iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.720 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:37

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:44:
[...]

Wel ik heb hem dit weekend ook nog eens getest op road atlanta voor de fun en ik moet zeggen dat die lekker is blijven rijden ... hij is mss een beetje nerveus maar dat is nu eenmaal de aard van die wagen en mss is dat wel een rede dat die zo weinig gereden word want hij is in het begin best tricky maar eens je hem door hebt is het zo fun rijden met die wagen (idem als skip imo)
Dat is nou zo grappig .. hij is helemaal niet nerveus! Of nou ja, dat is hij wel, maar hij is, in tegenstelling tot de Skip, nog te redden uit de meest onmogelijke situaties bij wijze van spreken. Je kunt te hard de bocht ingaan, onderstuur krijgen, van je gas af gaan en overstuur krijgen en toch de bocht halen zonder fratsen. Het kan aan mij liggen, maar dat lukt me met bijzonder weinig auto's.

Dus: stapt allen in de Radical :Y) :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
De Dinsdag en Donderdag is voor mij de komende tijd lastig. De Maandag is wel gereserveerd voor GoT.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

BM schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:51:
Talladega of Daytona lijkt me wel leuk. De kortere ovals hebben mijn interesse verder niet zo :)

[...]

Doe een leuke suggestie en ik ben er zeker van dat men hier serieus zal overwegen. Op dit moment word er gekeken naar alternatieven voor de races met ovalwagens, dus als je wat leuks hebt, shoot :)
Allereerst wil ik dus niet iets negatiefs suggereren he :) ?

Suggestie;

Limerock,Oko,Summit zitten in het standaard pakket. Stop daarbij SPA , Watkins en wathever. Maar houd de combinatie haalbaar voor mensen die niet veel content hebben.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:22

Hoogie2004

Whohooooo

Laguna Seca en Summit Point zijn imho de leukste banen uit het basispakket.
Van de standaard wagens rijd ik persoonlijk niet veel.

Mij maakt het eerlijk gezegd ook niet zo heel veel uit (makkelijk praten als je alles hebt), zolang de combinatie maar leuk is om te doen. Als het me niet aanstaat ga ik lekker wat anders doen (zoals met de V8 op Watkins, vond ik persoonlijk helemaal niks) en laat ik de rest lekker racen. Ieder zijn ding :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 22:00

elni

Carrot

Zelf ga ik eerst leren racen met min inc,dan pas ga ik me wagen aan de maandag en dinsdagavond geweld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

pfff aanpakken die ouwe poep man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:43

DutchDevil79

I race, therfore I am

backupdevice schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:37:
[...]

Suggestie;

Limerock,Oko,Summit zitten in het standaard pakket. Stop daarbij SPA , Watkins en wathever. Maar houd de combinatie haalbaar voor mensen die niet veel content hebben.
Er is al in het begin van het seizoen gexzgd dat we met de Maandag rekening houden met populaire banen en basis pakket. Echter op Dinsdag wijken we daar net vanaf om de wat vreemdere en minder gereden combinaties te pakken. We gaan de Dinsdag niet een soort tweede maandag van maken. Dat word voor de vaste kliek erg saai en we doen het al een aantal seizoenen en om nu elke keer dezelfde dingen te doen welke ook nog is in de officiële series terug komen.
Maar zij al wacht eerst maar af of het mager blijft op de Dinsdag dan kijken we wel weer verder. Op zich kan je met 10 man ook zat plezier hebben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:27

BM

Moderator Spielerij
backupdevice schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:37:
[...]

Zo vatte ik het ook niet op, no worries :)
Suggestie;

Summit is altijd leuk. Wel recent al een aantal keer gebruikt, maar mag wat mij betreft zeker vaker terugkomen.
DutchDevil79 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:03:
[...]
Op zich kan je met 10 man ook zat plezier hebben.
Dat zeker, maar dan zijn kortere banen wel handig. Op Jefferson Reverse is het leuker met 10 man dan op Road America :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:00

derx666

mecker ende blaet

zit net ff skip te practicen op Sebring modified, en rij dus net een nieuw PB, wat in de WR stats de 12e tijd van dit seizoen is, en de 35e ofzo overall... Denk dat ik weer eens serieus Skip ga rijden.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 13:36
DutchDevil79 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:03:
[...]
Op zich kan je met 10 man ook zat plezier hebben.
Precies, de top 4 heeft het grootste gedeelte close zitten racen en daar heb ik me uitstekend vermaakt.
Zelfs een groot deel van de mensen die vroegtijdig hun auto afschreven / op achterstand kwamen hebben zich ook daarna nog wel behoorlijk vermaakt als ik het zo hoorde op TS.

En qua bizarre combinaties vond ik gisteren heel erg meevallen.
De truck is een van de (zo niet dé) populairste oval auto's
en ook Road America is een veel gebruikte baan.

Het is nou niet zo dat je die dan een keer gebruikt en daarna nooit meer aan zou raken.
Bij een V8, Sprintcar, Sivercrown etc zou dat een aardig argument zijn, bij de content van gisteren minder.

Maargoed zoals Hoogie al zegt, het is natuurlijk ook redelijk makkelijk praten als 100% content owner.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni

elni

Carrot

backupdevice schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:00:
pfff aanpakken die ouwe poep man!
Ben bezig maar wordt vaak van de weg geramd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni

elni

Carrot

Ga vanavond mijn heil in de grand Touring Cup zoeken,hopelijk wordt daar wel normaal gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

quali was een 1:18.649... Niet gek... Zo maar eens de race meepakken

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:28

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

weet je wat ik eigenlijk zo jammer vind he, dat de auto's niet vuil worden naarmate de race..
Oke, het is helemaal niet van belang voor een sim misschien? maar ik vind dat ooh zo vet! dat ze helemaal onder de vuil en stof en rotzooi komen. int echt is dat ook wel.

Is er niet iemand die een dirty laagje heeft gemaakt in photoshop? die je er gewoon overheen zet en klaar?
dan is je auto vuil:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
De voor raam word wel vuil gedurende de race. :Y
De rest van de auto zie je toch niet.

Er zijn wel mensen op het Iracingforum die dirty layers maken.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/25/2448095.page

Deze zijn van de McLaren en de DP
:)
Even zoeken er staan er wel meer op

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

En een win *O*
Start vanaf pole, in T2 raken P2 en P3 elkaar, en veroorzaken een kleine puinhoop. Diegene die er veilig voorbij rijden zijn bijna 1s langzamer per ronde dan mij. Dus maar op mn gemak de race uitgereden, heel voorzichtig gedaan bij de achterblijvers want die waren vergeten spiegels te monteren :P
Op het einde beetje concentratieverlies, maar toch zonder incs over de finish kunnen rijden. Was lang geleden dat ik gewonnen heb in een officiële race :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
derx666 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:56:
En een win *O*
Start vanaf pole, in T2 raken P2 en P3 elkaar, en veroorzaken een kleine puinhoop. Diegene die er veilig voorbij rijden zijn bijna 1s langzamer per ronde dan mij. Dus maar op mn gemak de race uitgereden, heel voorzichtig gedaan bij de achterblijvers want die waren vergeten spiegels te monteren :P
Op het einde beetje concentratieverlies, maar toch zonder incs over de finish kunnen rijden. Was lang geleden dat ik gewonnen heb in een officiële race :)
Ik heb sinds mijn 1e maanden in iRacing niet meer gewonnen :p In totaal 2 wins in de MX5, en 1 in de Skip geloof ik. Verder wel een handjevol 2e plaatsen, maar dat was het ook wel. Tis me niet gegunt denk ik :p

Of ik moet harder rijden, dat kan ook O-)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Red Baron schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:51:
[...]

Precies, de top 4 heeft het grootste gedeelte close zitten racen en daar heb ik me uitstekend vermaakt.
Zelfs een groot deel van de mensen die vroegtijdig hun auto afschreven / op achterstand kwamen hebben zich ook daarna nog wel behoorlijk vermaakt als ik het zo hoorde op TS.

En qua bizarre combinaties vond ik gisteren heel erg meevallen.
De truck is een van de (zo niet dé) populairste oval auto's
en ook Road America is een veel gebruikte baan.

Het is nou niet zo dat je die dan een keer gebruikt en daarna nooit meer aan zou raken.
Bij een V8, Sprintcar, Sivercrown etc zou dat een aardig argument zijn, bij de content van gisteren minder.

Maargoed zoals Hoogie al zegt, het is natuurlijk ook redelijk makkelijk praten als 100% content owner.
Met alle respect, ja makkelijk praten.

Echter is het aan ons of we de tracks en auto's kopen, en aan de organiserende partij om een leuk schema te maken op Dinsdag.

Want zeg nou zelf, met 20 man close racen is veel leuker dan steeds dezelfde 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Je vergeet alleen dat we 2 races per week organiseren. 1 op maandag met overwegend populaire content die de meeste mensen hebben, en 1 op dinsdag met rare combinaties. Als organisatie proberen we voor iedereen een uitdagende race te verzinnen. Als je de content op dinsdag niet hebt kun je 2 dingen doen: niet racen, of als het je wel leuk lijkt, de content kopen... plain en simpel..
Je kunt niet verwachten dat we 24 races gaan verzinnen met alleen maar rookie content en wat populaire banen, want dan krijg je veel dubbele combo's, en voor veel mensen zal het op een gegeven moment ook saai worden op deze manier. De populaire content zul je nl. ook regelmatig in de div series tegenkomen, terwijl juist de dinsdag er voor is voor combinaties te rijden die je nooit of zelden in een officiele serie tegen zult komen. Dat jij die content niet allemaal hebt, jammer, maar we kunnen het niet iedereen naar de zin maken....
Anders zou ik zeggen, probeer zelf eens een league te organiseren die 12 weken leuke en uitdagende content biedt... Je zult zien dat dat nog niet zo makkelijk is....

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Buiten het feit dat we met Rookiecontent ook wel eens lage opkomst hebben gehad.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mij geen enkel seizoen herrineren (zolang ik hier aan schuif) dat er saaie content gereden wordt. Ik denk ook dat het al meermaals georganiseerd is met default content ook en ik denk dat je na een paar seizoenen toch sowieso andere content aanschaft + wij 'pogen' hier voor zoveel mogelijk mensen goed te doen (rookies en advanced rijders). Mss tijd om een ideëen bus te openen... ik denk dat er daar zeker oren naar zijn ... maar het lijkt mij duidelijk dat als je wat fun en uitdaging wil zoeken je niet eindeloos in default content kunt blijven spitten en als je wat vooruitgang wil je zelf ook een 'beetje' moet investeren...zij het in tijd zij het in content. Mijn vriend die iracing doet rijd al zolang ik weet bijna met de MX-5 en buiten die wagen raakt hij bijna niets anders aan, wel heeft die meerdere banen aangeschaft en een legaue gejoined waar deze content gereden wordt. Niets houd je tegen dit ook te doen als je je daarin vermaakt ... er is in iracing voor ieder wat wils imo. Het is aan jezelf om daarin te oordelen wat voor jou kan of niet kan en daarin je eigen prio's te leggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

derx666 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:40:
Je vergeet alleen dat we 2 races per week organiseren. 1 op maandag met overwegend populaire content die de meeste mensen hebben, en 1 op dinsdag met rare combinaties. Als organisatie proberen we voor iedereen een uitdagende race te verzinnen. Als je de content op dinsdag niet hebt kun je 2 dingen doen: niet racen, of als het je wel leuk lijkt, de content kopen... plain en simpel..
Je kunt niet verwachten dat we 24 races gaan verzinnen met alleen maar rookie content en wat populaire banen, want dan krijg je veel dubbele combo's, en voor veel mensen zal het op een gegeven moment ook saai worden op deze manier. De populaire content zul je nl. ook regelmatig in de div series tegenkomen, terwijl juist de dinsdag er voor is voor combinaties te rijden die je nooit of zelden in een officiele serie tegen zult komen. Dat jij die content niet allemaal hebt, jammer, maar we kunnen het niet iedereen naar de zin maken....
Anders zou ik zeggen, probeer zelf eens een league te organiseren die 12 weken leuke en uitdagende content biedt... Je zult zien dat dat nog niet zo makkelijk is....
Ik geef alleen mijn mening en een suggestie. Ik val jullie niet aan op het feit dat jullie het verkeerd doen of dat jullie het moeten veranderen. Sterker nog, een pluim voor jullie allen.

Nogmaals er wordt om een suggestie gevraagd en ik geef mijn idee. Zullen we het daar bij laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nog even reagerend op de punten tav de beide race-series. Welke keuze we ook maken er zullen altijd combi's zijn die niet iedereen heeft. Een puntje kan zijn dat we misschien wat weinig 100% basic content races hebben. We zullen daar zeker nog even naar kijken. Misschien nog (een paar) keer dit seizoen een GoT iRacing School doen met een afsluitende race op een andere dag dan ma- of dinsdag. Dan wel met basic content, maar eens met wat anders dan de MX-5....
Sim updates. No new content.

Thursday 16-May-2013

CEST
1000 Hosted Sessions*
1600 Service Down
1800 Service Up

Sessions in progress at the start of maintenance may be terminated. There will be no record of such events whether official or not.

(*) Hosted sessions are allowed that do not overlap the service maintenance period. For example, 6 hours before the service is down, you can create a hosted session that lasts 4 hours, but not one that lasts for 6 hours.

All times are subject to change.
Hopelijk de noodzakelijke reparatie van de FFB...

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Bij deze dan een kleine analyse aan de hand van de data die ik heb ;)

Op onze websites hebben we totaal 188 users.

46 van die users (24%) hebben een keuze ingevuld op de Content selectie pagina

34 van die users (18% van totaal, of 74% van iedereen die iets ingevuld heeft) heeft de Silverado OF de B-car, EN road america.
spoiler:
select count(distinct id) from users
where id in (select userid from userscars where carid=16)
or id in (select userid from userscars where carid=13 )
and id in (select userid from userstracks where trackid=14)

Lineair extrapoleren naar alle users betekend dus dat er 139 users zijn die de content hadden om mee te doen :) Zelfs al kun je natuurlijk niet gewoon maar extrapoleren, dan nog denk ik dat we best de conclusie kunnen trekken dat het niet aan de content lag... Of in ieder geval niet dat te weinig mensen de content hebben.

Dan blijft er dus over:
1. Toeval
2. Oval auto's op road worden niet leuk gevonden
3. Specifiek deze oval auto's op specifiek deze track worden niet leuk gevonden.

Als het optie 2 of 3 is horen we dat graag, optie 1 is natuurlijk niks aan te doen :)

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 15-05-2013 21:27 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Dan zeg ik lekker niks, want het was 1 hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkracer57
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 09:18
Ik snap eigenlijk niet wat het probleem met content is. Ik heb zelf bijna niets aan wagens. Gewoon nooit echt interesse gehad in andere klasse. Maar omdat ik 1tje wel leuk vind. (was al bekend de V8) heb ik dus wel veel road banen. Met een legend of street stock en kan je denk ik best leuke combi maken met baan die buiten basis valt. En verbeter me als ik fout ben hier. Maar denk dat de meeste hier omdat ze uit Benelux komen ook niet snel weinig road en veel oval zullen hebben. Das meer iets wat je denk ik ziet in verenigde staten dat ze meer oval dan road content hebben.
Mja dat denk ik misschien zit ik er wel lekker naast :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
@ derx666 en anderen die geinteresseerd zijn in Core Parking.

http://members.iracing.co...t/25/1950154.page#7057277

Ik had al een tijdje de tweak draaien maar nooit echt verschil gemerkt, waarschijnlijk omdat de tweak niet klopt/werkt op de manier die gesteld wordt.
Met de tweaks die ik gedaan heb is het verschil in mijn PC ervaring enorm te noemen, alles loopt top nu, niet dat ik veel last had met iRacing, maar bv Flash-objecten in webpagina`s creeren geen gestotter meer.
Echt alles voelt nu zoals het hoort.

[ Voor 7% gewijzigd door enchion op 15-05-2013 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Road America met de abc oval cars is een perfecte drift combi. Had graag meegedaan, maar moest wat anders aandacht schenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:23

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

1:27.317 McLaren @ Okayama Onboard

YouTube HD : iRacing 2.0 13S2 McLaren MP4-12C Okayama 1:27.317 Onboard Gyro Cam

[ Voor 41% gewijzigd door BruceLee op 16-05-2013 00:40 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11-2023
Zeer nette lap, kan je het ook zonder Sparco handschoenen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hmmm is kijken of ik vanavond tijd heb om de Proto-GT te rijden om 19:30 (als die live gaat). Word van het weekend weer niks. Zaterdag en Zondag staan alweer volgepland waarschijnlijk. Toch jammer dat er niet op meer dagen gereden word in de open serie. Gister al wel wat rondjes gedaan en Brands Hatch is best leuk in de Ford GT. Word nog wel een uitdaging met multiclass maar denk wel dat het leuk kan zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
DutchDevil79 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:07:
Hmmm is kijken of ik vanavond tijd heb om de Proto-GT te rijden om 19:30 (als die live gaat). Word van het weekend weer niks. Zaterdag en Zondag staan alweer volgepland waarschijnlijk. Toch jammer dat er niet op meer dagen gereden word in de open serie. Gister al wel wat rondjes gedaan en Brands Hatch is best leuk in de Ford GT. Word nog wel een uitdaging met multiclass maar denk wel dat het leuk kan zijn.
zie dat jij nog niet veel HPD's tegen gekomen bent :p

lol gisteren eens een prac Fixed gedaan 10 * eraf gereden op 10 ronden ben maar gestopt.

wel een 1.25.1 gezet in de open dus ik ben erbij om 19u30 als ie life gaat. nu hopen dat het geen fiasco wordt zoals dit weekend :(

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ach de fixed rijden ook alleen maar idioten in die HPD. Nog een reden om ook met een grote boog daar omheen te lopen voor mij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

dabelg schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:10:
[...]

zie dat jij nog niet veel HPD's tegen gekomen bent :p

lol gisteren eens een prac Fixed gedaan 10 * eraf gereden op 10 ronden ben maar gestopt.

wel een 1.25.1 gezet in de open dus ik ben erbij om 19u30 als ie life gaat. nu hopen dat het geen fiasco wordt zoals dit weekend :(
De fixed is altijd "live" maar de open heeft steeds te weinig deelnemers toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Open is altijd te weinig terwijl half online iRacing in die Fixed stapt van 25 minuten. Ik word daar altijd boos, verdrietig om en raak teleurgesteld op de koop toe. Ik kan daar met mijn hoofd echt, echt, echt niet bij.

Dit weekend LANparty dus ben benieuwd hoe dat gaat met mijn zaterdagse SIRS race met de Radical. Pablo Lopez style :+ 8)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
In het weekend zijn er meestal wel een stuk of 4 races die live gaan. Donderdag om half 8 is meestal ook wel, alleen weinig deelnemers. En soms op vrijdagavond heb ik gemerkt. Verder is het weinig ja. Van de fixed hoor ik teveel verhalen hoe erg het niveau wel niet is dus daar ga ik niet aan beginnen, vooral niet in de FGT...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap het niet waarom pakken die mensen dan ook niet gewoon de fixed setup in de open als ze niet kunnen tweaken, of gaat het daar puur omdat dit 65min is ? Ik wil best races rijden maar als je maar 1 a 2 keer kunt rijden door de week dan stopt die serie ook voor mij .... ik snap nog altijd niet dat iracing die fordgt niet in de grand-am zitten heeft ... ok het mclaren verhaal dan weer maar jongens toch op den duur gaat elke serie ten onder qua multiclass door een paar stelletjes idioten die niet practicen en dergeljike ... ze gaan daar dringend iets moeten aan doen zodat je eerst pratice doet en Q en dan pas kan racen punt andere lijn .... ik doe niet altijd Q maar ik practice eerst in een paar sessies alvorens ik de baan op ga .... en hun license opmaak is totaal ruk want mensen pushen maar door om A-B te worden en kunnen amper die wagen op de baan soms houden en dan maar races rijden met de nodige gevolgen ... nou alles heeft pro's en Con's maar men zou ergens toch eens best met quota's beginnen rond die zaken ... nouja de fixed oval zal wel een soortgelijk probleem hebben vermoed ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
enchion schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:25:
@ derx666 en anderen die geinteresseerd zijn in Core Parking.

http://members.iracing.co...t/25/1950154.page#7057277

Ik had al een tijdje de tweak draaien maar nooit echt verschil gemerkt, waarschijnlijk omdat de tweak niet klopt/werkt op de manier die gesteld wordt.
Met de tweaks die ik gedaan heb is het verschil in mijn PC ervaring enorm te noemen, alles loopt top nu, niet dat ik veel last had met iRacing, maar bv Flash-objecten in webpagina`s creeren geen gestotter meer.
Echt alles voelt nu zoals het hoort.
Kan veel simpeler:
http://bitsum.com/about_cpu_core_parking.php ;)

En ook nog hier additionele software:
http://bitsum.com/processlasso/

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 16-05-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:19:
ik snap het niet waarom pakken die mensen dan ook niet gewoon de fixed setup in de open als ze niet kunnen tweaken, of gaat het daar puur omdat dit 65min is ? Ik wil best races rijden maar als je maar 1 a 2 keer kunt rijden door de week dan stopt die serie ook voor mij .... ik snap nog altijd niet dat iracing die fordgt niet in de grand-am zitten heeft ... ok het mclaren verhaal dan weer maar jongens toch op den duur gaat elke serie ten onder qua multiclass door een paar stelletjes idioten die niet practicen en dergeljike ... ze gaan daar dringend iets moeten aan doen zodat je eerst pratice doet en Q en dan pas kan racen punt andere lijn .... ik doe niet altijd Q maar ik practice eerst in een paar sessies alvorens ik de baan op ga .... en hun license opmaak is totaal ruk want mensen pushen maar door om A-B te worden en kunnen amper die wagen op de baan soms houden en dan maar races rijden met de nodige gevolgen ... nou alles heeft pro's en Con's maar men zou ergens toch eens best met quota's beginnen rond die zaken ... nouja de fixed oval zal wel een soortgelijk probleem hebben vermoed ik :)
Ahaa, ik dacht het om de GT classe C ging, maar zie nu dat het om Gran-Am gaat.

Pfff valt niet mee om na de MX5 in een Vette, FGT of een MP4 te stappen. Je denkt dat je heel hard gaat, maar dan ben je nog steeds 3 tot 4 seconden langzamer dan de rest in de training :D Gaaf _/-\o_
Mag ik vragen welke Setup je gebruikt? Ik probeer nu de Iracing Medium setup en ik haal een je tijd bijna ( op 4 seconden na :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hij heeft een hogere iRating en dus meer grip :+

Ik hoop dat ik komend weekend ergens tijd vind om wat te rijden, maar het ziet er niet naar uit. Van de andere kant, Global op Mid Ohio in de Kia zie ik niet erg zitten, dus veel mis ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Net mooi man Mid Ohio. Als ik tijd heb ga ik daar zeker wel even op rond rijden. Mooi baantje.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Als je mijn post ook gelezen had had je gezien dat ik juist zeg dat het op die manier niet volledig werkt. :|

2 van de andere settings is nl hoeveel tijd de proc wacht alvorens er een core bij te zetten.
1 van die 2 staat op 15 milliseconden en de andere staat op 50 milliseconden.
Als je een 60hz scherm hebt , heb je 1 beeldje per 16.6 milliseconden, tegen de tijd dat de proc er een core bijzet is het dus al te laat.

Andere setting is wanneer (bij hoeveel load op 1 core) de proc in een hogere performance status gaat. (deze setting heeft niks met parking te maken maar met powerstates)
Hij staat normaal op 30% wat prima is als je een enkel, dubbel of zelfs quadcore hebt, maar niet met triple core want bij triple is 1 core vol bij 33%, als hij dan switched is het al te laat, heb hem dus omlaag gezet naar 2/3 van 1 core dus ongeveer 20% van de totale proc.

En zo zijn er nog veel meer settings. (35 bij elkaar)

En nog een keer, met die enkele tweak van die site had ik nagenoeg geen merkbaar effect op mn pc, en nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
enchion schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:07:
[...]

Als je mijn post ook gelezen had had je gezien dat ik juist zeg dat het op die manier niet volledig werkt. :|
Neem maar wat aan hoor!
De link in het begin heb ik niet aangeklikt. Ik dacht 'te lezen' dat je refereerde aan de TS.

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 16-05-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkracer57
backupdevice schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:44:

Mag ik vragen welke Setup je gebruikt? Ik probeer nu de Iracing Medium setup en ik haal een je tijd bijna ( op 4 seconden na :/ )
Hij rijd met eigen setup. Als je op de youtube link klikt zie je dat iemand in comments ook die vraag stelde of het met fixed setup was. Maar dat is het dus niet.

Trouwens SK mooie tijd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Op onze setup site staan volgens mij genoeg McLaren setups dus kijk daar ff als de fixed niet wil gebruiken. En op het oficiele Iracing forum is volgens mij een aparte post met veel setups.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Overigens verklaard een setup alleen heus geen gat van 4 seconden.

Het meeste zit waarschijnlijk gewoon in de rijder zelf.
Verder is zijn ronde vast wel met low fuel gedaan.
En zijn het waarschijnlijk verse/koude bandjes wat ook nog wel iets scheelt.

Dus staar je niet meteen blind op de tijd van BruceLee, want hij is gewoon een goede rijder en kan in zo'n rondje aardig het maximale uit zichzelf en de auto halen.

Probeer dus gewoon je eigen tijd te verbeteren en langzaam naar beneden te brengen.
Pas als je daar niet veel meer uit kunt halen en constante tijden kunt rijden is het tijd om verder te kijken naar andere dingen om sneller te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

De release notes voor de update:
Graphics
- The simulator now loads faster due to programmable shader loading optimizations.

- Fixed a memory leak which may have been causing crashes in on-line events containing many cars with custom paint. The simulator also now limits the largest custom paint texture that it will attempt to load to a maximum dimension of 2048.

- Improved the system memory limiting function in the simulator to better account for the slightly larger size of code and data in 64-bit mode, for the case when more than 44 paint jobs may be loaded in the current session, and for the new dynamic shadow maps. If system memory (RAM) is limited on your PC we recommend enabling the replay spooling option. This is because the static replay buffer is not yet accounted for in the system memory limit, and as the static replay data grows during the session the memory load can slowly increase substantially over the requested limit.

- Fixed a crash when loading replays when car numbers are turned off in testing sessions.

Server
- Fixed a bug where when an admin ejects someone the admin would be marked as ejected and prevented from rejoining the server instead of the ejectee being prevented from rejoining.

- Fixed an bug that could cause the simulation to exit unexpectedly if you connect to a session just as a spectator withdraws from it.

Custom Paint Schemes
- When loading a custom paint for a car from the old custom paint directory, the alpha channel is ignored so that they can display correctly.

Garage
- Fixed an issue that could cause the Garage screen to have all of the controls for adjusting the setup disabled while there is a crew member connected to the session.

Force Feedback
- Fix a bug that could cause the sim to lose all force feedback while a car is driving.

Dallara IndyCar
- Fixed a problem that could cause the tires to act strangely if they are nearly worn out.

- Revised oval setups for this season.

Ford Fusion-Gen6
- The seat no longer disappears when the car gets damaged.

Kia Optima
- Fixed the reflections off the Kia Optima license stripe.

Williams-Toyota FW31
- Fixed the problem where the engine sound of nearby cars would cut out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Red Baron schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:00:
Overigens verklaard een setup alleen heus geen gat van 4 seconden.

Het meeste zit waarschijnlijk gewoon in de rijder zelf.
Verder is zijn ronde vast wel met low fuel gedaan.
En zijn het waarschijnlijk verse/koude bandjes wat ook nog wel iets scheelt.

Dus staar je niet meteen blind op de tijd van BruceLee, want hij is gewoon een goede rijder en kan in zo'n rondje aardig het maximale uit zichzelf en de auto halen.

Probeer dus gewoon je eigen tijd te verbeteren en langzaam naar beneden te brengen.
Pas als je daar niet veel meer uit kunt halen en constante tijden kunt rijden is het tijd om verder te kijken naar andere dingen om sneller te worden.
roger that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Hij heet geen Roger :+

edit: iRacing is weer up :)

[ Voor 41% gewijzigd door Niellie41 op 16-05-2013 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
[...]

Het zit m gewoon in de racehandschoenen, als je nog wat ovenwanten hebt, die zijn al goed voor ongeveer drie seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zo kan-ie wel weer wat mij betreft. BruceLee is, hoe je het ook wendt of keert, een snelle rijder met een iR van ver boven de 3000. Dat hij hier af en toe een filmpje post van een hotlap is wat mij betreft een aanwinst voor het topic, laten we hem niet meteen wegjagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Arfman schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:24:
Zo kan-ie wel weer wat mij betreft. BruceLee is, hoe je het ook wendt of keert, een snelle rijder met een iR van ver boven de 3000. Dat hij hier af en toe een filmpje post van een hotlap is wat mij betreft een aanwinst voor het topic, laten we hem niet meteen wegjagen.
Hij blijft toch terug komen :+
"Trust isn't given, it's earned". ;)

edit:
Bericht van Tony Gardner over leagues:
Nick names & car numbers controlled by admin and a new search feature now on secure and being tested. Few bugs to work out. Will keep plugging away.
http://members.iracing.co...t/50/3186119.page#7059559

[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 16-05-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkracer57
Ken BruceLee al wat langer voor ik hier kwam. Keertje met hem mee gegaan als pasagier ook over de nordschleife. Kan je vertellen zo uit ervaring hij kan rijden :P Die credit verdient die ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Kansas komt eind deze maand of begin Juni uit.
Track on schedule for end of May/early June member release.

Montreal next, scheduled for end of July/early Aug release
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3192101.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Zal de Lotus 49 dan toch...?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok dat ongeveer 1 seconde in de setup zit, 1 seconde in hotlap mode en 2 seconden in lijnen/talent :) .

oh ja, ik denk dat er 0,0 seconden in de handschoenen zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Darkracer57 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:15:
Kan je vertellen zo uit ervaring hij kan rijden :P Die credit verdient die ook.
Geen enkele discussie daarover ;)
Op die ene keer na dat de tow knop / fast repair niet werkte op de groene hel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkracer57
Haha die wou ik dus net niet zeggen denk niet dat die daar graag aan herinnert wordt. Of dat het er zo staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Heeft ie zelf hier ooit 'toegegeven' ;) Dus NP.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkracer57
Haha ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
pfff wat een kut race weer

eerst freezed screen T1 rij gewoon vol door blij dat ik terug kan joinen duwt jasper me gewoon van de baan zegt wel dat het niet de bedoeling was maar hij laat rem gewoon los

man man ford GT is leuke wagen maar zo hoeft het echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Ik twijfel tussen de fgt,vette of de mp 4.

Ik heb alle 3 , maar ben er nog niet uit.

[ Voor 34% gewijzigd door backupdevice op 16-05-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Da's not funny........ Maar Brands Hatch is in T1 ook wel een killer.
offtopic:
Speciaal voor BM: Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s2/microsoft_watch.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:02:
Da's not funny........ Maar Brands Hatch is in T1 ook wel een killer.
offtopic:
Speciaal voor BM: [afbeelding]
offtopic:
Wat moet ik nu weer met een horloge :p

Iemand al gemerkt dat de laadtijden idd korter geworden zijn met de laatste update?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:11:
[...]

Precies. Het mooie is dat als er een appeltje op stond en het 6 keer duurder zou zijn dat er morgen meterslange rijen voor de winkel zouden staan :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
man dat iracing maar is werk maakt van hun code pffff was echt ni grappig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

dabelg schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:15:
man dat iracing maar is werk maakt van hun code pffff was echt ni grappig ...
Wat is er loos dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
BM schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:11:
[...]

offtopic:

Iemand al gemerkt dat de laadtijden idd korter geworden zijn met de laatste update?
Yep, ben nu binnen in testsessie SRF op Interlagos in 45 seconden, volgens mij zelfs sneller dan voor de nieuwe seizoens build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
iracing stond stil voor 4 sec en ineens zat ik in muur :( zat op p4 in proto gt achter robbert

weird was dat ik geen meatball had echt wel een hickup

[ Voor 23% gewijzigd door dabelg op 16-05-2013 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:14:
[...]

Precies. Het mooie is dat als er een appeltje op stond en het 6 keer duurder zou zijn dat er morgen meterslange rijen voor de winkel zouden staan :+
Daar is niks moois aan :(
:p
enchion schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:17:
[...]

Yep, ben nu binnen in testsessie SRF op Interlagos in 45 seconden, volgens mij zelfs sneller dan voor de niewe seizoens build.
Kijk, daar hoor ik graag :) Nu maar ff kijken of ie bij mij ook zo snel is :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

45 seconden?? Dat is lang, hier vaak/altijd binnen 20 seconden echt wel alles geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:21:
45 seconden?? Dat is lang, hier vaak/altijd binnen 20 seconden echt wel alles geladen.
Wat??

Bij mij duurde het minstens 1.5 minuut. Tot wel 3 minuten na de build. Vandaag niet meer geprobeerd.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ook voor de laatste update? Afgelopen 2 weken waren officiele sessies een drama... Spa duurde meerdere minuten...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Bij mij ook minimaal een minuut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb het nooit getimed maar toch echt maximaal 30 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Misschien wel een us of nl server verschil....... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:22:
[...]

Ook voor de laatste update? Afgelopen 2 weken waren officiele sessies een drama... Spa duurde meerdere minuten...
alleen officiele sessies? daar ben ik al een tijdje niet meer geweest namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ik heb geen SSD btw, duurde bij mij altijd al meer dan een minuut, dus ik denk dat ik hier wel blij mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ging bij mij net ook een stuk sneller. Heb wel een SSD, maar daar staat iRacing niet op. Tijd geleden eens getest en dat maakt amper verschil.

Maar goed, aangezien het expliciet in de releasenotes vermeld is kunnen we d'r wel van uit gaan dat meer mensen er last van hadden.

SRF op Interlagos is stiekem eigenlijk best geinig. Geen hele lastige baan. Kwam in 5 rondjes tot 1:56.9. Dat moet nog sneller, maar een redelijk begin vond ik zelf.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
dabelg schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:55:
pfff wat een kut race weer

eerst freezed screen T1 rij gewoon vol door ....
had ik net ook in de race van 2100 met de HPD (fixed :X ) ik lag 6e,had er net 2 ingehaald.
PC gereboot, en kon met 3 laps achterstand weer verder, om 10e te worden.

achja... gelukkig bleef de FFB het nu wel doen..... 8)7

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Wat een zaad STC race was dat ook weer vanavond op Motegi zeg.
M'n teamgenoot Jeremy wordt er bij de start al uitgereden en in lap 3 divebombed een of andere dwaas me van een kilometer ver in de hairpin.

Het is wel weer ironisch dat hij met minimale damage repairs door kan en ik een kwartier aan repairs en een onrijdbare auto heb :(

http://www.twitch.tv/glacier_racing/b/404299504?t=14m35s

[ Voor 8% gewijzigd door Red Baron op 16-05-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkracer57
Daar hoor ik ze ook vaak over die divebombers. Snap zelf ook niet dat mensen dat steeds blijven proberen. Ik bedoel je wordt er bijna overal mee dood gegooit dat die mensen er zijn. Dan zou je toch denken dat er steeds wat minder zijn die zo'n rare actie doen. Helaas niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik wil voor de eerste keer met de GT challenge meedoen met de corvette.
het duurt 50 min. Zijn er regels eigenlijk? bedoel moet je pitten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

50 minuten moet je halen op een tank. Regels zijn dat je bij inhalen verkeer niet ten koste van alles het langzame verkeer in wil halen. Life and let life. Voor de rest gewoon lekker gaan met die banaan.

Lees ff de topic start onder Multiclass. Daar staat een goed Youtube filmpje die je uitlegt hoe om te gaan met verkeer.

[ Voor 23% gewijzigd door DutchDevil79 op 17-05-2013 00:05 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Nee, ik dacht misschien heb je een verplicht pits ivm. 50% fuel bij de start ofzo?
Of dat je zoizo 1 of 2 pits moet maken.. Maar dat is dus niet.
Op 1 tank kan je idd makelijk 50 minuten voor tuffen.

nou mn eerste race in de gt challenge is gedaan. Helaas reed ik 13 rondjes voorop, had een split van +/- 21 sec. Alleen bij het naderen van een bocht geramt door een achterligger. Toen was het voorbij.. had een pitstop repair van 2.30 minuut.. Dus weg overwinning. Verder de race uitgereden zonder problemen.

Helaas is het wel, 1 fout is het is voorbij.. altijd zonde als het dan ook nog is niet aan jou ligt!

[ Voor 19% gewijzigd door Nickrsd op 17-05-2013 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Baron schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:36:
Wat een zaad STC race was dat ook weer vanavond op Motegi zeg.
M'n teamgenoot Jeremy wordt er bij de start al uitgereden en in lap 3 divebombed een of andere dwaas me van een kilometer ver in de hairpin.

Het is wel weer ironisch dat hij met minimale damage repairs door kan en ik een kwartier aan repairs en een onrijdbare auto heb :(

http://www.twitch.tv/glacier_racing/b/404299504?t=14m35s
Wel bij ons idem ... twee keer door een spin van een ander en wij hadden de pace gvdm van top 5 met beide wagens .... echt ik snap heel dat fucking damage model niet ... je word aangereden en hebt damage en de andere die u aanrijd kan vrolijk doorrijden 8)7 idem met meatball verhaal snap ik ook niets van ... in VIR rijd er iemand ligt tegen mij aan in T1 en die krijgt een meatbaal van je welste en ik heb 0x contact :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

dabelg schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:18:
iracing stond stil voor 4 sec en ineens zat ik in muur :( zat op p4 in proto gt achter robbert

weird was dat ik geen meatball had echt wel een hickup
Was jammer voor je want ik was al zo slim om een keer te spinnen door net een graspolletje mee te willen nemen. Daardoor zat je ineens vlak achter me. Kon gelukkig wel weer wat weg lopen (4 a 5 seconde) maar bij de pitstop was ik vergeten men banden uit te zetten dus denk dat je misschien nog wel voor me was gekomen na de pitstops. Had zelf iig geen lekkere race teveel foutjes.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Zoals beloofd nog een paar pics van de rig...

1 van de monitors staat nog op een tabletop (moet ff langere schroefjes halen voor deze../ 3 nieuwe 24" schermen 120Hz zijn al onderweg ;))

Afbeeldingslocatie: http://hezik.nl/wp-content/uploads/2013/05/IMG_20130515_183050-Copy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://hezik.nl/wp-content/uploads/2013/05/IMG_20130515_183104-Copy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://hezik.nl/wp-content/uploads/2013/05/IMG_20130515_184354-Copy.jpg
Review volgt nog :9

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-09 11:23

Metalfreak

Hoije woh!

Regelmatig dat de sessie al 4 minuten bezig is voor ik eindelijk eens in de pits terecht ben.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

back2basic schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:04:

1 van de monitors staat nog op een tabletop (moet ff langere schroefjes halen voor deze../ 3 nieuwe 24" schermen 120Hz zijn al onderweg ;))

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
me like :9 op welk budget mag ik hiervoor tellen ? kwestie van mijn wederhelft al een beetje te beginnen warm maken >:) kwestie ik iets moois vraag op mijn 10de huwelijksverjaardag volgende week (als dan de romantiek maar niet over is :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
geen goesting nog gehad of is cable managment brak bij die REVO 8)7
Had eigenlijk verwacht dat je alles mooi kon wegwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalfreak schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:36:
[...]

Regelmatig dat de sessie al 4 minuten bezig is voor ik eindelijk eens in de pits terecht ben.
4 min 8)7 ... 1min ok,en sinds gisteren terug rond de halve minuut ongeveer volgens mij een nog iets ouder machiene ? had dat vroeger ook op mijn oude hardware maar 4 min ... denk dat ik daar maar max aan 2-3 min kwam, nouja dan moeten de andere niet klagen van 1min het kan dus erger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:36:
[...]

me like :9 op welk budget mag ik hiervoor tellen ? kwestie van mijn wederhelft al een beetje te beginnen warm maken >:) kwestie ik iets moois vraag op mijn 10de huwelijksverjaardag volgende week (als dan de romantiek maar niet over is :/ )
Leg er maar 1000€ voor aan de kant ;) (dit is de bundle uitvoering met alles erop/zonder fratsen met 1 monitor stand zit op 650 volgens mij :) )
Verzendkosten voor de revolution zijn 85 € :'(
geen goesting nog gehad of is cable managment brak bij die REVO
Had eigenlijk verwacht dat je alles mooi kon wegwerken
De enige plek waar aan cable managment gedacht is is waar het stuur op zit gemonteerd daar kun je de kabels mooi door de buis laten lopen.
Dit viel mij ook enigszins tegen maar ik ga volgende week een met een paar tyraps/velcrow aan de slag om de kabels mooi langs de binnenkant van het frame weg te werken ...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zojuist gewonnen met de Corvette op Okayama *O*

Beetje een in-het-land-der-blinden-is-eenoog-koning overwinning, maar toch. Was 2 seconden sneller met die auto dan de nummer 2, en ik ben al niet de snelste :+ Niettemin, overwinning is overwinning en ik heb hem toch maar mooi op de weg kunnen houden. Geem gemakkelijke opgave met die auto op Okayama.

Ik kan helaas niet linken naar het resultaatvenster, daar staat sinds kort geen URL meer in, kent iemand dat probleem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Arfman schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:05:
Zojuist gewonnen met de Corvette op Okayama *O*

Beetje een in-het-land-der-blinden-is-eenoog-koning overwinning, maar toch. Was 2 seconden sneller met die auto dan de nummer 2, en ik ben al niet de snelste :+ Niettemin, overwinning is overwinning en ik heb hem toch maar mooi op de weg kunnen houden. Geem gemakkelijke opgave met die auto op Okayama.

Ik kan helaas niet linken naar het resultaatvenster, daar staat sinds kort geen URL meer in, kent iemand dat probleem :?
ik was de 2de man :P haha helaas ben ik in lap 12 bij het aanremmen van een bocht door corvette#3 aangereden. Deze wachtte netjes tot ik weer op de baan was, wonder was dat ik nagenoeg geen schade had. Dus ging verder in pos.2.. heel de race zo wel gehouden. Alleen nog een keer een x4 gehad met een FGT die mij voor wilde laten gaan bij het uitgaan van een bocht.. maar ik wil hem dus inhalen bij het uitgaan van de bocht, binnen in!, maar hij kwam ook volle bak naar binnen, dus dat ging niet helmaal goed :(.. En verder 3x een klein offtrackje gehad.

Des al niet te min waren de eerste 12 laps erg spannend., Toen reden Arfman, ik en een 3e corvette in een treintje van 4/5 sec. Daarna was de pret over.. :( Blijft lastig inhalen, er blijft onduidelijkheid wie er nou plaats maakt, en wie niet.. elke keer heb ik dat probleem.. ene keer gaan ze vol naar de andere kant van de baan, andere x rijden ze je baan af.
http://members.iracing.co...nid=8221279&custid=114476

[ Voor 4% gewijzigd door Nickrsd op 17-05-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Hoe zijn die races in de GT classe? Ik lees er mixed verhalen over en wil er eigenlijk in rijden.

Als ik het een beetle goed begepen heb is het het veiligst om in een MP4 te rijden, want daar rijdt 80% in, de andere 15% is Vette en 5 % FGT.

De 20% wordt vaak door de 80% eraf gereden.... klopt dit ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Net mijn PC ge-upgrade naar een i5. (Ik kom van een C2D E7300)
Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:23

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

gaan er hier nog mensen naar de 24h van de nurburgring dit weekend? ik ben er 18-20 may

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

backupdevice schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:37:
Hoe zijn die races in de GT classe? Ik lees er mixed verhalen over en wil er eigenlijk in rijden.

Als ik het een beetle goed begepen heb is het het veiligst om in een MP4 te rijden, want daar rijdt 80% in, de andere 15% is Vette en 5 % FGT.

De 20% wordt vaak door de 80% eraf gereden.... klopt dit ongeveer?
ik waag mij niet meer aan die combinatie in de gt challenge ... eenmaal tof gereden op daytona maar nadien drama meegemaakt en ben dan maar op grand-am oversgeschakeld wat eigenlijk met de mclaren een heel mooie serie is (ook met de DP naturlijk) :) dus ik zou kiezen voor de mclaren in grand-am :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:15

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke schermen heb je besteld als ik vragen mag?
Pagina: 1 ... 55 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.