iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.703 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:14
Oké, dankje! Wel balen in W13 heb je geen races voor MPR volgens mij, hij geeft trouwens aan dat ik er 4 moet ipv 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Gait schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:09:
Oké, dankje! Wel balen in W13 heb je geen races voor MPR volgens mij, hij geeft trouwens aan dat ik er 4 moet ipv 2.
4 kan ook, dacht dat je er mss al paar gedaan had :) Kun je met de Mazda cup niet wat timetrials binnen tikken? Geen idee of dat alleen voor rookies kan, of ook voor hoger.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Omdat ik midden in een seizoen met iRacing ben begonnen ben ik naar de D-class gegaan dmv de Mazda MX-5 rookie races. En als je aan de MPR van de D-class wil voldoen, moet je races rijden in de D-class. Dus denk dat dat het probleem is. Moet ik maar even wachten tot het nieuwe seizoen begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Mazda cup is rookie dus dat telt uiteraard niet mee voor je D MPR.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Raden jullie aan om eerst een seizoen in de D-class te pakken of gelijk door naar de C-class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strifejahh
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-02 14:58
enchion schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:02:
[...]

Als dit een poging is houd ik mn hart vast als je er echt voor gaat. _/-\o_
(kan natuurlijk wel zo zijn dat met zo`n gewiekst patroon je de kleine scheefheidjes gewoon niet ziet)
Zal meer door het patroon komen :P

iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik ben er vanavond trouwens niet bij. Wellicht dat ik nog heel even een stukje practise mee kan pakken, maar racen gaat er niet in zitten.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:11

Arfman

Drome!

Net even een week 13 funrace geprobeerd op Laguna. Niet te doen. 4 x aangetikt, behoorlijk hard, voor en in T1, lap 1 (uiteraard). Daarna de volgende ronde in corkscrew vanachter weggekegeld. Nieuwe auto gehaald en een inhaalrace begonnen, maar mensen doen maar wat. Ben er maar mee gekapt.

Het kan wel werken, op circuits als Interlagos/Silverstone. Rolling start, op klasse ingedeeld ipv. op iets randoms (er stond een V8 Supercar op P3 net, tussen een McLaren en een C6R 8)7) en dan wil het denk ik wel. Maar het blijft een voorbeeld van waarom je dingen zoals SR nodig hebt, helaas. Niemand doet serieus mee in deze week.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Arfman schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:38:
Net even een week 13 funrace geprobeerd op Laguna. Niet te doen. 4 x aangetikt, behoorlijk hard, voor en in T1, lap 1 (uiteraard). Daarna de volgende ronde in corkscrew vanachter weggekegeld. Nieuwe auto gehaald en een inhaalrace begonnen, maar mensen doen maar wat. Ben er maar mee gekapt.

Het kan wel werken, op circuits als Interlagos/Silverstone. Rolling start, op klasse ingedeeld ipv. op iets randoms (er stond een V8 Supercar op P3 net, tussen een McLaren en een C6R 8)7) en dan wil het denk ik wel. Maar het blijft een voorbeeld van waarom je dingen zoals SR nodig hebt, helaas. Niemand doet serieus mee in deze week.
Ik snap alleen niet waarom.... is het nu echt alleen die SR en IR die voorkomt dat mensen als een stelletje losgeslagen randdebielen op de baan rijden? Ik had eigenlijk de hoop dat iRacing sowieso de 'wat serieuze' racer aantrok, maar kennelijk blijft daar zonder controlemiddelen ook niks van over :'(

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
Arfman schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:38:

Precies wat ik ook mee maak. Vaak klapt er zo'n ongeduldige Corvette achterop een McLaren of wat anders, helemaal chaos gelijk bij de start. Beter uit de pits starten :p Daarna is het meer een kwestie van overleven haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

BM schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:02:
[...]

Ik snap alleen niet waarom.... is het nu echt alleen die SR en IR die voorkomt dat mensen als een stelletje losgeslagen randdebielen op de baan rijden? Ik had eigenlijk de hoop dat iRacing sowieso de 'wat serieuze' racer aantrok, maar kennelijk blijft daar zonder controlemiddelen ook niks van over :'(
Ja, dat dacht ik ook, maar kennelijk werkt dat niet zo. Zelfs bij een funrace zal ik niet in een auto of baan stappen die ik niet ken. Ik zag in de replay dat degene die mij ramde niet eens remde, pas op het allerlaatst. Die vent had nog nooit op Laguna Seca gereden 8)7

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond de laatste week 13 fun race!

W13 Fun Race 3 (Indy @ Oulton)28-04-13
Car(s)
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/carid/17.png
Fuel0 %
Extra Weight0 Kg
Basic Content
Track(s)
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/tracks/layouts_configid/82.png
DAY
Pit Stalls27
Basic Content
General Info
Server up20:00 CET (18:00 GMT)
AccessGoT League members
Benelux Only?No
Minimum Safety RatingNo
Minimum iRatingNo
Number of Heats2
Where foundTournament Session
Program (in CET)
Heat 1
Practice20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 21:35 (20 min.)
StartRolling
CautionsLocal
Fast Repairs2
Heat 2
Practice21:45 - 21:55 (10 min.)
Race21:55 - 22:25 (30 min.)
StartRolling
GridSequential (inverted)
CautionsLocal
Fast Repairs2

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Nice! maar ik ben er niet bij, heb geen oulton *schaam*

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
balen ik ook niet :(

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Geweldige baan , ik zeg : kopen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
Jubby schreef op zondag 28 april 2013 @ 19:23:
Geweldige baan , ik zeg : kopen !!
Mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
ik denk dat ik hem nog even koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op zondag 28 april 2013 @ 19:00:
[...]

Ja, dat dacht ik ook, maar kennelijk werkt dat niet zo. Zelfs bij een funrace zal ik niet in een auto of baan stappen die ik niet ken. Ik zag in de replay dat degene die mij ramde niet eens remde, pas op het allerlaatst. Die vent had nog nooit op Laguna Seca gereden 8)7
Dat is ook iets wat ik niet begrijp, zonder practise (en redelijke snelheid) zou ik nieteens aan een race beginnen. Dat is ook een van de dingen waarom ik nu in week 13 weinig race want qua banen/auto's heb ik nog niet echt brede ervaring dus de ene dag voor practise/qual/race is wat weinig.

Vandaag wel n Street Stock op Oxford gereden omdat ik die baan al ken vanuit de National en na n vroege spin vanaf plek 7 teruggevallen naar 15 en zo goed als laatste. Was op zich niet m'n eigen schuld want ik zat hoog bij T1 met genoeg ruimte onder me maar iemand gleed iets en raakte me licht waardoor ik rond ging. Wel redelijk snel weer terug op de baan kunnen komen en begonnen aan de race terug omhoog in de uitslag. Uiteindelijk nog 7e weten te behalen wat gezien de Top5 ongeveer maximaal was denk ik, ook al had ik die spin niet gehad maar wie weet. ;)

In die race op Oxford ook 2 rijders die elkaar "gevonden" hadden. Over voice chat en game chat lieten ze elkaar niet meer met rust na een contact in de race. Wrecker hier, wrecker daar en blijkbaar ging de een achter de ander aan om m te wrecken. Niet veel van gezien op n auto van de banking af na maar soms vraag ik me echt af waarom sommige racen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Haha, dat was leuk :)

Race 1 was een beetje jammer van de start, race was voor mij al over voor ed start/finishlijn, had door een contact compleet geen downforce meer.

Race 2 met de Ford GT was wel echt gaaf. Na 1 ronde op 1 (sorry voor de krappe start Pascal, ik gleed daar iets verder naar buiten dan de bedoeling was) maar helaas spinde ik bij uitkomen rechterknik. Op plaats 6 verder gegaan, gat naar Nick dichtgereden (hoe vaak kan ik dat zeggen :+) maar helaas kwam ik een aantal rondjes te kort. Na de finish met Nick en Joep nog superclose verder geracet totdat iemand het nodig vond om mij ter ere van de maanlanding een enkeltje omhoog te geven 8)7, maar all in good fun :)

Tot de volgende keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Geen Probleem hoor, die maanlanding kreeg je ervoor terug :P

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

race 1 was idd wel wat jammer bij de start ... ik rem omdat degene voor mij moet remmen aangezien het al groen was denk ik maar ingehouden wordt ....hierdoor kan Robbert denk ik ook niet meer tijdig remmen en komt in mijn versnellingsbak terecht .... t1 komt eraan en daar krijg ik een of andere bugie contact denk met joep aangezien mijn rechtervoorwiel denk ik net zijn linker achterwiel raakt (ging denk maar net goed) .... Wim verloor zijn wagen met damage 3 ronden later in de kleine knik voor s/F en Joep ging in de voorlaatste bocht ook riant over gras dus einde gevechten voor mij ... met achteraan en rechtsvoor schade totaal geen grip meer in de bochten naar links ... dus eenzaam naar plek 3 gereden ;( .... race 2 haalde ik niet aangezien mijn wederhelft mij van mijn pc knikkerde voor nog een uitnodiging af te werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja de start met de Dallara was een drama ;)
En de race ook.
Echt niet mijn combo en dat gold voor meerdere rijders ;)

De switch naar de Ford GT in heat 2 was echt fun.
Wat een lekkere auto is dat zeg.
Was fun.
Btw Speedy: nog gefeliciteerd met je win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 07:20:
race 1 was idd wel wat jammer bij de start ... ik rem omdat degene voor mij moet remmen aangezien het al groen was denk ik maar ingehouden wordt ....hierdoor kan Robbert denk ik ook niet meer tijdig remmen en komt in mijn versnellingsbak terecht .... t1 komt eraan en daar krijg ik een of andere bugie contact denk met joep aangezien mijn rechtervoorwiel denk ik net zijn linker achterwiel raakt (ging denk maar net goed) .... Wim verloor zijn wagen met damage 3 ronden later in de kleine knik voor s/F en Joep ging in de voorlaatste bocht ook riant over gras dus einde gevechten voor mij ... met achteraan en rechtsvoor schade totaal geen grip meer in de bochten naar links ... dus eenzaam naar plek 3 gereden ;( .... race 2 haalde ik niet aangezien mijn wederhelft mij van mijn pc knikkerde voor nog een uitnodiging af te werken :(
Wat is dat nou weer voor lame ass excuse, kan ze niet haar eigen pc nemen/kopen of whatever :P. Uitnodigingen voor wat eigenlijk?

Thanks Joep .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op maandag 29 april 2013 @ 08:37:
[...]

Wat is dat nou weer voor lame ass excuse, kan ze niet haar eigen pc nemen/kopen of whatever :P. Uitnodigingen voor wat eigenlijk?

Thanks Joep .
wel ik zal mijn sim race setup eens posten hier ... is eigenlijk gewoon pc in de woonkamer waar ik pedalen en stuur op vast zet en geshared is met 4 personen :+ ... en mijn jongste zijn verjaardagfeest is dit weekend en alles moet zo dringend dringend vandaag de deur uit qua uitnodiging vandaar dat ik er gisteren afgekicked werd midden dat ik die replay aan het bekijken was :( ... mss toch maar is invensteren in een extra laptop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Misschien een stomme vraag maar wie zijn er vanavond allemaal bij aangezien het Koninginnenacht is??

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Maandagavond voor mij sowieso vrijwel nooit, ik ben er vanavond dus ook niet bij. BF3 spelen met een vriend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Ik ben erbij, even wat content halen nog :)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben er bij....
Maar als mensen zich ff aanmelden voor de races op de website kunnen we het daar zien:
http://tournaments.iracin...s/ViewSessions.aspx?id=17

Als je de muis boven het cijfer van het aantal inschrijvingen laat 'zweven' zie je de namen van de rijders.

[ Voor 88% gewijzigd door JoepW op 29-04-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 14:47
Ik zal proberen om er bij te zijn.

Gisteren zat ik nog op restaurant, na een tegenvallende Top Gear Live :|

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:43:
......Gisteren zat ik nog op restaurant, na een tegenvallende Top Gear Live :|
Dat had ik je vooraf kunnen vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik doe ook mee vanavond en aaikman ga maar voor een laptop en verplaats die pc gewoon naar een andere plek waar alleen jij komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Fragbeestje schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:43:
Ik zal proberen om er bij te zijn.

Gisteren zat ik nog op restaurant, na een tegenvallende Top Gear Live :|
Oke ik hap, wat viel er tegen ?
Hoewel alleen hun geleuter aan horen wel saai kan worden na een tijdje.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:51:
Ik doe ook mee vanavond en aaikman ga maar voor een laptop en verplaats die pc gewoon naar een andere plek waar alleen jij komt :P
die plek heb ik al contractueel vastgelegd >:) die laptop is nog iets anders maar die komt ook in orde ... ik hoop er bij te zijn maar beloof niets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
gisteren was zwaar kut fun race :(

wat een zever denk dat het veld van P2 tot P10 wel 1 of andere schade had

heb mijn wagen toch 3 ronde zonder achtervleugel kunnen houden.

oulton is niet echt circuit voor geintjes uit te halen op green :(
Zonde van de prac tijd die erin gestoken is, had beter NEO Prac gedaan

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Top Gear live heeft helemaal niks weg van Top Gear, ben er zelf 1-2 jaar terug naartoe geweest en het is gewoon sonde van je geld. Er wordt wat gestunt, er wordt wat geleuterd, maar het heeft bij lange na niet dezelfde Britse "How hard could it be" mentaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:03:
gisteren was zwaar kut fun race :(

wat een zever denk dat het veld van P2 tot P10 wel 1 of andere schade had

heb mijn wagen toch 3 ronde zonder achtervleugel kunnen houden.

oulton is niet echt circuit voor geintjes uit te halen op green :(
Zonde van de prac tijd die erin gestoken is, had beter NEO Prac gedaan
Ja bijna het hele veld klapte op elkaar voor s/f in de outlap. Was wel erg jammer. Maar die kleine afdaling en weer heuveltje op vlak voor S/F leidde tot snelheidsverschillen, remmerij en hupsakee daar gingen we. Ik reed in ieder geval te dicht achter Jos om te kunnen reageren. Maar de schade aan de auto van Jos en van mij was toch te groot om echt door te kunnen rijden.
Maar de ravage in de linker rij was nog veel groter.

Maar vanavond wordt weer leuk met de Skip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 17:42
Wat een niveau zeg... :N bij de start tegen je voorganger aanrijden. :Y)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Red Baron schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:23:
Ja, da's bijna net zo dom als je pit voorbijrijden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

hehe,

Was gister redelijke chaos ja in race 1. Er werd versneld en daarna ineens ingehouden vooraan en dat geeft zeker bij het krappe Oulton aardig wat chaos. Ik kon daarna nog wel door rijden maar men topsnelheid had ik wel wat moeten inleveren door schade. Op einde nog men auto afgeschreven met teveel risico nemen om Jos voor te blijven.

2de race met de Ford GT was leuker. Leuk gevochten met wat mensen. Alleen toen een foutje van mezelf waarbij ik Nick iets te weinig ruimte liet bij een inhaal poging waardoor we elkaar raakte. Verloor wat snelheid waardoor Jos die achter ons reed mij weer eraf torpedeerde.

btw wie zijn er vandaag allemaal vrij? Is nu een hosted sessie met de Mustang op Lime Rock. Denk dat ik daar even ga rond kijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Red Baron schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:23:
Hmmm, had jij niet zoiets op Philip Island Red Baron :P

voor degene die het niet wisten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
enchion schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:02:
[...]

Oke ik hap, wat viel er tegen ?
Hoewel alleen hun geleuter aan horen wel saai kan worden na een tijdje.
Het was veel te kort... 1u en 20 minuten, waarvan 5 minuten een compilatievideo van de laatste 10 jaar.
Muziek stond heel luid. Wat me eigenlijk niet stoorde maar je hoorde bijna niks meer van de auto's.
Het aantal leuke wagens was ook maar pover.
Er had best wat meer geleuter in mogen zitten.
Stunts vielen wel mee maar het sportpaleis is er eigenlijk te klein voor maar dat had ik wel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier een korte impressie van de drama start gisteravond met de Dallara @ Oulton:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=feGXF6iUU9w]
DutchDevil79 schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:45:btw wie zijn er vandaag allemaal vrij?
Ikkuh 8)
Maar ik ga me eens in xpadder verdiepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Kom op man lachen met die Mustang op Lime Rock. Is maar een race van 20 rondjes. Heb nu een tweede tijd staan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:09:
Hier een korte impressie van de drama start gisteravond met de Dallara @ Oulton:
[video]
Tsja, ik zie genoeg mensen die allemaal vol gas beginnen aan de race terwijl de leider (ik aan de rechterkant) duidelijk in beeld nog gewoon pace car snelheid aanhoudt. Je moet niet letten op je voorganger, maar op de leider. Tenzij je de leider niet kan zien natuurlijk.

Volgende keer gewoon meer afstand houden. Gewoon weer een typisch voorbeeldje van geen centimeter ruimte willen geven bij de start en er alles aan doen om niet ingehaald te worden. Rollende start is alleen maar veiliger als iedereen netjes op dezelfde tijd start, anders is het alleen maar minder veilig.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:39

Niellie41

[object Object]

De Benelux Oval Collective is van start gegaan.
We hopen zo veel mogelijk mensen kennis te laten maken met oval racing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
[video]

[...]

Ikkuh 8)
haha geen wonder dat mijn vleugel kapot is, heb even wat bevoorrading gedaan naar het ISS :+ zat achter je joep :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:00:
[...]

haha geen wonder dat mijn vleugel kapot is, heb even wat bevoorrading gedaan naar het ISS :+ zat achter je joep :p
Ketting botsing 2 the moon was het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Als ik zo vrij mag zijn mijn vraag te herhalen:

Op dit moment ben ik D-class SR 4.22, maar ik heb nog niet aan de voorwaarden van MPR bij D-class voldoaan.
Raden jullie aan om eerst een seizoen in de D-class te pakken of gelijk door naar de C-class?

Dan ga ik vanavond eens kijken welke content ik voor volgend seizoen ga aangschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
[video]

[...]

Ikkuh 8)
Ik was er gisteren helaas niet bij, maar dit is wel tenenkrommend hoor...kan iemand mij uitleggen wat er te winnen is bij de start??? Ik zie alleen maar verliezers!!! Maargoed, dat is wel een beetje de trend het laatste half jaar (de race winnen in de eerste ronde), dus echt verrast ben ik niet.

Vorige week op Okayama vond ik een verademing, lekker relaxed racen en soms zelfs gewoon snelleren voorbij laten en erachteraan....er kan er namelijk maar eentje winnen hoor en de rest verliest!!! Voor mensen die niet tegen hun verlies kunnen raadt men voetbal aan, daar verliezen er nooit meer dan de helft ;-)

sorry maar dat moest ik even kwijt.....LOL

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Misschien ben ik er vanavond wel bij. Even kijken hoe laat we naar de stad gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ericjooo schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:20:
[...]

Ik was er gisteren helaas niet bij, maar dit is wel tenenkrommend hoor...kan iemand mij uitleggen wat er te winnen is bij de start??? Ik zie alleen maar verliezers!!! Maargoed, dat is wel een beetje de trend het laatste half jaar (de race winnen in de eerste ronde), dus echt verrast ben ik niet.

Vorige week op Okayama vond ik een verademing, lekker relaxed racen en soms zelfs gewoon snelleren voorbij laten en erachteraan....er kan er namelijk maar eentje winnen hoor en de rest verliest!!! Voor mensen die niet tegen hun verlies kunnen raadt men voetbal aan, daar verliezen er nooit meer dan de helft ;-)

sorry maar dat moest ik even kwijt.....LOL
Amen :) Foutjes maken kan altijd (zie mijn start op Okayama vorige week, lol), maar het lijkt bij ons wel een trend te zijn het afgelopen seizoen. Erg jammer.

"Probleem" is volgens mij ook vooral dat als iemand een fout maakt de rest er praktisch volgas langs wil rijden, en ja, dat gaat meestal niet.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ach dit was gewoon de situatie nu. Er was gewoon verwarring in combinatie met auto die we niet vaak rijden en lastig is. Moeten het niet overdrijven.
Race 2 met de Ford GT ging wel goed en daar waren alleen wat kleine race incidenten. Maar daar word niet veel over gezegd omdat het goed gaat.

Vind het echt wel mee vallen bij onze racejes. Doe maar is voor de gein een fun cup in week 13. Dan kan je pas lachen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 23:26
Gait schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:19:
Als ik zo vrij mag zijn mijn vraag te herhalen:

Op dit moment ben ik D-class SR 4.22, maar ik heb nog niet aan de voorwaarden van MPR bij D-class voldoaan.

Dan ga ik vanavond eens kijken welke content ik voor volgend seizoen ga aangschaffen.
Zolang je niet aan die MPR voldoet kan je toch nooit C klasse gaan rijden? Ben zelf ook nieuw dus weet het ook niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Als je D 4.xx bent, kan je rustig in C klasse series rijden. Dat is geen probleem. Wanneer je dan 4 races hebt gedaan in C klasse, promoveer je naar C.

[ Voor 43% gewijzigd door Niellie41 op 29-04-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
SgtPoen schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:46:
[...]

Zolang je niet aan die MPR voldoet kan je toch nooit C klasse gaan rijden? Ben zelf ook nieuw dus weet het ook niet precies.
C-class mag je rijden als je D-class 4.0 of hoger bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:32:
Ach dit was gewoon de situatie nu. Er was gewoon verwarring in combinatie met auto die we niet vaak rijden en lastig is. Moeten het niet overdrijven.
Race 2 met de Ford GT ging wel goed en daar waren alleen wat kleine race incidenten. Maar daar word niet veel over gezegd omdat het goed gaat.

Vind het echt wel mee vallen bij onze racejes. Doe maar is voor de gein een fun cup in week 13. Dan kan je pas lachen.
De start van de Ford GT was ook heel close en mijn inziens wederom omdat mensen een betere start hebben en meteen in T1 willen scoren. Ik rij een beetje om te winnen (10%) en eigenlijk alleen maar voor de leuke gevechten (90%).
Ik zou graag een gele flag zien tot na T2/3 of zo ;)
Hier de toch wel gewaagde start met de Ford. Het liep volgens mij per ongeluk allemaal goed af:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6vZgIHjWe8o]

En daarom hebben we strafpunten geïntroduceerd in beide race-series ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 29-04-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:55

Hoogie2004

Whohooooo

Voor mij er is niet veel mis met die start... Ja het is close, maar is dat niet bij elke start?

En als je een duidelijk gat ziet, met een snelheidsverschil en nog paar honderd meter tot bocht 1, dan duik ik er in ieder geval in. Dat je voorzichtig moet zijn is natuurlijk 1, de baan moet je delen met anderen, maar het is niet zo dat de race pas begint NA bocht 1 en dat je daarom vanaf de start maar in een trein T1 moet benaderen.

Het gaat nu eenmaal soms mis in T1, soms is dat gewoon pech, samenloop van omstandigheden, en soms maakt iemand een domme move. Als de mensen maar leren van zo'n domme move, dat is het belangrijkste. Als je elke keer buiten jou schuld bij de T1 incidenten betrokken bent, misschien rijd je dan wel te voorzichtig, en anticipeert de rest niet op iemand die zo ontzettend voorzichtig is...

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17

derx666

mecker ende blaet

omgedraait: Als iedereen helemaal niet voorzichtig is bij de start dan is het elke keer raak.

Ik start 2e van links, ik kom vrij goed van mn plek, maar kan meteen liften omdat degene voor me niet goed weg komt. Als ik agressief geweest was had ik hem ook meteen naar rechts gegooid, net zoals de 2 achter me, en had daar voor een leuk probleempje gezorgd. Agressief zijn is prima, maar daarmee ga je ervan uit dat de rest zich maar naar jou buigt. Als het een keer niet zo is dan krijg je een puinhoop (net zoals bij 8 van de 10 starts de laatste tijd)....

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
derx666 schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:10:
omgedraait: Als iedereen helemaal niet voorzichtig is bij de start dan is het elke keer raak.

Ik start 2e van links, ik kom vrij goed van mn plek, maar kan meteen liften omdat degene voor me niet goed weg komt. Als ik agressief geweest was had ik hem ook meteen naar rechts gegooid, net zoals de 2 achter me, en had daar voor een leuk probleempje gezorgd. Agressief zijn is prima, maar daarmee ga je ervan uit dat de rest zich maar naar jou buigt. Als het een keer niet zo is dan krijg je een puinhoop (net zoals bij 8 van de 10 starts de laatste tijd)....
Amen _/-\o_ is zelfde bij mij als je voorzichtig rijdt help je ook de rest die denkt dat een snelle start de manier is om plaatsen te winnen. Want als ik neus er maar 0.25 cm naast zet laat ander gat vallen.

Had vorig zondag tijdens proto GT zo ook meermaals gras moeten opzoeken. En daar heeft Darin wel gelijk in er is geen respect maar enkel egoisme waardoor de fun er voor een stuk aan het uitgaan is.

Achja tis maar een spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:55:......Als je elke keer buiten jou schuld bij de T1 incidenten betrokken bent, misschien rijd je dan wel te voorzichtig, en anticipeert de rest niet op iemand die zo ontzettend voorzichtig is...
Ik moest gewoon gewoon ff het gras in omdat er in T1 alweer 3 wide gegaan werd en er geen ruimte voor mij overbleef bij de exit. Ik klaag niet. Ik zeg alleen dat er voor veel mensen races 'verprutst' worden de laatste tijd in T1. En dat kan toch niet de bedoeling zijn. En wat het zelflerend vermogen daarvan betreft........ Gezien dat het erg vaak gebeurt..... Ach laat maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mijn auto voor NEO volgende week:
Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmpF01.jpg

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Ik had zeker de snelheid niet met de GT,
Door mijn Non-finish in de heat met de dallara had ik op de eerste rij moeten starten.

Ik heb er bewust voor gekozen om uit de pits te starten en de sessie maar te gebruiken als leermoment voor de GT.

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb vanavond niks anders te doen en heb zin om te kijken of een Got-race wel weer eens leuk is.

Dus voor de zekerheid hierbij een poll. :)

Poll: Leuk als ik weer eens een race meedoe ?
Ja, Gezellig
Ja, Alleen als ik me gedraag
Ja, Wij gedragen ons ook niet
Nee, Grid is al vol
Nee, doe dat maar niet
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=386091&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
'Ja, Wij gedragen ons ook niet' is wel leuk na mijn 'belerende' posts hierboven ;)
Maar het is natuurlijk allemaal niet zo vreselijk hoor.... Alleen ik vind het altijd wel ok om ff goed te kijken wat er allemaal gebeurd is.

Maar goed back to voting...... Lijkt me geen probleem, man. Maar om nu meteen 'Ja. gezellig' te moeten stemmen. :+ 8) _/-\o_

Alle gekheid op een stokje:
Het is serieus racen hoor ......... with a smile. Welcome back zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zou niet weten waarom het niet leuk zou zijn als je meedoet. We hebben een seizoen geprobeerd om af en toe een kleine straf uit te delen wanneer we vonden dat iets gebeurde wat niet nodig geweest was, puur om te proberen of we de ongelukken nog wat meer konden inperken. Blijkbaar had dat precies het tegenovergestelde effect namelijk dat iedereen die een straf kreeg kwaad weg liep :+ Dat was niet de bedoeling dus daar zijn we ook maar mee gekapt. Het was alleen een poging om alles wat netter te laten verlopen, maar je moet het echt niet zien alsof we je niet meer erbij willen. Tot vanavond :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Waarom niet, ja er is wat gebeurd, boeie!!! Gezellig, hoe meer hoe beter, maak het alleen niet te serieus :P

Dus gewoon komen man!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Zolang ik maar voor jou finish mag je meedoen :+

en ff serieus : gewoon meedoen!

Heb met jou een paar leuke gevechten gehad. Tijd om dat eens over te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Je komt maar gewoon hekkens >:)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Even een paar laps gedaan op de combinatie van vanavond, maar allemachtig. Dat is me even een hand vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
DirkT schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:48:
Even een paar laps gedaan op de combinatie van vanavond, maar allemachtig. Dat is me even een hand vol...
same here... een pittig begin van het seizoen :)
10 rondjes gereden nog steeds geen optimum.... wordt fun :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Demo(tje) van Xpadder tbv het uitzetten van tanken en banden in iRacing.
Wel moet alles met toetsen. Dat was ff 'pielen'.
En tbv het kiezen van een blackbox wel even via F1 naar F4 vanwege het eventueel 'uit'staan van de blackboxen.
En verder na elke toets een standaard pauze inbouwen anders komen de commando's te snel en dan doet ie het niet.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4UmKsP9yYzc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Joep, daar heb ik erg veel interesse in, ik ben altijd zo gigantisch aan het pielen daarmee. Heb je zelf een makro ingeleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Of je hebt een crew chief die dat voor je doet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DirkT schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:19:
Joep, daar heb ik erg veel interesse in, ik ben altijd zo gigantisch aan het pielen daarmee. Heb je zelf een makro ingeleerd?
Yep en hangt heel erg af van je toetstoewijzingen. Maar het is redelijk makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ok, eens zien of ik ook zoiets kan maken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En xpadder.com kost echt 3x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dus 't is gewoon een programmatje wat een reeks toetsen naar een spel stuurt met een druk op je stuur knop? Vind ik geen $10 waard :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Nee vind het persoonlijk ook geen 10 dollar waard, ben naar autohotkey aan het kijken. De syntax is helemaal waardeloos maar moet het vast ook wel mee kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17

derx666

mecker ende blaet

DirkT: kunnen jullie niet zoiets in Fanaleds inbouwen ? :)

@Enchion: gezelli... vanvond wordt fun met de Skip. Lastige combinaties, zeker omdat waarschijnlijk niemand ooit op deze layout gereden heeft. Aantal bochten die knijpen, en dat is best grappig met de Skip :)
Ohja, het was mijn idee, dus laat het gevloek maar alvast komen, dan hebben we dat al gehad :)

[ Voor 72% gewijzigd door derx666 op 29-04-2013 16:41 ]

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Nou eeuh ja, dat was ik dus eigenlijk al een tijdje vanplan zelfs... maar vrije tijd en zin zijn de laatste paar maanden echt een beetje killing ervoor allemaal. Plus dat het alleen fatsoenlijk werkt als iemand de default settings van iRacing gebruikt. Een joystick emuleren kan wel, maar is altijd een uniek apparaat. Dus je kan bijv geen buttonpress op een Fanatec of een Logitech stuurtje emuleren helaas.

voor de liefhebber(s) dit is het autohotkey script dat je kan gebruiken voor het uitschakelen van het fuelen en het wisselen van de banden, mits je standaard iRacing settings hebt dus. (hoewel ik niet weet of ik wel standaard heb... lol, nouja dan moet je misschien space vervangen voor Enter, en right verwisselen voor up of down.)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
^!s::
Send {F1}
Sleep 200
Send {F4}
Sleep 250
Send {space}
Sleep 1000
Send {F5}
Sleep 250
Send {space}
Sleep 250
Send {right}
Send {space}
Sleep 250
Send {right}
Send {space}
Sleep 250
Send {right}
Send {space}
Sleep 250
Send {F5}
return

Gooi deze content in de file van autohotkey, start het op. En vervolgens kan je met Control+Alt+S alles uitzetten. Aanpassingen aan welke hotkey e.d. moet je maar naar wens aanpassen, evenals bijvoorbeeld de sleeps weghalen.

[ Voor 6% gewijzigd door DirkT op 29-04-2013 17:09 . Reden: verbeterde routine ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Ik vind die xpadder best leuk en niet heel duur.

Moet ik alleen nog even uitzoeken dat hij automatisch opstart met een bepaalde config want elke keer dat ding opstart moet je weer heel die wizard doorlopen :?

Had er iets van gelezen om het via command line op te starten met de configs als parameters maar dat moet ik eerst nog maar eens uitpluizen.

@Derx : Godv***mm* st**p***r !! :+
Geen idee of het wat wordt maar het lijkt wel een uitdaging en daar ben ik altijd voor te vinden...

Vond alle combo's tot hiertoe wel leuk, behalve met die solstice op dat miniveldje op Charlotte... dat vond ik 10x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DirkT schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:01:
Nou eeuh ja, dat was ik dus eigenlijk al een tijdje vanplan zelfs... maar vrije tijd en zin zijn de laatste paar maanden echt een beetje killing ervoor allemaal. Plus dat het alleen fatsoenlijk werkt als iemand de default settings van iRacing gebruikt. Een joystick emuleren kan wel, maar is altijd een uniek apparaat. Dus je kan bijv geen buttonpress op een Fanatec of een Logitech stuurtje emuleren helaas.
Je kunt toch gewoon een button press op elk willekeurig device afvangen en daarna de juiste keys sturen naar iRacing? Heb dat net even geprobeerd met C# en binnen 5 minuten had ik het werkend. Het is wel even pielen want met de "foute" combinaties van waits en sendkeys gebeuren er allemaal rare dingen (iracing crashed, of hij gooit je gewoon terug naar garage), zal wel iets van anti cheat zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:55

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:22:
[...]

Ik moest gewoon gewoon ff het gras in omdat er in T1 alweer 3 wide gegaan werd en er geen ruimte voor mij overbleef bij de exit. Ik klaag niet. Ik zeg alleen dat er voor veel mensen races 'verprutst' worden de laatste tijd in T1. En dat kan toch niet de bedoeling zijn. En wat het zelflerend vermogen daarvan betreft........ Gezien dat het erg vaak gebeurt..... Ach laat maar....
De 'je' hierin was absoluut niet op een persoon specifiek gericht, laat dat even duidelijk zijn :)

Jouw inzicht dat er geen ruimte op die exit is, en dat je dan het gras ingaat, is juist een voorbeeld van hoe het moet. Opvangen van andermans fouten en ruimte laten als anderen teveel ruimte nemen, jij bent daar een meester in. Het is ook altijd heerlijk racen met jou, hard en fair :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

NickThissen schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:14:
[...]

Je kunt toch gewoon een button press op elk willekeurig device afvangen en daarna de juiste keys sturen naar iRacing? Heb dat net even geprobeerd met C# en binnen 5 minuten had ik het werkend. Het is wel even pielen want met de "foute" combinaties van waits en sendkeys gebeuren er allemaal rare dingen (iracing crashed, of hij gooit je gewoon terug naar garage), zal wel iets van anti cheat zijn.
Dat klopt, buttons afvangen stelt niks voor (doen we ook al met switchen tussen modi e.d.) Maar het is puur tijdgebrek om het volledig te maken. Want dan moet ik dus gaan maken dat je de keys en buttons in Fanaleds inleert die je ook in iRacing hebt toegekend, dan kan Fanaleds natuurlijk met keys senden doen wat het moet. Maar, neem bijv mijn setup, ik had al die blackbox controls ingesteld met buttons op het stuur, en dan werken de keys van je keyboard niet meer. Dus ik had het over die buttons emuleren, van een echt wheel. Dat is een brug te ver helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DirkT schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:44:
[...]

Maar, neem bijv mijn setup, ik had al die blackbox controls ingesteld met buttons op het stuur, en dan werken de keys van je keyboard niet meer. Dus ik had het over die buttons emuleren, van een echt wheel. Dat is een brug te ver helaas.
Ah, op die fiets. Kan me voorstellen dat dat lastiger is ja (niet naar gekeken). Komt ook weer terug op wat ik laatst nog zei: we zouden meerdere knoppen moeten kunnen instellen op een actie. Dan kun je voor dit soort dingen dus buttons op je stuur instellen voor de handmatige bediening, en nog knoppen op het toetsenbord voor automatisering. Zowat elk spel dat ik ken kun je voor elke handeling tenminste twee toetsen instellen, lijkt me niet meer dan logisch.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Wie moet ik opgeven bij de referal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben er al zeker niet bij vanavond :(
btw zou voice herkenning geen oplossing zijn voor die ontelbare knopjes ...irl geef je sommige commando's ook door aan je crew over de radio laat ons zeggen om te zeggen replace banden en fuel tot enz ... mss nog een uitdaging voor iracing :) ... maar mss toch maar tijd stoppen in andere uitdagingen ... blijf van onze fps af iracing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:20:
ik ben er al zeker niet bij vanavond :(
btw zou voice herkenning geen oplossing zijn voor die ontelbare knopjes ...irl geef je sommige commando's ook door aan je crew over de radio laat ons zeggen om te zeggen replace banden en fuel tot enz ... mss nog een uitdaging voor iracing :) ... maar mss toch maar tijd stoppen in andere uitdagingen ... blijf van onze fps af iracing :)
GlovePIE?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Na een tijd lang hier te hebben gelurkt nadat ik door een Tweaker in iRacing op deze thread werd gewezen, heb ik nu ook zelf een account gemaakt. Het leek me leuk om hier mee te kunnen posten en ook mee te doen aan eventuele races die jullie organiseren.

Ik ben inmiddels al ruim een jaar lid van iRacing en nog steeds erg fan van de sim. Ik heb sommige van jullie volgens mij ook wel een keer ontmoet op de baan of zelfs mee gepraat. Zo te zien staat er voor vanavond een race op de planning, ik ga proberen om de registratie e.d op orde te krijgen voor de league en site en hopelijk kan ik vanavond dan ook meerijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

NickThissen schreef op maandag 29 april 2013 @ 18:15:
[...]

Ah, op die fiets. Kan me voorstellen dat dat lastiger is ja (niet naar gekeken). Komt ook weer terug op wat ik laatst nog zei: we zouden meerdere knoppen moeten kunnen instellen op een actie. Dan kun je voor dit soort dingen dus buttons op je stuur instellen voor de handmatige bediening, en nog knoppen op het toetsenbord voor automatisering. Zowat elk spel dat ik ken kun je voor elke handeling tenminste twee toetsen instellen, lijkt me niet meer dan logisch.
Klopt, het is ook meer een iRacing probleem dan een daadwerkelijk probleem. Zo vind ik ook dat iRacing bijvoorbeeld zelf moet verzorgen in een one-button all-off Pit button... maarja, zoiets zal de prioriteitenlijst niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:26:
Hey mensen,

Na een tijd lang hier te hebben gelurkt nadat ik door een Tweaker in iRacing op deze thread werd gewezen, heb ik nu ook zelf een account gemaakt. Het leek me leuk om hier mee te kunnen posten en ook mee te doen aan eventuele races die jullie organiseren.

Ik ben inmiddels al ruim een jaar lid van iRacing en nog steeds erg fan van de sim. Ik heb sommige van jullie volgens mij ook wel een keer ontmoet op de baan of zelfs mee gepraat. Zo te zien staat er voor vanavond een race op de planning, ik ga proberen om de registratie e.d op orde te krijgen voor de league en site en hopelijk kan ik vanavond dan ook meerijden.
Welkom. Je kan de wedstrijd vinden bij hosted sessie over een klein kwartiertje.
En probeer TS te installen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Ik heb wat problemen met het aanmelden bij iRacing. Ik kan betalen met creditcard of paypal.
Als ik paypal aanklik, dan log ik in met met paypal account en dan moet ik alsnog een creditcard koppelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:26:
Hey mensen,

Welkom, met een iRating van 4000 plus zal ik je niet veel zien tijdens de race, maar voor Rudy en Paul is het wel tof :+

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! En tsja de skip is niet bepaald mijn beste vriend dus misschien zie je me toch meer dan je denkt zometeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

naar aanleiding van een draadje op ons Fanaleds forum waar Paul me van op de hoogte had gebracht, is er een memory leak gefixed in Fanaleds. De versie hier is nu beta, maar ik zet hem hier voor iedereen neer omdat het toch wel om een vrij lompe memory load kon gaan soms...

https://dl.dropboxusercon...6/SetupFanaLEDs_v1.5g.exe

Ik heb met deze versie vanmiddag geoefend voor vanavond, en alles in iRacing werkt voor zover ik heb kunnen zien prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
kan je eigenlijk bij tradingpaints wisselen tussen paints?
Ik heb bijvoorbeeld 2 paints voor de mclaren kan ik daar tussen wisselen of moet ik ze de heletijd opnieuw uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 17:42
Ha, jij hier? :P
Wanneer ga jij je pro license eens halen dan? >:)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Paypal: "Om deze betaling te voltooien met iRacing.com MotorSport Simulations, LLC moet u een nieuwe creditcard toevoegen."

Ik heb geen creditcard. Zijn er andere mogelijkheden om te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
Alexxxxxxxxxx schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:28:
Paypal: "Om deze betaling te voltooien met iRacing.com MotorSport Simulations, LLC moet u een nieuwe creditcard toevoegen."

Ik heb geen creditcard. Zijn er andere mogelijkheden om te betalen?
ik heb gewoon met Ideal betaald?
dan moet je worldpay methode (70+) kiezen.

Pagina: 1 ... 45 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.