iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.678 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:13

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op maandag 01 april 2013 @ 17:29:
Even een skin zitten maken voor de Riley... Kan weer eens geen kleur kiezen :( Wat vinden jullie? Of nog andere opties?

[afbeelding]
Nr 1 vind ik wel gaaf.
Rudolf schreef op maandag 01 april 2013 @ 17:30:
komen er ook ooit subscription renewal promo's? ik wil ook weer gaan iracen, maar geen zin om het volle pond te betalen.
Zijn er weinig. Tijdens Black Friday is er altijd een heel goede aanbieding. 1 jaar voor $49.
Volgens mij zijn is die actie er ook in de zomer. Vorig jaar zag ik hem voorbij komen. Verder zijn er naar mijn weten geen andere aanbiedingen voor bestaande leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Even een skin zitten maken voor de Riley... Kan weer eens geen kleur kiezen :( Wat vinden jullie? Of nog andere opties?

[afbeelding]
4! Bijzonder kleurtje ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:23

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

net ff met de g27 gestuurd. Heb de H-shifter niet eens aangesloten. Shift met de flippers. en de koppeling gebruik ik ook nauwelijk.. Dat blippen is nog wel wennen, voorheen had ik dat op auto blip staan.. wie weet ga ik daar gewoon mee verder. verder zal ik ook is de gas/brake aids uitzetten:P die stond altijd nog aan.. hahaha beetje nep |:(

Verder race ik ook een bureaustoel met wieltjes op laminaat.. maar als ik wil remmen, trap ik mezelf achteruit van plek de rem in. Wel erg wennen die g27 tov de dfgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fokkeantonides
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-01 03:09
Hoe join ik de practice session voor de mclaren ?

Ik zie niks bij leagues of hosted menu staan.

thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
fokkeantonides schreef op maandag 01 april 2013 @ 18:07:
Hoe join ik de practice session voor de mclaren ?

Ik zie niks bij leagues of hosted menu staan.

thnx :)
Hij begint pas om 20:00 ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fokkeantonides
Vandaar :) wat betekend dan de 'Practice: 18:00 - 19:00 GMT (60 min)' Of is dat gewoon invidueel test track ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
GMT is de tijdzone die iRacing algemeen gebruikt. We zitten (sinds zondag) in nederland op GMT + 2, dus 18:00 GMT = 20:00 onze tijd.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fokkeantonides
GMT, stom inderaad. Ging er stiekem vanuit dat het al in de goede tijd stond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Of was het toch een 1 april grap ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Haha.... Gemiste kans... Ik was al bijna Joep aan het vragen om de server vanavond stiekem naar Mid Ohio Oval te veranderen of zoiets vaags :D

offtopic:
Of verpest ik nu een grap waar ik zelf nog niks vanaf wist? hehe...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:44
Kont het niet laten om de Mclaren niet te kopen, ben vanavond ook van de partij. Kan denk ik totaal niet mee met het tempo maar we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

als ik de mclaren koop.. kan ik dan gewoon mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
ja de track voor vanavond heb je al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

dan koop ik hem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Kan nog wel eens druk worden dan :) De track is niet zo heel erg moeilijk om veilig rond te komen, maar wel best moeilijk om een echt snel rondje neer te zetten omdat er wat lastige bochten zijn die je heel snel kan nemen als je veel risico neemt (zoals de eerste bocht, die je vast de eerste 6 keer gaat missen :p).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
NickThissen schreef op maandag 01 april 2013 @ 19:16:
Kan nog wel eens druk worden dan :) De track is niet zo heel erg moeilijk om veilig rond te komen, maar wel best moeilijk om een echt snel rondje neer te zetten omdat er wat lastige bochten zijn die je heel snel kan nemen als je veel risico neemt (zoals de eerste bocht, die je vast de eerste 6 keer gaat missen :p).
Is het hele circuit verlicht of zitten er ook donkere plekken tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Is dit een fixed setup race? Ik zit trouwens in de Teamspeak waarvan ik de gegevens van had gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Een groot deel is verlicht, het infield is wat donker maar niet overdreven, is prima te rijden.

Geen fixed setup, maar er worden altijd prima setups geshared en we zijn meestal de hele practice wel bezig met tips delen om je setup beter te maken dus dat komt vast wel goed.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

doe voor de eerste x mee, heb je geen wachtwoord nodig ofzo om te joinen? alleen die league opzoeken en dan ist al genoeg.. want ik ben al ingeschreven

[ Voor 70% gewijzigd door Nickrsd op 01-04-2013 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
SgtPoen schreef op maandag 01 april 2013 @ 19:28:
Is dit een fixed setup race? Ik zit trouwens in de Teamspeak waarvan ik de gegevens van had gevonden.
Is dat de nieuwe van Dirk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je moet bij de League Sessions zijn. Als je nog niet lid bent van de league moet je je hier aanmelden (graag zo snel mogelijk want om 20:00 zullen we allemaal op de server zijn denk ik dus dan zien we het niet meer).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:10

BM

Moderator Spielerij

[afbeelding]
2 of 3 imho :) 4 vind ik niet zo mooi, en bij 1 valt de ster op de voorkant niet zo meer op.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Ik kreeg een melding van de challenge via de mail, dan sta ik gewoon ingeschreven toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Streskip schreef op maandag 01 april 2013 @ 19:37:
[...]

Is dat de nieuwe van Dirk?
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ik vroeg het aan hem, welke hij gevonden had. De oude zou toch nog tot morgen bestaan? Maar dan zou die dus in de verkeerde kunnen zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
wrt.upexia.nl, dat is de goeie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
SgtPoen schreef op maandag 01 april 2013 @ 19:49:
wrt.upexia.nl, dat is de goeie toch?
Jeps :)

Wat een klote combinatie vanavond zeg :) Baan is normaal erg leuk, maar niet met deze auto.

Drama race dus ook... :/

[ Voor 29% gewijzigd door BM op 01-04-2013 21:40 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Heb 20 rondjes meegereden, gestart vanaf de pits. Reed op de 13e plek maar maakte fout en belande in de muur. Daarna zat ik naar mijn gevoel mensen alleen maar in de weg dus ben gestopt. Niet echt de juiste baan om voor de 1e keer in de Mclaren te rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niet echt de juiste baan om uberhaupt met de mclaren te rijden. Het was mijn keuze maar hij was niet geslaagd, wat een ongelooflijke kut combo... Niet te rijden, zoals te zien was...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Ach, bocht 1 tikkie gekregen en daardoor in bocht twee gespint en het hele veld voorbij moeten laten.....vanaf achter weer naar P16 teruggereden en toen weer een duw voor het opgaan van de oval en achter het hek beland.....toen maar gestopt want beide keren kon er niet eens "sorry" vanaf.....het leek wel of ik onzichtbaar was.....

Nouja, volgende keer beter, volgens mij was iedereen iets te druk met zichzelf :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ging lap 1 met twee wielen over de witte lijn (wat in practice prima ging) en mocht daar 12 plekken voor opgeven. Nou ja, dan maar terug vechten, nog gespind omdat ik ineens 30 fps minder had toen ik tussen de hele groep reed. Nog terug gereden naar P3 met P2 in zicht en een keer een momentje van overstuur, corrigeren en vastgeboord in het hek bij de oval - klaar...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:16

Fuelke

Forza Ferrari

Was te laat in practice en bleef op de sukkel in het infield gedeelte, ik vond het ook te donker om echt goed te zien waar de baan precies heenging & lastig om de rempunten in te schatten. Sebring night is toch een stuk leuker met al wat reflecteerd rond de baan.

Ben eens blijven steken in het hek bij het oprijden van de oval en ook eens in het hek blijven steken bij het afrijden van de oval in turn 1. Toen maar gestopt.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:32
Excuses aan Arjen. Rem te laat voor de pits en onderstuur gewoon rechtdoor...

Meest idiote move van het jaar :(

ipv gewoon rechtdoor te rijden en volgend rondje pas te pitten.... neeeejj... Koen moet zonodig even z'n hersenen in z'n *** steken...

Dat ik m'n eigen race naar de vaantjes heb geholpen tot daar aantoe maar vind het echt lullig dat ik Arjen er dan nog bij betrokken heb :(

[ Voor 59% gewijzigd door Fragbeestje op 01-04-2013 22:45 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nogmaals sorry Jarno. Ik deed niets anders dan normaal bij het aanremmen, maar hij spinde (weer) toch.
Deze baan/auto combo was niet heel geslaagd imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

voor mij eerste keer mclaren en deze baan :/ weinig succes geboekt,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Op vraag van TuxieDeni :

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8111/8610454879_e32db27264.jpg

[ Voor 80% gewijzigd door Fragbeestje op 01-04-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
kwijl, die is wel heel gaaf! :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zie net toevallig dat Wil Vincent (van GlacierTV) een sessie host op Indianapolis oval met de MX-5, Skip barber en Legends auto. Ongeveer wat ik vanmiddag voorstelde dus. Ze gaan daar op vrijdagavond een league van hosten, lijkt me best wel grappig! Indianapolis is misschien wat lang maar zelfs met zo'n verschillende auto's kom je niet van elkaar af, op een straight kun je wel 3 keer van positie wisselen door de draft, erg leuk!!

Net in een treintje Legend-Skippy-Mx5 met 3 man aan het bumpdraften hahah..

Ook nog een gaaf idee ontstaan: iedereen moet inschrijven met teams van 3, met 3 verschillende auto's (dus elk team heeft een MX-5, een skippy en een Legend), en dan score per team bijhouden en niet per individu. Zo maakt het ook niet meer uit als de MX-5 een keer een pak sneller is dan de andere auto's op een baan, elk team heeft een auto per class dus dat trekt alles recht. Kan wel eens erg leuk worden...

[ Voor 36% gewijzigd door NickThissen op 01-04-2013 23:47 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:34

derx666

mecker ende blaet

Whoehoe.... Volgens mij 1e win in de GoT McLaren comp.
Tijdens de Practice alleen maar met volle bak fuel gereden. Eerst met setup2 van Joep, daarna met setup2 van Nick. Die laatste lag me veel beter. Wel nog 1 tikje minder wing gezet (van 6 naar 5), iets lagere diff preload, en 1 tikje hogere (dus zachtere) arb. Hiermee kon ik vrij safe rondrijden, en toch nog redelijke tijden neerzetten. Tijdens P reed ik met fuel iets van een 1:06.4, wat met wel een redelijke tijd leek ook voor de race. In Q met exact dezelfde setup gereden, alleen de fuel eruit gehaald. Toen ik eindelijk een vrij rondje reed kreeg ik een 1:06.0 eruit geperst wat me een P6 opleverde en waar ik wel tevreden mee was.
Auto weer helemaal tot de nok toe volgegooid voor de start, en en tijdens de start weer lekker de kat uit de boom (of was het een haas?) gekeken, en rustig T1 aan de buitenkant gebleven. Hierdoor kwam wel Jos me voorbij, maar dat vond ik niet zo'n probleem. Daarna gewoon rustig mijn rondes blijven rijden, en geconcentreerd op zo min mogelijk fouten maken, en voorzichtig te zijn met mijn gaspedaal om mijn achterbanden zoveel mogelijk te sparen. Ik had tijdens de practice al gemerkt dat de achterbanden het zwaar hadden, zeker met Joep z'n setup hield ik het geen 5 rondes vol. Met Nick z'n setup ging het wat beter, maar het bleef oppassen.
Uiteindelijk bleek dat een prima strategie, want voor en achter me gingen ze een voor een de fout in. Niet iedereen was het zelf schuld, maar het resultaat was hetzelfde. Ik heb ook een flink aantal momenten gehad dat er mensen voor me de mist in gingen, waarbij ik elke keer heel voorzichtig overal voorbij kon omdat ik op tijd anticipeerde op de fouten van anderen, en me hierdoor elke keer voldoende ruimte creeerde om er safe voorbij te kunnen. 2x op het infield wel door het gras/grint/zand/whatever moeten gaan om mensen/ongelukken te ontwijken, maar dat ging zonder problemen. Na de pitstop kwam ik op P2 terug de baan op en zat ik iets van 11s achter Jarno. Daar was ik al tevreden mee geweest. Ben nog geen enkele race zo dicht in de buurt gebleven van Jarno, dus ik vond het wel prima. Totdat ook Jarno de pechduivel tegenkwam, en nog een keer de pits moest opzoeken na een touche. Dus met nog zo'n 8-10 rondes te gaan lag ik ineens op P1 met zo'n 11s voorsprong. Vanaf dat moment steady rondes van 1:07 laag blijven rijden. Hierdoor kwam Jarno nog wel dichterbij, maar ik wist dat met dat tempo het nagenoeg onmogelijk was dat hij me nog in kon halen, zolang ik maar geen fout zou maken. Laatste ronde op eieren gereden, en zo eindelijk mijn 1e McLaren overwinning binnengesleept. Listig baantje met een listige auto, maar zolang je je achterbanden redelijk in toom hield was het wel te doen.

@Nick hierboven: mmm wel een grappig idee. Jammer dat ik komende vrijdag avond al iets gepland heb, anders had ik wel met de Skip meegereden.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09-2024

Roderic

iRacer

We gingen met ons team even meedoen aan de Silver Crown race op Michigan. Ging niet helemaal volgens plan:

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/iracingsim64-2013-04-hnbaw.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:58
0 inc ftw
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/I7uHAby.png
Als enige van het team >:)

[ Voor 19% gewijzigd door Red Baron op 02-04-2013 01:29 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

net nog even hosted sessie gedaan interlagos met de mclaren

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RwxDiXYYRA4]

YouTube: iRacing Interlagos McLaren MP4-12C GT3 Laptime 1:32.391

[ Voor 34% gewijzigd door BruceLee op 02-04-2013 02:03 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
NickThissen schreef op maandag 01 april 2013 @ 22:06:
Ik ging lap 1 met twee wielen over de witte lijn (wat in practice prima ging)
Ja, dat had ik ook. Had ook al zoiets van 'huh?' Kostte me P1, maar ik kreeg er wel een leuk gevecht met Koen voor terug (dat deze keer lang duurde :)). Toen ik die eindelijk voorbij was spinde ik bij het opkomen van de oval. Eigen stomme fout, kostte gelukkig maar een handvol seconden. Daarna naar binnen gegaan en toen ik met ruime voorsprong op P1 lag kwam ik Niel tegen... Die spinde en in zijn uiterste poging de auto recht te krijgen kleunde hij er bij mij vol in. (kan gebeuren Niel, geen probleem).

Ik denk overigens dat de baan an sich best ok is voor de McLaren. Alleen hadden we overdag moeten rijden. Ik had in de infield heel veel moeite om te zien of mijn auto wel of niet van achteren weggleed. Door het gebrek aan licht waren er bijna geen referentiepunten en was een glijpartij bijna niet te zien. Overdag is dat een stuk makkelijker.

Verder heb ik tijdens de race mijn rembalans vrij snel naar voren gezet. Ik merkte tijdens het aanremmen voor T1 dat de achterbanden erg warm werden en dat dat na een paar ronden problemen gaf. Ik kwam uiteindelijk op iets van 61% uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voor mij was de race geen succes. Mijn vrouw zei al dat het niet tot goede prestaties kon leiden te gaan racen met een zware keelontsteking en een duf gevoel. Nou ze had (voor deze ene keer) gelijk.
In de practice kwam ik best redelijk rond en de Q ging ook nog wel aardig. Maar een toptijd zette ik niet (13de).
In de eerste ronde won ik twee plekken en wist me aardig te handhaven, maar ik begon al snel foutjes te maken, helaas. En raakte uiteindelijk de muur (0x contact) bij het opkomen van de oval (te vroeg op het gas). Ik dacht dat de schade wel meeviel. Mijn stuur stond een beetje scheef, maar even later spinde ik in T1 en klapte de muur echt in. Tow en ik dacht toen maar te stoppen. Uiteindelijk toch maar weer gaan rijden met een groepje die ook al schade hadden opgelopen. Uiteindelijk terug op 15 gekomen, maar enkel vanwege de grote hoeveelheid uitvallers.
Ik denk dat Night op Charlotte in combinatie met een snelle auto best wel moeilijk is bij nader inzien. Zoals Jarninho al zegt het infield was moeilijk omdat je zeer slecht kon zien wat je auto deed.
En verder is die pit-exit geheel ruk!

http://members.iracing.co....do?&subsessionid=7890188

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ericjooo schreef op maandag 01 april 2013 @ 21:59:
Ach, bocht 1 tikkie gekregen en daardoor in bocht twee gespint en het hele veld voorbij moeten laten.....vanaf achter weer naar P16 teruggereden en toen weer een duw voor het opgaan van de oval en achter het hek beland.....toen maar gestopt want beide keren kon er niet eens "sorry" vanaf.....het leek wel of ik onzichtbaar was.....

Nouja, volgende keer beter, volgens mij was iedereen iets te druk met zichzelf :(
Volgens mij raakte wij elkaar in bocht 1. Ik ging iets meer naar binnen omdat Deni voor me heel dicht op de muur zat en ik vreesde zo in crash mee genomen te worden. Echter Deni hield hem uit de muur, maar ik zat daardoor wel in jou weg. Wist niet dat je daardoor eraf ging want het was vrij ligt contact en ook 0 incje en je kon in de eerste bocht gewoon naast me blijven. Had ook niet door dat je spinde in bocht 2. Maar alsnog sorry :'( .

Voor de rest was de race gister een hele beleving. Had mezelf als 13de gekwalificeerd met een slechte tijd (ook men slechtste kwallificatie). Maar de 3 rondjes in qualy waar ik op een goede tijd ree kwam ik elke keer iemand tegen die voor me de mist in ging.
Bij de start dus vrij goed door gekomen ondanks ligt contact met Eric. Wel 2 plekjes kwijt geraakt maar kon al snel wat plekken winnen door mensen die eraf gleden. Daarna werd het ontwijk je voorganger. Na een tijdje met Jos lopen vechten voor positie. Alleen kwamen we achter Ruud te zitten en die ree wat langzaam door bocht 1 waarbij Jos een inschatting fout maakte en over men auto heen reed. Daardoor half gespinned en tijd verloren. Dacht geen schade te hebben maar bij opkomen oval brak die wel ineens uit waardoor ik nog een keer spinde. Daarna 1 rondje voorzichtig aan gedaan en net in pit window nieuwe auto gehaald en vol getankt. Daarna race uitgereden en door de vele uitvallers nog op p5 gefinisched. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:59:
[...]
.....Had mezelf als 13de gekwalificeerd met een slechte tijd (ook men slechtste kwallificatie). ......
We stonden niet samen op plek 13 op het grid, hoor. Ik had een zeer slechte kwali, maar jij een nog iets slechtere. Je stond op 14 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Het was niet de droomcombo, maar ik moet zeggen dat ik me toch wel vermaakt hebt, ik reed retetraag, maar met 3incs op de hele 45mins vond ik het zo slecht nog niet. Toch nog 12e geworden door al de uitval :)

Ook tussendoor nog een paar grote momenten gehad, misschien even kijken of ik een kleine samenvatting gemaakt kan krijgen op replay. (ok, capturen is niet mijn hobby, laatmaar)

Wel tot 2x toe dat m'n pedalen geen volgas meer hadden, dus toen moest ik ze resetten, dat moet gefixed zijn voor een volgende race want dit is waardeloos.

[ Voor 4% gewijzigd door DirkT op 02-04-2013 11:44 ]

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

DirkT schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:00:
Wel tot 2x toe dat m'n pedalen geen volgas meer hadden, dus toen moest ik ze resetten, dat moet gefixed zijn voor een volgende race want dit is waardeloos.
Ik neem ff aan dat je met CSP's rijdt, dan zou ik gewoon eens even met wat perslucht de hal sensor schoonblazen. Als je dan toch bezig bent kun je meteen de lagers even inspuiten met wd40, voorkomt piepen in de toekomst, en dan bewegen ze ook weer wat soepeler.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Yes, ik heb CSP's, die hall is extreem critisch dat was me al eerder opgevallen. Heb er maanden zonder problemen mee gereden sinds de laatste schoonmaak actie. Maar nu dus van het weekend weer schoongemaakt, en dat werkte nu een beetje averechts.

Volgende keer iets meer testen voordat ik een sessie join dan maar. De sessie van gisteren kon sowieso nog wel een uur practice voor iedereen gebruiken volgens mij :D

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
het internet bij mij was zo aardig om er 2x uit te vliegen precies voor de start.
dus ik had me eerste tow al moeten gebruiken en toen stond ik al 1 ronde achter.
gellukig was mijn pace ook niks dus ik hoop dat het volgende week beter gaat.
ook al moet ik zeggen dat de Mclaren een lastig auto'tje is.

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

DutchDevil79 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:59:
[...]

Volgens mij raakte wij elkaar in bocht 1. Ik ging iets meer naar binnen omdat Deni voor me heel dicht op de muur zat en ik vreesde zo in crash mee genomen te worden. Echter Deni hield hem uit de muur, maar ik zat daardoor wel in jou weg. Wist niet dat je daardoor eraf ging want het was vrij ligt contact en ook 0 incje en je kon in de eerste bocht gewoon naast me blijven. Had ook niet door dat je spinde in bocht 2. Maar alsnog sorry :'( .

Voor de rest was de race gister een hele beleving. Had mezelf als 13de gekwalificeerd met een slechte tijd (ook men slechtste kwallificatie). Maar de 3 rondjes in qualy waar ik op een goede tijd ree kwam ik elke keer iemand tegen die voor me de mist in ging.
Bij de start dus vrij goed door gekomen ondanks ligt contact met Eric. Wel 2 plekjes kwijt geraakt maar kon al snel wat plekken winnen door mensen die eraf gleden. Daarna werd het ontwijk je voorganger. Na een tijdje met Jos lopen vechten voor positie. Alleen kwamen we achter Ruud te zitten en die ree wat langzaam door bocht 1 waarbij Jos een inschatting fout maakte en over men auto heen reed. Daardoor half gespinned en tijd verloren. Dacht geen schade te hebben maar bij opkomen oval brak die wel ineens uit waardoor ik nog een keer spinde. Daarna 1 rondje voorzichtig aan gedaan en net in pit window nieuwe auto gehaald en vol getankt. Daarna race uitgereden en door de vele uitvallers nog op p5 gefinisched. :)
Ik reed achter jullie 2 en Deni, Deni raakte buitenmuur, dus DutchDevil stuurde iets naar binnen, maar dat was maar een klein beetje, alleen was dat wel voldoende om net eric te raken. Ik ging er gewoon 2 keer door eigen schuld af, echt gewoon stom, was ook nergens voor nodig geweest.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Ach het was niet zozeer de duw van DD maar wel de onbalans die daaruit voort kwam waardoor ik in T2 gewoon de baan afgleed. Sowieso is het gekkenwerk om met ruim 20 man vlak voor T1 van start te gaan, beter is om de infield nog even in formatie te rijden en dan opkomen oval te starten. Dan zijn de meeste posities voor T1 wel ingenomen. De eerste ronde blijft altijd een risico zeker met meer brandstof waar de meesten niet mee trainen....

Misschien is het toch leuker om alle races tweemaal te verrijden, als er nu met de grote startvelden iets gebeurt ben je toch wel redelijk klaar voor de week een tweede race houdt de lol er dan misschien een beetje in, want volgens mij gaat het daar uiteindelijk toch om!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We hebben het programma voor vanavond lichtjes gewijzigd.
  • De free practice is per layout 30 minuten;
  • Het aantal fast repairs is per heat unlimited;
  • De eerste race is een sprintraceje, echt kort dus ;)
  • De tweede lekker lang met reversed grid.
Maar de twee belangrijkste wijzigingen zijn:
  • Daylight ipv Night, dit gezien de ervaringen gisteren;
  • De MX-5 vervalt. Dus we rijden enkel met de Soltice. Dit omdat we de balans niet goed konden krijgen op beide lay-outs tussen de auto's.
Klik voor alle details

En de hele race is dus basis content. Dus iedereen kan (MOET) meedoen ;)

Tot vanavond!

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 02-04-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ericjooo schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:25:
.......houdt de lol er dan misschien een beetje in, want volgens mij gaat het daar uiteindelijk toch om!!
Alleen maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Dan ben ik zeker weer van de partij, hopen dat het nu wat beter gaat. Nu alvast oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Vanavond voetbal kijken met wat vrienden, dus ik moet helaas passen voor deze fantastische combinatie :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ben benieuwd naar de eerste lay-out van vanavond. Daar heb ik echt nog nooit op gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik vanmorgen voor het eerst ;)
Echt gekriebel op de de vierkante mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
Ericjooo schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:25:
Sowieso is het gekkenwerk om met ruim 20 man vlak voor T1 van start te gaan, beter is om de infield nog even in formatie te rijden en dan opkomen oval te starten. Dan zijn de meeste posities voor T1 wel ingenomen. De eerste ronde blijft altijd een risico zeker met meer brandstof waar de meesten niet mee trainen....
Dat valt mij ook op ja. Ik heb nog geen enkele practice-sessie met low fuel getraind. Altijd vol. En dan probeer ik zo lang mogelijk te rijden. Dus niet 1 hotlap, maar als het kan een race-afstand. Tijdens de kwalificatie haal ik dan de fuel eruit en zie ik wel waar het schip strandt. Ik heb het idee dat ik een van de weinigen ben die het zo doet. Het helpt mij in elk geval enorm voor de race, aangezien ik weet wat mijn auto dan gaat doen.

T1 gisteren was idd tricky. Ook omdat de meesten er véél te laat voor remden. Ik remde zo'n beetje óp de start-finish lijn en probeerde vóór het stukje gras alweer op het gas te zitten. Je kunt ook veel later remmen, maar dan kun je pas weer bij de muur op het gas en verlies je veel tijd.

Maar doordat velen er later remden, voelde ik me nooit echt op mijn gemak als er iemand vlak achter me zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik rijd meestal met redelijk hoge fuel de practice (ongeveer 75% van de benodigde hoeveelheid voor de race), op een enkele run na waarbij ik een Q simuleer.

Ik heb gemerkt dat als ik mijn setup baseer op 50-75% fuel ik de snelste race rijd voor mezelf, bij lagere fuel om de setup te maken, zit ik in de race meteen door mijn voorbanden heen, en bij een volle tank heb ik altijd last bij het laatste beetje fuel dat ie niet lekker meer rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik start meestal met low fuel (bij de McLaren is dat niet super low) en zoek een beetje lekkere setup en als ik me lekker voel bij het gedrag van de auto gooi ik de tank vol tijdens de Practice. Tot nu toe werkt dat bij mij het beste. Ieder zijn route ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mclaren vertrek ik standaard van race fuel en voor Q ga ik dan tussen 20/30l, lager ga ik nooit voor Q. Maar ik denk dat dit wat ieder voor zich is. Practice rijd ik bijna altijd met 60-70l aan boord om zo al een race gevoel te krijgen, Q is dan meteen maar met de helft minder, en meestal levert dit wel wat groen op in de balk :) altijd positief zou ik zeggen :P . Voor vanavond gaat het kantje boortje zijn maar ik doe mijn best lijkt mij nog wel eens fun met dat bakje rond te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nadat Jarno een keer zei dat hij de practice alleen met racefuel rijdt, ben ik dit in de practice ook gaan doen. Voor de Q haal ik de fuel eruit, en zie het verder wel. Meestal kan ik dan wel redelijk mee net achter de snelle jongens. Ik merk voor mezelf dat ik hierdoor veel constanter kan rijden in de race, met veel minder fouten. Juist het nagenoeg foutloos rijden heeft me gisteren de overwinning gebracht, en als ik vorige week in de chaos Frank in mn dooie hoek had gezien was ik daar in de eerste race ook redelijk goed gefinished, mja, shit happens.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Over T1, vond ik dat sommige van jullie wel erg brutaal waren. Volgens mij kwam Ruud me rechts voorbij vliegen waarvoor ik moest uitwijken, toen Joep aan de linkerkant waarvoor ik opzei ging, daarna zat ik sandwich waardoor ik nergens heen kon en Deni een 0x contact gaf (waardoor je spinde??). Ik heb de replay helaas niet opgeslagen dus als bovenstaande niet klopt, mijn excuses, maar volgens mij ging t zo ongeveer wel :9

Maar ik heb wel een leuke race gehad en op de een of andere manier kwam ik Deni ook weer tegen :P Zag je alleen snel uitlopen tot 22seconden ;(
In 2012 the European Clubs dominated the World Cup, what with seven of nine clubs making the tournament, three of the four finalists and the ultimate champion (Finland) were from Europe as well. So.... how did Benelux fare? Well, not too well as one of only two European clubs not to make the tournament. Can you all change your fate this year? Or will you allow the rest of the continent to beat up on you once more?

The 2013 World Cup Qualifying is starting up in just a few weeks, will you be ready to help your club? Speaking of helping your club, Team Benelux is currently without a World Cup Captain. If you are interested in leading the team, please let me know.

Remember the World Cup (unlike most other events) is a true team event and the team needs drivers of all skill groups to contribute. For more information on the Cup, see the links below.

Important Links:

World Cup Guidebook - http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3034485.page
Schedule, rules, and all other important information about the event.

World Cup Facebook Page - https://www.facebook.com/WorldCupOfIRacing
Mass communication like this PM will be very rare, so if you want to stay up to date with all the news about the World Cup, the the facebook page is a great way to do it.

World Cup League - http://members.iracing.co.../LeagueView.do?league=403
Special club events and head to head matches to keep you hungry for more club racing.
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-tVffeqgxHhU/UU--0zpDrZI/AAAAAAAADq4/5kIMM1XX_j4/s762/wcround1.jpg

Is dit naar iedereen gegaan in de Benelux?

[ Voor 73% gewijzigd door Streskip op 02-04-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

derx666 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:54:
en als ik vorige week in de chaos Frank in mn dooie hoek had gezien was ik daar in de eerste race ook redelijk goed gefinished, mja, shit happens.
Het heet ook niet voor niets een dooie hoek :+ Vorige week was gewoon pech dat je elkaar zo tegenkomt, niet echt te voorkomen in die chaos...

Je reed gisteren erg sterk inderdaad, en foutloos bracht ontzettend veel. Ik werd nog 8e met 2x een nieuwe auto halen :P Je moet overigens niet te goed worden, want dan kan ik je nog slechter bijhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:58
Streskip schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:55:
[...]

[afbeelding]

Is dit naar iedereen gegaan in de Benelux?
Ik denk het wel ja, ik heb het ook in ieder geval.
Maar onze club kennende zal de opkomst wel weer zeer matig zijn, alhoewel het nu opgemerkt wordt met meer dan 2 weken te gaan ipv 2 uur :P

De combinaties zijn niet eens onaardig, dus misschien dat ik nog een race'je meepik.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Streskip schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:55:
Over T1, vond ik dat sommige van jullie wel erg brutaal waren. Volgens mij kwam Ruud me rechts voorbij vliegen waarvoor ik moest uitwijken, toen Joep aan de linkerkant waarvoor ik opzei ging, daarna zat ik sandwich waardoor ik nergens heen kon en Deni een 0x contact gaf (waardoor je spinde??). Ik heb de replay helaas niet opgeslagen dus als bovenstaande niet klopt, mijn excuses, maar volgens mij ging t zo ongeveer wel :9
......
Hier dan T1 van Lap 1 zoals ik, jij en Deni die meemaakte.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cQNJ5b_epoY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
CST pedals zijn aangekomen man man das gene kak haha. Vriendin kan die niet eens tillen lol.

Zit loadcell op van 60kg gaan mogen stampen ;)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:59:
[...]

[video]
Wie parkeert daar op het einde nu in de pits z'n auto direct tegen de muur? :P

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
één of andere eikel in z'n pace car :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Ben even naar de foto's aan het kijken van die eerste track layout... da's toch meer iets voor een Legend?
Die baan is op de meeste plekken nog smaller dan die van de infield van de 2e heat.... maar ik heb er nog niet gereden dus ga enkel van de foto's af...
Wordt volgens mij voornamelijk treintje rijden :P *Toet**Toet*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
SgtPoen schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:19:
één of andere eikel in z'n pace car :9
Ah, doh....

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:26:
Ben even naar de foto's aan het kijken van die eerste track layout... da's toch meer iets voor een Legend?
Die baan is op de meeste plekken nog smaller dan die van de infield van de 2e heat.... maar ik heb er nog niet gereden dus ga enkel van de foto's af...
Wordt volgens mij voornamelijk treintje rijden :P *Toet**Toet*
Daarom ook extra kort de eerste heat ;) Ennuh.... klagen bij de bedenker..... niet de boodschapper :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Sorry, mijn fout, wilde daar al rijden vanaf het begin dat ik die track zo zag, maar heel smal is het niet, het heeft alleen veel bochten, daarna komt een redelijk lang rechtstuk, waar je volgens mij met een beetje betere bochtuit speed wel kan inhalen. Maar goed dat is iets wat we pas weten na de race.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Het is geen fout, was enkel maar even aan het kijken wat voor race het gaat worden.
Was misschien beter als 2e track met reversed grid om het treintje de nodige spanning te geven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb er wel eens een rondje of 3 gereden in de MX-5, het is niet enorm krap maar er is eigenlijk wel maar een lijn, een buitenlijn is meteen zo ver omrijden dat je 4 plekken kwijt raakt denk ik :p Het kan best wel leuk zijn hoor, ik denk dat het treintje rijden is en zo dicht als je durft op je tegenstander (te dicht dan zie je de bochten niet en ram je hem er binnen 2 bochten achter in). Als iedereen een beetje respect heeft voor de ander (dat wil zeggen: als er voor je 2 mensen naast elkaar gaan, probeer er dan niet meteen van te profiteren en als een dolle er achteraan te duiken want dat gaat niet goed) dan komt het best goed denk ik. Maar kort sprint raceje is een goed idee want meer dan 20 minuten hou je daar niet uit :p

En als we weer 26 man opkomst hebben dan wordt het wel heel druk, dan heb je na een rondje of 4 wel de achterhoede bij gehaald. Ik heb wel eens een hosted session gezien waar ze dit baantje met 60 man gingen rijden, heb niet meegedaan maar volgens mij ging dat ook best prima :)

[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 02-04-2013 16:54 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTom92
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 20:53
Hallo mede-Tweakers,
Ik zal me even voorstellen; ik ben Tom Wesstein. Nieuw bij iRacing, niet nieuw met racesimulatoren (Forza 3&4) Graag zou ik mezelf bij jullie voegen, het lijkt me erg leuk om met jullie te rijden. Ben een vriend van SgtPoen, via hem ben ik een tijdje terug in aanraking gekomen met iRacing.

Voorlopig lijkt het me erg leuk om met de funraces mee te doen, en als er 'schools' zijn lijkt het me super om wat te leren jullie!

Op iRacing heb ik mezelf aangemeld voor de GoT-league, als het kan doe ik graag vanavond al mee op Charlotte circuit!

Groeten,

Tom Wesstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fragbeestje schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:39:
Het is geen fout, was enkel maar even aan het kijken wat voor race het gaat worden.
Was misschien beter als 2e track met reversed grid om het treintje de nodige spanning te geven >:)
dan toch maar botsauto's invoeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik ga nu ff wielrennen, hopelijk ben ik voor 20.00 terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/ts_2013_s1/school/school.png

Het wordt weer tijd denk ik:

Poll: Gewenste datum voor de GoT iRacing School
Do 4 april 20:00-22:00 uur
Zo 7 april 15:00-17:00 uur
Zo 7 april 20:00-22:00 uur
Do 14 april 20:00-22:00 uur
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=385692&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Ook hier te vinden: School post

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 02-04-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Het begint toch om 21.00? 1 uur erbij tellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Net even een paar laps gereden op die eerste track ..
Heeft er iemand gereedschap bij zich om 2 versnelling eruit te slopen :) scheelt toch weer gewicht 8)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
SgtPoen schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 18:52:
Het begint toch om 21.00? 1 uur erbij tellen?
Nee 20:00. Alle vermelde tijden zijn tegenwoordig in onze post hier CET = onze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Als er mensen zijn die denken dat de combo van vanavond raar is.

Het kan nog extremer.

:F 7(8)7

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
JoepW schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:59:
[...]

[video]
Thanks! Ging dus best wel netjes allemaal. Mijn herinnering zei dus wat anders maar gelukkig hebben we de beelden :) Ik remde ook wel wat te vroeg zie ik nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

FransJansen schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 18:54:
Als er mensen zijn die denken dat de combo van vanavond raar is.

Het kan nog extremer.

[video]

:F 7(8)7
Ziet er wel uit als een ontzettend goede manier om je throttle beetje te oefenen in die bak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Als je echt throttle control wilt oefenen, moet je dat in de Ford Falcon doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Niellie41 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:54:
Als je echt throttle control wilt oefenen, moet je dat in de Ford Falcon doen >:)
Nee de Sprintcar!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Sessie van vanavond is begonnen. Hij staat onder hosted sessies in het tournament gedeelte. Voledig basis content dus iedereen kan mee doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik zie hem nergens..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
2e sessie komt er zo aan.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hij was al begonnen, we voegen je toe aan de 2e heat.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

oke thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
http://members.iracing.co.../member/HostedSessions.do

Server is up...

[ Voor 13% gewijzigd door JoepW op 02-04-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

voor de mensen die nog even in een mclaren willen rijden @ interlagos draait er een hosted sessie met de naam North Korea DPRK Racing

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fokkeantonides

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fokkeantonides
oh wacht, waarschijnlijk omdat het heat 2 al is /3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Red Baron schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:43:
[...]

Ik denk het wel ja, ik heb het ook in ieder geval.
Maar onze club kennende zal de opkomst wel weer zeer matig zijn, alhoewel het nu opgemerkt wordt met meer dan 2 weken te gaan ipv 2 uur :P

De combinaties zijn niet eens onaardig, dus misschien dat ik nog een race'je meepik.
Ik heb ook nooit meegedaan omdat ik nooit wist dat zoiets speelde.

Ik ben laatst benaderd door Mike (hoofd van WC committee) of ik mijn PM tool kon aanpassen om een PM naar iedereen in een club te sturen. Dat kon toen nog niet, maar nu wel. Ik maak die versie echter alleen beschikbaar voor de world cup managers, anders kun je wel erg makkelijk eventjes 10,000 members spammen ofzo. Maar hopelijk vanaf nu dus wat meer info voor iedereen :)

(En nee, iRacing heeft blijkbaar geen zin om iets fatsoenlijks in te bouwen voor de managers om iedereen van een club te mailen ofzo...)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:59:
[...]

Ik heb ook nooit meegedaan omdat ik nooit wist dat zoiets speelde.

Ik ben laatst benaderd door Mike (hoofd van WC committee) of ik mijn PM tool kon aanpassen om een PM naar iedereen in een club te sturen. Dat kon toen nog niet, maar nu wel. Ik maak die versie echter alleen beschikbaar voor de world cup managers, anders kun je wel erg makkelijk eventjes 10,000 members spammen ofzo. Maar hopelijk vanaf nu dus wat meer info voor iedereen :)

(En nee, iRacing heeft blijkbaar geen zin om iets fatsoenlijks in te bouwen voor de managers om iedereen van een club te mailen ofzo...)
Ik ga me er niet voor inzetten..... Ik heb al 'werk' genoeg aan GoT ;)
Was net erg leuk met de Soltice @ Charlotte Road Infield en Charlotte Road. Beetje jammer dat ik Koen raakte in heat 1 toen hij spinde en reuze dom dat ik in heat 2 zelf spinde omdat ik op de oval net ff te veel over de witte lijn ging.
Ik begin toch te merken dat we met ons clubje de leukste races hebben als de auto's net niet te snel zijn.... Of ben ik nu biassed?
Mag ik de 'nieuwkomers', rookies en 'instructiebehoeftigen' vragen om de Poll in te vullen?
Poll tbv keuze datum van de GoT-iRacing-School

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Denk dat dat te maken heeft met onze eigen limited skillzz :) En langzame auto == closer racing. Makkelijker om de limiet op te zoeken enz.

Kon er zelf vanavond helaas niet bij zijn, dinsdag avond is bezet bij mij tegenwoordig helaasch.

Cube Nuroad Race (2022)

Pagina: 1 ... 31 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.