Goeie race van mijn kant, Kevin kon ik bijhouden, toen hij een foutje maakte moest ik nog uitkijken voor Christiaan, en toen hij ook uitviel werd het gat tot Koen groter. Moest wel blijven pushen om hem niet in te laten lopen (2 rondjes rustig aan en hij was 3 seconden ingelopen) dus bleef wel spannend. Na de pitstops kwam Paul nog ineens snel dichtbij, ik had ook geen nieuwe banden want ik wist niet dat die gratis waren

maar dat zal niet veel gescheeld hebben. Uiteindelijk op 4 seconden ofzo kunnen houden gelukkig, en met 0 incs de winst gepakt

Ik vond het een leuke combo en hoewel inhalen lastig was vond ik het wel prima te doen, beetje achter iemand blijven hangen is vaak al genoeg om hem tot een foutje te dwingen hier, was dus niet onmogelijk om te racen ofzo.
Morgen gaan we weer iets speciaals doen: de Impala B auto en de Chevrolet Silverado samen op Road America. Weer 45 min race met pit stop voor beide auto's. We doen de auto's beiden in
dezelfde klasse, dat wil zeggen je vecht gewoon tegen iedereen maakt niet uit welke auto. Weight balance lijkt niet nodig te zijn omdat ze nagenoeg dezelfde tijden rijden. Maar dat is natuurlijk lastig om exact te checken, dus mocht het voorkomen dat jou auto net wat langzamer blijkt te zijn dan alvast excuses

Maar ik denk dat er geen verschil in zit qua rondetijden. Het zijn wel andere auto's, andere rempunten etc, let daar dus op.
Verder vragen we om eventjes te kijken wie er al in welke auto gejoined zijn (door boven het helmpje te hoveren kun je zien wie in welke auto zit), mocht er een auto te weinig bezet zijn zouden we het op prijs stellen als je die auto kon pakken om het veld zo veel mogelijk 50/50 te houden