Da's nou jammer, meer dan de helft van de National Impala race op Lanier op kop gereden en maar 7e plek op t eind weten te scoren.
Als 3e gestart en kon de Top2 makkelijk bijhouden na warempel n cleane start met n veld van 20 man, wat niet echt weinig is op de 0.375mile van Lanier. Top2 veel last van n lapper op n gegeven moment waardoor ik op kop kon komen en kon blijven voor de volgende 40+ laps, tot ik een achterblijver tegenkwam die simpelweg niet aan de kant wilde. Ik kan begrijpen dat je op de leidersronde wil blijven maar in n race zonder yellows heeft t toch weinig zin, laat de leiders hun gang gaan zou ik denken maar dat is misschien persoonlijk. De nummer 2 zat achter me, constant tussen de 0.5-1sec dus nog op veilige afstand maar door die achterblijver zat ie echt serieus op m'n bumper. Vervolgens maak ik een klein foutje waardoor de nummer 2 n goeie run krijgt en ik de deur te laat dicht gooi, hoewel de spotter niks zei en in de spiegels zag je ook bar weinig, je rijdt amper rechtuit op die baan. Dat ik daardoor spin en terug naar de pit moet towen is m'n eigen schuld en dat is ook ok, op zich is dit gewoon short track racen dus dan is er al snel te weinig ruimte maar wat is in t algemeen de "etiquette" bij t lappen van verkeer?
Hij mag gewoon zijn lijn blijven rijden zolang het binnen de regels is. Zelfs wat "normaal" in veel series (in het echt) als blokkeren wordt gezien (twee keer van lijn veranderen) is strikt genomen niet tegen de regels. Maar erg netjes is het niet om te gaan racen met achterliggers. Je kunt altijd even vragen of hij misschien aan de kant wil gaan als je er echt achter vast zit (voice chat) want misschien heeft hij het niet eens door (zou je nog verbazen hoe blind mensen daarvoor kunnen zijn). Maar als hij gewoon netjes zijn lijn rijdt en niet gaat blokkeren en je er niet voorbij komt dan kun je er toch weinig aan doen, erg lelijk van hem maar wel binnen de regels.
Lang verhaal kort: blauwe vlaggen zijn alleen informatief in iRacing, je mag ze zo lang je wil negeren (maar je zult er niet om geliefd worden
)
Lang verhaal kort: blauwe vlaggen zijn alleen informatief in iRacing, je mag ze zo lang je wil negeren (maar je zult er niet om geliefd worden
[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 02-04-2013 23:48 ]
Verwijderd
Ja dat vermoedde ik al en dat is ook wel ok dan, ligt een beetje aan de persoon denk ik die je tegenkomt. Ikzelf zou in die situatie asap de leider langs willen laten maar misschien ben ik daar te netjes in opgevoed in m'n raceverleden. Meestal was t ook Huttu dus dan had t ook weinig zin.
Zou wel verwachten dat hij me in de gaten had, t was n A Class rijder met >800 oval starts.
Het is toegestaan om tegen de de leider te racen, maar netjes is het niet nee.
Ik heb Tony Stewart eens tegen de leider van de race zien racen om maar niet een ronde achter komen te liggen.
Zoals Nick zegt, de blauwe vlaggen zijn informatief.
(Maar niet alleen in iRacing
Alleen in de F1 moet je binnen een bepaalde tijd snellere auto langs laten.)
Normaal doen mensen ook niet moeilijk en gaan ze vrijwillig aan de kant.
Ik heb Tony Stewart eens tegen de leider van de race zien racen om maar niet een ronde achter komen te liggen.
Zoals Nick zegt, de blauwe vlaggen zijn informatief.
(Maar niet alleen in iRacing
Normaal doen mensen ook niet moeilijk en gaan ze vrijwillig aan de kant.
waar vindt ik de resultaten van heat 1 en 2 terug ik kan niks vinden onder mijn hosted results
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ben jij nu al 2,5 jaar member?BruceLee schreef op woensdag 03 april 2013 @ 01:53:
waar vindt ik de resultaten van heat 1 en 2 terug ik kan niks vinden onder mijn hosted results
Onder tournament results bij hosted:
http://members.iracing.co...member/tourneyresults.jsp
Host ikkuh
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=7898396
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=7898794
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Was leuk gister
Vond misschien de 1e heat nog wel leuker dan de 2e. Qua spectakel iig. Hele vage korte baan, maar wel enorm leuk om rond te crossen. Om te racen is ie 'iets' minder geschikt 
2e heat begon ook prima, en volgens mij erg clean. In rondje 4 paar bochten heerlijk side-by-side gereden met Nick
Helaas raakten we elkaar een rondje later wel (ik had niet naar binnen moeten snijden daar, maar m'n verlies moeten pakken, sorry), en kwam ik wat in niemandsland terecht. Auto miste een heel klein beetje topsnelheid, maar niks noemenswaardigs, en tijden bleven ook redelijk ok. Kon al vrij snel de aansluiting weer vinden bij Deni en nog wat anderen (volgens mij wat nieuwere leden, ben een ramp met namen, dus m'n excuses dat ik die niet meer weet
) maar toen ik daar eenmaal voorbij was en in wat vrije ruimte terecht kwam was ik zo 'slim' om mijn auto vól in de hekken te parkeren bij het opkomen van de oval. Dat kostte me een tow, en was dus feitelijk einde race. Daarna nog wel paar rondjes leuk met Joep kunnen racen 
Prima vermaakt, en deze baan was zó veel leuker met de Solstice dan met de McLaren afgelopen maandag
Dit soort combis mogen er wel meer in zitten. Langzamere autos lijken inderdaad betere/leukere races op te leveren.
2e heat begon ook prima, en volgens mij erg clean. In rondje 4 paar bochten heerlijk side-by-side gereden met Nick
Prima vermaakt, en deze baan was zó veel leuker met de Solstice dan met de McLaren afgelopen maandag
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik was er niet bij, maar ik kan me zo voorstellen dat de heat van eergisteren ook wel geholpen heeft dat de 2e heat beter ging, de meesten kende tenslotte de baan al redelijk daardoor
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Er vermakelijke race gisteren, de 2e dan, de eerste was nauwlijks een race te noemen.
Dat was meer overleven
De 2e race op plaats 7 kunnen starten, zonder problemen door de 1e bochten. Wel 2 plaatsen verloren, maar ik vond het belangrijker om zonder schade aan de race te beginnen.
Na de 4e ronde op een 3e plaats beland, door vergissingen van anderen
.
Alleen toen ik Koen na zijn uitstapje in wilde halen hield ik iets te veel ruimte voor hem en voor het opkomen van de oval in het gras en in de hekken
Maar volgens mij hebben daar wel meer mensen in gestaan.
Gelukkig weinig schade en met iets minder topsnelheid toch maar doorgereden, een bezoekje aan de pits duurt veel te lang.
Heel lang in niemandsland rondgereden, dat is niet echt het leukste aan het racen.
Maar door foutjes van andere (o.a. niet genoeg brandstof
) toch weer op P7 beland.
Deze combi was zeker beter als de Mclaren in het donker op hetzelfde circuit.
Dat was meer overleven
De 2e race op plaats 7 kunnen starten, zonder problemen door de 1e bochten. Wel 2 plaatsen verloren, maar ik vond het belangrijker om zonder schade aan de race te beginnen.
Na de 4e ronde op een 3e plaats beland, door vergissingen van anderen
Alleen toen ik Koen na zijn uitstapje in wilde halen hield ik iets te veel ruimte voor hem en voor het opkomen van de oval in het gras en in de hekken
Gelukkig weinig schade en met iets minder topsnelheid toch maar doorgereden, een bezoekje aan de pits duurt veel te lang.
Heel lang in niemandsland rondgereden, dat is niet echt het leukste aan het racen.
Maar door foutjes van andere (o.a. niet genoeg brandstof
Deze combi was zeker beter als de Mclaren in het donker op hetzelfde circuit.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Nou Joep ik kan wel die hosted van Maandag vinden maar niet die van gister hoor. Dus ik ben schijnbaar ook heel blond, ja ik kan wel op jou link klink, maar zelf vinden ho maar.JoepW schreef op woensdag 03 april 2013 @ 06:50:
[...]
Ben jij nu al 2,5 jaar member?
Host ikkuh
Hosted-> Tournament results?Speedy55 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:37:
[...]
Nou Joep ik kan wel die hosted van Maandag vinden maar niet die van gister hoor. Dus ik ben schijnbaar ook heel blond, ja ik kan wel op jou link klink, maar zelf vinden ho maar.
Staat standaard alleen heat1 in het lijstje, maar als je die openklapt worden heat 1 en 2 beide zichtbaar.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Misschien ga ik die WC race op de 20e wel meepakken. Moet ik alleen Interlagos nog kopen, had eigenlijk willen wachten tot ik 3 items had ivm. de 10% korting. Zal alleen lang niet snel genoeg zijn om een heel positieve bijdrage te kunnen leveren aan mijn club
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ahhh er is ook nog tournement results onder het hosted tabje, danku :-)JoepW schreef op woensdag 03 april 2013 @ 06:50:
[...]
Ben jij nu al 2,5 jaar member?
Host ikkuh
Verwijderd
Was gisteren helaas te laat. heat 1 was al bezig. Volgende week laat ik waarschijnlijk schieten, de GT en ik kunnen niet door 1 deur.
Ook niet na de nieuwe physics?Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:49:
Was gisteren helaas te laat. heat 1 was al bezig. Volgende week laat ik waarschijnlijk schieten, de GT en ik kunnen niet door 1 deur.
Hij rijdt helemaal niet meer zo slecht als eerst.
Verwijderd
Laatste keer dat ik de GT gestart is al even geleden. Misschien toch even een paar rondjes checken dan.
Ik heb een verzoekje voor mensen met 3 schermen.
Voor school moet ik een 3D kantoor maken met een ruimte voor ontspanning. Nu heb ik een kantoor gemaakt met een sim rig en een groot rond scherm.
Nu heb ik alleen een heel breed screenshot nodig van iRacing.
Iemand met 3 schermen, zou je alsjeblieft een in car screenshot kunnen maken?
Het maakt niet uit welke auto.
Alvast bedankt!
Voor school moet ik een 3D kantoor maken met een ruimte voor ontspanning. Nu heb ik een kantoor gemaakt met een sim rig en een groot rond scherm.
Alvast bedankt!
Verwijderd
elke bijdrage zal wel helpen denk ik ... zeker als er vorige keer bijna niemand gereden heeftArfman schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:57:
Misschien ga ik die WC race op de 20e wel meepakken. Moet ik alleen Interlagos nog kopen, had eigenlijk willen wachten tot ik 3 items had ivm. de 10% korting. Zal alleen lang niet snel genoeg zijn om een heel positieve bijdrage te kunnen leveren aan mijn club
Er staat best wel wat op het net, deze bijvoorbeeld:Niellie41 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:11:
Alvast bedankt!
http://users.belgacom.net/gc362701/fov3.jpg
Google image serach gebruiken met panoramic aspect ratio.
--------------------------------
Was wel leuk gisteren. Al werd ik wel erg moe in heat 2, ik zag niet alles meer en toen de auto in de hekken stond leek het mij beter niet verder te rijden. Toch wel fijn om na een paar weken niet kunnen rijden weer even bezig te zijn. Nu op naar een gastroscopie...joepie.
[ Voor 19% gewijzigd door ZeeZeiler op 03-04-2013 12:29 ]
Verwijderd
Met of zonder bezel correctie?Niellie41 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:11:
Alvast bedankt!
En maken de grafische details uit?
Het liefste zonder. Dus dat het één groot plaatje is zonder verspringingen.Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:48:
[...]
Met of zonder bezel correctie?
En maken de grafische details uit?
Details maken niet zo veel uit.
[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 03-04-2013 13:03 ]
Verwijderd
Nog voorkeur van track/car combi?Niellie41 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:02:
[...]
Het liefste zonder. Dus dat het één groot plaatje is zonder verspringingen.
Details maken niet zo veel uit.
Kan natuurlijk een replay pakken en een screenshot met veel auto's nemen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2013 13:11 ]
Dat maakt helemaal niet uit. Zolang het in car is
Persoonlijk zou ik voor de 1e gaanJoepW schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:37:
Zoiets:
Klik 1
Klik 2
Klik 3
Ik had alleen de graphics niet op max. Had je dat gewild?
[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 03-04-2013 13:39 ]
Ik zie mezelf volgens mij op P2 rijden (Hoogie2004 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:38:
[...]
Persoonlijk zou ik voor de 1e gaanIs die van de GoT race op Oran Park met de Skip? (dat was me het raceje wel...)

Xbox
Zo gaat die Rating snel omhoog
. 1 klein incidentje buiten mijn schuld om in T2 maar verder gewoon goed uitgereden.
http://members.iracing.co...onid=7905032&custid=95308
[ Voor 5% gewijzigd door SgtPoen op 03-04-2013 16:35 ]
Je hebt wel 'bonus' gekregen omdat je door een heel level heen gegaan bent. Je 'feitelijke' SR winst zal dus misschien 'maar' 0.11 geweest zijnSgtPoen schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:31:
Zo gaat die Rating snel omhoog. 1 klein incidentje buiten mijn schuld om in T2 maar verder gewoon goed uitgereden.
[/partypooper]
[ Voor 13% gewijzigd door BM op 03-04-2013 16:41 ]
Xbox
Ohja
, dacht dat pas gebeurde als je ook echt de promotie kreeg. Hoe zit het trouwens met TT, zodra je de vereiste rondjes hebt kan je stoppen of als je meer schone rondjes er achteraan rijd krijg je meer rating?

[ Voor 51% gewijzigd door SgtPoen op 03-04-2013 16:56 ]
Verwijderd
Ik had gehoopt na de incident vrije March on Michigan (600 corners) naar de 4.99 te schieten, maar helaas, slechts 0.32...
Ben sinds 2011-09-16 incident free in al m'n officiele races.
M'n doel is nog altijd ooit A4.99 op road en oval te behalen. Zit op A4.71 en A4.75 nu, komt wel in de buurt.
M'n doel is nog altijd ooit A4.99 op road en oval te behalen. Zit op A4.71 en A4.75 nu, komt wel in de buurt.
In de Indycars had ik het snel voor elkaar, die 4.99 voor road en oval. Toen ging ik Trucks en Skip Barber rijden en zakte het dramatisch... Nu wel weer Oval 4.99. En ook alweer bijna een half jaar incident free op ovals, en een kwartaal ongeslagen op ovals
Ik let er niet meer zo op, heb in ieder geval geen behoefte om ooit A 4.99 te halen. Zo lang ik redelijk ongelukken kan voorkomen en van mezelf weet dat ik niet onnodige risico's ga nemen boeit die hele SR me niet, ik blijf toch makkelijk in de A (en zelfs al zou ik naar B zakken; de F1 heb ik al een tijd niet meer aangeraakt dus dat maakt ook niet meer uit).
Mijn mening: als je bij jezelf denkt "ik ga niet inhalen want dan verlies ik misschien SR" dan ben je te voorzichtig. De beslissing om wel of niet iets te proberen moet afhangen van je ervaring en inschattingsvermogen om te kijken of het veilig kan of niet, niet van een stom nummertje
Mijn mening: als je bij jezelf denkt "ik ga niet inhalen want dan verlies ik misschien SR" dan ben je te voorzichtig. De beslissing om wel of niet iets te proberen moet afhangen van je ervaring en inschattingsvermogen om te kijken of het veilig kan of niet, niet van een stom nummertje
Ik kijk echt niet naar SR. Hij blijft toch wel in de A op Road.
Ik push ook soms gewoon net te hard, en dan heb je al meteen een inc te pakken. Incident free sinds eind 2011... Rijd je zo weinig officieel of zo ontzettend voorzichtig als ik vragen mag?
Ik push ook soms gewoon net te hard, en dan heb je al meteen een inc te pakken. Incident free sinds eind 2011... Rijd je zo weinig officieel of zo ontzettend voorzichtig als ik vragen mag?
Als ik de iRacing stats moet geloven is zijn laatste officiele race van december 2012. Zo kan ik het ookHoogie2004 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:59:
Xbox
Ik heb ook nog geen enkel incident in een officiële race dit jaarBM schreef op woensdag 03 april 2013 @ 19:13:
[...]
Als ik de iRacing stats moet geloven is zijn laatste officiele race van december 2012. Zo kan ik het ook
Is al van 23 december geleden dat ik nog gereden heb in een iRacing race.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Voor 1 a 2 man gaan we morgenavond geen school doen hoor:
Poll: Gewenste datum voor de GoT iRacing School
• Do 4 april 20:00-22:00 uur
• Zo 7 april 15:00-17:00 uur
• Zo 7 april 20:00-22:00 uur
• Do 14 april 20:00-22:00 uur
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Tussenstand:
Verwijderd
Ik rijd heel weinig officieel, eigenlijk meer uitzondering. Heb een jaar bijna wekelijks enkel Impala A gereden in een hosted league en dat kostte al genoeg tijd. Geprobeert eind vorig jaar nog Impala B te gaan rijden officieel, maar had absoluut geen tegenstand. Op wat daredevils na bij de restarts, en daar vond ik niet veel aan.Hoogie2004 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:59:
Kwa rijden zoek ik altijd een incident free ritme, op goede dagen kan ik dan zonder problemen pushen, op minder goede dagen houd ik het ritme zoveel mogelijk aan. Dan blijf je goed inc vrij en finish je toch bijna altijd wel vooraan omdat je foutloos bent.
Reserveer maar in de Agenda!JoepW schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:29:
Voor 1 a 2 man gaan we morgenavond geen school doen hoor:
Tussenstand:
[afbeelding]
De GoT-iRacing-school zal Donderdag 11 april georganiseerd worden
De 14de was een typo in de Poll
Dus Donderdag 11 april op LRP.....
[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 04-04-2013 07:58 ]
Gisteren even een half uurtje geoefend met de McLaren op Barber voor de NEO Series. Dat is me het baantje wel in multiclass 
Hopelijk kan ik me kwalificeren, lijkt me erg gaaf om mee te doen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik zie dat je wel een member van de league bent, maar je hebt je niet geregistreerd voor de race.Arfman schreef op donderdag 04 april 2013 @ 08:42:
Gisteren even een half uurtje geoefend met de McLaren op Barber voor de NEO Series. Dat is me het baantje wel in multiclass
Dit ook niet meer, want dit moet voor de pre-kwalificatie gebeuren.
Alleen de tijden van de mensen die zich geregistreerd zijn, tellen we mee. Andere tijden vervallen gewoon.
Ik vind het lullig om te zeggen, maar je kan helaas niet mee doen Arjan.
We hebben dit ook in de OP staan van het topic
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2880685.pageRemember in order to set a valid time you must be registered here in this thread before the Pre-Qual event.
Nu ik Barber hoor
Het wordt tijd voor een fun-race met de Indycar op Barber 
Misschien een idee voor week 13?
Misschien een idee voor week 13?
[ Voor 18% gewijzigd door Hoogie2004 op 04-04-2013 10:33 ]
Hoogie2004 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:16:
Nu ik Barber hoorHet wordt tijd voor een fun-race met de Indycar op Barber

Xbox
Hebben we dat niet al een keer gedaan? Is al wel weer een tijdje terug.
Ja klopt. Toen had ik een leuk gevecht met Jos.
Ach ja, dat wist ik ook eigenlijk wel. Ben gewoon te druk met allerlei andere zaken, heb er niet aan gedacht. Volgende keer beterNiellie41 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:53:
[...]
Ik zie dat je wel een member van de league bent, maar je hebt je niet geregistreerd voor de race.
Dit ook niet meer, want dit moet voor de pre-kwalificatie gebeuren.
Alleen de tijden van de mensen die zich geregistreerd zijn, tellen we mee. Andere tijden vervallen gewoon.
Ik vind het lullig om te zeggen, maar je kan helaas niet mee doen Arjan.
We hebben dit ook in de OP staan van het topic
[...]
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2880685.page
Deze week rijden ze op Martinsville met de NASCAR serie. 250 rondjes!
Maandag avond had ik een test race gedaan, de eerste helft waren er veel cautions. Maar de 2e helft was het super leuk!
Het is heel cool om ronden lang naast elkaar te rijden. Ik heb wel weinig overzicht van wat er naast me gebeurd, omdat ik maar één scherm heb.
Zou zaterdag wel een spotter kunnen gebruiken
Maandag avond had ik een test race gedaan, de eerste helft waren er veel cautions. Maar de 2e helft was het super leuk!
Het is heel cool om ronden lang naast elkaar te rijden. Ik heb wel weinig overzicht van wat er naast me gebeurd, omdat ik maar één scherm heb.
Zou zaterdag wel een spotter kunnen gebruiken

Ik heb gisteravond even zitten meekijken bij een fixed truck race, maar wat zag dat er saai uit zeg.
Zolang je niet crasht is het maar een beetje treintje rijden lijkt het wel.
Het zag er in ieder geval niet uitnodigend uit om ook eens te gaan proberen.
Zolang je niet crasht is het maar een beetje treintje rijden lijkt het wel.
Het zag er in ieder geval niet uitnodigend uit om ook eens te gaan proberen.
Het is ook lastig inhalen als degene voor je goed verdedigd. Wanneer je er eenmaal naast zit, is het racen super!
Maar als je zelf rijdt, is het zeker niet saai! Ik weet ook niet zeker of de fixed truck series een goed voorbeeld is.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UcAA4OYfRMY]
Maar als je zelf rijdt, is het zeker niet saai! Ik weet ook niet zeker of de fixed truck series een goed voorbeeld is.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UcAA4OYfRMY]
Verwijderd
Ik heb wel een replay van een race voor je waar ik 100+ auto's inhaal op Martinsville met de Impala A. Helemaal niets saais aan. 6 wide is ook mogelijk!!!

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 14:40 ]
Ik vermoed na het zien van dat eerste screenshot dat de race niet hieronder viel of wel? 
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:10:
Verwijderd
Dat was een hele zachte bump (0x). Stond net optijd stilRed Baron schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:14:
Ik vermoed na het zien van dat eerste screenshot dat de race niet hieronder viel of wel?
[...]
Heeft er iemand trouwens bij toeval een goede race setup voor zandvoort met de mclaren?
Heb de setup van Joep van de site geprobeerd maar die begint na een paar rondjes aardig te
ondersturen.
Heb de setup van Joep van de site geprobeerd maar die begint na een paar rondjes aardig te
ondersturen.
Hier staan een aantal Mclaren Setups
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2408920.page
Members login
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2408920.page
Members login
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Ohja stom helemaal vergeten te kijken!
Nick, had jij nog een nieuwe setup gevonden/gemaakt voor de Neo race toevallig? Anders ga ik gewoon verder met de setups die ik nu heb
Xbox
Ik had die van jou licht aangepast. Rear springs 2 clicks hoger (klein beetje de rijhoogte terug gezet maar niet helemaal geloof ik) en geen ARB meer achter. Volgens mij was het dat... Hij is vrij snel, maar het is geen race setup ben ik bang, erg veel last van snap oversteer en als je eenmaal begint te glijden in een van de langzame bochten ben je ook klaar.BM schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:55:
Nick, had jij nog een nieuwe setup gevonden/gemaakt voor de Neo race toevallig? Anders ga ik gewoon verder met de setups die ik nu heb
Dan ga ik ook met mijn setups verderNickThissen schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:24:
[...]
Ik had die van jou licht aangepast. Rear springs 2 clicks hoger (klein beetje de rijhoogte terug gezet maar niet helemaal geloof ik) en geen ARB meer achter. Volgens mij was het dat... Hij is vrij snel, maar het is geen race setup ben ik bang, erg veel last van snap oversteer en als je eenmaal begint te glijden in een van de langzame bochten ben je ook klaar.
Heb jij trouwens ook dat met volle tank na 2/3 rondjes je tijden wat op lopen? Merkte dat ik na een paar rondjes een halve tot een hele seconde inleverde, en daar dan vrij constant op kon blijven zitten.
Edit: dat ging dramatisch. Ben zo ongelofelijk veel langzamer dan ik voor m'n gevoel zou moeten kunnen zijn.... Optimal staat op 17.1, wat al niet heel bijzonder snel is, maar ik kom maar niet onder de 17.9. Morgen misschien nog eens proberen, vandaag ga ik niet sneller meer iig. Volgens mij kloppen m'n lijnen ook voor geen meter, maar heb at the moment ook ff niet het inzicht hoe dat te verbeteren.
[ Voor 20% gewijzigd door BM op 04-04-2013 20:29 ]
Xbox
Replays bekijken? Vlak voordat je weg ging had ik een rondje meegekeken, ik weet niet of dat een representatief rondje was (denk het niet volgens mij was het een outlap zelfs) maar je hebt inderdaad af en toe een wat wijde lijn, je stuurt te laat in vaak vooral in T1 en die links/rechts combo voor de heuvel, tegen het eind. Maar goed dat is gebaseerd op 1 half rondje ofzo dus let er niet teveel op als dat niet klopt
Volgens mij rijden er een paar van hier mee bij ART en misschien Radicals.thijmennabuurs schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:48:
rijdt iemand in de STC vanavond?
Ik kan nergens een overzicht vinden van de teams en hun rijders.
edit:
Bij mij doet alleen de stream van Pablo het.
[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 04-04-2013 21:07 ]
Grote league van RaceDepartment
http://stc.racedepartment.com/
http://stc.racedepartment.com/
Leuk idee, goed uitgevoerd lijkt het, waarom heb ik er nog nooit van gehoord?
Jammer dat broadcast gekapt is..?
Site is wel een beetje een doolhof hier en daar, kan ook geen lijst met namen vinden. Ik kan niet eens vinden dat het in iRacing verreden wordt..?! Wel dat het tot 2011 in Race07 was maar verder staat er niks... Beetje vreemd
Site is wel een beetje een doolhof hier en daar, kan ook geen lijst met namen vinden. Ik kan niet eens vinden dat het in iRacing verreden wordt..?! Wel dat het tot 2011 in Race07 was maar verder staat er niks... Beetje vreemd
[ Voor 50% gewijzigd door NickThissen op 04-04-2013 23:08 ]
Nog een Nieuw PB op Interlagos neergezet 1:31.950
ik deed mee, moest normaal 20ste zijn maar heb een extra pitstop moeten doen was vergeten dat default fuel 60l isthijmennabuurs schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:48:
rijdt iemand in de STC vanavond?
achja dat krijg je als je laat sessie joined omdat je nog bezoek had
je hebt er niets van gehoord voor de reden dat het op invite teambased was.NickThissen schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:50:
Leuk idee, goed uitgevoerd lijkt het, waarom heb ik er nog nooit van gehoord?Jammer dat broadcast gekapt is..?
doe ook enkel mee omdat mijn team invited is en niet om mijn skills
Dat zag ik al ja, maar ik heb ook nergens reclame gezien voor de broadcast ofzo, beetje raar voor zo'n event wat toch best groot lijkt?
Wtf is dit voor rare view? Bijrijder camera ofzoBruceLee schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:08:
Nog een Nieuw PB op Interlagos neergezet 1:31.950
[video]
Als ie de echte view laat zien geeft ie zijn lijnen enzo prijs
Als het een baggerrondje was was ie representatiefNickThissen schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:44:
Replays bekijken? Vlak voordat je weg ging had ik een rondje meegekeken, ik weet niet of dat een representatief rondje was
Mja, heb zelf ook het gevoel dat ik daar vrij veel mis inderdaad. Maar heb ook het idee dat als ik T1 eerder instuur ik van de curb aan de binnenkant, naar buiten van de baan stuiter. En de links/rechts na de hairpin moet ook wel sneller kunnen, maar ook daar heb ik de grootste moeite om de curbs mee te pakken.(denk het niet volgens mij was het een outlap zelfs) maar je hebt inderdaad af en toe een wat wijde lijn, je stuurt te laat in vaak vooral in T1 en die links/rechts combo voor de heuvel, tegen het eind. Maar goed dat is gebaseerd op 1 half rondje ofzo dus let er niet teveel op als dat niet klopt
Vanavond nog maar eens proberen, en als het dan niet lukt heb ik pech gehad, dan maar geen race. Lig op dit moment verder achter op de top dan op Sebring, en die baan is toch beduidend langer
Xbox
Joep heeft laatst een soort "default setup" gemaakt voor de McLaren (multipurpose). Die deed het in mijn testsessie op Zandvoort met racefuel heel erg aardig, blijft lekker stabiel. Enige waar je voor uit moet kijken, maar dat is met elke setup zo, is dat je niet te laat remt voor de Slotemakersbocht/Scheivlak, dan ga je onderstuurd het grind in.TuxieDeni schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:20:
Heeft er iemand trouwens bij toeval een goede race setup voor zandvoort met de mclaren?
ondersturen.
https://www.dropbox.com/s...Laren_multipurpose-v6.sto
Gister zeer leuke race gehad op Laguna Seca voor Digital racing league: Hier men race verslag:
Qualificatie:
Ik had van de week niet geoefend. Had wat andere prioriteiten in iRacing. Echter hadden we hier al eerder metde GoT league gereden en ben ik wel bekend met de baan dus met half uur training moest ik er wel komen. In kwalificatie ging het goed en wist zelfs nog een pb te rijden in de laatste poging waarmee ik vanaf p6 mocht starten.
Race:
Op begin was het even rustig aan doen in de eerste bochten (zat opgesloten) maar kon gelukkig zonder een plek te verliezen er doorheen komen. Daarna kon ik redelijk makkelijk de aanlsuiting houden met de top 5. Kon zelfs een inhaal poging wagen op Gerben wat ook lukte en kon zo plekje opschuiven. Jarno maakte een foutje waardoor ik nog een plekje kreeg. Echter was die toen die weer achter me zat toch iets te snel en moest ik door een klein foutje hem weer voorbij laten. Omdat Tim oo eraf was gegaan lag ik op p4 en kon ik een klein gaatje slaan met Jasper die achter me lag.
Op de helft van de race zag ik dat het fuel gebruik toe stond zonder stop te rijden (had niet echt over na gedacht tot dan) Daardoor over gegaan op mapping 2 (had tot dan toe op mapping 1 gereden) en zo geprobeerd de race uit te rijden zonder stop. Hierdoor kwamen Tim en Jasper wel dichterbij omdat men tijden dus iets langzamer werden. Moest Tim ook voorbij laten maar ik verwachte dat die op mapping 1 ree en dus nog moest pitten. Wat dus ook gebeurde en kreeg zo p4 weer terug. Had nog gehoopt dat er vooraan iemand moest pitten maar dat geluk had ik niet. Wel aan einde paar close calls gehad met wat verkeer maar ging gelukkig allemaal goed. Koste alleen wat tijd maar had zat voorsporng op de plekken achter me. Had wel maar 0,2 ltr over op de finisch dus echt precies op tijd over gegaan op mapping 2.
Maar ben blij met de 4de plek. Meer dan ik van te voren had verwacht met de mensen die mee deden.
Qualificatie:
Ik had van de week niet geoefend. Had wat andere prioriteiten in iRacing. Echter hadden we hier al eerder metde GoT league gereden en ben ik wel bekend met de baan dus met half uur training moest ik er wel komen. In kwalificatie ging het goed en wist zelfs nog een pb te rijden in de laatste poging waarmee ik vanaf p6 mocht starten.
Race:
Op begin was het even rustig aan doen in de eerste bochten (zat opgesloten) maar kon gelukkig zonder een plek te verliezen er doorheen komen. Daarna kon ik redelijk makkelijk de aanlsuiting houden met de top 5. Kon zelfs een inhaal poging wagen op Gerben wat ook lukte en kon zo plekje opschuiven. Jarno maakte een foutje waardoor ik nog een plekje kreeg. Echter was die toen die weer achter me zat toch iets te snel en moest ik door een klein foutje hem weer voorbij laten. Omdat Tim oo eraf was gegaan lag ik op p4 en kon ik een klein gaatje slaan met Jasper die achter me lag.
Op de helft van de race zag ik dat het fuel gebruik toe stond zonder stop te rijden (had niet echt over na gedacht tot dan) Daardoor over gegaan op mapping 2 (had tot dan toe op mapping 1 gereden) en zo geprobeerd de race uit te rijden zonder stop. Hierdoor kwamen Tim en Jasper wel dichterbij omdat men tijden dus iets langzamer werden. Moest Tim ook voorbij laten maar ik verwachte dat die op mapping 1 ree en dus nog moest pitten. Wat dus ook gebeurde en kreeg zo p4 weer terug. Had nog gehoopt dat er vooraan iemand moest pitten maar dat geluk had ik niet. Wel aan einde paar close calls gehad met wat verkeer maar ging gelukkig allemaal goed. Koste alleen wat tijd maar had zat voorsporng op de plekken achter me. Had wel maar 0,2 ltr over op de finisch dus echt precies op tijd over gegaan op mapping 2.
Maar ben blij met de 4de plek. Meer dan ik van te voren had verwacht met de mensen die mee deden.
Het programma van de GoT-iRacing school staat ook on-line: KLIK
Leuk die school, misschien ben ik ook wel van de partij om een steentje bij te dragen, of iets bij te leren je weet maar nooit.
Ik race nu iRacing min of meer exact een jaar, dus leuk om terug naar de "roots" te gaan.
Ben nu een A classer, maar ik rij veel te weinig vind ik zelf. Als ik effectief kijk naar hoelang het duurde om daar te komen denk ik dat ik met 8 weken wel A had kunnen worden (gezien mijn eigen "skills" denk ik niet veel sneller). Mijn problemen op het circuit zijn haast nooit de auto of het circuit, maar de racers om me heen. Ik ben nogal snel afgeleid als ik iemand off zie gaan bijv, met als gevolg dat ik dan zelf ook off ga. Natuurlijk is dit intussen wel verbeterd, maar ik denk met name omdat ik tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar mee-race in multi-class officials. Het is continue belangrijk om alles in de gaten te houden, zowel voor als achter je.
Nu is het voor beginnende (i)Racers vooral belangrijk om een gevoel voor de sim te krijgen, en nog niet direct op alles tegelijk te moeten letten. Het is niet voor niets een rookie classe, je moet ergens beginnen.
Daarom vroeg ik me af, hoe moet ik me de school voor me zien, gaan we eerst als een soort pacecars de track verkennen e.d. Of wordt er meer aandacht besteed aan rempunten, gas in bocht, gas uit bocht en dat soort dingen? Of wordt dit eigenlijk allemaal pas bekeken en bepaald als we met z'n allen in de sessie zitten en gewoon afwachten watvoor vragen er komen?
Ik race nu iRacing min of meer exact een jaar, dus leuk om terug naar de "roots" te gaan.
Ben nu een A classer, maar ik rij veel te weinig vind ik zelf. Als ik effectief kijk naar hoelang het duurde om daar te komen denk ik dat ik met 8 weken wel A had kunnen worden (gezien mijn eigen "skills" denk ik niet veel sneller). Mijn problemen op het circuit zijn haast nooit de auto of het circuit, maar de racers om me heen. Ik ben nogal snel afgeleid als ik iemand off zie gaan bijv, met als gevolg dat ik dan zelf ook off ga. Natuurlijk is dit intussen wel verbeterd, maar ik denk met name omdat ik tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar mee-race in multi-class officials. Het is continue belangrijk om alles in de gaten te houden, zowel voor als achter je.
Nu is het voor beginnende (i)Racers vooral belangrijk om een gevoel voor de sim te krijgen, en nog niet direct op alles tegelijk te moeten letten. Het is niet voor niets een rookie classe, je moet ergens beginnen.
Daarom vroeg ik me af, hoe moet ik me de school voor me zien, gaan we eerst als een soort pacecars de track verkennen e.d. Of wordt er meer aandacht besteed aan rempunten, gas in bocht, gas uit bocht en dat soort dingen? Of wordt dit eigenlijk allemaal pas bekeken en bepaald als we met z'n allen in de sessie zitten en gewoon afwachten watvoor vragen er komen?
Beide Dirk. Er zal 'voorgereden' worden. Dus iemand (bv ik) rijdt een rondje en iedereen kijkt mee in de cockpit view. In dat rondje (zal er wel meer dan 1 zijn) worden rempunten, versnellingen, schakelen, gas, etc. etc. toegelicht. Daarna gaat ieder voor zich rijden en stap ik (en andere 'instructeurs) in bij diverse rijders om advies te geven. En natuurlijk gebeurt dit ook op basis van vragen.DirkT schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:17:
......Daarom vroeg ik me af, hoe moet ik me de school voor me zien, gaan we eerst als een soort pacecars de track verkennen e.d. Of wordt er meer aandacht besteed aan rempunten, gas in bocht, gas uit bocht en dat soort dingen? Of wordt dit eigenlijk allemaal pas bekeken en bepaald als we met z'n allen in de sessie zitten en gewoon afwachten watvoor vragen er komen?
Het lijkt me ook een leuk idee om (zodra de ljinen en rempunten bekend zijn) in een groep proberen te rijden. Zeg maar een pit party houden, maar dan wat netter met bijv in start posities gaan staan en dan een start simuleren. Ik weet zeker dat er genoeg dingen gaan gebeuren waar we op kunnen wijzen (4 wide T1 in duiken bijv
). Daar leer je denk ik meer van dan alleen rondjes rijden, aangezien je rondjes rijden zelf wel kan oefenen maar omgaan met andere om je heen niet
Helemaal mee eens Nick
Ok, klinkt goed, en inderdaad, daarom melde ik het ook van het rijden met anderen, dat vond/vind ik altijd het moeilijkste.
Heb de agenda er even op nagekeken, maar vrees dat ik er dan niet bij kan zijn, heb een afspraak staan helaas. Maar wie weet, ben ik op tijd terug.
Heb de agenda er even op nagekeken, maar vrees dat ik er dan niet bij kan zijn, heb een afspraak staan helaas. Maar wie weet, ben ik op tijd terug.
Inderdaad, rondjes rijden lukt meestal nog wel.
Het gaat meestal fout in de eerste bocht bij de start en bij het inhalen van en ingehaald worden door andere rijders.
Gezien de crashes in eerdere Got/fun races kunnen we daar allemaal wel training gebruiken
Het gaat meestal fout in de eerste bocht bij de start en bij het inhalen van en ingehaald worden door andere rijders.
Gezien de crashes in eerdere Got/fun races kunnen we daar allemaal wel training gebruiken

Ligt het aan mij of is iRacing onbereikbaar. Krijg een leeg scherm als ik het forum of site benader
Hier geen problemen...
Ik zit vrolijk op de site en het forum te surfen.
Doet het al weer
Je weet toch dat het altijd aan jou ligt, al ligt nog zo hard niet aan jou!!!!JoepW schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:09:
Ligt het aan mij of is iRacing onbereikbaar. Krijg een leeg scherm als ik het forum of site benader
hoe kom het dat ik soms bij sRating ---- krijg. Terwijl het wel een officiele race is?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
iRacing is 9 april down voor maintance.
Dus van 8:00 uur to 14:00 onze tijd. Dat is wel een flinke update als ze er 6 uur voor plannen.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3175494.pageInfrastructure upgrades - No functional changes
Tuesday 9-Apr-2013 0600 UTC
EDT(-4)
2000 Hosted Sessions* (8-Apr)
0200 Service Down
0800 Service Up
UTC
0000 Hosted Sessions*
0600 Service Down
1200 Service Up
Sessions in progress at the start of maintenance may be terminated. There will be no record of such events whether official or not.
Dus van 8:00 uur to 14:00 onze tijd. Dat is wel een flinke update als ze er 6 uur voor plannen.
[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 05-04-2013 16:32 ]
Als ze echt aan de servers gaan lopen sleutelen snap ik het wel. Zullen die updates wel zijn die ze een tijdje terug aan aangekondigt hadden. Hopelijk lost het de issues op, al geloof ik dat iRacing de afgelopen tijd alweer vrij stabiel draaitNiellie41 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:31:
iRacing is 9 april down voor maintance.
[...]
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3175494.page
Xbox
Al een jaar lang of misschien wel 2 loop ik er tegenaan te hikken om een stuur en pedalen bij Fanatec te bestellen en aan iRacing te beginnen, maar door wat drukte is het er niet van gekomen en er moet toch redelijk wat geïnvesteerd worden.
Nu heb ik nog een Logitech Wingman Formula liggen, die heb ik zojuist d.m.v. andere drivers aan de praat gekregen op Windows 8. Is het met zo'n oud stuur ook nog een beetje te doen? Je kunt nu 3 maanden lid worden voor $ 15 dus ik ben van plan dat eens uit te proberen, maar om ene beetje het gevoel te krijgen moet er dan ook veel ingesteld worden?
Edit: in de beginnerswiki lees ik net dat het afgeraden wordt een stuur zonder FFB te gebruiken, helaas heeft dit oude stuur nog geen FFB
Als ik de TS zo lees zijn er tig dingen die ingesteld kunnen worden.
Ik zal JoepW even een DM sturen voor zijn mailadres zodat jullie $ 10 aan tegoed krijgen.
Nu heb ik nog een Logitech Wingman Formula liggen, die heb ik zojuist d.m.v. andere drivers aan de praat gekregen op Windows 8. Is het met zo'n oud stuur ook nog een beetje te doen? Je kunt nu 3 maanden lid worden voor $ 15 dus ik ben van plan dat eens uit te proberen, maar om ene beetje het gevoel te krijgen moet er dan ook veel ingesteld worden?
Edit: in de beginnerswiki lees ik net dat het afgeraden wordt een stuur zonder FFB te gebruiken, helaas heeft dit oude stuur nog geen FFB
Ik zal JoepW even een DM sturen voor zijn mailadres zodat jullie $ 10 aan tegoed krijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door Gait op 05-04-2013 17:03 ]
Verwijderd
het triestige van die communicaties is nu net dat je nooit weet 'wat' ze gaan doen en dan zijn ze verbaasd als mensen dood leuk gaan gokken
... nouja ze weten al wanneer en hoe lang

Inside Sim Racing heeft nu 2 filmpjes online gezet (elk 30 min.) over hoe je begint met iRacing.
Ik heb ze zelf nog niet gekeken. Misschien iets voor in de OP?
onze veteranen lol
Ja hoor prima stuur om mee te beginnen! Ben ik ook mee begonnen, het spel is echter zo verslavend dat je na een paar weken meer wil en dus een ander stuur zult willen hebben.Gait schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:58:
Al een jaar lang of misschien wel 2 loop ik er tegenaan te hikken om een stuur en pedalen bij Fanatec te bestellen en aan iRacing te beginnen, maar door wat drukte is het er niet van gekomen en er moet toch redelijk wat geïnvesteerd worden.
Heb er zelfs een race mee gewonnen in het begin...
Inside Sim RacingNiellie41 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 18:22:
Inside Sim Racing heeft nu 2 filmpjes online gezet (elk 30 min.) over hoe je begint met iRacing.
[video]
[video]

Succes met beginnen! Zoals Ruud zegt, erg verslavend. Je kan natuurlijk gewoon beginnen zonder FFB maar het is nogal 'niet-sim' om zonder FFB te rijden. Maar je moet ergens beginnen! SuccesGait schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:58:
[ Voor 68% gewijzigd door Streskip op 05-04-2013 21:06 ]
Poeh, net een grand-am race gedaan als oefening voor NEO. Race setup kan nog wel wat werk gebruiken, hij is erg wispelturig, ene rondje retesnel en andere rondje nergens meer grip en dan weer overal onderstuur, erg vreemd. Race was ook niet gesplit, man man dan krijg je me een zooitje bij elkaar af en toe. Hoop dat de achterliggers / McLarens in de NEO race wat beter snappen hoe het werkt. Regelmatig kwam ik achter iemand die de hele straight vol gas gaat rijden en me er niet langs laat, en dan op de race lijn zowat gaat stil staan in de bocht om me er dan toch maar langs te laten. Gast - wtf... Drie keer bijna achterop geknald door zo'n fratsen, waarom niet gewoon beetje liften op de straight om me voorbij te laten, of gewoon je lijn rijden als je niet wil meewerken?
Ik had geen tijd gehad voor Q dus ergens P8 ofzo begonnen, en rustig aan gedaan maar toch kwam ik erg snel in de top 4 en na de helft ofzo op P3. Toen door traffic geen kans meer gehad om in te halen, maar de P2 wilde blijkbaar iRating kwijt ofzo want hij lift op de laatste ronde om me P2 te geven... Beetje vreemd maar I'll take it
Dennis, mocht je dit lezen, ik vond jou acties ook een tikkeltje vreemd twee keer bij het inhalen moet ik toegeven, de eerste keer moest je perse twee wide door die onmogelijke downhill esses dinges, dat was denk ik niet nodig toch? Ok ik kwam van redelijk ver, maar ik zat duidelijk naast je voor het instuur punt, volgens mij had het ons beiden veel minder tijd gekost als je iets eerder had geremd en achter me aan was gekomen ipv naast elkaar. Maar goed, ik vind alles prima, ik hou hem wel in de Riley maar kan me voorstellen dat de McLaren niet zo makkelijk door die bochten wil... Of vond je dat ik echt van te ver kwam om in te halen?
De tweede keer liet je TK voorbij in de uphill chicane waardoor jullie beiden langzamer reden, en nam daarna de binnenkant op de exit van de bocht, precies waar ik ging inhalen, daar schrok ik ook even van. Beter om gewoon naar de buitenkant te laten lopen op de exit, dat verwacht iedereen tenminste
Ik had geen tijd gehad voor Q dus ergens P8 ofzo begonnen, en rustig aan gedaan maar toch kwam ik erg snel in de top 4 en na de helft ofzo op P3. Toen door traffic geen kans meer gehad om in te halen, maar de P2 wilde blijkbaar iRating kwijt ofzo want hij lift op de laatste ronde om me P2 te geven... Beetje vreemd maar I'll take it
Dennis, mocht je dit lezen, ik vond jou acties ook een tikkeltje vreemd twee keer bij het inhalen moet ik toegeven, de eerste keer moest je perse twee wide door die onmogelijke downhill esses dinges, dat was denk ik niet nodig toch? Ok ik kwam van redelijk ver, maar ik zat duidelijk naast je voor het instuur punt, volgens mij had het ons beiden veel minder tijd gekost als je iets eerder had geremd en achter me aan was gekomen ipv naast elkaar. Maar goed, ik vind alles prima, ik hou hem wel in de Riley maar kan me voorstellen dat de McLaren niet zo makkelijk door die bochten wil... Of vond je dat ik echt van te ver kwam om in te halen?
De tweede keer liet je TK voorbij in de uphill chicane waardoor jullie beiden langzamer reden, en nam daarna de binnenkant op de exit van de bocht, precies waar ik ging inhalen, daar schrok ik ook even van. Beter om gewoon naar de buitenkant te laten lopen op de exit, dat verwacht iedereen tenminste
[ Voor 29% gewijzigd door NickThissen op 05-04-2013 22:01 ]
Ik heb net in Q mijn tijd nog verbeterd naar 17.5. Zou volgens mij genoeg moeten zijn om mee te doen, maar ik vind het verschil naar voren nog veel te groot...
Xbox
Ik weet niet of je straks nog een poging wil doen, maar anders wil ik wel even meekijken of ik wat zie wat je makkelijk kan verbeteren. Ik moet even m'n ouders gaan ophalen maar over kwartiertje-half uurtje ben ik er wel weer.BM schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:00:
Ik heb net in Q mijn tijd nog verbeterd naar 17.5. Zou volgens mij genoeg moeten zijn om mee te doen, maar ik vind het verschil naar voren nog veel te groot...
Dit had ik exact hetzelfde kunnen typen. Dus ja ik vond dat je van te ver kwam. Je zat er nog niet bepaald naast bij het aan remmen en die McLaren kan net zo laat, zo niet later remmen dan de DP.NickThissen schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 21:55:
de eerste keer moest je perse twee wide door die onmogelijke downhill esses dinges, dat was denk ik niet nodig toch?
Dat was niet zo handig nee. Wilde TK langs laten voor die eerste knik maar die had het niet door. Daardoor moest ik nog wijder voor de bocht en had ik haast geen snelheid meer. Maar de bocht kwam er toch aan dus zat ik jou daar inderdaad nogal in de weg.De tweede keer liet je TK voorbij in de uphill chicane waardoor jullie beiden langzamer reden, en nam daarna de binnenkant op de exit van de bocht, precies waar ik ging inhalen, daar schrok ik ook even van. Beter om gewoon naar de buitenkant te laten lopen op de exit, dat verwacht iedereen tenminste
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dit topic is gesloten.