iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.717 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Waar komt dat verschil vandaan dan? De inputs en hoe de auto daar op reageert draaien allemaal op je client, heeft de server niks mee te maken. De lap timing (wanneer je over SF komt) is het enige wat theoretisch een verschil kan maken omdat het door hogere ping langer duurt tot de server dat signaal krijgt. Maar ook dat kan ik me niet voorstellen, want:
- diezelfde vertraging zit op het begin van je lap dus die cancellen elkaar netjes,
- met interpolatie kun je die netjes opvangen en precies berekenen wanneer je de SF kruist*
- de tijd wordt ook op je client berekend en op de server alleen geverifieerd**

Dus ik geloof er niet in :) ik weet wel dat eventjes 2 minuten pauze heel erg kan helpen als je al lange tijd zit te proberen. Lijkt me een prima verklaring.

* hier komt die vreemde "interpolated crossing" melding vandaan als je tijd is berekend adhv interpolatie in het geval dat je even connectie kwijt was tijdens SF kruisen.

** daarom kun je ook af en toe een tijd rijden die niet door de server geregistreerd wordt. Op je client krijg je netjes je tijd maar de server is het er niet mee eens door blinken ofzo en dan telt hij niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:28

Hoogie2004

Whohooooo

Eindelijk weer eens een overwinning :)

Ok, het was in een mindere bezetting en in de Kia, maar ik heb gewonnen :)
http://members.iracing.co...onid=8174082&custid=61620

Hele race die Mikael op mijn staart gehad, hij was iets sneller maar ik heb hem achter me kunnen houden.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 10:58:
Dus ik geloof er niet in :) ik weet wel dat eventjes 2 minuten pauze heel erg kan helpen als je al lange tijd zit te proberen. Lijkt me een prima verklaring.
Ik ben het helemaal met je eens hoor, het zou niet mogen en ik kan het me ook niet voorstellen. Bij FPS shooters kan ik het verklaren, een lagere ping leidt tot snellere reacties. Maar bij iRacing mag ik toch hopen dat al dit soort dingen clientside worden gedaan, zoals je zelf ook al aangeeft.

Daarom zei ik ook: samplesize is te klein. Ik blijf het echter wel een beetje in de gaten houden, toch benieuwd of ik hier iets structureels in kan ontdekken. Ik heb wel vaker dat ik ineens een klap sneller of trager ben, maar dat kan natuurlijk ook heel goed liggen aan het feit dat ik geen geoefende "alien" ben die altijd maar toptijden kan draaien, maar ook maar een simpel mens achter een pctje ;)

Vanmiddag de wekelijkse SoF race met de Radical meepakken op Road Atlanta Short. Echt een knalfestijn op dat baantje met die auto. Dan morgen de Lotus 79 SoF race mee proberen te pakken op Oulton, mooi raceweekend :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:12

Niellie41

[object Object]

Gisteravond reed ik met Arno en Robin en had hen wat tips gegeven. Per toeval ook mijn PB verbeterd naar 1:49.800.
Ik had ze beloofd om er een video van te maken en bij deze:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GZDP9pMVdkE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:44:
Per toeval ook mijn PB verbeterd naar 1:49.800.
Zeker op een NL server :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Zojuist een Fanatec Porsche 911 GT3 RS V2 Wheel besteld :-) Samen met mijn G25 pedalen met the Perfect Pedal nog goed voor veel fun op iRacing hoop ik.

Nu nog wachten....

Afbeeldingslocatie: http://i245.photobucket.com/albums/gg44/umpire66/gt3_zpsee239c56.jpg

edit: Joep: O-)

[ Voor 72% gewijzigd door Ruud Mulders op 11-05-2013 13:04 ]

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04:48

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ruud Mulders schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:59:
Zojuist een Fanatec Porsche 911 GT3 RS V2 Wheel besteld :-)
Mag ik ff lachen ;) Je hebt het pleit thuis gewonnen :+

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Supervetgaafcoeliewoelie! Geweldige baan en interessante auto's! Ik hou 2.8 uur niet uit in mijn bureaustoel denk ik, maar ik ga zeker kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:10

backupdevice

No Risk , Full Push

Flamax schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 10:56:
Gepromoveerd
[afbeelding]

En wat nieuwe content aangeschaft
[afbeelding]
Feli, nu ik nog

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Als iemand nog een uitdagende combinatie zoekt in iRacing. Probeer de Gen6 auto eens op Darlington!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 00:22
Straks weer onboard streams van Pablo en mij.

Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen, hij zit nu op een LAN met 2000 man ofzo.
Ik moet nog zien of hij zich een beetje kan concentreren met al die herrie / aandacht om hem heen daar :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat dat heel erg lastig is. En als de organisatie niet iets met QoS doet (dus dat iRacing verkeer van hem voorrang heeft) kan hij nog wel eens flink gaan lopen blinken, lijkt me niet echt wenselijk, zeker niet bij iWCGPS. We gaan het zien, ik vind jullie filmpjes altijd leuk om te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bah, dacht leuk een GrandAm race mee te doen, spint er eentje op zichzelf in lap 1 in de hairpin, ik word aangereden van achter en kan met damage 50 minuten alleen gaan rijden :( Nog 2 man ingehaald, kwam dichtbij de derde en toen door de damage de muur in. 40 minuten voor niks gereden. Vorig seizoen was die serie prima, nu was het DRAMA, mensen overal aan het spinnen, niemand kan z'n auto op de weg houden, en ik ben seconden sneller dan iedereen zelfs met damage... Wtf is daar gebeurd??

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Klote Nick .. ik heb heel die GrandAM race niet gezien, anders had ik meegedaan. Ben maar 0.5 seconde per ronde langzamer dan jou. In alle eerlijkheid is Sebring wel een k..baan, het gaat altijd wel ergens mis in lap 1 en iedereen zit zo dicht op elkaar dat het meteen over en uit is.

De zaterdagse SIRS race in de Radical was ook een tegenvaller ... startten maar 13 man en er eindigden er maar 6 ofzo, ik als 3e .. niet echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Begin deze week wilde ik de NASCAR iRacing Series race overslaan want deze week is Darlington aan de beurt. Nu heb ik eindelijk die baan door en ik ga om 18:00 uur de race pakken. Dat wordt een heel interessante race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zo aangemeld voor de NEO Green Hell ik ben benieuwd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
NickThissen schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 15:40:
Bah, dacht leuk een GrandAm race mee te doen, spint er eentje op zichzelf in lap 1 in de hairpin, ik word aangereden van achter en kan met damage 50 minuten alleen gaan rijden :( Nog 2 man ingehaald, kwam dichtbij de derde en toen door de damage de muur in. 40 minuten voor niks gereden. Vorig seizoen was die serie prima, nu was het DRAMA, mensen overal aan het spinnen, niemand kan z'n auto op de weg houden, en ik ben seconden sneller dan iedereen zelfs met damage... Wtf is daar gebeurd??
Ik doe niet mee j/k , nee proto&gt open komt ook niet meer officieel precies, hopelijk straks om 19u30

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Eindelijk Paul!!!! 12de.... Netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nice :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, mooie race. Leuk om zo te kunnen volgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb op mijn mac gekeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik stream de race van Niel mochten jullie graag willen kijken:

http://www.twitch.tv/g4metv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
JoepW schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 17:35:
Eindelijk Paul!!!! 12de.... Netjes.
Jeuh *O* :)F

Ik was erg lucky bij de start dat ik alles kon ontwijken, wat ook meer geluk dan wijsheid was om eerlijk te zijn.
M'n teammaat Mogar kwam rechts terug stuiteren uit de muur en ik stuur naar links om hem te ontwijken waar ik op een haartje na Lorente mis, die mij net voorbij is :7

Daarna in T3 nog even moeten parkeren omdat Joni Tormala weer eens z'n bowlingbal gedrag liet zien en z'n auto in Simon Cattell torpedeerde waardoor ik dus echt stil stond tot hij weer wegreed :Z

Wat later zelf nog m'n auto bijna afgeschreven in T1 omdat ik te wijd kwam op het gras.
Toen na de stop van Max Dell'Orco nog even achter hem gezeten en bijna in z'n kofferbak geklommen omdat hij zo langzaam was omdat ie een of andere absurde omgekeerde 1 stop strategie hanteerde (kort + lang ipv andersom) en erg langzaam was toen hij net voor mijn neus terug de baan op kwam.

Daarna redelijk zonder problemen naar de finish kunnen rijden zonder druk van achteren en ook niet echt een mogelijkheid om de auto's voor me te kunnen binnenhengelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nette race Paul!

Mijn race ging goed tot ik iets na halverwege loose werd bij het uitkomen van T2. 2FSH geprobeerd, eerste instantie lukte het maar opeens ging die weer naar rechts en nam iemand mee.

Ik startte vanaf P3. Toen een paar rondjes aan de leiding gereden en toen bij een caution kreeg ik een S&G voor 'passing the pace car' op het moment dat ik de pits in ging. :F
Na mijn penalty lag ik een ronde achter. Die terug kunnen krijgen bij een andere caution en daarna weer terug gereden tot P7.
Heel close vanaf P1 tot P7, maar op een gegeven moment brak de auto achter uit en toen gebeurde wat ik als eerste beschreven heb.
:(

Ik baal er echt van want ik kon de race zeker winnen op tempo en dat op een baan als Darlington.
Respect voor de echte coureurs die daar in het echt op rijden

De race kan je hier terug zien:
http://www.twitch.tv/g4metv/b/402196070
Vanaf 44:00 wordt het heel spannend.

Flamax, bedankt voor het streamen!

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 11-05-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kleine update over iRacing @ Mac OS X.
Ik heb geen zwijgplicht of wat dan ook. Dus ik mag 'alles' met jullie delen.
Het betreft overigens een port dmv CrossOver
Alles werkt prima....... op 1 zeer belangrijk puntje na. Er is geen enkel stuur dat FFB geeft onder OSX. Dus ook mijn Fanatec niet.
Ik heb Fanatec gevraagd of ze drivers hebben tbv het testen.
Verder heb ik de F1 wedstrijd van Paul op mijn Macbook gekeken. Wel alle grafische details (redelijk) laag moeten zetten. Maar dat is ook niet zo vreemd een 'AMD Radeon HD 6750M, PCIe x8, 1024 MB'. Ik draaide wel op 1920x1200. Ook nog even zitten kijken naar een andere wedstrijd op Sebring, draadloos aan internet en via AirPlay (ook draadloos) via mijn Apple TV gestreamd naar mijn LCD TV. Werkte ook prima.
Kortom leuk om iets te kunnen kijken / volgen, maar absoluut geen echt lekker alternatief om mee te racen. Zeker niet zolang er geen FFB is in de stuurtjes.
En rijden met 1 scherm is wel ff afzien zeg :F

[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 11-05-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:00

elni

Carrot

oval is leukkkkkkk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
JoepW schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:25:
Kleine update over iRacing @ Mac OS X.
Ik heb geen zwijgplicht of wat dan ook. Dus ik mag 'alles' met jullie delen.
Alles werkt prima....... op 1 zeer belangrijk puntje na. Er is geen enkel stuur dat FFB geeft onder OSX. Dus ook mijn Fanatec niet.
Ik heb Fanatec gevraagd of ze drivers hebben tbv het testen.
Verder heb ik de F1 wedstrijd van Paul op mijn Macbook gekeken. Wel alle grafische details (redelijk) laag moeten zetten. Maar dat is ook niet zo vreemd een 'AMD Radeon HD 6750M, PCIe x8, 1024 MB'. Ik draaide wel op 1920x1200. Ook nog even zitten kijken naar een andere wedstrijd op Sebring, draadloos aan internet en via AirPlay (ook draadloos) via mijn Apple TV gestreamd naar mijn LCD TV. Werkte ook prima.
Kortom leuk om iets te kunnen kijken / volgen, maar absoluut geen echt lekker alternatief om mee te racen. Zeker niet zolang er geen FFB is in de stuurtjes.
En rijden met 1 scherm is wel ff afzien zeg :F
Het scheelt dat met die nieuwe build ook de FFB onder windows uitvalt (wat o.a. vandaag weer bij een paar lui in DWC gebeurd is)
Wat is het verschil qua performance van dat crossover vs bootcamp dan? Ik weet niet of er ergens mee te benchmarken valt met een fraps-like programma'tje ofzo?

Volgens mij ook wel een tijdje geleden dat ik zo'n SR boost gehad heb.
Er zal wel een enorme bagger race weggestreept zijn ofzo :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qJAaDYg.png

[ Voor 6% gewijzigd door Red Baron op 11-05-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
50-60 fps onder OSX
50-60 fps in W7 in Parallels (virtueel)
75-85 fps in W7 in bootcamp.

Het is en blijft een laptop he. ;)

Benchmark software ala fraps heb ik niet onder OS X. Dus ik heb de FPS meter van iRacing gebruikt voor deze cijfers. En mijn waardes komen redelijk overeen met anderen hun bevindingen.

Tja zeg dat FFB probleem moeten ze wel snel oplossen. Is echt een probleem. Ik heb het nu ook 1 keer gehad in een hosted sessie tijdens de practice.
Die boost had je hard nodig. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 11-05-2013 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Tja ze zijn een fix aan het testen ofzo, maar dit is toch wel een redelijk groot probleem waarvan ik niet snap waarom ze niet gewoon eerst direct de betreffende code aanpassing terugdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoe meer ik 'hoor' over allerlei zaken betreffende de software van iRacing hoe meer ik ervan overtuigd raak van een hoog spaghetti gehalte en dat ze dus niet ff een FFB-module kunnen terugdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
JoepW schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:25:

Bagger dus, niks port, crossover is windows. geen OSX versie , jammer maar helaas.
Crossover is onstaan uit het oude Wine project. ( wine? bottle?) Juist crossover werkt ook met "bottles".

Het is en blijft een virtuele windows... :'(

Tot zover de mac versie. 8)7

Gelukkig voor codeweavers draait crossover ook op linux, daar kunnen ze makkelijk hetzelfde truukje toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
JoepW schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:59:
Hoe meer ik 'hoor' over allerlei zaken betreffende de software van iRacing hoe meer ik ervan overtuigd raak van een hoog spaghetti gehalte en dat ze dus niet ff een FFB-module kunnen terugdraaien.
Een soortgelijke gedachte had ik ook laatst, dat het lijkt alsof een groep normaal slimme mensen probeert iets te doen waarvoor ze eigenlijk niet slim genoeg zijn.
Maw veel positieve bedoelingen maar te weinig handigheid en daardoor geen tijd om het goed/degelijk te realiseren.
(zit bv aan de guide te denken wat maar 10% is van wat het zou moeten zijn.)

[ Voor 7% gewijzigd door enchion op 11-05-2013 21:53 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jubby schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 21:04:
[...]

Bagger dus, niks port, crossover is windows. geen OSX versie , jammer maar helaas.
Crossover is onstaan uit het oude Wine project. ( wine? bottle?) Juist crossover werkt ook met "bottles".

Het is en blijft een virtuele windows... :'(

Tot zover de mac versie. 8)7

Gelukkig voor codeweavers draait crossover ook op linux, daar kunnen ze makkelijk hetzelfde truukje toepassen.
Klopt. Daarom draait de boel 'geport' net zo slecht als onder parallels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Precies, kijk maar eens in de Iracing.app ( "toon pakket inhoud" of als engels "show package contents")

Je vind daar ergens een hele windows structuur met ook je .exe's van iracing.

Het zal me ook niet verbazen als het dezelfde .exe's zijn als in je windows omgeving.

Er is trouwens wel een kext te vinden voor logitech ffb, maar werkt dus alleen voor logitech devices,
niet voor fanatec.

Maar om eerder genoemde redenen zal het toch nooit zo werken zoals we gewend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jubby schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 21:58:
Precies, kijk maar eens in de Iracing.app ( "toon pakket inhoud" of als engels "show package contents")

Je vind daar ergens een hele windows structuur met ook je .exe's van iracing.
Ja had ik al gevonden. Ik had gisteren meteen al in de pakketjes zitten zoeken ;)
Hier de genoemde structuur:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/iracing_mac_testing/windowsinmac.png

En om een beetje FPS te hebben moet ik de boel zo instellen:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/iracing_mac_testing/settings.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Ja daar heb je dus niks aan, ik snap ook niet wat ze nu eigenlijk ermee willen bereiken.

Tis net zoiets als dat touchscreen verhaal, leuk, maar niemand heeft er echt wat aan. 8)7

Geef me dan maar gewoon die Lotus 49 en wat leuke Italiaanse banen ofzo. :P

Tis net een freakshow dat iracing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Deni's eerste finish met de Ford Fusion en Talladega:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/Dega-Deni1-1.jpg
Hij finishte 14e.

Ik finishte 11e
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/Dega-Deni2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
ga hem op canvas zetten denk ik, jammer dat jij onder me door kon rijden toen ik vloog anders had ik voor je gefinished... :P :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Toch avond afgesloten met twee goeie racejes gelukkig :)

Ford GT op Motegi was erg leuk, hele race achter Robbert gezeten, helaas kwam Wim steeds in de problemen door HPDs die niet konden rijden en viel dus wat terug anders hadden we netjes in treintje gereden. Flink druk gezet op Robbert maar kon er nergens voorbij. Eerder gepit om te kijken of ik in 'clean air' wat tijd kon goed maken maar kreeg toch wat pech met HPDs die er niet voorbij kwamen en me ophielden (een drama, 10 HPDs ofzo waarvan ik er 2 kende, de rest kon allemaal niet rijden), dus toen weer achter Robbert terug. Ging hem niet meer inhalen tot zijn voorganger ineens geen fuel meer heeft en zowat stopt op de race lijn, een paniek overal remlichten en ik zoef er net langs voor de laatste bocht - pijnlijk :p

Daarna nog een keer GrandAm, kwam vanaf P2 goed mee met de leider tot ik hem een heeeeel zacht tikje gaf in de remzone; hij ging wat dwars, ik liet hem weer voor maar P3 en 4 zaten ons toen wel in de nek. Toen ging ik ook nog iets te krap over de curbs in T15 ofzoiets en kreeg ik een slowdown op het lange rechte stuk - auw... 6-7 seconden achterstand opgelopen, en hele race lopen pushen om dat goed te maken. Met nog 5 min te gaan zit ik op de staart van de leider maar kwam er nergens voorbij. Toen wat wijd op de curbs gekomen in T5, auto super onstabiel en rechts hard de muur in. Ongelooflijk maar ik kon zowat zonder schade door rijden, alleen minder top speed wat ik wel merkte toen de P3 ineens nog kwam kijken in het laatste rondje. Naast elkaar laatste bocht door maar hij ging iets te wijd waardoor ik vlak voor hem over de finish kwam :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 23:36:
Deni's eerste finish met de Ford Fusion en Talladega:
[afbeelding]
Hij finishte 14e.

Ik finishte 11e
[afbeelding]
toch een typische finish daar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gisteren in mijn GrandAM race ging nummer 4 vlak voor me letterlijk stil staan op de racelijn. WTF. Daarnaast werd ik later nog van achteren geramd, auto vloog een meter de lucht in maar ik had geen schade. WTF2.

WTF3: ik oefenen met de L79 op Oulton. Uren practice gedaan, gekwalificeerd ... is het vandaag moederdag en kan ik dus helemaal niet meedoen aan de races :'( 8)7. Fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Arfman schreef op zondag 12 mei 2013 @ 10:20:

WTF3: ik oefenen met de L79 op Oulton. Uren practice gedaan, gekwalificeerd ... is het vandaag moederdag en kan ik dus helemaal niet meedoen aan de races :'( 8)7. Fail.
Fail?

Ik zou zeggen :+ EPIC :+ fail !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zit al de hele morgen te spieken maar er is nog geen enkele leuke race officieel gegaan. Die saaie Star Mazda op dat saaie Okayama heb ik gisteren al gedaan, maarja :Z

De leuke dingen zullen vanmiddag/vanavond wel gebeuren, helaas ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambidexter
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-01-2022
Hallee,

Korte update van mijn Iracing carrière. Aardig gewend geraakt aan het rijden met de MX5 en nu ook met de KIA aan de bak. Nog wat content gekocht (Mclaren, Interlagos, Zandvoort, Silverstone, KIA, Skip en nog wat dingen)

Ook nieuwe Pc besteld, want zelf echt geen tijd om af de knutselen en kabelmanagement goed te doen en alsvast ter voorbereiding op 3 Monitor setup.

Corsair Case Carbide Series 300R
MSI-i5 Z77A-G45/ Intel i3570K / 8GB
Samsung SSD 840 Series 120GB
VGA XFX HD7970 3GB Double Dissipation Black
Liteon DVD+/-R/RW iHAS124-04 SATA Black OEM
Corsair PSU Builder CX500 Bronze
Sharkoon fan 140mm S1402590S-3
Airlive USB Adapter M ini 150N WN-250USB (voor AdHoc --> Ihud)
Asus Desktop Wireless W3000

Kleine SD, maar heb nog een 1TB 7200rpm barracuda liggen.

Heeft er iemand toevallig een GOT paint voor de KIA en de Mclaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:44
Wat een zinloos project zeg, een Mac of Linux versie voor iRacing. Ze investeren weer eens in iets wat totaal niet belangrijk is en niemand om gevraagd heeft. En dan ook nog zo slecht uitgevoerd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
glnk schreef op zondag 12 mei 2013 @ 15:24:
Wat een zinloos project zeg, een Mac of Linux versie voor iRacing. Ze investeren weer eens in iets wat totaal niet belangrijk is en niemand om gevraagd heeft. En dan ook nog zo slecht uitgevoerd :')
Zinloos ja.
Geld amper. Het wordt gesponsord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
JoepW schreef op zondag 12 mei 2013 @ 15:47:
[...]

Het wordt gesponsord.
Door ons ja,... uiteindelijk :P Het houd ze weer van overige taken en dat is het meest ergelijk

[ Voor 15% gewijzigd door glnk op 12-05-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dat doe iRacing niet zelf maar een 3e partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Oh dat wist ik niet maar dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk :P

"Some of you may be happy to know that we have been working on porting iRacing to run on Mac and Linux."
Steve Myers, Executive Vice President iRacing.com

:X

Bovendien gaat het steeds langzamer met development. Eigenlijk zijn er al jaren geen grote stappen gezet. Elke keer bij een update denk ik "Is dit alles?" en het NTM is na jaren ook nog steeds niet goed, ook in de basis niet.

[ Voor 32% gewijzigd door glnk op 12-05-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Er is een post geplaatst door Tony Gardner edit: Steve Myers waarin staat dat iemand anders dat voor hen doet. Even terug zoeken ;)

Ik vind dat iRacing ook wat sneller mag gaan werken, zeker met andere sims op de loer. Al denk ik niet dat massa's mensen gaan overstappen van iRacing naar AC of zo.

edit: hier is die post
Settle down folks. This is a third party project that is costing us next to nothing. There is very little we actually have to do because the developers are using our existing executables and running them with emulation software on the Mac and Linux operating systems.

Think of it this way. They are just putting a wrapper around our existing product that allows Mac and Linux users to seamlessly use our product on these platforms.

Linux is also a growing gaming platform especially in Europe and Steam has even launched a Linux version of their service.

Steve
http://members.iracing.co...t/25/3190078.page#7029817

Als ik die post nog eens door lees, hebben ze ook precies gedaan wat ze hebben gezegd. Er is geen speciale versie voor Mac of Linux, maar er is een 'wrapper' om heen gebouwd die er voor zorgt dat het binnen OSX en Linux werkt.
Ik vind het wel handig, dan kan ik ook op mijn laptop aan skins werken zonder het gekloot met bootcamp of iets dergelijks.

[ Voor 65% gewijzigd door Niellie41 op 12-05-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:23

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ac is een speeltje er bij meer niet, en sommige flippen helemaal omdat ze voor t eerst kunnen driften, oh het is zo geweldig dat ac

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Ik vind wel dat de Lotus in AC meer het gevoel geeft van een echte auto. Het gevoel dat je echt moet pushen om de limiet te rijden. Waarschijnlijk is dat omdat de auto zich realistischer gedraagt wanneer je over de limiet gaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Wat is AC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Alternate Current oftewel wisselstroom

De helft van een Rockband

Assetto Corsa Racegame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jubby schreef op zondag 12 mei 2013 @ 19:30:
Alternate Current oftewel wisselstroom

De helft van een Rockband

Assetto Corsa Racegame
Alle 3 vaud ;)
Dit is echt AC:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e8/Shelby_AC_427_Cobra_vl_blue.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
vooral die ducktape doet het hem voor me

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
man man ben even klaar met iracing ! Als ze al niet kunnen clean rijden in high SOF race

met SOF 3800 pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/orga/poster_kart.png
We gaan weer met GoT iRacing karten!
Op een hele mooie buitenbaan in de achterhoek met een leuk programma.

Om een datum te prikken in de komende maanden heeft Nick iedereen die geregistreerd staat op onze de ledenlijst (http://got.iracing.nickthissen.nl/Pages/Members.aspx) een uitnodiging gestuurd voor datumprikker.

Maar voor zover wij weten zijn niet alle rijders ook geregistreerd op onze site en er zijn mensen die hun e-mail adres niet hebben opgegeven.

Heb je vandaag (12 mei) geen uitnodiging gehad van Nick stuur hem dan een DM met de vraag om toegevoegd te worden aan de datumprikker.

Klik hier om Nick een DM te sturen: http://gathering.tweakers...end_privatemessage/242341

Aan iedereen die wel een uitnodiging heeft gehad het verzoek om zo snel mogelijk de agenda in te vullen zodat we een reservering kunnen maken bij de Kart baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Die DM link werkt niet Joep. Maar gewoon links onder m'n naam klikken dus ;)

Poeh... 35 rondjes Oulton Park in de Lotus is toch niet niks. Vooral als je daarvan 26 opgehouden wordt en absoluut niet kan inhalen en de rest voor je ziet weglopen. Eindelijk er voorbij na 26 rondjes en toen zo hard als ik kon gepushed om nog bij te halen maar was niet snel genoeg, gat bleef perfect 5 seconden en werd niet kleiner zelfs op m'n snelste rondjes. En daarmee wordt je dan gewoon 8e en verlies je 17 iR... Niveau is flink gestegen in die serie!! :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkracer57
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 09:18
Hey allemaal net aangemeld hier. Werd hier heen gestuurd door Koen G. Hij zei dat het altijd gezellig is hier. Ben al langer bezig met iRacing, Rijd altijd de V8 supercars. Erg leuke klasse lekker close racing. Meer heb ik zo niet leuk over mezelf te zeggen behalve dan hoop dat het ook gezellig word hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 14:44

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

mijn account is verlopen, en wil graag opnieuw activeren. Maar ik probeer via paypal te betalen.
Maar nu wordt er gevraagd om een Creditcard. Eerdere content heb ik wel via paypal kunnen betalen zonder gegevens van een CC in te hoeven vullen. En btw, ik heb geen CC.

Wat nu? hoe kan ik mn account activeren? wel via paypal, maar zonder gegevens van een CC..
Is dat mogelijk?? anders kan ik dus niet meer simmen denk?

is al gelukt.. }:O

[ Voor 3% gewijzigd door Nickrsd op 13-05-2013 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Gisteren nog een race gedaan in de Global-serie met de Kia. Wat een festijn is dat, in de goede vorm van de term. Ik heb de 2 races deze week echt genoten van het racen.

Gisteren met de start 2 man kunnen pakken die dik sneller waren dan ik, en de eerste een ronde of 8 achter me kunnen houden. Toen die er voorbij was, had de ander hulp van een lompe Caddilac nodig om er voorbij te komen. Uiteindelijk toch 6e, maar leuke race gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 15:51
Hoi Darkracer57 aka Remco K.
Welkom!

Je hebt het toch gevonden zie ik.
Was wel leuk met de V8's op Road Atlanta >:)

Moet me echt wel wat meer in die bak verdiepen want hoe meer ik er mee rijd, hoe leuker het wordt!
Die auto is gewoonweg geschift! >:)

Er zijn er hier nog wel een paar die graag met de V8 rijden maar ik weet eigenlijk niet of ze ook races mee doen.

Edit : wat een leuke maandagmorgen...
Binnenstappen op het werk en je baas vertelt even vlug dat onze nieuwe SAN implementatie best tijdens het bouwverlof kan plaatsvinden... 8)7
Almaar goed dat ik nog geen vakantie had vastgelegd... :O
Daar gaat de motivatie voor de rest van de week :+

[ Voor 30% gewijzigd door Fragbeestje op 13-05-2013 08:39 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op zondag 12 mei 2013 @ 23:27:
Die DM link werkt niet Joep.....
Dat komt waarschijnlijk omdat je niet naar jezelf een DM kan sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb de datumprikker ingevuld :)

@Fragbeest: de V8 is wel hilarisch om te rijden, maar om te racen is het echt een SR killer. Meestal gaan de races ook op de meest absurde tijden official omdat het toch vooral een Australische aangelegenheid blijft, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
En dan ook nog op een australische server, nou dan weet je het wel ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kof_tnc
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-02 12:12
BBQ en Karten is een vet idee! Helaas voor mij iets te ver weg. 2 uur rijden namelijk vind ik wat te ver. Tevens ook erg druk met me werk, waardoor ik al een tijd niet echt heb kunnen racen :(

Wel gaaf idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Maar op een AUS server ben je 2 seconden langzamer door de ping enzo :( :+

Met karten + bbq wil ik er wel bij zijn, nu al zin in!

[ Voor 28% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-05-2013 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Gisteren eerst geoefend op een NL server.
Hierna even op een AUS server en toch een veel betere tijd neergezet.
Daarna Q gedaan (zal wel US server zijn) en tijd nog wat verbeterd.
Had het nou op een NL server geweest had ik bijna het World Record te pakken

@Arfman : dat is gelijk de reden dat ik er nog niet zo vaak mee geraced heb.
de tijdstippen dat hij official gaat komen voor mij echt niet goed uit.

Misschien een ideetje om eens op een donderdag of vrijdag met een boel GoT leden een offi raceje mee te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
;w
kof_tnc schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:14:
BBQ en Karten is een vet idee! Helaas voor mij iets te ver weg. 2 uur rijden namelijk vind ik wat te ver. Tevens ook erg druk met me werk, waardoor ik al een tijd niet echt heb kunnen racen :(

Wel gaaf idee!
Ik ben vorige meet helemaal naar Eindhoven gereden vanuit de Achterhoek.
We houden allemaal toch van autorijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Vanaf Eindhoven ofzo kan er altijd wel iemand meerijden, er zijn meer mensen uit het zuiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Heb wel wat losgemaakt met mijn opmerking over de NL/US/AUS servers :+

Wel grappig om te zien dat mensen nu Eefde te ver vinden, terwijl wij als Twentenaren/Achterhoekers altijd een paar uur in de auto mogen zitten naar Utrecht, want "dat ligt zo lekker centraal" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Eefde = The Centre of Europe ;)

En ophalen vanaf station Zutphen en/of Deventer is mogelijk door een van de vriendelijke achterhoekers ;)

[ Voor 63% gewijzigd door JoepW op 13-05-2013 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ik doe ni mee aan de meet. 3 uur rijden vanuit belgie is er beetje over voor 40 min karten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En BBQ en gezelligheid!!!
Karten is maar klein deel van het programma. ;)
Vul svp ZSM de datumprikker in. Ik ziei zojuist dat van de 79 verstuurde uitnodigingen er pas 16 zijn ingevuld!
De ontbrekende invullers zijn er dus best wel veel:

Aaikman
alexbl69
back2basic
beastdjw
BM
Breaker
BruceLee
checky
crowke
denBoom
diluxe
DJrDJ666
ed-oorklep
etnerdnl
Fast-P
Fragbeestje
FrankTM
Froggy
Fuelke
Gait
Gelink
gtrNL
HekkeH
Hertog_Martin
Japio78
jhonno
Jubby
kof_tnc
lukje50
Magevael
magnum1620
martijn_8519
MikeVM
MindWarp
Mork_Van_Ork
MrBarBarian
Niellie41
paul
Piekartz87
Pwner
Ramsho
Red Baron
remco tr
RichardA
Ruudjem
schaeffer87
Seninha
SgtPoen
slackis
soetje
Streskip
strifejahh
TheSlak
thijmennabuurs
TimG
Toenk
Tomskii5
TZ4R
vekie
Vincent17
Wasp
Willem
Zouaaf

[ Voor 83% gewijzigd door JoepW op 13-05-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Voor mij is het nog afwachten. Ga dus m'n hele werkschema opnieuw overhoop mogen gooien en heb dus nog geen flauw idee welke dagen ik kan.

Het is inderdaad vrij ver voor de belgjes maar ik kan er wel een leuke uitstap van maken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Fragbeestje op 13-05-2013 10:52 . Reden: dag... dagen... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Vorige keer mochten de noorderlingen ver rijden, nu doen wij zuiderlingen dat :P
Mits ik kan die dag. In augustus ook verhuizen naar nieuw huisje, dus dat wordt beetje plannen, maar moet wel goedkomen lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Ik zal zo even de agenda erbij pakken ...
Vraagje komen alleen tweakers of is het tweaker + aanhang ?

Btw ik kom uit oostelijk zuid limburg en heb waarschijnlijk nog wel een plekki in de auto vrij als iemand wil meeliften ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
back2basic schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:01:
Ik zal zo even de agenda erbij pakken ...
Vraagje komen alleen tweakers of is het tweaker + aanhang ?

Btw ik kom uit oostelijk zuid limburg en heb waarschijnlijk nog wel een plekki in de auto vrij als iemand wil meeliften ;)
Vorige keer was er wel wat aanhang bij, maar de meesten waren alleen.

Zal vanavond de planner even invullen, sommige mensen moeten ook werken, en heb op kantoor geen toegang tot m'n mail :(

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 13-05-2013 11:30 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
Ik heb overal ingevult dat ik kan.
Hoef normaal niet in de weekeinden te werken.

Per 1 Juni heb ik een nieuwe baan en zal ik om de 4 weken een weekend dienst hebben wellicht dat er dan een aantal data wegvallen, op hoop van zege dat dat niet precies op deze dag valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 14:44

Nickrsd

zo! heb mezelf wat verwend met een nieuwe content..
Heb de corvette gekocht met 5 banen erbij.. en 3 maanden lidmaatschap!
de banen, Sebring, Watkins, Road alanta, Brands hatch en Interlagos..

Nu veel plezier ermee maken... Hopen dat ik nu ook wat meer monday/tuesday races mee kan doen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
btw niet echt duur voor een dagje uit, prijzen vallen wel mee.
(race van 30 minuten samen had mbt de prijs wat mij betreft ook gemogen)

Wat transport betreft, wil ik graag opgehaald worden op Deventer of Zutphen, maar kan ook vanuit Amsterdam of Utrecht als iemand daar vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
enchion schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:24:

Wat transport betreft, wil ik graag opgehaald worden op Deventer of Zutphen, maar kan ook vanuit Amsterdam of Utrecht rijdt als iemand daar vandaan komt.
Indien ik de auto mee krijg, wil je ik best ophalen op station Zutphen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
210 kilometer, dat is niks. Met mooi weer pak ik de R1, ben ik er in een uurtje... :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ZeeZeiler schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:54:
210 kilometer, dat is niks. Met mooi weer pak ik de R1, ben ik er in een uurtje... :)
pffff had ik mijn 1000RR nogmaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga straks invullen ... ik zal maar beperkt kunnen aangezien ik met tennis zit in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
mmm Vanavond voor 't eerst in de Dalara ragguhh een kijken hoe dat bevalt in me nieuwe rig :)
Tot nu toe niks anders dan lof over de Obutto.. ding is echt steviger dan ik gedacht had....
schermpjes mooi dichtbij (zit nu ong. 50 cm tot het scherm en 't scherm hangt half over het stuurtje heen.)

Gister na een week oefenen voor t eerst weer een race gereden in de srf en meteen bats 5de geworden .... terwijl ik normaal ergens achteraan eindigde.
Niet dat ik nu opeens zo goed ben geworden maar 't zit gewoon een stuk relaxer en voel toch de auto nog net iets beter aan ...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

enchion schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:24:

Wat transport betreft, wil ik graag opgehaald worden op Deventer of Zutphen, maar kan ook vanuit Amsterdam of Utrecht als iemand daar vandaan komt.
Ik kom uit Grootebroek (Enkhuizen,Andijk etc..), rij altijd langs amsterdam als ik ergens naar toe moet, kan er altijd iemand meerijden, bij slecht weer kunnen er 5 in de auto, bij mooi maar 2.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkracer57
Kom ik ook mooi ff laat aan met de V8. Maar valt reuze mee de sr killer ik krijg vaak zelfs nog sr erbij. En rijd altijd mee met de aussie's en vaak nog lekker dicht er achterop ook :P Je moet alleen je rechtervoet goed trainen haha :D.

Jammer dat ik net nieuw ben dat karten lijkt me wel leuk. Altijd als ik ga karten indoor. Dus wel nieuwsgierig naar outdoor baantje :P

[ Voor 22% gewijzigd door Darkracer57 op 13-05-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Darkracer57 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:40:
Kom ik ook mooi ff laat aan met de V8. Maar valt reuze mee de sr killer ik krijg vaak zelfs nog sr erbij. En rijd altijd mee met de aussie's en vaak nog lekker dicht er achterop ook :P Je moet alleen je rechtervoet goed trainen haha :D.

Jammer dat ik net nieuw ben dat karten lijkt me wel leuk. Altijd als ik ga karten indoor. Dus wel nieuwsgierig naar outdoor baantje :P
1 : of je Pedaal zo instellen dat je max maar 10% gas is.

2 Als je kan, gewoon meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
FabiandJ schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:38:
[...]
Indien ik de auto mee krijg, wil je ik best ophalen op station Zutphen.
Dank je voor je aanbod, indien nodig dan graag.
Speedy55 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:11:
[...]
Ik kom uit Grootebroek (Enkhuizen,Andijk etc..), rij altijd langs amsterdam als ik ergens naar toe moet, kan er altijd iemand meerijden, bij slecht weer kunnen er 5 in de auto, bij mooi maar 2.
Cabrio zonder airco ?
Klinkt goed ik woon eigenlijk in Abcoude, als ereen handiger plek om op te pikken is dan kan dat natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
Vanmorgen toch maar besloten even langs de mediamarkt te rijden en 2 nieuwe schermen te kopen.

Afbeeldingslocatie: http://i95.photobucket.com/albums/l150/Flamax/foto1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nice! I wish i had the room... :(

[ Voor 10% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-05-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

enchion schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:48:
[...]

Dank je voor je aanbod, indien nodig dan graag.

[...]

Cabrio zonder airco ?
Klinkt goed ik woon eigenlijk in Abcoude, als ereen handiger plek om op te pikken is dan kan dat natuurlijk ook.
Je zit nooit op teamspeak he :P Cabrio kan ook, maar dat gaat me te langzaam (renault megane cabro 1.6) Nee we doen maar gewoon een Porsche :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Flamax schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:57:
Vanmorgen toch maar besloten even langs de mediamarkt te rijden en 2 nieuwe schermen te kopen.

[afbeelding]
Mooi is dat he 3 schermen, een tip zet ze wel tegen je stuur aan, dan is het wat natuurlijker. Als dat teveel werk is ivm dat je het bureau ook voor studie gebruikt, leg er dan eventueel een plank onder, schuift het snel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
Speedy55 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:03:
[...]

Mooi is dat he 3 schermen, een tip zet ze wel tegen je stuur aan, dan is het wat natuurlijker. Als dat teveel werk is ivm dat je het bureau ook voor studie gebruikt, leg er dan eventueel een plank onder, schuift het snel zat.
Bedankt voor de tip Pascal,

Weet niet of en hoe ik dit ga doen maar snap zeker wat je bedoelt.
Zit je er nog meer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Flamax schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:05:
[...]

Bedankt voor de tip Pascal,

Weet niet of en hoe ik dit ga doen maar snap zeker wat je bedoelt.
Zit je er nog meer in :)
Kan wel een foto maken, van hoe ik het tijdelijk op los, ga namelijk nog iets van een 3 monitor mount laten maken/kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkracer57
enchion schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:44:
[...]

1 : of je Pedaal zo instellen dat je max maar 10% gas is.

2 Als je kan, gewoon meedoen.
Ghehe nice als ik dan kan graag. Alleen zou ik wel ergens opgehaald moeten worden. Geen rijbewijs. Kan wel met de trein maar moet dan toch ergens op een station opgehaald worden. :9

die 3 monitoren zijn idd erg nice. Wou ook dat ik de ruimte er voor had. Maar gaat echt niet passen ook niet zo op een plank zetten valt namelijk daarna weinig te schuiven :P

[ Voor 18% gewijzigd door Darkracer57 op 13-05-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
Speedy55 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:12:
[...]

Kan wel een foto maken, van hoe ik het tijdelijk op los, ga namelijk nog iets van een 3 monitor mount laten maken/kopen.
Sure, ben benieuwd

EDIT:

Werk jij met Nvidia Surround ?
Vind dit beetje gekropt werken aangezien in windows dat totaal niet handig werkt.
Als je dan iets fullscreen doet wordt het 3 monitors wide etc.

[ Voor 26% gewijzigd door Flamax op 13-05-2013 16:34 ]

Pagina: 1 ... 53 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.