Was leuk gisteren

Had er vooraf niet veel van verwacht aangezien GTs me over het algemeen niet zo liggen, maar dat viel alleszins mee. Wagen stuurde veel beter dan ik verwacht had, en bovenal, remde veel beter dan ik had durven hopen.
In 1e heat de kwalificatie een beetje verkloot, maar uiteindelijk was P8 wel een redelijke startplek. In de 1e ronde in T5 iemand binnendoor kunnen steken, en een rondje later dacht ik bij Deni hetzelfde te kunnen doen. Helaas werkte dat niet, en raakten we elkaar waarbij Deni van de baan raakte. Sorry daarvoor

Daarna achter Jos en Nick aan kunnen gaan, maar een paar kleine foutjes zorgden ervoor dat ik moest afhaken
In heat 2 zat de snelheid er iets beter in, bleek in practise. Start ging behoorlijk netjes, maar toch raakten Deni en ik elkaar in T1 héél lichtjes. Was een tikje van niks, maar kennelijk genoeg om Deni's auto aan gort te rijden. Wederom, sorry
Daarna een behoorlijk leuke race gehad, en eigenlijk continu wel mensen in de buurt gehad. Weer tijdje achter Nick en Jos aangezeten, maar wederom door foutjes moeten afhaken
Al met al prima vermaakt, iets wat ik vooraf eigenlijk niet verwacht had. Leuke auto!