Schuey schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:43:
Tja, 100 euro voor een mod, dan heb je alsnog een goedkope set, met een relatief dure mod erin. Hetzelfde moet je dan al snel doen voor de koppeling omdat die ook veel te licht is in vergelijking met een race koppeling. Ik zou gewoon naar een beter setje pedalen zoeken als ik eerlijk ben

Tja leuk en aardig allemaal, maar wat zijn dan de alternatieven?
Zoals ik al zei lees je gewoon een hoop slechte ervaringmet bijv de Clubsport V2 pedalen.
Nou zullen er zat mensen zijn die daar wel prima ervaringen mee hebben, en die zullen dat natuurlijk minder snel laten weten dan mensen die pissed off zijn vanwege problemen.
Maar het lijkt volgens mij dat er relatief veel mensen zijn met problemen (in vergelijking met andere producten) dus dat weerhoud me er vooralsnog van om zo maar even 250 euro aan zo'n set stuk te slaan.
Nou lijken de ervaringen met die CSR Elite pedalen ietsje beter en die zijn ook wel iets schappelijker geprijsd natuurlijk.
Maar als je buiten dat kijkt, wat heb je dan nou echt als alternatief dat nog enigzins betaalbaar is?
Zelfs de diverse G27 mods zoals de perfect pedal zit je al boven de $250.
CST zijn erg duur, en belangrijker; de toko lijkt op het moment zo onbetrouwbaar als wat dus is ook geen optie.
Verder heb je Derek Speare en Michael Maine die allemaal wel iets in de pijpleiding hebben zitten, maar dit is dus ook nog niet te koop.
In dat licht gezien vind ik 100 euro voor zo'n solide uitziende mod voor de G27 eigenlijk heel erg meevallen.