iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.720 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50

BM

Moderator Spielerij
Sleepie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 01:59:
Hehe, op de valreep toch nog gelukt vandaag!!
Eigenlijk veel te laat, dus nu snel slapen :)

[afbeelding]
d:)b

Races waren wel ok gister. Duurde even voor ik op snelheid kwam, maar dat was geen verrassing. In kwali 2 keer op weg naar een 23 hoog, maar ja, dan moet je geen foutjes maken.

Eerste race wat aardige gevechten met Joep gehad. Soms op het randje, maar ging overal goed (mss met wat geluk, maar dat moet je soms ook hebben :p).

Tweede race was vrij snel 'over' eigenlijk. Na T1 ontstond er wat drukte waarbij Jos me aantikt, en daarna zelf aangetikt word. Ik kon nog wel doorrijden, maar besloot na een rondje toch maar te pitten voor een nieuwe auto. Daarna door fouten/uitval van anderen nog naar voren kunnen rijden. Beetje jammer van de start, maar goed, ongelukkige samenloop van omstandigheden, kan gebeuren.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Het was gisteren opzich wel vermakelijk, race 1 was voor mij het minste, daar had ik meteen al vroeg een foutje waardoor ik helemaal achteraan het veld kwam. Nog wat mensen kunnen inhalen door hun fouten, maar echt niet omdat ik sneller was. Eigenlijk alleen maar uitgereden omdat ik wist dat race 2 interessanter kon worden ivm betere startpositie.

2e race vrij ver vooraan gestart ivm reverse grid. En al vrij snel kunnen opklimmen tot een 2e plek. Toen kreeg ik Wim en Roope achter me. Wim was vooral erg goed in Roope afhouden waardoor ik wel de kans kreeg om mijn positie ook te behouden. Helaas maakte ik wederom wat fouten waardoor ik ben teruggezakt tot een 9e finish positie. Jammer van de league points, maar deze baan is mij te onvergeeflijk (beetje zoals Spa) op sommige punten. 19 incs, brrrrrr

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Eerste race ging niet geweldig, 2e race ging wel ok kon vrij snel naar de koppositie rijden, moest daarvoor wel voorbij eric, waar we nog een kleine aanvaring hadden, wat hem een paar plaatsen kostte, mijn excuses daarvoor alleen kon ik hem ook niet krapper meer houden en in de replay had je volgens mij nog wel genoeg ruimte, alleen krap was het wel, maar die auto is ook f*ing breed. Maar goed dat hield ik wel een rondje of wat uit, tot ik in de bocht na het tunneltje en voor de corkscrew, net het grind/zand raakte waardoor hij ineens onder mijn kont vandaan zwiepte. Toen was ik uit mijn ritme en maakte ik foutje naar foutje en eindigde ik ergens 8e ofzo. Maar met 14 inc's geen punten.

Daarna inderdaad met de silverado nog op talladega gereden, dat was wel even lachen met bumpdraften, je ziet echt geen ***** voor ogen als je achter de ander rijd en half erachter rijden is ook niet makkelijk.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:48

Niellie41

[object Object]

Speedy55 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:56:
Daarna inderdaad met de silverado nog op talladega gereden, dat was wel even lachen met bumpdraften, je ziet echt geen ***** voor ogen als je achter de ander rijd en half erachter rijden is ook niet makkelijk.
Het is moeilijker dan je denkt hè.
Plate racing is vooral ervaring. Als er mensen van de week nog willen oefenen. Let me know.
Ik ga nog proberen om de setup sneller te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 21-05-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
En zo ziet het wereldrecord eruit van Joey en mij op Daytona met nog de oude Impala :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Gisteren voelde ik mij niet goed, en aldus besloten om te stoppen. Ach, volgende keer beter.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:05
Hoogie2004 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 08:07:
Netjes, heeft wel een dagje bloed, zweet en tranen gekost of niet?
Absoluut, ik had gedacht om met twee races (beetje voorzichtig rijden en geen inc's pakken) er wel te komen. Dat liep dus even heel anders.

Maar ik had geen zin om weer content voor de SRF serie te moeten kopen (hoewel ik het best een geinige auto vind op zich zijn er in de C-class toch leukere series vind ik), dus ik heb er alles aan gedaan om de 4.0 te halen.

Nu snel de McLaren MP4-12C aanschaffen, daar wil ik me voorlopig op gaan concentreren.
Daarnaast misschien nog wat doen met de Radical, dat lijkt me ook wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
De Radical is een geweldige auto, vind ik zelf. Jammer dat het weinig populair is en weinig races officieel gaan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:56
heb mezelf bij dit regenweer ook maar even getrakteerd op wat extra content :

Radical (gewoon omdat het me IRL al zo'n leuke auto lijkt, en dat is hij ook in iRacing), de Skip (na al die verhalen hier, is het toch wel een leuke auto vind ik), en de McLaren (kwestie voor klaar te zijn als C er is, sta op D 3.5 momenteel)
en 3 banen erbij
Zolder en Francorchamps (beetje chauvinistisch, maar anderzijds ook wel leuke banen vind ik, vooral zolder heeft me aangenaam verrast, wel beetje lastig met die dusk achtige setting) en Suzuka (altijd wel goed voor leuke races op andere platformen)

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:18

DutchDevil79

I race, therfore I am

Was gister weer leuk. Wel jammer van de 2de heat waar men stuur wat kuren vertoonde en ik Jos ook nog is tegen kwam op de baan.
Eerste heat ging beter en ondanks wat kleine foutjes als 5de kunnen finishen. Nog leuk kunnen racen met Wim en Niel.

Vanavond weer een aparte combo in de fun race. We gaan de Corvette weer eens rijden. Word wel een leuke combo op Atlanta Road (niet te verwarren met Road Atlanta). Vrij uitdagende layout met een leuke springplank erin. 3 wielen los van de grond lukte 2 weken geleden in oefensessie. Kijken of vanavond iemand volledig los kan komen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:36
DutchDevil79 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:36:
Wel jammer van de 2de heat waar men stuur wat kuren vertoonde en ik Jos ook nog is tegen kwam op de baan.
Dat is wel zo'n lame rookie excuus waar niemand meer intrapt toch? :P
"Ja m'n stuur/pedalen deden het ineens niet meer"

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:11

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

24 uur van de nordschleife car engine sounds compilatie voor de fan's

YouTube: 24H Nurburgring 2013 Pure Engine Sounds HD 1080P

Porsche test drive

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6M7AHS0enSI]

[ Voor 53% gewijzigd door BruceLee op 22-05-2013 09:16 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:51

elni

Carrot

Vet!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het Benelux Oval Collective voor deze week is ook online. Met setup en tip voor strategie.
Ik zal later nog een Q lap er op posten.
BOC Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Red Baron schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:44:
[...]

Dat is wel zo'n lame rookie excuus waar niemand meer intrapt toch? :P
"Ja m'n stuur/pedalen deden het ineens niet meer"
Wel grappig dat Jos mij omver reed haha. ;)

En filmpje van de baan van vanavond. Be prepared. >:)

[ Voor 17% gewijzigd door DutchDevil79 op 21-05-2013 19:18 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
rijdt er iemand in de global challenge met de kia?
want mij lukt het niet die lange linker op sonoma (6) lekker te nemen, iemand tips?

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambidexter
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-01-2022
thijmennabuurs schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:22:
rijdt er iemand in de global challenge met de kia?
want mij lukt het niet die lange linker op sonoma (6) lekker te nemen, iemand tips?
Geen idee, ik ga vanavond ff testen, wat voor tijd rijd je?

[ Voor 0% gewijzigd door Ambidexter op 21-05-2013 19:39 . Reden: neerlandsch ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
1:42:500 ongeveer.
ik verlies niet veel van mijn optimal in sector 1 maar in 2 verlies ik heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Net voor de bult in zen 3 en dan zo veel mogelijk snelheid mee nemen in de bocht. 1.38s moet mogelijk zijn volgens mij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:05
Even wat nieuwe content aangeschaft om met de MP4 te gaan stoeien:
- McLaren MP4-12C GT3
- Brands Hatch
- Mosport International Raceway
- Watkins Glen International

Nog te gaan: een hoop content, een derde monitor en een race-sim :+
Dure hobby dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
en een race sim ernaast voor mij :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:59

backupdevice

No Risk , Full Push

Lekker zeg, ik ben 4 sec per ronde langzamer dan de top mid runner in de MClaren op Sebring :)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
wow eindelijk weer een hele leuke race bij de global challenge.
2 ronde na de start kwam iemand heel snel naar mij toe.
toen die er was heb ik gewoon de heletijd verdedigend gereden wat voor een heel leuk gevecht zorgde met veel close racing maar 0 incs.
Ik denk dat ik echt heel veel heb geleerd van de got school door dat langs elkaar rijden en het inhalen van elkaar!
heel erg bedankt Ik ben echt een betere coureur geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSlak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 21:21
Ik heb mijn eerste protest ingediend. Een of andere fransoos vond het leuk om mij opzettelijk van de weg te beuken. Hij had er 4x voor nodig met zijn Jetta, maar uiteindelijk lukte dat. Wat dat betreft ben je op z’n moment redelijk kansloos met een MX-5.

Ik heb nu een (tweede) mailtje terug gekregen van iRacing met de mededeling: “Once again we'd like to thank you for taking the time submit your protest. This email is to inform you that the protest has reviewed and the member under protest notified of the outcome.” Weten jullie of ik zelf ook nog geïnformeerd wordt over hun oordeel?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
TheSlak schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:44:
Ik heb mijn eerste protest ingediend. Een of andere fransoos vond het leuk om mij opzettelijk van de weg te beuken. Hij had er 4x voor nodig met zijn Jetta, maar uiteindelijk lukte dat. Wat dat betreft ben je op z’n moment redelijk kansloos met een MX-5.

Ik heb nu een (tweede) mailtje terug gekregen van iRacing met de mededeling: “Once again we'd like to thank you for taking the time submit your protest. This email is to inform you that the protest has reviewed and the member under protest notified of the outcome.” Weten jullie of ik zelf ook nog geïnformeerd wordt over hun oordeel?
Je krijgt een mailtje als de case afgehandeld is. Welke sanctie er eventueel is uitgedeeld word niet bekend gemaakt.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:15
Ik ben nu een maandje of vijf iRacing aan het doen en ben sinds kort klasse A in de road series. Zit er nu over na te denken om eens te gaan kijken naar triple monitor setup.

Wat is een minimale videokaart die je nodig hebt om vloeiend >60 fps op drie monitoren te krijgen? Processor zit wel goed, dat is momenteel een i7. Snap met die AMD kaarten niet helemaal wat je nu het beste kan halen (78xx vs. 79xx).

Ach er staat natuurlijk ook wat in de topic start.... wat staat er niet in... :) Maar ervaringen zijn altijd welkom, ik zit zelf te denken aan een HD7950. SLI is niet echt een optie aangezien dat niet in mijn huidige kast kan.

[ Voor 21% gewijzigd door rottentomato op 21-05-2013 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:08

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
rottentomato schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:06:
Ik ben nu een maandje of vijf iRacing aan het doen en ben sinds kort klasse A in de road series. Zit er nu over na te denken om eens te gaan kijken naar triple monitor setup.

Wat is een minimale videokaart die je nodig hebt om vloeiend >60 fps op drie monitoren te krijgen? Processor zit wel goed, dat is momenteel een i7. Snap met die AMD kaarten niet helemaal wat je nu het beste kan halen (78xx vs. 79xx).

Ach er staat natuurlijk ook wat in de topic start.... wat staat er niet in... :) Maar ervaringen zijn altijd welkom, ik zit zelf te denken aan een HD7950. SLI is niet echt een optie aangezien dat niet in mijn huidige kast kan.
Volgens mij gaat het prima met een HD7950. SLI is niet 'nodig' want iRacing ondersteund geen 2 GPU's.
Maar vergeet niet dat je echt een beetje pittige processor nodig hebt. Want iRacing trekt een zware wissel (met een beetje eye-candy aan) op de processor.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:11

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

neem een 7970 voor meer fps ;p

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Da's waar. Scheelt een beetje..... Heppum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:32
Was een pittige uitdaging vanavond! Practice wist ik weinig rondjes aan elkaar te knopen maar kwam op 1:12.4 uit en kwali zelfs 12.3, maar in heat 1 tikte ik de muur aan en werd me auto onwijs instabiel, maar een nieuwe gehaald om later weer te crashen :+ Heat 2 leuke challenge gehad met Nick! Verremde me helaas een keer maar Nick wachtte op me :D Voor me gevoel ging ik je erna wel erg makkelijk weer voorbij, wat gebeurde daar?

Moest trouwens wel het circuit kopen voor de race.. (Voor de discussie op TS)

[ Voor 8% gewijzigd door Streskip op 21-05-2013 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik een enkele 7950 voor 3 schermen. Ik heb flink geschroeft aan grafische settings om de FPS te goed te krijgen. Heb nu bijna altijd meer dan 200fps, eerder 300 dan 200. Ik heb ook een i7 die op 4200mhz tikt.

Geef zelf niet heel veel om de eye candy, vind je dat wel belangrijk, dan zul je een hele dikke kaart moeten hebben voor 3 schermen. Misschien een tip om de hardware sectie op het iRacing forum eens door te nemen. Als je dan een nieuwe kaart wil hebben staat daar veel info met actuele ervaringen. Er zijn inmiddels vast al betere kaarten dan de 7970.

SLI/Crossfire werkte destijds (ruim een jaar geleden) in ieder geval nog niet met iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:22

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb overigens het idee dat die tip m.b.t. Core Parking wel wat heeft geholpen in het stabieler krijgen van mijn FPS. (ik heb een AMD Phenom II x4)

Heb het laatst aangepast, en eens een week in de gaten gehouden, en ik heb aanmerkelijk minder dips naar beneden :)

Maandag en gisteren weer eens veel te druk om te rijden :( Hopelijk rest van de week wel wat tijd om nog iets te rijden, maar ben er bang voor...

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
pfff ik heb sinds die freeze toen op brands hatch vrijdag ineens dips in fps (met P meter)

nu heb ik via monitoring kunnen zien dat ik enorm veel hard pagefauts krijg bij accessen HDD.

maakt ni uit welke van de 3 HDD's . 156 faults per sec. kan dit wijzen op problemen met sata-controller op moederbord ??(hoe zou ik dit kunnen testen ? zou niet weten hoe ik die fouten eruit moet halen heb swapfile al op no gezet maar helpt niet echt :(

overal zeggen ze hard pagefaults geeft aan te weinig ram maar heb 16GB. RAM tests geven geen errors.

[ Voor 11% gewijzigd door dabelg op 22-05-2013 08:15 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Klinkt inderdaad als moederbord / sata-controller / chipset achtige issues, zeker als je het op alle connected disks krijgt (dan is het iig niet de disk, of het moeten ze al alle 3 zijn...)

Weet niet zeker of je dat verder fatsoenlijk kunt testen... Je kunt overwegen je chipset / sata drivers te updaten, misschien helpt dat.

[ Voor 27% gewijzigd door Hoogie2004 op 22-05-2013 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:35:
[...]

Ik gebruik een enkele 7950 voor 3 schermen. Ik heb flink geschroeft aan grafische settings om de FPS te goed te krijgen. Heb nu bijna altijd meer dan 200fps, eerder 300 dan 200. Ik heb ook een i7 die op 4200mhz tikt.

Geef zelf niet heel veel om de eye candy, vind je dat wel belangrijk, dan zul je een hele dikke kaart moeten hebben voor 3 schermen. Misschien een tip om de hardware sectie op het iRacing forum eens door te nemen. Als je dan een nieuwe kaart wil hebben staat daar veel info met actuele ervaringen. Er zijn inmiddels vast al betere kaarten dan de 7970.

SLI/Crossfire werkte destijds (ruim een jaar geleden) in ieder geval nog niet met iRacing.
7970 is prima voor eyecandy, Joep en ik gebruiken die allebei met 3 schermen ik heb hem capped op 121 en volgens mij Joep ook, ik heb ook geen dips, al moet ik zeggen dat ik daar niet eens op let hoor. Maar goed je hebt nu ook een 7990 met een dubbele gpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoef1
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-06 21:50
Ik heb sinds een jaar een Sapphire 7950 (zonder OC) met een i7 3770k CPU en dat gaat prima op 1 monitor (1920 * 1200). Ben ook aan het denken aan 3 monitoren en als ik het goed begrepen heb is naast pure rekenkracht van zowel GPU als CPU, toch ook de hoeveelheid video memory van groot belang om dergelijke grote resoluties als 3 * 1920/1200 aan te kunnen. De meeste Radeon 79xx kaarten hebben toch zo een 3 GB snel GDDR5 geheugen dus dat zou normaal moeten gaan. De reacties van de anderen hier lijken dat te bevestigen. Voor minder qua videokaart zou ik niet gaan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:56

Phydomir

Dennis

Ik heb zelf een i7 920 (@3gGhz) en een 5850. Ik heb de grafische setting richting medium moeten gooien en LOD (zie iRacing forum) naar 200. Nu draait eigenlijk ieder circuit prima op 90fps capped. Alleen Spa en Suzuka doen op sommige stukken wat lastig. Maar lager dan zo'n 70fps komt het niet. Ik stoor me er niet aan.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:28

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb zo amd phenon II x4 965BE met een asus 670gtx 1058mhz. en 12 gb mem.
in iracing alles wel vol open staan. Op de basic content banen liep dat als een tiet. >100 fps..

Nu op sebring is het gemiddeld 60 fps:S je merkt weldegelijk dat dat veel minder lkkrder draait.

Denk dat ik toch een zwakke cpu heb he..? de asus 670 gtx OC is een nette kaart denk?
Wsst zou dat kosten een cpu met moederbord? waar je weer ff mee door kan?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
Oke thx, ik zal eens kijken wat het vakantiegeld toelaat en of het verschil in prestaties tussen de 7950 vs. 7970 het prijsverschil waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:56
rottentomato schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:16:
Oke thx, ik zal eens kijken wat het vakantiegeld toelaat en of het verschil in prestaties tussen de 7950 vs. 7970 het prijsverschil waard is.
Volgens deze test scheeld het ongeveer 31% in prestaties in iRacing.

Maar ik zou misschien nog even wachten op de 700 serie van NVIDIA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
Ach ja altijd lastig dat wachten, dit najaar zou ook de 8xxx serie van AMD uit moeten komen. Wil toch wel voor de zomer een triple monitor setup hebben. Elke dag in de zon zitten is ook niet goed voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
rottentomato schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:22:
Ach ja altijd lastig dat wachten, dit najaar zou ook de 8xxx serie van AMD uit moeten komen. Wil toch wel voor de zomer een triple monitor setup hebben. Elke dag in de zon zitten is ook niet goed voor je.
780 nvidia komt morgen uit normaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
rottentomato schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:22:
Nee zeker niet, ik was laatst in Spanje, ben echt blij dat ik terug ben -O-

En ik heb misschien wel de minste videokaart van jullie allemaal, maar kom zo goed als nooit onder 100 FPS met een i7 3770k op een Asus Z77 met 24gb aan geheugen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Streskip op 22-05-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Grote kans dat we vanaf volgende build een nummer met 3 cijfers kunnen kiezen.
We got the triple digit numbers looking pretty good so going to go with that I think and should be available for both hosted/leagues and official racing (next season build)
http://members.iracing.co...t/50/3186119.page#7075783

Kom maar op met de honderden 888's bij de V8 Supercars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Niellie41 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:27:
Grote kans dat we vanaf volgende build een nummer met 3 cijfers kunnen kiezen.

[...]

http://members.iracing.co...t/50/3186119.page#7075783

Kom maar op met de honderden 888's bij de V8 Supercars :P
Als je nu ook nog 2 of 3 verschillende favoriete nummers in kon voeren, zou ik dat wel gaan gebruiken :P

Net maar weer is ovaltje gedaan, zit nog steeds in die rookie fase :9 Maar starten van uit de pits, komen er maar 2 autootjes voorbij... Is er dikke crash gebeurt nog voor de start 8)7 Nja lekker makkelijk, rustig naar de nummer 2 toe gereden, als ze nou allemaal zo makkelijk gingen kwam ik nog eens uit die rookie fase :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Streskip schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:32:
[...]

Als je nu ook nog 2 of 3 verschillende favoriete nummers in kon voeren, zou ik dat wel gaan gebruiken :P
Dat kan dan ook uiteraard. Bijv. 129 of zo.
Maar ik zei dat omdat de 888 een heel bekend nummer is in V8 Supercars. ;)
Afbeeldingslocatie: http://resources0.news.com.au/images/2013/02/20/1226582/100168-red-bull-racing-australia.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 22-05-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ik bedoel, ik heb nu nummer 9 als favoriet. Dat is mijn geboortedag, als die bezet is zou ik dan 11 willen, dat is mijn geboortemaand. Als die ook bezet is zou 911 wel een mooi nummer zijn.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ah op die fiets. Nu snap ik hem. My bad :)
Je zou ook 09 kunnen pakken. Die is vrijwel nooit bezet.

Willen jullie zien hoe gestoord een rondje over de Ring is?
In het donker en in de regen.
Niellie41 in "Algemeen race topic Deel 2"

[ Voor 45% gewijzigd door Niellie41 op 22-05-2013 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 18:05:
Ah op die fiets. Nu snap ik hem. My bad :)
Je zou ook 09 kunnen pakken. Die is vrijwel nooit bezet.

Willen jullie zien hoe gestoord een rondje over de Ring is?
In het donker en in de regen.
Niellie41 in "Algemeen race topic Deel 2"
poeh 'goed gek' ... man toch big respect aan die gasten _/-\o_ ik wil wel eens een rondje van Maxim Martin zien ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:56:
[...]

Dat kan dan ook uiteraard. Bijv. 129 of zo.
Maar ik zei dat omdat de 888 een heel bekend nummer is in V8 Supercars. ;)
[afbeelding]
Is dat nou Stoner of Lowndes?. Die banden wekken de indruk dat het niet de cotf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nieuwe blog van Steve Myers over het V8 Supercars weekend in Texas.
http://www.iracing.com/v8...t-the-surface-of-the-sun/

Interessant stukje
I also had a very productive meeting with the track and I am REALLY optimistic that we will get the track signed. I also had a good conversation with Holden as well and we left the meeting with the promise that we would continue our discussion in the coming weeks.
We zullen het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:22
Mooi. Die Holden is leuk voor de V8 fans en een verdubbeling van de Aussie members op de dag dat ie in de sim komt (:P).

Maar COTA is wel een must-have. Leuk circuit voor veel auto's en natuurlijk weer een F1 circuit er bij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

gtrNL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 19:49:
Mooi. Die Holden is leuk voor de V8 fans en een verdubbeling van de Aussie members op de dag dat ie in de sim komt (:P).

Maar COTA is wel een must-have. Leuk circuit voor veel auto's en natuurlijk weer een F1 circuit er bij.
En voor Grand-AM. En Continental Tire Sports Car Challenge, en ALMS, en WEC, en Pirelli World Challenge (Global Challenge). Oh ja en V8 Supercars uiteraard :+

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 22-05-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:56
Laguna seca en ik... We worden nooit goeie vrienden denk ik.
Rondjes rijden zonder inc, dat lukt wel. Daarnet nog 3de geworden in een Mx-5 race, waar ik als 9 ben gestart. Maar dat resultaat kwam er enkel door fouten van anderen. Als ik zie naar mijn snelste ronde, dan ben ik bijna 2-3 sec trager dan de rest van het veld...
Ik denk dat ik het vooral verlies in de bochten 5 en 6. Maar als ik die probeer sneller/anders te nemen dan loopt het vaak mis.. Daar zie ik de anderen trouwens echt keihard op me naderen, in de andere delen blijft het zowat gelijk....
Heb al enkele filmpjes gezien en vooral hoe sommigen door turn 6 komen, dat lukt me gewoon nooit...

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
hoe kan je eigenlijk zien in welke split je zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
thijmennabuurs schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 23:06:
hoe kan je eigenlijk zien in welke split je zit?
Tijdens de warmup van de race zou je naar de 'Watch events' pagina kunnen gaan, die gebruik je normaal om te kijken welke events je allemaal kan spectaten, maar je kunt van elke race ook de verschillende splits zien als hij gesplit is. Elke split heeft een apart 'subsession id', laagste ID is de hoogste (eerste) split. Met helmpje rechts van elke split kun je een lijstje met namen zien van de mensen die erin rijden, als je daar bij staat zit je dus in die split (misschien is dat helmpje zelfs al groen omdat je geregistreerd bent, geen idee).

Als je vaker in een serie rijdt en wat mensen kent dan kun je meestal wel zien aan de top 3 in welke split je zit. Als je iemand met een erg hoge iRating in je race ziet dan kun je er vanuit gaan dat je in de hoogste split zit.

Verder kun je het vast ook aan je eigen nummer zien, als jij nummer 1-5 ofzo hebt met een lage iRating zit je nooit in de top split. Heb je nummer 22 van de 23 dan zit je vast in de top split.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
oke zo..
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambidexter
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-01-2022
Gisteren avond met de KIA op Sonoma gestart, Thijmen zat ook in die race.
T1, hoppa de muur in geduwd door een pannenkoek die daar alvast de race wil winnen. Echt jammer, JE zou denken dat in de D-klasse wat beter gereden / gekeken wordt maar helaas.

Ik had meer "cleane" races verwacht in de KIA, maar ik denk dat ik mijn verwachtingen wat moet bijstellen.

1.41 -isch is goed te rijden in race pace overigens.

[ Voor 7% gewijzigd door Ambidexter op 23-05-2013 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb Sonoma nog niet geprobeerd in de Kia, maar vorige 2 weken waren de races best clean. Het is wel leven en laten leven natuurlijk, en een fractie contact kan best met die auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Yep ik heb de race van 18:45 gereden en had nergens last van met de Kia op Sonoma. Zat wel in de topsplit. Op het begin van de race heb ik wel even wat rustig aan gedaan omdat de 2 man voor me enorm aan het glijden waren. Maar toen de nr 2 eraf ging ben ik gaan pushen op de leider. Dat moest ik alleen bekopen door men bandjes te over koken en hem te zien weg lopen. Toen ik wat rustiger aan dee kon ik weer in de 1.39 rijden. Had misschien nog kunnen winnen als ik beter was om gegaan met men bandjes want in laatste twee rondjes kwam ik snel dichterbij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Gisteren een Star Mazda race gedaan, maar ik ben nog te langzaam op Laguna met dat ding...

Setup glijdt ook nog wat veel, maar stuurt wel redelijk lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:56
ivm de karting : m'n vriendin moet nog checken of ze mee kan (weten we morgen)

maar de hamvraag : valt er daar voor de rest in de buurt nog iets te beleven?

We zijn van plan er dan een weekenduitstap van te maken maar vind zo direct niets wat de moeite is (behalve de karting zelf)
Niellie41 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 19:34:
Nieuwe blog van Steve Myers over het V8 Supercars weekend in Texas.
http://www.iracing.com/v8...t-the-surface-of-the-sun/

Interessant stukje

[...]

We zullen het zien!
Dan had ik toch ongelijk Niel!
Maar vind het absoluut wel een goede zaak!
Misschien een Holden erbij en COTA! (vind de track zelf nou niet zo spannend (F1 layout) maar die curbs op het verbindingsstuk lijken we wel leuk :+

[ Voor 48% gewijzigd door Fragbeestje op 23-05-2013 10:00 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ga denk ik vandaag wat rijden op NHMS road met de Grand Touring cup. Nog wel aan het twijfelen of ik de Jetta of de Soltice ga pakken. Maar blijft een mooi baantje hehe.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Fragbeestje schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:55:

We zijn van plan er dan een weekenduitstap van te maken maar vind zo direct niets wat de moeite is (behalve de karting zelf)
Wat is in de buurt?
Je kan naar Apeldoorn naar de Apenheul, of je zakt af naar Arnhem en gaat naar de diertuin of het openlucht museum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:55:

We zijn van plan er dan een weekenduitstap van te maken maar vind zo direct niets wat de moeite is (behalve de karting zelf)........
Toeristisme 'rondom' Eefde

Natuur in de buurt
De hoge Veluwe (tussen Apeldoorn & Arnhem)
Grote Veld (Tussen Zutphen en Lochem)
De Lochemse Berg (mijn achtertuin ;) )

Cultuur
Kroller Muller Museum (op de hoge Veluwe)
En vele musea verdeeld over het gehele gebied

Steden / Stadjes vlakbij
Zutphen: Mooie stadskern, leuke restaurantjes
Deventer: Idem

Grotere mooie steden op ca. 1/2 uur
Arnhem
Apeldoorn

'Sport' / Hotel / Wellness
Groot Engelenburg Golf & Countryclub (prachtig hotel, goed restaurant, mooie golfbaan)
Lochemse Golf en Countryclub de Graafschap (op het Grote Veld)
Thermen Bussloo

In het hele gebied barst het van kleine mooie natuurgebieden en kleine leuke musea. En natuurlijk heel veel hotels en goede en minder goede restaurants.

Maar vooral veel natuur ;)

Volgens mij genoeg te doen.....

Toevoeging: Burgers Zoo in Arnhem. Absolute wereldtop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Tnx Fabian en Joep!!!
JoepW schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:16:
[...]

Toeristisme 'rondom' Eefde

Natuur in de buurt
De Lochemse Berg (mijn achtertuin ;) )

Steden / Stadjes vlakbij
Zutphen: Mooie stadskern, leuke restaurantjes
Deventer: Idem

'Sport' / Hotel / Wellness
Thermen Bussloo

In het hele gebied barst het van kleine mooie natuurgebieden en kleine leuke musea. En natuurlijk heel veel hotels en goede en minder goede restaurants.

Maar vooral veel natuur ;)

Volgens mij genoeg te doen.....

Toevoeging: Burgers Zoo in Arnhem. Absolute wereldtop ;)
Dank je wel! *O*

Burgers zoo in Arnhem... denk dat ik Burger King prefereer ;)

Zuthpen ziet er wel gezellig uit.
al eens even gekeken en ze hebben er een Lekkerbekkenroute ...

Misschien Fons van het VVV maar even contacteren dat al z'n linkjes verwijzen naar zijn documents and settings folder :D

Die Lochemse berg is immens!!! :o

Nou maar hopen dat ik een goed restaurantje uitkies. :9

Maar hier kan ik wel mee verder! Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
DutchDevil79 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 08:13:
Yep ik heb de race van 18:45 gereden en had nergens last van met de Kia op Sonoma. Zat wel in de topsplit. Op het begin van de race heb ik wel even wat rustig aan gedaan omdat de 2 man voor me enorm aan het glijden waren. Maar toen de nr 2 eraf ging ben ik gaan pushen op de leider. Dat moest ik alleen bekopen door men bandjes te over koken en hem te zien weg lopen. Toen ik wat rustiger aan dee kon ik weer in de 1.39 rijden. Had misschien nog kunnen winnen als ik beter was om gegaan met men bandjes want in laatste twee rondjes kwam ik snel dichterbij.
kan je mischien even een replay sturen via pm van wat rondjes op sonoma met de kia in de 1.39 want het loopt niet bij mij

ben 3 x 3de geworden maar dat kwam puur doordat mensen voor me neus crashte en iemand had geen benzine meer in de laatste ronde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
trouwens hoe werkt het met de divisie's in een serie?
ik zit bijvoorbeeld in divisie 5 bij de global challenge, gaat dat op irating?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
thijmennabuurs schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:51:
trouwens hoe werkt het met de divisie's in een serie?
ik zit bijvoorbeeld in divisie 5 bij de global challenge, gaat dat op irating?
Op iRating ja, je wordt bij het begin van het seizoen ingedeeld in een divisie op basis van je iRating op dat moment, en in die divisie blijf je de rest van het seizoen. Voor elke serie ben je in dezelfde divisie (wel apart voor road/oval uiteraard).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

thijmennabuurs schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:41:
[...]

kan je mischien even een replay sturen via pm van wat rondjes op sonoma met de kia in de 1.39 want het loopt niet bij mij

ben 3 x 3de geworden maar dat kwam puur doordat mensen voor me neus crashte en iemand had geen benzine meer in de laatste ronde :P
Ik kan wel keer een practise sessie joinen als jij ook online bent. Op Sonoma is het heel belangrijk om de goede lijnen te rijden zeker het eerste gedeelte kan je veel tijd verliezen door te hard de bochten in te gaan.

Heb nu in qualy een 1.38.3 staan maar moet mogelijk zijn een 1.37 te rijden. Beste qualy tijd is 1.37.2 maar die tijden haal je alleen in een rondje met koude bandjes. In de race kan je vooraan mee doen met tijden van 1.39 tot 1.40. Na 2 rondjes in de race kan ik iig niet meer in de 1.38 komen.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchDevil79 op 23-05-2013 11:59 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
DutchDevil79 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:58:
[...]

Ik kan wel keer een practise sessie joinen als jij ook online bent. Op Sonoma is het heel belangrijk om de goede lijnen te rijden zeker het eerste gedeelte kan je veel tijd verliezen door te hard de bochten in te gaan.

Heb nu in qualy een 1.38.3 staan maar moet mogelijk zijn een 1.37 te rijden. Beste qualy tijd is 1.37.2 maar die tijden haal je alleen in een rondje met koude bandjes. In de race kan je vooraan mee doen met tijden van 1.39 tot 1.40 constant.
ja ik kan zondag avond pas weer een practise rijden.
dus laat maar zitten, mischien op oultan park volgende week een practise joinen samen?
kunnen we ts gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:56
Misschien interessant voor een aantal mensen hier:

AOC, ASUS, Tones.be & Hardware.Info 120Hz Event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Iemand zin om vanavond om de NASCAR C Class race van 21:45 te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Ik moet nog kijken wat er deze avond sociaal gezien op de planning staat.

Maar als ik tijd heb ga ik waarschijnlijk oefenen voor de EURO V8 Supercar serie voor morgenavond 20:15 GMT.
Rijden deze week op Lime Rock park...

Trucks ga ik houden voor het weekend als ik wat tijd heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Niellie41 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:53:
Iemand zin om vanavond om de NASCAR C Class race van 21:45 te doen?
Zou ik dat al kunnen, of ben ik er te noob voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Je kan zeker mee doen. Je bent toch boven D 4.00?
Als je het aandurft kan je zeker mee doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Jij beweert dus dat iedereen het kan omdat iedereen het boven de D 4.0 kan.
Ik heb niet bepaald ervaring ofzo, die silverado races waar ik gezeten heb, waren alleen maar positief af te sluiten omdat ik achteraan ging rijden.

En wilde je dat dan met zijn 2en doen en bumpdraften etc... Dan moeten we nog wel even gaan oefenen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
ik denk dat ik ook wel meedoe Niel :) dus Pascal gewoon meedoen :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik wil wel voor de overwinning gaan ja :P
Je kan rustig achteraan rijden, zolang je in de draft blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Haha dat zal met mij niet lukken denk ik :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Alleen pushen wanneer je denkt dat het kan. Als je niet de hele ronde kan pushen, moet je het alleen op de straights doen.
Ik probeer de race van 21:45 te pakken. Anders sowieso de race van 22:45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:26:
Ik wil wel voor de overwinning gaan ja :P
Je kan rustig achteraan rijden, zolang je in de draft blijft zitten.
ah zijn de superspeedways aan de beurt ? dan moet ik mss ook nog maar is zien van het weekend maar eerst maar eens werk maken van de fixed proto op sebring aangezien ik al niet heel veel tijd heb zal dat ook nog wat test werk geven als ik ook nog eens de open wil proberen van het weekend. Nouja vind ik geen set dan rijd ik gewoon terug de fixed in de open moet kunnen :-) mss al maar standaard wat wing er af nemen dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:33:
[...]

ah zijn de superspeedways aan de beurt ? dan moet ik mss ook nog maar is zien van het weekend maar eerst maar eens werk maken van de fixed proto op sebring aangezien ik al niet heel veel tijd heb zal dat ook nog wat test werk geven als ik ook nog eens de open wil proberen van het weekend. Nouja vind ik geen set dan rijd ik gewoon terug de fixed in de open moet kunnen :-) mss al maar standaard wat wing er af nemen dan >:)
Roope heeft set gepost gisteren

moet met die set straks blindelings in de weekday EU open series stappen.

ben uitgenodigd door de black rebels, S-patel en Joe :p zal wat geven zonder oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
DutchDevil79 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 08:13:
Ik vind 1.39 een snelle pace tijd, ik rij gemiddeld 1.40 laag. Gisteren 2 races op Sonoma gedaan met de Kia. De eerste gisteren deed er geen 1 Caddy mee, dat was ook een erg leuke race :) Ze rijden in mijn split ook geen 1.37 of 1.38 trouwens.. Moet nog even kijken wat mijn optimum is maar ik vond 1.40 zelf eigenlijk wel een snelle tijd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

We waren in de race gister ook maar met 3 man die onder de 1.40 in de race reden maar het was ook geen al te hoge SOF. Mensen met Irating van 3000 of hoger zullen allemaal minimaal 1.39 rijden in de race. Dat je met 1.40 niet goed mee kan doen zeg ik ook niet. Alleen wil je race winnen dan moet je wel constant onder de 1.40 rijden bij de meeste races (tenzij het lagere split is).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Niellie41 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:32:
Alleen pushen wanneer je denkt dat het kan. Als je niet de hele ronde kan pushen, moet je het alleen op de straights doen.
Ik probeer de race van 21:45 te pakken. Anders sowieso de race van 22:45.
shake and bake time vanavond 8)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Veel plezier bij K3 vanavond Robbert :+

Straks mss eens kijken wat de SRF deze week doet. Eens zien of ik mijn vorige race een goed vervolg kan geven :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TuxieDeni schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:40:
[...]

shake and bake time vanavond 8)
Pas op voor zo'n gekke fransoos! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

BM schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:40:
Veel plezier bij K3 vanavond Robbert :+
Morgenmiddag bedoel je.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
ah, kwam daarstraks door eindhoven gereden en zag hoop borden van K3 staan, moest ineens aan jou denken :p

Oef, SRF rijd op Sonoma IRL2007. Daar ga ik wat meer practice nodig hebben ben ik bang :X
Edit: pittig baantje :X Nog maar 5 seconde van de poletijd af....

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 23-05-2013 20:37 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
BM schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:49:
[...]

ah, kwam daarstraks door eindhoven gereden en zag hoop borden van K3 staan, moest ineens aan jou denken :p

Oef, SRF rijd op Sonoma IRL2007. Daar ga ik wat meer practice nodig hebben ben ik bang :X
Edit: pittig baantje :X Nog maar 5 seconde van de poletijd af....
heleba ga ik ook naar K3 he :p wel met dochter van 4 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Net 2 races gereden in de Silverado op Dega.
De eerste race net 2e geworden in de top split. Deni zat bij mij ook in de split, maar met hem ging het niet zo goed. :-( Hij zat opgescheept met een kind van 15 jaar die geen geduld had en dacht het allemaal beter te weten.
Results race 1

In de tweede race, verneukte mijn partner de entry op pit road en kreeg een 15 sec S&G. Toen een heel stuk in mijn eentje rond gereden. Gelukkig kwam er een caution en er waren nog 5 rondjes bij de restart. 6 man in de lead lap en mijn partner durfde het niet helemaal aan om 3 wide te gaan volgens mij. :(
Mijn enige kans was om in mijn eentje 3 wide te forceren door het midden. Helaas kwam die ruimte niet en finishte ik als 5e.
Results race 2

[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 23-05-2013 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Gaat lekker ben nu al klasse B oval met sr 3.59, ben bijna A, ergste is dat ik het nog wel grappig vind ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dabelg schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:38:
[...]

Roope heeft set gepost gisteren

moet met die set straks blindelings in de weekday EU open series stappen.

ben uitgenodigd door de black rebels, S-patel en Joe :p zal wat geven zonder oefenen
zal hem eens testen maar aangezien roope zijn setups mij niet liggen (liever die van Niek) zal ik vermoedelijk maar best van de fixed starten, daar kan ik nog een beetje met rondkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:05:
[...]

zal hem eens testen maar aangezien roope zijn setups mij niet liggen (liever die van Niek) zal ik vermoedelijk maar best van de fixed starten, daar kan ik nog een beetje met rondkomen :P
tja moet setup ook nog wijzigen gisteren na 2 ronden prac gedaan te hebben he Robbert :p

toch race gedaan man man na 40 min was dit onderstuur tot en met. dus er is nog werk aan de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Gisteren toch nog wat kunnen oefenen voor de V8's deze avond.

Vorige week op Philip Island was ik vertrokken van een Road Atlanta setup... wat absoluut bagger was.

Deze week maar eens vertrokken van die baseline setup... en die is best wel goed!

Enkel de bandenspanning rondom op ongeveer 141 gegooid en de eindverhouding aangepast.

snelste tijd tot hiertoe met racefuel : 51.858
De meeste rondes zitten tussen de 52.2 en de 53.
http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=8271610&custid=71853

Merk wel dat m'n linker voorband heel hard afziet met die baseline setup.

Wat zou ik aan de setup kunnen veranderen om dit wat tegen te gaan?
zorgen voor minder lastwissel aan de voorkant? dus de voorkant wat stijver maken?

[ Voor 4% gewijzigd door Fragbeestje op 24-05-2013 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zou proberen of de stabi of de shocks voor iets stijver te maken.
Dan krijg je iets minder snel gewichtsverplaatsing en dus minder belasting van die band.
Je verliest er wel iets stuur mee. Stijvere voorveren is denk ik te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Net bericht gekregen van azerty dat maar 1 benq monitor kan worden leveren en dus de order maar gecancelled... nu even op zoek naar een goede vervanger ...
heeft iemand ervaring met deze pricewatch: Iiyama ProLite G2773HS-GB1 Zwart

By the way... ik ben even een weekje offline van Iracing... Ziggo had besloten om mijn lijn te blokkeren omdat ik volgends hun spam aan het versturen was (was een over ijverig monitoring systeem..) wel nog even geprobeerd op wifi van de buren maar dat gaat m niet worden... moet helaas de indi500 missen door deze fratsen ...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:37

Arfman

Drome!

Dit weekend wordt het dus voor de toch al dunbevolkte klasses (Radical met name) dus vrijwel helemaal onmogelijk om een race official te krijgen met die Indy ellende? :(

Nouja, heb toch niet kunnen oefenen, vorige week al een dropweek, volgende week ook i.v.m. werk dus het kampioenschap ligt alweer in de sloot :( (stond 2e in Divisie 3 van de Radical en ook in de SIRS league 2e).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:53:
Dit weekend wordt het dus voor de toch al dunbevolkte klasses (Radical met name) dus vrijwel helemaal onmogelijk om een race official te krijgen met die Indy ellende? :(

Nouja, heb toch niet kunnen oefenen, vorige week al een dropweek, volgende week ook i.v.m. werk dus het kampioenschap ligt alweer in de sloot :( (stond 2e in Divisie 3 van de Radical en ook in de SIRS league 2e).
ik snap niet dat daar niet meer mensen met rijden. Ik heb 2 seizoenen ook een poging gedaan maar ook toen al 0 opkomst vond ik (2 races maar gereden toen op oulton en spa) ... nochtans dat de community toch vrij goed was met mensen die sets opladen en dergelijke nouja eigenlijk spijtig want het is best aangenaam racen met die wagen alleen vind ik nu sommige keuzes van banen ook wel verschrikkelijk ruk-ke-tuk-ke-tuk :+
Pagina: 1 ... 57 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.