iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.705 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

"We are sorry but this promotion is not available through UltimatePay at this time. You will need to use a credit card or PayPal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 13:26
Je kan via bijvoorbeeld met money2.nl met iDEAL geld naar je PayPal account overmaken. Bij het afhandelen van de betaling zou je als het goed is gewoon moeten kunnen betalen.

Ik had wel een geverifieerd PayPal account, maar dat doe je middels het koppelen van je bankrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Heb $ 1 op me paypal rekening staan, maar niet geverifieerd (duurt 2 tot 3 weken), dus ben een beetje ten einde raad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
Je moet wel genoeg geld op je PayPal account hebben staan om de abo kosten te betalen. Vermoed dat die $ 1 niet genoeg is, of je moet een leuke aanbieding hebben gevonden :) Kan me namelijk niet herinneren dat hij verplicht verified moet zijn, als je het bedrag maar in 1x kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

3 maanden gratis voor 0 $, alleen $ 1 kosten om te verifieren of de account echt van jou is.
Ben een beetje ten einde raad nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
Helaas dan weet ik het ook niet :) sorry. Ik kan ook niet even de betaling voor je doen, PayPal gegevens zoals je naam worden gekoppeld aan je iRacing account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seizoen 2 kan ik helaas niet zo heel veel mee kunnen doenwegens prioriteiten enzo. Daar waar het lukt, sta ik natuurlijk op de grid :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hmm, ik heb zelf geen eigen rekening. Betekent dit dat ik helemaal geen iRacing kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Baron schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:23:
[...]

Ha, jij hier? :P
Wanneer ga jij je pro license eens halen dan? >:)
Tsja, hopelijk dit seizoen of S3. Ik merk al wel dat ik geluk heb dat pro license niet in een Skip gehaald moet worden. Totaal geen pace :P Maar wel een leuke race, combo was apart maar wel geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Duurde hele tijd voor ik m'n ritme te pakken had, maar uiteindelijk wel heel leuke races gehad :)

In de 1e race aardige inhaalactie op Remco, en daarna in groepje leuk kunnen racen. Totdat ik Paul voor me een foutje zie maken, en bij mezelf denk, goh, dat moet ik niet doen. Resultaat, ik maak hetzelfde foutje en Remco kan me voorbij. Helaas, maar goed, niks aan te doen.

Tijdens 2e race leuk met Paul kunnen vechten die voor zijn doen wel erg rommelig aan het rijden was. Helaas op het moment dat het er op aan kwam (de laatste ronde) Paul toch voor me moeten dulden, maar wel erg leuke race gehad :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Leuke races, niet zo'n fan van de combo maar close racen was wel leuk. Helaas foutje in heat 2 waardoor Pascal achterop knalt en ik een P3 weg gooi maar goed, ging ook te lang goed voor mijn doen in deze auto.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Sorry dat ik als een blinde vol tegen je aan knalde Wim. Ik keek denk ik alleen maar naar die crash voor ons, waardoor ik veel te laat door had dat jij aan het afremmen was (wat ik me ook gewoon zonder te kijken had moeten bedenken). Kansloze actie van mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 22:21

backupdevice

No Risk , Full Push

Beetje mixed feelings hierzo.

Net met een Mazda cup op Oko short meegedaan.25 man, ik startte als 14e. Ik kon de eerste ronde goed doorkomen en kwam als 4e door. Daarna kreeg ik al snel in de gaten dat ik veel sneller was als de mensen voor mij, maar eenmaal op hun bumper aangekomen was ik zo voorzichtig dat ik een paar keer buiten de baan kwam en een keer spinde om maar geen botsing te veroorzaken

Al met al een 2e plek, goede speed, maar teveel inc;s voor een groei.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Best wel leuk om weer mee te doen, eerste race hele tijd achter Nick aangezeten, was moeilijk om er goed genoeg bij te komen.

Tweede race weer goed met Nick gebattled uiteindelijk er toch voorbij kunnen komen, maar toen kwam ik Joep tegen die zn auto ervoor zette waardoor ik van verrassing te laat op de remmen trapte.

Volgende keer nog iets beter hoop ik.

Verder een aantal 0x`s meegemaakt in race en practice vanwege gevarieerde rempunten van mensen, maar zonder schade, zouden ze de auto wat sterker hebben gemaakt, naar mijn herinnering was elke aanraking per definitie schade met dit ding.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17

derx666

mecker ende blaet

Eerste race ging nagenoeg perfect voor mij. Gestart vanaf P3, en was Paul meteen voorbij omdat die nogal slecht wegkwam. Zat meteen op de versnellingsbak van Dirk, en kon in T3 ofzo wat langszij komen. Tot T6 of T7 ofzo naast elkaar gereden, maar daardoor wat snelheid verloren, waardoor Paul weer binnendoor kwam de backstraight op. Gelukkig maakte hij ook meteen een remfout waardoor ik er weer voorbij was, en de jacht op Dirk weer kon voortzetten. Uiteindelijk 1 of 2 rondes later in T1 aan de binnenkant ernaast gezet. Dirk gaf heel veel ruimte, en verloor daardoor teveel snelheid, dus was ik er erg makkelijk voorbij. Rest van de race eigenlijk rustig mn rondes kunnen draaien zonder veel gedoe. Geen inc's en de 1e win van het seizoen \o/

Tweede race was behoorlijk minder. Achteraan gestart (nja, een na laatste, omdat Erik niet vooraan wilde :) ). Redelijk wat plaatsen kunnen goedmaken in de eerste paar rondes, tot ik achter Nick, Enchion en Joep kwam. Ik merkte wel dat ik wat sneller was, maar inhalen is dan een ander verhaal. Bij het aanremmen van T6 (de bocht nadat je van de oval af bent) schrok ik omdat ze voor me veel eerder remden dan wat mijn normale rempunt was. Hierdoor lockte ik mijn remmen, en gleed ik tegen Enchion aan (sorry, my bad). Hij kon gelukkig (volgens mij) zonder al te veel ellende verder. Ik zelf spinde, en verloor ong. 10s ofzo. nja, uithuilen en opnieuw beginnen. Toen kwam ik achter Christiaan te zitten, en die kon ik anderhalve ronde lang lekker opjagen. Helaas verloor hij 3 of 4 bochten voor S/F de controle, terwijl ik op 0.2s achter hem zat. Ik probeerde er nog recths voorbij te sturen over het gras, maar helaas had hij een tankslapper, en schoot ineens mijn kant op. Dat kon ik niet meer ontwijken, met een krom rechter voorwiel tot gevolg. Voor hem was de schade waarschijnlijk nog erger, want hij ging volgens mij meteen de pits in. Misschien had ik dat ook beter kunnen doen, mja, ik reed door. De bochten linksaf ging eigenlijk nog vrij goed, alleen rechtsaf was een drama. Hierdoor zakte mijn laptime van 1:59 laag naar 2:03, en kwam Kevin nog snel dichterbij. Jos zat op het moment van de crash niet heel ver achter ons, en heb hem dus maar laten gaan omdat het gewoon te gevaarlijk was om close te racen met een dusdanig onstabiele auto. Door div uitvallers op het einde toch nog 5e geworden. Helaas erg veel inc. opgelopen, met 4 strafpunten tot gevolg (terecht).

Al met al heb ik me evengoed erg geamuseerd. Ik vind de Skip echt een geweldige auto waar je heerlijk mee kunt driften, en close racen ook prima mogelijk is. Ik denk dat er weinig mensen zijn geweest die de hele tijd alleen gereden hebben, zelfs op een baan van 2 minuten met 19 man viel me dat nog reuze mee. Wellicht dat voor de Skip wel wat meer oefening vereist was, dus misschien gaat het de volgende keer op Silverstone wat beter.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
derx666 schreef op maandag 29 april 2013 @ 23:55:

Bij het aanremmen van T6 (de bocht nadat je van de oval af bent) schrok ik omdat ze voor me veel eerder remden dan wat mijn normale rempunt was. Hierdoor lockte ik mijn remmen, en gleed ik tegen Enchion aan (sorry, my bad).
Ik schrok behoorlijk idd, maar ondanks een 2x carcontact had ik totaal geen schade, daarom vroeg ik me ook af of ze dat glijding wat sterker gemaakt hebben, als dat zo is is dat wel fijn dan kan je gewoon verder als er eens iemand een klein foutje maakt.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat.

(Actie op 1:35)

[ Voor 50% gewijzigd door NickThissen op 30-04-2013 00:57 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:11

Arfman

Drome!

Are you radical enough?

:+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@derx666
Ja ik vond het wel beetje lullig voor je dat ik 'm net daar zo verloor, gelukkig voor jou niet al te slecht afgelopen qua positie. Mijn auto was inderdaad helemaal krom haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
quote: Grant Reeve @ the Memberforum
We have a small bug fixing update that we will deploy during the maintenance to start the new season's race week.

- Fixed a bug that was causing car collisions to apply forces in unexpected directions.

- Fixed the problem where a very high setting of the "available video memory" slider in the advanced graphics options could cause the simulation to act as if the slider was set very low.

- Fixed the bug where license stripe colors are not correct in sim.

- Fixed the bug where the garage would no longer be editable for spectators after they have done some ghost driving.
Dus na contact geen bevoorrading meer van het ISS ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
iXiro schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:56:
Sorry dat ik als een blinde vol tegen je aan knalde Wim. Ik keek denk ik alleen maar naar die crash voor ons, waardoor ik veel te laat door had dat jij aan het afremmen was (wat ik me ook gewoon zonder te kijken had moeten bedenken). Kansloze actie van mij...
geen probleem schrok me gewoon pleuris en mijn P3 was weg :( maar feit dat je hier sorry zegt is voor mij meer dan genoeg.

racen viel me goed mee. maar man wat is het moeilijk om remco in te halen. (reed totaal andere lijnen) waardoor hij me soms echt wel afsneed maar bleef allemaal eerlijk. Zo paar bochten na elkaar 2 wide is wel leuk en is best te doen in de skip.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
Vandaag gepromoveerd naar B class, wat zijn de populaire races hier?

Prototype and GT Challenge en dan de HPD, of telt de rest ook nog gewoon mee voor je MPR? Zoals de Ford GT, die dan ook weer andere races te gebruiken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Vond het leuke races gisteren, zelfs mijn eerste pole in de GoT races gehaald, jammer dat ik hem zelf weggooide natuurlijk. Sorry Joep voor de laatste bocht nog, ik was onderweg naar pits en probeerde mijn bak al zo links mogelijk te houden. Er is iets met mij en "crashen" en dan vervolgens niks meer zeggen, moet er nog aan wennen ofzo, normaal niet zo'n last van... Ik loop intern vast ofzo :)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DirkT schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 09:28:
Vond het leuke races gisteren, zelfs mijn eerste pole in de GoT races gehaald, jammer dat ik hem zelf weggooide natuurlijk. Sorry Joep voor de laatste bocht nog, ik was onderweg naar pits en probeerde mijn bak al zo links mogelijk te houden. Er is iets met mij en "crashen" en dan vervolgens niks meer zeggen, moet er nog aan wennen ofzo, normaal niet zo'n last van... Ik loop intern vast ofzo :)
Ach bij mij gebeurt het tegenovergestelde als ik compleet onnodig aangereden wordt. Sorry voor de krachttermen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Nouja, ik zou liegen als er bij mij geen krachttermen zijn, alleen door m'n push-to-talk krijgt niemand ze mee behalve de buren misschien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tja. Ik moet push to shut up indrukken, maar ik kon die knop ff niet vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 00:59:
@derx666
Ja ik vond het wel beetje lullig voor je dat ik 'm net daar zo verloor, gelukkig voor jou niet al te slecht afgelopen qua positie. Mijn auto was inderdaad helemaal krom haha.
no worries, dat is racen. Als ik zelf niet zoveel fouten gemaakt had, was ik niet in die positie geweest. Had beter iets meer afstand kunnen houden, en dan net voor het rechte stuk naar je toe moeten remmen, dan aan het einde van het rechte stuk ernaast zetten, mja, achteraf is altijd makkelijk praten :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
rottentomato schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 08:53:
Vandaag gepromoveerd naar B class, wat zijn de populaire races hier?

Prototype and GT Challenge en dan de HPD, of telt de rest ook nog gewoon mee voor je MPR? Zoals de Ford GT, die dan ook weer andere races te gebruiken is?
Het gaat om de series waar je in rijdt, niet de auto. De Ford en Corvette tellen dus ook gewoon mee, zolang je ze in de Proto&GT rijdt (fixed of open), en niet de GT Challenge (dan tellen ze niet mee).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Websites liggen er alweer uit :( Ben er beetje klaar mee.... Weet iemand een goeie (windows) webhosting? Het moet niet té duur worden maar iets meer dan 28 euro per jaar die ik nu betaal kan er wel vanaf (blijkt wel :+)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Windows hosting kan ik je helaas niet bij helpen, als het onder Linux-momo ook zou draaien wil ik wel kijken wat ik kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 10:54:
Websites liggen er alweer uit :( Ben er beetje klaar mee.... Weet iemand een goeie (windows) webhosting? Het moet niet té duur worden maar iets meer dan 28 euro per jaar die ik nu betaal kan er wel vanaf (blijkt wel :+)
Ik had je mijn hoster kunnen aaraden, maar volgens mij zat je daar al :p

Achja, ik heb daar ook niks actiefs staan, dus geen idee hoe betrouwbaar ze zijn (niet erg dus, kennelijk).

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 10:59:
[...]

Ik had je mijn hoster kunnen aaraden, maar volgens mij zat je daar al :p

Achja, ik heb daar ook niks actiefs staan, dus geen idee hoe betrouwbaar ze zijn (niet erg dus, kennelijk).
Voor wat simpele websites is het prima (en super cheap) maar hoe meer ik er gebruik van maak hoe meer de gebreken aan het licht komen. Heb nu al 2 weken dezelfde fout die elke keer voorkomt (waardoor dingen als PMs versturen niet werken en de forum app vaak hapert), en ik kan 100% bewijzen dat het probleem aan hun kant zit maar ze blijven gewoon stug volhouden dat het aan mij ligt... En de laatste tijd ook vaak zonder waarschuwing alles offline uren achter elkaar. Ben er gewoon klaar mee, kan best wat meer uitgeven voor een iets meer betrouwbare hoster maar zou niet weten waar ik moet zoeken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Ik heb al jaren PCextreme.....niet te duur en weinig downtime....

https://www.pcextreme.nl/webhosting/hosting-pakketten/

[ Voor 34% gewijzigd door Ericjooo op 30-04-2013 11:03 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexxxxxxxxxx schreef op maandag 29 april 2013 @ 21:04:
Heb $ 1 op me paypal rekening staan, maar niet geverifieerd (duurt 2 tot 3 weken), dus ben een beetje ten einde raad.
Een makkelijke directe manier van betalen is een pre-paid credit card van bijv 3Vcard (google)

Elke primera boekwinkel verkoopt die je kan er een tegoed laten zetten daar en dan gewoon Iracing er mee betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 17:11

Arfman

Drome!

Ik heb mijn domein bij yourhosting. Lijken me betrouwbaar maar ik doe er eerlijk gezegd alleen DNS redeirection.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:01:
[...]

Voor wat simpele websites is het prima (en super cheap) maar hoe meer ik er gebruik van maak hoe meer de gebreken aan het licht komen. Heb nu al 2 weken dezelfde fout die elke keer voorkomt (waardoor dingen als PMs versturen niet werken en de forum app vaak hapert), en ik kan 100% bewijzen dat het probleem aan hun kant zit maar ze blijven gewoon stug volhouden dat het aan mij ligt... En de laatste tijd ook vaak zonder waarschuwing alles offline uren achter elkaar. Ben er gewoon klaar mee, kan best wat meer uitgeven voor een iets meer betrouwbare hoster maar zou niet weten waar ik moet zoeken.
Ik zit al jaren hier met enkele domeinen.
Ze zijn onlangs gefuseerd en toen was het ff minder maar nu weer stabiel en niet erg duur:
http://www.digitalus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Heb even zitten googlen, en SoHosted krijgt vrij goeie recenties (niet dat dat heel veel zegt maar toch) en zijn niet heel erg duur.
http://www.sohosted.com/webhosting

@JoepW: dat is wel alleen linux hosting wat ik zo snel ff zie. Nick heeft ASP gedoe nodig enzo :)

[ Voor 23% gewijzigd door derx666 op 30-04-2013 11:07 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:05:
.......@JoepW: dat is wel alleen linux hosting wat ik zo snel ff zie. Nick heeft ASP gedoe nodig enzo :)
Oeps..... Dat is zo.... Dus geen alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja dat probleem heb ik dus steeds... Of alleen linux, of te weinig opslagruimte, of te weinig databases, of .... Ik zoek wel verder ;)

Zie net dat de serie met de Kia maar max 20 grid spots heeft in een race :'( Met een beetje pech zit je dus met 11 man te rijden, of maar 5 man in je class. Leuk zeg... Hoe moeilijk kan het zijn iRacing kom op........

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
NickThissen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:35:
Ja dat probleem heb ik dus steeds... Of alleen linux,
Kun je niet overstappen naar code die wel onder Linux werkt? Scheelt een hoop gedoe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:46:
[...]

Kun je niet overstappen naar code die wel onder Linux werkt? Scheelt een hoop gedoe. ;)
Want een ASP.NET website herschrijven naar linux is geen gedoe? O-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06

Niellie41

[object Object]

In de P&GT serie is Road Atlanta wel full en Zolder gewoon de GP lay-out.
http://members.iracing.co...list/3188734.page#7007940

@Nick, Ik zit nu een tijdje bij Web-Oke en ze zijn best oke. :+
Geen downtime gehad tot nu toe.
https://www.web-oke.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:07
Nieuwe iRacer meldt zich :)

Allemaal nog erg veel wennen, maar leuk en verslavend is t iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

mijn account is verlopen, de 3 maanden zijn om. Ben van plan om te re-active'n en wat track/car te kopen. Is er een leuke aanbieding geldig? of is dat alleen voor de startende geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

is alleen voor startende...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:02:
[...]

Een makkelijke directe manier van betalen is een pre-paid credit card van bijv 3Vcard (google)

Elke primera boekwinkel verkoopt die je kan er een tegoed laten zetten daar en dan gewoon Iracing er mee betalen
Heb je hier zelf mee betaald (werkt het)?
Hoe weet iRacing dan je naam enz?

Moet ik dan een 3v card of een 3v voucher kopen?

[ Voor 5% gewijzigd door Alexxxxxxxxxx op 30-04-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zullen we een apart draadje opstarten:
Hoe betaal je on-line _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Een korte impressie van de race van gisteren, voornamelijk door mijn 'gekleurde' bril 8)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IP5Pp_TCTwk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Was inderdaad leuk gisteren, de Skip is een fijne auto waarmee je close kunt racen. Je hebt alle tijd om te bedenken wat je moet doen wanneer er voor je iets gebeurt.

De eerste heat ging lekker, met meerdere leuke gevechten, oa met BM en Wim. Uiteindelijk vijfde geworden.

De tweede heat was tot ronde zeven zeer vermakelijk. Veel positie wisselingen om me heen, waarbij wat teveel mensen mij passeerden, maar goed. :) Wanneer ik teveel probeerde de auto voor me in te halen werd ik te vaak door de auto achter me ingehaald.

Zo probeerde ik rondelang Christiaan in te halen, maar hij verdedigde keurig. In ronde zes probeerde ik het weer waarvan Wim profiteerde. In ronde zeven zette ik alles op een goede exit bij het opgaan van het rechte stuk, en net dan ging Wim iets dwars. Opeens liften zorgde voor onderstuur, de muur ging niet opzij.

De rest van de race was eenzaam.

--------------------------

Sinds een paar dagen gebruik ik TradingPaints. Klopt het dat, tijdens de race, dit invloed heeft op het aantal FPS? Vooral in het infield gisteren was het behoorlijk stotteren. Tijdens de practice was dit geen probleem. Ook viel mijn draadloos toetsenbordje opeens weg tijdens Heat 1, en bleek ik disabled te zijn op TS, iets wat ik Zondag ook al had. Iemand ook vreemde dingen meegemaakt na het installeren van TradingPaints?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:35:
Ja dat probleem heb ik dus steeds... Of alleen linux, of te weinig opslagruimte, of te weinig databases, of .... Ik zoek wel verder ;)

Zie net dat de serie met de Kia maar max 20 grid spots heeft in een race :'( Met een beetje pech zit je dus met 11 man te rijden, of maar 5 man in je class. Leuk zeg... Hoe moeilijk kan het zijn iRacing kom op........
De gratis azure websites geen optie?
Moet je alleen je database omzetten naar een database-file om alles gratis te houden. Of de database extern hosten.

Zelf een site lopen op arvixe.com, erg goedkoop, super service als je ze nodig hebt. Gratis unlimited disk, sql en mysql databases enz.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:47

elni

Carrot

Sleepie schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:54:
Nieuwe iRacer meldt zich :)

Allemaal nog erg veel wennen, maar leuk en verslavend is t iig wel.
Leuk man,ben ook sinds vorige week nieuw met iracing.Misschien leuk idee om samen mazda Cup te rijden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexxxxxxxxxx schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 12:07:
[...]

Heb je hier zelf mee betaald (werkt het)?
Hoe weet iRacing dan je naam enz?

Moet ik dan een 3v card of een 3v voucher kopen?
Paypal koppelen aan Visakaart en dit zou toch wel moeten lukken? ik snap niet dat er mensen zijn die zoveel problemen blijven hebben met betalingen 8)7 .... ik had de logica ik ga nog wel wat zaken online kopen dus ik pak een visakaart en aangezien die te koppelen is via een Paypal account is het veel makkelijker zaken online te betalen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Een normale creditcard heeft je naam erop, zon prepaid creditcard niet. iRacing gebruikt de naam op je creditcard voor je in-game naam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 12:52:
Een korte impressie van de race van gisteren, voornamelijk door mijn 'gekleurde' bril 8)

[video]
Leuke video, maar je maakt je d'r op het einde wel makkelijk vanaf hoor: 'zo ging dat nog even door' :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexxxxxxxxxx schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:17:
Een normale creditcard heeft je naam erop, zon prepaid creditcard niet. iRacing gebruikt de naam op je creditcard voor je in-game naam..
Dat kun je dmv een mail naar iRacing simpel laten aanpassen. Op m'n CC staan alleen m'n 3 initialen en zo kwam t dus ook in iRacing als naam maar na een mail werd dit binnen een paar dagen aangepast naar m'n roepnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:20:
[...]

Leuke video, maar je maakt je d'r op het einde wel makkelijk vanaf hoor: 'zo ging dat nog even door' :p
Ik moest naar de nieuwe kerk ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:22:
[...]

Dat kun je dmv een mail naar iRacing simpel laten aanpassen. Op m'n CC staan alleen m'n 3 initialen en zo kwam t dus ook in iRacing als naam maar na een mail werd dit binnen een paar dagen aangepast naar m'n roepnaam.
Idem.

[ Voor 40% gewijzigd door JoepW op 30-04-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:07
Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:22:
Yep, hier ook. Vrijdag net te laat een mailtje gestuurd, maar gisteren was het netjes aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:23:
[...]

Ik moest naar de nieuwe kerk ;)

[...]

Idem.
Ahja, past de kroon een beetje? :P

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:36:
[...]

Ahja, past de kroon een beetje? :P
Ik heb bedankt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Werd gisteren toch een beetje verrast door de combinatie. Ik zag er een beetje tegenop omdat de Skip niet bepaald een snelheidsmonster is en ik vreesde het rechte stuk. Maar de lay-out liet leuke dingen en meerdere lijnen toe. Het blijft wel een moeilijk wagentje als je er niet regelmatig in rijdt. Optimal lag op 2.05 & mijn snelste ronde kwam uit op amper 2.11

In heat 1 kwam ik al snel alleen te rijden, en zo had ik er geen zin meer in.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elni schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:40:
[...]

Leuk man,ben ook sinds vorige week nieuw met iracing.Misschien leuk idee om samen mazda Cup te rijden? :)
Hey ben ook nieuw op iracing zou het ook wel leuk vinden om samen de mazda cup te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Nieuwe addon RIM voor de thrustmaster T500 RS
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/TPfBOLt2V3I/AAAAAAADscs/QgzbnDxeFkU/s1600/Ferrari-458-Challenge-12.jpg

http://www.facebook.com/T...m/posts/611918868835852:0

[ Voor 26% gewijzigd door dabelg op 30-04-2013 16:57 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
JoepW schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 12:52:

[video]
Zou mooi zijn als je dit elke race zou kunnen doen... _/-\o_

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zolang ik 'tijd' heb zal ik het 'proberen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mweeeeh, stomme ik. SRF race, 1 na laatste ronde linkerknik na de corkscrew domme fout gemaakt en daardoor de winst weggegooit :(
Nu 2 keer achter elkaar 2e, best leuk, maar de 2e smaakt zuur :(

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45

Hoogie2004

Whohooooo

Over 2 minuten even de B-fixed Oval race op Talladega meepakken, simpele baan, en dan ga ik tenminste ooit aan mijn MPR voldoen :P

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Ik zal vanavond helaas niet aanwezig zijn bij de fun race ... Misschien volgende week weer.... :9~

[ Voor 14% gewijzigd door back2basic op 30-04-2013 18:39 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Donderdag as. is er eventueel weer een GoT iRacing School!!!!!

Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/ts_2013_s1/school/school.png

Schrijf je in als je interesse hebt op de Tournament Website:
http://tournaments.iracin...s/ViewSessions.aspx?id=19

Bij te weinig deelnemers gaat de School niet door. Dit wordt donderdag omstreeks 18:00 uur besloten. en hier op het forum medegedeeld.

Hier het programma van donderdag as:
Program

GoT iRacing School02-05-13
Car(s)
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/carid/2.png
Fuel0 %
Extra Weight0 Kg
Basic ContentYes
Track(s)
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/tracks/layouts_configid/109.png
DAY
Pit Stalls39
Basic ContentYes
General Info
Server up20:00 CET (18:00 GMT)
AccessGoT League members
Benelux Only?Yes
Minimum Safety Rating0
Minimum iRating0
Number of Heats1
Where foundLeague Session
Program (in CET)
Heat 1
Practice20:00 - 21:30 (90 min.)
Qualification21:30 - 21:40 (10 min.) | 4 lap(s) | lone
Race21:40 - 22:00 (20 min.)
StartStanding
CautionsLocal
Fast RepairsUnlimited
Fixed SetupYes
Remarks
Bij voldoende inschrijvingen (gemeten om 18:00 uur op donderdag) van Rookies en D-klasse rijders gaat de school door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
back2basic schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 18:38:
Ik zal vanavond helaas niet aanwezig zijn bij de fun race ... Misschien volgende week weer.... :9~
Er is vanavond geen race, volgende week begint de eerste pas.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
back2basic schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 18:38:
Is er een funrace vanavond?

Edit: Nee dus. Dacht al dat ik blind werd...

[ Voor 8% gewijzigd door ZeeZeiler op 30-04-2013 18:49 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
We hebben vandaag overgeslagen ivm koninginnedag, maar als er toch genoeg interesse is kunnen we altijd wat hosten natuurlijk. Maar beetje laat om nu nog te gaan peilen of we genoeg mensen gaan krijgen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Is er iemand hier die een verified paypal (automatische afschrijving van bankrekening of creditcard) of creditcard heeft waarmee ik een account zou kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Waarom gebruik je niet gewoon je eigen PayPal account?

Welke road series zijn aan te raden voor iemand met een D-license?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
blijft persoonlijk blijf ik bij, welke auto rij je zelf graag in of wil je graag in rijden? ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iRacing voor het eerst sinds de update gestart en schrok me kapot toen ik de fps zag. Dat was nog geen 3e van voorheen. Wat zitten klooien en krijg hem wel weer op 't oude niveau, maar had niets veranderd.

Iemand enig idee hoe dat gekomen is? Nu wordt het in ieder geval weer een puzze van fps vs eyecandy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Olaf van der Spek schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 20:19:

Paypal zegt me dan dat ik me creditcard moet koppelen aan paypal, om de betaling te kunnen voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Of een bankrekening. Dus wat is het probleem?

[ Voor 82% gewijzigd door Olaf van der Spek op 30-04-2013 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Alexxxxxxxxxx schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 20:33:
[...]

Paypal zegt me dan dat ik me creditcard moet koppelen aan paypal, om de betaling te kunnen voltooien.
Koppel gewoon een bankrekening aan je Paypal account? Zo lang duurt dat echt niet om te verifieren, inmiddels had je al een race achter de rug kunnen hebben. Of gewoon met iDeal kan toch ook tegenwoordig?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:39
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 20:19:

Ik ben vandaag met de Mustang Cup begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 20:32:
iRacing voor het eerst sinds de update gestart en schrok me kapot toen ik de fps zag. Dat was nog geen 3e van voorheen. Wat zitten klooien en krijg hem wel weer op 't oude niveau, maar had niets veranderd.

Iemand enig idee hoe dat gekomen is? Nu wordt het in ieder geval weer een puzze van fps vs eyecandy.
Dat shadow gedoe is echt een ramp. Ik heb enorm lopen klooien om de boel weer stabiel boven de 120 fps te krijgen. Ik heb uiteindelijk in CCC anti-aliasing en Anisotropic filtering op 4x staan en de rest in de driver op standaard / prestatie en op overrule 'toepassing'.

In iRacing heb ik het als volgt staan:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s2/settingsjoep.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
TuxieDeni schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 20:30:
blijft persoonlijk blijf ik bij, welke auto rij je zelf graag in of wil je graag in rijden? ;)
Iets leuks, maar dat maakt de keuze natuurlijk niet makkelijker.
Gait schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 20:47:
Ik ben vandaag met de Mustang Cup begonnen.
Ik test nu de Spec Racer Ford maar de achterkant breekt elk rondje wel een keer uit.
Was de eerste bocht in Laguna Seca altijd zo breed? Lijkt alsof er ineens extra asfalt ligt aan de rechterkant.

[ Voor 9% gewijzigd door Olaf van der Spek op 30-04-2013 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:08:
[...]

Iets leuks, maar dat maakt de keuze natuurlijk niet makkelijker.

[...]

Ik test nu de Spec Racer Ford maar de achterkant breekt elk rondje wel een keer uit.
Zal ik de spec racer toevoegen voor donderdag... ;)

En sorry: Voor diegenen die al geregistreerd hadden voor de School donderdag as.

Willen jullie even opnieuw registreren?

(Ik testte even iets en toen was alles gereset ;( )

[ Voor 20% gewijzigd door JoepW op 30-04-2013 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

NickThissen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 20:39:
[...]

Koppel gewoon een bankrekening aan je Paypal account? Zo lang duurt dat echt niet om te verifieren, inmiddels had je al een race achter de rug kunnen hebben. Of gewoon met iDeal kan toch ook tegenwoordig?
Gaat niet lukken. Het is niet mijn rekening namelijk en de achternaam van paypal moet gelijk zijn aan de achternaam van de rekeninghouder staat. Zodra dit niet klopt worden er terugboekingskosten in rekening gebracht (en gaat de betaling niet door).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Eerste raceje in de Global challenge gedaan met de Cadillac. Leuke auto maar jammer dat er TOTAAL geen draft is. Is blijkbaar een bekend probleem. Hele race treintje gereden met 0 kans om in te halen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Alexxxxxxxxxx schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:22:
[...]

Gaat niet lukken. Het is niet mijn rekening namelijk en de achternaam van paypal moet gelijk zijn aan de achternaam van de rekeninghouder staat. Zodra dit niet klopt worden er terugboekingskosten in rekening gebracht (en gaat de betaling niet door).
Laat dan gewoon even degene van wie de rekening is een Paypal maken... Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Je hebt keuze uit creditcard, ideal, paypal en nog tig andere opties, als je daar niet mee kan betalen dan weet ik het ook niet meer, hoe wil je dan ooit online iets betalen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
NickThissen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:23:
Eerste raceje in de Global challenge gedaan met de Cadillac. Leuke auto maar jammer dat er TOTAAL geen draft is. Is blijkbaar een bekend probleem. Hele race treintje gereden met 0 kans om in te halen.
Daar had ik geen last van maarja dat zal wel komen omdat er niemand achter me reed :P
Ik vond mijn race beetje saai, van pole vertrokken en na 2 rondjes al 3 seconde los gereden en uiteindelijk
de nummer 2 op 25 seconden los gereden.

http://members.iracing.co...nid=8087330&custid=113192

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Alexxxxxxxxxx schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:22:
Gaat niet lukken. Het is niet mijn rekening namelijk
Eh, heb je geen eigen bankrekening? Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het lijkt wel een 'hoe betaal ik draadje' Kunnen we weer een beetje on-topic?

Wil ook iemand de school gebruiken voor nog een andere auto. We doen nu Spec Racer en MX-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Bij de rookie klasse doen ze altijd de spec, de mazda en de solstice.

Idee misschien ;)

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

NickThissen schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:24:
[...]

Laat dan gewoon even degene van wie de rekening is een Paypal maken... Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Je hebt keuze uit creditcard, ideal, paypal en nog tig andere opties, als je daar niet mee kan betalen dan weet ik het ook niet meer, hoe wil je dan ooit online iets betalen?
iDeal werkt niet bij de 3 maanden gratis actie. Als ik paypal aanmaak op de naam van de rekeninghouder, dan wordt de iracing naam dezelfde naam als die van de rekeninghouder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 21:57
JoepW schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 20:50:
[...]

Dat shadow gedoe is echt een ramp. Ik heb enorm lopen klooien om de boel weer stabiel boven de 120 fps te krijgen. Ik heb uiteindelijk in CCC anti-aliasing en Anisotropic filtering op 4x staan en de rest in de driver op standaard / prestatie en op overrule 'toepassing'.

In iRacing heb ik het als volgt staan:
[afbeelding]
Ik had na de nieuwe build niets gemerkt van fps die lager zouden zijn ofzo (heb verder ook niets in aangepast in de instellingen).

Ik heb van de week ook eens wat drivers zitten vergelijken 13.2 beta ?, 13.4 & 13.5 beta 2
De verschillen zijn marginaal (en tussen .4 en .5 niet aanwezig lijkt het) dus ik ga maar eens wat verder kijken met de ccc en ingame graphics settings.

Overigens heb ik de benchmarks wel gedraaid met dezelfde replays van een Q en R rondje.
Doen anderen dit ook of benchmarken jullie in normale mode waardoor je dus geen identieke rondes gebruikt?
De FPS zijn daardoor wel wat lager dan ik tijdens het racen zelf zou hebben omdat ik ik replay wel alles op z'n hoogst heb/had staan, ik zal de laatste ook nog eens draaien als ik de replay settings identiek aan de "normale" graphics settings instel.

Hier dus wat resultaten van de rondjes op Spa:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4903492/iracing/benchmarks/spa/01_chart.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4903492/iracing/benchmarks/spa/01_ccc.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4903492/iracing/benchmarks/spa/01_graphics.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4903492/iracing/benchmarks/spa/01_replay.jpg

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Alexxxxxxxxxx schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:43:
[...]

iDeal werkt niet bij de 3 maanden gratis actie. Als ik paypal aanmaak op de naam van de rekeninghouder, dan wordt de iracing naam dezelfde naam als die van de rekeninghouder...
ja en als je dan iracing ff een mailtje stuurt veranderen ze de naam in jou naam dus np ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de tips paul/joep. Zal eens eea proberen. Belangrijk voor me is dat ik boven de 120fps blijf, want 120hz is net als 3 schermen, eenmaal geproeft is past point of no return :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:49

Nickrsd

Ja jullie zijn wel altijd aant harken om 120 fps te hebben..? Is de een must met 3 schermen?
Ikzelf rijd maar met 1 scherm en alle optie max open, en heb >80 fps. Ik merk er niks aan..
Zal wel komen dat ik dus met 1 scherm rijd dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Er gaat wat mis op je site Nick, Fun races zijn hetzelfde als Got racing school. Op de kalender staat het wel goed, het linkt alleen niet goed door.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strifejahh
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-02 14:58
zucht.... Denk doe even de global challenge met de kia gaat opzich lekker. duwt er een op start finish me de muur in en bedankt.......

iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Speedy55 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:58:
Er gaat wat mis op je site Nick, Fun races zijn hetzelfde als Got racing school. Op de kalender staat het wel goed, het linkt alleen niet goed door.
Volgens mij heeft joep er mee zitten kloten :+ Het zou weer goed moeten zijn...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Neuhhhhhhhh. De gegevens bij de 2 toernooien zijn ok. En bij School ook.
Alleen staat school nu 3x (zo vaak heb ik een update gedaan) in de agenda.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Nu wel Joep, was echt niet zo, zo scheel ben ik nu ook weer niet :P

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 46 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.