iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.682 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:41:
mooi race NIck en Maykel ...vanmorgen vergeten dus set correct te saven dus eerste stint in brake balance 55 afgewerkt ... 4x gespinned laatste 30min begon ik pas in race te komen en reed ik eindelijk eens een lage 1.18 daarna Wim nog ingehaald die zijn voorkant miste en door verkeer vast komen zitten anders had ik mss nog wel met Maykel kunnen vechten ... alleszins voor herhaling vatbaar... dank je Egil en Niel _/-\o_
Leuke race ja. Middenstuk was voor mij wat saai, maar het begin en het einde compenseren dat ruimschoots.
Als je Wim eerder voorbij gekomen was had je mij ook nog wel gepakt denk ik. Zag op het F3 scherm namelijk allang dat je een stuk sneller was, maar je bleef uiteindelijk lang genoeg achter Wim zitten om mij de ruimte te geven (waarvoor dank :+)
dabelg schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:43:
man man gaat mijn wagen gewoon rechtdoor de muur in

toch nog geluk dat ik door kon rijden weet totaal niet wat er gebeurde "ik raakte curb maar stuur reageerde niet :( " verschoot me rot

P.S leuke race Maykel kwam gewoon speed te kort op de straights door die neus :(
Ah, ik zag wel dat je tegen het eind van de race (half uur nog ofzo) ineens 13 seconde verloor, maar wist niet dat je schade had. Dan heb je toch nog heel aardig weten te verdedigen, want ik had de grootste moeite om er voorbij te komen d:)b
Phydomir schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:45:
Blij dat ik hem heb uitgereden op een redelijk goede positie (P10) maar dat gevoel wordt volledig overstemt doordat ik de race van TK in een DP heb verpest. Ik remde voor bocht 1 met mijn achterwiel op het gras waardoor ik hem in zijn zijkant boorde.

Zonder die S'nG had ik nog wel wat plaatsjes verder kunnen eindigen denk ik. Ik was ook zeer verbaast dat de meeste McLarens maar 24/25 ronde op een tank deden terwijl ik er 28 kon doen.
Mocht het een troost zijn, TK had al schade volgens mij. Die had ik een tijdje daarvoor ingehaald, en ik kwam toen zo'n 3 seconde per rondje dichterbij. Dat haal ik niet als hij geen schade had :)

Goeie race gereden Nick, zeker omdat je voor de race al aangaf het nooit te gaan halen :) Ben zelf ook meer dan tevreden over het resultaat. Snelheid is hele race niet heel hoog geweest, maar heb re-de-lijk constant kunnen rijden :)

Wat me trouwens wel opviel is dat sommige DP's die een rondje achter lagen wel erg agressief rondreden. Ik vind het prima als je sneller bent, maar dat betekent niet dat je maar op elk punt je auto er maar langs moet gooien. Paar keer aardig geschrokken omdat iemand z'n auto naast me zette waar ik het niet meer verwacht had.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was het laatste uur na het vinden van de correcte BB mijn rondjes aan het afhaspelen en had maar even mijn tab gerbuikt zodat ik wat tegen de opt van de sessie lag aan te rijden ... op zich ging dit goed en had eindelijk een ritme gevonden van 1.18.5 maar dat was toen veel te laat ik lag toen op de meeste met mijn pace al bijna 3/4 lap achter ... dus ik was al blij toen ik u in mijn F3 zag samen met Wim (na zijn uitstapje) zodat ik eindelijk eens wat actie ging hebben :) ... die mclaren kwam daar wel lastig doen in de hairpin en weg was aansluiting ... over het algemeen vond ik iedereen wel clean rijden al snap ik veel mclaren rijders niet ... maar blijven racen op de rechte stukken ... al mijn inhaal acties waren te doen maar ik had van sommige acties toch zoiets van moest dit nu echt op deze manier verlopen .... ik heb mij op veel momenten echt in gehouden en op andere momenten had ik zoiets van ik prik hem er tussen want dit slaat nergens meer op (oligo en zijn vriend met name) ... ik heb vooral het positieve onthouden want ik moet zeggen het blijft voor herhaling vatbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Niel, hoe lang gaat de volgende race duren op Spa? In de NEO post zie ik 500 km / 3 hours. Wil dat zeggen 500 km OF 3 uur, of gewoon 3 uur (want Spider 250 was ook 250 miles maar ook gewoon op tijd gebaseerd)?

Snelle berekening zou ik zeggen dat 500 km = ~71 rondjes = ~145 min met een rondetijd van 2:03 voor de HPD wat wel ongeveer klopt denk ik, misschien iets langer met traffic. Of houden jullie gewoon vast 3 uur aan?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
BM schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:28:

Ah, ik zag wel dat je tegen het eind van de race (half uur nog ofzo) ineens 13 seconde verloor, maar wist niet dat je schade had. Dan heb je toch nog heel aardig weten te verdedigen, want ik had de grootste moeite om er voorbij te komen d:)b
haha mijn hele neus was weg :p snap niet dat ik rondkwam :p

Was idd leuk racen ook met Dave gymer :p waar glaciertv ons in beeld bracht " ook 7 rondes close racen tot ik moest pitten".

en snap idd die mclaren niet "Oligo". had die niet de weg afgesneden voor mijn neus na T2 was je erni voorbij geraakt :p

sommige mclarens reden idd veel te risicovol gewoon gas beetje loslaten op straight doet wonderen. en zeker als je er al naasthangt (ben 4 x op gras gedwongen gewoon omdat ze blijven geven ook al zit je echt er volledig naast met blue flag) maar idd veel van geleerd op dit niveau.

En Nick nogeens proficiat was dit vergeten te zeggen in race want was druk bezig de replay te bekijken van mijn uitstap.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:27

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:08:
Niel, hoe lang gaat de volgende race duren op Spa? In de NEO post zie ik 500 km / 3 hours. Wil dat zeggen 500 km OF 3 uur, of gewoon 3 uur (want Spider 250 was ook 250 miles maar ook gewoon op tijd gebaseerd)?

Snelle berekening zou ik zeggen dat 500 km = ~71 rondjes = ~145 min met een rondetijd van 2:03 voor de HPD wat wel ongeveer klopt denk ik, misschien iets langer met traffic. Of houden jullie gewoon vast 3 uur aan?
Grand-AM race heet ook Porsche 250 en is ook 2:45 uur. In 2012 reden ze 103 rondjes (wat ongeveer overeenkomt met 250 mijl).

De 500 km van Spa is gewoon 3 uur.
Sinds vorig jaar heet de WEC race op Spa de 6 uur van Spa, maar daarvoor heette het de 1000 km van Spa. Maar die duurde ook 'gewoon' 6 uur.
Misschien dat we voor Road Atlanta wel of het aantal km of een tijd gaan doen, zoals in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jammer, ik vond 2h45m eigenlijk wel meer dan genoeg om eerlijk te zijn :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het is endurance of niet :P
Dit is volgens mij ook de langste race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:42:
Je originele berekening was zelfs maar 2h25m :P

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:53:
[...]

Je originele berekening was zelfs maar 2h25m :P
Ja, maar de race van gisteravond bedoel ik, die was lang genoeg :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ahzo :D
Nog geen idee of ik het vanavond ga redden om mee te doen, ga het proberen te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:58
Gisteren tijdens m'n HPD open race gebeurde me dit.
Het opvallende was dat ook de auto voor me dit zag (afspelen op hoge kwaliteit en scherpe ogen vereist)

En nou zat ik vanochtend toevallig nog de replay van de race terug te kijken voor iets anders toen ik ineens een patroon ontdekte:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IbYMADUF1LY]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Red Baron schreef op maandag 08 april 2013 @ 11:03:
Het opvallende was dat ook de auto voor me dit zag (afspelen op hoge kwaliteit en scherpe ogen vereist)

[video]

En nou zat ik vanochtend toevallig nog de replay van de race terug te kijken voor iets anders toen ik ineens een patroon ontdekte:

[video]
Lol, die Ford GT vanaf 0:35 in het tweede filmpje. Abducted by aliens :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:56:
[...]

Ja, maar de race van gisteravond bedoel ik, die was lang genoeg :P
Spa is maar 15 min meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:42:
ik had nog wel een uurtje verder willen rijden >:) spa zal lastig worden om te qualificeren aangezien daar toch nog andere profielen aan gaan mee doen vermoed ik :+ ga alleszins wel proberen .....hpd zal een te hoog alien gehalte hebben en corvette idem dus ik denk dat ik voor de ford gt ga gaan tezij de inschrijvingen anders uitwijzen wil ik nog wel eens gaan voor de andere wagens (mms corvette dan wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Mwhoa er is wel veel meer plek dan bij Sebring.
Nu hebben we ruimte voor 20 mensen per klasse ipv 14. Gewoon proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Haha, prachtig, ik moest bij het 2e filmpje direct denken aan. "I must go, my planet needs me!"

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Red Baron schreef op maandag 08 april 2013 @ 11:03:

[video]

[video]
voor de rest je inet connectie terug ok ? (denk dat je connectie de constante is daarin) :+

PS nee nog nooit gezien zo'n dingen enkel blinking nogmaar

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Nee het is nog niet 100%, maar het komt gewoon af en toe voor.
Gisteren had ik er geen last van.

Maar het apparte was dat toen dat gebeurde in het eerste filmpje de Ford GT voor me, Richard Sobolewski, over de voice chat ook al vroeg of ik dat ook zag.
Dus ik was niet de enige die het zag door mijn quirky connectie ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Niellie41 schreef op maandag 08 april 2013 @ 11:20:
Mwhoa er is wel veel meer plek dan bij Sebring.
Nu hebben we ruimte voor 20 mensen per klasse ipv 14. Gewoon proberen!
En ik val ook af omdat 5 Mei men petekind jarig is. Kan niet maken daar niet langs te gaan. :)

Wel jammer want Spa is altijd wel leuk in multi class. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 mei, mijn kleinste verjaard dan en heb dan ook verjaardagsfeestje voor familie ... damm, ik ga wel proberen maar kan dan zijn dat ik op laatste moment moet afzeggen aangezien ik dan nog met visite kan zitten wanneer de race start :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, zit nu de stream na te kijken, maar volgens mij is mijn skin niet helemaal goed geupload, klopt geen hout van :D

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

BM schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:46:
Hmmz, zit nu de stream na te kijken, maar volgens mij is mijn skin niet helemaal goed geupload, klopt geen hout van :D
Ik vond het wel stoer uit zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga mijn replay ook nog eens bekijken want ergens blijk ik een unsafe track entry gedaan te hebben als ik het forum er op na lees :+
@Niel hebben jullie daar iets van ontvangen ? ik heb de eerste 40 ronden wel meer verkend als het asfalt van barber :+ maar dan nog unsafe dan zou ik denken dat jullie daar toch iets van gezien moeten hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:16:
@Niel hebben jullie daar iets van ontvangen ? ik heb de eerste 40 ronden wel meer verkend als het asfalt van barber :+ maar dan nog unsafe dan zou ik denken dat jullie daar toch iets van gezien moeten hebben :?
Van jou hebben we niets ontvangen. Ik kan me ook niets van jou herinneren.
Alleen van Kevin aan het einde. In T1.

[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 08-04-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK zal zowiezo de replay eens bekijken ... mss toch maar eens filmpje proberen maken van al mij fouten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Laten we hopen dat de race van vanavond niet dezelfde problemen geniet in night als vorige week :) Ik ben weer van de partij overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We gaan nu echt night rijden ook ;) Lekker donker her en der en ik hoop dat iedereen voorzichtig aan doet. Het is een leuk circuit, btw.

Reminder:

GoT McLaren Challenge week 1108-04-13
Car(s)
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/carid/32.png
Fuel100 %
Extra Weight0 Kg
Basic Content
Track(s)
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/tracks/layouts_configid/130.png
NIGHT
Pit Stalls31
Basic Content
General Info
Server up20:00 CET (18:00 GMT)
AccessGoT League members
Benelux Only?No
Minimum Safety RatingNo
Minimum iRatingNo
Number of Heats2
Where foundTournament Session
Program (in CET)
Heat 1
Practice20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 21:35 (20 min.)
StartRolling
CautionsLocal
Fast Repairs1
Heat 2
Practice21:45 - 21:55 (10 min.)
Race21:55 - 22:20 (25 min.)
StartRolling
GridReversed
CautionsLocal
Fast Repairs1
Remarks

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Motegi, das alweer een tijd geleden dat ik daar gereden heb. Leuke baan, wel lastig. En heel erg donker op sommige plekken ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Maar de baan is wel vrij vlak en breed dus dat scheelt al enorm tov vorige week. Denk dat het hier wel zal mee vallen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En Japans glibber-asfalt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 11:44
Woohoo, road D license :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gefeliciteerd. Op naar C ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Eindelijk heeft iRacing zelf ook nieuws over de Toyota (NASCAR).
Just had a very productive call with @toyotaracing and making progress with getting a @NASCAR Camry Cup car on @iRacing
bron: https://twitter.com/iRacingMyers/status/321287726567653376

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:35
Afgelopen zaterdag heb ik me ook aangemeld voor iRacing, gelijk ook voor het GoT iRacing team.
Nog niet veel tijd gehad om te rijden, zaterdag een half uurtje, met de Mazda MX-5 Cup op Laguna Seca gereden en dat smaakte wel naar meer! Gisteren even een half uurtje op Lime Rock Park.
Nu net ook nog een uurtje, het eerste half uur redelijk constant gereden zonder incidents, maar ik kwam niet onder de 1:02,7xx. Even iSpeed op een 2e scherm gezet, want ik miste de splittijden. Binnen een paar rondjes naar 1:01,303 dus dat is wel prettig om erbij te hebben.

Kan ik gewoon halverwege een seizoen invallen? Want dan ga ik morgen eens de Mazda Cup proberen.
Zoals ik hier kan lezen kan ik beter eerst de D-class zien te behalen door achteraan te starten en lekker rustig uit te rijden? Vanaf de D-class meer naar prestatie werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je kan in iracing zelf ook delta timing opvragen door de tab toets, ten eerste krijg je schermpje met split tunes en daarnaast een balk met delta t.o.v. je snelste rondje, optimal rondje (som van snelste sectors), optimal sectors (meerdere keren op tab). Dat is wel handig om je rondetijden te verbeteren.

Je kan prima in een seizoen invallen, het kampioenschap per seizoen wordt gewoon automatisch bijgehouden voor iedereen die mee doet, en je positie uiteindelijk bepaald helemaal niks (behalve als je naar Pro class wil). Er zijn genoeg mensen (het overgrote merende denk ik wel) die er niks om geven.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Heb het circuit even op youtube gepreviewed, en dat is inderdaad erg leuk! Ik kende hem nog niet op deze layout, maar het is gewoon motegi maar dan een klein beetje korter, iets andere verbinding voordat je normaal links richting de pitstraat zou draaien.

Ben benieuwd vanavond, hoop dat ik weer een hoop lol heb, maar dat heb ik meestal wel met jan en alleman op de TS op de achtergrond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
De laatste twee bochten zijn een beetje lastig... een beetje erg lastig.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Een late Apex en en langzaam in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Wat is een beetje tijd eigenlijk daar met de Mc???

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Geen flauw idee nog niet gereden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ericjooo schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:42:
Wat is een beetje tijd eigenlijk daar met de Mc???
Ongeveer 5 seconden langzamer dan ik is prima :)

Maar nee ik heb ook geen idee :p

[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 08-04-2013 20:00 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

1.19 is een goede tijd zo te zien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:22

Phydomir

Dennis

Hmm, heb eigenlijk wel zin om mee te doen. Zat alleen nog niet bij de league. Gelijk even een join request gedaan. Misschien dat ik nog mee kan doen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik zou ff teamspeak joinen om ze erop te wijzen dat je nog mee wilt doen. Dan komt het wel in orde lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Phydomir schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:27:
Hmm, heb eigenlijk wel zin om mee te doen. Zat alleen nog niet bij de league. Gelijk even een join request gedaan. Misschien dat ik nog mee kan doen.
Ik heb je net toe gelaten, Even een stemming op teamspeak gedaan en viel in jouw voordeel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Achter DD zijn tekst ontbreekt nog: ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
word er in het nieuwe seizoen met een andere auto gereden want man wat heb ik het moeilijk in de Mclaren!

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 06:23

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

mij lijkt spa icm. met de GT's wel een leuke combi :) een x proberen? miss..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het waren weer twee vermakelijke heats.

Wel jammer dat de start van de 2de heat weer gepaard ging met de nodige crashes.
Net even zitten kijken:
- 3 à 4 wijd in de eerste 2 bochten na de start
- 2 vechtende auto's en een derde die er dan vol in duikt

Dit verpest het echt voor een aantal rijders elke keer (en steeds andere). Ik zou het op prijs stellen als iedereen in de eerste paar bochten wat meer tijd zou nemen om positie te kiezen om in te halen in plaats van meteen 'gaan'.

Maar goed terug naar het leuke van het geheel. Zeer vermakelijk geracet en een paar zeer leuke gevechten gehad in heat 1 en 2 ;)

Heat 1: http://members.iracing.co....do?&subsessionid=7947069
Heat 2: http://members.iracing.co....do?&subsessionid=7947710

Toernooistand: http://tournaments.iracin...namentResults.aspx?tid=14
thijmennabuurs schreef op maandag 08 april 2013 @ 22:10:
word er in het nieuwe seizoen met een andere auto gereden want man wat heb ik het moeilijk in de Mclaren!
De kans is groot dat we volgend seizoen terugkeren naar de oude formule met elke week een andere combi. Wel exotisch, maar vooral veel afwisseling. En zeker ook een paar keer veel voorkomende circuits en ook rookie content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Joep,

Ik mis de + voor het minst aantal inc-jes.

Heb ik dat toch in ieder geval, ondanks dat de race voor mij niet zo spannend was. :N

Vind het een lastige baan om de ideale lijn te vinden.

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
dus eigenlijk gewoon elke week een fun race alleen dan worden de standings enzo bijgehouden?

lijkt me wel leuk! ook al moet ik dan wel veel auto's en banen kopen waarschijnlijk.
maar ja dat moet uiteindelijk toch. en dat is wel leuk als je veel banen en auto's hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
FransJansen schreef op maandag 08 april 2013 @ 23:13:
Joep,

Ik mis de + voor het minst aantal inc-jes.

Heb ik dat toch in ieder geval, ondanks dat de race voor mij niet zo spannend was. :N

Vind het een lastige baan om de ideale lijn te vinden.
In 2 heat races telt het totaal aantal incs over de twee heats (en je moet beide heats > 70% uitrijden). Je had 8 incs in heat 2, er zijn een aantal mensen met nog wat minder incs totaal (5 is het minste wat ik zo snel kan ontdekken). Maar je hebt wel gelijk dat de site de incs niet goed bijhoudt met 2 heats. Helaas kan ik dat nu niet fixen omdat ik de site aan het ombouwen ben, ik zal het op het todo lijstje zetten dan wordt het voor volgend seizoen gefixed hopelijk :) Ik denk dat het in de standings niet zal uitmaken, maar mocht iemand denken dat hij ergens een extra puntje verdiend dan hoor ik het graag.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Heeft iemand toevallig nog een promo code voor een 3 for 1 voor account upgrades?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Toen ik er in de eerste race vanaf ging, 3 rondjes voor het eind omdat ik mijn banden gekookt had, dacht ik van oh god, sta ik dadelijk in het middenveld.... Gelukkig waren er nog geen uitvallers (ofja, 1) en stond ik tot mijn verbazing op pole voor race 2 :)

In race 2 een goede start en zo strak naar de overwinning kunnen rijden, mede doordat achter mij een groepje van 3 flink aan het knokken was, waardoor ik een 10 seconden buffertje kon opbouwen, ik denk dat er in die 2e race wel wat mensen waren die me hadden kunnen verslaan, maar die waren allemaal in fel gevecht waardoor ze veel tijd verloren. Toen Kevin er eenmaal voorbij was, liep hij 1 ~ 1,5 seconde per rondje in (dat was niet genoeg voor hem om nog te winnen), maar in zijn haast mij bij te halen maakte hij volgens mij ook nog een foutje.

Ik vond het wel leuk gisteren, al haat ik persoonlijk dat hele tussenstukje, ik vind de GP layout veel leuker, ook omdat je dan in T1 paar lijnen kunt nemen, waardoor het in T2 na het rechte stuk een inhaalpoging kan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:34

derx666

mecker ende blaet

Olaf van der Spek schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 00:47:
Heeft iemand toevallig nog een promo code voor een 3 for 1 voor account upgrades?
volgens mij staat er op de site van insidesimracing nog een. Je zou ook in de opening post kunnen kijken, want de caddy aanbieding van 3 maanden gratis is volgens mij nogsteeds actief. Je kunt het in ieder geval proberen.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht dat Niel deze link ook al eens gepost had => https://cadillaccupracing.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op maandag 08 april 2013 @ 23:27:
[...]

In 2 heat races telt het totaal aantal incs over de twee heats (en je moet beide heats > 70% uitrijden). Je had 8 incs in heat 2, er zijn een aantal mensen met nog wat minder incs totaal (5 is het minste wat ik zo snel kan ontdekken). Maar je hebt wel gelijk dat de site de incs niet goed bijhoudt met 2 heats. Helaas kan ik dat nu niet fixen omdat ik de site aan het ombouwen ben, ik zal het op het todo lijstje zetten dan wordt het voor volgend seizoen gefixed hopelijk :) Ik denk dat het in de standings niet zal uitmaken, maar mocht iemand denken dat hij ergens een extra puntje verdiend dan hoor ik het graag.
Als we dan toch dingen gaan opnoemen die niet helemaal goed werken kom ik net ook nog 2 dingetjes tegen :) Account knop werkt niet vanaf de tournaments site. Logout lijkt nergens te werken. 2 kleine dingetjes, maar wellicht de moeite om een keer naar te kijken :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:41:
[...]

Als we dan toch dingen gaan opnoemen die niet helemaal goed werken kom ik net ook nog 2 dingetjes tegen :) Account knop werkt niet vanaf de tournaments site. Logout lijkt nergens te werken. 2 kleine dingetjes, maar wellicht de moeite om een keer naar te kijken :)
Jup, bekend... Account pagina heb ik nooit aangemaakt omdat er niks op staat :p Logout werkt niet omdat ik via een domain cookie de login doe en blijkbaar kan asp.net daar niet helemaal mooi mee overweg... Hopelijk geen super irritant bugje want ik weet nog steeds niet hoe ik er vanaf kom :)

Maar zoals gezegd ben ik de site aan het verbouwen, Joep kan straks zijn excel files erin gooien om het hele toernooi aan te maken ipv dat we alles tiendubbel doen (eerst in excel file, dan alle sessies aanmaken in de toernooi site, dan nog een post maken hier op het forum, eventueel op het iRacing forum, en dan nog alles inplannen in iRacing.....). Omdat dat toch wat ombouw werk met zich meebrengt ben ik meteen van plan ook de rest van de site aan te pakken, sowieso is het overzicht niet echt mooi, de layout is gewoon lelijk en kan een stuk beter, en het moet ook makkelijker worden om gewoon een overzichtje van races te zien, inschrijven, etc. Komt allemaal wel ;)

[ Voor 33% gewijzigd door NickThissen op 09-04-2013 08:47 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:43:
[...]

Jup, bekend... Account pagina heb ik nooit aangemaakt omdat er niks op staat :p Logout werkt niet omdat ik via een domain cookie de login doe en blijkbaar kan asp.net daar niet helemaal mooi mee overweg... Hopelijk geen super irritant bugje want ik weet nog steeds niet hoe ik er vanaf kom :)
C#:
1
Response.Cookies["CookieName"].Domain = ".nickthissen.nl";

Zoiets? :)

Heb verder ook de ballen verstand van cookies, maar dat vond ik zo snel. Kan er verder ook prima mee leven als het niet werk hoor :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:47:
[...]

C#:
1
Response.Cookies["CookieName"].Domain = ".nickthissen.nl";

Zoiets? :)

Heb verder ook de ballen verstand van cookies, maar dat vond ik zo snel. Kan er verder ook prima mee leven als het niet werk hoor :)
Dat doe ik inderdaad, ongeveer, maar logout werkt dan niet. Lang verhaal maar komt erop neer dat het zelfs niet werkt als ik handmatig de cookie verwijder... Ik zal er nog eens naar kijken binnenkort want het moet wel mogelijk zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Was leuk gisteren door een happerende rem duurde het even voordat ik een beetje vertrouwen kreeg in het remmen. Gelukkig krijg ik deze week de nieuwe loadcell binnen :)
Race 1 leuke gevechten gehad en weinig speciaals eigenlijk.
Race 2 een aantal mensen die het toch weer proberen en 3 wide bocht 1 in duiken. Maar al met al leuke gevechten gehad met hier en daar wat contact he Jarno ;) Nog wel een iets te enthousiaste actie op Robert gedaan in de laatste bocht waar helaas zijn race over was, nogmaals excuses.

Voor close racing is het een leuk baantje, maar de kans dat je daadwerkelijk iemand kan inhalen is te klein, wil je iemand echt inhalen moet diegene voor je een fout maken of je moet toch wel een divebomb maken. Puur op snelheids verschil is het mij eigenlijk niet gelukt, ik kon Nick in de laatste bocht wel mooi pakken, de aantal rondes dat ik achter hem zat merkte ik dat ik daar toch een flink stuk later remde en de auto er op een gegeven moment tussen gooide, maar deze actie had ook zo als een divebomb gezien kunnen worden.

Wel was de knipperende Jarno achter mij vrij vervelend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
Racen was weer leuk gisteren! Ik had nog nooit op die lay-out gereden, maar het was goed te doen, al waren T2-T5 erg lastig om goed te krijgen, vooral omdat de laatste slinger eigenlijk vrij blind insturen was.

Tijdens de practice het circuit in het donker leren kennen en 2x bijna een volle stint gereden. Dat betaalde zich uit in de eerste race. Qua pace kon ik Kevin aan het begin bijhouden, maar kon absoluut niet aanvallen. Net toen ik een foutje had gemaakt, kreeg Kevin een zwarte vlag, waar ik helaas net niet van kon profiteren. Maar later kreeg hij er nog 1 en toen kon ik wel naar P1. Toen werd het weer donker voor me en daar moest ik weer even aan wennen. Ik blokkeerde een paar keer flink tijdens het remmen en gelijk waren mijn banden veel te heet, waardoor er totaal geen gang meer in zat. Met een klein beetje verdedigen kon ik Kevin net achter me houden. P1 :)

Race 2 was qua start echt dramatisch. Ik heb het vrij rustig aan gedaan, maar zag overal om me heen chaos en heb een aantal keren bijna stilgestaan omdat de weg compleet geblokkeerd was. Na een aantal rondjes kwam ik achter Fabian te zitten (die ik een paar keer licht raakte, sry) die op zijn beurt weer achter een groepje auto's reed. Het was een aantal keren stuivertje wisselen en dat was leuk. Helaas ging zijn acties bij Robert niet helemaal goed, waardoor ik die 2 voorbij kon. Maar in zijn spin raakte Robert mij vol in de zijkant waardoor ik behoorlijk wat schade had. Met een onderstuurde auto in de linkerbochten en een overstuurde auto in de rechter, ben ik toch maar verder gereden. Voor me reed toen Joep, die ook weer vast zat achter iemand. Daardoor kon ik aansluiten, maar niet aanvallen. Achter mij reed Kevin, die behoorlijk aandrong, maar het ging allemaal goed en ik eindigde op P6. Best ok. In ieder geval weer door de chaos heengekomen vanaf P23 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:17:
ik dacht dat Niel deze link ook al eens gepost had => https://cadillaccupracing.com/
Ik heb al een account en wil (eindelijk weer eens) renewen, dat aanbod is alleen voor nieuwe gebruikers toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De 3 voor 1 is ook alleen voor nieuwe leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik hoor vaak van mensen dat ze een email kregen met aanbieidingen als ze al een tijdje niet renewed hadden. Mocht je die niet gehad hebben dan denk ik dat je best een keer "brutaal" een mailtje kan sturen met de vraag of ze toevallig nog aanbiedingen hebben, zou me niks verbazen als ze daar gewoon op in gaan :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik heb gister mijn C-license gehaald.. Nu kan ik met de Mclaren rijden, die ik al had aangeschaft. Wel zal ik wat banen moeten kopen om uberhaupt iets in het C-klasse mee te kunnen rijden.

Met die rookie content kan je niet zo heel veel. Of ik moet met de mazda mx5 blijven rijden, maar wil toch is iets anders meemaken. Toevallig heb ik de baan waar nu de GT's op rijden, die zat in de caddilac pakket..
Dus ga een weekje Mclaren rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nickrsd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:40:
ik heb gister mijn C-license gehaald.. Nu kan ik met de Mclaren rijden, die ik al had aangeschaft. Wel zal ik wat banen moeten kopen om uberhaupt iets in het C-klasse mee te kunnen rijden.

Met die rookie content kan je niet zo heel veel. Of ik moet met de mazda mx5 blijven rijden, maar wil toch is iets anders meemaken. Toevallig heb ik de baan waar nu de GT's op rijden, die zat in de caddilac pakket..
Dus ga een weekje Mclaren rijden.
Als je slim inkoopt kun je met 'geringe' aanschaf van banen en autos al een heleboel series rijden. Veel series rijden op dezelfde banen, al dan niet in dezelfde week. In dat geval kun je dus met 1 baan bijvoorbeeld al in 3 series mee gaan rijden. Al zul je dan misschien af en toe moeten accepteren dat je bepaalde banen niet hebt, en een bepaalde serie een weekje moet overslaan :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ja klopt, zo had ik de eerste x de skip barber en ford mustang gekocht( nooit mee gereden overigs) en Spa..
laatste x de Mclaren voor een maandag avond hier.. Met de Mclaren kan ik GT en Grand-am rijden..
Alleen nu kijken welke baan vaak wordt gereden.

Vooralsnog kan ik deze week in de Gt-classe meerijden op Mosport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Irritant die maintenance bij iRacing.
Heb al wel 100x geklikt om ff de meest recente forum topics te lezen vanochtend grrr.

Nog maar even een tijdje langer afkicken dus.
Oh Nick, je app vangt dit soort niet-beschikbaarheid ook nog niet helemaal lekker af en crasht constant als je het opstart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 20:22

Phydomir

Dennis

Als je slim beent wacht je even op het schema van volgend seizoen. Grote kans dat je dan 6 banen (25% korting) kunt kopen en daarmee minstens 8 weken vol kunt maken in de GT of Grand-Am serie.

Races van gisteren waren leuk. Pas op het laatste moment besloten mee te doen en slechts een kwartier gehad om deze layout te leren. Ik kende de GP versie dus eigenlijk was het maar een paar nieuwe bochten en de rempunten leren.

Twee leuke races gehad en daarbij steeds dicht in de buurt van andere gereden. Ik heb me prima vermaakt.\
Red Baron schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:32:
Nog maar even een tijdje langer afkicken dus.
Oh Nick, je app vangt dit soort niet-beschikbaarheid ook nog niet helemaal lekker af en crasht constant als je het opstart :P
Die crashed op mijn One X sowieso als ik niet netjes via back->back->back uit de app ga.

[ Voor 26% gewijzigd door Phydomir op 09-04-2013 12:35 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Vanavond weer een leuke fun race. Hopelijk leuke opkomst. Word wel ff dringen op de eerste baan misschien maar ach we willen nu eenmaal wel is wat anders dan anders. De auto is iig zeer leuk. :) :) (mijn persoonlijke favoriet)

Auto:
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/carid/19.png

Heat 1 gereden op:
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/tracks/layouts_configid/107.png

Heat 2 gereden op:
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/tracks/layouts_configid/109.png

[ Voor 79% gewijzigd door DutchDevil79 op 09-04-2013 14:01 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Wat een combinatie :P
Maargoed het zal vanavond wel een mix van Champions League en practice voor WCS worden voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Red Baron schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:55:
Wat een combinatie :P
Maargoed het zal vanavond wel een mix van Chamipons League en practice voor WCS worden voor mij :)
Tssss overloper! >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Tja.. ik zal toch een beetje moeten oefenen om mezelf op de grid te krijgen op Road America.
En dan kan het natuurlijk ook weer snel voorbij zijn. De starts zijn daar de laatste jaren nou niet bepaald vlekkeloos verlopen in de DWC... :+

[ Voor 11% gewijzigd door Red Baron op 09-04-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
DutchDevil79 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:53:
Vanavond weer een leuke fun race. Hopelijk leuke opkomst. Word wel ff dringen op de eerste baan misschien maar ach we willen nu eenmaal wel is wat anders dan anders. De auto is iig zeer leuk. :) :) (mijn persoonlijke favoriet)

Auto:
[afbeelding]

Heat 1 gereden op:
[afbeelding]

Heat 2 gereden op:
[afbeelding]
Jefferson Reverse O+ Heerlijk baantje. Wel benieuwd hoe dat met de FGT gaat, met de wat langzamere autos is het een enorm leuke baan :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Lekker divebomben in de laatste bocht toch? Moet prima kunnen met die dikke bak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:32
Supercombo deze avond maar kan er niet bij zijn, herdenking van een overleden vriend. ;(

Donderdag zal ik proberen er bij te zijn om mijn *kuch kuch* kennis wat mee over te dragen ... O-)

Weet eigenlijk iemand wat er gepland is met deze service update? Of is er communicatiegewijs niets meegedeeld? ;)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Infrastructure upgrades - No functional changes
Dit.

edit
Op fora ben ik altijd heel snel :+ Was het op de baan ook maar het geval :P

[ Voor 38% gewijzigd door Niellie41 op 09-04-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Infrastructural changes geloof ik.
Dus wellicht wat betere pings o.i.d., maar aan iRacing zelf lijkt me niets veranderd te zijn.

/edit: wat Niel zegt dus... grr ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Red Baron op 09-04-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:24:
[...]

Dit.

edit
Op fora ben ik altijd heel snel :+ Was het op de baan ook maar het geval :P
Misschien moet je dan eens in de F1 gaan rijden. Grote kans dat je rondetijden na een tijdje oefenen ook wat sneller worden dan voorheen een GT. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

mag de Mclaren niet mee doen vanaaf op summit point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Die blijft vanavond in de pitstraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja nu de best rijdende GT auto in Iracing. Niet die McLaren met al zen foevjes.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
NickThissen schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:12:
Ik hoor vaak van mensen dat ze een email kregen met aanbieidingen als ze al een tijdje niet renewed hadden. Mocht je die niet gehad hebben dan denk ik dat je best een keer "brutaal" een mailtje kan sturen met de vraag of ze toevallig nog aanbiedingen hebben, zou me niks verbazen als ze daar gewoon op in gaan :)
Die heb ik inderdaad ook gehad en wilde ik gebruiken, maar de kleine letters zeggen: "*Offer expires 2/28/2013." :(
Wel support gemaild, maar helaas:
We dont have a date for our next promotion.

Sorry about that.

iRacing Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 17:47

Arfman

Drome!

Misschien pak ik nog wat rondjes mee (als de vriendin niet te vroeg terug is :+). Men is erg lovend over de Ford GT dus dat wil ik wel eens proberen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Heb er sinds de laatste update ook nog niet mee gereden, dus ben benieuwd. Sowieso is het aantal rondjes wat ik met de FGT gereden heb volgens mij op 1 hand te tellen :X

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
ik ben nog steeds aan het klote met de FFB op iracing.
het lukt me maar niet om het goede gevoel te krijgen.
Ik heb alles al doorgelezen hier en op het iracing forum maar soms snap ik er niks van.
Iemand mischien tips?

Ik heb een redelijk oud stuur een thrustmasters rgt FFB clutch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
http://members.iracing.co...nid=7952744&custid=104531

Van uit de pits begonnen :P

Maar ben er bijna *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
1 timetrial en je bent er :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
BM schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:27:
[...]

1 timetrial en je bent er :p
Hm, inderdaad! Even doen zo :*)

En dan kan ik Late models en National series doen zie ik. Ik ben nog niet zo'n tuning held, en de Nationals zijn fixed, dus ga ik die eens proberen.. Of is dat net zo'n rotzooitje? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb met beiden geen ervaring, maar bij de Late Model kan je nog niet zo veel veranderen. Dat is wel een mooi moment om het afstellen van een oval auto te leren.

[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 09-04-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
http://members.iracing.co...nid=7953012&custid=104531

*O*
Niellie41 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:34:
Ik heb met beiden geen ervaring, maar bij de Late Model kan je nog niet zo veel veranderen. Dat is wel een mooi moment om het afstellen van een oval auto te leren.
Stiekem vind ik afstellen ook niet zo leuk O+

Ga eens oefenen voor de Nationals :9

[ Voor 64% gewijzigd door Streskip op 09-04-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
Hebben jullie sinds kort ook een reclame banner op de iRacing site?
Gaat precies over de iRacing menu-balk heen. Vind dat wel zwaar K..
is met IE

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik zie niets in Chrome en IE. Ik heb ook nog nooit een reclame banner op de iRacing (member) site gezien.

Vanavond ben ik er helaas niet bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
Hmmm vreemd... zal m'n systeem maar eens ff laten scannen.

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
RichardA schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 18:56:
Hebben jullie sinds kort ook een reclame banner op de iRacing site?
Gaat precies over de iRacing menu-balk heen. Vind dat wel zwaar K..
is met IE
Ik hoorde daar gisteren iemand over klagen op TS. Ik gebruik Safari, Firefox en Chrome. Met geen van deze heb ik een banner.
Net even IE opgestart onder W7 en ook daar geen banner.
Dussuh........ lokaal probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
Ja waarschijnlijk. Heb dualboot draaien, waarvan 1 deticated voor iRacing.
zal voorlopig wel ff via Chrome draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:35
Is het handig om als rookie wel of geen qualificatie te doen? Zoals hier staat kun je het beste vanuit de pit of achteraan starten namelijk.

Edit nog een vraagje, de tijden om iRacing zijn GMT is dat aan te passen?

[ Voor 21% gewijzigd door Gait op 09-04-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Gait schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:20:
Is het handig om als rookie wel of geen qualificatie te doen? Zoals hier staat kun je het beste vanuit de pit of achteraan starten namelijk.

Ik ben met road gewoon telkens achteraan begonnen, of net niet door redelijke warm up lap. Met oval doe ik nu wel van uit de pits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gait schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:20:

Een qualificatie kun je altijd doen, want ook met Q tijd kun je gewoon vanuit de pit starten (gewoon niet op Grid klikken). Mocht je toevallig P1 of 2 hebben kun je nog overwegen om vooraan te starten, mocht je kunnen wegrijden dan heb je een cleane race en ook nog dikke iRating, dat is uiteindelijk ook handig om in de hogere splits te komen waar het sowieso al een stuk netter is altijd.

En tijden staan er ook lokaal, altijd GMT en dan tussen [ haken ] de lokale tijd (gebaseerd op je PC tijd denk ik).

[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 09-04-2013 19:24 ]

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 34 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.