Mijn nicht kwam gisteren op bezoek met de melding dat ze zwanger is van een tweeling ... ze had daar wel de hele practice tijd voor nodig :+

Ik ging dus van start met amper oefening, heb het maar opgegeven na een tweetal race rondjes.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het haal wordt het de Ford GT. :)
Caddy mijd ik en de McLaren is ook niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Handig is dat hey. Net binnen komen als je wil gaan beginnen. Ach ja first things first. lol Maar snap wel dat je zonder practise niet ff snel die Indycar door hebt. Ik had er heel uur practise 15 minuten kwali en halve race voor nodig lol.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:33
Het Fanatec CSW is eerder op voorraad dan verwacht, welke variant van shipping hebben jullie gekozen?
Express is alleen sneller toch?

Express Delivery (Weight: 28.47kg) 68.79€
Standard Delivery (Weight: 28.47kg) 33.76€

Edit: ik heb m'n paypal aan mn rekening gekoppeld, dit kan gewoon ook met een groot bedrag?

[ Voor 25% gewijzigd door Gait op 02-07-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:00

backupdevice

No Risk , Full Push

Dus 20.00 vanavond via IRacing kom ik in de sessies toch?

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Gait schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:59:
Het Fanatec CSW is eerder op voorraad dan verwacht, welke variant van shipping hebben jullie gekozen?

Edit: ik heb m'n paypal aan mn rekening gekoppeld, dit kan gewoon ook met een groot bedrag?
Ik weet niet of een iets snellere levering jou 35 euro waard is... mij niet in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

backupdevice schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 16:07:
Dus 20.00 vanavond via IRacing kom ik in de sessies toch?
Kijk bij hosted sessions, aangezien dit een dubbele heat race is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Gait schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:59:

3 juni besteld, 4juni verzonden en 5 juni binnen gehad met standard delivery (UPS).
Via paypal betaald wat gekoppeld is aan een visa card. Betaal card zal ook gaan met grote bedragen neem ik aan.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:55
Jimster21 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:34:
Niemand een kortingscode ergens liggen die stof hapt ?
Abo is vervallen en blijkbaar gaan er mails rond om te kunnen verlengen met 50% korting ?
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Die mails zijn voor de mensen die al een tijd geen actief iRacing account hebben. Volgens mij was er vorig jaar in de zomer ook een aanbieding voor bestaande leden. Anders zou ik gewoon 3 maanden verlengen tot aan Thanksgiving. Dan komt een goede actie: 1 jaar voor $49 (ong. €37).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10 14:26
Ik had mijn jaar abbo met Black Friday :P (50%)

Ik neem vanavond denk ik de McLaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
ik ga voor de ford denk ik

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Barbeque gaat net aan, hopen dat ik op tijd klaar ben.

Ik rij met de caddy B)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Ik ben ook van plan om Iracing te beginnen :)

Nu ben ik wat aan het rondkijken voor gear en was mijn oog op fanatec CSR gevallen. Echter had ik een klein vraagje, zit er veel verschil tussen die wielen? Ik zou de forza value pack nemen maar vraag me af of dit zijn geld wel waard is i.v.g.m de G27. Zou ik het verschil als newbie wel merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
eSCe schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 18:28:
Ik ben ook van plan om Iracing te beginnen :)

Nu ben ik wat aan het rondkijken voor gear en was mijn oog op fanatec CSR gevallen. Echter had ik een klein vraagje, zit er veel verschil tussen die wielen? Ik zou de forza value pack nemen maar vraag me af of dit zijn geld wel waard is i.v.g.m de G27. Zou ik het verschil als newbie wel merken?
Ik heb vroeger Logitech gehad en dat voelde wel oke aan. Na jaren niet gedaan te hebben Fanatec CSR gekocht, actie pakket met Elite pedals en ben er echt onwijs blij mee. Het stuur voelt goed aan en de pedals zijn in vergelijking met die van Logitech zóveel beter. En ik vond 369 Euro ook een goed te doen prijsje.

Ik heb het nu zo'n 8 maanden in gebruik en enige wat kapot is gegaan was de voeding van m'n stuur.

[ Voor 6% gewijzigd door Streskip op 02-07-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Bedankt voor de reacties! Vanavond ga ik waarschijnlijk met de McLaren rijden, had jij daar nog een setup voor Joep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
Streskip schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 18:39:
[...]

Ik heb vroeger Logitech gehad en dat voelde wel oke aan. Na jaren niet gedaan te hebben Fanatec CSR gekocht, actie pakket met Elite pedals en ben er echt onwijs blij mee. Het stuur voelt goed aan en de pedals zijn in vergelijking met die van Logitech zóveel beter. En ik vond 369 Euro ook een goed te doen prijsje.

Ik heb het nu zo'n 8 maanden in gebruik en enige wat kapot is gegaan was de voeding van m'n stuur.
Dus in het kort; het is zijn geld waard! :9
Zijn er fysieke winkels waar ik deze kan halen of enkel via de site van fanatec?

Bedankt voor de info trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Je moet wel echt geïnteresseerd zijn in iRacing of sim racen. Want het is best een flinke investering en een beetje zonde van het geld als je na 1 maand al bent uitgekeken.

[ Voor 25% gewijzigd door Niellie41 op 02-07-2013 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Ben net zelf pas begonnen (met een kutstuurtje) snel een Logitech Driving force GT gehaald en je merkt het verschil wel echt.

Maar 300+ voor een stuurtje, als ik volgend jaar nog speel waarschijnlijk :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
Mja ik betaal liever 60 euro meer en dan heb ik een fanatec ipv een G27. Misschien dat ik toch eens uitkijk naar een G27 2dehands, die fanatecs zijn bijna niet te vinden 2dehands :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
themac1983 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 19:02:
Ben net zelf pas begonnen (met een kutstuurtje) snel een Logitech Driving force GT gehaald en je merkt het verschil wel echt.

Maar 300+ voor een stuurtje, als ik volgend jaar nog speel waarschijnlijk :P
300+ is niet alleen het stuurtje, dat is met pedals en pookje(uitgaande van csr forza xl 369,-)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gait schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 18:48:
Bedankt voor de reacties! Vanavond ga ik waarschijnlijk met de McLaren rijden, had jij daar nog een setup voor Joep?
Ik heb eigenlijk geen tijd gehad. Net even heel snel wat geprutst. Ik denk dat ik wel wat heb. Ik zal met de McLaren rijden en zal dus wel wat sharen in de sessie. En waarschijnlijk zal ik nog wel wat prutsen (en hopenlijk verbeteren) tijdens de training. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Top bedankt! Nog een vraagje, moet je paints uploaden naar trading paint zodat een ander ze kan zien? Denk het wel he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 03-10 23:37

Arfman

Drome!

Ja, dat moet je inderdaad doen Gait :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Voor wie net is gedisconnect, Joep is de server net weer aan het starten!
helaas

[ Voor 9% gewijzigd door DirkT op 02-07-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Omdat iRacing offline is:
Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/5578/6vk9.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Streskip op 02-07-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
we geven het op ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
site werkt niet echt mee zekers?

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
nee stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
wow in de eerste race was robbert echt moeilijk om te passeren.
op het rechte stuk maakte hij een fout dus ik dacht yess ik heb hem!
maar de caddy liet zijn kracht weer even zien ;)
uiteindelijk gespint en per ongeluk dezelfde fout gemaakt als Paul op virginia.
waardoor ik iemand eruit reed. ik weet niet wie maar sorry voor die domme actie!!

het was weer erg leuk zo'n mix van auto's!
jammer genoeg zit ik nog net in Canada als de w13 race is!
dus iedereen alvast veel succes! het zal waarschijnlijk weer top zijn!!

[ Voor 20% gewijzigd door thijmennabuurs op 02-07-2013 22:02 ]

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Het was leuk! Oorspronkelijk wilde ik met de Ford GT starten, maar daar waren er al veel van. Dus de McLaren maar gepakt, de Caddy ligt mij helemaal niet. Achteraan gestart want de auto voelde niet helemaal lekker, de ene keer onderstuur dan weer overstuur.

Bij de start bleef iemand staan, dat maakte het spannend. Al snel kwam ik achter Wim te zitten. Voor de laatste linkerbocht kwam ik bij het remmen iets op het gras waardoor mijn remweg een stukje langer werd en jawel, ik raakte Wim in z'n Taxi. :( Sorry!

Even daarna een leuk gevecht gehad met Peter. Na een foutje van hem kon ik passeren, later waren de rollen omgekeerd. We reden nog naar Maykel maar die maakte z'n Taxi te breed om nog te passeren.

De combinatie van auto's was leuk, al denk ik dat een baan als Watkins meer geschikt is.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 16:06
Het vellen van de boom heeft iets te lang geduurd. En met oak tree op VIR heb ik niks te maken. :+ best wel zonde! Dat was/is echt een icoon. :|

2e heat ging niet door wegens te veel pitstops of zoiets maar even nadien werkte de site even opnieuw en dan maar met de V8 op Barber aan het rondraggen geweest. Uiteindelijk tot een 1:27:2 geraakt (de 1:26:6 was net met een incje)
Best wel tevreden met die tijd maar zal wel 2 seconden of zo tekort komen tov de snelsten.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Gisteren voor het eerst in de Caddy gereden aangezien er al veel McLarens rond reden.
Ik kon helaas niet echt mee komen qua tijden. Bij de start vol op een stilstaande auto en Joep vervolgens vol op mij. Toen maar rustig rondjes gereden, en nog diverse mensen kun halen doordat ze fouten maakten.

Zojuist zag ik dat de CSP v2 ook weer op voorraad is bij Fanatec. Gelijk CSW + BMW + F1 + CSP v2 besteld :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 13:45
Gait schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:14:
Gelijk CSW + BMW + F1 + CSP v2 besteld :D .
Welkom bij de club.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Was wel leuk gister :) Caddy lijft een listig wagentje, maar heb me prima vermaakt. Zeker in het begin was het erg leuk om de Fordjes te treiteren met de Caddilac :) Ze waren veel sneller in de bochten, maar de rechten stukken waren te lang om er voorbij te komen :)

Uiteindelijk kwamen ze wel voorbij, maar makkelijk ging dat niet. Daarna achter Robbert aangesloten. Helaas verkeek ik me wat op z'n rempunt en schoot ik van de baan. Aansluiting was daarna weg. Op het einde nog een McLaren en Ford (dacht ik) achter mee aan, maar kon me breed genoeg maken om ze achter me te houden. :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Was leuk gisteren! Met de Ford GT een hele tijd achter Brain (Brian?) gezeten. Kwam er maar niet voorbij op de rechte stukken en hij deed ook best agressief de deur dicht enkele keren. Uiteindelijk mezelf erlangs geworsteld (ging niet zonder incjes helaas) en toen kwam ik achter Robbert te zitten. Leek er opdat ik nog iets fuel te kort zou komen maar gelukkig loste Thijmen dat probleem op door na een spin de baan op te rijden en mijn Ford GT zowat doormidden te splijten :P Volgende keer blijven staan aub ;)

Daarna ben ik naar beneden gegaan om ook nog even tijd met de vriendin door te brengen, achteraf een goede beslissing lees ik :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tja die start....
Maar goed kon er ff helemaal niks aan doen ;(
Daarna tow en nieuwe auto. Na even twijfelen toch maar weer gaan rijden en veel auto ingehaald. Leuke fun.
Kon me alleen niet heugen dat de mclaren zo listig was op curbs dus nog een keer gespind, kon ik weer opnieuw beginnen.
Ik denk dat de auto te laag lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Gait schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:14:
Gisteren voor het eerst in de Caddy gereden aangezien er al veel McLarens rond reden.
Ik kon helaas niet echt mee komen qua tijden. Bij de start vol op een stilstaande auto en Joep vervolgens vol op mij. Toen maar rustig rondjes gereden, en nog diverse mensen kun halen doordat ze fouten maakten.

Zo juist zag ik dat de CSP v2 ook weer op voorraad is bij Fanatec. Gelijk CSW + BMW + F1 + CSP v2 besteld :D .
Ik weet niet wat er gister was, maar ik bleef maar fouten maken in de caddy. Op zolder was het ook warm (28grd) na afloop was mijn rug kletsnat..
Jammer dat de 2e heat niet doorging, maar had nog wat series gedaan en dat ging ook niet echt, al met al was het voor mij geen leuke raceavond door alle fouten die ik maakte..

Ik zit nu in de D-classe en de caddy vermijd ik, dan blijf er niet veel over dan de mx-5 cup.
Als ik de mclaren aanschaft dan heb ik er ook niet veel aan omdat ik de tracks niet heb, wordt anders een te duur geintje om ook alle tracks erbij te kopen.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Je hoeft ook niet meteen alle banen in één keer te kopen hè. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Het beste kun je aan het begin van het seizoen kijken in welke series je wil gaan rijden en daar alle content voor aanschaffen. Ik zou niet voor de Mustang gaan tenzij je laat op de avond (rond 00:00u) wil racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-10 15:38
Ik had net hetzelfde probleem met die D licentie, Heb dan de time trials gedaan met de Caddy. Zijn er niet veel en als je SR dan al hoog genoeg is, ben je al direct klaar met D en kan je terug wat MX-5 races doen in afwachting van de promotie naar C

Trouwens is niet dat ik na 1 maand niet verlengde, heb al 3 maand achter de rug, maar met de zomermaanden is het maar de vraag of ik al veel racen toekom. Vandaar de vraag achter die promo's
Mss moet ik idd maar effe 3 maand overrbuggen tot aan een black friday offer of zo..

[ Voor 35% gewijzigd door Jimster21 op 03-07-2013 10:05 ]

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Je kan de SRF rijden in D klasse. Die heb je ook al standaard. Moet je alleen kijken wanneer die op standaard banen rijden of banen die je toch nodig hebt voor bv de GT challenge.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Jimster21 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:03:
Ik had net hetzelfde probleem met die D licentie, Heb dan de time trials gedaan met de Caddy. Zijn er niet veel en als je SR dan al hoog genoeg is, ben je al direct klaar met D en kan je terug wat MX-5 races doen in afwachting van de promotie naar C

Trouwens is niet dat ik na 1 maand niet verlengde, heb al 3 maand achter de rug, maar met de zomermaanden is het maar de vraag of ik al veel racen toekom. Vandaar de vraag achter die promo's
Mss moet ik idd maar effe 3 maand overrbuggen tot aan een black friday offer of zo..
Of je stopt even voor de zomer maanden en dan ga je na de zomer weer verder. Dat kan ook. Je content die je gekocht hebt, blijft gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Ziet ernaar uit dat ik toch de caddy moet rijden deze week voor de mpr. Volgende week kan ik volgens mij geen races doen in de classe D ivm aanschaffen content.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 14:49

DaWaN

'r you wicked ??

Ik heb vorige week mijn iRacing abbo voor een jaar verlengd voor de helft van de prijs, 49 dollar dacht ik :)

Nu kan de G27 weer aan het werk :) Overigens vind ik de G27 nog steeds een prima stuur, ik heb geen behoefte aan iets anders. Het feit dat ik hem voor 125e op marktplaats gekocht heb blijft geweldig imho :)

Ik heb gelukkig mijn D-licence nog, maar winnen met MX-5 zit er denk ik nog even niet in.
De Cadillac heb ik helemaal nog niet onder controle, dus daar rij ik alleen nog maar offline mee.

Jammer genoeg moet ik content aanschaffen voor de GoT races, maar ik zal mij iig wel aanmelden op de GoT iRacing site :)

Ik ga binnenkort denk ik wel Zolder en Zandvoort aanschaffen, kan ik een beetje oefenen voor echte trackdays :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Gister leuke series race gehad in de rookie mazda cup..

Starte als 2e op de grid. nr1 verklootte zijn start dus vanaf bocht 1 lag ik voor.
Met rondertijden van 1 seconde sneller dan nr2 had ik al snel een gat. Opeens hoor ik over de voicechat "miguel, back the fuck down". Bleek dat nr3 aardig aan het pushen was bij de 2e plaats en hem steeds aantikte in de bochten.

Rondje 5. "See miguel, thats what happens when you drive like that."Miguel had hem aangetikt en was gespind, miguel moest de pits in.

Rondje 6: Ik zie miguel in het blauw, Hij staat nog in de pits en vond het een goed idee om VLAK voor me uit de pits te rijden.`Ondertussen komt de man van 2 snel dichterbij want hij wordt nu niet meer opgehouden en is gewoon sneller dan ik.

met nog 2 rondjes te gaan. rijden we met zijn 3e binnen 2 seconde. ik voorop, dan die miguel en nr 2 rijd vlak achter hem omdat miguel hem er niet voorbij laat (ook al ligt die een ronde achter).

Hairpin naar rechts, ik mis mijn rempunt iets, schiet door en verlies snelheid, stuur in naar links voor de volgende bocht en wordt op mijn hoek geraakt door onze vriend Miguel en spin, De nr2 kon me niet meer ontwijken en T-boned mijn zielige mazda. Miguel rijd vrolijk verder....

Het resultaat was dat ik damaged was en nog 2 rondjes door kroop om nog redelijk te finishen (heb er 2 voorbij moeten laten gaan dus 3e geworden).
Miguel was nog doorgereden maar had bbijna een ronde achterstand
Helaas moest de nr2 opgeven na de crash, Hij heeft nog wel een tow gehaald maar is laatste geworden hierdoor.

De race was echt cool, maar OMG die miguel lol, alsof je russisch roulette speelt met zo'n gast voor/achter je :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Wijze les voor de volgende keer: laat zo'n mafkees voorbij. Die komt toch nooit langs de Rookie klasse en als jij promoveert ben je dus van hem af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
Het was goed druk gisteren zo te zien :D ?
De volgende keer ben ik er hopelijk wel bij!

Deze week is de street stock series weer bij de USA speedway.. Lastige baan om safe te rijden }:O

[ Voor 36% gewijzigd door creapYYY op 03-07-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Ik heb gister een race gekeken van de SS series om even de lijnen te spieken... Dat heeft echt niets met racen te maken.. Het lijkt meer op dodgeball hahaha. Vanavond ga ik me eraan wagen denk ik :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Project op school afgesloten met een 8! En nu vakantie :D
Kan eindelijk weer racen! :D

Deze week is de NiS op Daytona. Wie doen er meer mee dit weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 17:10:
Project op school afgesloten met een 8! En nu vakantie :D
Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 16:10

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik overweeg om suzuka en vir te kopen en dan een extra auto.
mij lijkt die star mazda een leuke afwisseling, en de races zijn veel official zie ik.

Is deze auto aan te raden of kan ik beter iets anders nemen?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:01

Fuelke

Forza Ferrari

Hij is zeker aan te raden, gaan veel races official met de Star Mazda.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
De racekwaliteit met de Star Mazda is wisselend, wel gaan er veel races officieel. Een alternatief is de Lotus 79. Daar wordt erg netjes gereden, maar alleen Vrijdag tot en met Zondag gaan de races 's avonds officieel.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Maar..... de L79 is wel even een moeilijkere auto dan de SM. ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.untamedmotorsports.com/images/schooley_600.jpg
Toch nogmaals aandacht voor deze 'goede doelen' race. Je hoeft overigens niet te doneren om mee te doen. Als je niet doneert kan je geen prijzen winnen.

Om de verwarring van de startpost van de organisator te verhelpen:
De server gaat zondag de 14de om 20:45 up. Eerst een korte lone Q en dan om ca. 21:00 uur 1 uurtje racen met de Ford GT @ Watkins Glen.

Er zijn al 6 GoT-rijders ingeschreven.
Laten we proberen met zo veel mogelijk GoT'rs mee te doen ;)

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3199828.page

[ Voor 84% gewijzigd door JoepW op 04-07-2013 06:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoef1
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-10 12:08
Even een vraagje over de CSR shifter set. Ik denk er aan om het promopakket csr elite pedals + porsche v2 wheel aan te schaffen, maar dan heb ik alleen maar paddle shifters. Vinden jullie het nuttig om de CSR shifters er bij aan te schaffen? Het is er mij niet noodzakelijk om te doen om het zo realistisch mogelijk te houden, wel om een goeie en liefst snelle rij-ervaring te hebben. Wat vinden jullie? Zijn enkel paddles voldoende of is een aparte shifter toch een must? (Ik heb nu een DFGT wheel+pedals)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/7941/mmzr.jpg[/URL]

ik ben nog wat gaan photoshoppen, maar ik ben niet helemaal tevreden over mijn logo.
is er iemand die het zou willen inkleuren voor mij? ik ben daar echt niet goed in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Zoef1 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 20:30:
Even een vraagje over de CSR shifter set. Ik denk er aan om het promopakket csr elite pedals + porsche v2 wheel aan te schaffen, maar dan heb ik alleen maar paddle shifters. Vinden jullie het nuttig om de CSR shifters er bij aan te schaffen? Het is er mij niet noodzakelijk om te doen om het zo realistisch mogelijk te houden, wel om een goeie en liefst snelle rij-ervaring te hebben. Wat vinden jullie? Zijn enkel paddles voldoende of is een aparte shifter toch een must? (Ik heb nu een DFGT wheel+pedals)
zonder kan wel vind ik, geen schande aan..

Pagina: 1 ... 73 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.