iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.693 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:03

Arfman

Drome!

Ik zie net op het iRacing forum dat er in week 13 een Radical participation effort is, met allerlei funraces. Beetje zoals wij het ook doen, eerst 60 minuten practice, 15 minuten quali en een 25 minuten durende race. Begint om 20:00, dus qua tijd ook goed te doen. Volgens mij hebben wij niet elke avond iets gepland (woensdag, vrijdag, zaterdag b.v. niet) dus misschien leuk om daar aan mee te doen met wat mensen van hier?

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3186979.page

Ik weet dat de Radical bij sommigen een nogal nare smaak heeft achtergelaten, maar ik heb laatst weer een race gereden en hij is echt stukken verbeterd t.o.v. een paar seizoenen geleden. Goed te rijden, goed te corrigeren en vrijwel altijd faire races :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:34

BM

Moderator Spielerij
Dat is mss nog wel iets om dit weekend eens naar te kijken, Radical was in mijn herinnering best een leuke auto.

Trouwens... zou er voor de build van vandaag niet ook nog een blog van Dave Kaemmer online komen? :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:15

Niellie41

[object Object]

BM schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:52:
Trouwens... zou er voor de build van vandaag niet ook nog een blog van Dave Kaemmer online komen? :?
Geen idee. Maar het is nog vroeg hè ;) Het is nu 4 uur 's nachts in de VS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
Hehe, dat was lache gisteren :)

Tijdens practice en kwalificatie raakte ik nogal gefrustreerd, want ik had op zondag in de trainingssessie een paar rondjes gereden en zat al snel op 48.6. Maar ik zat daar bijna een seconde vanaf gisteren. Snapte er niks van. Totdat ik dat zojuist nakeek en het 49.6 bleek te zijn... :)

Gekwalificeerd op een mooie 5e plek. Besloot nog even wat drinken te gaan halen. Kom ik terug, zie ik in beeld: missed start. 3... 2... 1...

Huh? Ik als een malle in de simulator gesprongen en achter iedereen aan gereden. Iets te snel, want ik heb overal schaafwondjes zitten nu :) Achteraf misschien wel een gelukje, want iedereen die bij mij in de buurt stond op de startgrid lag na 1 rondje alweer achter me. Ik kwam als 23e van de 33 mensen door. Echter, tot mijn frustratie had ik mijn drinken veel te ver weg gezet in de haast. Op de backstraight het stuur recht gezet, opgeschakeld en met m'n voet op het gaspedaal half opgestaan en onder m'n monitor door m'n drinken gepakt. Toen ik na enkele seconden mijn monitor weer kon zien reed ik gelukkig nog rechtdoor :D

Tijdens de race merkte ik dat de hoge topsnelheid van de Solstice erg handig was. Op de backstraight was er voor Mazda's en SRF's geen houden aan en die kon ik dan ook makkelijk passeren. Leverde wel weer leuke momenten op en de race was geen moment saai. Onderweg nog mijn teamgenoten tegen gekomen die waarschijnlijk niet van elkaar wisten dat ze teamgenoten waren (laat staan van mij!). Het was een leuk gevecht met zijn drieën :) Uiteindelijk P4. En dat is waar ik waarschijnlijk ook was geëindigd als ik gewoon op de grid was gestart. Wel de teamoverwinning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:45:
Ik zie net op het iRacing forum dat er in week 13 een Radical participation effort is, met allerlei funraces. Beetje zoals wij het ook doen, eerst 60 minuten practice, 15 minuten quali en een 25 minuten durende race. Begint om 20:00, dus qua tijd ook goed te doen. Volgens mij hebben wij niet elke avond iets gepland (woensdag, vrijdag, zaterdag b.v. niet) dus misschien leuk om daar aan mee te doen met wat mensen van hier?

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3186979.page

Ik weet dat de Radical bij sommigen een nogal nare smaak heeft achtergelaten, maar ik heb laatst weer een race gereden en hij is echt stukken verbeterd t.o.v. een paar seizoenen geleden. Goed te rijden, goed te corrigeren en vrijwel altijd faire races :)
dan ga ik eens checken ... dit seizoen niet in geraced buiten eerste 2 weken ... rijd wel best aardig die wagen, veel vinden hem bagger maar ik moet zeggen dat ik in die wagen gewoon weg de beste ffb heb mss in het weekend mij even vermaken :) nadat ik wat STC practice gedaan heb voor VIR >:) eerste keer tussen de kannonnen ik ben eens benieuwd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:47
Vond de race ook heel leuk. Best wel jammer van die pile-up in lap 1. Was net in m'n spiegels aan het kijken om te zien of er niemand een divebommetje wou plegen toen het voor me mis ging en ik daardoor ook te laat reageerde.

Had blijkbaar iets te veel vertrouwen in de rijkunsten van m'n voorliggers :P

Daarna nog heel de tijd bij Marco gehangen en even er voor... maar had m'n bandjes oververhit en toen heb ik eerst Maykel en dan Marco maar doorgelaten zodat ze wat konden afkoelen en ik niemand te veel tijd kostte.

Laatste ronde nog wat druk gezet bij Marco maar kwam net een beetje te kort op de eindstreep.

Had best wel leuker geweest zonder de crash maar dat gebeurd nu eenmaal.

Na de race kreeg ik net telefoon dus niet even gezellig kunnen nababbelen. :/

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:01

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/ts_2013_s1/w13/w13.png

Het programma van W13 is ook beschikbaar. Het staat HIER.

De sessie met de Kia @ Laguna vanavond is gepland 1 uur na het beschikbaar komen van de nieuwe Build.
Vanwege mogelijke uitloop / download tijd / instabiliteit / settings issues heb ik de vrije training 1,5 uur gemaakt om vervolgens af te sluiten met een 10 Q (lone) en 20 minuten race.

Donderdag gaan we lachen met de Legends op LRP en zondagavond met de Dallara @ Oulton.

Zoals al hierboven gemeld hier de details: KLIK

En lees de post van de race gerust door, want echt alles staat er in. Scheelt weer een hoop vragen op TS ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:25:
En lees de post van de race gerust door, want echt alles staat er in. Scheelt weer een hoop vragen op TS ;)
Standing start? :+

;)

Zou trouwens logischer zijn om bij fuel 100% te zetten, ipv 0%? Tenzij we verplicht allemaal met een lege tank starten, maar dat lijkt me niet :p

[ Voor 23% gewijzigd door BM op 23-04-2013 10:27 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Goed punt. Ik ben te lui om dat veldje steeds op 100 te zetten en dan verschijnt er 0%.
Ik zal mijn postgenerator aanpassen zodat er 100 komt te staan als ik 0 invul ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:25:
[afbeelding]

Het programma van W13 is ook beschikbaar. Het staat HIER.

De sessie met de Kia @ Laguna vanavond is gepland 1 uur na het beschikbaar komen van de nieuwe Build.
Vanwege mogelijke uitloop / download tijd / instabiliteit / settings issues heb ik de vrije training 1,5 uur gemaakt om vervolgens af te sluiten met een 10 Q (lone) en 20 minuten race.

Donderdag gaan we lachen met de Legends op LRP en zondagavond met de Dallara @ Oulton.

Zoals al hierboven gemeld hier de details: KLIK

Kan natuurlijk optie van 2de heat met reversed grid open houden voor vanavond. Gaat door als de build op tijd klaar is. Gewoon starten met tournament sessie en kunnen dan altijd kijken of we 2de heat doen. Ik vind het iig altijd wel leuke en 2de heat.

Race van gister was zeer vermakelijk.

Starte als 10de wat me redelijk mee viel Alhoewel men laatse q rondje werd afgekapt waarbij ik misschien nog wat plekken had kunnen winnen.
Bij de start crash dacht ik er zonder scahde omheen te kunnen sturen maar had door een ghost contact een schuin rechter voorwiel waardoor men auto dus lekker naar rechts bleef sturen. En in plaats van dat ik rem rij ik met het idee door dat het wel goed komt door meer te sturen. Wat dus niet lukte en knal daarmee Robert en Jos omver 8)7 8)7. Mij excuses nog hiervoor . Daarna maar voorzichtig naar de pit gereden op slakken tempo. Nieuwe auto gehaald en maar het ebste ervan maken. Kwam bij Nick terecht en heb toen leuk kunnen vechten. Toen we Arjan tegen kwamen kon ik er redelijk snel voorbij en was ik hierdoor ook Nick kwijt achter me omdat wat meer problemen had met het inhalen van Arjan. Daarna men focus wat meer gelegd op Jos maar kon dat gat niet echt dicht rijden. Elke keer als we wat dichterbij elkaar kwamen maakt ik of een foutje of kwam er ineens een auto tussen waardoor ik daar weer eerst voorbij moest.
Na de pitstop was ik aardig wat tijd verloren op Jos en moest ik Deni nog voorbij komen. Wat me na wat gesteggel lukte alleen wel nog meer tijd verloren. Daarna ree ik nadat Nick uitviel een beetje alleen rond wat men concentratie niet ten goede kwam. Maar uit eindelijk nog wel achter Jos kunnen uitrijden. Wel met aardig wat incjes.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:46:
[...]

Kan natuurlijk optie van 2de heat met reversed grid open houden voor vanavond. Gaat door als de build op tijd klaar is. Gewoon starten met tournament sessie en kunnen dan altijd kijken of we 2de heat doen. Ik vind het iig altijd wel leuke en 2de heat.
Dan is het al 22:30 uur. Dus dat gaat 'm niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:50:
[...]

Dan is het al 22:30 uur. Dus dat gaat 'm niet worden.
Volgens schema toch echt 22:00. Dus een tweede heat van 20 minuten lijtk me geen probleem.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
gaan zeker vanavond meedoen in de kia . al is het maar dat ik zo ook de build eens test :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:52:
[...]

Volgens schema toch echt 22:00. Dus een tweede heat van 20 minuten lijtk me geen probleem.
Dat is waar, my bad. Ik zal 'm als tournament hosten ...
Edit: Aangepast ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 23-04-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 14:31
Speedy55 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:23:
[...]
Ja laat joinen is altijd een probleem natuurlijk, dan kan je niet echt super in je ritme komen, alleen er was wel door mij een setup geshared, waar je wel goed mee kon rijden. Was een setup van Roope die is wel goed te doen.
Ik had inderdaad beter die setup gehouden. Bedankt ervoor trouwens.
Maar iemand anders (engelstalige) zei me dat ik dat ik daar de bandendruk en camber nog van moest aanpassen. En dat had ik beter niet gedaan :)
Het ging best wel goed in de eerste ronden... daarna was er echt geen houden meer aan en was het vooral uitkijken om niemand mee te nemen in een of andere spin.

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:51

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

is er al een overzicht bekend van welke content het beste aangekocht kan worden waar de rookies het meeste profijt van hebben..? ik ben denk genoodzaakt een aantal bananen en een auto te kopen voor dit seizoen..? maar welke zijn de meest voorkomende banen?

Of is dit komende seizoen nog niet bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dabelg schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:56:
gaan zeker vanavond meedoen in de kia . al is het maar dat ik zo ook de build eens test :p
+1 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nickrsd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:54:
is er al een overzicht bekend van welke content het beste aangekocht kan worden waar de rookies het meeste profijt van hebben..? ik ben denk genoodzaakt een aantal bananen en een auto te kopen voor dit seizoen..? maar welke zijn de meest voorkomende banen?

Of is dit komende seizoen nog niet bekend?
Hier vind je het complete serie overzicht van S2 2013:
http://members.iracing.co...wnloadAttach/2181052.page

Als je deze sectie van het forum in de gaten houdt ben je altijd op de hoogte van het laatste officiele nieuws trouwens:
http://members.iracing.com/jforum/forums/show/605.page (rechts onderaan de pagina kiezen voor 'watch this ...')

En volgens mij is Fragbeestje bezig met een docje met een overzicht met alle series in een google spreadsheet. Dan kan je makkelijk selecteren ;)

Voor de series van GoT staat alles al online in de ergens hierboven genoemde topics. Ik zal vandaag of morgen even een overzichtje van alle gebruikte auto's en banen voor de GoT races maken en hier publiceren.

EDIT: Ow ja, dat had ik al gedaan:
Hier het overzicht: https://docs.google.com/s...JpTlZhendXVGc&usp=sharing

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 23-04-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja je moet even kijken wat je wil doen na je rookie fase.

Je kan in D klasse komend seizoen verschillende keuzes pakken:

- De Caddilac en Kia cup doen waarvan je Caddilac al hebt. Dan moet je even kijken welke banen die rijden en of je er wat van moet aanscahffen.

- De MX5 of Soltice in de Grand Toruing cup. Zal je ook weer moeten kijken wat voor banen je wil rijden

- De Skip Barber series rijden moet je iig de Skip kopen en dan weer wat banen die daar worden gereden.

- De Mustang series rijden moet je iig de Mustang kopen en dan weer wat banen die daar worden gereden.

Je kan ook een combinatie doen en even kijken welke circuits in meerdere D klasse series worden gereden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:24
Sinds ik iRacing heb, alleen nog maar met de Mazda MX-5 Cup gereden op Lime Rock Park en Laguna Seca. Ik zit dus in hetzelfde schuitje, zelf denk ik er aan om voor de Skip Barber Series te gaan. Of zeggen jullie ik zou een andere serie pakken?

Edit:
Of ik kijk wat het gunstigste uitkomt samen met de funraces op dinsdag. Normaal heb ik dan voetbaltraining, maar ons seizoen is al bijna afgelopen en we trainen nog maar 1x in de week op donderdag. Dus kan ik wel meedoen met jullie.

[ Voor 33% gewijzigd door Gait op 23-04-2013 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:13

backupdevice

No Risk , Full Push

Ik zit te twijfelen over een nieuw stuur. Ik heb nu een DFGT en ik wil graag naar een hoger segment. Ik weet alleen niet zo goed welke ik moet nemen.

Er zijn twee interesante bundels in mijn budget klasse

http://eu.fanatec.com/ind...uct/product&product_id=62 CSR met CSR pedalen

of

http://eu.fanatec.com/ind...uct/product&product_id=56 GT3RSV2 met CSR elite pedalen.

Ik heb hier en op andere plaatsten gelezen dat de CSR pedalen nogal eens problemen kunnen veroorzaken en dat daarom de Elite beter zouden zijn, ook momdat deze een loadcell hebben.

Maar betreffende het GT of CSR wheel kan ik niet echt duidelijkheid vinden. Wat zouden jullie aanraden?
Gait schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:50:
Sinds ik iRacing heb, alleen nog maar met de Mazda MX-5 Cup gereden op Lime Rock Park en Laguna Seca. Ik zit dus in hetzelfde schuitje, zelf denk ik er aan om voor de Skip Barber Series te gaan. Of zeggen jullie ik zou een andere serie pakken?
ik heb in mijn vorige Iracing leven de stap naar de Mustangs gemaakt. Niet zo'n grote groep rijders, maar wel fair en mooi races

[ Voor 25% gewijzigd door backupdevice op 23-04-2013 12:56 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Het GT3-wheel is een prima stuur maar de CSR is van de nieuwe generatie, qua pedalen zou ik sowieso de Elite nemen, een loadcell is niet te evenaren qua gevoel....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 20:51
Mooi om te lezen dat iedereen gisteren een leuke race had.
Voor mij was het grotendeels een doodsaai gebeuren om eerlijk te zijn.
De start begon nog wel aardig met Maykel die goed weg kwam waardoor wij 2 wide door de eerste paar bochten gingen

Dat ging prima tot hij helaas wat te ver doorschoot in T4, mij aantikte en daardoor zelf spinde met de bekende gevolgen.
Daardoor had ik op P3 meteen al een gaatje naar achteren en ook Rudy en Roope waren net iets te snel voor me waardoor dat gat ook steeds wat groter werd.

Na de pitstop kwam ik achter Pascal terug de baan op en heb ik hem een keer of 3 ingehaald omdat ik me niet goed aanpaste aan de nieuwe balans door het verse rubber en een aantal keren (half) spinde.
Toen op het einde de concentratie een dieptepunt bereikte kakte het tempo nog wat verder in en ging ook ook grotere fouten maken, zo ook in T6 waar ik de achterkant verloor en zelfs de 2fmsh me niet meer kon helpen.
Ik kleunde vol de muur in aan de linkerkant en m'n auto was totaal aan gort. Rustig de pits ingereden voor een nieuwe wagen, maar verloor dus wel weer een bak tijd.

Ik kwam daardoor wel net voor Jarno terug de baan op waardoor ik nog even moest aanpoten in de laatste paar rondjes, maar ben uiteindelijk nog wel 3e gebleven.
Wel een leuk evenement, maar voor mij persoonlijk had het wel wat spanneder mogen zijn qua gevechten, want ik was nu toch vooral een beetje tegen mezelf aan het rijden de hele race.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Ericjooo schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:01:
Het GT3-wheel is een prima stuur maar de CSR is van de nieuwe generatie, qua pedalen zou ik sowieso de Elite nemen, een loadcell is niet te evenaren qua gevoel....
Thx maar als ik de CSR neem met de elite pedalen, kom ik al richting de 400 euro inclusief alles. Moet ook nog een table mount hebben.

Is het verschil tussen de CSR en de GT zo groot dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Volgens mij valt het wel mee. Enige echte voordeel van de CSR is dat die ook op een Xbox kan aangesloten worden. Maar als je die niet hebt en niet van plan bent te kopen kan je net zo goed het GT3 stuur halen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:47
JoepW schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:19:
[...]

En volgens mij is Fragbeestje bezig met een docje met een overzicht met alle series in een google spreadsheet. Dan kan je makkelijk selecteren ;)
Dit overzicht komt eraan zodra ik het naar Joep kan doorsturen.

Heb jammer genoeg nog geen tijd kunnen steken in een overzicht per track, maar met de filtertjes kan je zo al heel vlug zien wat je best kan kopen om zo veel mogelijk mee te kunnen doen.

Enkel Pro serie staat er niet bij. Maar dat mag Paul lekker zelf aanvullen :+

Edit : ik heb de GoT tuesday Fun races en de Monday League toegevoegd aan het overzicht, dan hoef je geen 2 documentjes naast elkaar te leggen.
Zodra Joep zijn zegen heeft gegeven zal hij 'm sharen. _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door Fragbeestje op 23-04-2013 14:24 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

backupdevice schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:13:
[...]

Thx maar als ik de CSR neem met de elite pedalen, kom ik al richting de 400 euro inclusief alles. Moet ook nog een table mount hebben.

Is het verschil tussen de CSR en de GT zo groot dan?
Als ik naar de Fanatec site kijk is het enige verschil dat de CSR ook op Xbox aangesloten kan worden. Verder zijn ze het zelfde.
Zelf zou ik dan voor de GT3 stuur en CSR Elite pedalen gaan. De GT3 vind ik veel mooier dan de CSR.

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 23-04-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Red Baron schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:06:
Mooi om te lezen dat iedereen gisteren een leuke race had.
Voor mij was het grotendeels een doodsaai gebeuren om eerlijk te zijn.
De start begon nog wel aardig met Maykel die goed weg kwam waardoor wij 2 wide door de eerste paar bochten gingen

Dat ging prima tot hij helaas wat te ver doorschoot in T4, mij aantikte en daardoor zelf spinde met de bekende gevolgen.
Daardoor had ik op P3 meteen al een gaatje naar achteren en ook Rudy en Roope waren net iets te snel voor me waardoor dat gat ook steeds wat groter werd.

Na de pitstop kwam ik achter Pascal terug de baan op en heb ik hem een keer of 3 ingehaald omdat ik me niet goed aanpaste aan de nieuwe balans door het verse rubber en een aantal keren (half) spinde.
Toen op het einde de concentratie een dieptepunt bereikte kakte het tempo nog wat verder in en ging ook ook grotere fouten maken, zo ook in T6 waar ik de achterkant verloor en zelfs de 2fmsh me niet meer kon helpen.
Ik kleunde vol de muur in aan de linkerkant en m'n auto was totaal aan gort. Rustig de pits ingereden voor een nieuwe wagen, maar verloor dus wel weer een bak tijd.

Ik kwam daardoor wel net voor Jarno terug de baan op waardoor ik nog even moest aanpoten in de laatste paar rondjes, maar ben uiteindelijk nog wel 3e gebleven.
Wel een leuk evenement, maar voor mij persoonlijk had het wel wat spanneder mogen zijn qua gevechten, want ik was nu toch vooral een beetje tegen mezelf aan het rijden de hele race.
Maar goed, we hebben de top rijders al in de solstice gezet, ik weet niet hoe we daar dan nog meer gevechten konden maken, aangezien er genoeg gevechten op de baan waren, alleen reed jij beetje in niemandsland, maar dat komt ook door de pileup in bocht 4 kwam, waardoor er een aantal snelle rijders achteraan moesten beginnen.

Maar goed, was wel even leuk met je, er voorbij, spinnen en weer terugvechten.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
moet je trouwens een table clamb appart kopen voor dat porsche stuur?
want ik ben ook toe aan iets beters

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Speedy55 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:48:
[...]
Maar goed, we hebben de top rijders al in de solstice gezet, ik weet niet hoe we daar dan nog meer gevechten konden maken, aangezien er genoeg gevechten op de baan waren, alleen reed jij beetje in niemandsland, maar dat komt ook door de pileup in bocht 4 kwam, waardoor er een aantal snelle rijders achteraan moesten beginnen.

Maar goed, was wel even leuk met je, er voorbij, spinnen en weer terugvechten.
Ik bedoel m'n opmerking niet als verwijt naar organisatie of de opzet van het evenement o.i.d.
Maar ik hoop gewoon voor mij persoonlijk dat ik een volgende keer wel langer bij mensen in de buurt zit met dezelfde pace.

Als ik kijk naar de start en Q tijd van Maykel had dat best een interessant gevecht kunnen worden.
Of als Jarno wel vanaf de grid had kunnen starten om eens wat te noemen.
Maar helaas was dat allemaal niet het geval waardoor ik zo'n 90% van de race een beetje saai alleen rond reed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Had je gewoon net als mij als een dolle eraf moeten rijden en meer mensen mee moeten nemen. Dan allemaal de pit in en daarna verder vechten. >:) >:) >:) >:) >:) >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik verlaag me liever niet to jouw niveau DD >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Red Baron schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:04:
[...]

Ik bedoel m'n opmerking niet als verwijt naar organisatie of de opzet van het evenement o.i.d.
Maar ik hoop gewoon voor mij persoonlijk dat ik een volgende keer wel langer bij mensen in de buurt zit met dezelfde pace.

Als ik kijk naar de start en Q tijd van Maykel had dat best een interessant gevecht kunnen worden.
Of als Jarno wel vanaf de grid had kunnen starten om eens wat te noemen.
Maar helaas was dat allemaal niet het geval waardoor ik zo'n 90% van de race een beetje saai alleen rond reed.
Ja, dat heb je soms helaas. Had ik hetzelfde bij de NEO barber race. Eerste 3 rondjes leuk gevochten en daarna 2.5 uur alleen rond gereden. Doe je niks aan. Hoe groter de velden, hoe groter het niveau verspreid is en hoe meer mensen uitvallen dus uiteindelijk kun je beter met 3 man van hetzelfde niveau in een race stappen dan met 40 man tussen rookie en Pro/WC :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
Red Baron schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:04:
[...]Of als Jarno wel vanaf de grid had kunnen starten om eens wat te noemen.
;w

Dat had denk ik best leuk kunnen worden. Al had ik dan 80 minuten de volle concentratie nodig gehad om je uberhaupt een beetje bij te kunnen houden. Het scheelde net ff een paar tienden teveel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het door Fragbeestje gemaakte document met alle iRacing series en GoT-races is beschikbaar.
De TS is sowieso bijgewerkt met alles uit de release notes, de nieuwe race series van onszelf en de verbouwde GoT-sites (met dank aan Nick).

Hier de link naar de TS waar het bestandje van Fragbeestje genoemd wordt: KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

jeuh, GT stuurtje met CSR elite pedalen en een table mount besteld.

Die CSR elite, sluit ik die nu aan op het stuur of via de PC?

[ Voor 32% gewijzigd door backupdevice op 23-04-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

thijmennabuurs schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:49:
moet je trouwens een table clamb appart kopen voor dat porsche stuur?
want ik ben ook toe aan iets beters
Volgens mij heeft een GT3 net als een GT2 een klem van zichzelf, althans de GT2 van mij wel. Als die niet voldoet zal je inderdaad los een table clamp, maar misschien bedoelde je dat wel. Zie ook dat je hem al besteld hebt.
/edit:http://eu.fanatec.com/RacingWheels/Porsche%20911%20GT3%20RS%20V2%20Wheel%20EU
Staat ook in de features van het stuur van de GT3

@Red Baron, dacht ook niet echt dat je de organisatie niet goed zou vinden, maar ik bedoelde eigenlijk alleen maar te zeggen dat je gewoon ontzettend pech hebt gehad, want heel veel mensen hadden wel gevechten.

[ Voor 9% gewijzigd door Speedy55 op 23-04-2013 15:32 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Ben de link van de Caddilac actie kwijt :(
Weet iemand op welke pagina van dit topic hij staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Alexxxxxxxxxx schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:36:
Ben de link van de Caddilac actie kwijt :(
Weet iemand op welke pagina van dit topic hij staat?
Pagina 162 :P

https://www.cadillaccupracing.com/
:)

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 23-04-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:53

Hoogie2004

Whohooooo

backupdevice schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:09:
jeuh, GT stuurtje met CSR elite pedalen en een table mount besteld.

Die CSR elite, sluit ik die nu aan op het stuur of via de PC?
Pedalen gewoon via USB aan je pc, althans zo heb ik het.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Nou dan ben ik benieuwd als alles binnenkomt hoe groot het verschil is met de DFGT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 14:31
Heb net dezelfde actie gedaan : Van DFGT naar GT3RS (al zat er wel enkele stuurloze jaren tussen)
De pedalen zijn een enorme vooruitgang. Anderzijds vind ik het stuurwiel niet zoveel verschil, de knoppen zijn voor mij zelfs wat minder dan bij de DFGT

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Op de vernieuwde toernooi site kun je nu (bij Account) je tijdzone kiezen (wij zijn UTC+1 ;)). Als je dat doet worden alle tijden weergegeven in lokale tijd (en erachter nog eens in GMT voor de zekerheid). Ook in de nieuwe kalender staan de tijden dan op lokale tijd.

Ik ben de website langzaam nog beetje bij beetje aan het updaten, dus als iemand fouten ontdekt of dingen die niet goed werken dan hoor ik het graag.

De functie waarbij de website een PM moet sturen gaat nog steeds vaak mis (nodig voor registratie bijv, wachtwoord resetten, etc) helaas.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:51

Nickrsd

ik heb een overstap van een dfgt naar een G27 gedaan. De knoppen op een dfgt zijn overgeweldend.
nu heb ik er maar 6. en de losse h shifter gebruik ik niet eens.
Ben er wel een tevreden mee..

ik denk dat ik de Ford GT of Chervolet ga kijken..? voor in de gt challange en later voor de B-classe..
de kia laat ik voorals nog ff links liggen, ik ken met de caddilac rijden.
Alleen wat banen zal ik aan moeten schaffen dan. ik zou wel alles willen, maar damn dan is niet te betalen.

[ Voor 42% gewijzigd door Nickrsd op 23-04-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
+2 op dit moment ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hihi dat geklooi met UTC en GMT en zomertijd. ;)
Het is supersimpel, maar o zo moeilijk:
Wintertijd: GMT / UTC + 1 = CET = Benelux tijd.
Zomertijd: GMT / UTC + 2 = CET = Benelux tijd.

In de posts hier op het forum staat alles in CET en ter info bij de starttijd van de server staat GMT erbij.

[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 23-04-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Sim updates - deploying new build
Back by 1pm EDT
Spannend! Constant F5'en om te zien of er al een update content link beschikbaar is!!!!! }:O
Of niet, aangezien dat informatie venstertje rechts al elke minuut ververst

[ Voor 22% gewijzigd door Red Baron op 23-04-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:04:
[...]

Spannend! Constant F5'en om te zien of er al een update content link beschikbaar is!!!!! }:O
EDT ;) = UTC - 4 hours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Dat weet ik, maar meestal hebben je al wel eerder de mogelijkheid om de content al te downloaden.
En daarbij een uur of 3 F5'en is toch niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nee ;) CET = UTC + 1. We hebben gewoon geen aparte naam voor zomertijd, zomertijd = CET + 1. Sommige regio's hebben wel aparte naam voor zomer en wintertijd.

M'n punt was: in het lijstje moet je UTC + 1 kiezen, want met zomertijd wordt automatisch rekening gehouden en wordt er nog een uurtje extra bijgeteld. Of je kunt ook gewoon naar de steden kijken die erbij staan uiteraard. Maar als je UTC+2 in de lijst pakt loop je een uur fout.

Net nog even snel getest door de McLaren challenge van vorig seizoen even snel in te laden. Daar schakelt hij rond race 8 of 9 inderdaad netjes om van 20:00 (19:00 GMT) naar 20:00 (18:00 GMT), dus .NET weet netjes wanneer zomer en wintertijd ingaan.

[ Voor 30% gewijzigd door NickThissen op 23-04-2013 16:11 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je niet wil nadenken over de tijdzones :P
[YouTube: http://youtu.be/BqHsAs5UDRU]
edit vanaf 35min mss best kijken voor onze versie :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Eerst maar eens de Kia kopen zometeen, misschien heb ik het gemist maar volgens mij doen ze niet meer aan preorders? Zal wel door de lotus komen....

Als het goed is heb ik dan alle road auto's, en ik denk dat ik ook wel aan 25 tracks zit (gok ik zo even snel) dus dan 25% korting. Ik ga er vanuit dat je dan niet nog eens 10% krijgt als je 3 stuks koopt? Zou wel heel cheap zijn...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:16:
Eerst maar eens de Kia kopen zometeen, misschien heb ik het gemist maar volgens mij doen ze niet meer aan preorders? Zal wel door de lotus komen....

Als het goed is heb ik dan alle road auto's, en ik denk dat ik ook wel aan 25 tracks zit (gok ik zo even snel) dus dan 25% korting. Ik ga er vanuit dat je dan niet nog eens 10% krijgt als je 3 stuks koopt? Zou wel heel cheap zijn...
Preorders doen ze inderdaad niet meer aan. De Gen6 wagens zijn ook niet in de preorder geweest afaik.

Kortingen zijn niet stackable nee, zo gek zijn ze ook weer niet ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Je kan ook naar de ALMS race van afgelopen zaterdag kijken :P

Of maak Circuit de la Sarthe na in Minecraft?
http://jalopnik.com/a-min...lica-of-le-mans-477970944

[ Voor 36% gewijzigd door Niellie41 op 23-04-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Of je koopt dit: http://kck.st/17b8bfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:26

derx666

mecker ende blaet

wtf ?

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
En nog even gauw een leuke nieuwe feature toegevoegd aan de toernooi site... Als je ingelogd bent en je de Content ingevuld hebt, dan kun je nu bij elk toernooi rechts een lijstje zien met de content uit dat toernooi die je nog niet hebt :)

Afbeeldingslocatie: http://nickthissen.nl/Images/content.png

Dus nu kun je in een oogopslag zien wat je nog moet kopen als je alles mee wil doen.

[ Voor 19% gewijzigd door NickThissen op 23-04-2013 17:09 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey iedereen.

ik kwam na even zoeken hier terecht op jullie forum.
ben al even aan het zoeken naar een leuke simrace game.
heb iracing gisteren gekocht en al even gereden.
graag zou ik ook mensen leren kenen op dit spel om mee te racen maar heb toch wat hulp nodig ben echt beginner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:10:
hey iedereen.

graag zou ik ook mensen leren kenen op dit spel om mee te racen maar heb toch wat hulp nodig ben echt beginner.
Dat is geen probleem, zijn er genoeg die je helpen willen. En welkom! :)

Heel veel informatie is terug te vinden in de topic start, maar kom je er niet uit kan je je vragen hier altijd wel dumpen. Zijn op dit moment nog wat andere rookies hier, misschien kunnen jullie elkaar ook wel een beetje helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey iedereen.

hoi en welkom, lees zeker een keer de openeningspost waar al een deel van je vragen beantwoord gaan worden ... alleszins wij zijn zo ook begonnen (ik dan toch :+ ) dus indien je vragen hebt vuur maar lekker af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:53

Hoogie2004

Whohooooo

Welkom Diluxe :)

Straks voetbal kijken, misschien eerst nog even rijden met de Kia...

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

pfff update duurt weer lang....

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

derx666 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:09:
pfff update duurt weer lang....
Er is 3 uur voor gepland en het duurt nu pas 2 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

veeeeel te lang :)

Ik wil racen, wil gewoon een beetje racen :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alvast bedankt voor jullie ontvangst.
als ik vragen heb post ik ze maar zal eerst de topic lezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
derx666 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:19:

Zolang het downloaden straks niet net zo "vloeiend" gaat als de vorige build, kan je beter nog even geduld hebben.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
hey iedereen.

Welkom. Alle nodige adviezen zijn al gegeven ;)
Vergeet ook niet even de wiki te lezen. Staat ook in de TS.
Het belangrijkste is beginnen met de auto wat langer op de baan te houden. Eerst gewoon lokaal in een test versie, dan een openbare practice (met verkeer dus) en dan maar eens wat racen. En om uit de rookie klasse te komen is het verstandig om niet te racen, maar gewoon je rondjes te rijden zonder echt te vechten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:19:

Jij moet eerst sporten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik zit in de teamspeak maar er is niemand

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BruceLee schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:36:
ik zit in de teamspeak maar er is niemand
Remi....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
22 en een half uur te laat....toen was het een stuk drukker....LOL

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Download loopt, lekker snel hier in ieder geval. 2.9 GB ofzoiets - had niet eens genoeg ruimte op m'n hdd meer :D

Race Guid - d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 23-04-2013 18:46 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
NickThissen schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:45:
Download loopt, lekker snel hier in ieder geval. 2.9 GB ofzoiets - had niet eens genoeg ruimte op m'n hdd meer :D

Race Guid - d:)b
Hier loopt ie ook... :P

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Inderdaad lekker snel. Dat zal wel door die internte update komen paar weken geleden.
3.2 GB bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
6.6MB per second, das heel wat beter als vorige keer :) Nu installeren, dan ff eten, en dan eens proberen hoe het rijd :)

Edit: raceguide ziet er op 1e gezicht goed uit. In 1 scherm alle sessies die binnenkort gaan starten, handig!

[ Voor 31% gewijzigd door BM op 23-04-2013 18:53 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Loopt.... 3458,8 Mb met 5,6 MB/s.
11 minutes to go. Dus ff bakkie zetten ;)

Snelheid daalt btw ;(

[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 23-04-2013 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Zo, gelijk maar even 100% aangeschaft, en inderdaad 30% korting op de laatste zeven banen en zes auto's.... 13 items voor 85 USD!!!, Da's 5 Euro per item.....LOL, de acties zijn erg leuk!!! Wie zei dat iRacing duur was :-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
gezellig druk al op TS .....NOT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6.3MB/s hier , ff interlagos al aanschaffen en die kia en de 6gen wagens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Da..z.l.bij..ij.n.et.w.rken, downloaden en Teamspeak tegelijk.......haha

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Ik had alles al binnen met 11MB/s dus wat mij betreft kunnen we los gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jubby schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:04:
Ik had alles al binnen met 11MB/s dus wat mij betreft kunnen we los gaan
Waar is je server dan? })

Even wat content kopen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De template van de Kia is nog niet beschikbaar :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1min to green >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
2 banen en 2 auto's voor maar liefst 17 euro, not bad :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:07:
De template van de Kia is nog niet beschikbaar :-(
wel raar bij de vorige releases van de mclaren dacht ik dat deze al op voorhand afgeleverd stonden ... nouja iedereen wit/rood :O wit/oranje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
mmmm iracing even 50kb/sec kreeg het al bijna :(

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

3 gig @ 5 MB/sec redelijk dus. Zal wel ff duren nog voor mij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Hihi, ziet de jongetjes eens stressen >:)

Niet dat ik wat heb om over op te scheppen... (Ben op werk) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Streskip schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:13:
Hihi, ziet de jongetjes eens stressen >:)

Niet dat ik wat heb om over op te scheppen... (Ben op werk) :+
ff remote desktop doen zou ik zeggen :+ of logmein of ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:10:
[...]

wel raar bij de vorige releases van de mclaren dacht ik dat deze al op voorhand afgeleverd stonden ... nouja iedereen wit/rood :O wit/oranje :+
De template voor de L49 is al maanden beschikbaar, nu de auto nog :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:15:
[...]

De template voor de L49 is al maanden beschikbaar, nu de auto nog :p
reverse engineering noemen ze dit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Lol, participate in 50000 official races/timetrials. Leuke awards :X :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm 100% club maar toegevoegd bij mij zelf ... 14 items extra :) nu nog op alles kunnen racen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Programma vanavond is lichtjes gewijzigd:

Practice is 60 minuten
en we rijden een 2de heat.

Ook is de Caddy toegevoegd voor diegenen die de Kia nog niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
JoepW schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:40:
Programma vanavond is lichtjes gewijzigd:

Practice is 60 minuten
en we rijden een 2de heat.

Ook is de Caddy toegevoegd voor diegenen die de Kia nog niet hebben.
KIA?! Welke KIA? 'Komt onder zijn steen vandaan'.

Hey een nieuwe auto! Hebben jullie die al gezien? :+ Laat maar even weten hoe die rijdt, lijkt me wel een leuk bakkie! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Streskip op 23-04-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
waar en hoe rijden we ook alweer vanavond mischien doe ik even mee?

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:43
Pagina: 1 ... 41 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.