Ik zou wachten op de Fanatec Clubsport shifter
Want die zit rond de 60 euro? Zou me verbazen als die minder dan 250 euro kost lol.glnk schreef op zondag 21 april 2013 @ 00:31:
Ik zou wachten op de Fanatec Clubsport shifter
Dat zal inderdaad wel wat gaan kosten. Ik heb die shifter set bij m'n CSR gekregen, paar keer gebruikt maar niet zo'n mijn ding. Feeling is er wat mij betreft niet zo. Ik vind de sequentiele leuker om mee te spelen en komt wat echter over als je met de Corvette ofzoiets rijdt, al hebben al die nieuwe GT auto's ook gewoon flippers. Op de MX5 is het dan wel weer geinig maar ik werd er alles behalve sneller van en als je misschakeld haat je jezelf.
Nou daar ging de sr rating. Krijg alleen nog maar idioten die je van de baan aframmen........ zat op 3.9 nu op 3.6......
iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark
Ben ook wel benieuwd wat die clubsport shifter gaat kosten. Best wel een gaaf ding en enkel via schuifknop wisselen tussen seq en h-bak. Moet je niet beginnen vijzen zoals die TH8RS.
Ik ga slapen, straks lekker wat decibels incasseren op Zolder
Ik ga slapen, straks lekker wat decibels incasseren op Zolder

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Mijn GPU crasht sinds gisterenavond om de haverklap.
Vandaag mijn systeem maar eens strippen en kijken wat er aan de hand is. Wanneer ik het niet kan fixen, ben ik er morgenavond helaas niet bij.
Vandaag mijn systeem maar eens strippen en kijken wat er aan de hand is. Wanneer ik het niet kan fixen, ben ik er morgenavond helaas niet bij.
Oef dat is heel vervelend....... Sterkte daarmee. Hopelijk lukt het je de boel te repareren.
Aangezien je niet in de GoT-rijdersdatabase staat weet ik niet hoe je in iRacing heet. Wil je daarom je onder jouw iRacing naam (af)melden in het topic op het memberforum?
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3185838.page
Aangezien je niet in de GoT-rijdersdatabase staat weet ik niet hoe je in iRacing heet. Wil je daarom je onder jouw iRacing naam (af)melden in het topic op het memberforum?
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3185838.page
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Nick: ik wil wel doorgeven welke content ik heb, ik weet alleen m'n wachtwoord voor jouw site niet meer en de forgot password optie werkt niet (krijg geen PM op iRacing) ... help?
EDIT: ondertussen gelukt, oud wachtwoord uit Firefox gevist. Lijst ingevuld
Een paar maanden geleden postte ik dit:
EDIT2: Nick, ik heb die shifter set. Gebruik hem nooit in iRacing, is ook veel te lastig om te wisselen tussen handbak en sequentieel, moet je steeds voor schroeven met priegelige imbussleuteltjes. Gebruik hem eigenlijk alleen in RBR voor de handrem.
EDIT: ondertussen gelukt, oud wachtwoord uit Firefox gevist. Lijst ingevuld
Een paar maanden geleden postte ik dit:
Ik kwam vanochtend een filmpje tegen over hoe je een GT3 stuur uit elkaar haalt. Het blijkt dat je de dop met het Porsche logo los kunt wippen (voorzichtig) met een plectrum of schroevendraaier. Daarachter zitten 4 schroeven die het wiel aan de as vastzetten. Ik heb de dop erafgehaald, de 4 schroeven iets aan gedraaid en voila, weg speling! Ik ben happy, dit rijdt vast weer een stukje beterArfman schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:56:
Speaking of which; er zit speling in mijn GT3 RS. Nu weet ik niet of dat altijd al zo is geweest, maar ik kan het stuur horizontaal een paar millimeter heen en weer bewegen, lijkt alsof hij dus heeeeeel iets loszit van de as. Hebben meer mensen dit of is dit slijtage? Verder werkt hij prima dus opsturen naar Fanatec heb ik ook niet zo'n zin in.
EDIT2: Nick, ik heb die shifter set. Gebruik hem nooit in iRacing, is ook veel te lastig om te wisselen tussen handbak en sequentieel, moet je steeds voor schroeven met priegelige imbussleuteltjes. Gebruik hem eigenlijk alleen in RBR voor de handrem.
[ Voor 13% gewijzigd door Arfman op 21-04-2013 10:57 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
@ Nick
V&A aangeboden: T.K. Thrustmaster TH8 RS SHIFTER PC, PlayStation 3
pricewatch: Thrustmaster TH8 RS SHIFTER (2960730) Zilver, PC, PlayStation 3
Hij is ongeveer 120 Euro, niet 150. En is toch waarschijnlijk allerbeste in prijs qualiteit verhouding.
Omschroeven voor sequentieel is dan wel weer irritant ?
btw je kan toch gewoon je G25 aan de USB laten en alleen de stroomkabel eraf halen dan kan je je oude shifter toch gewoon gebruiken.
Hij is ongeveer 120 Euro, niet 150. En is toch waarschijnlijk allerbeste in prijs qualiteit verhouding.
btw je kan toch gewoon je G25 aan de USB laten en alleen de stroomkabel eraf halen dan kan je je oude shifter toch gewoon gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 21-04-2013 11:51 ]
How do you save a random generator ?
Thanks. Heb 75 euro geboden op die in de V&A, maar hoger wil ik niet gaanenchion schreef op zondag 21 april 2013 @ 11:38:
@ Nick
G25 zou wel kunnen denk ik maar die moet je via je stuur aansluiten (tenzij je zo'n bodnar kabel hebt), en dan ligt dat stuur weer naast me, allemaal onhandig gedoe.
De teams voor morgen zijn gemaakt, jullie zouden als het goed is allemaal een PM gekregen moeten hebben. Let even op dat ik vraag of je even wil bevestigen of je ook wel echt komt, zodat we zeker weten dat de teams straks ook compleet zijn. Een PM terug sturen is het handigst, dan mis ik ze niet. Bedankt!
En nog meer sr weg.... lig eerste haal iemand in die een lap achterligt probeerd die me in de corkscrew in te halen op laguna seca hopa auto in de muur en bedank....
Volgens mij is het een redelijke indicatie. Maar ik gebruik toch vaker de bandenspanning in MoTeC en slijtage in iRacing.
En wat betreft de bandenspanning waar kijk je dan precies naar?JoepW schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:13:
Volgens mij is het een redelijke indicatie. Maar ik gebruik toch vaker de bandenspanning in MoTeC en slijtage in iRacing.
Bij beetje gewone GT bakken let ik erop dat ik niet boven de (ongeveer) 200 (uit mijn hoofd) kom en dat voor en achter redelijk in balans blijven qua temps.
Doen we nog iets met team-kleuren morgen? bijvoorbeeld ieder team een kleur toewijzen die je dan op de car painting page moet kiezen? of misschien een simpele single-color tradingpaint.
Niet gepland en denk ik te kort dag
Mijn GT Challenge race van gisteren op Daytona:
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Yay!!

Het Soltice veld is wel lekker sterk zeg
Dat zal wel lekker spannend worden lijkt me.
Dat is met opzetRed Baron schreef op zondag 21 april 2013 @ 16:07:
Het Soltice veld is wel lekker sterk zeg![]()
Ik heb een probleem bij trading paints.
Ik heb net een paint geupload en als ik dan iracing opstart dan werkt de paint 5 seconden maar daarna schakeld die voor de helft naar een standaard paint scheme.
Nu werd mijn rolbar paars en ik kreeg gele strepen op de auto?
Ik heb net een paint geupload en als ik dan iracing opstart dan werkt de paint 5 seconden maar daarna schakeld die voor de helft naar een standaard paint scheme.
Nu werd mijn rolbar paars en ik kreeg gele strepen op de auto?
Geen idee, sorry Thijmen 
Net mijn eerste oval race gedaan. Hilarisch
Rondjes blijven rijden, iedereen zien crashen, P4 in de schoot geworpen krijgen in lap 38 en dan in de laatste bocht P3 zien crashen, samen met 4 anderen. P3 in m'n eerste oval race, lol. Was met de Street Stock (die rookieauto) op USA speedway.
Net mijn eerste oval race gedaan. Hilarisch
Vandaag gaat het een stuk beter dan gister, eindelijk weer eens een race met 0 inc. Gister was ik denk ik te erg gefrustreerd en had ik beter kunnen stoppen.
Is het ook mogelijk om morgen te spectaten? Wil wel eerst eens kijken hoe dat allemaal loopt voor ik jullie in de weg rij
.
Is het ook mogelijk om morgen te spectaten? Wil wel eerst eens kijken hoe dat allemaal loopt voor ik jullie in de weg rij
Verwijderd
2 Races in de trucks gereden nu, 1 race eraf getikt en later in de race n crash niet kunnen ontwijken en de andere race voorzichtig achteraan gereden, roemloos laatste geworden in t draftpack voor de leiding. Chicago was de track maar t leek wel Daytona/Talladega, is dat altijd zo in de trucks of zijn andere tracks wat gespreider qua veld? Ligt natuurlijk ook wat aan de fixed setup, alles zit zo dicht bij elkaar en de lengte van de races is erg kort, niet echt mijn "stijl" van racen eerlijk gezegd. Races zijn zo kort dat iedereen elk gaatje induikt, misschien dat ik beter naar de open setup races kijk ofzo.
Legends blijven daarnaast erg leuk, ook korte races maar de spreiding van t veld is groter dus die lengte van de race voelt goed aan. Enige "probleem" is dat ik in de Legends m'n iRating bijna elke keer omhoog zie gaan waardoor ik in de trucks in de top split terecht ga komen en de snelheid/ervaring om daar vol mee te racen heb ik nog niet, zeker niet in zo'n close draftpack racing. Of ik ga nog n seizoen in de D Late Models/National rijden, hmm...
Legends blijven daarnaast erg leuk, ook korte races maar de spreiding van t veld is groter dus die lengte van de race voelt goed aan. Enige "probleem" is dat ik in de Legends m'n iRating bijna elke keer omhoog zie gaan waardoor ik in de trucks in de top split terecht ga komen en de snelheid/ervaring om daar vol mee te racen heb ik nog niet, zeker niet in zo'n close draftpack racing. Of ik ga nog n seizoen in de D Late Models/National rijden, hmm...
Verwijderd
Die versnellingsbak is verschrikkelijk, suspension als een spons met een tankslapper balans... zal wel een amerikaanse wagen zijn.
Jup, ik heb altijd het idee dat ik ongeveer 3 versnellingen oversla tussen de 3 en de 4. De 5 heb je nooit nodig, zelfs op rovals met lange oval bochten, kun je hem beter een minuut van de limiter laten stuiteren dat is sneller dan de 5Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 19:39:
[...]
Die versnellingsbak is verschrikkelijk, suspension als een spons met een tankslapper balans... zal wel een amerikaanse wagen zijn.

Maar het is verder wel een geinig bakje om mee te rijden hoor
Waarom zat je niet in PolarGT Nick?
Race 2 begint zo weer op GlacierTV
ik kijk waarschijnlijk met de ogen dicht, maar ik zie hem niet?
ik ook nietGK86 schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:11:
[...]
ik kijk waarschijnlijk met de ogen dicht, maar ik zie hem niet?
Heren....... De practice was, zoals gepost op het memberforum en gemeld in de PM van Nick, van 15-17 uur 
Dussuh....... Ik ga niks meer hosten.
Morgenavond hebben we 1,5 practice: van 19:30 tot 21:00 uur!
Hier de details
: http://members.iracing.co...list/3185838.page#6961946
Dussuh....... Ik ga niks meer hosten.
Morgenavond hebben we 1,5 practice: van 19:30 tot 21:00 uur!
Hier de details
Als ik er aan denk zal ik het ww posten alhier na de Q.Gait schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:28:
.......Is het ook mogelijk om morgen te spectaten? Wil wel eerst eens kijken hoe dat allemaal loopt voor ik jullie in de weg rij.
[ Voor 50% gewijzigd door JoepW op 21-04-2013 20:46 ]
Zie ik nu net goed dat Dave Gelink heat 2 van ProtoGT gewonnen heeft? 
Frustratie .. wil nog even racen maar de enige race die inschrijvingen heeft is die achterlijke (excusez le mot) 25 minuten durende Fixed Proto/GT race .. 36 man maar liefst. Daar zakt je broek toch van af?

Frustratie .. wil nog even racen maar de enige race die inschrijvingen heeft is die achterlijke (excusez le mot) 25 minuten durende Fixed Proto/GT race .. 36 man maar liefst. Daar zakt je broek toch van af?
Ja, klopt. Goed voor een 3de plaats in het kampioenschap na de eerste ronde https://dl.dropboxusercon...4/PolarGT%20standings.pdf
Formula Truck coureur Norbi Kiss bovenaan.
Formula Truck coureur Norbi Kiss bovenaan.
Ik zat op het terras helaas. Klein stukje heat 1 nog gezien. Had toch niet meegekund, ik rij 2:20 ofzo... Tracks met wat lagere downforce liggen me niet in die bak, kom er niet goed mee rond dus kan er niet zo mee zitten. Ik rij ook niet mee om te winnen want maak toch geen kans, vind het gewoon leuk om met grote groep goeie mensen mee te rijden dus ik kijk per week wel aan of ik meedoe of niet, ga er geen dingen voor afzeggen ofzo. Aan het forum te lezen was het wel flink chaos bij de start(s)?Red Baron schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:06:
Waarom zat je niet in PolarGT Nick?
Ik heb van een aantal mensen nog geen reactie gehoord of ze morgen definitief komen of niet (zie einde laatste PM). Volgens mij komen de volgende mensen hier wel eens langs, dus als je je naam ziet stuur dan even een DM hier of een PM op iRacing (anders mis ik het misschien) als je zeker mee doet, dan weten we dat in ieder geval.
- Robbert
- Koen
- Gerben
- Frans
- Eric
- Dirk
Heb ook een pm gestuurd maar wilde ook hier laten weten dat ik er bij ben.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Wel jammer dat we als Benelux weer niet door zijn in de World Cup.
Maar weinig mensen van hier Zaterdag zien rijden trouwens. Ik heb iig 1 oval en 1 road race gedaan. Heb alleen punten gescoord in de oval race met een mooie 5de plek in mijn split. Road race op interlagos ging stuk minder. Niveau was vrij hoog en men setup had teveel last van overstuur waardoor ik 2x ben gespind. Dus daar geen top 12 kunnen halen.
Wel grappig om te zien dat we als Benelux meer punten hebben gescoord op het oval gedeelte dan op Road. Wat al aangeeft dat onze opkomst weer te laag was aangezien ik verwacht had dat er aardig wat meer mensen zijn die road racen bij ons.
Maar weinig mensen van hier Zaterdag zien rijden trouwens. Ik heb iig 1 oval en 1 road race gedaan. Heb alleen punten gescoord in de oval race met een mooie 5de plek in mijn split. Road race op interlagos ging stuk minder. Niveau was vrij hoog en men setup had teveel last van overstuur waardoor ik 2x ben gespind. Dus daar geen top 12 kunnen halen.
Wel grappig om te zien dat we als Benelux meer punten hebben gescoord op het oval gedeelte dan op Road. Wat al aangeeft dat onze opkomst weer te laag was aangezien ik verwacht had dat er aardig wat meer mensen zijn die road racen bij ons.
Ik heb ook niet echt tijd / zin gehad om daar aan mee te doen. Moeten ze maar eens wat meer reclame voor maken ofzo. Wel een PM gekregen (en nog meegewerkt aan mogelijkheid tot sturen van meerdere PMs naar club members) maar dat was het dan ook. Volgens mij hebben alle clubs ook een club manager ofzoiets, een persoon die dat allemaal regelt en die de mensen aanspoort om mee te doen... Volgens mij hebben wij die niet?
Ik heb zaterdag ochtend de race mee gedaan. 10e ofzo geworden. Was ook de enige uit de Benelux in die split.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Zaterdag had ik graag meegedaan, maar ik zat in Zolder. 
Het grootste probleem is dat het niet leeft binnen de club. We werkten niet samen aan setups etc.
Maar er zijn toch meerdere kwalificaties? Er zijn nog een paar kansen volgens mij.
Het grootste probleem is dat het niet leeft binnen de club. We werkten niet samen aan setups etc.
Maar er zijn toch meerdere kwalificaties? Er zijn nog een paar kansen volgens mij.
Tot na middernacht nog Niellie? Er startte geloof ik nog een road race om 1 uur ofzo en daarna nog een rondje ovals 
Ik heb de 2e ronde van races gedaan en ben in beide races 5e geworden.
Op de road had dat 2e moeten zijn, maar nadat ik bij m'n pitstop ook nog nieuwe banden genomen had moest ik wat posities goedmaken vanwege de extra verloren tijd.
Dat ging verder prima, maar toen ik bij de nr 2 aanbeland was ging ik iets te hard die laatste bocht uit waardoor ik spinde en terugviel
Verder hebben we geen clubmanager (meer) inderdaad.
Daar is de vorige keer nog wel een topic over geweest in het Benelux forum op iRacing, maar de uitkomst was dat zowat iedereen het maar een stom gebeuren vond en er geen zin in had.
Dat is inderdaad te zien want er hebben zowel bij road als oval maar 8 personen mee gedaan en je hebt 12 scores per kant die kunnen meetellen.
Volgens mij zijn er nog wel minstens 2 kwalificatie rondes ja.
Of we daar nog aan mee mogen doen, geen idee.
Ik heb de 2e ronde van races gedaan en ben in beide races 5e geworden.
Op de road had dat 2e moeten zijn, maar nadat ik bij m'n pitstop ook nog nieuwe banden genomen had moest ik wat posities goedmaken vanwege de extra verloren tijd.
Dat ging verder prima, maar toen ik bij de nr 2 aanbeland was ging ik iets te hard die laatste bocht uit waardoor ik spinde en terugviel
Verder hebben we geen clubmanager (meer) inderdaad.
Daar is de vorige keer nog wel een topic over geweest in het Benelux forum op iRacing, maar de uitkomst was dat zowat iedereen het maar een stom gebeuren vond en er geen zin in had.
Dat is inderdaad te zien want er hebben zowel bij road als oval maar 8 personen mee gedaan en je hebt 12 scores per kant die kunnen meetellen.
Volgens mij zijn er nog wel minstens 2 kwalificatie rondes ja.
Of we daar nog aan mee mogen doen, geen idee.
Ik ben het hele weekend niet thuis geweestRed Baron schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:02:
Tot na middernacht nog Niellie? Er startte geloof ik nog een road race om 1 uur ofzo en daarna nog een rondje ovals
Oh ja, dat was dit weekend. Nauwelijks aandacht aan besteed vanuit iRacing (of ik heb het compleet gemist) en bovendien heb ik Interlagos (nog) niet. Ook geen sessies gezien in m'n Dashboard. Verder boeit het me ook niks, net zoals meerderen denk ikDutchDevil79 schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:34:
Wel jammer dat we als Benelux weer niet door zijn in de World Cup.
[ Voor 6% gewijzigd door Arfman op 22-04-2013 11:50 ]
Verwijderd
nadat ik vorige keer het forum toch eens de vraag gesteld had was de uitkopmst rond heel dit gebeuren duidelijk ... het interesseerd ons geen bal was de algemene toon.Wil men hier toch iets rond organsisren dan denk ik dat een clubmanager hier al veel rond kan oplossen. Ik denk dat het puur communicatie en reminding is en een beetje een duidelijk overzicht geven is van wanneer je kan rijden , probleem is nog altijd dat het ook wat in de agenda moet passen
Yep blijft een beetje ondergesneeuwd kindje in de Benelux. Ach ja zal er ook weer niet wakker van liggen. Maar vond het wel geinig te zien dat we beter zijn in Oval racen dan Road.
En de races waren te zien onder hosted (telde ook niet mee voor je SR en IR). En reclame was er deze keer toch best wel geweest. Op main site was zelfs reclame voor de World cup met link naar forum waar alles uitgelegd werd. En iedereen had dus een PM gehad erover.
En de races waren te zien onder hosted (telde ook niet mee voor je SR en IR). En reclame was er deze keer toch best wel geweest. Op main site was zelfs reclame voor de World cup met link naar forum waar alles uitgelegd werd. En iedereen had dus een PM gehad erover.
[ Voor 42% gewijzigd door DutchDevil79 op 22-04-2013 12:12 ]
Volgens mij zag je dat dan wel verkeerd, volgens mij hebben we met road beter gescoord, 208 vs 185
Even over de fun race van morgen. Omdat er ook een nieuwe build uitkomt morgen, zijn er misschien mensen die liever met de nieuwe content willen spelen. Daarvoor even pijlen wat de voorkeur heeft.
Idee is dan morgen op het vernieuwde Laguan Seca met de Kia te gaan spelen. En dan zou de Dallara race in het weekend gehouden kunnen worden.
Poll: Wat wil je Dinsdag avond gaan rijden?
• Dallara op Oulton Park
• Kia op Laguna Seca
• Geen voorkeur

Ook een poll maken? Klik hier
Idee is dan morgen op het vernieuwde Laguan Seca met de Kia te gaan spelen. En dan zou de Dallara race in het weekend gehouden kunnen worden.
• Dallara op Oulton Park
• Kia op Laguna Seca
• Geen voorkeur
Ik wist dat het eraan zat te komen maar heb er geen moeite voor gedaan aangezien ik bijna heel het weekend niet thuis was. Zaterdag werken, dan naar Zolder, half uurtje thuis om te eten en dan naar een verjaardagsfeest.
Zou best willen meedoen de volgende keer, maar het moet uitkomen op sociaal vlak.
Zolder was wel de moeite! Beetje jammer dat ik DutchDevil misgelopen ben...
Zou best willen meedoen de volgende keer, maar het moet uitkomen op sociaal vlak.
Bedoel je nou dat je vanavond afzegt?Fragbeestje schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:47:
Ik wist dat het eraan zat te komen maar heb er geen moeite voor gedaan aangezien ik bijna heel het weekend niet thuis was. Zaterdag werken, dan naar Zolder, half uurtje thuis om te eten en dan naar een verjaardagsfeest.
nee dat'm int weekend benelux ni kon helpen
bij mij totaal geen intresse in die dingen. heb zowie zo minder goesting om te racen als't mooi weer is
[ Voor 20% gewijzigd door dabelg op 22-04-2013 12:55 ]
Ik schrok al
Ja dan moet je ook niet elke keer ergens anders gaan zitten.Fragbeestje schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:47:
Maar was wel mooi. Fia GT is een leuke klasse en word leuk gevochten voor de posities (tot aan het einde toe
[ Voor 35% gewijzigd door DutchDevil79 op 22-04-2013 13:05 ]
Ik zat gisteren Luik-Bastenaken-Luik (wielrennen) te kijken, opeens was de camerahelicopter ervandoor. Zat hij die GT bakken op Spa na te jagen. Commentaar van Jose de Cauwer: "Die volgwagens gaan wel heel erg snel." 
edit:of was het zolder?
[ Voor 9% gewijzigd door ZeeZeiler op 22-04-2013 15:19 ]
Ik mis de optie, geen van de 3DutchDevil79 schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:20:
Even over de fun race van morgen. Omdat er ook een nieuwe build uitkomt morgen, zijn er misschien mensen die liever met de nieuwe content willen spelen. Daarvoor even pijlen wat de voorkeur heeft.
• Dallara op Oulton Park
• Kia op Laguna Seca
• Geen voorkeur
[afbeelding]
Wordt geen fun race voor mij morge!
Hmm, compleet gemistDutchDevil79 schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:11:
Yep blijft een beetje ondergesneeuwd kindje in de Benelux. Ach ja zal er ook weer niet wakker van liggen. Maar vond het wel geinig te zien dat we beter zijn in Oval racen dan Road.
Kia op Laguna Seca vind ik trouwens ook wel een goed idee. Morgen koop ik de Kia, Interlagos en dan moet ik nog 1 ding kiezen voor de 10% korting, maar ik weet niet wat
Zolder ligt onder Eindhoven. Dus SpaZeeZeiler schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:00:
Ik zat gisteren Luik-Bastenaken-Luik (wielrennen) te kijken, opeens was de camerahelicopter ervandoor. Zat hij die GT bakken op Spa na te jagen. Commentaar van Jose de Cauwer: "Die volgwagens gaan wel heel erg snel."
Schema van komend seizoen met fun races op Dinsdag en een nieuw toernooi op Maandag word dadelijk bekend gemaakt. Kan je kijken wat je er nog bij haalt.Arfman schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:20:
[...]
Hmm, compleet gemistKan nu ook dat hele forum niet meer vinden, ik en de iRacing siteindeling zullen wel nooit vriendjes worden.
Kia op Laguna Seca vind ik trouwens ook wel een goed idee. Morgen koop ik de Kia, Interlagos en dan moet ik nog 1 ding kiezen voor de 10% korting, maar ik weet niet watHeb bijna alle road auto's al en na Interlagos ook zo'n beetje alle road courses.
ALs je dan zorgt dat je alle roadcontent koopt (na de build) krijg je ook nog eens wat extra korting tov nuArfman schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:20:
[...]
Hmm, compleet gemistKan nu ook dat hele forum niet meer vinden, ik en de iRacing siteindeling zullen wel nooit vriendjes worden.
Kia op Laguna Seca vind ik trouwens ook wel een goed idee. Morgen koop ik de Kia, Interlagos en dan moet ik nog 1 ding kiezen voor de 10% korting, maar ik weet niet watHeb bijna alle road auto's al en na Interlagos ook zo'n beetje alle road courses.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Het ging inderdaad over dat world cup gedoe dus geen paniek Joep, zal er bij zijn deze avond!
Nu alleen maar hopen dat de vriendin wat beter gezind is dan gisterenavond
Nick: Prijzen Fanatec Shifters zijn bekend: 149,95 voor de H-shifter, en 199,95 voor de H+seq. shifter
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Jawel, ik ben ooit jaren geleden aangewezen als club manager. Toen het club idee nog binnen iRacing zelf nog gedragen werd. ...NickThissen schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:44: Volgens mij hebben alle clubs ook een club manager ofzoiets, een persoon die dat allemaal regelt en die de mensen aanspoort om mee te doen... Volgens mij hebben wij die niet?
Het concept was altijd gedoemd te mislukken. iRacing luisterde niet echt naar de club managers en veranderde het concept continue met steeds slechtere participaties. We kregen ook geen mogelijkheden om actief leden te benaderen, wat nadelig was voor clubs die geen actief club forum hadden (de meeste clubs dus). En eerlijk gezegd is er bij de meeste clubs ook geen "wij" gevoel.
Qua club managers is het echt dood nu vanuit iRacing perspectief.
[ Voor 4% gewijzigd door pdukers op 22-04-2013 18:10 ]
Amen !!!!!! Zand erover bloempje erop en hup inschrijven in een leaguepdukers schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:07:
[...]
Jawel, ik ben ooit jaren geleden aangewezen als club manager. Toen het club idee nog binnen iRacing zelf nog gedragen werd. ...
Het concept was altijd gedoemd te mislukken. iRacing luisterde niet echt naar de club managers en veranderde het concept continue met steeds slechtere participaties. We kregen ook geen mogelijkheden om actief leden te benaderen, wat nadelig was voor clubs die geen actief club forum hadden (de meeste clubs dus). En eerlijk gezegd is er bij de meeste clubs ook geen "wij" gevoel.
Qua club managers is het echt dood nu vanuit iRacing perspectief.
ik heb een pm teruggestuurd op iracing. Voor 6 uur nog wel, hoop dat dat voldoende isNickThissen schreef op maandag 22 april 2013 @ 00:01:
[...]
Ik heb van een aantal mensen nog geen reactie gehoord of ze morgen definitief komen of niet (zie einde laatste PM). Volgens mij komen de volgende mensen hier wel eens langs, dus als je je naam ziet stuur dan even een DM hier of een PM op iRacing (anders mis ik het misschien) als je zeker mee doet, dan weten we dat in ieder geval.
- Robbert
- Koen
- Gerben
- Frans
- Eric
- Dirk
Ja hoor, prima! Iedereen heeft bevestigd, behalve jasper die niet mee doet
welke cup ga de kia in rijden? kan het zo snel niet echt vinden..? met de caddilac ofzo?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ja. Het gaat samen met de Cadillac in een serie rijden.Nickrsd schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:37:
welke cup ga de kia in rijden? kan het zo snel niet echt vinden..? met de caddilac ofzo?
Volgens mij wordt dat D class.
Het ww van de sessie zal als we op het grid gaan hier gepost worden.
Eerder niet, want anders kan je 'meedoen'.
De quali is om ca. 21:10 afgelopen, dus verwacht kort daarop het ww hier
Eerder niet, want anders kan je 'meedoen'.
De quali is om ca. 21:10 afgelopen, dus verwacht kort daarop het ww hier
Andere optie is om de stream te openen http://nl.twitch.tv/GamingOwlTV

Onze motto als GoT-iRacers is al enige tijd 'Serieus racen met een lach'. Dus dat hebben we maar eens in een postertje gepropt.
Tevens is de GoT-iRacing-agenda van S2 gereed. Op verschillende plekken kan je het programma raadplegen en bekijken.
Ten eerste hier in diverse 'sub'-posts:
Agenda
Maandag toernooi
Dinsdag fun races (ook in toernooi vorm)
En dit alles is nu ook beschikbaar op onze geheel vernieuwde tournament site. Hier kan je je ook inschrijven voor races:
Agenda
Maandag toernooi
Na de build-release morgen zal ik de diverse posts en de TS aanpassen met de nieuwe info van auto's etc.
Ik denk dat we aan mogen nemen dat de ProtoGT open eindscore niet meer gaat veranderen, wat betekend dat ik HPD div2 heb gewonnen, en een 5e plek algemeen. Paul wint uiteraard het algemene kampioenschap, met Roderic op P4. Toch niet slecht 3 man in de top 5

Verwijderd
JoepW schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:18:
[afbeelding]
Onze motto als GoT-iRacers is al enige tijd 'Serieus racen met een lach'. Dus dat hebben we maar eens in een postertje gepropt.
Tevens is de GoT-iRacing-agenda van S2 gereed. Op verschillende plekken kan je het programma raadplegen en bekijken.
Ten eerste hier in diverse 'sub'-posts:
Agenda
Maandag toernooi
En dit alles is nu ook beschikbaar op onze geheel vernieuwde tournament site. Hier kan je je ook inschrijven voor races:
Agenda
Maandag toernooi
Na de build-release morgen zal ik de diverse posts en de TS aanpassen met de nieuwe info van auto's etc.
Had ik geweten dat de kleine vandaag zo vlot naar bed ging, had ik me ook wel eens aangemeld voor vanavond... Maar voor hetzelfde geld was dat binnen een uur nog tegenspartelen...
Sukses iedereen !
Sukses iedereen !
iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....
Baal .. afspraak voor vanavond gaat niet door, had ik toch mee kunnen doen 
Er heeft zich vast niemand afgemeld?
Verwijderd
je kan hier volgenArfman schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:52:
http://nl.twitch.tv/GamingOwlTV
Geef ff je naam door via een DM aan Nick Thissen op het memberforumJimster21 schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:51:
Had ik geweten dat de kleine vandaag zo vlot naar bed ging, had ik me ook wel eens aangemeld voor vanavond... Maar voor hetzelfde geld was dat binnen een uur nog tegenspartelen...
Sukses iedereen !
Nick stuurt je de infoArfman schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:52:

Spectaten kan vanaf nu met dit ww: gotemctr
Die srf is duidelijk NIET mijn auto.... stond meer achterstevoren dan dat ik reed....
balen ik was blij bij de start dat ik al die crashes kon ontwijken maar na 3 ronden spinde ik zelf van de baan! precies bij een plek waar de banden uitsteken dus ik had schade.
wat er voor zorgde dat ik totaal geen balans en tractie meer had.
maarja morgen maar eens wat auto's en banen voor de leaque aanschaffen, en dan zien we wel weer verder.
wat er voor zorgde dat ik totaal geen balans en tractie meer had.
maarja morgen maar eens wat auto's en banen voor de leaque aanschaffen, en dan zien we wel weer verder.
Verwijderd
Was een leuke race, heerlijk geknokt! Flink veld ook!.
Bedankt voor het organiseren en Feli Jarno, Radu en Erik!!
Bedankt voor het organiseren en Feli Jarno, Radu en Erik!!
Ik vond het ook heeel erg leuk racen!
Begin was leuk, lang gevochten met Robbert en geprobeerd Jos bij te halen. Toen een 0x contact met Arjan wat me misschien toch iets schade opleverde waardoor ik Robbert niet meer bij kon houden (duidelijk race incident denk ik, niet nagekeken). 2 L minder getankt en vlak voor Robbert weer de pits uit, heel blij mee, alleen paar rondjes later verloor ik de achterkant gewoon uit het niets in T2 en was hij niet meer te redden... Kon wel verder maar moest lang blijven staan om mensen voorbij te laten.
Jammer van de lap1 crash, maar goed met zo'n veld was dat toch niet te vermijden. Deels van de crash kwam helaas weer door mensen die niet genoeg afremmen voor een grote crash, dat krijgen we er toch niet helemaal uit blijkbaar. Maar goed, het was leuk, geen probleem verder.
Resultaten:
http://teams.nickthissen.nl
Jammer van de lap1 crash, maar goed met zo'n veld was dat toch niet te vermijden. Deels van de crash kwam helaas weer door mensen die niet genoeg afremmen voor een grote crash, dat krijgen we er toch niet helemaal uit blijkbaar. Maar goed, het was leuk, geen probleem verder.
Resultaten:
http://teams.nickthissen.nl
Leuke race! Helaas was ik één van degenen die betrokken was bij de crash tijdens de eerste ronde. De auto had schade, maar besloten toch door te rijden. Dat bleek een slecht idee, bij het uitkomen van Revolver ging het mis en de auto schoot pardoes de muur in.
Lang moeten wachten tot het veld voorbij was en met moeite de pits bereikt. Vol gegooid, nieuwe banden en schade herstelt. Resetten durf ik niet, ben daardoor wel eens uit de wedstrijd gegooid. En weer op weg, met één rondje achterstand, tussen de mensen rond de tiende plaats.
Mijn snelheid was in orde, en vanwege de teamgedachte, elk punt is er een, mensen in dezelfde ronde achter mij kwamen dichterbij, besloten mensen in te gaan halen. Opgeklommen van plaats 30 naar 24, maar moest tien ronden van het einde nog even de pits in. Verloor daardoor een paar plaatsen, echter na enige gevechten geeindigd op plaats 25.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar, al mag het nog wel wat langer. Volgende keer drie uur?
Iedereen, en in het bijzonder de organisatie, bedankt!
Lang moeten wachten tot het veld voorbij was en met moeite de pits bereikt. Vol gegooid, nieuwe banden en schade herstelt. Resetten durf ik niet, ben daardoor wel eens uit de wedstrijd gegooid. En weer op weg, met één rondje achterstand, tussen de mensen rond de tiende plaats.
Mijn snelheid was in orde, en vanwege de teamgedachte, elk punt is er een, mensen in dezelfde ronde achter mij kwamen dichterbij, besloten mensen in te gaan halen. Opgeklommen van plaats 30 naar 24, maar moest tien ronden van het einde nog even de pits in. Verloor daardoor een paar plaatsen, echter na enige gevechten geeindigd op plaats 25.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar, al mag het nog wel wat langer. Volgende keer drie uur?
Iedereen, en in het bijzonder de organisatie, bedankt!
Absoluut leuke race. De mega pile up kunnen ontwijken en lange tijd in mijn eentje gereden zonder enig gevecht. Na de pitstop terug gevallen naar plek 10 of zo en vervolgens toch nog op de 6de plek kunnen belanden. Dit wel na een heel leuk en fair gevecht met BM en daarna met Speedy. BM moest ik voor laten, maar Speedy kon ik achter me houden en het werd makkelijk toen hij een grote fout maakte.
Maar zeker gaan we dit nog eens doen.
Maar zeker gaan we dit nog eens doen.
Verslagje doe ik morgen wel, maar was ontzettend leuk, ondanks de pech in de crash in lap 1. Gefeli Jarno, Radu en Erik!
Zo'n race met allemaal rookie content blijkt toch altijd weer leuke races op te leveren!
Zo'n race met allemaal rookie content blijkt toch altijd weer leuke races op te leveren!
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Het racen met zo`n grote groep is wel leuk. Tis alleen jammer dat ik te weinig heb kunnen trainen in die srf.. Training van zondag had ik gemist en vandaag moest ik overwerken waardoor ik ook maar net op tijd kwam maargoed. Die pileup in de eerste bocht had ik gelukkig ontweken pakte een paar plaatsjes alleen toen kwam ik erachter dat ik voor geen meter kon rijden met die srf ;[;[;[. Ach volgende keer beter
iemand een iedee holaat de 13S2 update klaar is in onze tijd. want Ik krijg die rare tijd nooit omgerekend
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
17:00 UTC is volgens mij 19:00 (zeven uur 's avonds) onze tijd.
http://members.iracing.co...onid=8060893&custid=60650
Als je disconnect, zoals Lucas Bates, worden de inc's dan kwijtgescholden? Weet zeker dat ie tig keer flink contact had.
Als je disconnect, zoals Lucas Bates, worden de inc's dan kwijtgescholden? Weet zeker dat ie tig keer flink contact had.
Nee die inc's blijven staan en hij zal dan SR verliezen.
Er zijn genoeg sites die het voor je uit kunnen rekenen.
Het is niet lastig.. Zomertijd is GMT + 2 en wintertijd is GMT +1.BruceLee schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 00:05:
iemand een iedee holaat de 13S2 update klaar is in onze tijd. want Ik krijg die rare tijd nooit omgerekend
Er zijn genoeg sites die het voor je uit kunnen rekenen.
[ Voor 75% gewijzigd door Niellie41 op 23-04-2013 00:43 ]
Voor de geïnteresseerden de Fanatec ClubSport Shifter staat ook in de webshop. € 200,-
Gebruiken jullie meestal de flippers aan het stuur of ook wel een shifter?
Voor die prijs gebruik ik graag mijn flippersGait schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 00:42:
Voor de geïnteresseerden de Fanatec ClubSport Shifter staat ook in de webshop. € 200,-
Wat een prijs 
150 voor de 'standaard'
200 voor de Senquential (heeft sequential mode en je krijgt 2 knoppen om erop te draaien)
30 voor de table-clamp
Ik vind het toch wel heel erg prijzig...

150 voor de 'standaard'
200 voor de Senquential (heeft sequential mode en je krijgt 2 knoppen om erop te draaien)
30 voor de table-clamp
Ik vind het toch wel heel erg prijzig...
[ Voor 85% gewijzigd door Hoogie2004 op 23-04-2013 06:49 ]
Vond het gisteren ook wel een leuke race. Ook lekker toegankelijk voor rookies zoals ik, gekende baan enzo...
Maar dan moet je wel niet zoals ik voor het eerst in die SRF stappen, op 10 minuten voor de quali
Was wel wennen : geen shift light, eigen setup maken, geen referenties meer, een auto die eigenlijk meer een kart lijkt (vind ik toch qua rijgedrag), wel veel betere FFB dan bij de MX-5.
Bleek dan nog dat de setup die ik had echt niet goed lag bij mij. Na een vijftal ronden was die auto echt niet meer te houden - ik denk dat de banden te warm werden (had de druk verhoogd op aanraden van de in-game chat - maar dat was ), en dat spinnen hielp daar natuurlijk ook niet aan.
2 keer een TOW en 1 keer een lange pitstop (de dochter was even wakker geworden
) later was de laatste plaats dus zeker voor mij.
Vooral de linkse na de haarspeld was in den beginne echt bijna elke ronde een hachelijk moment.
Ook de eerste keer zo een lange race voor mij. Heb gemerkt dat ik echt niet goed zit. Mijn linkervoet werd op den duur echt pijnlijk bij het remmen. Misschien maar eens proberen om de pedalen te kantelen of zo...
Wel leuk met zoveel volk. Dan had ik toch af en toe nog eens iets te doen (lees uit de weg gaan voor iedereen). Volgende keer ben ik er ook weer bij...
Maar dan moet je wel niet zoals ik voor het eerst in die SRF stappen, op 10 minuten voor de quali
Was wel wennen : geen shift light, eigen setup maken, geen referenties meer, een auto die eigenlijk meer een kart lijkt (vind ik toch qua rijgedrag), wel veel betere FFB dan bij de MX-5.
Bleek dan nog dat de setup die ik had echt niet goed lag bij mij. Na een vijftal ronden was die auto echt niet meer te houden - ik denk dat de banden te warm werden (had de druk verhoogd op aanraden van de in-game chat - maar dat was ), en dat spinnen hielp daar natuurlijk ook niet aan.
2 keer een TOW en 1 keer een lange pitstop (de dochter was even wakker geworden
Vooral de linkse na de haarspeld was in den beginne echt bijna elke ronde een hachelijk moment.
Ook de eerste keer zo een lange race voor mij. Heb gemerkt dat ik echt niet goed zit. Mijn linkervoet werd op den duur echt pijnlijk bij het remmen. Misschien maar eens proberen om de pedalen te kantelen of zo...
Wel leuk met zoveel volk. Dan had ik toch af en toe nog eens iets te doen (lees uit de weg gaan voor iedereen). Volgende keer ben ik er ook weer bij...
iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....
Was een leuke race. Top dat ik op het laatst nog mee mocht doen. Snel in de Solstice gestapt en geoefend. Ging niet slecht (1.50) maar ook zeker niet goed. Tijdens de 4 quali laps steeds een snellere tijd neergezet tot ik op 1.49 kwam en een 11e startplek.
De ronde 1 pileup grotendeels kunnen vermijden en toen lag ik 4e. 2.9 seonden voor Joep. 2 ronden later was dat nog steeds 2.9, dus dat had heel leuk kunnen worden. Helaas hing ik hem in de volgende ronde in de muur. Teruggestrompeld naar de pits, nieuwe auto gepakt en weer door in de laatste regionen. Stom genoeg daarna weer de muur aangetikt en besloten door te rijden. Dat bleek stom, want toen ik voor het laatst benzine ging halen was ik ineens 2 seconden per ronde sneller. Blijkbaar toch flink wat schade van die tik. Uiteindelijk als een van de laatsten gefinished. Slordige race, veel foutjes maar dat ik nooit in die auto rijdt helpt natuurlijk ook niet mee
Nick, ik probeerde je nog ruimte te geven maar die hairpin en de volgende bocht zijn zo lastig, dat ging mis. Sorry.
Verder gaaf dat er zoveel mensen waren en het was gezellig op TS. Volgende keer beter
De ronde 1 pileup grotendeels kunnen vermijden en toen lag ik 4e. 2.9 seonden voor Joep. 2 ronden later was dat nog steeds 2.9, dus dat had heel leuk kunnen worden. Helaas hing ik hem in de volgende ronde in de muur. Teruggestrompeld naar de pits, nieuwe auto gepakt en weer door in de laatste regionen. Stom genoeg daarna weer de muur aangetikt en besloten door te rijden. Dat bleek stom, want toen ik voor het laatst benzine ging halen was ik ineens 2 seconden per ronde sneller. Blijkbaar toch flink wat schade van die tik. Uiteindelijk als een van de laatsten gefinished. Slordige race, veel foutjes maar dat ik nooit in die auto rijdt helpt natuurlijk ook niet mee
Nick, ik probeerde je nog ruimte te geven maar die hairpin en de volgende bocht zijn zo lastig, dat ging mis. Sorry.
Verder gaaf dat er zoveel mensen waren en het was gezellig op TS. Volgende keer beter
Ik wil ook hier nog even mijn excuses aanbieden voor de pileup in de 1e ronde. Was leuk side-by-side aan het rijden met Paul, maar dan moet je natuurlijk wel op tijd remmen
Sorry!
Duurde in de training even voor ik mijn snelheid echt gevonden had, maar uiteindelijk in P een lage 49 kunnen rijden, en in Q zelfs er een hoge 48 van kunnen maken. Dik tevreden mee.
Uiteindelijk misschien wel dankzij de chaos in L1 een hele leuke race gehad. Kon na een tow vanaf plek 25 ofzo weer verder, dus genoeg mensen bij moeten halen. Dat lukte heel aardig, en leverde her en der wat leuke gevechten op, zeker met Joep op het einde was leuk
Dat ik uiteindelijk nog op P5 zou eindigen had ik niet meer verwacht, maar was leuk meegenomen. Pace was hele race eigenlijk wel prima, alleen jammer dat ik wat teveel brandstof meenam bij mijn stop. Dit was volgens mij de 1e keer dat ik minder verbruikte in de race dan in practise 
Al met al een geslaagde avond, al baal ik nog steeds van de chaos in de 1e ronde. Volgende race mag misschien nog wel ietsje langer

Duurde in de training even voor ik mijn snelheid echt gevonden had, maar uiteindelijk in P een lage 49 kunnen rijden, en in Q zelfs er een hoge 48 van kunnen maken. Dik tevreden mee.
Uiteindelijk misschien wel dankzij de chaos in L1 een hele leuke race gehad. Kon na een tow vanaf plek 25 ofzo weer verder, dus genoeg mensen bij moeten halen. Dat lukte heel aardig, en leverde her en der wat leuke gevechten op, zeker met Joep op het einde was leuk
Al met al een geslaagde avond, al baal ik nog steeds van de chaos in de 1e ronde. Volgende race mag misschien nog wel ietsje langer
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja laat joinen is altijd een probleem natuurlijk, dan kan je niet echt super in je ritme komen, alleen er was wel door mij een setup geshared, waar je wel goed mee kon rijden. Was een setup van Roope die is wel goed te doen.Jimster21 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 08:05:
Vond het gisteren ook wel een leuke race. Ook lekker toegankelijk voor rookies zoals ik, gekende baan enzo...
Maar dan moet je wel niet zoals ik voor het eerst in die SRF stappen, op 10 minuten voor de quali![]()
Bleek dan nog dat de setup die ik had echt niet goed lag bij mij. Na een vijftal ronden was die auto echt niet
De race was echt gaaf, kon de pile up netjes ontwijken waardoor ik 7e lag geloof ik, maar door een klote pitstip (lees teveel brandstof meegenomen) kwam ik net weer achter Joep en dat ging goed tot de een na laatste ronde, waar ik hem in de dubbele linker niet helemaal meer hield en dwars kwam te staan en 2 man voorbij moest laten gaan. Toch als 2e geeindigd, met goede resultaten, Rudy natuurlijk 1e en Deni 19e.
Ik zie graag een vervolg, want dit is echt leuk.
Dit topic is gesloten.