iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.634 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:04

Niellie41

[object Object]

Zoals ik in mijn vorige post zei (wel na een edit), hij is 4e geworden van de 5 Jetta's. Dus in de onderste helft van het veld.

In MC races moet je niet naar het hele veld kijken, maar alleen naar de klasse waar je in rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

JoepW schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:19:
[...]

Je hebt +.17 SR en -21 iR!
De + omdat je 'maar' 2x het gras hebt geraakt en -21 iR snap ik niet helemaal, want de SoF (Strength of Field) van de race was 1023 en je bent redelijk geëindigd. Zal wel met voorafgaande races te maken hebben?
Iemand een idee?
Hij is in de onderste helft van het veld geëindigd, daarom - iR. Voorgaande races hebben alleen met SR te maken, niet met iR.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:56

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Phydomir schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:22:
[...]

Hij is in de onderste helft van het veld geëindigd, daarom - iR. Voorgaande races hebben alleen met SR te maken, niet met iR.
Hehe ;( My bad :'(
Ik had niet gezien dat het MC was ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Overigens klopt het ook niet altijd dat "onderste helft van het veld = iR verliezen". Het is eigenlijk heel simpel: je geeft iR weg aan mensen die boven jou eindigen en je krijgt iR terug van mensen die onder jou finishen.

In principe krijgt iedereen een 'expected finishing position' die berekend wordt aan de hand van je iR en de SOF (soort van gemiddelde iR van het veld). Finish je hoger dan die positie dan krijg je iR, finish je lager dan verlies je iR. Hoeveel hoger (of lager) je van je verwachtte positie af zit, hoe meer je wint (of verliest).

Stel dat je een iR van 8000 hebt en in een MX5 race stapt die met 10 man toevallig niet split. De SOF van dat veld is enorm laag (nog veel lager dan het gemiddelde omdat de hoogste en laagste iR veel minder zwaar gewogen worden in het middelen) en je verwachtte positie komt dan eigenlijk neer op '1.08' ofzo, oftewel je moet winnen om iR te winnen. Finish je dan 4e dan zul je enorm veel verliezen ook al ben je boven de helft gefinished.

Het maakt dus ook niet uit WIE je verslaat in een race, het enig dat belangrijk is is je eigen iR, de SOF en je finish positie. Als jij 3e wordt en Greger Huttu (8000+ iR) 2e verdien je net zoveel iRating als wanneer Greger laatste wordt, je krijgt niet ineens meer punten omdat je toevallig iemand met enorm hoge iR verslagen hebt, het gaat alleen om het gemiddelde.
offtopic:
behalve dan voor het feit dat je wel mag verwachten dat je een positie wint als zo iemand met hoge iR laatste wordt - je had hem immers anders niet kunnen verslaan en dus een plekje lager gefinished

[ Voor 22% gewijzigd door NickThissen op 30-01-2013 23:39 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:27
Azo, best wel rot dan, want uiteindelijk is 4de eindigen (van de 5 dan weliswaar) niet slecht. Spijtige zaak, zal erop moeten letten, maar makkelijk is het niet :)

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34
Tomskii5 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 00:27:
Azo, best wel rot dan, want uiteindelijk is 4de eindigen (van de 5 dan weliswaar) niet slecht. Spijtige zaak, zal erop moeten letten, maar makkelijk is het niet :)
Weet je, als jij een leuke race hebt gehad, boeit dat toch helemaal niet meer! :) (Dit zeg ik vaak tegen me zelf anders gaat de lol er een beetje af, en je moet natuurlijk wel relaxed achter het stuur kunnen zitten)

[ Voor 10% gewijzigd door Streskip op 31-01-2013 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Streskip schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 02:23:
[...]

Weet je, als jij een leuke race hebt gehad, boeit dat toch helemaal niet meer! :) (Dit zeg ik vaak tegen me zelf anders gaat de lol er een beetje af, en je moet natuurlijk wel relaxed achter het stuur kunnen zitten)
Opzich waar, maar als je nog niet zo lang rijdt heb je nog weining iRating, en met een lage iRating kom je in de lagere splits waar mensen rijden die de auto minder onder controle hebben en dus waar je wel eens ook SR en plezier kan verliezen vanwege de rommel.

Je iRating boven de 2000 krijgen is wel een doel/richtpunt net als SR op A klasse te krijgen, aangezien je dan met mensen komt te rijden waarmee het gemiddeld leuker rijden is.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 12:59

Hoogie2004

Whohooooo

Ik zit nu rond de 2300 iRating, en dat is ook niet altijd alles :+ Ik kom dan namelijk vaak (als het split) als een van de tragere in Split 1 terecht, terwijl ik dan liever in split 2 zou rijden.

Van de andere kant boeit het natuurlijk weinig, want fun heb je in beide races, alleen ben ik in split 1 praktisch altijd kansloos voor winst. Ik kijk de laatste tijd totaal niet meer naar iRating, ik ga gewoon lekker racen. Als je veilig rijd, en altijd finished stijgt je iRating zonder moeite naar rond de 1500 - 2000, omdat er altijd wel mensen uitvallen enzo.

Als ik me druk maak om SR of iR is het racen een stuk minder leuk, ik probeer gewoon zo clean mogelijk, en zo snel mogelijk naar de finish te gaan.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:31

DutchDevil79

I race, therfore I am

Gister maar is een race gedaan in de GT challenge. Man dat is nog steeds een MC Laren series zeg. 80% MC Larens en dan nog wat Corvette's en Fords als aanvulling.
Zat met 5 Ford GT's in de room en starte als 3de omdat ik niet gekwalificeerd had. Bij de start al meteen P2 gepakt en ree daarna vlak achter Joni Backman. Echter omdat we achter de MC Larens starten was het zeker de eerste rondes op passen omdat we dus langzamere MC Larens voor ons hadden. Ging echter allemaal goed en kon goed bij Joni blijven. Ford op P3 kon echter niet bij blijven waarvoor ik geen druk van achter had. Uit eindelijk achter een MC Laren vast komen te zitten die na een paar rondjes ineens wel harder kon.
Vlak achter Joni rijdend merkte ik dat ik een stuk minder wing had staan dan Joni, maar hij nam in bochtige gedeelte elke keer net genoeg afstand. Daardoor kon ik hem er niet naast zetten op het rechte stuk. Jammer genoeg ging ik daarna kleine foutjes maken en zat er een gat van een paar seconde tussen ons. Die kon ik niet meer goed rijden en zo dus de race op P2 uitgereden. Uit eindelijk weer wat IR erbij gekregen dus ben tevreden. En Joni was gewoon iets sneller.

Op zich trouwens wel leuk zo in het achterveld van de MC Larens rond te rijden als de mensen elkaar laten leven.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben maar eens begonnen met het gifgroene kleurtje van mijn auto's af te wassen en mijn nieuwe 'huisstijl' op alle auto's te plakken:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/newdesign/corvette1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/newdesign/corvette2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/newdesign/corvette3.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/newdesign/fgt1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/newdesign/fgt2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/newdesign/fgt3.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/newdesign/fgt4.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/newdesign/mx51.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/newdesign/mx52.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/newdesign/skip.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Beter! Op de MX5 vind ik het groen nog wel een beetje giftig aan de zijkant. De Ford is wel netjes!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Op de MX5 komt dat door de metallic layer. Moet nog wat tunen ;)
En ctrl-r in iRacing is wel heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Netjes Joep, nu volgende week die Ford GT ook onder stof vandaan halen op Dinsdag?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Ziet er goed uit Joep! Mooie combo's

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, ik heb toch nog geen idee waar ik op Spa met de SM nog meer tijd moet vinden :? Mijn snelste tijd ligt nu op 2:17.6, maar optimal zit op 16.8. Meeste rondjes die ik rijd liggen in de 2:18, en ik zou echt niet weten hoe ik de 2:16 in moet gaan komen.... elke plek waar ik harder probeer te gaan eindigt in meer onderstuur :p

Net een setup van Joao Rodrigues geprobeerd waar hij 2:15.3 mee weet te rijden. Alleen staat daar zoveel DF op dat ik op de rechte stukken al meer tijd verlies dan ik er in de bochten mee goedmaak :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
.....

[ Voor 100% gewijzigd door JoepW op 31-01-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM: Ik heb een klikje minder wing gedaan naar 27 (voor 2 of 3 klikjes omdat het met halve graden gaat) en daarmee heb ik in de race drie keer een 16.4 gereden (de eerste keer in lap 3 al dus met ~20L fuel).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:14:
Hmmz, ik heb toch nog geen idee waar ik op Spa met de SM nog meer tijd moet vinden :? Mijn snelste tijd ligt nu op 2:17.6, maar optimal zit op 16.8. Meeste rondjes die ik rijd liggen in de 2:18, en ik zou echt niet weten hoe ik de 2:16 in moet gaan komen.... elke plek waar ik harder probeer te gaan eindigt in meer onderstuur :p

Net een setup van Joao Rodrigues geprobeerd waar hij 2:15.3 mee weet te rijden. Alleen staat daar zoveel DF op dat ik op de rechte stukken al meer tijd verlies dan ik er in de bochten mee goedmaak :?
Ik rijd 2:17.4 als snelste nu (in Q) en hij wil ook niet sneller meer...

Hoeveel fuel eigenlijk voor een race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:20:
BM: Ik heb een klikje minder wing gedaan naar 27 (voor 2 of 3 klikjes omdat het met halve graden gaat) en daarmee heb ik in de race drie keer een 16.4 gereden (de eerste keer in lap 3 al dus met ~20L fuel).
Ik zag jouw tijden idd, vandaar mijn vraag ook een beetje. Jij rijd dus met de setup van joao?
Hoogie2004 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:28:
[...]

Ik rijd 2:17.4 als snelste nu (in Q) en hij wil ook niet sneller meer...

Hoeveel fuel eigenlijk voor een race?
Net in Q een 2:17.7 neergezet. Voor de race zou 18,6 liter genoeg moeten zijn. Denk dat ik voor de zekerheid 22 meeneem, zoveel maakt dat ook niet uit.

Zal zo ff een video maken van m'n snelste rondje, mss dat iemand er nog wat obvious fouten uit kan halen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

De standaard plekken waar ik heel veel lijk te verliezen zijn Busstop en La Source.
Pouhon vind ik erg lastig en opkomen achterste rechte stuk (de eerste van de dubbele rechter)

Ochja, nog wat oefenen en dan maar eens wat races meepakken morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:02
DutchDevil79 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:08:
Gister maar is een race gedaan in de GT challenge. Man dat is nog steeds een MC Laren series zeg. 80% MC Larens en dan nog wat Corvette's en Fords als aanvulling.
Zat met 5 Ford GT's in de room en starte als 3de omdat ik niet gekwalificeerd had. Bij de start al meteen P2 gepakt en ree daarna vlak achter Joni Backman. Echter omdat we achter de MC Larens starten was het zeker de eerste rondes op passen omdat we dus langzamere MC Larens voor ons hadden. Ging echter allemaal goed en kon goed bij Joni blijven. Ford op P3 kon echter niet bij blijven waarvoor ik geen druk van achter had. Uit eindelijk achter een MC Laren vast komen te zitten die na een paar rondjes ineens wel harder kon.
Vlak achter Joni rijdend merkte ik dat ik een stuk minder wing had staan dan Joni, maar hij nam in bochtige gedeelte elke keer net genoeg afstand. Daardoor kon ik hem er niet naast zetten op het rechte stuk. Jammer genoeg ging ik daarna kleine foutjes maken en zat er een gat van een paar seconde tussen ons. Die kon ik niet meer goed rijden en zo dus de race op P2 uitgereden. Uit eindelijk weer wat IR erbij gekregen dus ben tevreden. En Joni was gewoon iets sneller.

Op zich trouwens wel leuk zo in het achterveld van de MC Larens rond te rijden als de mensen elkaar laten leven.
Was die race toevallig aan het spectaten. Is inderdaad wel verdomde lastig als er een langzame McLaren in de weg rijdt. Joni heeft bijna heel de race in de draft van één van die McLarens gehangen. Ging nog een keertje fout toen er een hele trage Corvette voorbij kwam en voor die McLaren stil ging staan in de bus stop. Als Joni daarbij (meer) schade had opgelopen, had je hem nog gewonnen ook!

PS: het is McLaren ipv MC Laren, al verwarrend genoeg dat het een "MC" (multi-class) serie is :P

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

josh-hill schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:49:
[...]

Was die race toevallig aan het spectaten. Is inderdaad wel verdomde lastig als er een langzame McLaren in de weg rijdt. Joni heeft bijna heel de race in de draft van één van die McLarens gehangen. Ging nog een keertje fout toen er een hele trage Corvette voorbij kwam en voor die McLaren stil ging staan in de bus stop. Als Joni daarbij (meer) schade had opgelopen, had je hem nog gewonnen ook!

PS: het is McLaren ipv MC Laren, al verwarrend genoeg dat het een "MC" (multi-class) serie is :P
Zal er aan proberen te denken. McLaren it is.

Ja die Corvette kwam mij ook al zeer langzaam voorbij. Volgens mij had die wat schade want lag ook een rondje achter al. Raakte er ook wat tijd mee kwijt omdat die 2 bochten nodig had om mij voorbij te komen. Maar zag het daarna fout gaan in de busstop ja.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Laatst online: 23:06
Hoogie2004 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:37:
De standaard plekken waar ik heel veel lijk te verliezen zijn Busstop en La Source.
Pouhon vind ik erg lastig en opkomen achterste rechte stuk (de eerste van de dubbele rechter)

Ochja, nog wat oefenen en dan maar eens wat races meepakken morgen.
Ik ben nog 4sec te langzaam op Spa met de mclaren.

Pouhon ga ik van 5 naar zn 3 en op de exit zit ik weer op 5.

Geen idee waar ik die 4sec vandaan moet halen. Topspeed is 250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Remco Tr schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:33:
[...]

Ik had het over de Star Mazda :)

Met de McLaren moet ik denk ik ook nog wel wat tijd vinden, maar voor de McLaren geld vooral, slow-in fast-out :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
[...]

Pouhon entry 4 exit 5 en voor de volgende bocht 6.
Ik zal zien dat ik zo ff een rondje blaas en een replay save.
Ik reed eergisteren 2:20,5. Maar daar moet ook nog wel wat af. WR staat op 2:17.8 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 11:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

wat een afknapper mn eerst race met de mazda mx5.
eerste de beste bocht werd ik langs achter aangereden, iedereen over het gras in mn rechter zijkant. auto was zo beschadigd dat ik iets van 2 min moest repaire.

naar 1 rondje daarna gereden te hebben een dwaas weer vol achterin :S toen ben ik maar gekapt.
wat een zaad race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 12:14
Hoe zit het eigenlijk met de races in de cups als je stijgt in rank, is het dan nog steeds zo dat je steeds dezelfde baan een week lang rijdt of zit wat meer variatie in?

Nu is het nog wel logisch dat je als rookie een week lang dezelfde baan rijdt, om zo de baan beter te leren kennen. Echter als je als rank stijgt mag dat van mij wel wat sneller varieren of zit hem de variatie in meer verschillende cups waar je aan mee kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nickrsd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:31:
wat een afknapper mn eerst race met de mazda mx5.
eerste de beste bocht werd ik langs achter aangereden, iedereen over het gras in mn rechter zijkant. auto was zo beschadigd dat ik iets van 2 min moest repaire.

naar 1 rondje daarna gereden te hebben een dwaas weer vol achterin :S toen ben ik maar gekapt.
wat een zaad race
Ja, dat is echt naar. Maar troost je 'We all been there'. De rookie klasse doorkomen is een kwestie van ongelukken vermijden. En dat is an sich weer zeer leerzaam voor de toekomst ;)
rottentomato schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:44:
Hoe zit het eigenlijk met de races in de cups als je stijgt in rank, is het dan nog steeds zo dat je steeds dezelfde baan een week lang rijdt of zit wat meer variatie in?

Nu is het nog wel logisch dat je als rookie een week lang dezelfde baan rijdt, om zo de baan beter te leren kennen. Echter als je als rank stijgt mag dat van mij wel wat sneller varieren of zit hem de variatie in meer verschillende cups waar je aan mee kan doen?
Alle iRacing series rijden 1 week lang op hetzelfde circuit. Wel kan je als je eenmaal een hogere licentie hebt met meerdere series meerijden met 1 of zelfs verschillende auto's.
[...]

Zoals beloofd:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=B3y1EGiNIg0]

[ Voor 12% gewijzigd door JoepW op 31-01-2013 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Steve Myers tweette net dit:
Oh and if @iRacing members thought the V8 sounds good now your going to lose it when you hear the Vette! Just heard first pass and it's sick
Kan niet wachten! De Corvette had al een lekker geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Laatst online: 23:06
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Niellie41 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 18:47:
Steve Myers tweette net dit:

[...]

De Corvette had al een lekker geluid.
Maar toch nog niet op het niveau van. (hopen dat ze het zo gaaf kunnen maken.)

[ Voor 9% gewijzigd door enchion op 31-01-2013 19:01 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

enchion schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 18:59:
[...]

Maar toch nog niet op het niveau van. (hopen dat ze het zo gaaf kunnen maken.)

[video]
Of zoiets?

Of dit

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Nou NickRSD ik had vandaag hetzelfde als jou, lekker al paar dagen op summit point gereden en
ook begonnen aan een race. Eerste bocht kwam iedereen netjes doorheen en toen halverwege waar
het mickey mouse stukje begint ging er ook een achterstevoren waardoor het halve veld moest uitwijken,
waar ik tussen zat daardoor ging ik achterste voren en kwam er een nog bij mij in de achterkant.
Daarna na repairs in me uppie rond gereden en nog een iemand in kunnen halen.

*dat geluid van die vette, als het zoiets wordt blijf ik in de pits staan om dat ding elke keer op te starten,
wat een herrie! :9~ *

[ Voor 13% gewijzigd door TuxieDeni op 31-01-2013 19:53 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:37:
Herkenbaar. Busstop gaat bij mij (volgens mij) wel goed, maar Pouhon vind ik een doodenge bocht. Daar ga ik óf vol oversturen in, óf ik ga er met midcorner overstuur aan de rechterkant uit. Nahja, of ik ga er te langzaam door :+

Die 1e rechter bij Stavelot is idd ook erg tricky. Daar schiet je heel makkelijk een stukje tever door.

Zoals belooft, mijn rondje Spa in kwalificatie van vanmiddag. Als iemand nog duidelijke verbeterpunten heeft hoor ik het graag :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:20
In het echt klinken die Corvettes nog veel mooier. Dan is het net een aardbeving, zoals de grond trilt van dat gestamp.
En op de pitlimiter heb je het idee dat hij van het gestotter en gegroggel ieder moment af kan gaan slaan _/-\o_

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Die Corvette klinkt echt lekker inderdaad, maar valt gewoon weg bij het geluid van de 458. Letterlijk... Ik heb een stukje opgenomen op Le Mans:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5YrqxdOKiRg&feature=share&list=UUW0_YJiWPhv62QkDkwZ9Rgg]

[YouTube: http://youtu.be/DWe8KRFYDjc]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8e8e7R6MVI0&feature=share&list=UUW0_YJiWPhv62QkDkwZ9Rgg]

Die Ferrari hoor je tot aan et einde van het rechte stuk nog schreeuwen, die lage tonen van die Corvette hoor je niet zo ;(

Maar er is er nog 1, die klinkt eigenlijk net zo fijn :9
[YouTube: http://youtu.be/C2cUE9xIPoM]

[YouTube: http://youtu.be/jb6wDJa3oIs]
Richard117 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:14:
In het echt klinken die Corvettes nog veel mooier. Dan is het net een aardbeving, zoals de grond trilt van dat gestamp.
En op de pitlimiter heb je het idee dat hij van het gestotter en gegroggel ieder moment af kan gaan slaan _/-\o_
Klopt, die Corvette voel je goed! :9~ Maar ik krijg echt kippenvel van die Ferrari _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Streskip op 31-01-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:10:
[...]

Zoals belooft, mijn rondje Spa in kwalificatie van vanmiddag. Als iemand nog duidelijke verbeterpunten heeft hoor ik het graag :)

[video]
(Bocht nummers zoals iRacing ze aangeeft)
T6 (les combes): iets langzamer, zodat je niet helemaal rechts op de curbs komt. Daardoor kom je T7 daarna veeeeel sneller nemen. Je begint T7 nu vanaf het midden van de baan, terwijl je eigenlijk T6 ervoor moet opgeven om helemaal vanaf links op de curbs in te kunnen sturen.

T8 (rivage): kort houden, niet helemaal wijd gaan, en in de 2e versnelling.

T9: je kunt half over de groene strook uitkomen als je echt wil (wel gevaarlijk ivm offtrack natuurlijk), in je replay kom je niet eens op de curb zelf dus je kunt daar wat meer snelheid meenemen.

T10 (pouhon): in de 4.

T12/13 (fagnes): in de 3.

T18/19 (busstop): in de 1.

T1 (la source): ook in de 1.

Dat is tenminste hoe ik het doe. Waar ik naar de 1 ga kun je ook best in de 2 blijven denk ik, maar ik vond 1 sneller (en niet moeilijker).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik was al het schrijven. Enige dat ik kan aanvullen is dat je Pouhon ook iets laten moet aansnijden en op diverse plekken mis je de Apex (niet veel, maar het scheelt echt tijd).
Hier het plaatje dat bij het verhaal hoort ;) :
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/tracks/spa.png

[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 31-01-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
Streskip schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:34:
Die Corvette klinkt echt lekker inderdaad, maar valt gewoon weg bij het geluid van de 458. Letterlijk... Ik heb een stukje opgenomen op Le Mans:

[video]

[video]

[video]

Die Ferrari hoor je tot aan et einde van het rechte stuk nog schreeuwen, die lage tonen van die Corvette hoor je niet zo ;(

Maar er is er nog 1, die klinkt eigenlijk net zo fijn :9
[video]

[video]

[...]

Klopt, die Corvette voel je goed! :9~ Maar ik krijg echt kippenvel van die Ferrari _/-\o_
Als we het dan toch over kippenvel hebben, dan staat deze voor mij bovenaan. De LMP1 Lola-Aston Martin _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Wow! Dat is inderdaad kippenvel :9~

Laatste nachtdienst vandaag (de 7e), dan lekker 5 daagies vrij, maandag en dinsdag ben ik dus van de partij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ga vanavond mee doen aan de Proto & GT Challenge om 22:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
.. en toen wist ik ook hoe een dive-bomb voelt...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
Ah ik denk dat valt nog wel mee 3 racen en 1 time trail en je voldoet aan de MPR voor promotie, kan je wachten tot de 25ste van februari voordat er een rookie promotie is :) Neem je eigenlijk die SR nog mee naar de volgende licentie of begint die dan weer op 2.50? Ik zie namelijk genoeg mensen met een D licentie met een lagere SR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
rottentomato schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 21:41:
Ah ik denk dat valt nog wel mee 3 racen en 1 time trail en je voldoet aan de MPR voor promotie, kan je wachten tot de 25ste van februari voordat er een rookie promotie is :) Neem je eigenlijk die SR nog mee naar de volgende licentie of begint die dan weer op 2.50? Ik zie namelijk genoeg mensen met een D licentie met een lagere SR.
Nee dus het kan sneller. En je neemt je SR mee, maar wel op een bepaalde manier. Staat allemaal in de wiki.
http://iracing.invisio.nl/index.php?title=Licentie
http://iracing.invisio.nl/index.php?title=Safety_Rating

;)
MrBarBarian schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 21:34:
.. en toen wist ik ook hoe een dive-bomb voelt...
De truc is om een dive bomb aan te zien komen. Ofwel door het gedrag in de bochten ervoor van iemand achter je of door goed in je spiegels te kijken en de bomb proberen te ontwijken. Of een combi van beide.
Maar het blijft zuur en geregeld niet te vermijden.

[ Voor 32% gewijzigd door JoepW op 31-01-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
"Als je gedurende een seizoen je SR boven de 4 krijgt en aan je MPR hebt voldaan ga je meteen naar een hogere licentie." Kijk das dan toch mooi :) thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Net een GT Challenge gedaan op Spa. Werd helaas in ronde 1 van achteren aangetikt in Bus Stop, maar me toch terug weten te vechten tot een 9e plek (geloof ik, wel flink wat lui ingehaald :P). Beetje iR erbij, heel weinig SR eraf (had toch 10 incs verzameld). Qua race zelf niet heel spannend, alleen dat het erg lastig is om vechtende mensen voorbij te gaan, ook al ben je een pak sneller. En een Corvette dacht dat ik wel in rook zou verdwijnen voor Pouhon dus tikte me aan, gelukkig geen schade en kunnen houden, maar waarom wacht je niet 2 seconden tot het rechte stuk? Hij lag 14 seconden achter z'n voorganger en 5 voor op z'n achteropkomer ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:02
Die top split was idd gaar...

Joni en Danis die een partij aan het botsen waren, allebei ook nog tegen Robbert.

Gelukkig wist Robbert er wel voor te finishen. Nja, voor Joni was niet moeilijk want die wagen was afgeschreven. Eigen schuld overigens, al gaf ie iemand anders de schuld (geen idee of ie Danis bedoelde of Robbert, want hij maakte met allebei dus contact).

Die tragere McLarens zijn wel een pest voor de Fords (net als dat de snelle McLarens vorig seizoen een probleem waren). Eentje er van reed best ok rond tot hij minimaal 3 keer in een ronde spinde (waarschijnlijk schade of iets met de bandjes). Anyway, een ronde later spint ie weer in de linker tussen Rivage en Pouhon en stak daarna meteen de baan over terwijl de leiders voorbij kwamen. Nummer 1 werd zo finaal uitgeschakeld...

Edit:
Die Corvette had het anders nog best spannend. Nummer 2 t/m 4 zijn binnen 0.3 seconden gefinisht.

[ Voor 8% gewijzigd door josh-hill op 31-01-2013 22:15 ]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja dat was chaos ten top. Joni gaf Danis de schuld. Die ree ook wel erg agresief rond. Zeker met al die McLarens (jaja goed geschreven zo hey ;) ) voor onze neus. Joni had iig zen excuses aangeboden voor de tik. Daarna moest Danis ook nog een keer mij raken door te proberen mij in de buitenkant van turn 1 te pakken. Zij die wel sorry voor maar had zo wel 8 incs extra. Uit eindelijk spinde die Danis nog 2x waardoor ik dus voor hem ben geeindigd. Daardoor weer wat Irating erbij en 166 punten omdat de SF lekker hoog was. :) Jammer alleen wel -0,38 SR verloren. :'(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Ik ga toch maar eens een bank overvallen zodat ik de rest ook kan kopen :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik ben niet tevreden over mijn FFB. ik heb een dfgt, en in windows staat hij zo ingesteld:
graden rotatie=900
totale sterkte vane ffecten 100%
veer effect 0%
Damper effect 0%
kracht centreer ring 0%
game toepassen om instellingen aan te passen = Ja,

Ingame.
kracht =12.0
damper(dacht ik)= 0%
minimale force =0%

maar ik vind het best uhm, grof aanvoelen.. ik voel totaal geen kleine beutjes in de weg/
of als ik iets te hard rijd dat ik slip, het slippen voel ik nauwelijks..
in de bochten echt een gehakt van het stuur..en een slag zeg maar..
voel heel stijf aan.

In Rfactor2, vind ik hem zo fijn aanvoelen.. Staat er iets fout???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Heb je linear mode (hoe dat ook heet) aangevinkt?

Leuke race net in de P&GT serie. HPD spint in bocht een, tikt iemand anders en die raakt mij weer :(
Iig 4e van de 6. Verlies ik niet veel te veel iRating....
Morgen maar weer proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 31-01-2013 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 23:08:

Leuke race net in de P&GT serie. HPD spint in bocht een, tikt iemand anders en die raakt mij weer :(
Iig 4e van de 6. Verlies ik niet veel te veel iRating....
Morgen maar weer proberen.
Was aan het kijken, ergerlijk ja... Gast spint gewoon helemaal uit zichzelf in T1 met niemand om zich heen, en daarna laat hij z'n auto gewoon achteruit rollen (anders waren jullie er makkelijk achterlangs gegaan) en crasht zo het halve veld eruit... 3 rondjes had hij geoefend voor zover ik kon vinden. Dit soort mensen verzieken deze serie dus he..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ben maar door gereden tot ik zeker wist dat ik niet lager dan 4e kon eindigen.
45 minuten in mijn eentje rond rijden met 6 ronden achterstand op Kay, zie ik niet zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nickrsd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:44:
ik ben niet tevreden over mijn FFB. ik heb een dfgt,...... Staat er iets fout???
Ik heb geen ervaring met een DFGT. Maar probeer zoals Niellie zegt lineair force eens. Dan moet je wel je FFB opschroeven in iRacing. En zet je FFB vooral niet te hoog. Want veel kracht betekent verlies van details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik heb die liniair niet aan staan, heb nu wel in windows die damper effect op 100% wat doet dat precies?
las op internet dat meerdere die aan hebben.. en als jij liniair aavinkt he,, moet de ffb toch iets omhoog..? dat las ik op topic dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat de FFB omhoog moet als je lineair aanvinkt schrijf ik hier net ook ;)
Demping heb ik compleet uitstaan. Maar ik weet niet hoe dat voelt bij jouw stuur.
Demping geeft een wat zwaarder gevoel bij het draaien ongeacht de FFB instelling. Demping <- het woord zegt het al hè. Maar het voegt niets toe aan gevoel voor wat er gebeurt op de baan.
Ik vind de Jetta nog steeds een $%^#&%!%#@$ auto. Ik kan er niet lekker mee rijden. Ik zou het liefst wat meer power er in hebben en net wat minder overstuur bij gas los. Maar vooral Cheetah power, zeg maar:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/newdesign/wild_jetta.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:27
Ja ik rij nu ook met de Jetta, is een klotebak als het op overstuur aankomt. Bij het remmen moet je vaak ook opletten of de wielen locken redelijk makkelijk.

Desondanks rijdt ik er wel graag mee maar zou toch verdorie eens open setups willen op dat ding.

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Nu online
JoepW schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 23:46:
...
Maar vooral Cheetah power, zeg maar:
[afbeelding]
Draag je ook matchende (onder)kleding :?

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
Tomskii5 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 00:36:
Ja ik rij nu ook met de Jetta, is een klotebak als het op overstuur aankomt. Bij het remmen moet je vaak ook opletten of de wielen locken redelijk makkelijk.

Desondanks rijdt ik er wel graag mee maar zou toch verdorie eens open setups willen op dat ding.
De Jetta heeft toch ABS? Lijkt me dus niet dat je je wielen lockt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 02:06:
[...]

Draag je ook matchende (onder)kleding :?
Zoiets bedoel je:
Afbeeldingslocatie: http://i.marktplaats.com/00/s/MTAyNFg3Njg=/$(KGrHqR,!n4FCo2!l)!8BQ)3MvycCw~~60_84.JPG
Huh, nee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren eens de fordt gt getest op watkins (fixed) ... ik moet zeggen een héél verchil met wat ik vorig jaar gereden heb ... ik weet niet of ik er mij goed of slecht moet bij voelen .... ik heb een totaal ander gevoel met die wagen nu ... voor mij totaal anders ... en ik weet eigenlijk niet of ik traag of snel ben want ik was enigste ford in die practice. Welke tijden worden er in race ~ gereden ? Mss vanavond toch maar raceje eens mee pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Het lijkt erop dat Thomms komend seizoen noodgedwongen hier vaker te vinden is :(

"Vandaag werd bekend gemaakt dat Nissan Nederland zich officieel terug trekt uit het prestigieuze Dutch GT Championship. De twee Nissan’s 370Z die vorig seizoen door Equipe Verschuur met succes werden ingezet zullen dus niet meer onder de vlag van Nissan Nederland schitteren op de circuits van Zandvoort, Assen en Zolder. Equipe Verschuur beraadt zich na dit besluit over haar toekomst in de koningsklasse van de vaderlandse autosport."

Bron: Autosport.nl

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomms
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-04 10:20
Yea, zo gaat dat helaas in die wereld. De ene dag zit je volledig gesponsord in een GT4 en de andere dag moet je je kont eraf werken om met Pasen in een swift aan de start te staan. Niemand had dit zo verwacht, donderslag bij heldere hemel.

Goed, ik ben mn best aan het doen in de Skip, zal zondag- of maandagavond eens een race rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja ik had het gezien, maar wilde geen zout in de wonden strooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:49

derx666

mecker ende blaet

Bagger man.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil dat dan ook zeggen dat nissan de gt academy stopt of moet het allemaal zo geen vaart lopen, ik dacht toch duidelijk te snappen dat dit er was om talent op te leiden en dergelijke ... droevige beslissing !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Balen Thomms! :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik heb hier nu een uitslag van een race van toenet..
Alleen in dat overzicht staat ook Inc, wat betekent dat..?
http://members.iracing.co...nid=7420628&custid=114476

naam = mattheus jongeneelen

[ Voor 6% gewijzigd door Nickrsd op 01-02-2013 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Inc zijn Incidents. Een Incident is bijvoorbeeld een Off-Track (1 incpunt), een Loss Of Control (2 incpunten) of een Car Contact (4 incpunten). Hoe minder incidents, hoe meer Safety Rating je opbouwt. Is nu nog niet echt van belang, dat gaat pas spelen als je boven Class D komt.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Arfman schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:57:
Inc zijn Incidents. Een Incident is bijvoorbeeld een Off-Track (1 incpunt), een Loss Of Control (2 incpunten) of een Car Contact (4 incpunten). Hoe minder incidents, hoe meer Safety Rating je opbouwt. Is nu nog niet echt van belang, dat gaat pas spelen als je boven Class D komt.
Het is juist van belang in Rookie, als je elke race teveel incs haalt kom je namelijk nooit in D class.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:32:
wil dat dan ook zeggen dat nissan de gt academy stopt of moet het allemaal zo geen vaart lopen, ik dacht toch duidelijk te snappen dat dit er was om talent op te leiden en dergelijke ... droevige beslissing !
Nissan stopt alleen in het Dutch GT4. Internationaal is GT Academy een groot succes en ik zie ze echt niet nu stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

vorige keer had ik 56 inc.. vandaar de - :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Even snel mijn HPD skin aangepast, erg handig die nieuwe reload feature :) Nieuwe Action gemaakt in photoshop die hem automatisch als TGA met de goeie naam in de paints map zet, daarna ctrl+R in iRacing en klaar :D

Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmpC4E5.jpg

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:10:
[...]

Het is juist van belang in Rookie, als je elke race teveel incs haalt kom je namelijk nooit in D class.
Ja, dat is waar (uiteraard). Doelde meer op dat je in Rookie nog niet kunt degraderen, maar in D wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Nee dus, als je eenmaal D bent kun je niet degraderen naar rookie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:46:
Even snel mijn HPD skin aangepast, erg handig die nieuwe reload feature :) Nieuwe Action gemaakt in photoshop die hem automatisch als TGA met de goeie naam in de paints map zet, daarna ctrl+R in iRacing en klaar :D

[afbeelding]
Nice Nick. Maar waarom gebruik het GoT-iRacing logo niet?
Eventueel zonder de G en de T ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hmmm vanavond niks gepland voor de vrijdag avond. Is kijken wat te doen in Iracing. Misschien heir intresse om iets te hosten? Kan eventueel fun raceje zijn of misschien practise voor Maandag met de McLaren op Pocono.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Of iets leuks op Interlagos.....leuk baantje is dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Jubby schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:59:
Nee dus, als je eenmaal D bent kun je niet degraderen naar rookie.
Oh ja, da's waar ook, hahaha :P
Scratch alles wat ik zei maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:07:
Hmmm vanavond niks gepland voor de vrijdag avond. Is kijken wat te doen in Iracing. Misschien heir intresse om iets te hosten? Kan eventueel fun raceje zijn of misschien practise voor Maandag met de McLaren op Pocono.
Ik ben altijd wel in voor iets leuks. Maar het beste lijkt me iets wat we niet al standaard doen. Dus iets geks.... Hmmmmmm. Riley @ Interlagos of zo ;)
Er wordt mij wel eens 'verweten' dat ik veel schermen en zo heb aangesloten op mijn iRacing computer. Maar dit is nog meer:

[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 01-02-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:02:
[...]

Ik ben altijd wel in voor iets leuks. Maar het beste lijkt me iets wat we niet al standaard doen. Dus iets geks.... Hmmmmmm. Riley @ Interlagos of zo ;)
How about... 2 heats met MX5 + Solstice in dezelfde klasse op Interlagos?
Of andere auto's die we gelijk kunnen krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 01-02-2013 13:16 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dan eens mx5 en srf of zo?
Ik ben op TS te vinden....

[ Voor 35% gewijzigd door JoepW op 01-02-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Nu online
Doe anders eens onbekende layouts die (zo goed als) nooit gebruikt worden.
Van de week toevallig eens een paar rondjes op de bike layouts van Indianapolis en Daytona gedaan.
Best leuk en zonde dat je ze nooit tegenkomt in officiele series.

Heb zelf alleen geen tijd. Ik geloof dat er voor ons team een flinke F1 test gepland staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Zo, wat mij betreft is het tijd voor de promotions :P M'n SR is 3.42 :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
MrBarBarian schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:31:
Zo, wat mij betreft is het tijd voor de promotions :P M'n SR is 3.42 :)
Nog ff doorrijden:
Als je gedurende een seizoen je SR boven de 4 krijgt en aan je MPR hebt voldaan ga je meteen naar een hogere licentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Red Baron schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:29:
Doe anders eens onbekende layouts die (zo goed als) nooit gebruikt worden.
Van de week toevallig eens een paar rondjes op de bike layouts van Indianapolis en Daytona gedaan.
Best leuk en zonde dat je ze nooit tegenkomt in officiele series.

Heb zelf alleen geen tijd. Ik geloof dat er voor ons team een flinke F1 test gepland staat :)
Leuk, dan is het voor bijna iedereen onbekend terrein :+
Srf + MX5 op de Indianapolis Moto layout :)

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Doet de Grand AM dit jaar Interlagos aan dan? Meestal pakken die vooral USA banen vanwege real life schedule van die serie. De Indianapolis bike word bv wel vaak in de Grand AM gereden. Vind de bike layout wel een enorm mickey mouse gehalte hebben btw. Paar seizoenen geleden in de RIley en Mustang nog gedaan maar was er niet kapot van. Dus mijn keuze zou meer iets leuks op Interlagos zijn bv Riley of Indycar.

Maar fun race zo kort van tevoren aangekondigd open gooien voor iedereen onder hosted en vervelende mannnetjes kicken? Of gewoon kijken wie er komt? Open zouden we ook bv Riley en Cadilac kunnen doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Of Impala B op Road America O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En zo kunnen we nog uren door gaan en dan is de vrijdagavond al voorbij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Nu online
Of Impala A op Road Atlanta Club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Of L79 @ Barber Short A... Pfffff

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 01-02-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Interlagos Moto met MX5 + Solstice of MX5 + SRF (wel even testen dan om die gelijk te maken) - compromis? :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Nu online
Streetstock op Centripetal is ook aardig. Destruction derby :~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:12:
Interlagos Moto met MX5 + Solstice of MX5 + SRF (wel even testen dan om die gelijk te maken) - compromis? :)
eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
F1 op Charlotte Legends!

:)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik zou wel voor standaard content gaan. Dan kan iedereen zeker mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Interlagos Moto heeft als enige verschil (wat ik in de trackmap op kan merken) dat er een chicane ligt in het lange "rechte" stuk aan het eind - vast vreselijk voor snelle auto's maar met MX5 e.d. lijkt me dat juist leuk, anders is die straight wel erg lang.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ben het wel een beetje eens met Niellie. Zullen we anders Summit Short doen met SRF en MX5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nou ja, kijk maar, als we weer rookie content willen dan vind ik dat ook prima maar dan kunnen we niet echt andere configs kiezen want we hebben alles wel zo'n beetje gehad denk ik. (Daarbij is summit point deze week ook in de mazda cup geweest dus misschien niet zo leuk voor de rookies, of juist wel leuk omdat ze al wat oefening hebben gehad? Weet niet :p)

Trouwens zo beter Joep? ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmp17B.jpg

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:25:
Nou ja, kijk maar, als we weer rookie content willen dan vind ik dat ook prima maar dan kunnen we niet echt andere configs kiezen want we hebben alles wel zo'n beetje gehad denk ik. (Daarbij is summit point deze week ook in de mazda cup geweest dus misschien niet zo leuk voor de rookies, of juist wel leuk omdat ze al wat oefening hebben gehad? Weet niet :p)
Ik zou voor rookie content gaan. Maar Robbert is wel erg stil nu....
_/-\o_

Pagina: 1 ... 6 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.