Doet iemand mee aan de SM van zodadelijk?
@Nick, die blauw/groenige vond ik mooier
@Nick, die blauw/groenige vond ik mooier
[ Voor 34% gewijzigd door Hoogie2004 op 01-02-2013 14:42 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 34% gewijzigd door Hoogie2004 op 01-02-2013 14:42 ]
[ Voor 46% gewijzigd door Jubby op 01-02-2013 14:33 ]
Vond de andere beter passen.NickThissen schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:25:
Nou ja, kijk maar, als we weer rookie content willen dan vind ik dat ook prima maar dan kunnen we niet echt andere configs kiezen want we hebben alles wel zo'n beetje gehad denk ik. (Daarbij is summit point deze week ook in de mazda cup geweest dus misschien niet zo leuk voor de rookies, of juist wel leuk omdat ze al wat oefening hebben gehad? Weet niet)
Trouwens zo beter Joep?
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 01-02-2013 14:40 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ja ben ook nog af en toe aan het werken hier. Moet ook gebeuren.JoepW schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:28:
[...]
Ik zou voor rookie content gaan. Maar Robbert is wel erg stil nu....
[ Voor 6% gewijzigd door DutchDevil79 op 01-02-2013 14:56 ]
Ok.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
[ Voor 26% gewijzigd door DutchDevil79 op 01-02-2013 15:09 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Ericjooo op 01-02-2013 21:48 ]
En doe dan niet via de league, maar gewoon hosted met ir minimum van 1000 en SR vanaf B (dus geen rookie)DutchDevil79 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:06:
Oki zal ik de race van vanavond inplannen? Gewoon open doen onder hosted en aankondiggen in Indycar forum om wat meer man op te trommelen. Mensen die vervelend doen tijdens practise krijgen een schopje?
Of gewoon league sessie en zien wel wie er komt?
Zo dan:
Dallara Indycar @ Interlagos:
Start practise 19:00 GMT (20:00 NL tijd)
Practise time: 60 minuts
Qualifying time 20 minuts
Race start 20:20 GMT
Race time: 40 Minuts.
Kan met fuel 1-2 sec's sneller.Hoogie2004 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:02:
De race in de McLaren was erg leuk, wel eenzaam... Uiteindelijk 4e kunnen worden, maar ik was naar mijn eigen mening toch wel iets te langzaam...
http://members.iracing.co...onid=7421961&custid=61620
Dat rijd ik dus zonder fuel
Verwijderd
Ik zat ook in die race. In de inlap knalde er al iemand in mijn zijkant (omdat hij moest uitwijken voor zijn voorligger). Direct schade natuurlijk. Daarna nog op een Corvette geknald die ineens de baan op wilde rijden en toen was de race alweer voorbij.Hoogie2004 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:02:
De race in de McLaren was erg leuk, wel eenzaam... Uiteindelijk 4e kunnen worden, maar ik was naar mijn eigen mening toch wel iets te langzaam...
http://members.iracing.co...onid=7421961&custid=61620
Jammer dat ik vanavond niet thuis ben, leuke combinatie denk ikDutchDevil79 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:06:
Zo dan:
Thanks. Morgen eens kijken. Aantal puntjes die je noemt had ik zelf idd ook al gevonden. Pouhon in 4 en Fagnes in 3 heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerdNickThissen schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:43:
[...]
(Bocht nummers zoals iRacing ze aangeeft)
T6 (les combes): iets langzamer, zodat je niet helemaal rechts op de curbs komt. Daardoor kom je T7 daarna veeeeel sneller nemen. Je begint T7 nu vanaf het midden van de baan, terwijl je eigenlijk T6 ervoor moet opgeven om helemaal vanaf links op de curbs in te kunnen sturen.
T8 (rivage): kort houden, niet helemaal wijd gaan, en in de 2e versnelling.
T9: je kunt half over de groene strook uitkomen als je echt wil (wel gevaarlijk ivm offtrack natuurlijk), in je replay kom je niet eens op de curb zelf dus je kunt daar wat meer snelheid meenemen.
T10 (pouhon): in de 4.
T12/13 (fagnes): in de 3.
T18/19 (busstop): in de 1.
T1 (la source): ook in de 1.
Dat is tenminste hoe ik het doe. Waar ik naar de 1 ga kun je ook best in de 2 blijven denk ik, maar ik vond 1 sneller (en niet moeilijker).
[ Voor 64% gewijzigd door BM op 01-02-2013 18:29 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
DutchDevil79 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:06:
[ Voor 45% gewijzigd door Streskip op 01-02-2013 18:38 ]
[ Voor 77% gewijzigd door JoepW op 01-02-2013 19:58 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Streskip op 01-02-2013 20:52 ]
Verwijderd
Ik ben aan de Mustang Challenge begonnen, die kleine priegel dingen zijn niks voor mijVerwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:28:
Ik ben nu klasse D, maar is het eigenlijk wel verstandig als je net klasse D bent om gelijk in de skip barber 2000 te stappen? Ik heb het geprobeerd maar heb het idee dat je je rijtechniek hier ook mee aan moet passen met tussengas geven bij het aanremmen van de bocht. Wat best moeilijk is.
Mischien is het beter als ik nog even een seizoen in de mx5 blijf rijden omdat dit wel een redelijke makkelijke auto is waar ik aan gewend ben.
Hoe hebben jullie dat gedaan in klasse D?
[ Voor 23% gewijzigd door Streskip op 01-02-2013 23:50 ]
Smiling as the shit comes down...
Je zou eens de replay kunnen bekijken van hun, kijken of je iets anders doet/ziet..ScrooLoose schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:58:
Vandaag mijn stuurtje binnen gekregen en de hele avond bezig geweest
Heb eigenlijk alleen nog maar in de MX-5 gereden op Summit Point, 2 races gedaan... 1 keer 2e en 1 keer laatste van de 12.
Valt me toch smerig tegen om direct wat leuke tijden neer te zetten, mijn snelste tijd daar is in de MX-5 nu 1:27:8 en ik reed tegen mensen die daar constant in de 1:24 en 1:25 zaten, geen idee waar ik die 3 seconden vandaan moet toveren
Toen ik D license kreeg heb ik eerst nog een rookie seizoen in de mx5 bij de inracing news challenge gedaan, en daarna zelfs nog een keer een seizoen in inracing news challenge, maar dan in de spec racer ford (die zit daar nu niet meer in). Daarna een seizoen in de skippy D series en vorig seizoen GT challenge met ford gt, en nu GT challenge met McLaren.Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:28:
Ik ben nu klasse D, maar is het eigenlijk wel verstandig als je net klasse D bent om gelijk in de skip barber 2000 te stappen? Ik heb het geprobeerd maar heb het idee dat je je rijtechniek hier ook mee aan moet passen met tussengas geven bij het aanremmen van de bocht. Wat best moeilijk is.
Mischien is het beter als ik nog even een seizoen in de mx5 blijf rijden omdat dit wel een redelijke makkelijke auto is waar ik aan gewend ben.
Hoe hebben jullie dat gedaan in klasse D?
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
[ Voor 32% gewijzigd door Streskip op 02-02-2013 04:28 ]
Je hebt de kabels al omgewisseld? Dus van de kabel van je middelste scherm in de rechter gedaan? Als het probleem niet mee verhuist weet je in ieder geval zeker dat het in het scherm zit.Streskip schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 04:19:
Nou, heb ineens een vreemd probleem. Na een reboot zegt mijn middelste scherm 'ingang niet ondersteund'. Drivers opnieuw geinstalleerd, maakt niets uit. Ik weet eigenlijk verder niet zo goed wat ik hiermee moetIemand zin om mee te verzinnen?
edit;
Het scherm is dvi, als ik hdmi converter erop zet zegt ie het zelfde, bij me andere 2 schermen geen probleem. Lijkt er dus op dat het niet uit maakt waar ik 'm op zet, het beeldscherm zegt hetzelfde. Zou die ineens kapot zijn?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dat is wel heel apart. Lijkt wel alsof er dan door die Acer een soort sluiting ontslaat. Wat je als laatste nog kan doen als je de mogelijkheid hebt is kijken of je die Acer op een andere pc of laptop kan aansluiten.Streskip schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 10:58:
Het is zelfs zo, dat geen van de schermen nog werken als de middelste (Acer) er in zit. M'n Samsung's doen het wel, zowel als hdmi, dvi en vga. Zodra ik die Acer erin prik 'ingang niet ondersteund'..
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
[ Voor 34% gewijzigd door JoepW op 02-02-2013 11:53 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Die heb ik niet, maar op geen van de aansluitingen op me grafischekaart doet die Acer het. Hij is ook al dik 7 jaar oud. Ik ben best tevreden over m'n Samsung's dus daar ga ik er nu nog 1 van halen.Phydomir schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 11:49:
[...]
Dat is wel heel apart. Lijkt wel alsof er dan door die Acer een soort sluiting ontslaat. Wat je als laatste nog kan doen als je de mogelijkheid hebt is kijken of je die Acer op een andere pc of laptop kan aansluiten.
Kan je dan tegenwoordig niet gewoon beter deze eigen tool van AMD gebruiken? Schoont de boel ook wel grondig op, maar ik vermoed dat het niet je processor om zeept helpt.JoepW schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 11:50:
Heb ik ook gehad met een heel oud schermpje dat ik gebruik voor iSpeed en TS. Ik heb toen de driver gedeinstalleerd en in veilige modus het hele register gecleand en alle ATI/AMD dir's verwijderd. En toen deed de boel het weer
Hier een guide om de boel echt schoon te krijgen:
http://www.brightsideofne...amd-graphics-drivers.aspx
(LET OP: Als je een AMD processor hebt werkt dit niet. Zeg maar fataal)
Verwijderd
Helaas is het alleen voor Class B mensen met safety rating boven 3.00Niellie41 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 13:20:
Wow. De inschrijvingen voor de NEO Sebring 2.5H gaan als een speer!
Beide GT klassen zijn al bijna vol. Er is nog plaats in de P2 klasse.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2509686.page
Ik vermoed dat Niel en Egil de stewards zijn?Fragbeestje schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:31:
Ben aan het twijfelen of ik die laatste Ford plek wil nemen. Zie jou naam niet bij de inschrijvingen staan Niel?
Xbox
Je was toch al C class? De race is pas over anderhalve maand, tegen die tijd moet je allang A zijnVerwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:34:
[...]
Helaas is het alleen voor Class B mensen met safety rating boven 3.00Had dit wel erg gaaf gevonden!
[ Voor 68% gewijzigd door Arfman op 02-02-2013 14:57 ]
Verwijderd
In ieder geval een B class 3.00 SR moet wel lukken inderdaadNickThissen schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:45:
[...]
Je was toch al C class? De race is pas over anderhalve maand, tegen die tijd moet je allang A zijn
Egil en ik zijn stewards voor deze race. Ik zal af en toe ook een race mee pakken.Fragbeestje schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:31:
Ben aan het twijfelen of ik die laatste Ford plek wil nemen. Zie jou naam niet bij de inschrijvingen staan Niel?
Als je je nu inschrijft kom je op de reserve lijst. Je moet er voor zorgen dat tegen de tijd de race is, dat je dan boven B 3.0 bent.Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:34:
[...]
Helaas is het alleen voor Class B mensen met safety rating boven 3.00Had dit wel erg gaaf gevonden!
http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=364NickThissen schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:14:
Omdat ik dinsdag in de Corvette reed heb ik geen McLaren setups kunnen opslaan - zou iemand er een paar kunnen uploaden op de site? Thanks
Amen... Ook vanmiddag een race meegepakt op summit point. Als 1 na laatste gestart. Alle chaos in de eerste ronde rustig bekijkend en overal rustig tussen door rijden en dan denkt er zo'n achtelijke gladioolNickThissen schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:04:
Tsja, je moet ook gewoon niet willen racen in de rookie series, dat lukt niet. Gisteravond ook in de MX5 gestapt omdat ik toch wel eens benieuwd was hoe het in de top splits er aan toe ging (en summit point is gewoon leuk), maar na een rondje werd ik al eraf getikt omdat iemand naast me gaat duiken waar dat gewoon niet kan. Ook bijna 100 iR en 0.6 SR kwijt ofzo. Je kan niet racen in rookie series, je moet gewoon uit de pits starten en achteraan blijven rijden tot je SR naar 3.0+ is en dan kun je in een andere series gaan rijden.
Ga je vanavond ook racen? Ik ben aan het denken om de race van 18.30 mee te pakken.Fragbeestje schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:36:
Ga zo nog maar even wat oefenen met de Corvette op Watkins Glen en kijken of ik de setup wat kan verbeteren.
moest er nog iemand interesse hebben... zit ook op teamspeak
Xbox
[ Voor 5% gewijzigd door BM op 02-02-2013 17:35 ]
Xbox
Natuurlijk super fijn. Maar 1.0 heb je niet in 1 race bij elkaar geredenRichard117 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 17:41:
Net iets wat ik nog nooit meegemaakt heb, een SR stijging van 1.0![]()
80min Grand Am met 0inc door gekomen en 2e geworden, beter kan bijna niet.
Was ik een week geleden nog B 2.xx, nu A3.89
Uit de GoT iRacing Wiki
Als je een geheel getal overschrijd met je SR wordt er automatisch ca. 0,4 tot 0,5 SR extra toegewezen om te voorkomen dat je bij de eerste de beste race weer eventueel te ver daalt.
[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 02-02-2013 19:04 ]
Leuke eerste bocht hey. Zeker de exit van die bocht is enorm tricky.JoepW schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 16:46:
En hier alvast een setup voor Pocono en een fimpje
[video]
Setup: http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=365
Verwijderd
ik speel iracing op een resolutie van 2560 * 1440Streskip schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 16:37:
Dennis en Joep, het probleem is opgelost. Ik heb een nieuwe monitor gehaald (zelfde als de andere 2, dus ik heb nu eindelijk ook een goede resolutie op alle 3 de schermen) Man wat is dit scherp beeld ineens weer! En de auto's zijn nu ook niet meer breder dan normaal enzo
Ey, heb eens respect voor de races die ik rij, of medelijden met mebrombeer21 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:24:
[...]
Amen... Ook vanmiddag een race meegepakt op summit point. Als 1 na laatste gestart. Alle chaos in de eerste ronde rustig bekijkend en overal rustig tussen door rijden en dan denkt er zo'n achtelijke gladiooldat ie snel wat plaatsen goed kan maken nadat hij zich eerder verremd had... Alsof je in die rechts link combinatie m er naast kan prikken...
[ Voor 4% gewijzigd door MrBarBarian op 02-02-2013 20:30 ]
[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 02-02-2013 22:53 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door FabiandJ op 03-02-2013 13:36 ]
OMG zie de fanatec heisa weer terugkomenDutch3men schreef op zondag 03 februari 2013 @ 13:35:
Zo jongens wat vinden we hiervan, ik vind het ronduit schandalig hoe hun zich gedragen. Ik ken heel toevallig die jongen in de #15 en hij doet toch echt niks fout kijken vanaf 15:52.
[video]
How do you save a random generator ?
Wat een slechte verliezer zeg.... Zoals al gezegt, #15 doet helemaal niks fout, erg clean verdedigen allemaal. Daarbij is de helft van de 'pogingen' die hij aanhaalt nieteens een poging. Dat je in iemands draft zit betekend niet dat diegene dan maar aan de kant moet gaan. En dan quiten omdat een inhaalpoging misluktDutch3men schreef op zondag 03 februari 2013 @ 13:35:
Zo jongens wat vinden we hiervan, ik vind het ronduit schandalig hoe hun zich gedragen. Ik ken heel toevallig die jongen in de #15 en hij doet toch echt niks fout kijken vanaf 15:52.
[video]
Xbox
Verwijderd
ik moest echt mijn lach inhouden toen ik dit zag, dit noem ik racen daar is niets mis mee en als ik een account had zou ik dit al lang op hun forum gepost hebben ! het enige dat ik zie is dat Darin Gangi moeite heeft met racers en ik vraag mij af of iracing hier zelf niet gaat op reageren, ik wou dat ik elke race dergelijke cleane acties zag ipv mensen uit te kakken die hun lijn houden ... en als t1 de enige plek was dat hij zijn wagen er langs kreeg dan moet hij is nadenken wat wij zelf fout aan het doen wasDutch3men schreef op zondag 03 februari 2013 @ 13:35:
[video]
Zoals in de reacties op youtube al stond. #15 zou hier volgens mij zelfs protest voor kunnen aantekenen bij iRacing. Volgens mij vinden die het niet leuk als mensen zo herkenbaar afgezeken worden ipv dat er normaal protest voor aangetekend word.Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:20:
[...]
ik moest echt mijn lach inhouden toen ik dit zag, dit noem ik racen daar is niets mis mee en als ik een account had zou ik dit al lang op hun forum gepost hebben ! het enige dat ik zie is dat Darin Gangi moeite heeft met racers en ik vraag mij af of iracing hier zelf niet gaat op reageren, ik wou dat ik elke race dergelijke cleane acties zag ipv mensen uit te kakken die hun lijn houden ... en als t1 de enige plek was dat hij zijn wagen er langs kreeg dan moet hij is nadenken wat wij zelf fout aan het doen was
Xbox
Verwijderd
en te zeggen dat iracing hun sponsor is, ik hoop op een serieuze rechtzetting voor #15 zag ook al dat hij gereageerd had op het filmpje, ff like gedaan en darin GangiBM schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:36:
[...]
Zoals in de reacties op youtube al stond. #15 zou hier volgens mij zelfs protest voor kunnen aantekenen bij iRacing. Volgens mij vinden die het niet leuk als mensen zo herkenbaar afgezeken worden ipv dat er normaal protest voor aangetekend word.
Op het eigen forum van Inside simracing is die nog steeds vrij pissed. Heeft net dit gepost:Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 16:35:
[...]
en te zeggen dat iracing hun sponsor is, ik hoop op een serieuze rechtzetting voor #15 zag ook al dat hij gereageerd had op het filmpje, ff like gedaan en darin Gangi
Thanks for all the comments guys.. Has me realizing that next time. I just spin him and go on my way.. No more gentleman racing from me..
zeg het wordt weer zo'n fanatec heisa.DutchDevil79 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 17:31:
[...]
Op het eigen forum van Inside simracing is die nog steeds vrij pissed. Heeft net dit gepost:
[...]
Gewoon lid worden;)ScrooLoose schreef op zondag 03 februari 2013 @ 17:17:
Rookie hier, ik ben er donderdag ook bij als dat kan maar ik ben nog geen lid van de GoT league.
Heb nog geen iRating maar afgaande op de sterkte van de deelnamers van de laatste race die ik gereden heb zit ik onder de 1000
Maar ik geef de schuld daar van gaarne aan de genen die mij er in de races telkens afreden
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq