iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.681 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Phydomir schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:17:
[...]

Dit had ik exact hetzelfde kunnen typen. Dus ja ik vond dat je van te ver kwam. Je zat er nog niet bepaald naast bij het aan remmen en die McLaren kan net zo laat, zo niet later remmen dan de DP.
Kan hoor, ik heb het niet in de replay nagekeken, maar voor m'n gevoel zat ik er genoeg naast voordat we instuurden. Ik weet dat inhalen in de remzone vaak niet lukt bij een McLaren, maar dat is vooral waar bij standaar bochten (zoals de hairpin daar voor) waar je helemaal afremt en dan pas instuurt. Bij die downhill bochten gooi ik hem al remmend de bocht in (en ik laat de rem pas los zodra ik onderaan ben), en voor zover ik heb gezien tot nu toe doet een McLaren dat wat minder, dus in die bocht merk ik dat ik normaal veel later kan beginnen met remmen dan de McLarens, vandaar dat ik nog probeerde in te halen ook al zat ik nog niet naast je bij het remmen. Het feit dat ik hem nog aan de binnenkant kon houden geeft ook al aan dat ik nog niet eens op de limiet aan het remmen was (misschien wist ik stiekem al dat je me niet zou laten gaan :+). Maar excuses als het echt te laat was.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:35
@Niellie41
Bedankt! Deze filmpjes hebben mij al heel wat meer duidelijk gemaakt!
Ik zal me binnenkort even aanmelden en de driving school doornemen.

@Ruud en Streskip
Als het bevalt dan ga eens kijken naar een ander stuur, maar om vooraf ca. € 1.000,- uit te geven.
Nu weet ik dat er goedkopere alternatieven zijn, maar ik hou niet van de Porsche en Forza Motorsport branded stuurtjes. Daarentegen ben ik wel fan van BMW en als ik geld uit geef doe ik het liever goed.

Misschien is het maar beter dat ik niet begin, want ik vrees dat het bij mij ook wel verslavend gaat werken en dat is niet goed voor m'n portemonnee ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:02:
[...]

Ik weet niet of je straks nog een poging wil doen, maar anders wil ik wel even meekijken of ik wat zie wat je makkelijk kan verbeteren. Ik moet even m'n ouders gaan ophalen maar over kwartiertje-half uurtje ben ik er wel weer.
Bedankt voor het aanbod, maar na anderhalf uur proberen vind ik het wel goed geweest nu :) Dit zou snel genoeg moeten zijn, en zo niet jammer dan.

Weet sowieso nog niet 100% zeker of ik zondag kan/ga racen. M'n shin splints aan beide benen spelen momenteel aardig op, dus of het verstandig is om dan 2:45 te gaan racen weet ik niet, maar gevoel zegt van niet :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik weet niet wat jij zoekt als je op 1000 euro uitkomt, maar er is genoeg te vinden wat een heel stuk goedkoper is. Wat is er mis met een G25/27? Zelfs nieuw zijn die niet zo enorm duur, en ze blijven (voor zover ik kan beoordelen) erg goed zelfs na lang gebruik dus een tweedehands is ook een goeie optie (ik heb lang met een tweedehands G25 gereden). Een DFGT is ook een goed stuurtje (maar met wat mindere pedalen) en nog goedkoper. Ik ben ooit begonnen met een Logitech Momo en zelfs dat was erg prima te doen. Ik zou zeker niet beginnen met een duur stuur te kopen want als je het niet leuk blijkt te vinden is het natuurlijk zonde, maar je weet heel snel of je het leuk vind (dan blijf je het ook lang spelen) of niet (dan ben je ook zo weer weg).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:35
CSWB + CSP + BMW M3 GT2

Maar zover is het ook nog lang niet, eerst eens kijken of het mij ook voor langere tijd gaat boeien.
Vandaar ook mijn vraag of het het eerst het proberen waard is met m'n Logitech Wingman Formula.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:23

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb nog een DFGT liggen, deze heb ik vervangen door een G27. Misschien is het wat voor jou?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:27

Niellie41

[object Object]

Net maar even in de NASCAR A serie een fixed race gedaan om een beetje te oefenen voor de NASCAR serie race van morgen.

http://members.iracing.co...onid=7924124&custid=64876
Tot mijn grote verbazing hebben we de hele race geen caution gehad! 75 ronden groen. _/-\o_
Daar sta ik echt van te kijken.
Mijn resultaat was niet denderend. 11e plaats. Ik zat ook tussen allerlei snelle gasten.
Ik heb wel leuke gevechten gehad met de anderen die in de middenmoot zaten.

Ik merkte wel dat ik me vaak verremde voor T3 en 4. Maar bij T1 en 2 had ik daar totaal geen last van.
Morgen hoop ik op een top 10. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
Gait schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 23:29:
CSWB + CSP + BMW M3 GT2

Maar zover is het ook nog lang niet, eerst eens kijken of het mij ook voor langere tijd gaat boeien.
Vandaar ook mijn vraag of het het eerst het proberen waard is met m'n Logitech Wingman Formula.
Shut up and drive >:) Just try!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Willen een aantal meer ervaren racers donderdagavond as. vrij houden om te helpen met de GoT iRacing school als 'instructeur'? Bvd ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Als je vind dat ik daarbij hoor, dan doe ik dat graag hoor!

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Lijkt me wel vanzelfsprekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ben er vast wel bij (hoogstens wat later), maar ik kan niet garanderen dat ik helemaal nuchter ben op donderdag :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister weer eens begonnen met Iracing. Hoop snel me OVAL rating op te werken naar D license maar heb zovaak de pech dat andere niet uitkijken en vol in me zijkant klappen. Gister 4 races gereden en laatste race 2 geworden in mijn stint zonder ook maar 1 iemand in te halen. Gewoon doordat men voor me neus crashte :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik ben er donderdag sowieso niet bij :) Bedrijfsuitje, dus ik zit rond die tijd nog ergens in Almere denk ik :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ben er helaas nooit op donderdag, vanwege handboog-training. Weet ook niet of ik onder de instructeur-klasse van onze groep val qua rijden :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zometeen de NASCAR iRacing Series race.
Mijn kwalificatie ging best goed. Een 19.426.

Er zijn nu meer dan 200 mensen ingeschreven. Hopelijk gaat het zo goed met 32 man op de baan. O-)
Waarschijnlijk niet :+ Ik vermoed dat het iPacing wordt :P

edit:
Mag vanaf P2 starten :D

[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 06-04-2013 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:58
Met iedereen die morgenavond waarschijnlijk de NEO race gaat doen moeten we zo over een klein uurtje maar even de HPD open op Sonoma gaan rijden.
Hopelijk split de boel wat die non-split fixed races hebben allemaal een vrij hoog uitval percentage

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Red Baron schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 18:41:
Met iedereen die morgenavond waarschijnlijk de NEO race gaat doen moeten we zo over een klein uurtje maar even de HPD open op Sonoma gaan rijden.
Hopelijk split de boel wat die non-split fixed races hebben allemaal een vrij hoog uitval percentage
Ik probeer ook mee te doen. Maar ik denk dat we blij mogen zijn als hij uberhaupt official wordt...
Wat voor setup rij jij trouwens, gewoon medium df lijkt me? Ik heb de laguna seca fixed maar gepakt, die lag me het beste, maar zou niet weten waar ik nog een seconde zou moeten vinden ;w

[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 06-04-2013 18:54 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 20:58
Ehm.. ik heb gewoon de Sonoma fixed gepakt en daar wat kleine aanpassingen bij gemaakt.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 17:47

Arfman

Drome!

Zometeen de GT Challenge op Zandvoort, met de McLaren. Niet heel veel geoefend en ik ga Joep's "multipurpose" set aan een racetest onderwerpen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

7e geworden na een spannende race. Ik zat in de 3e split, samen met Emil Spindel. Hij startte vanaf pole, ik vanaf P2.

Het was heel snel duidelijk dat hij de snelste van het veld was. Dan maar hopen op een foutje van hem.
Bijna heel de race op de 2e plek gereden en ik heb veel aanvallen moeten afslaan. Op een gegeven moment waren we met 5 auto's aan het vechten om P2. Zo cool :D
Je merkt dan wel dat je helemaal niet mag verslappen of even rustig aan kan doen. Elke bocht moet je weer goed nemen, elke keer kijken of niemand aanvalt.
De laatste 30 rondjes begon ik de muur te schrapen en 10 rondjes later, raakte ik de muur iets te hard. Gelukkig wel een 0x, maar mijn auto werd ontzettend tight.
Daardoor iets te laat geremd en verloor een aantal plaatsen en kwam op de 7e plek terecht. Op die positie ook geëindigd.

250 rondjes met 31 mensen op Martinsville is best intens en super vet. _/-\o_
Wel redelijk tevreden met het resultaat, zeker na een paar mindere (grote) races op oval.
Daytona 500 eraf gereden, NiS Las Vegas eraf gereden en March on Michigan er af gereden :(

Ook nog 0 inc's 8)
http://members.iracing.co...onid=7930026&custid=64876

De start
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11193518/iRacing%20pics/NiS-Martinsville2.jpg
Emil staat er niet op. Hij reed al te ver vooraan :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11193518/iRacing%20pics/NiS-Martinsville.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Mooi verhaal Niel! Jammer van die muur actie, maar toch goed gedaan!

Zelf als 11e gestart in de GT Challenge, als 3e geëindigd :P
Eerste 10 ronden ontzettend close gevochten, 4 auto's binnen 1 seconde van elkaar. Dan is Zandvoort wel echt tricky om in te halen, maar het is me gelukt.

Joep's setup hield zich goed, blijft lekker stabiel. Enige nadeel was onderstuur bij opkomen rechte stuk en Scheivlak (lange doordraaiers dus), maar daar is verder prima mee te rijden. Thanks Joep _O_

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ach ja, ik was al blij dat het over het algemeen een goede/leuke race was :D

Gefeliciteerd met je podium Arjan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de snelste/makkelijkste manier om SR te verkrijgen. Ben nu al meermalen uit de race getorpedeerd door iemand die 2de rijdt en continue maar vol gas in me klapt zodat ik eraf vlieg en hij niet. wordt hier niet goed van. Nu weet ik ook weer waarom ik het niet langer dan 2 weken uit hou. zowel op oval als road

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Niet tegen anderen gaan racen. Gewoon achteraan of vanuit de pits starten. Dan rustig je rondjes rijden.
Daarnaast kan je ook nog time trials doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 06-04-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 21:25:
Niet met anderen gaan vechten. Gewoon achteraan of vanuit de pits starten. Dan rustig je rondjes rijden.
Daarnaast kan je ook nog time trials doen.
Allemaal leuk en aardig maar als jij vooraan rijdt en je wordt getorpedeerd omdat iemand zo genaamd sneller is. Dan houdt het toch echt op. En ik ben niet iemand die "gewoon" achter aan kan rijden. helemaal niet als ik op pole start en het in ronde 15 gebeurd nadat die idioot het al 3x bij andere schijnt te hebben gedaan. Dan is het ook weer snel afgelopen met dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Welkom bij de rookie serie :)
Die manier is niet leuk nee, maar het is wel de snelste manier om SR te winnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 06-04-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat Niellie zegt inderdaad, als je zeker wil zijn van SR gains kun je time trials rijden maar dat kan best saai zijn afhankelijk van hoeveel SR je nodig hebt. Als iemand anderen echt van de baan ramt gewoon een protest indienen, als t zo duidelijk is vermoed ik niet dat iRacing deze rijder lang zal tolereren.

Ook kun je iemand die erg agressief is proberen langs te laten en ook te gaan voor de iRating naast de SR. Als je in series rijdt die meerdere splits heeft (altijd zover ik weet in street stock/mazda cup) kun je zo de wreckers ontlopen door in de hogere split terecht te komen. En al zijn de meeste races op dit level sprint races min of meer maar het rustig aan doen is in de meeste gevallen het beste om verder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 21:38:
Wat Niellie zegt inderdaad, als je zeker wil zijn van SR gains kun je time trials rijden maar dat kan best saai zijn afhankelijk van hoeveel SR je nodig hebt. Als iemand anderen echt van de baan ramt gewoon een protest indienen, als t zo duidelijk is vermoed ik niet dat iRacing deze rijder lang zal tolereren.

Ook kun je iemand die erg agressief is proberen langs te laten en ook te gaan voor de iRating naast de SR. Als je in series rijdt die meerdere splits heeft (altijd zover ik weet in street stock/mazda cup) kun je zo de wreckers ontlopen door in de hogere split terecht te komen. En al zijn de meeste races op dit level sprint races min of meer maar het rustig aan doen is in de meeste gevallen het beste om verder te komen.
Oftewel het spel had beter Ifaal of iets dergelijks genoemd kunnen worden. Zal de volgende race wel met 20 over de baan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 21:42:
[...]

Oftewel het spel had beter Ifaal of iets dergelijks genoemd kunnen worden. Zal de volgende race wel met 20 over de baan gaan
Zo te zien heeft het geholpen ;)
0 inc's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook alleen maar omdat ik tegen de rest zei dat ik op groen ging en bij de pit entry al ging waardoor ik 2 sec voorsprong had. En het is af en toe close geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Verwijderd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 21:42:
[...]

Ik weet niet wanneer je meer faalt, maar ik begin nou zelf ook steeds achteraan en het gaat eigenlijk wel goed als je gewoon voorzichtig bent. Betrap mezelf er alleen op dat ik toch weer ga inhalen, maar dat terzijde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie eigenlijk net pas dat NEO Barber met de Riley gaat rijden.
Misschien hebben jullie nog iets aan de onderstaande sets. Even snel geprobeert, kon er nog lage 16 mee rijden zonder op de limit te zitten.

Set1: Barber set, stabiel, goede gearing.
Set2: Spa set, snel, maar gearing moet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 21:24:
Wat is de snelste/makkelijkste manier om SR te verkrijgen. Ben nu al meermalen uit de race getorpedeerd door iemand die 2de rijdt en continue maar vol gas in me klapt zodat ik eraf vlieg en hij niet. wordt hier niet goed van. Nu weet ik ook weer waarom ik het niet langer dan 2 weken uit hou. zowel op oval als road
Zo gaat het best hard:
http://members.iracing.co...onid=7930561&custid=74968

Hoe hoger je in licentie en iRating komt, hoe beter het wordt. De rookie series zijn gewoon de laagste series dus daar komen alle slechte rijders in terecht, en blijven daar ook als ze zichzelf niet verbeteren. Je moet gewoon echt zorgen dat je uit de rookies komt, dan gaat het vanzelf beter.

Het makkelijkste is;
- Start je in het midden ergens, start dan niet op de grid maar wacht om uit de pits te starten. Blijf achteraan rijden tot de meeste mensen eraf gereden zijn en je krijgt nog een mooie finish ook.
- Start je achteraan, start op de grid maar laat de groep voor je uit rijden.
- Start je op pole, start op de grid en probeer weg te rijden. Lukt dat niet en zitten er mensen achter je te gevaarlijk te rijden of te duwen, laat ze voorbij.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 23:54:
Misschien hebben jullie nog iets aan de onderstaande sets. Even snel geprobeert, kon er nog lage 16 mee rijden zonder op de limit te zitten.

[video]
Thanks... werkt het ook als race setup, want die zoek ik nog.. Zal het morgen even proberen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zondag 07 april 2013 @ 00:08:
[...]

Thanks... werkt het ook als race setup, want die zoek ik nog.. Zal het morgen even proberen.
heb set 1 getest en leunt aan tegen mijn race setup met dat verschil dat mijn gearing absoluut crap is :+ heb hier een daar wat zaken overgnomen hier van en op mijn set toegepast. Alleen die wing 14 in race zit ik nog over te twijfelen .. denk dat ik naar 12 ga en de wicker iets groter zet maar drag zal wel idem blijven lijkt mij ... nouja we zien wel ... straks even testen in warmup en nog eens denken over stops die ik in las ... vertrek ik ligt of ga ik 1 maal vol en verdeel ik de rest ... nouja we zien straks wel waar het schip strand ... ik zal al blij zijn als ik mijn eerste endurance race veilig kan beeindigen zonder brokken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zit ook op wing 12 dacht ik, met 34" spoiler en meer wicker wel (0.625 ofzo? weet niet...). Meer dan genoeg downforce in ieder geval, zat zelfs te twijfelen om het nog wat minder te doen maar ben inmiddels teveel gewend aan deze set dat ik dat liever niet meer ga veranderen.

Fuel strategie lijkt me vrij simpel: vol starten, dan ~60kg tanken + banden en dan nog 55 kg + banden ofzo. Volgens mij (snelle) berekening heb je dan 7 kg teveel. Je kunt ook volgooien bij eerste stop maar dan hoef je niet genoeg te tanken bij de tweede om gratis banden te krijgen dus lijkt me niet slim.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:22

Phydomir

Dennis

De DP's hoeven maar 2x te stoppen? In de McLaren moet ik zeker 3x naar binnen en dan nog wordt het kantje boord.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Weet je dat wel zeker? Ik dacht dat DP en McLaren ongeveer hetzelfde waren qua stops. In een 80min race moeten ze beide een stop maken, lijkt me sterk dat de McLaren dan ineens 3 stops moet maken voor 165min en de DP maar 2..?

Ik heb gerekend 1.11 L per minuut, dus 183L voor 165 minuten. Een tank is 75L, dus starten met volle tank en dan nog eens volgooien heb je al 150L, dan hoef je nog 30L te tanken (maar nieuwe banden duurt langer dan dat dus dan raak je tijd kwijt).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De McLaren heeft in de NEO race geen tank van 130 L maar 70 L, zoals de GT3 auto's ook in het echt hebben.

@Nick, wat betreft de vraag op het iRacing forum over de kwalificatie. Volgens mij wel, maar ik heb Egil nog even gevraagd voor de zekerheid.
Ik heb afgelopen weken niet veel tijd gehad om me te veel de organisatorische dingen bezig te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op zondag 07 april 2013 @ 11:32:
De McLaren heeft in de NEO race geen tank van 130 L maar 70 L, zoals de GT3 auto's ook in het echt hebben.
Ahh... Even vergeten dat er fuel limits waren. Dan zal het wel kloppen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zondag 07 april 2013 @ 11:10:
Ik zit ook op wing 12 dacht ik, met 34" spoiler en meer wicker wel (0.625 ofzo? weet niet...). Meer dan genoeg downforce in ieder geval, zat zelfs te twijfelen om het nog wat minder te doen maar ben inmiddels teveel gewend aan deze set dat ik dat liever niet meer ga veranderen.

Fuel strategie lijkt me vrij simpel: vol starten, dan ~60kg tanken + banden en dan nog 55 kg + banden ofzo. Volgens mij (snelle) berekening heb je dan 7 kg teveel. Je kunt ook volgooien bij eerste stop maar dan hoef je niet genoeg te tanken bij de tweede om gratis banden te krijgen dus lijkt me niet slim.
ik dacht idem, vol en dan telkens rond de 60, had iets uitgerekend van een 127laps aan 1.33l/lap maar daar had ik geen stops van afgeteld dus de laatste kan met iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zat op de 1.44L/lap geloof ik, zonder traffic gerekend. Gemiddelde rondjes lagen rond de 1:19 in de officiele race vrijdag, stuk meer dan wat je in je eentje kan rijden dus, traffic scheelt wel dus.

Niel: ik dacht trouwens dat je als pace-car ging rijden, gaat dat niet door?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nee, dat hebben we toch niet gedaan. Het gat tussen GT en DP is toch niet zo groot op Barber. Blijkbaar doet Grand-Am dat alleen op Daytona.
Ook is er het risico dat iemand per ongeluk met de verkeerde auto joined :P Dan kan die niet mee doen.

Misschien een andere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op zondag 07 april 2013 @ 12:03:
Nee, dat hebben we toch niet gedaan. Het gat tussen GT en DP is toch niet zo groot op Barber. Blijkbaar doet Grand-Am dat alleen op Daytona.
Ook is er het risico dat iemand per ongeluk met de verkeerde auto joined :P Dan kan die niet mee doen.

Misschien een andere keer.
Dat risico heb je nu toch ook al? :p Ik joinde de pre-qual van de week ook bijna met de Mclaren. Blijkbaar heb je een paar seconden de tijd om nog te withdrawen en opnieuw te kiezen, want dat ging wel. Maar meer dan 5 seconden ofzo op Staging staan dan ben je te laat ...

[ Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 07-04-2013 12:35 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zo, ik dacht even een SM race op Zandvoort chicane (brrr) mee te pakken na een uurtje oefenen. 2 x keihard gebutst in de eerste ronde (2 x 4x contact), auto krom, 11 incs, -0.74SR. Leuk joh .. vroeger was dat een cleane serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Arfman schreef op zondag 07 april 2013 @ 12:36:
Zo, ik dacht even een SM race op Zandvoort chicane (brrr) mee te pakken na een uurtje oefenen. 2 x keihard gebutst in de eerste ronde (2 x 4x contact), auto krom, 11 incs, -0.74SR. Leuk joh .. vroeger was dat een cleane serie.
Dus door één race is het ineens geen cleane serie meer. Misschien eens tijd dat mensen zich gaan realiseren dat series, auto's en hoe clean het wel of niet is te baseren op één race. Je zult altijd goede en slechte races hebben gedurende een seizoen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op zondag 07 april 2013 @ 12:35:
[...]

Dat risico heb je nu toch ook al? :p Ik joinde de pre-qual van de week ook bijna met de Mclaren. Blijkbaar heb je een paar seconden de tijd om nog te withdrawen en opnieuw te kiezen, want dat ging wel. Maar meer dan 5 seconden ofzo op Staging staan dan ben je te laat ...
Ja dat is waar.
Uiteindelijk bleek het toch niet nodig. Maar het idee wil ik wel nog steeds doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
quote: Danny Bouwes
A 1994 Benetton for fellow Dutchman Carlos.

Afbeeldingslocatie: http://www.raceskins.com/wp-content/uploads/2013/04/Showroom-Benetton-1994-TP.jpg

Portfolio: http://www.raceskins.com/...=1994-benetton-star-mazda
Carlos is happy! :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Die is weer heel mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 23:54:

[video]
De gearing in dat filmpje lijkt wel volledig anders dan waar ik tot op heden mee rijd :? Ik kom nergens meer in z'n 1, maar wellicht is dat ook de reden van mijn tijden :X

Zo ff testen, en hopelijk zijn Nick en Bert zo vriendelijk om vanavond hun setups te sharen zodat ik die ook nog even kan proberen :)
NickThissen schreef op zondag 07 april 2013 @ 11:56:
Ik zat op de 1.44L/lap geloof ik, zonder traffic gerekend. Gemiddelde rondjes lagen rond de 1:19 in de officiele race vrijdag, stuk meer dan wat je in je eentje kan rijden dus, traffic scheelt wel dus.
Als ik alleen rijd met racefuel duiken mijn tijden al heel snel de 1:19 in, met traffic zal daar nog wel een paar seconde bovenop komen. Volgens mij moet ik wat minder twijfelen als ik achter trager verkeer zit. Dat viel me op Sebring al op, andere gingen de corvettes en fords veel sneller voorbij dan ik :)

Nahja, zal wel gebrek aan MC ervaring zijn :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Phydomir schreef op zondag 07 april 2013 @ 12:43:
[...]

Dus door één race is het ineens geen cleane serie meer. Misschien eens tijd dat mensen zich gaan realiseren dat series, auto's en hoe clean het wel of niet is te baseren op één race. Je zult altijd goede en slechte races hebben gedurende een seizoen.
Ik zeg alleen maar dat ik in al mijn SM races nog nooit zo'n geduw en getrek mee heb gemaakt. Tuurlijk heb je startcrashes, maar dit was gewoon wheelbangen vanaf de start tot aan de chicane voor het Scheivlak.

Net even een Radical race meegepakt. Erg tailhappy setup gebruikt, daardoor veel offtracks maar wel 3e geworden. Helaas wel weer iets SR verloren, class B here I come :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die MX5 blijft toch een leuke klasse om mee te pakken, net n race op Okayama kunnen winnen vanaf pole, 2e split van de 9 dat wel. ;) Moet alleen nog aan m'n starts werken want die laten nog te wensen over, na 2 laps kop weer overgenomen en de hele tijd #2 in m'n spiegels gehad, verder dan 1sec achter me is hij niet weggeweest. Geloof dat de hele race wel clean was aan de commentaren te horen na de finish.

http://members.iracing.co...nid=7936978&custid=117971

Komende week van plan om Zolder te gaan rijden in de iRacing Grand Touring Cup met de MX5 maar dat is dus vrije setup en ik vroeg me af of iemand misschien toevallig iets heeft qua setup voor Zolder of iets in die richting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 19:45
Jammer dat er geen demo is van deze sim, alternatieven?? :P
Ik heb een lange tijd live for speed gespeeld, maar dat is echt een dood iets geworden dus zoek wat nieuws. Iemand van jullie die ook lfs heeft gespeeld en misschien een vergelijking kan maken kwa physics etc?
En kan je betalen met Ideal oid in ieder geval geen paypal? Ik had simeraceway geprobeerd, best leuk maar weer alleen creditcards of paypal.

[ Voor 20% gewijzigd door h4ze op 07-04-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

h4ze schreef op zondag 07 april 2013 @ 14:52:
Ik heb een lange tijd live for speed gespeeld, maar dat is echt een dood iets geworden dus zoek wat nieuws. Iemand van jullie die ook lfs heeft gespeeld en misschien een vergelijking kan maken kwa physics etc?
En kan je betalen met Ideal oid in ieder geval geen paypal? Ik had simeraceway geprobeerd, best leuk maar weer alleen creditcards of paypal.
http://www.cadillaccupracing.com/
Er is nog steeds de Cadillac aanbieding waarbij je 3 maanden het spel sim (:+) gratis kunt proberen.
Je hebt wel een credit card nodig om te registreren via die link.
Daarna kan je wel gewoon PayPal of zelfs iDeal gebruiken.

edit:
Anders zijn er ook nog andere acties. Zoals 3 maanden voor de prijs van 1 of 1 maand iRacing voor $5 (€ 3,86)
http://www.iracing.com/promotions/inracingnews-promo/
Dan kan je direct met iDeal betalen, als het goed is.

[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 07-04-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op zondag 07 april 2013 @ 14:00:
[...]

De gearing in dat filmpje lijkt wel volledig anders dan waar ik tot op heden mee rijd :? Ik kom nergens meer in z'n 1, maar wellicht is dat ook de reden van mijn tijden :X

Zo ff testen, en hopelijk zijn Nick en Bert zo vriendelijk om vanavond hun setups te sharen zodat ik die ook nog even kan proberen :)

[...]

Als ik alleen rijd met racefuel duiken mijn tijden al heel snel de 1:19 in, met traffic zal daar nog wel een paar seconde bovenop komen. Volgens mij moet ik wat minder twijfelen als ik achter trager verkeer zit. Dat viel me op Sebring al op, andere gingen de corvettes en fords veel sneller voorbij dan ik :)

Nahja, zal wel gebrek aan MC ervaring zijn :)
pak die gewoon van Rudy, is met wing 14 en ik vind die heel stabiel en ik kom na een 15-20 rondjes nog steeds op 1.18.5-1.18.9 tijden maar ik vrees voor mijn beperkte MC ervaring :+ .... ik zelf heb de set van Rudy aangepast met mijn settings (wing 12 en wicker middelste setting) de rest heb ik zoveel mogelijk laten staan ... ohja bb heb ik naar 59 gegooid, met 55 sta ik elke bocht in de verkeerde richting :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Heb net ff paar rondjes met die van Rudy getest, maar vond het niet zo fijn. Kwam tot 18.2 met lege tank ofzo, niet bijster snel. Ga denk ik weer terug naar mijn eigen setup, die ken ik ondertussen een beetje iig :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 14:44:
Die MX5 blijft toch een leuke klasse om mee te pakken, net n race op Okayama kunnen winnen vanaf pole, 2e split van de 9 dat wel. ;) Moet alleen nog aan m'n starts werken want die laten nog te wensen over, na 2 laps kop weer overgenomen en de hele tijd #2 in m'n spiegels gehad, verder dan 1sec achter me is hij niet weggeweest. Geloof dat de hele race wel clean was aan de commentaren te horen na de finish.

http://members.iracing.co...nid=7936978&custid=117971

Komende week van plan om Zolder te gaan rijden in de iRacing Grand Touring Cup met de MX5 maar dat is dus vrije setup en ik vroeg me af of iemand misschien toevallig iets heeft qua setup voor Zolder of iets in die richting?
http://iracingsetups.nick...ps/ViewSetup.aspx?id=4879

Lekkere multi track setup. Rij ik altijd mee, had ik nog niet geshared. Net 1 rondje op Zolder ermee gereden, ging prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:05:
Heb net ff paar rondjes met die van Rudy getest, maar vond het niet zo fijn. Kwam tot 18.2 met lege tank ofzo, niet bijster snel. Ga denk ik weer terug naar mijn eigen setup, die ken ik ondertussen een beetje iig :p
Ik zal rond 4 de practice in komen en "mijn" setup sharen (dat is dus die van jou aangepast). Nogmaals: hij is niet super in de race. Prima op de baan te houden, maar erg wisselvallig kwa ronde tijden, misschien kloppen de bandenspanningen nog niet ofzo..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:44
Ik heb het starten vanuit de pits strategie toegepast en dat werkt wel lekker vindt ik. Geen last van torpedo's in de eerste paar bochten van de race. Maakt het doorkomen van de Rookie serie wat beter :)
http://members.iracing.co...onid=7937322&custid=95308

[ Voor 23% gewijzigd door SgtPoen op 07-04-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

h4ze schreef op zondag 07 april 2013 @ 14:52:
Dit spel is te vergelijken met LFS op de hoogtijdagen op de Redline server. Qua organisatie, structuur en races is het top. Enige obstakel is de prijs (het kan duur zijn als je alles wilt rijden) en dat er niet altijd races op het door jouw gewenste tijdstip zijn. In het weekend is er echter altijd wel iets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 19:45
Niellie41 schreef op zondag 07 april 2013 @ 14:55:
[...]

http://www.cadillaccupracing.com/
Er is nog steeds de Cadillac aanbieding waarbij je 3 maanden het spel sim (:+) gratis kunt proberen.
Je hebt wel een credit card nodig om te registreren via die link.
Daarna kan je wel gewoon PayPal of zelfs iDeal gebruiken.

edit:
Anders zijn er ook nog andere acties. Zoals 3 maanden voor de prijs van 1 of 1 maand iRacing voor $5 (€ 3,86)
http://www.iracing.com/promotions/inracingnews-promo/
Dan kan je direct met iDeal betalen, als het goed is.
Bedankt!
Voor die paar euro is het wel te doen. :D
Ik kan een refferal invullen ;) . Mocht ik het leuk vinden en een abbo nemen krijg je iets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:09:
[...]

http://iracingsetups.nick...ps/ViewSetup.aspx?id=4879

Lekkere multi track setup. Rij ik altijd mee, had ik nog niet geshared. Net 1 rondje op Zolder ermee gereden, ging prima ;)
Hmm, heb me net registered op die site (beetje laat maar ok ;) ) maar als ik daarna het GoT team wil joinen krijg ik een error na het sturen van de request. Iets wat ik fout doe of..?

Bedankt in ieder geval alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:51:
[...]

Hmm, heb me net registered op die site (beetje laat maar ok ;) ) maar als ik daarna het GoT team wil joinen krijg ik een error na het sturen van de request. Iets wat ik fout doe of..?

Kun je me even een DM sturen met de error?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Arfman schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:42:
[...]

Dit spel is te vergelijken met LFS op de hoogtijdagen op de Redline server. Qua organisatie, structuur en races is het top. Enige obstakel is de prijs (het kan duur zijn als je alles wilt rijden) en dat er niet altijd races op het door jouw gewenste tijdstip zijn. In het weekend is er echter altijd wel iets te doen.
... en m'n eerste (officiële) protest is de deur uit. Hele race in de Star Mazda superclose gereden rond de 6e plek (top split), heb ik in de 1 na laatste ronde een betere exit de straight op, duwt die gast (Giulio Piconese, http://members.iracing.co...eerStats.do?custid=103082) me zo de muur in :(
Race over en veel iRating kwijt, wat een mafkees. Nim heeft een mailtje in z'n ongetwijfeld overvolle inbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk eens een goede race gehad. Zeer constant gereden en daardoor ook niet echt in gevecht geraakt voor de 4de plaats ondanks dat hij continue op 0.2-0.6 sec zat. Gelukkig niet 1 die er in duikt zonder mogelijkheid. 8 rondes achter elkaar 24.7 en dat in gevecht:O

En trouwens hoe kan je protest maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 16:40:
Eindelijk eens een goede race gehad. Zeer constant gereden en daardoor ook niet echt in gevecht geraakt voor de 4de plaats ondanks dat hij continue op 0.2-0.6 sec zat. Gelukkig niet 1 die er in duikt zonder mogelijkheid. 8 rondes achter elkaar 24.7 en dat in gevecht:O

En trouwens hoe kan je protest maken?
http://membersmedia.iraci...g_Code_v2013_02_15_01.pdf Hoofdstuk 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:51:
[...]

Voor het geval je NU wilt rijden, hier via een andere plek dezelfde setup:
https://dl.dropbox.com/u/...3_S1_MultiTrack_Ready.sto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op zondag 07 april 2013 @ 16:44:
[...]

Voor het geval je NU wilt rijden, hier via een andere plek dezelfde setup:
https://dl.dropbox.com/u/...3_S1_MultiTrack_Ready.sto
Thanks! Maar heb via DM met Nick al toegang kunnen krijgen tot de GoT team setups, geloof dat ik nog in de lijst stond alsof ik approval moest krijgen maar het lijkt nu goed te werken. :P Kreeg in ieder geval geen error meer en had nu ook bevestigingsemail na approval, 2 zelfs.

edit; leuke setup inderdaad, zit nu stabiel op 54's, best 53.8 met n optimal van 52.7 maar om alle perfecte chicanes in 1 lap te krijgen gaat lastig worden. :p En de 1e 2 bochten zijn nog wat lastig, de ene keer lopen ze lekker maar kan moeilijk n ritme/lijn vinden daar.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Slaat toch nergens op dat als jij wordt aangetikt van achter dat jij eigenlijk ook gestraft word, zit nou al 2 dagen tussen de 3.6 en 3.9 SR te schommelen omdat ik elke keer weer in een race kom waar ik toch net weer wordt aangetikt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Omdat een filmpje meer zegt dan woorden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zondag 07 april 2013 @ 17:47:
Omdat een filmpje meer zegt dan woorden:

[video]
Ik wil de beelden uit zijn auto (met zichtbaar stuur) en heli wel ff zien voordat ik een conclusie trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nog een uur tot de start van de NEO Spider 250!
Live stream: http://new.livestream.com/accounts/1452426/events/1441066
Live timing: http://live.neo-endurance.com/livetiming.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op zondag 07 april 2013 @ 18:01:
[...]

Ik wil de beelden uit zijn auto (met zichtbaar stuur) en heli wel ff zien voordat ik een conclusie trek.
Ik heb die niet op YT staan nog. In alle eerlijkheid moet ik toegeven dat hij er daarin minder slecht afkomt, maar 2 dingen zitten mij dwars: 1) de spotter riep bij mij al 2 x dat er iemand naast me zat, dus bij hem ook en 2) hij gaat willens en wetens naar rechts en blijft die lijn doorzetten, ondanks dat hij duidelijk kon zien dat ik naast hem zat. We waren al minstens 5 ronden close aan het racen, het is niet dat ik met 2 seconden per ronde dichterbij kwam zetten.

Het zal wel afgedaan worden als raceincident en misschien is het dat ook, maar wel heel vervelend om een verder hele gave race zo te moeten beëindigen.

PS: hij kon na het incident gewoon doorrijden, zonder enige schade 8)7 Helaas >:) werd hij zelf in de chicane erna erafgekegeld.

PPS: net een PM van Gunter Krause op iRacing, "you should definitely protest".

We zullen zien :)

EDIT: Niel, klopt het dat ik nog niets zie op de stream? Geen testbeeld o.i.d.?

[ Voor 3% gewijzigd door Arfman op 07-04-2013 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:50
Lijkt er een beetje op alsof jullie wielen elkaar raken, waardoor hij naar rechts uitwijkt.

Als dat het geval is, is het ook wel zijn schuld, hij maakt het immers zo close. Maar dan valt het wel meer onder een race incident. Zuur en niet slim van hem, maar dan zal het protest niet gehonoreerd worden.

Stuurt hij wel echt uit zichzelf op je in, dan heb je wel een punt. Maar uit het filmpje komt dat op mij niet zo over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik denk dat hij je gewoon wilde afknijpen, je had immers nog wel wat ruimte over aan de rechterkant (niet dat ik zelf wel zo dicht tegen de muur was gaan rijden hoor, lastig inschatten). Ik denk dat jullie elkaar zachtjes raken waardoor hij naar rechts schiet (en jij naar links misschien). Vooral omdat je zegt dat jullie al rondenlang aan het vechten waren vind ik het erg onwaarschijnlijk dat hij met opzet je tegen de muur zou duwen. In een GT bak, ok, daar kun je dat wel flikken zonder je eigen auto aan gort te rijden. Maar in een open wheel auto zoals de SM is elk tikje fataal, waarom zou je jezelf uit de race helpen om iemand anders de muur in te duwen? Niet logisch.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Wat jullie beiden zeggen klopt, dat was ook mijn gedachte. Maar hij excuseerde zich ook niet, geen sorry, helemaal niets. Hij werd uit de race geknald 500 meter verder en quitte meteen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NEO race NU live. De start is over een pace lap :P
http://new.livestream.com/accounts/1452426/events/1441066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zit te kijken, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Als ik dit zit te kijken wil echt ik verder komen in deze sim, succes aan de Got'ers die meedoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nick ligt 3de zag ik ff snel net ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Jup, Riku Alatalo elimineerde zichzelf, net zoals David Ward (1 en 2). Go Nick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ff kijken of ik als spectator erin kom.... Baal, kan niet.

[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 07-04-2013 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Kijk de livestream dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Komt allemaal goed.
Ik hou nou eenmaal van alles zelf te bepalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Robbert zag ik net naast de baan rijden.
edit:
Hij spinde bij bij het uitkomen van de laatste bocht en raakte de muur.

[ Voor 50% gewijzigd door Niellie41 op 07-04-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Mjaaah lag al vanaf het begin in men eentje te rijden. Beetje concentratie verlies. En daarna nog een keer rond in de snelle chicane. Toen maar uitgestapt. Wou niet iemand eraf rijden door men lage concentratie. 2 dagen niet veel slapen en dan 3 uur rijden is iets te veel. Hielp ook niet mee om niemand in je buurt te hebben en maar 1 man achter je op meer dan 10 seconde.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Leuk gevecht voor de GT leiding!
Nick ligt 2e!

Barber liet zien dat het heel verradelijk is!

[ Voor 54% gewijzigd door Niellie41 op 07-04-2013 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Pfffff wat is dat lang zeg. Wel blij met 2e maar eerlijk gezegd was het helaas een vrij saaie race :-( Eerste stint was wel leuk want ik kon wat op Kevin jagen, totdat Muhammed de pit uit kwam recht naast me (had hem niet gezien, schrok me dood), toen verloor ik wat tijd. Na eerste stint viel Kevin ook nog uit en toen had ik een minuut achterstand en toen ben ik echt in slaap gevallen. Nog ongeluk gehad met Farooq wat beetje 50/50 was maar wel compleet onnodig, verder eigenlijk niks gebeurd. Maar wel blij dat ik gefinished ben :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi race NIck en Maykel ...vanmorgen vergeten dus set correct te saven dus eerste stint in brake balance 55 afgewerkt ... 4x gespinned laatste 30min begon ik pas in race te komen en reed ik eindelijk eens een lage 1.18 daarna Wim nog ingehaald die zijn voorkant miste en door verkeer vast komen zitten anders had ik mss nog wel met Maykel kunnen vechten ... alleszins voor herhaling vatbaar... dank je Egil en Niel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:41:
mooi race NIck en Maykel ...vanmorgen vergeten dus set correct te saven dus eerste stint in brake balance 55 afgewerkt ... 4x gespinned laatste 30min begon ik pas in race te komen en reed ik eindelijk eens een lage 1.18 daarna Wim nog ingehaald die zijn voorkant miste en door verkeer vast komen zitten anders had ik mss nog wel met Maykel kunnen vechten ... alleszins voor herhaling vatbaar... dank je Egil en Niel _/-\o_
Je kunt de brake bias tijdens het rijden aanpassen, wist je dat? ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
man man gaat mijn wagen gewoon rechtdoor de muur in

toch nog geluk dat ik door kon rijden weet totaal niet wat er gebeurde "ik raakte curb maar stuur reageerde niet :( " verschoot me rot

P.S leuke race Maykel kwam gewoon speed te kort op de straights door die neus :(

[ Voor 31% gewijzigd door dabelg op 07-04-2013 22:45 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Blij dat ik hem heb uitgereden op een redelijk goede positie (P10) maar dat gevoel wordt volledig overstemt doordat ik de race van TK in een DP heb verpest. Ik remde voor bocht 1 met mijn achterwiel op het gras waardoor ik hem in zijn zijkant boorde.

Zonder die S'nG had ik nog wel wat plaatsjes verder kunnen eindigen denk ik. Ik was ook zeer verbaast dat de meeste McLarens maar 24/25 ronde op een tank deden terwijl ik er 28 kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:42:
[...]

Je kunt de brake bias tijdens het rijden aanpassen, wist je dat? ;)
totaal niet :+ zag het pas in de pits .... vanaf toen ff wennen terug maar daar was mijn race dus totaal met naar de maan ;w

edit :natuurlijk wel blij dat ik mijn eerste endurance race uit rijd al had het ook een aantal keren verschrikkelijk mis kunnen gaan .... de oligo en die andere frans man met hun loeb livery deden er alles aan precies om te braken wanneer het niet moest wtf

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik moet wel zeggen dat ik het heerlijk vind om te zien hoe ze het begin van de stream de hele tijd Riku de hemel in prijzen dat hij nooit fouten maakt enzo, en niet veel later ligt hij in de muur. Ik wist het al in de practice, hij joined zonder oefening in de laatste 5 minuten (omdat er nog plek was ofzo?) en kreeg geen enkel rondje voor elkaar in de practice dus ik had goeie hoop dat hij eraf zou gaan })

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Riku mist duidelijk racecraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Arfman schreef op zondag 07 april 2013 @ 23:22:
Riku mist duidelijk racecraft.
Nou dat zou ik niet zeggen... Maar hij had gewoon niet geoefend. Hij had misschien ook al damage maar hij maakt wel 3 keer dezelfde fout ofzo.

[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 07-04-2013 23:26 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nou ja de man heeft 3x zoveel irating als ik, maar dit is de zoveelste keer dat ik hem grote fouten zie maken in een grote race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het was me een race wel om te kijken. Het commentaar van Glacier is echt fijn om naar te luisteren. Daar kom je de race wel mee door :)
Gefeliciteerd aan degenen die de finish hebben gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Jup, erg gave broadcast!

Pagina: 1 ... 33 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.