Leuke race ja. Middenstuk was voor mij wat saai, maar het begin en het einde compenseren dat ruimschoots.Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:41:
mooi race NIck en Maykel ...vanmorgen vergeten dus set correct te saven dus eerste stint in brake balance 55 afgewerkt ... 4x gespinned laatste 30min begon ik pas in race te komen en reed ik eindelijk eens een lage 1.18 daarna Wim nog ingehaald die zijn voorkant miste en door verkeer vast komen zitten anders had ik mss nog wel met Maykel kunnen vechten ... alleszins voor herhaling vatbaar... dank je Egil en Niel
Als je Wim eerder voorbij gekomen was had je mij ook nog wel gepakt denk ik. Zag op het F3 scherm namelijk allang dat je een stuk sneller was, maar je bleef uiteindelijk lang genoeg achter Wim zitten om mij de ruimte te geven (waarvoor dank
Ah, ik zag wel dat je tegen het eind van de race (half uur nog ofzo) ineens 13 seconde verloor, maar wist niet dat je schade had. Dan heb je toch nog heel aardig weten te verdedigen, want ik had de grootste moeite om er voorbij te komendabelg schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:43:
man man gaat mijn wagen gewoon rechtdoor de muur in
toch nog geluk dat ik door kon rijden weet totaal niet wat er gebeurde "ik raakte curb maar stuur reageerde niet" verschoot me rot
P.S leuke race Maykel kwam gewoon speed te kort op de straights door die neus
Mocht het een troost zijn, TK had al schade volgens mij. Die had ik een tijdje daarvoor ingehaald, en ik kwam toen zo'n 3 seconde per rondje dichterbij. Dat haal ik niet als hij geen schade hadPhydomir schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:45:
Blij dat ik hem heb uitgereden op een redelijk goede positie (P10) maar dat gevoel wordt volledig overstemt doordat ik de race van TK in een DP heb verpest. Ik remde voor bocht 1 met mijn achterwiel op het gras waardoor ik hem in zijn zijkant boorde.
Zonder die S'nG had ik nog wel wat plaatsjes verder kunnen eindigen denk ik. Ik was ook zeer verbaast dat de meeste McLarens maar 24/25 ronde op een tank deden terwijl ik er 28 kon doen.
Goeie race gereden Nick, zeker omdat je voor de race al aangaf het nooit te gaan halen
Wat me trouwens wel opviel is dat sommige DP's die een rondje achter lagen wel erg agressief rondreden. Ik vind het prima als je sneller bent, maar dat betekent niet dat je maar op elk punt je auto er maar langs moet gooien. Paar keer aardig geschrokken omdat iemand z'n auto naast me zette waar ik het niet meer verwacht had.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three