iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.720 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:28

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik vind die corvette zo brute bak, dat geluid dat gebrul.. heerlijk om daar mee te rijden.
Daarom rijd ik de GT Challenge. en gelukkig rijd je voorop ermee, en mijn ervaringen zo nog niet zo drama gelukkig. Dus ik blijf het nog wel proberen. Ben gewoon helemaal weg van die Corvette:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:30
Nickrsd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:04:
ik vind die corvette zo brute bak, dat geluid dat gebrul.. heerlijk om daar mee te rijden.
Daarom rijd ik de GT Challenge. en gelukkig rijd je voorop ermee, en mijn ervaringen zo nog niet zo drama gelukkig. Dus ik blijf het nog wel proberen. Ben gewoon helemaal weg van die Corvette:P
Sinds de afgelopen update rijdt ie ook wat beter (voor mijn gevoel). Zo'n vast gevoel op de weg. Echt één van de beste en leukste auto's in de service.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:32
gtrNL schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:18:
[...]

Sinds de afgelopen update rijdt ie ook wat beter (voor mijn gevoel). Zo'n vast gevoel op de weg. Echt één van de beste en leukste auto's in de service.
Ik heb er eerlijk gezegd wat meer moeite mee dan voor de update :P Nu meer het gevoel dat ik op de auto zit dan erin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Gait schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:26:
[...]

Welke schermen heb je besteld als ik vragen mag?
Ik ben voor deze gegaan :
pricewatch: BenQ XL2420T Zwart

Weer een rib uit me beurs maa gelukkig geen vriendin ;) :X

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

en dan 3 stuks? amai.. Het is wel een hele dure hobby zeg. Ik moet het doen met 1 schermpje en mn g27+ burostoel onderuitgezakt.. ;)

en btw. Als ik zou samenwonen, krijg ik het niet voor elkaar zo rig in de woonkamer te planten, dan zal ik een eigenlijk computer kamertje moeten hebben denk.
back2basic schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:55:
[...]

zat is te zoeken wat het verschil is tussen 60 en 120 hz. voelt alles dan nog veel vloeiender aan?
en vooral op 3 schermen. dan zal je toch wel een bakbeest moeten hebben die die 120 fps kan leveren?

ik heb nu een amd phenon x4 965BE met een asus 670GTX 1058mhz. maar op sommige banen zakt de fps ook trug tot 70 ofzo.. heeft het dan nut? lijk me niet toch..? ik zal eerst een dikke cpu moeten hebben en misschien nog wel een betere kaart?(al vind ik dit al een best goede kaart)

[ Voor 28% gewijzigd door Nickrsd op 17-05-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Aan je GPU hoef je niks te doen, eerder je moederbord/CPU/geheugen.. Maar 70fps is niet echt weinig ofzo..

[ Voor 21% gewijzigd door Streskip op 17-05-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

geheugen heb ik ook wel voldoen 12 Gb. Het zal idd eerder mn cpu/moederbord zijn.
Maar op 1 schermpje kon ik goed rond hoor. 70 is minimaal. Maar gemiddeld draait het zo op 90/120 fps makkelijk. En alles staat open op quality dus eye-candy genoeg denk. Zoveel verstand heb ik er niet van.. maar alles staat wel vol open en draait soepel genoeg joh. Soms ff bij spa bij die chicane uitkomen ff een hikje naar de 70 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

weet niet of iemand dit al gezien heeft, weet ook niet of het wat is maar 60 euro is natuurlijk niet echt veel.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:47
Streskip schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:25:
[...]

Ik heb er eerlijk gezegd wat meer moeite mee dan voor de update :P Nu meer het gevoel dat ik op de auto zit dan erin..
Ik ook, maakte pas de fout met minimale training (warm up :+ ) en fixed setup aan een open race te beginnen. Er was nl een tijd dat ik daar goed mee overweg kon, maar nu raakte ik midden in een bocht achter plots de grip kwijt en leek het wel of ik aan de handrem trok. Zo snel stond ik achterstevoren.

Volgende keer toch maar wat beter voorbereiden O-)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:39

backupdevice

No Risk , Full Push

Maar de Grand-am heeft toch Alleen in het weekend goede deelname of zit ik er helemaal naast?

Ik heb war topics op het Iracing forum gelezen..... Maar ik was nieuwsgierig naar jullie ervaringen

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Volgens mij is grand am zeer goed bezet vergeleken met andere vergelijkbare series. Heb er afgelopen weekend 3 races kunnen doen, ook 's middags, en dit weekend hopelijk ook wel op Interlagos.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Thx maar alleen in het weekend dus? Niet door de weeks?

Ik kan maar 1 serie rijden. Door de weeks. In het weekend is het vrouw en kind tijd.

[ Voor 44% gewijzigd door backupdevice op 17-05-2013 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Volgens mij door de week ook genoeg. Je kunt ook gewoon per serie terugkijken via linkje Results onder het logo in de race tab, dan kun je per dag zien welke races hoeveel mensen hadden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

NickThissen schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 18:09:
Volgens mij door de week ook genoeg. Je kunt ook gewoon per serie terugkijken via linkje Results onder het logo in de race tab, dan kun je per dag zien welke races hoeveel mensen hadden.
thx dat wist ik niet d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Niellie41 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:53:
Net mijn PC ge-upgrade naar een i5. (Ik kom van een C2D E7300)
Ik ben benieuwd!
Dat ga je zeker merken.
Ging zelf van een E8400 naar een i5 2500K en Frames schoten omhoog.
Het is dat ik van een maat een 6870 kon krijgen anders had ik nu nog met mn oude vertrouwde 5870 GPU gereden.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
[...]

Een maat van me heeft dit scherm om battlefield op te spelen en heb er zelf ook even opgespeeld
maar het is echt werkelijk een fantastisch mooi scherm! Het 120hz verschil merk je zeker wel.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:58

Phydomir

Dennis

backupdevice schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 18:04:
Thx maar alleen in het weekend dus? Niet door de weeks?

Ik kan maar 1 serie rijden. Door de weeks. In het weekend is het vrouw en kind tijd.
De race van 20.45 zijn dinsdag en gisteren in ieder geval officieel gegaan.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:15
[...]

Oké ik ben benieuwd, zelf ben ik ook van plan deze in triplescreen setup te gaan plaatsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Laatst online: 15:08

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Speedy55 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:28:
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

weet niet of iemand dit al gezien heeft, weet ook niet of het wat is maar 60 euro is natuurlijk niet echt veel.
Pas op hoor. Het is een V1!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Gait schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 18:55:
[...]

Oké ik ben benieuwd, zelf ben ik ook van plan deze in triplescreen setup te gaan plaatsten.
Ik zal waarschijnlijk wel nog even moetyen wachten totdat ik ze kan inzetten.... zit nog te harken op een Q6600 die inmiddels zijn klokje tikt op 4.0GHz, waarschijnlijk volgende maand een nieuwe sandy bridge halen.. en dan ook pas de schermpjes aansluiten ..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb ook drie van die exemplaren, daar ga je geen spijt van krijgen. :)
Om ze alle 3 op 120hz te krijgen is je kabel keuze wel belangrijk. Helemaal als je ddvi adapters moet gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
De Formule Mazda rijdt deze week op Watkins Glen. Alleen die T1... Mijn huidige techniek werkt gemiddeld nog het best (ogen dicht en gaan), maar het moet beter kunnen,

Is het beter om aan de binnenkant te blijven en snel op het gas te gaan of is de wijde lijn (lees: buiten de eigenlijke baan) sneller? Ik krijg er maar geen vat op. Iemand een tip?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:22

Hoogie2004

Whohooooo

De pro's lijken in ieder geval de super-wijde lijn te prefereren, maar ikzelf zorg meestal dat ik op de curb uitkom en niet eroverheen.

#edit:
En overigens van Twitter, Steve is van plan dit weekend nog over het contract voor iRacing te praten (hij is @ COTA) :)
Steve Myers ‏@iRacingMyers
Mt“@eaganj: @iRacingMyers Did you bring the laser scanners this weekend?” No but planning to talk about contract.

[ Voor 53% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-05-2013 20:15 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:56
Zo meteen maar even de Q voor de Supercars race mee doornemen en daarna de race. Gaat de laatste tijd wel meer online vrijdag avond.

Merk wel dat de voorbandjes na een tijdje te warm worden... dus maar wat rustiger aan doen tijdens de race. Zal niet met de top meekunnen maar er rijden ook wat tragere mensen mee dus moet toch in de beste 50% uitkomen :)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:37

Arfman

Drome!

Pfff .. zit dit weekend op een LANnetje, kom ik daar, past m'n stuur niet op de tafel :'( Daar gaat m'n mooie 2e plaats in Divisie 3 met de Radical. Wil ik een race watchen zojuist, krijg ik failed credential check .. gaat lekker.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:48

Niellie41

[object Object]

seninha schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 18:36:
[...]

Dat ga je zeker merken.
Ging zelf van een E8400 naar een i5 2500K en Frames schoten omhoog.
Het is dat ik van een maat een 6870 kon krijgen anders had ik nu nog met mn oude vertrouwde 5870 GPU gereden.
Ik heb nog niet uitgebreid kunnen testen, maar mijn eerste indruk was heel goed. Ik limit mijn FPS altijd.
Straks eens kijken wat die nu kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Poeh poeh, dat was een intense race... Bijna 2 seconden sneller per rondje dan de P2 in de Grand-Am :/ Dan weet je na 3 bochten al dat je met een halve minuut voorsprong gaat winnen en moet je nog 50 minuten :+ Ach ja, een win is altijd leuk.

En een dubbele win voor Tweakers is altijd goed he Fabian! :)

[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 17-05-2013 23:45 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
NickThissen schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:45:
Poeh poeh, dat was een intense race... Bijna 2 seconden sneller per rondje dan de P2 in de Grand-Am :/ Dan weet je na 3 bochten al dat je met een halve minuut voorsprong gaat winnen en moet je nog 50 minuten :+ Ach ja, een win is altijd leuk.

En een dubbele win voor Tweakers is altijd goed he Fabian! :)
Hehe ja hier ook een zeer intense race NOT, was in het begin even lastig aangezien die gast op P2 mijn draft telkens had op de rechtes stukken, maar na een paar rondjes was ik los.
Altijd leuk iemand met bijna 2000 iRating meer dan mij enigszins zoekrijden :p

En in de stand sta ik nu 1e met 60 punten voorsprong :)
3 Starts
1 Win
1 Pole
3 Top 5

Ik zeg lekker bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tsja het leek nou alsof ik helemaal de man was in de Riley, maar als ik zondag ga rijden wordt ik helemaal zoek gereden door de top :+ Die zijn weer 2 seconden sneller...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Richard117 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:31:
[...]

Ik ook, maakte pas de fout met minimale training (warm up :+ ) en fixed setup aan een open race te beginnen. Er was nl een tijd dat ik daar goed mee overweg kon, maar nu raakte ik midden in een bocht achter plots de grip kwijt en leek het wel of ik aan de handrem trok. Zo snel stond ik achterstevoren.

Volgende keer toch maar wat beter voorbereiden O-)
Ik heb vandaag een race geprobeerd op Yokohama met de Corvette. Opzich wel lekker baantje maar misschien toch iets te langzaam. Stond 2 keer achterste voren :+ En ontzettend veel last van de Fords en McLarens die steeds voor mij gingen beslissen waar ik ze in moest halen, blijf toch op je lijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Hoogie2004 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 20:01:
De pro's lijken in ieder geval de super-wijde lijn te prefereren, maar ikzelf zorg meestal dat ik op de curb uitkom en niet eroverheen.
Ik doe het ook zoals jij het doet, de wijde lijn is niet consistent genoeg voor mij.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Iemand hier tips hoe je de McLaren wat beter over de hobbels kan laten gaan op bijvoorbeeld Sebring?
En ik heb zo nu en dan op bijvoorbeeld Brands Hatch dat ik rem daarna naar rechts stuur en de kont linksachter heel zwaar begint te voelen vervolgens ga ik op het gas en knal ik zo rechtsaf de muur in. Mij gevoel zegt dat de gewichts verplaatsing te traag/snel gaat iemand een idee hoe ik hier vanaf kom?

In het kort mijn setup die ik nu gebruik op elke baan gaat als de brandweer alleen de achterkant wilt soms nog wel eens langskomen en dan voornamelijk vanwege de bovenstaande reden, en op het gas gaan kan nog wel een tricky zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door FabiandJ op 18-05-2013 04:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Dif aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Iemand een idee waarom ik steeds "Failed credential check" krijg hier? Firewall stata al volledig open voor mijn IP, uit- en inloggen op de site helpt ook niet. Had graag de Radical race vanmiddag gespectate ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:58

Phydomir

Dennis

Arfman schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:20:
Iemand een idee waarom ik steeds "Failed credential check" krijg hier? Firewall stata al volledig open voor mijn IP, uit- en inloggen op de site helpt ook niet. Had graag de Radical race vanmiddag gespectate ...
Zijn verschillende mensen die het ook hebben gehad op het iRacing forum. Uit/Inloggen helpt voor sommige. Browser cache clearen werkt bij sommige. Andere hebben problemen omdat de provider op een aparte manier werkt.
I was having a similar issue, which was being caused my my dual DSL service going through a Load Sharing Router, then to my computer. IRacing made a permanent exception for my account, and it hasn't happened since.
Software misschien eens opnieuw installeren?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Morgen eerst 2 PolarGT league races rijden en daarna meteen door naar de Nurburgring voor de 24 uurs race :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/orga/poster_kart.png
We gaan weer met GoT iRacing karten!
Op een hele mooie buitenbaan in de achterhoek met een leuk programma.

Inschrijven kan vanaf heden hier:
https://docs.google.com/f...RW_joUGUD91OnvYY/viewform

>>>>>>>> LET OP <<<<<<<<
Na verzenden van het formulier krijg je een link onderin de bevestiging, waarmee je op een later tijdstip je inschrijving kan wijzigen.

Vanaf 10 augustus (9 augustus einde dag, eigenlijk) is de reservering definitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Ik kan van kennis een fanatec clubsport v1 pedalen overkopen.
maar ik weet dus niet of deze goed zijn, iemand ervaring met deze pedalen?

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ja ik rij met v1 ze zijn prima, sommige hebben soms problemen met de loadcell, moeten ze maar niet zo hard trappen :P, maar die kan je zo bijbestellen bij fanatec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vreemd. Vandaag last van slechte verbinding met iRacing servers terwijl rest van internet gewoon ok loopt. Legends race gereden en paar keer quality vol in t rood met t hele veld weg voor n halve lap maar niet de verbinding verloren. Daarna wat GTC practise en 2 keer verbinding verloren met volgens mij n US server, zelfde als tijdens de legends race, quality rood maar "recieve throughput fell....." en nu dus wel verbinding kwijt. Daarna n GTC practise op n NL server gepakt en die bleef wel gewoon online met goeie quality. Iemand enig idee of er iets met iRacing servers aan de hand is of die misschien hetzelfde probleem heeft (gehad)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Goed werk Joep, heb me meteen ingeschreven :)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Ik sluit me aan bij DirkT. Nu maar eens beginnen met trainen, met mijn huidige conditie hou ik het nog geen rondje vol op een kart...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
18 augustus, hm jammer precies de dag dat ik vertrek op vakantie

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Dat kan best een dagje later.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Inderdaad, gewoon tegen die piloot zeggen dat je wat later wil vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
JoepW schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 16:02:
[afbeelding]
We gaan weer met GoT iRacing karten!
Op een hele mooie buitenbaan in de achterhoek met een leuk programma.

Inschrijven kan vanaf heden hier:
https://docs.google.com/f...RW_joUGUD91OnvYY/viewform

>>>>>>>> LET OP <<<<<<<<
Na verzenden van het formulier krijg je een link onderin de bevestiging, waarmee je op een later tijdstip je inschrijving kan wijzigen.

Vanaf 10 augustus (9 augustus einde dag, eigenlijk) is de reservering definitief.
YESS _/-\o_ Heb er al zin in! Neem aan dat ik een vriendje mee mag nemen (gezien de keuze bij het inschrijven).
TuxieDeni schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:24:
18 augustus, hm jammer precies de dag dat ik vertrek op vakantie
:'( Nou uitgerekend jou had ik er wel uit willen rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Streskip schreef op zondag 19 mei 2013 @ 06:06:
[...]
YESS _/-\o_ Heb er al zin in! Neem aan dat ik een vriendje mee mag nemen (gezien de keuze bij het inschrijven).
......
Als het maar niet een clubje in een clubje wordt is het prima.... Het moet wel een GoT-event blijven ;)
De extra keuzes qua aantal is / was meer voor samenlevingspartners bedoeld. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Mijn wederhelft heeft geen zin om de hele dag over auto's te praten. Dacht dat ze wel mee wilde, maar sinds ze die kleine heeft wil ze alleen maar vrouwendingen. Jammer want ze kan wel karten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Streskip schreef op zondag 19 mei 2013 @ 06:06:
[...]

[...]

:'( Nou uitgerekend jou had ik er wel uit willen rijden...
haha tja sorry, ik kan er niets aandoen dat ze het op die dag organiseren :P
en ik ga geen duurdere vliegticket kopen om even een dagje te karten ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ben van plan om samen met Deni vanavond een of meerdere races te gaan doen met de Silverado op Charlotte.
Wie doet er mee? Dan kunnen we proberen om races op (voor ons) normale tijden official te laten gaan.
Zelf zat ik te denken aan de races om 20:45, 21:45 en eventueel 22:45.

Setups zijn hier te vinden:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3190759.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik wil wel Niel maar ben nog geen C maar misschien red ik het nog voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:18

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op zondag 19 mei 2013 @ 07:40:
[...]

Als het maar niet een clubje in een clubje wordt is het prima.... Het moet wel een GoT-event blijven ;)
De extra keuzes qua aantal is / was meer voor samenlevingspartners bedoeld. 8)
Ik neem ook een vriend mee als het goed is. Maar hij is ook race fanaat dus dat komt wel goed. Scheelt mij ook in de brandstofkosten daar naar toe meteen. :) :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Speedy55 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 14:03:
Ik wil wel Niel maar ben nog geen C maar misschien red ik het nog voor vanavond.
Ik zou het heel knap van je vinden als je voor vanavond al boven 4.00 zou zijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij Iracing nu 21 auto's en 17 banen met elkaar gekocht inclusief de basis auto's en banen.
Ik ga denk ik de eerste tijd niet meer content er bij kopen bij Iracing wat ik echt niet nodig heb.

Beetje offtopic:
Ik wacht eerst wel even op de Playstation 4 voordat ik echt weer nieuwe games ga kopen.
Vooral die nieuwe Unreal Engine 4 lijkt me heel interessant om daar weer games voor te kopen.
Maar dat duurt wel even een tijdje voordat je daar mee kunt spelen.
Zoals die nieuwe call of duty ghost krijgt ook een complete nieuwe engine, lijkt me heel gaaf dan heb je echt het idee dat je een voledige nieuwe game aan het spelen bent.
Een leuke tijd lijkt er aan te komen voor een gamer.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Gisteren mijn eerste GT race gereden met de MP4 op Oko. Startte als 17e , en na bocht 1 werd ik aangetikt. Meteen 4 incs maar gelukkig geen schade. Daarna goed kunnen rijden en nog een paar ronden rcihting Robin kunnen rijden omdat hij opgehouden werd. Maar hij was te snel en door een spin van mij gewoon de race uitgereden tot plek 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
interview nu met hem :)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
man holland doet goed heat 2 polarGT haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

2 races gedaan in de Silverado, maar het viel niet mee.
De eerste race had ik wat schade door een crash na een restart. Uiteindelijk 9e geworden.
http://members.iracing.co...onid=8239937&custid=64876

In de 2e race reed ik samen met Deni en Koen in de 2e split.
Deni en ik mochten vanaf de eerste rij starten. De draft op Charlotte is te sterk en eenmaal je hoog zit, kan je niets doen. :(
Terug gezakt naar P10. In de loop van de stint terug gereden naar P5. Rond ronde 47 gingen we pitten onder groen. Geen banden gepakt, daardoor een extra plek gewonnen.
Uiteindelijk op P4 gefinished. :) Wel tevreden.
http://members.iracing.co...onid=8240317&custid=64876
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/RL-Charlotte-FR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ik had natuurlijk mijn klok erop kunnen zetten. Zodra ik door een duizend iRating heen ben in mijn geval 3000. Heb ik de volgende race 9 van de 10 keer wel iets. En nu ik rij aan de leiding, iemand spint in de laatste bocht op Okayama en blijft niet wachten tot we ik er voorbij ben nee hij geeft gas en BAM vol op mijn achterwiel. Game over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ingeschreven voor 't karten en de bbq 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Prima Ruudje!
Ik mis nog 10 man!
Schrijf svp in: https://docs.google.com/f...RW_joUGUD91OnvYY/viewform

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:27

BM

Moderator Spielerij
Hoeveel hebben er dan al ingeschreven als ik vragen mag? :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Goeie vraag, misschien wel leuk om een overzichtje ergens te kunnen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gelijk ook even bevestigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Heeft er misschien iemand een set die doorkan voor de combinatie van vanavond, wilde wat testlaps doen maar wat ik zelf heb is allemaal meer dan een jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Is er geen fixed setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Die is er, had iRacing nog niet opgestart. Maar dan probeer ik het daar eerst wel even mee. Ik ben niet zo heel bekend met de Ford dus dat is vast verstandig met fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier een overzicht van alle inschreven rijders voor het karten op 18 augustus as.: KLIK
Ik heb de iRacing namen verborgen. Alleen de Nicknames zijn zichtbaar.

En hier een link rechtstreeks naar een vaste post (special events in de TS) met alle info en de links naar het inschrijfformulier en het overzicht van alle ingeschreven rijders: KLIK

De opmerking 'ik mis nog 10 man' komt omdat er 19 mensen in de datumprikker hebben gezegd te komen en er maar 9 zich geregged hebben in het formulier.

-edit-
Ik mis er zelfs 10 man ;)
Hier de 'missende' namen:
back2basic
derx666
DutchDevil79
enchion
Ericjooo
Flamax
fransjansen
Hoogie2004
Mevius
Roderic

[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 20-05-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Waarom ga je zelf niet meerijden Joep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Toch maar ingeschreven voor NEO, in de MX-5 :p Ben benieuwd... 3 rondjes gereden en kom nog 7 seconden tekort op de snelste wat ik zo snel kon vinden, aj... Joep, binnenkort een keer zin om samen aan een setup te werken? Heb een aantal van je escors dinges fixed setups geprobeerd, sommige werkte wel goed dus daar kunnen we mee beginnen denk ik :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DirkT schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:55:
Waarom ga je zelf niet meerijden Joep?
Omdat ik slechte ervaringen heb met karten (maanden herstel ;( ) en omdat mijn schouder het echt niet volhoudt. Maar ben er wel bij hoor ;)
NickThissen schreef op maandag 20 mei 2013 @ 14:19:
Toch maar ingeschreven voor NEO, in de MX-5 :p Ben benieuwd... 3 rondjes gereden en kom nog 7 seconden tekort op de snelste wat ik zo snel kon vinden, aj... Joep, binnenkort een keer zin om samen aan een setup te werken? Heb een aantal van je escors dinges fixed setups geprobeerd, sommige werkte wel goed dus daar kunnen we mee beginnen denk ik :)
Tuurlijk. Zeg maar wanneer het je uitkomt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ga nu nog een half uurtje (tot de server op is) rijden op de hosted session van Anders Dahl. Geen idee of je lid moet zijn van de league om te joinen misschien wel...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Dat is jammer Joep, maar uiteraard is het gewoon gezellig en karten is een leuke activiteit voor erbij.

M'n optimal zit rond 1.25, geen idee of ik daar vanavond een beetje mee rond kan komen, heb alleen lone practice gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:05
Argggg .. elke keer als ik rond de 3.80SR kom gaat het mis.
Ik probeer uit de ellende te blijven, maar het mag niet zo zijn. Fuck-ups van anderen, dan weer een fuck-up van mezelf, ik kom maar niet aan de 4.0 :(
Zo, die frustratie weer van me af geschreven ;)
Logitech stuurtjes zijn best stevig, als je er hard op slaat doet alleen je hand pijn :+

Ow, en gratz BM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
20 maanden op moeten wachten, maar ik heb ook weer eens weten te winnen :p

Geen bijzondere SoF, en de nr1 en 2 vielen wel heel makkelijk voor mijn schijnbewegingen, maar boeiend, een win is een win.

@Sleepie: ik wist wel dat ik een bekende naam zag in die race :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
BM schreef op maandag 20 mei 2013 @ 17:33:
20 maanden op moeten wachten, maar ik heb ook weer eens weten te winnen :p

Geen bijzondere SoF, en de nr1 en 2 vielen wel heel makkelijk voor mijn schijnbewegingen, maar boeiend, een win is een win.

@Sleepie: ik wist wel dat ik een bekende naam zag in die race :p
Yeah, ik was degene die na een domme spin waardoor een ander op me in reed (kon hij ook niks aan doen) op het laatst voor je uit reed (een paar ronden achter weliswaar, lol).
Naja, ik ga maar flink practisen (en Anger Management kijken :+)

f1time al vergeten, teamie ? :p ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Sleepie op 20-05-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Sleepie schreef op maandag 20 mei 2013 @ 17:35:
[...]
f1time al vergeten, teamie ? :p ;)
Goddamn, dat was het dus! Ik wist dat ik je ergens van moest kennen, maar kon er maar niet achter komen waarvan! Thanks for the clue :p

Gewoon lekker blijven oefenen. SRF is niet de makkelijkste auto :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Even een begin gemaakt aan m'n MX-5 voor NEO :)

Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmpDEC0.jpg

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:04:
Even een begin gemaakt aan m'n MX-5 voor NEO :)

[afbeelding]
Netjes, clean :) Niet teveel meer aan doen zou ik zeggen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:44:
[...]

Netjes, clean :) Niet teveel meer aan doen zou ik zeggen.
Net als aan je setup ;)
Maar een mooi rustig GoT logootje zou wel moeten...... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
BM schreef op maandag 20 mei 2013 @ 17:38:
Gewoon lekker blijven oefenen. SRF is niet de makkelijkste auto :)
Ik blijf uiteraard gewoon oefenen, maar ik vind de D-class series niet echt leuk.
In de C-class zie ik meer dingen die me aanstaan, maar ik kom er wel :)

Btw, maandagavond kan ik helaas nooit (darten), daarom zien jullie me nooit op maandag.
Voor de dinsdag races heb ik domweg de content (nog) niet. Komt hopelijk allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bah, lig comfortabel op P2 in de Grand-Am, word ik ineens gedisconnect..? Ik zag iedereen verdwijnen, geen probleem heb ik altijd wel een keer per race, maar ze kwamen niet meer terug. En na een half rondje vloog ik eruit. De hele tijd zat ik met Pascal op teamspeak dus aan m'n internet lag het niet, erg vreemd... Zo kom ik nooit aan die 4000 grens :S

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Geen idee wat het was maar ik reed een TT en ik had precies hetzelfde. Network interface error in beeld en een half rondje later werd ik eruit gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt als wat ik zaterdagmiddag had, tijdens n Legends race en daarna n open practise. Paar keer veld compleet weg (inc. rode Q bar) maar geen dc tijdens die race en daarna hetzelfde maar toen wel in 1 keer n dc tijdens die practise. Beide keren op n US server, daarna n practise gepakt op n NL server en geen probleem maar dat kan ook toeval zijn geweest. Gisteren en vandaag nog niks gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Sleepie schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:29:
[...]

Ik blijf uiteraard gewoon oefenen, maar ik vind de D-class series niet echt leuk.
In de C-class zie ik meer dingen die me aanstaan, maar ik kom er wel :)

Btw, maandagavond kan ik helaas nooit (bier drinken met een poging tot een pijl gooien :D ), daarom zien jullie me nooit op maandag.
Voor de dinsdag races heb ik domweg de content (nog) niet. Komt hopelijk allemaal wel.
...... O-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
na die update werkt iracing voor geen meter meer bij mij!
ik had gewoon redelijke fps maar nu kreeg ik net heel veel framedrops waardoor ik gewoon niet kon rijden.

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
krijg ook frame drops iedere keer die p meter oranje wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Zojuist 5e in de top-split van de Star Mazda *O* 1 domme offtrack bij een verdedigings-actie, verder helemaal clean :)

http://members.iracing.co...onid=8248187&custid=61620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Leuke twee races zojuist :) Kunnen helaas nog niet de stand doorgeven want de toernooi site is helaas kaput... geen idee waar het aan ligt. Hoop dat het morgen vanzelf weer werkt, anders kijk ik er dan wel naar.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:11

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Race "Simulator" @ de 24h van de Nurburgring

En hier echte Pure Sounds voor de liefhebbers

YouTube: Nurburgring 24H 2013 Brunnchen Flyby's Pure Engine Sounds Manthey Porsche

[ Voor 55% gewijzigd door BruceLee op 20-05-2013 23:56 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:47:
Leuke twee races zojuist :) Kunnen helaas nog niet de stand doorgeven want de toernooi site is helaas kaput... geen idee waar het aan ligt. Hoop dat het morgen vanzelf weer werkt, anders kijk ik er dan wel naar.
Was een hele leuke combi. Helaas ik maar 1,5 race ;(
Maar zeker hele leuke gevechten.
Alleen raar dat ik in Heat 2 nadat ik me verremde in T1, gevolgd door een prachtige drift geen grip meer had ook niet nadat ik de banden toch echt flink wat rust had gegeven. Ging van plek 3 naar plek 10 of zo daardoor. Wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 13:36
Helaas de race gemist, maar ik zag dat de 21:00 Proto/GT ging splitten dus heb ik die maar gedaan.
Wel in ronde 7 van de 21 de muur in, maar op de een of andere manier alsnog weten te winnen met een auto die zo'n 2 secs of pace was :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dat waren heel leuke races inderdaad! :D
Na de races nog even met Deni, Pascal en Robin op Talladega geoefend.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/Talladega.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Hehe, op de valreep toch nog gelukt vandaag!!
Eigenlijk veel te laat, dus nu snel slapen :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VMksz5yfT9Y0lz79C0jhCmCd/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Netjes, heeft wel een dagje bloed, zweet en tranen gekost of niet?

Gisteren eerst verjaardag van mijn zusje, dus was ik te laat thuis voor de league race helaas. Heb me wel nog even ingeschreven voor de karting / bbq :)

[ Voor 15% gewijzigd door Hoogie2004 op 21-05-2013 08:08 ]

Pagina: 1 ... 56 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.