iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.720 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Flamax schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:27:
[...]

Sure, ben benieuwd

EDIT:

Werk jij met Nvidia Surround ?
Vind dit beetje gekropt werken aangezien in windows dat totaal niet handig werkt.
Als je dan iets fullscreen doet wordt het 3 monitors wide etc.
Nee maar dat werkt met Eyefinity ook zo, dus heb ik profielen waar ik tussen switch, kan vast met nvideasurround ook wel.

Ik zal kijken wat ik kan doen vanavond voor de practice begint. (ivm met die foto)

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:34

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Flamax schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:27:
.....Als je dan iets fullscreen doet wordt het 3 monitors wide etc.
Fullscreen is zoooooo 14" ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Helemaal mee eens, wat is er nu fullscreen waardig?

Met de uitvinding van multitasking is full screen zonde van je schermruimte. :+

Ik vind ook eyefinity ook op de desktop super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Die discussie is op teamspeak al tot in den treure gevoerd, en ik blijf me er tegen verzetten. Fullscreen heeft absoluut z'n waarde. Misschien niet voor browsen, maar d'r zijn genoeg dingen die ik absoluut niet windowed op een pc zou willen doen. Eyefinity dus ook zeker uit voor mij als ik niet aan het gamen ben :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09-2024

Roderic

iRacer

Jubby schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:10:
Helemaal mee eens, wat is er nu fullscreen waardig?

Met de uitvinding van multitasking is full screen zonde van je schermruimte.

Ik vind ook eyefinity ook op de desktop super.
Ik heb 2x 24" (1920x1200) en ik doe vrijwel alles in fullscreen. Ook browsen.
Multitasken gaat gewoon prima doormiddel van het ene programma op het ene scherm en het andere programma op het andere.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Ja ik zeg ook niet dat het niet kan, het is alleen nutteloos, geen enkele webpagina is 1920 breed.
Je krijgt gratis lege ruimte erbij waar je niets aan hebt. Nou ja, ieder zijn keuze.

Ik probeer zelf de ruimte zo goed mogelijk te gebruiken ipv de ruimte op te vullen met nutteloze pixels.

Alleen in het geval van bv photoshop of iets autocad achtigs zou ik overgaan tot schermvullend.

Bijvoorbeeld: de Iracing site is zonder de reclamepanels 1024 breed, het GOT forum is maar 800 breed

Past makkelijk samen op 1 scherm van 1920 :9

[ Voor 15% gewijzigd door Jubby op 13-05-2013 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18

lol mijn high SOF race van gisteren :( achja race incident

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Jubby schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:01:
Ja ik zeg ook niet dat het niet kan, het is alleen nutteloos, geen enkele webpagina is 1920 breed.
Je krijgt gratis lege ruimte erbij waar je niets aan hebt. Nou ja, ieder zijn keuze.

Ik probeer zelf de ruimte zo goed mogelijk te gebruiken ipv de ruimte op te vullen met nutteloze pixels.

Alleen in het geval van bv photoshop of iets autocad achtigs zou ik overgaan tot schermvullend.
Maar als je een webpagina niet full screen doet maar ergens links of rechts op je scherm gooit zit je wel straks met een nek hernia omdat je steeds schuin moet kijken ;) Dat heb ik wel geleerd na een maandje of 2 bijna non-stop aan m'n thesis typen waar de tekst links uitgelijnd was en rechts dus loze ruimte was.

Alles waar ik langere tijd mee bezig ben (lees: niet even openen, gebruiken en weer sluiten) doe ik full screen en stel ik zo in dat het belangrijkste gecentreerd staat. Soms met webpagina's kost dat links en rechts wat loze ruimte, klopt, maar in de meeste programma's moet ik genoeg informatie kwijt die ik prima links en rechts kan doen.

Ik werk dan ook maar met 2 schermen, een programma op de monitor recht voor me full screen en een ander programma rechts van me waar ik af en toe naar kan kijken, werkt voor mij het beste. Ik zou dan ook niet weten hoe ik ooit (ja, ooit komt dat er :+) met 3 schermen moet gaan werken met eyefinity, denk dat ik dat ook uit zou zetten tijdens desktop werk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:22
Met 3x 1920x1200 gebruik ik niet alles fullscreen, maar het meeste wel.
Bovendien heb ik ook m'n TV nog als 4e monitor aangesloten voor het kijken van series / films etc en dat werkt sowieso niet als je eyefinity gebruikt (geloof ik tenminste).

Daarnaast vind ik half maximaliseren (win + links / rechts) ook handig en dat werkt dus niet meer fatsoenlijk met Eyefinity ingeschakeld. Dat valt verder nog wel weer enigzins op te vangen door Hydravision of een andere thirdparty oplossing te gebruiken, maar dat werkt toch minder prettig dan die standaard windows functionaliteit vind ik.

Dus switch ik gewoon tussen twee Catalyst profielen, iracing spectaten doe ik dan ook lekker op 1 scherm in windowed mode.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:47

Niellie41

[object Object]

Vanaf morgen is Charlotte aan de beurt in de NASCAR Class C serie.
We hebben met een groepje al een paar mooie race en kwalificatie setups kunnen fabriceren.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3190759.page

Ik verwacht wel een paar mooie resultaten vanuit de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:41

Hoogie2004

Whohooooo

Ik zie net dat de Dallara vandaag op Summit Point is, inhalen wordt dan echt een hel...

Ben wel benieuwd, want enkele delen zijn waarschijnlijk aan de hobbelige kant daar :P

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hoogie2004 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:27:
Ik zie net dat de Dallara vandaag op Summit Point is, inhalen wordt dan echt een hel...

Ben wel benieuwd, want enkele delen zijn waarschijnlijk aan de hobbelige kant daar :P
'Erger' dan met de V8 kan niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Because of demand, often from real-world drivers for testing, one of the things we are talking about doing is creating a new section or brand in the track section of web site area called "tech tracks".

In this section we would have driveable point cloud versions of tracks that members could buy for say $5 bucks (price to be determined). Then, if and when we release a fully finished version of track we would take away tech version of track and issue a $5 credit or whatever it sold for to whoever bought it they could use the credit to put towards finished version of track. (If they wanted or could use credit for something else)

We would not use tech tracks for any official racing FYI. The only tracks we would release as tech tracks are tracks that are scanned and production work done to make them "driveable" yet they are not on an immediate list to get finished. We absolutely would not make a track we are working on and plan to finish in near term a tech track for example like a Montreal, Kansas, California or Bathurst. Also some contracts will not allow us to release tracks unless finished.

Examples of possible tech tracks would be Long Beach, Moroso, Willow Springs, NJ, Miller, etc.
Again not to say that we are not going to build these tracks, just for one reason or another not in immediate plans and again the above are just examples as we have these tracks in close to driveable states.

On a side note, we do hope and at this point planning to work heavily on Long Beach next year but like everything, that is subject to change.

We might start with Long Beach as first Tech Track in next build. If you have no interest in this, just ignore it as not impacting anything else and like I said for various reasons, some members have interest in testing on these tracks and things like that. Maybe privately would even want to race on or something.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3191325.page

Interessant.
Je zou dan op circuits kunnen rijden voordat ze af zijn en wanneer het circuit af is, krijg je het geld 'terug' in de vorm van credits.
Die kan je dan weer gebruiken het circuit te kopen wanneer die af is.

edit:
Op deze manier willen ze gaan kijken welke banen prioriteit moeten krijgen
quote: Richard A Goodwin
I like the idea. Would this help development in any way or just to appease the masses that say "where is long beach?"
Antwoord:
quote: Tony Gardner
Not really going to make us go much faster but if we saw that 10,000 people bought Willow Springs for example tech track, it might get it moved up the list to make fully finished.

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 13-05-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik vind dat een goede ontwikkeling. Zeker als ze dat combineren met wat data-mining over game-engine performance en andere zaken omtrent zo'n track.

De meeste tracks worden met een reden niet gereleased (zoals long beach, performance), misschien dat ze er zo sneller / beter achter kunnen komen wat er mis is, of beter dingen kunnen optimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 22:36

Fuelke

Forza Ferrari

Mijn laatste GoT-race met oude hardware. Volgende maandag ben ik er niet bij wegens nog op hotel na de 24H Nurburgring 8)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:46:
Ik vind dat een goede ontwikkeling. Zeker als ze dat combineren met wat data-mining over game-engine performance en andere zaken omtrent zo'n track.

De meeste tracks worden met een reden niet gereleased (zoals long beach, performance), misschien dat ze er zo sneller / beter achter kunnen komen wat er mis is, of beter dingen kunnen optimaliseren.
Long beach heeft niks met performance te maken, alle track objects zijn zo "onbelangrijker" dat die toch een lage polygon count krijgen en slechte textures, dat moest geen probleem zijn is op het forum gezegd. Het probleem is dat het gewoon enorm veel van die objecten zijn die allemaal gemodelleerd moeten worden en textures voor gemaakt moeten worden. Het kost ze te veel tijd (tijd die ze dan niet meer aan andere tracks kunnen besteden) om al die dingen uberhaupt te maken. En na het zien van een stukje van de long beach race laatst en er op gelet te hebben snap ik dat volledig - godsamme wat zijn dat veel gebouwen en bomen en zooi er omheen! Echt niet te doen gewoon.

Vind het wel een leuk idee om tech tracks te laten maken. Zolang er wel maar wat 'fictieve' objecten omheen staan ook al zijn het gewoon wat bomen of muurtjes of generic gebouwen die er niet horen, zodat we niet over de hele track uitkijken en zo de "skybox" inkijken door de grond heen ofzo. Dat ziet er echt totaal niet uit, dat moeten ze niet doen. Maar als het er gewoon uitziet als een test versie - prima. Ook goed om alvast wat data te krijgen inderdaad over performance maar ook over landmines en gaten in de track mesh etc...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
back2basic schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:43:
mmm Vanavond voor 't eerst in de Dalara ragguhh een kijken hoe dat bevalt in me nieuwe rig :)
Tot nu toe niks anders dan lof over de Obutto.. ding is echt steviger dan ik gedacht had....
schermpjes mooi dichtbij (zit nu ong. 50 cm tot het scherm en 't scherm hangt half over het stuurtje heen.)

Gister na een week oefenen voor t eerst weer een race gereden in de srf en meteen bats 5de geworden .... terwijl ik normaal ergens achteraan eindigde.
Niet dat ik nu opeens zo goed ben geworden maar 't zit gewoon een stuk relaxer en voel toch de auto nog net iets beter aan ...
Foto's? ;)

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Morgen gaan we met de nieuwe Toyota Prius rijden :)

Engine sound doet het niet in chase cam 8)7

Nevermind - in het filmpje doetie het wel :S

[ Voor 39% gewijzigd door NickThissen op 13-05-2013 20:51 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Zal morgen even een paar foto's maken 8)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Wat een fuckup van mij :X

Ik dacht op tijd weg te kunnen komen in dat gaatje van ong. 5 seconden, maar toen de auto niet wilde draaien / spinnen kreeg ik hem niet meer op tijd stil :( Welgemeend excuus aan in ieder geval Joep, weet niet of ik daar nog meer mensen dupeerde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik had overstuur vanuit T1. Schoot zo het teleport-naar-pit-gebied in en meteen towing van 2 minuten (vanaf p2 :(). Toen had ik niet meer zo'n zin erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
balen miste mijn rempunt een klein beetje in t1 tikte net iemand aan voor mij waardoor hij en ik spinde.
sorry voor die rijder. daarna 3 rondes door gereden maar had schade aan de voorvleugel dus enorm veel onderstuur. gepit maar stond toen al 1 ronde achter dus alweer een ritire. :(

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Leuke finish gehad met Jos en Joe! Joe had geen benzine meer op de streep.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/Indy-Summit.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/Indy-Summit-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Toch wel leuke race gehad net, was een beetje verbaasd dat ik Paul nog bij kon houden

Auto wel erg panish met weinig fuel en daarna met nieuwe banden, verloor de auto ook in de hairpin na de refuel en nieuwe banden, door het gezwiep daardoor.
Ookal leek hij onbeschadigd na de vangrail een klein tikje te hebben gegeven, dat bleek niet helemaal waar aangezien het gezwiep ineens wegwas, beetje maffe schade auto leek ineens op de weg te staan.
Mede daardoor ook in de verleiding gekomen een paar ronden later om een inhaal poging te maken die gewoon niet kon.

Einde race en mijn excuses voor wie ik geraakt heb.

Maar voor de pitstop wel heel erg en ook erg clean genoten, van de race, leuke battles gehad.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Goeie race van mijn kant, Kevin kon ik bijhouden, toen hij een foutje maakte moest ik nog uitkijken voor Christiaan, en toen hij ook uitviel werd het gat tot Koen groter. Moest wel blijven pushen om hem niet in te laten lopen (2 rondjes rustig aan en hij was 3 seconden ingelopen) dus bleef wel spannend. Na de pitstops kwam Paul nog ineens snel dichtbij, ik had ook geen nieuwe banden want ik wist niet dat die gratis waren :+ maar dat zal niet veel gescheeld hebben. Uiteindelijk op 4 seconden ofzo kunnen houden gelukkig, en met 0 incs de winst gepakt :)
Ik vond het een leuke combo en hoewel inhalen lastig was vond ik het wel prima te doen, beetje achter iemand blijven hangen is vaak al genoeg om hem tot een foutje te dwingen hier, was dus niet onmogelijk om te racen ofzo.

Morgen gaan we weer iets speciaals doen: de Impala B auto en de Chevrolet Silverado samen op Road America. Weer 45 min race met pit stop voor beide auto's. We doen de auto's beiden in dezelfde klasse, dat wil zeggen je vecht gewoon tegen iedereen maakt niet uit welke auto. Weight balance lijkt niet nodig te zijn omdat ze nagenoeg dezelfde tijden rijden. Maar dat is natuurlijk lastig om exact te checken, dus mocht het voorkomen dat jou auto net wat langzamer blijkt te zijn dan alvast excuses ;) Maar ik denk dat er geen verschil in zit qua rondetijden. Het zijn wel andere auto's, andere rempunten etc, let daar dus op.

Verder vragen we om eventjes te kijken wie er al in welke auto gejoined zijn (door boven het helmpje te hoveren kun je zien wie in welke auto zit), mocht er een auto te weinig bezet zijn zouden we het op prijs stellen als je die auto kon pakken om het veld zo veel mogelijk 50/50 te houden :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat kan je wel stellen. Je schrijft je auto af in de bandenstapel. Staat stil en op het moment dat ik en Derx er aan komen ga je rijden.
Hoogie2004 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 21:42:
....Welgemeend excuus aan in ieder geval Joep.....
Accepted.
Ik had uiteindelijk een heerlijke race setup.
Startte vanaf plek 13.
Een zeer spannend momentje in L1 met BM die het probeerde, maar dat liep goed af. En een paar rondjes later een narrow escape met Derx die zijn auto in T1 bijna verloor.
En tja toen de jacht geopend Enchion die ongeveer dezelfde rondetijden reed met Derx achter me aan.
In rondje 8 werd ik keurig door mijn spotter gewaarschuwd dat er een auto aan de linker kant stilstond en dus nam ik in T5 een ruime exit. Maar helaas was dat toch einde race. :?
Nick feli met de win en RedBaron en Jubby met plek 2 en 3.
Morgen ben ik er niet bij. Dus we zien elkaar binnenkort wel weer. Ik hoop weer eens een race uit te kunnen rijden, dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Net wat rondjes gereden met Deni :)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/RL-FF2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/RL-FF.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:06:
[...]

Dat kan je wel stellen. Je schrijft je auto af in de bandenstapel. Staat stil en op het moment dat ik en Derx er aan komen ga je rijden.

[...]

Accepted.
Ik had uiteindelijk een heerlijke race setup.
Startte vanaf plek 13.
Een zeer spannend momentje in L1 met BM die het probeerde, maar dat liep goed af. En een paar rondjes later een narrow escape met Derx die zijn auto in T1 bijna verloor.
En tja toen de jacht geopend Enchion die ongeveer dezelfde rondetijden reed met Derx achter me aan.
In rondje 8 werd ik keurig door mijn spotter gewaarschuwd dat er een auto aan de linker kant stilstond en dus nam ik in T5 een ruime exit. Maar helaas was dat toch einde race. :?
Nick feli met de win en RedBaron en Jubby met plek 2 en 3.
Morgen ben ik er niet bij. Dus we zien elkaar binnenkort wel weer. Ik hoop weer eens een race uit te kunnen rijden, dan :P
Ik heb de bandenstapel daar nooit geraakt, ik stond gewoon in het gras, niet dat dat een excuus is ofzo. Er was gewoon niet genoeg tijd om te draaien vanui het gras, te weinig grip. Mij setup was achteraf ook veel te tricky voor zo'n lange race, en toen kwam ik er in de race ook nog achter dat ie af en toe de grond raakte.

Het is nooit mijn bedoeling om iemands race te eindigen, maar op de een of andere manier liggen de toernooi races mij niet zo qua mazzel... Komt me daar gewoon te vaak voor dat ik op een vage manier eraf vlieg. Voor mijn gevoel rijdt ik niet anders als normaal, maar de resultaten spreken dat tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Sinds een hele lang tijd geleden weer eens op de road gewonnen, met de McLaren op Indianapolis :)
http://members.iracing.co...onid=8193716&custid=43357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
NickThissen schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:43:
Na de pitstops kwam Paul nog ineens snel dichtbij, ik had ook geen nieuwe banden want ik wist niet dat die gratis waren :+ maar dat zal niet veel gescheeld hebben. Uiteindelijk op 4 seconden ofzo kunnen houden gelukkig, en met 0 incs de winst gepakt :)
Tja met de nieuwe banden ging het wel lekker, maar het kwam ook vooral doordat ik de baan met dit hok wat beter door had en wat constante snelle tijden ging rijden zonder iemand voor m'n neus.
Joe kwam nog wel voor me de pits uit, maar hij had geen banden gewisseld en ging ook een beetje wijd in T1 waardoor ik er direct langs kon.

Banden waren overigens niet helemaal gratis, maar het kostte maar zo'n 2 seconden (klik voor groot)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/R43miIr.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Toch wel wat leuke informatie in die thread over tech tracks:

[...]
Not really going to make us go much faster but if we saw that 10,000 people bought Willow Springs for example tech track, it might get it moved up the list to make fully finished.
Goeie manier om te kijken welke track populair is.

[...]
Yes you would be able to race full fields on tech tracks in hosted, leagues, etc if you wanted.
Gewoon racen dus alleen niet official.

[...]
New Jersey Motorsports Park. USA Signed and scanned and some production work done quite a long time ago
New Jersey is dat die nieuwe F1 baan? USA?? COTA of wat bedoelt hij nou?

[...]
FYI, we have purposefully gotten away from announcing every new car or track license.
Wie weet dus wat er nog aan gaat komen :)

[...]
No will not be part of club. Good question however.
Dus je hoeft ze niet te kopen om 100% club member te blijven.

[...]
Sort of makes sense Richard but if really think about it we scanned 5 tracks when we went to Japan for example so you would want 5 Japanese tracks in a row. Might not be good for business but might have 1,000 Japanese members by now! Ha Ha.

We instead base priority on a number of things versus a strict scanning/licensing order.
Okayama, Motegi, Suzuka, Tsukuba (nog niet gereleased) en ... nummer 5?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

New Jersey is niet die 'F1 baan' in de stad. (Die race gaat nooit komen trouwens, maar dat terzijde)
COTA ligt in Texas ;)
Hij bedoelt deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.trophycupracing.com/wp-content/uploads/trackmap-Thunderbolt-1024x479.jpg
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YX8ZLummcqg]

Grand-AM rijdt o.a. daar.

[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 13-05-2013 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
NickThissen schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:37:

[...]

New Jersey is dat die nieuwe F1 baan? USA?? COTA of wat bedoelt hij nou?
New Jersey Motorsports Park is een baan die het zegt in de staat New Jersey ligt, en de baan waar de F1 oprijdt ligt in Texas ;)
Verder is New Jersey Motorsports Park volgens mij wel een gaaf baantje vroeger reden ze daar met de Champcars rond meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

En Japanse baan nr 5. Ik denk Fuji.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Niellie41 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:48:
Ik zou zeggen kies er één uit :p Wikipedia: List of motor racing tracks

[ Voor 24% gewijzigd door FabiandJ op 13-05-2013 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik weet dat F1 nu op COTA rijdt :p Maar de manier waarop hij het zegt las ik als "NJMS en USA" waarbij ik bij USA dacht aan COTA (weet eigenlijk niet waarom). Ze zitten al heeeeel lang te proberen COTA te krijgen dus lijkt me niet zo vreemd als we die nog wel krijgen.

Ik bedoelde de F1 baan die gepland was voor New Jersey maar lees nu dat dat dus niet door ging idd. Kon nog steeds dat die gescand is uiteraard, tenzij hij nooit echt opgebouwd is geweest.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:00

derx666

mecker ende blaet

Moelijke race gehad. Heb altijd al moeite met de indy, en Summit Point vind ik ook niet zo'n geweldige baan. Beetje MickyMouse, mja...
Kreeg er tijdens de quali nog een redelijke ronde uitgeperst waardoor ik op P10 startte.
Ik kon RedBaron redelijk bijhouden in de eerste 2 rondes (omdat hij opgehouden werd denk ik), terwijl Enchion vlak achter me zat. Hij kreeg in L3 een run op het rechte stuk naar T1, en omdat ik zo vroeg geen risico wilde lopen remde ik net iets eerder waardoor we beide zonder problemen verder konden. Enchion was toch sneller op dat moment, en zo konden we allebei door zonder de aansluiting te verliezen. Niet heel veel later maakte ik ergens een foutje waardoor Joep me ook nog voorbij kwam. Daar kon ik gelukkig ook goed aanhaken, en zo bleven we een aantal rondes lekker close racen. Jammer genoeg ging het daarna voor Joep mis net na de hairpin waar Hoogie gespind was. Deze wilde net z'n auto draaien, maar had daar net teveel ruimte voor nodig, en hij tikje Joep net aan, die daarop de muur in ging. Meteen daarna had ik Niel vlak achter mn versnellingsbak hangen, en ook al was hij wat sneller, ik kon hem toch achter me houden. Tot vlak voor de pitstops Davy in de laatste bocht heel vreemd aan de kant ging/uit de bocht vloog. Ik schrok hiervan, en moest liften, waardoor Niel een makkelijke run richting T1 had waar ik me niet meer tegen kon verdedigen. Vlak daarna de pitstop wat ook nog op meerdere punten mis ging. Eerst ging ik bijna rechtdoor bij de pit entry, waarbij ik nog een 0x opliep doordat ik net de banden aantikte. Daarna schoot ik net te ver door bij mn pit stall, dus in de achteruit. En bij het uitrijden van de pitstraat gooide ik de limiter er vanaf, en ging heel enthousiast op het gas in de 1, waardoor ik bijna rechtsaf de banden in ging. Ik kon hem net houden door de 2fmsh, maar het kostte gigantisch veel tijd. Hierdoor de aansluiting naar het groepje Jubby, Niel en Koen kwijt. Op het einde maakte Koen nog een fout waardoor ik nog dichtbij kwam, maar hij was net te snel dus finishte ik vlak achter hem op P7. Erg lastige race waarin ik teveel foutjes heb gemaakt om een hogere plek te verdienen. Uiteindelijk wel tevreden met P7 met deze combo. Op naar volgende week met de FGT op Laguna... pff :)

replay race: https://dl.dropboxusercon...ng/gotrace%203%2013s2.zip

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 15:51
Mijn race verliep niet vlekkeloos. Het begin van de race ging vrij goed. Tot ik op het schitterende idee kwam om m'n fuel voor de pitstop wat bij te regelen... Vlak voor de hairpin... Kleine schuiver maar toch wat mensen moeten doorlaten om zonder risico voor anderen terug de baan op te gaan.

Dan bij de pitstop nog te hard erin en 16 seconden penalty. Hierna achter Jubby en Niel de baan op maar geraakte niet voorbij Niel. Tijdje later aan de hairpin moest ik wat naar rechts uitwijken om Niel geen zetje te geven en het gras in en de bandenmuur geraakt. Schade viel nog mee maar geen positie meer kunnen goedmaken.

Niet echt een goed resultaat...

Moet wel eens werk maken van koeling in m'n raceruimte want het was er niet uit te houden. :/ dat beloofd al voor de zomer.

Die test tracks zou wel leuk zijn!

En voor Japan nr 5 hoop ik op Sportsland SUGO :)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:48:
Ik hoop dat het Fuji is, vind ik wel een gave baan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Race was gister na 2 rondjes voor mij wel over eigenlijk. Had in P en Q de snelheid er niet heel goed inzitten, maar kon net na de start aanhaken bij Joep. 1 poging gewaagd, maar besloten die niet door te zetten. In ronde 2 in T1 werd ik behoorlijk hard van achter geraakt door Thijmen die zich daar volgens mij óf enorm verkeek, óf enorm verrremde. Nahja, shit happens, en hij zal het vast niet expres gedaan hebben :p Wel een 4x, m'n auto achterstevoren, en hele veld voorbij moeten laten gaan. Auto was nog rijdbaar daarna, maar sturen ging niet ideaal meer, en denk dat ik zo'n 7/8 tiende aan rondetijd kwijt was. Nog wel achter wat groepjes aan kunnen rijden, maar echt racen ging niet meer. Na de stops nog wel wat kunnen pushen, maar positieverbetering zat er niet meer in.

Geinige combo wel. Indycar is sowieso een leuke auto, maar wel 1 waar ik altijd weer een behoorlijke tijd aan moet wennen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 14-05-2013 08:20 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:37

backupdevice

No Risk , Full Push

Heren,

IS het aan te raden om je firmware van je GT3 up te daten naar de nieuwste versie? Ik probeer een changelog te vinden maar die kom ik niet tegen en op Iracing forum zegt de ene wel en de andere niet doen. Zijn er mensen met een GT3 die de upgrade wel hebben gedaan en hun ervaringen willen delen?

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Ik twijfel ook nog om de update te doen.
Maar na de race van gisteravond moet ik het misschien maar proberen.

Toen ik een gedongen pitstop moest maken na een tikje van achter, had ik bij het uitrijden van de pits geen FFB meer. :(

Ik heb begrepen dat er meer mensen last van hadden, dus ik heb het vermoeden dat het aan de build van IRacing ligt en niet aan mijn stuur.

Misschien na is het verholpen na de update van de gt3

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
is het een fijn pakket de gt3 en de csr elite pedals?
ben aan het denken om ze ook aan te schaffen?

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11-2023
Mochten er nog mensen zijn die opzoek zijn naar een extra monitor:

V&A aangeboden: Samsung Syncmaster 226BW Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 12:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

FransJansen schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:57:
Ik twijfel ook nog om de update te doen.
Maar na de race van gisteravond moet ik het misschien maar proberen.

Toen ik een gedongen pitstop moest maken na een tikje van achter, had ik bij het uitrijden van de pits geen FFB meer. :(

Ik heb begrepen dat er meer mensen last van hadden, dus ik heb het vermoeden dat het aan de build van IRacing ligt en niet aan mijn stuur.

Misschien na is het verholpen na de update van de gt3
Ik heb dit ook gehad bleek bij mij te gaan om een defecte USB kabel. Die verloor soms even de verbinding waardoor het stuur zich in iracing reset en je geen ffb meer hebt. Nieuw USB kabeltje en hij Dee het weer perfect.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat kan de oplossing zijn, maar in dit geval neig ik ook naar een probleem met iRacing. Teveel meldingen op het forum om toeval te kunnen zijn :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

thijmennabuurs schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:00:
is het een fijn pakket de gt3 en de csr elite pedals?
ben aan het denken om ze ook aan te schaffen?
Ik heb deze set ongeveer 4 weken en nog geen moment spijt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
Met mijn GT2 heb ik ook problemen gehad dat de FFB niet goed werkte en dat mijn stuur trilde.
Heb er een nieuwe firmware op gezet en alle problemen verholpen.

Dus mocht je problemen hebben met je stuur en nog niet op de laatste firmware zijn raad ik aan het zeker te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
BM schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:43:
Dat kan de oplossing zijn, maar in dit geval neig ik ook naar een probleem met iRacing. Teveel meldingen op het forum om toeval te kunnen zijn :)
Het is al lang en breed toegegeven dat er een aanpassing is gedaan in de FFB.
Maar het duurt ondertussen al 2 weken en die update is er nog niet geloof ik.
David Tucker schreef:
No, I don't know what triggers it. We only made one change to the FFB code and that was to not constantly try to restart the FFB effects if they are already running. In theory you should only start the effect once and be fine from then on out. But apparently some wheels go to sleep and forget what they were doing.

I suppose it could be a USB power issue, maybe your computer is sleeping the bus. Or it could be any number of other problems. But I will go back to the old code and not worry about the waist.

....

I' don't know the schedule but it should be out in the next maintenance build.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3188309.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 09:42

Arfman

Drome!

backupdevice schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:47:
Heren,

IS het aan te raden om je firmware van je GT3 up te daten naar de nieuwste versie? Ik probeer een changelog te vinden maar die kom ik niet tegen en op Iracing forum zegt de ene wel en de andere niet doen. Zijn er mensen met een GT3 die de upgrade wel hebben gedaan en hun ervaringen willen delen?
Ja, ik heb dat een tijdje terug gedaan, samen met een driverupdate. FFB voelde ineens beter aan en bijkomend voordeel was dat de uitlijning weer goed was, eerst stond het stuur iets naar links. Zeker een vooruitgang in mijn geval.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Thx, ik heb net even een update gedaan en het voelt idd weer een stukkie beterder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Heel misschien ben ik er vanavond bij (wel op het laatste moment). Zo ja dan rij ik met de Silverado ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Brian Simpson heeft een render van de RUF vrij gegeven
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/rufrt12r.jpg
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3191469.page

Ik zit er persoonlijk niet op te wachten. Het is geen Porsche (niet iRacing's schuld) en het is helaas een straatauto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Tot ronde 26 was mijn race wel plezierig, totdat Enchion een nogal onhandige inhaalactie ondernam. Deni en ik hadden tot dan een leuk gevecht en moesten nu op zoek naar de pits. Mijn pitstop was gepland in ronde 34 dus het was wat te vroeg.

Met wat moeite weer in mijn ritme gekomen en op jacht naar Robert W. Helaas had ik moeite met een rijder op achterstand. Op weg naar T1 ging hij eerst naar rechts (oh, hij maakt ruimte) dan weer naar links (toch niet), dan weer naar rechts (mag ik er nu wel voorbij?) en op het laatste moment weer naar links.

Ik laat me teveel afleiden in dit soort situaties en miste daardoor mijn rempunt. Een heel treintje voor moeten laten gaan waardoor mijn motivatie tot onder nul zakte en gestopt.

Ik mis de laatste tijd respect op de baan. Tijdens practice schieten mensen vanuit de pits zomaar de baan op of gaan met een hun koude banden (meer grip!) vlak achter je rijden. Tijdens het racen wordt veel te enthousiast ingehaald. Ook nu werd tijdens de start gelijk in een gat gedoken in T1 omdat ik marge inbouw. Een ronde later knalt dezelfde rijder een ander van de baan in T1.

En dan zijn er mensen op een of meerdere ronden die gewoon in de weg rijden waardoor mooie gevechten om zeep worden geholpen. Voor de goede orde, Davey deed wel zijn best om ruimte te maken. Mensen, dit kan beter! Overigens ben ik me bewust dat we allemaal fouten maken, mijzelf incluis. Maar laten we het leuk houden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Wat me gisteren wel opviel is dat er ook mensen te hard probeerden om anderen niet tot last te zijn.
Er werd door sommigen bijvoorbeeld langzaam en zelfs door het gras gereden om mensen die hen op een ronde zouden zetten maar niet te hinderen.

Zeker in dat krappe gedeelte is het ontzettend lastig in te schatten wat een auto aan het doen is als hij naast de baan over het gras hobbelt, of aan de buitenkant in zo'n hele langzame bocht afremt om mensen langs te laten.

Hoewel de bedoeling wel goed is kan je toch beter even doorrijden en een paar bochten iemand een klein beetje ophouden tot je een veilig plek vind om mensen er langs te laten.
Uiteindelijk verlies je dan beiden minder tijd en is het risico dat het mis gaat een stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
@reporter Niel : Zal wel in een aparte RUF Supercup of zoiets komen en zal 'm wel aanschaffen maar hij past niet echt in het grote plaatje.

Voor deze avond stap ik in de Silverado, want voor de Impala B heb ik geen leuke Racing Lions skin * hint * hint * ;)

Heb gisterenavond na de race nog wel m'n skin voor de Ford Fusion aangepast en op tradingpaints gezwierd.

Edit : ja lap... geen rekening gehouden met die license stripes achteraan op die bak.... loopt los over m'n reclame heen volgens mij 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Fragbeestje op 14-05-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Voor de Nationwide auto heb ik nog geen skin. Die komt wel als ik meer in ga rijden.
Vanavond kan ik er niet bij zijn :-( Ik ga vanavond basketballen.

@Koen, de licentie streep op de Ford Fusion is alleen op de spoiler. Zou niets uit moeten maken. Waar heb je dan nog reclame zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:01
Kijk best uit naar die Ruf. Keer wat anders. Denk ook niet dat ik hem veel ga gebruiken buiten wat hosted sessies om, lekker rond raggen met dat ding, beetje driften. Gewoon voor de lol.

Meer ontspanning voor tussendoor dan echt serieus rijden zeg maar. Hoef ik ook AC niet meer te kopen (voor die uitkomt in 2049).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Arfman schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:34:
[...]

Ja, ik heb dat een tijdje terug gedaan, samen met een driverupdate. FFB voelde ineens beter aan en bijkomend voordeel was dat de uitlijning weer goed was, eerst stond het stuur iets naar links. Zeker een vooruitgang in mijn geval.
Dat kan je sowieso goed zetten, dan moet je even in boekje kijken hoe je het stuur en center reset, das eigenlijk best makkelijk om te weten

Do not calibrate on the PC with the properties page.

Start the wheel
enter PC mode
press and hold RSB+LSB
press and hold the base button
while still holding all three center the wheel
once centered release the base button then the RSB and LSB buttons

Misschien heb je hier wat aan in het vervolg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkracer57
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 09:18
Iedereen die vanavond gaat race succes. En veel plezier ik heb geen van die 2 wagens. En net als iedere dinsdag avond afspraak.
Las trouwens ook dat jullie volgende week de Ford GT op laguna seca rijden. En omdat ik altijd alles lekker vroeg wil weten. (dat is mijn handicap :P) Vroeg ik me al af hoe laat zijn die races altijd op maandag avond? (en dinsdag avond als het is keer niet door gaat en ik de combi heb dat ik toch misschien mee kan doen ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hier vind je alle informatie die je nodig hebt :)
JoepW in "iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zie net dat het verkeer me niet gaat helpen om op tijd te zijn voor de race straks...... duim duim duim. Ga nu rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
wel leuke commentaar met iemand in de pits enz loool (als je dat ziet wil je wel zo'n serie in de EU :p)

YouTube: v8sonline S2 2013 Round 2 Road Atlanta Race

[ Voor 12% gewijzigd door dabelg op 14-05-2013 18:21 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bij deze even een reminder...

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/orga/poster_kart.png

We hebben pas van ongeveer 25% van de uitnodigingen een reactie gehad. Het kan natuurlijk dat je gewoon niet wil mee doen (in dat geval is niets invullen prima), maar bij deze toch even een reminder om je uiterlijk voor morgenavond in te schrijven als je mee wil doen. Morgenavond gaan we de datum prikken - mocht je daarna nog mee willen doen ben je uiteraard welkom, maar kunnen we geen rekening meer houden met jou voorkeur datum.

Heb je nog geen uitnodiging gehad (via email), stuur mij dan even een DM hier of een PM op iRacing forum met je email adres, en dan kan ik je toevoegen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 14:44

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

dabelg schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:20:
wel leuke commentaar met iemand in de pits enz loool (als je dat ziet wil je wel zo'n serie in de EU :p)

YouTube: v8sonline S2 2013 Round 2 Road Atlanta Race
wel een vette bak om te zien die ford v8. Maar ik heb hem niet, maar als ik hier die verhalen zo lees..
is het een lastige..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het is een ontzettend leuke auto! Wel lastig in het begin. Ik vind de Falcon makkelijker dan de Skip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:41:

[afbeelding]

We hebben pas van ongeveer 25% van de uitnodigingen een reactie gehad. Het kan natuurlijk dat je gewoon niet wil mee doen (in dat geval is niets invullen prima), maar bij deze toch even een reminder om je uiterlijk voor morgenavond in te schrijven als je mee wil doen. Morgenavond gaan we de datum prikken - mocht je daarna nog mee willen doen ben je uiteraard welkom, maar kunnen we geen rekening meer houden met jou voorkeur datum.

Heb je nog geen uitnodiging gehad (via email), stuur mij dan even een DM hier of een PM op iRacing forum met je email adres, en dan kan ik je toevoegen.
Ik ga wel kijken wanneer er een officiele datum is aangezien ik met tornooien (tennis) zit en ik zelf nog niet weet hoe ver ik daarvoor zal geraken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Zitten nu bijna aan inplanningsfase voor een groot project dus kan moeilijk een datum vastleggen maar zal straks al eens proberen om iets door te sturen.

En dan nu.... RAGGEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoop dat ik op tijd ben voor Q.....

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 14:44

Nickrsd

ik ben toch nog wat proberen met het maken van een eigen skin. Een beetje een army print erop een ster en bla bla bla.. Alleen he, de logo's die ik op de website van iracing selecteer bijv. de clublogo's die komen er niet meer op te staan. Hoe krijg ik dat voor elkaar..? of als je een eigen gemaakte skin gebruik vervallen de logo's die je selecteer op de iracing site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja, die vervallen dan volgens mij.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:41:

[afbeelding]

Ik ga proberen erbij te zijn, maar wacht de datum rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nieuwe video van iRacing van de Corvette

Aan het einde rijden ze nog een pion omver.
Lekker geluid btw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkracer57
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 09:18
Mooi filmpje, en leuk betekend dat ze mooi op weg zijn met de objecten die je om kan rijden :D

Edit: vergeet ik bijna te bedanken voor de info waar ik dat kan vinden. Wel zo netjes ;P dus bij deze thanks mate En gefeliciteerd met je verjaardag

[ Voor 45% gewijzigd door Darkracer57 op 15-05-2013 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Gefeliciteerd met je verjaardag Niellie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gefeliciteerd Niellie! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Proficiat Niellie! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proficiat Niel met je verjaardag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 22:00

elni

Carrot

Gefeliciteerd Niellie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:51
Gefeliciteerd Niellie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Feli Niel :)

Was een bijzondere combo gister. Niet mijn 1e keuze, maar uiteindelijk wel redelijk te rijden. Alleen zonde dat de opkomst zo bedroevend laag was :( Met 8/10 man op een baan van > 2:10 is echt veel te weinig....

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Happy B-day Niellie!!! *O*

De opkomst gisteren was wel heel laag alhoewel die combo een heel hoog fun gehalte had.

Vooraan was het meestal heel spannend. Op het einde jammer genoeg een paar kleine foutjes achter elkaar gemaakt waardoor m'n voorste bandjes blijkbaar veel te warm stonden en er plots totaal geen grip meer was met de voorwielen en het helemaal fout liep.
Direct proberen aan te pikken maar hierdoor waren de achterste banden ook moes en ging het weer mis.
Dus moest ik het even kalmer aan doen.
Een beetje tot ergernis van Paul, maar totale ergernis voor mezelf |:(

Vond het een hele leuke combo, ook in de replay is het wel grappig om die trucks tussen die impala's te zien rondtuffen.

En toch had ik het idee dat die truck een ietsie bietsie trager was. >:)

ivm de kleine opkomst .... geen flauw idee.

We moeten eens pollen waarom mensen gisteren niet meegedaan hebben vooraleer we conclusies gaan trekken denk ik. Zou zonde zijn om zulke combo's maar direct af te schrijven omdat er misschien toevallig weinig opkomst was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Feli! :)

Gelukkig nog net de race gehaald gisteren maar jammer van de lage opkomst inderdaad. We zouden het wel graag horen als er iets mis is met onze keuzes zodat we daar in het vervolg rekening mee kunnen houden. We snappen ook wel dat niet altijd iedereen tijd en zin heeft of de content heeft, maar aantal deelnemers op maandag is consistent meer dan dubbel dat op dinsdag, dat lijkt me meer dan toeval. Als Oval auto's bijv niet leuk gevonden worden dan horen we dat graag dan kunnen we kijken of we dat kunnen veranderen. Zo'n combo komt namelijk nog twee keer terug...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik was er normaal wel geweest, echter was er een etentje omdat een collega weg ging, en ik was dus simpelweg te laat thuis.

Tevens is het soms lastig om Maandag + Dinsdag beide vrij te maken, vriendin wil meestal ook nog wel wat aandacht :) Op de donderdagen kan ik nooit i.v.m. handboogtraining. Tevens komende maanden druk met huis kopen afronden en daarna verbouwen / verhuizen, dus kijk niet raar op als ik af en toe er niet bij ben :)

[ Voor 19% gewijzigd door Hoogie2004 op 15-05-2013 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb geen enkele Oval content, dus mij zul je dan sowieso niet zien :) Daarnaast is het toernooi op maandag (een dag waar op ik geen tijd heb voor iRacing) dus incentive om mee te doen op de dinsdagen is, behalve de gezelligheid, ook gewoon nihil. Zeker als ik daar nog eerst weer content voor moet kopen die ik toch niet gebruik.

Heb gisteren met de Radical op Interlagos geoefend, geweldige combinatie. Zat na een paar rondjes al goed in het ritme en iemand had een hele goede, stabiele setup gepost op het forum. Waarom die auto niet meer aandacht krijgt is beyond me.

Daarna nog met de Corvette op Okayama geoefend voor de GT Challenge. Wat een combinatie, kwam er niet mee rond, veel spins. Kijken of ik die niet gewoon over moet slaan en lekker de Proto/GT gaan rijden op Brands Hatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
Gefeliciteerd Nielllllll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Een van de redenen dat ik er niet bij ben is dat er met combi's gereden wordt die voor de mensen die al langer Iracing doen en voor de 100% content houders geen probleem zijn.. Als ik de agenda kijk en zie wanneer ik mee zou kunnen doen is dat alleen volgende week met de Ford GT op laguna. Voor de rest heb ik of de auto's of de banen niet.

Misschien een idee om de naast de gratis banen ook nog 1 a twee banen erbij doen die in veel series gebruikt worden, en de meest gangbare auto's gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fragbeestje schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:44:
Happy B-day Niellie!!! *O*

De opkomst gisteren was wel heel laag alhoewel die combo een heel hoog fun gehalte had.
Yup Combo was heel fun en ik had hem ook al eens getest ....alleen is er gisteren een STC training tussen gekomen op Motegi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:53
backupdevice schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:00:
Een van de redenen dat ik er niet bij ben is dat er met combi's gereden wordt die voor de mensen die al langer Iracing doen en voor de 100% content houders geen probleem zijn..
Dit dus ^^
Als beginner zijnde heb je nu eenmaal niet zoveel content...Ben nog altijd aan het rijden met het standaard Caddillac pack. Mss moeten zijn multiclass events een idee ? Smijt er een Caddillac, mx-5, Legend of zo tussen en kans is groot dat er meer gegadigden zullen zijn...

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Bedankt iedereen!
Paar weken geleden hadden we toch ook een goede opkomst met de Silverado op Watkins Glen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Gefeliciteerd Niel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Gister de hele avond lekker aan het oefenen geweest op BrandsHatch in de HPD wat op zich lekker ging.

Dus om 23h00 maar een race gaan rijden.Gestart vanuit 9de plek (nog geen qualificatie gereden) en binnen 2 rondjes reed ik als 5de rond.

Ging perfect tot ik in ronde 3 bij het langer recht stuk naar beneden alle power kwijt was :|

Dacht eerst dat ik een of ander probleem met mn auto had tot ik er achter kwam dat het gewoon aan mn gas pedaal lag :(
Deze reageert niet meer.

[YouTube: http://youtu.be/aBywAyuBSZg]

Ik heb al gekeken of het as met magneet goed vast zit maar dat is niet het probleem.

Heb ook connector van koppeling verplaatst naar de aansluiting van het gas pedaal (om te kijken of het niet aan het bordje ligt) maar dat werkt gewoon.

Probleem moet dus aan de sensor liggen

Heb nu Fanatec een mail gestuurd, hopelijk kunnen ze me snel helpen.

Weet iemand of het mogelijk zou zijn om de sensor van de koppeling naar het gaspedaal te verplaatsen?
Kan ik dat misschien tijdelijk doen (koppeling heb ik toch niet nodig in de HPD)

Anders moet ik tijdelijk mijn oude G27 pedalen uit de kast halen

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:49:

Heb gisteren met de Radical op Interlagos geoefend, geweldige combinatie. Zat na een paar rondjes al goed in het ritme en iemand had een hele goede, stabiele setup gepost op het forum. Waarom die auto niet meer aandacht krijgt is beyond me.
Wel ik heb hem dit weekend ook nog eens getest op road atlanta voor de fun en ik moet zeggen dat die lekker is blijven rijden ... hij is mss een beetje nerveus maar dat is nu eenmaal de aard van die wagen en mss is dat wel een rede dat die zo weinig gereden word want hij is in het begin best tricky maar eens je hem door hebt is het zo fun rijden met die wagen (idem als skip imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Ongetwijfeld hebben veel mensen toch stiekem naar Anouk gekeken, onder de 3,7 miljoen kijkers zullen heus wel een paar iRacers hebben gezeten....haha.....

Persoonlijk zou ik graag eens een race op Talladega of Daytona willen rijden met een grote groep, daar komen de Impala en/of de Silverado echt tot hun recht en is het bumpdraften en in een pack rijden ernstig gaaf!!

Misschien een idee om dit zonder iRacing cautions te doen en gewoon na een crash de gecrashte rijder een nieuwe auto te geven en het hele veld weer bij elkaar te brengen. Als iedereen dan de valkuilen kent dan kunnen we een shootout van een ronde of 15 doen!!

Maargoed, dit is al vaker geopperd en schijnbaar niet voor iedereen spannend genoeg :(

enne....Niel, gefeliciteerd!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik vind het idee van Eric leuk. En dan iedereen de zelfde setup.
Maar het heeft niet veel support helaas.
Enne.. bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Talladega of Daytona lijkt me wel leuk. De kortere ovals hebben mijn interesse verder niet zo :)
backupdevice schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:00:
Misschien een idee om de naast de gratis banen ook nog 1 a twee banen erbij doen die in veel series gebruikt worden, en de meest gangbare auto's gebruiken.
Doe een leuke suggestie en ik ben er zeker van dat men hier serieus zal overwegen. Op dit moment word er gekeken naar alternatieven voor de races met ovalwagens, dus als je wat leuks hebt, shoot :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ericjooo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:46:
Ongetwijfeld hebben veel mensen toch stiekem naar Anouk gekeken, onder de 3,7 miljoen kijkers zullen heus wel een paar iRacers hebben gezeten....haha.....

Persoonlijk zou ik graag eens een race op Talladega of Daytona willen rijden met een grote groep, daar komen de Impala en/of de Silverado echt tot hun recht en is het bumpdraften en in een pack rijden ernstig gaaf!!

Misschien een idee om dit zonder iRacing cautions te doen en gewoon na een crash de gecrashte rijder een nieuwe auto te geven en het hele veld weer bij elkaar te brengen. Als iedereen dan de valkuilen kent dan kunnen we een shootout van een ronde of 15 doen!!

Maargoed, dit is al vaker geopperd en schijnbaar niet voor iedereen spannend genoeg :(

enne....Niel, gefeliciteerd!!!
Het idee is niet verkeerd, maar die banen zijn zo groot dat het eigenlijk niet leuk is als je er met maar 20 man (en wss nog minder) op gaat racen vind ik.
Tuurlijk het is geniaal met 43 auto's ofzo, maar als je met zo weinig man bent en je even de draft verliest heb je een hele zure avond. Tuurlijk kan je wel weer resetten met ingelaste cautions ofzo, maar ik denk dat het voor sommigen best zou kunnen gebeuren dat men gelijk bij een restart al een draft verliest bijvoorbeeld.

Op een road course heb je dan nog wel ergens de kans om tijd goed te maken, maar op zo'n oval is het meteen over met de fun omdat je gewoon veel langzamer bent als je in je eentje achteraan rijd.
En ik vraag me af of zijn er mensen die hotlappen op een oval nou zo leuk vinden?

Racen op superspeedways met een kleine groep lijkt me een aardige manier om enig mogelijk oval enthousiasme meteen helemaal de nek om te draaien in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:00

derx666

mecker ende blaet

Gefeli Niel.

Ik heb het gisteravond helaas niet gered, was pas na 21:00 weer thuis, en om nou zonder training in deze combo te springen vond ik ook wat gewaagd. Dinsdags is voor mij tegenwoordig zowiezo een uitdaging. Als ik al eens tijd heb dan heb ik ook nog een vrouw die aandacht wil. 2 avonden achter elkaar racen is hier eerder uitzondering dan regel :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 12:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik was in Manchester (of op de weg terug ervan) dus was er daardoor gister niet bij. Ik zou ook geen conclusies aan binden dat er een dag wat minder zijn. Mocht het een trend worden op Dinsdag dan kunnen we altijd nog naar het schema kijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Red Baron schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:20:
[...]

Het idee is niet verkeerd, maar die banen zijn zo groot dat het eigenlijk niet leuk is als je er met maar 20 man (en wss nog minder) op gaat racen vind ik.
Tuurlijk het is geniaal met 43 auto's ofzo, maar als je met zo weinig man bent en je even de draft verliest heb je een hele zure avond. Tuurlijk kan je wel weer resetten met ingelaste cautions ofzo, maar ik denk dat het voor sommigen best zou kunnen gebeuren dat men gelijk bij een restart al een draft verliest bijvoorbeeld.

Op een road course heb je dan nog wel ergens de kans om tijd goed te maken, maar op zo'n oval is het meteen over met de fun omdat je gewoon veel langzamer bent als je in je eentje achteraan rijd.
En ik vraag me af of zijn er mensen die hotlappen op een oval nou zo leuk vinden?
Met ongeveer 15-20 man is het goed te doen hoor. Minder dan 10 kan saai worden.
Als te veel mensen draft verliezen, dan kunnen we toch gewoon even wachten.
Meestal ontstaan er 2 groepen. De 'lead pack' en een groep die naar de lead pack probeert te komen.
Als mensen alleen komen te rijden, dan is er toch iets gebeurd.
Racen op superspeedways met een kleine groep lijkt me een aardige manier om enig mogelijk oval enthousiasme meteen helemaal de nek om te draaien in ieder geval.
Ben ik niet mee eens. Blijkbaar vinden veel mensen plate racing leuker dan 'normaal' oval racen, zoals op Charlotte. Want ik zie nu al meer interesse dan normaal.

[ Voor 17% gewijzigd door Niellie41 op 15-05-2013 10:54 ]

Pagina: 1 ... 54 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.