Was een leuk experiment inderdaad om een heel seizoen met 1 auto te rijden, maar voorlopig is het wel goed geweest

Uiteindelijk een 5e plek gehaald, zowel vandaag als in de eindstand van het toernooi.
De race vandaag ging best wel ok eigenlijk.
In Q een vrij goed rondje gereden die maar .25 boven mn opt lag.
In de race bij de start ingehaald door Jarno, maar dat was wel te verwachten. Daarna de rest van de race Jasper op minder dan 1s achter me gehad. Paar keer vrij close geweest met remmen, maar hij bleef ontzettend netjes. Hij ging volgens mij 3 rondes eerder naar de pits dan mij, waarschijnlijk om zo te proberen me voorbij te komen. Die 3 rondes heb ik als een gek lopen pushen, en toen ik de pits uitkwam na mijn pitstop en in T1 zat, zat ik weer 1s voor Jasper

Echter nu bleef hij zo mogelijk nog dichterbij, en deelde hij hier en daar wat speldeprikken uit, maar ik kon hem elke keer opvangen. 2 rondes voor het einde had hij een goeie run uit de laatste bocht, ik ging naar de binnenkant voor T1. We reden naast elkaar door T1 en T2, echter kon ik iets meer snelheid uit T2 meenemen, en kon ik net voor hem T3 induiken. pfew.... Een ronde later had ik iets teveel wielspin bij het opkomen van het rechte stuk na de boom, Jasper zat meteen in mijn slipstream, en kon halverwege het rechte stuk z'n auto er al naast zetten. Ik had al gemerkt dat hij bij het aanremmen daar wat later kon remmen dan mij, en ook deze keer was het zo. Ik verdedigde weer de binnenbocht, maar deze keer kon hij gemakkelijk in de buitenbocht mee, en meteen de bocht linksaf induiken waar ik hem moest laten gaan. Jarno had ondertussen ergens schade opgelopen, en we liepen vrij hard op hem in. Jasper kon hem in de laatste ronde op het rechte stuk pakken, maar daar lag ik nog te ver achter. Ik hoopte op een snelle laatste bocht, echter maakte ik in mijn haast een mega fout in de voorlaatste bocht, en ging bijna rechtdoor het gras op. Ik kon hem ternauwernood op het asfalt houden, waarbij ik mazzel had dat ik een flinke voorsprong op Frank had. Helaas Jarno dus niet meer kunnen pakken, maar toch een mooie P5.
Ook op P5 geeindigd in het toernooi, waarbij ik vooral in het begin teveel punten heb laten liggen. Toch weer veel plezier gehad, en ik verheug me al op volgende week en op volgend seizoen!