iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.760 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke combi, zoals ik me nu voel spring ik thuis echter direct m'n bed in. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
balen dat ik nog niet zoveel banen heb anders had ik mee gedaan!
leek me leuk met die kleine autotjes

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 16:10
Als'k op tijd thuis ben en wat tijd heb om alles te configureren doe ik mee, ook al vind ik die SRF een absolute ***bak :)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:49

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
GoT iRacing TeamSpeak Nieuws
Vanavond gaan we gebruik maken van de door Dirk (nogmaals bedankt Dirk!) ter beschikking gestelde TeamSpeak server.
Adres: wrt.upexia.nl
Wachtwoord: iracing

Tot vanavond.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:36:
Vanavond gaan we gebruik maken van de door Dirk (nogmaals bedankt Dirk!) ter beschikking gestelde TeamSpeak server.

Tot vanavond.
Dirk bedankt voor de hosting en Joep voor het beheer er van _/-\o_ , ik ga normaal heat 1 wel kunnen mee pikken dus als alles goed is hoor ik jullie straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:10

Niellie41

[object Object]

Fragbeestje schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:21:
Als'k op tijd thuis ben en wat tijd heb om alles te configureren doe ik mee, ook al vind ik die SRF een absolute ***bak :)
Ik vind de SRF ook ruk. Kunnen we samen de auto ruk vinden achterin het veld!
Zouden er nog een paar leuke schansen zijn op Brands Hatch?

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 26-03-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Jij kan je team echt wel beter de Flying Lions noemen :)

Als jij hard optrekt met die SRF en ik achteruit hard aftr... euh ... optrek kan je zo'n SRF volgens mij wel als schans gebruiken.

Zal wel zien wat het wordt deze avond.
Nog wel wat werk voor de boeg.
Thuis m'n CSW configureren, pedalen nogmaals proberen goed te zetten en blijkbaar m'n CSP's nog vullen met glijmiddel...

@Dirk : Bedankt voor de TS hosting!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Fragbeestje op 26-03-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:30
Niellie41 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:06:
[...]

Ik vind de SRF ook ruk. Kunnen we samen de auto ruk vinden achterin het veld!
Zouden er nog een paar leuke schansen zijn op Brands Hatch?
Hier nog 1 :P

Daarnet m'n aller eerste officiele Nascar race gedaan *O* Alleen nogal jammer dat het zo kort duurt -O- Ben na 20minuten klaar en heb het niet eens warm gekregen. Nu weer wachten tot 6 uur :+
JoepW schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:36:

Tot vanavond.
Top!

[ Voor 27% gewijzigd door Streskip op 26-03-2013 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Streskip schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:26:
[...]

Hier nog 1 :P

Daarnet m'n aller eerste officiele Nascar race gedaan *O* Alleen nogal jammer dat het zo kort duurt -O- Ben na 20minuten klaar en heb het niet eens warm gekregen. Nu weer wachten tot 6 uur :+
Dit is ook nog geen NASCAR hè ;)
Heel nice dat je 0 inc's hebt gehaald! Hopelijk zal de rest ook zo zijn. Maar denk het niet om eerlijk te zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Niellie41 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:38:
[...]

Heel nice dat je 0 inc's hebt gehaald! Hopelijk zal de rest ook zo zijn. Maar denk het niet om eerlijk te zijn :X
Nou, ging wel lekker eigenlijk :9
http://members.iracing.co...nid=7839922&custid=104531

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
@dirk dikke merci vermelden waard in topic !!!

Ps ik doe mee als kevin niet meedoet haha grapje :+

[ Voor 37% gewijzigd door dabelg op 26-03-2013 18:44 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:14

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

helaas heb k de baan niet, ben beginnende dus niet alle content avaible

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Netjes! In dat tempo ben je zo D!

edit:
TS server is running en ziet er goed uit!
Bedankt Dirk :)
Ook wil ik graag Simon bedanken voor de Racing Lions TS server!

[ Voor 19% gewijzigd door Niellie41 op 26-03-2013 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:10:
[...]

+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Niellie41 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:10:
[...]

Netjes! In dat tempo ben je zo D!

edit:
TS server is running en ziet er goed uit!
Bedankt Dirk :)
Haha nu 2x een x4, eerst 3 wide naast elkaar kwam de middelste bij me naar binnen, daarna rij ik op 2 langzaam rijdende auto's af, gaat die ene vanuit de meest rechtse baan, naar links, waar ik zat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:38:
[...]

Charlotte gaat nog wel maar USA Int van afgelopen week is soms gewoon onmogelijk om zonder kleerscheuren door te komen. Ok er rijden veel rookies dus de helft is vergeven maar dan nog zie je soms dingen zoals midden op de baan draaien terwijl de Top3 aan komt stormen of pit exits die compleet niet nodig zijn...

Zelf afgelopen weekend erg fijn gereden in de Street Stocks, 3x USA Int waarvan 2x winst en 1x tweede plek. Nou was dat eigenlijk niet omdat ik voluit de snelste was maar meer omdat ik de races zonder gigantische problemen door kon komen, wel elke keer grote crashes gezien waar ik goed/half goed door kon komen en zo goeie finishes kunnen rijden. Vooraan starten helpt ook, vanaf de 2e rij had ik 3 cleane starts, verder naar achteren was t jammer genoeg niet zo clean aan de chat te zien... Moet wel nog eraan werken om bij bijvoorbeeld exits de muur niet licht te raken, dat helpt m'n incident teller ook niet. :>

Vannacht zowel Oval als Road van Rookie naar D gekregen, in ieder geval Oval gaat aan t eind van komend seizoen naar C om de trucks te gaan rijden, zou geen probleem moeten zijn. iRating heeft door afgelopen weekend in ieder geval een leuke boost gehad aan de chart te zien, zie m vandaag voor t eerst op 1771.

Jammer dat ik nog niet zoveel banen/auto's heb, de funraces van GoT lijken me op de verhalen afgaand erg leuk om te rijden. Of m'n snelheid een beetje in de goeie richting zit vraag ik me af maar ok! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
BM schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 11:23:
[...]

Is dat zo bijzonder? :p
Was uitkomen van turn 3a wel een stuk sneller als jou, maar kon nét geen run krijgen die goed genoeg was om er naast te komen, of ik durfde niet laat genoeg te remmen. Nick liet in de laatste ronde zien dat het er wel kon, maar ik durfde het niet aan :)
Maakte me ook niet uit eigenlijk, ik vind het veel leuker om achter iemand aan te rijden en te proberen de druk op te voeren om hem een foutje te laten maken, dan om zelf vooraan zo'n groepje te rijden, want wegrijden had er toch niet ingezeten denk ik, daar was ik ook niet snel en constant genoeg voor.

Ik gooide op het einde onbedoeld de deur nog wel iets harder dicht voor Ruud dan eigenlijk de bedoeling was (voor turn 7a geloof ik). Had niet verwacht dat je daar een poging zou doen, en stuurde dus op mijn normale lijn in. Als ik gezien had dat je er naast kwam had ik meer ruimte gelaten. Volgens mij hadden we allebei geen schade dus wat dat betreft viel het mee.

[...]

Ik rekende op dat moment eigenlijk meer op Ruud dan op jou. Had ook helemaal niet gezien dat je Ruud voorbij gegaan was. Ik maakte daar idd een foutje, en verwachtte Ruud voorbij te zien komen, maar toen ik ineens jouw auto langs me zag komen moest ik toch even goed nadenken wat er nu precies gebeurd was :D
Nick pakte ons allebei in de hairpin, Nick zat al rechtsachter iets naast me bij het aanremmen. Ik kon wel steeds naar je toe rijden maar was niet zoveel sneller dat ik je voorbij kon. Wel gaaf hoor zo close!

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wij rijden ook eens in de SRF en het was fun!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11193518/iRacing%20pics/SRF.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
haahha onverwoestbaar!
ik vond het een leuk baantje!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op zondag 24 maart 2013 @ 20:01:
[...]

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Ik bij de graphics options kijken .. staat Cap Frame Queue uit .. bij de beschrijving "turning this off might cause controller input lag". Ik aangezet, iRacing opnieuw gestart, Suzuka setup van Joep geladen, allereerste rondje met racefuel 0.3 seconde sneller dan m'n vorige Q tijd 8)7
Tijdens de race makkelijk 1.26.9 kunnen rijden. Resultaat: bijna de hele race lekkere gevechten, ik kan de auto vele beter opvangen en geëindigd als 6e terwijl ik als 16e gestart ben.

Blijkbaar ben ik erg gevoelig voor input lag :P
Heb deze ook aangevinkt vandaag, hoewel ik geem lag ervaarde met de setting uit, controller lag is verschrikkelijk (zeg vsync maar eens aan). Baat het niet, dan schaad het vast ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Bedankt voor alle bedankjes :) het was een kleine moeite om op te zetten en ik hoor van Joep dat het allemaal prima is verlopen vanavond. Enige dat ik nog even moet regelen is dat wanneer ik de servert reboot dat de TS server ook meteen netjes mee opstart, want dat doet ie nu nog niet.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het was leuk gisteren met de SRF.
Ik zette de 4de tijd neer in de Q. Meteen met Nick in gevecht, die op 5 startte. Hij zat in T2/3 aan de juiste kant en kon me naar plek 5 verdringen. De rest van de race in een treintje met BM, DD en Nick gezeten. Op de 4 de plek in het laatste rondje maakt ik een fout in T1, waar DD van profiteerde en heb weer plek 5.
Race 2 was echt een beetje minder (voor velen). Startend van de 14de plek lag ik binnen no time op de 10de plek. Helaas spinde ik, omdat ik even moest liften in de laatste bocht en nam nogal wat mensen mee. Wel met een U-bocht en 15 sec. straf voor 'unsafe pit entry' de pit in kunnen rijden zonder een rondje te hoeven rijden met een zwaar gebutste auto. Nick had ik in de slide meegenomen en die was ook de Pit ingegaan. Samen weer de baan op en weer gewoon racen.
Nog een paar leuke rondjes met Pascal geknokt en gefinisht als 11de.
Het blijft vermakelijk rijden met die SRF en Brands Hatch Indy is ook leuk.... op T1 en de laatste bocht na dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Zeer vermakelijke race gisteravond. *O*

Niet de snelste van het veld maar in race 1 wel van P18 naar P10 kunnen rijden.
Mede door de foutjes van anderen.

Race 2 van P10 vertrokken en wonder boven wonder ging de start en bijna de hele eerste ronde goed.

Helaas iets te lang in mijn spiegel gekeken bij de het ingaan van de laatste bochtencombi, rempunt gemist en een spin.Met schade :( .

Gelukkig vlak bij de pits, helaas bij het uitrijden van de pits kwamen de eerste al weer over het rechte stuk.
Met een rondje achterstand maar rondjes gaan rijden.

Het blijft een lastige auto maar met veel oefenen is het wel een grappig ding om mee te rijden.

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond het wel 2 ammusante racejes, race 1 door mijn eigen schuld om zeep maar nadien nog leuke rondjes gehad , race 2 DD mee genomen en de rest achter ons toen die in T1 begon te glijden, mss had ik daar wel iets sneller op kunnen anticiperen door niet zo kort te rijden want die bocht is al knap lastig 8)7 nadien nog wel wat leuke lapjes gehad toen ik marco aan het bijhalen was alleen kwam ik op het gras in de laatste bocht met als gevolg spin richting de pit >:) ... op zich met maar 15min practice vond ik het best mee vallen, ik vind die bak nog best aardig op dergelijke circuits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:49

BM

Moderator Spielerij
Vooral race 1 was wel leuk, kon het tempo vooraan in de training al goed volgen (op Rudy na dan), en zette in Q een mooie 2e tijd neer. Robbert startte echter erg goed, dus mocht op p3 aansluiten. Na een foutje van Robbert werd dat weer P2, en uiteindelijk had ik wat ruimte achter me, met name omdat Nick en Robbert af en toe toch wat foutjes maakten. Helaas verloor halfweg de race Deni (toch?) de controle over zijn auto net op het moment dat ik er aan kwam, en raakten we elkaar. Niks aan te doen, dat is racen :) In de bochten daarna snel even gekeken of ik schade had, en dat leek (op een stuur dat 30/40 graden naar links stond) mee te vallen. T3 en de laatste bocht bleken echter toch wel erg lastig geworden te zijn (onderstuur!), en Nick en consorten konden de aansluiting bij mij nu een stuk makkelijker houden.
Uiteindelijk de race tegen mijn verwachting in op P2 kunnen uitrijden :)

Race 2 was minder succesvol. Ik besloot voorzichtig te starten, maar helaas bleek dat niet genoeg te zijn :) Na een minuut of 10 (geloof ik) in een pileup terecht gekomen in de laatste bocht waarbij m'n auto geraakt werd. 1e indruk was dat de schade wel meeviel, dus besloot ik maar door te rijden. Helaas bleek in T1 m'n auto toch onbestuurbaar te zijn, en moest ik 'm aan de kant zetten. Had ik direct de pits ingereden had het me een dure tow bespaart, maar goed :) Daarna een paar seconde achter Wim de baan op gekomen, en die gaan binnenhalen. Helaas spinde hij in de 1e bocht, waar ik niet meer omheen kon. Dat was einde race dus.

Al met al leuk om weer eens met de SRF te rijden, blijft een hele leuke auto. En zeker de 1e race heb ik me uitermate goed vermaakt. 2e helft van die race waren de meest lastige/spannende ronden die ik in tijden gereden heb :)

Hmmz, lange text geworden zo :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De SRF zal nooit mijn favoriete auto worden. Ik vind het maar een klote auto :P
Verder vond ik de races wel leuk. Jammer dat ik in de eerste race een paar keer spinde en helemaal jammer dat een paar anderen mij niet meer konden ontwijken. Sorry daarvoor.

Verder was het op TS heel gezellig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We moeten alleen die plugin van jou en Nick bannen. @#&@^#*$&^*@$&^ :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:22:
We moeten alleen die plugin van jou en Nick bannen. @#&@^#*$&^*@$&^ :X :P
Als die nog lang gebruikt word ga ik de mute opties van TS iig gebruiken :p F*cking irritant :D

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ben niet van plan om het nog te gebruiken. Het is toch niet mogelijk om tijdens het rijden die geluidjes af te spelen. Gelukkig, voor jullie :P

[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 27-03-2013 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was gistermiddag redelijk opgeknapt en de SRF is wel een fun karretje dus besloten mee te doen.

Race 1 - Ik vermoede dat BM m'n racepace weleens zou kunnen matchen, goede start kon een gaatje van 3 seconden slaan en dat moest voldoende zijn om de rest van de race uit te kunnen rijden. Helaas maakte iedereen foutjes waardoor het gat na een rondje of 10 een stuk groter werd.

Race 2 - Altijd leuker om door een veld heen te moeten rijden met de hoop dat je binnen het verstrijken van de tijd tot voor in het veld kan komen. Koen stond vooraan, dus als die zijn rondjes zou rijden ging het lastig worden voor me. De weg door het veld was een slagveld met af en toe flink uitwijken. Bijna vooraan reden er 4 heren dicht bij elkaar waar door contact er 3 af gingen in de laatste bocht. Met ruim 10 seconden achterstand op Koen kwam ik na de helft van de race op P2. Flink gaan pushen en het gat werd kleiner en kleiner en zag dat ik ongeveer 5 rondjes voor het einde aansluiting zou vinden. Helaas spinde Koen en was de race gelopen. Nog wel een superlap neergezet in ronde 27 die 0.004 langzamer was dan m'n pole tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 16:08

DutchDevil79

I race, therfore I am

Het waren niet alleen foutjess vooral ook het vechten met elkaar was tijd rovend. Nick, Joep, Maykel en ik waren meer verdedigend aan het rijden dan ons lief was. En in je spiegels kijken kost behoorlijk wat tijd. Maar daarnaast was je racepace gewoon sneller en hadden we waarschijnlijk niet in je buurt gebleven.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
DutchDevil79 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:58:
Het waren niet alleen foutjess vooral ook het vechten met elkaar was tijd rovend. Nick, Joep, Maykel en ik waren meer verdedigend aan het rijden dan ons lief was. En in je spiegels kijken kost behoorlijk wat tijd. Maar daarnaast was je racepace gewoon sneller en hadden we waarschijnlijk niet in je buurt gebleven.
Ik geloof ook niet dat ik Rudy bij had kunnen houden :) Zijn pace was denk ik overall wel 2 tiende per rondje sneller, en daar komt bij dat ie dat ook nog eens wat constanter leek te kunnen rijden dan ik :) Oh well, ik denk dat wij in de 1e race de leukere race hadden :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Idd was de eerste race super leuk.
Ik twijfel door de ervaring van de laatste paar races over het compleet reversen van het grid in de tweede race. 'Vroeger' deden we reversed first 8 en dat gaf toch wat minder mega crashes. Alhoewel we die gisteren 'pas' na 1 rondje kwamen ;)
Wat zijn hier de gedachten daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Het blijven fun races, dus ik vind het prima, als de hele grid omgedraaid word, enige wat beter moet, is dat snellere rijders rekening moeten houden met mindere goden, dat die anders remmen etc. En als je wil inhalen dat jij degene bent die het veilig moet doen, maar volgens mij gaat het steeds beter, dus dat gaat vast goedkomen.

En eerste rondes crash, dat gebeurd overal, zelfs in de gevorderde klasses, dus denk niet dat je dat helemaal kan voorkomen. Maar fun betekent ook van achter naar voren rijden, alleen op kop rijden kan iedereen.

Ik denk dat we het heel aardig doen bij onze races.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Aan de ene kant snap ik heel goed dat een reverse top 8 voor minder ellende zorgt. Aan de andere kant creeer je met fullgrid reverse ook meer oefenmogelijkheid voor de minder ervaren rijder.

Als je altijd maar achteraan blijft rijden krijg je nooit goed geleerd hoe belangrijk je spiegels zijn. En daarom sluit ik me aan bij Speedy, het blijven funraces, dus wat is er dan een betere plek om het "echt" te oefenen dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Die full reversed grid mag van mij behouden blijven, en zoals Dirk het al heel goed aangeeft is het een heel leerrijke ervaring.
Anders hebben degene met de traagste Q tijden normaal gezien 2 nogal saaie heats. Nu kunnen ze in de 2e heat zicht toch volop aan een boel actie verwachten en kunnen ze vooral het defensief rijden oefenen.
En dat die 2e start meestal misloopt... denk dat de snelleren er gewoon nog wat aan moeten wennen om eens wat vroeger te remmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Imho laten we de reversed grids ook lekker zoals ze nu zijn, de 2e race kan voor iedereen een hele mooie oefening zijn. De langzamere rijders ervaren hoe het is om vooraan te rijden, en defensief te rijden, terwijl de snelleren van achter komen en kunnen oefenen op gecontroleerd inhalen.
Fragbeestje schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:19:
En dat die 2e start meestal misloopt... denk dat de snelleren er gewoon nog wat aan moeten wennen om eens wat vroeger te remmen :)
Eens. Ik vind het erg leerzaam iig. Ik vervloek ook wel eens mensen als ze voor me rijden omdat ze 'zo enorm' vroeg remmen, maar het is nu eenmaal zo. Niet iedereen remt op dezelfde plek, en daarop anticiperen is deel van het racen :) En ja, dat kan best lastig zijn, eerder remmen en dan nog genoeg snelheid maken uit de bocht om er voorbij te komen, maar dat is ook wel weer leuk :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 16:08

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik stel wel voor unlimeted tows voor de tweede heat. Het zijn toch fun racejes en nu kon ik dus door twee schade gevalletjes niet meer door rijden en aan de zijlijn staan met 15 minuten repairs aan men broek. .

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:49:
Ik stel wel voor unlimeted tows voor de tweede heat. Het zijn toch fun racejes en nu kon ik dus door twee schade gevalletjes niet meer door rijden en aan de zijlijn staan met 15 minuten repairs aan men broek. .
Dan moet je maar eerder remmen 8) _/-\o_
Zo te 'horen' laten we het zo dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Doe dan voor de eerste heat ook maar wat meer fast repairs... want ik had dit in de eerste race voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niets is meer fun dan tig auto's voor je zien staan op de grid wetend dat je 90% van het veld zou moeten kunnen inhalen voor het einde van de race.

De chaos die daar een beetje bij hoort is erg leerzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
JoepW schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:51:
[...]]Zo te 'horen' laten we het zo dan ;)
Ja graag :) Ik vind het echt een uitdaging om van achteren te komen. Het is iets compleet anders dan snelle rondjes rijden. De eerste ronden van maandag waren echt heel erg intens en leuk. Helaas ging het lekker fout, maar dat had op exact dezelfde manier in race 1 kunnen gebeuren.

Het verbaast mij juist hoe goed het gaat in de eerste paar ronden. Daarna komen de foutjes pas. Het probleem is dan, dat het veld vaak nog dicht op elkaar zit. En tsja, een klein foutje kan dan al snel een grote chaos tot gevolg hebben.

Maar zo lang elke schade te repareren valt met een druk op de reset knop, wil ik zeer graag zo doorracen :)

Kijk, 7 april mag ik weer in de Volvo 360 op Zandvoort racen en daar zou ik er geen voorstander van zijn om de grid om te draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk echt dat ik een aantal jaren nauwelijks geraced heb en de SRF was de eerste keer dat ik erin reed, al met al heb ik me wel vermaakt.

Erg veel fouten gemaakt bergen incindenten aan me broek maar gelukkig niemand in meegenomen zo ver ik weet. Laatste race nog even een paar hoge 54 sec rondjes gereden en dat motiveerd dan toch wel weer.
Hoop dat ik niemand tot last was en bedankt voor het hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Eerste race was klote en tweede race ook, maar wel gelachen. In de eerste race spinde ik, Deni ook, tot 3 keer toe samen maar niet door elkaar zegmaar. Tweede race weet ik niet meer wat er gebeurde maar kwam een ronde achter te liggen, achter Deni weer. Daar de hele race weer achter aan gehobbeld :9

edit;
Zit me ff niet mee met Nascarren. Zeker een te mooie start gemaakt :+ Nu 3 races achter elkaar al bijna precies dezelfde crashes 8)7 Maar ik rij ze wel uit anders kom ik nooit in de volgende klasse :P

[YouTube: http://youtu.be/k-CDmi42i2U]

[ Voor 30% gewijzigd door Streskip op 27-03-2013 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Streskip schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 18:29:
......
edit;
Zit me ff niet mee met Nascarren........

[video]
Streetstock! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

edit;
Zit me ff niet mee met Nascarren. Zeker een te mooie start gemaakt :+ Nu 3 races achter elkaar al bijna precies dezelfde crashes 8)7 Maar ik rij ze wel uit anders kom ik nooit in de volgende klasse :P

[video]
Wat Joep zegt!
En als je zsm uit rookie wilt, moet je niet eens in de buurt van hun rijden maar 2 seconden er achter (of er voor).

Eindelijk zijn de sessies voor de March on Michigan online. Ik ga eens wat oefenen voor zaterdag.
Ben ook op TS te vinden :)

[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 27-03-2013 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
Korte vraag.
Wat is beter qua headset? wat is jullie ervaring?
5.1 surround met meerdere drivers per oorschelp?
of stereo headset met gesimuleerde surround via (inline) geluidskaart?

Idee is natuurlijk om beter te kunnen horen waar een auto zich achter me bevind. links/rechts verweg/dichtbij.

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
RichardA schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 18:59:
Korte vraag.

Idee is natuurlijk om beter te kunnen horen waar een auto zich achter me bevind. links/rechts verweg/dichtbij.
Ik heb 5.1 en heb als test ook 2.0 gebruikt. Echt verschil kon ik niet merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
RichardA schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 18:59:
Korte vraag.

Ik rijd met een G35, en afaik gebruikt die gesimuleerd surround. Merk net als Joep ook niet al te veel verschil met 2.0 geluid :)
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 18:17:
Merk echt dat ik een aantal jaren nauwelijks geraced heb en de SRF was de eerste keer dat ik erin reed, al met al heb ik me wel vermaakt.

Erg veel fouten gemaakt bergen incindenten aan me broek maar gelukkig niemand in meegenomen zo ver ik weet. Laatste race nog even een paar hoge 54 sec rondjes gereden en dat motiveerd dan toch wel weer.
Hoop dat ik niemand tot last was en bedankt voor het hosten.
Komt vanzelf weer goed :) Enige wat me wel te binnen schiet was een momentje waar je naast de baan stond/reed, en precies op het moment dat er een vechtend groepje aan kwam reed je de weg weer op. Daar heb ik (en anderen) wel ontwijkende actie moeten ondernemen. In het vervolg het F3 scherm wat beter in de gaten houden, dan komt het helemaal goed d:)b 54.x seconde in de 1e race(s) met de SRF is alleszins een prima tijd :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Niellie41 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 18:54:
[...]

Wat Joep zegt!
En als je zsm uit rookie wilt, moet je niet eens in de buurt van hun rijden maar 2 seconden er achter (of er voor).

Eindelijk zijn de sessies voor de March on Michigan online. Ik ga eens wat oefenen voor zaterdag.
Ben ook op TS te vinden :)
Ik heb wat rustiger aan gedaan, was nodig ook. Nu weer 0 incs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Net mijn eerste kwalificatie poging gedaan voor de March on Michigan.
Mijn PB is een 41.293 en optimum 41.250. Tijden de kwalificatie was ik goed op weg naar een nieuwe PB, maar helaas maakte ik een klein foutje en ik heb uiteindelijk een 41.356 gereden. Er is nog wat ruimte voor verbetering.
Hopelijk zit ik zaterdag in de 2e of 3e split. Top split zal ik waarschijnlijk niet halen.
Ik zie het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
JoepW schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:16:
[...]

Ik heb 5.1 en heb als test ook 2.0 gebruikt. Echt verschil kon ik niet merken.
BM schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:22:
[...]

Ik rijd met een G35, en afaik gebruikt die gesimuleerd surround. Merk net als Joep ook niet al te veel verschil met 2.0 geluid :)

....
Thanks. Kon me ook al niet echt een groot verschil voorstellen.
Blijft het geld nog ff in de spaarpot, zijn we weer stukje sneller bij 3 schermen...

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Eerste race was klote en tweede race ook, maar wel gelachen. In de eerste race spinde ik, Deni ook, tot 3 keer toe samen maar niet door elkaar zegmaar. Tweede race weet ik niet meer wat er gebeurde maar kwam een ronde achter te liggen, achter Deni weer. Daar de hele race weer achter aan gehobbeld :9
Haha ja we ging er beide af zonder dat we er beide schuld aan hadden,
vond het wel gezellig ja om beetje close bij elkaar te racen maar jij was
in de laatste bocht zoveel sneller dan mij! :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
TuxieDeni schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:23:
[...]

Haha ja we ging er beide af zonder dat we er beide schuld aan hadden,
vond het wel gezellig ja om beetje close bij elkaar te racen maar jij was
in de laatste bocht zoveel sneller dan mij! :P
Slow in, fast out :*) Maar voor de rest moest ik wel aanpoten, je kwali was ook sneller :P

Die gasten in Street stock zijn zooo cocky, of moet ik zeggen, zoo Amerikaans. Ze schelden ook nogal veel en snel. En dan heb ik de audio nog niet eens aan staan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Streskip schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:28:
[...]

Die gasten in Street stock zijn zooo cocky, of moet ik zeggen, zoo Amerikaans. Ze schelden ook nogal veel en snel. En dan heb ik de audio nog niet eens aan staan. 8)7
Dat is altijd aan de oval kant. Ik vind het wel grappig :+ Als je geluk hebt gaan ze elkaar ook nog eraf rijden in de laatste 2 rondjes zodat je zelfs onder caution nog een paar plekken wint :D

Oeh Iowa in de B auto, altijd leuke baan gevonden eens kijken of het in die auto ook leuk is.

Pff, fixed setup is wel erg tight zeg, als je gas geeft stuurt hij naar rechts bijna 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 27-03-2013 21:38 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-10 20:00

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:32:
[...]

Dat is altijd aan de oval kant. Ik vind het wel grappig :+ Als je geluk hebt gaan ze elkaar ook nog eraf rijden in de laatste 2 rondjes zodat je zelfs onder caution nog een paar plekken wint :D

Oeh Iowa in de B auto, altijd leuke baan gevonden eens kijken of het in die auto ook leuk is.

Pff, fixed setup is wel erg tight zeg, als je gas geeft stuurt hij naar rechts bijna 8)7
Dat is toch meestal met die fixed set.... Voordeel is wel dat iedereen daar last van heeft :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
NickThissen schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:32:
[...]

Whaha zo zielig! En dat is dalijk in de hogere klasse ook nog zo??

Ben nu 3.53, na 4.0 wachten tot dinsdag (toch?) en dan snel naar C!

[ Voor 5% gewijzigd door Streskip op 27-03-2013 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Je hebt altijd dat soort mensen ja. Gelukkig zie je ze niet vaak in de open series ;)
Maar in road races heb ik ze ook wel eens gezien hoor.

Bij 4.0 promoveer je direct en hoef je niet te wachten tot volgende week dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik had net een

moment :D

Ik reed wat rondjes op Michigan en toen ging ik racen tegen iemand anders. We hebben 10 rondjes lang hard, maar fair, tegen elkaar geraced _/-\o_
Dat was echt gaaf!

Een aantal rondjes er van:
video wordt nu geüpload
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QNRhnUeMfzs]

Michigan is een heel leuke baan. Er zijn meerdere lijnen mogelijk en buitenom inhalen kan zeker. Het is wel lastig.

[ Voor 32% gewijzigd door Niellie41 op 27-03-2013 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Met de caddilac aktie toch weer Iracing op mijn computer gezet.

Eerste race met de Mazda, gewoon lekker achteraan rijden om zsm te promoveren. Ik krijg blauwe vlag, ga op tijd helemaal van de ideale lijn af, KABOEM..... ze rijden vol tegen me aan.

Tow van 1 minuut, rij weer achteraan kijk in mijn spiegel en zie in de verte een auto aankomen. Zet hem helemaal rechts van de baan neer, KABOEM vol tegen me aan

Rookie class ....

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Tja, rookie is even doorbijten, dat vind ik eerlijk gezegd ook een van de fijne dingen bij iRacing, dat als je eenmaal wat hoger komt, dat die "debiele" situaties, veel minder frequent voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:12

Phydomir

Dennis

DirkT schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:54:
Tja, rookie is even doorbijten, dat vind ik eerlijk gezegd ook een van de fijne dingen bij iRacing, dat als je eenmaal wat hoger komt, dat die "debiele" situaties, veel minder frequent voorkomen.
Ik vraag me alleen af in hoe verre dat puur met de rookie class te maken heeft. Veel zal ook worden voorkomen door eigen inzicht en herkenning van situaties. Ik ben van mening dat ik 80% (misschien wel meer) van de gevallen je zelf een contact had kunnen voorkomen als je zelf anders had gereageerd of geanticipeerd. Of als je door ervaring de situatie beter had kunnen inschatten.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Daar durf ik wel in mee te gaan, anticiperen, net als in het verkeer :) is 100x belangrijker dan snel rijden op een vol veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Mee eens, maar recht stuk, ideale lijn is links en ik rij al een hele tijd rechts..... Anticipeer dat maar anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 11:48
Tja zonder een video / replay valt er niet zoveel zinnigs over te zeggen natuurlijk.

In het begin lijkt het gewoon vaak overweldigend en meestal de ander z'n schuld waar je als je veel later zo'n situatie nog eens terugkijkt je toch vaak ook wel fouten bij je zelf kan ontdekken.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
@Niel : best wel zin om de March on Michigan ook mee te doen.
Moet wel nog even wat oefenen en kijken of ik dit weekend wel kan... en nog even een skin maken want de mijne ziet er nogal basic uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fragbeestje schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:20:
Moet wel nog even wat oefenen en kijken of ik dit weekend wel kan... en nog even een skin maken want de mijne ziet er nogal basic uit.
Ik zit ook te twijfelen, lange Nascar races zijn geweldig en Michigan zal na een paar early yellows wel een erg lang groen kunnen worden. Vanavond de set maar eens proberen en kijken hoelaat de race start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Fragbeestje schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:20:
Haha is dat een indirecte vraag of je mijn PSD mag? :D
Ik ga zelf een kleine update maken en dan kan ik hem naar jou sturen.

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 28-03-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
lol : busted! :D

hoeft niet per se, heb er al eentje waar 20 x PUMA op staat maar die is nogal eentonig.
Wou hem morgenavond wat aanpassen...

maar hij is natuurlijk nooit zo mooi als die Flying Racing Lions skin... desnoods invert ik 'm zodat het wit en het zwart gewisseld word.
Blijven we mooi herkenbaar. (als ik al in dezelfde split terecht zou komen, wat volgens mij niet het geval is) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Fragbeestje schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:35:
lol : busted! :D

hoeft niet per se, heb er al eentje waar 20 x PUMA op staat maar die is nogal eentonig.
Wou hem morgenavond wat aanpassen...

maar hij is natuurlijk nooit zo mooi als die Flying Racing Lions skin... desnoods invert ik 'm zodat het wit en het zwart gewisseld word.
Blijven we mooi herkenbaar. (als ik al in dezelfde split terecht zou komen, wat volgens mij niet het geval is) :X
Haha.
Ik heb net mijn skin veranderd.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11193518/iRacing%20pics/Silverado-v3.jpg
Achterop heb ik nu een Tweakers logo en heb de achterkant zwart gemaakt.

Ik heb nog een andere zwarte RL skin op de PC, maar die heeft niet het tweakers logo er op. Dat kan ik ook wel voor je doen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 28-03-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:49:
[...]

Haha.
[afbeelding]

Ik heb nog een andere zwarte RL skin op de PC, maar die heeft niet het tweakers logo er op. Dat kan ik ook wel voor je doen :)
Nice ;)
Maarruh waarom niet het GoT-iRacing logo?
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/ts_2013_s1/logos/got_logo_text.png
of
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/ts_2013_s1/logos/got_logo.png

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het normale Tweakers logo, samen met dat font, vind ik persoonlijk mooier en de kleuren vloeken met de rest van de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Die racing lions skin is goed, dan inverteer ik zwart en wit wel.

En ivm het GoT racing logo moet ik Niel toch gelijk geven.

Heb je nog iets met die sketchup kunnen doen Niel?

( en wat is eigenlijk die immortals sponsor? )

[ Voor 29% gewijzigd door Fragbeestje op 28-03-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En deze dan..... ;)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/topic_2013_s1/bw_got_logo.png

Ik zit te zeuren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Fragbeestje schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 18:49:
Die racing lions skin is goed, dan inverteer ik zwart en wit wel.

En ivm het GoT racing logo moet ik Niel toch gelijk geven.

Heb je nog iets met die sketchup kunnen doen Niel?

( en wat is eigenlijk die immortals sponsor? )
Ik heb het al gedaan :+
Immortals is een clan waar bij zit/zat. Ben daar nu niet zo actief meer, maar het logo is wel cool :P
Bij jou versie zal ik Immortals weg laten.

edit verstuurd
Je naam staat er ook op :)

edit2: met de sketchup kan ik zeker wat! Thanks :D

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 28-03-2013 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
omdat ik pas net ben begonnen met Iracing (2 maanden) heb ik nog niet zoveel tracks en cars.
Wat zijn meer de auto's en banen die je echt moet hebben om veel race's te rijden?

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar rondjes met de fixed set op michigan gereden. Past totaal niet bij m'n stijl, want ik vreet m'n rechter achterband op en kom te veel driftend T2 uit. Het is echt zoeken hoeveel gas je moet geven om stabiel de bocht door te gaan.
Een Q run waarbij ik T1/2 op lane 3 reed (midden van de baan) kwam ik op een 41.240. Kan zeker nog 0.1 vanaf voor m'n gevoel als ik de set door heb.
Straks een server opzoeken en kijken hoe die rijdt in traffic en long runs. Op zich zou het niet verkeerd zijn om die 150 ronden met 0 inc te rijden, dan zou ik op A4.99 uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Net nog een kwalificatie gedaan voor MoM. Heb mijn kwalificatie tijd verbeterd naar een 41.296.
Rudy, zou je misschien eens een replay kunnen posten van een hotlap van jou? Ik rijd op de lane 2 in T1 en T2 (net boven de eerste naad). Voor de kwalificatie heb ik geprobeerd om op lane 3 te rijden, maar het lukte me niet om daarmee tijd te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/ts_2013_s1/rijders/rijders.png

We (eigenlijk overwegend Nick d:)b ) zijn weer een stap verder met de grote verbouwing van de GoT-iRacing websites. De centrale login is nu gereed inclusief het vastleggen in je account of je GoT rijder bent of een 'gast'.
Als GoT-rijder kom je vervolgens (semi-)automatisch in het rijdersoverzicht die onderdeel is van het starttopic.

Klik hier voor de post die onderdeel is van het TS met een uitgebreide toelichting en de rijderslijst.

Klik hier voor de centrale GoT rijderslijst

Klik hier voor de centrale ingang voor onze sites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:52:
Net nog een kwalificatie gedaan voor MoM. Heb mijn kwalificatie tijd verbeterd naar een 41.296.
Rudy, zou je misschien eens een replay kunnen posten van een hotlap van jou? Ik rijd op de lane 2 in T1 en T2 (net boven de eerste naad). Voor de kwalificatie heb ik geprobeerd om op lane 3 te rijden, maar het lukte me niet om daarmee tijd te winnen.
Lane 3 is ook niet sneller (buiten dat je tijd wint op 't rechte stuk)
Hier een replay van een 41.202.
sector 1: 20.511
sector 2: 20.690

Wat ik ook wel vaag vond is dat wanneer je iets te hard de bocht in gaat je beter de rem aan kan tikken dan iets liften. Zodra je lift, klimt de truck omhoog. In een pack zit het risico in T1/2. De entry van T1 vliegen mensen in die omhoog klimmen als ze liften. Bij exit T2, als iemand voor je loose raakt en uitbreekt komt de truck wel erg gemakkelijk om als je lift of iets verder struurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Niellie41 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:49:
[...]

Haha.
[afbeelding]

Als ik mijn C licentie heb, krijg ik dan weer zo'n mooie skin van je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Streskip schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:37:
[...]

Als ik mijn C licentie heb, krijg ik dan weer zo'n mooie skin van je? ;)
Geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driescuit
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
hey allemaal, thanks voor de OP btw.

Ik ben redelijk nieuw bij iracing en rijd enkel road, is er een specifiek topic dat daarvoor extra interessant is?

grts, Dries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Nicee :*)

Het is trouwens wel een sport om die gasten te ontwijken. Man man man zelfs als ik rustig alleen rij is het niet zonder gevaar. Hier word ik (bijna) van de weg geramd:
[YouTube: http://youtu.be/2Pxd1LmNGSk]

En die nummer 7 is dezelfde gast die ik gister zag 'braggen' over z'n 3.1 license en dat ie wel ff wist hoe die crashes moest ontwijken :+

8)7
driescuit schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 23:46:
hey allemaal, thanks voor de OP btw.

Ik ben redelijk nieuw bij iracing en rijd enkel road, is er een specifiek topic dat daarvoor extra interessant is?

grts, Dries
Er is 1 topic voor iRacing, en dat is deze. Misschien gaat het nu even over oval, maar voornamelijk road racing. Elke maandag is er de GoT McLaren race, doe daar eens aan mee. Om 8uur is de training en om 9 de kwali, gevolgd door 1 of 2 heats.

Op dinsdag zijn er de fun races, maar alles staat op de OP. :*)

[ Voor 36% gewijzigd door Streskip op 29-03-2013 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ben toch terug gegaan naar de witte achterkant. Ziet er toch beter uit.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11193518/iRacing%20pics/Silverado-v4.jpg

Koen, zal morgen een nieuwe pdf sturen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 29-03-2013 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driescuit
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
ik heb nog één vraagje eigenlijk voor ik mee zou kunnen doen,

voorlopig zit half m'n 3 maand aanbieding zonder extra's, is er in de (nabij) toekomst misschien een optie om een voordelig pakket aan te schaffen (jaarabo + wagens/tracks)?

Ik ben namelijk niet zo "budgetkrachtig"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:48:
[...]

Lane 3 is ook niet sneller (buiten dat je tijd wint op 't rechte stuk)
Hier een replay van een 41.202.
sector 1: 20.511
sector 2: 20.690

Wat ik ook wel vaag vond is dat wanneer je iets te hard de bocht in gaat je beter de rem aan kan tikken dan iets liften. Zodra je lift, klimt de truck omhoog. In een pack zit het risico in T1/2. De entry van T1 vliegen mensen in die omhoog klimmen als ze liften. Bij exit T2, als iemand voor je loose raakt en uitbreekt komt de truck wel erg gemakkelijk om als je lift of iets verder struurt.
Hartstikke bedankt voor de replay!
Mijn PB heb ik vrijwel meteen verbeterd naar een 41.218. Net mijn 3e kwalificatie poging gedaan en mijn Q tijd verbeterd naar een 41.235.
T4 ging niet zo heel goed, dus daar zit nog verbetering in :)
Wel mooi 0.01 SR er bij!
http://members.iracing.co...onid=7858650&custid=64876

Ik heb eens gekeken naar de kwalificatie tijden.
Met mijn 41.235 sta ik nu 15e van de 101 mensen. Ik denk dat een top split er niet in zit, maar met de 2e split zou ik ook al heel blij zijn!

driescuit schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 00:35:
ik heb nog één vraagje eigenlijk voor ik mee zou kunnen doen,

voorlopig zit half m'n 3 maand aanbieding zonder extra's, is er in de (nabij) toekomst misschien een optie om een voordelig pakket aan te schaffen (jaarabo + wagens/tracks)?

Ik ben namelijk niet zo "budgetkrachtig"
Er zijn niet zo veel acties voor bestaande leden. 1 of 2 keer (sowieso bij Black Friday en volgens mij nog een keer in de zomer) in het jaar is er wel een heel goede actie: 1 jaar abonnement voor $49 ipv $99.
Naar mijn mening is dit de beste deal voor het abonnement.

Als je eenmaal een D licentie hebt, kan je credits verdienen door mee te doen aan officiële series.
Meer info hierover vind je hier

Zoals ik eerder zei, er zijn geen pakketten met zoveel die en die baan en auto.
Je krijgt wel korting als je meerdere banen en/of auto's tegelijk koopt.
Bij 3 producten krijg je 10% korting op het totaal bedrag en bij 6 of meer krijg je 20% korting. Meer info over de korting vind je in dezelfde link.

Hoop je vraag zo beantwoord te hebben :)

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 29-03-2013 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Maarre, dit blijft niet leuk zo natuurlijk :-( :( :-(

[YouTube: http://youtu.be/nYjv5n8EMfA]

Lijkt wel een wraak actie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 10-10 11:48
Hij lijkt erop uit om meerdere mensen de race uit te rammen inderdaad.
Hij wacht gewoon op de apron om vervolgens eerst 2 auto's te missen en wel de #1 te raken.
Vervolgens pakt hij jou ook nog even mee.

Lijkt me duidelijk voer voor een protest, als je dat nog niet gedaan hebt tenminste.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Jup, wat Red Baron zegt.
100% zeker een protest waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Nog niet gedaan. Maar ben nu gewoon weer eraf geramd. Er gebeurt een crash voor me, ik blijf op de baan waar de crash gebeurt, en ze komen met 4 man gewoon volgas op de inside lane joooo hopppaaa. Niemand lijkt daar een fuck te geven om wat ervoor gebeurt...? Hoe moet ik op deze manier in godsnaam een iRating opbouwen 8)7 Kan er nog een beetje om lachen maar het wordt wel vervelend zo.

Ik ga zo eens een protestje sturen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 00:56:
[...]
Ik heb eens gekeken naar de kwalificatie tijden.
Met mijn 41.235 sta ik nu 15e van de 101 mensen. Ik denk dat een top split er niet in zit, maar met de 2e split zou ik ook al heel blij zijn!

[...]
Ik zag dat de kerel die een 40.09 reed een replay gepost heeft. Morgen maar eens bekijken.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3109485.page

Wat altijd een beetje vaag is, hoe zit de splitting eruit? De tekst wekt altijd de indruk op qual tijd. Een tijdje terug heeft iemand van iRacing uitgelegd dat :
road events, splits->q-tijd en grid->q-tijd
ovals events, splits->irating en grid->q-tijd

In geval 1 kun je sandbaggen en bv een 41.7 kwalificeren en als je inc vrij blijft comfortabel cruisen met kans op winst, in geval 2 is het belangrijk zo ver mogelijk vooraan staan op de grid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wat meestal ook helpt, is kwalificeren ;)
Ik zie dat je alleen races hebt gedaan en je start steeds achteraan.
Vooraan zitten meestal de mensen die wel kunnen rijden.

Acties zoals je eerder liet zien, kan iedereen gebeuren.

Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 01:21:
[...]

Ik zag dat de kerel die een 40.09 reed een replay gepost heeft. Morgen maar eens bekijken.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3109485.page

Wat altijd een beetje vaag is, hoe zit de splitting eruit? De tekst wekt altijd de indruk op qual tijd. Een tijdje terug heeft iemand van iRacing uitgelegd dat :
road events, splits->q-tijd en grid->q-tijd
ovals events, splits->irating en grid->q-tijd

In geval 1 kun je sandbaggen en bv een 41.7 kwalificeren en als je inc vrij blijft comfortabel cruisen met kans op winst, in geval 2 is het belangrijk zo ver mogelijk vooraan staan op de grid...
Inderdaad de replay maar eens bekijken.

Zoals ik kan zien, splitten ze op Q tijd.
Qualifying Process: Each qualifying session will last for two green flag laps. Fastest lap will be your qualifying time. Driver will be placed in splits based on their qualifying time. Qualifying is not required. If a driver does not post a qualifying time they will be placed behind all the drivers in their split who did post a qual time, then they will be grided according to their iRating.
Alleen het dik gedrukte zinnetje vind ik raar. Want ze splitten toch niet op iRating? De 43 snelsten zitten dan toch in de top split?
Ik snap het niet helemaal meer. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zinnetje zegt dat wanneer iemand geen tijd neerzet en de hoogste rating heeft, die direct achter een stel hele trage mensen op de grid staat met daarachter een hoop vlotte heren. Soort van GoT fun race heat 2 op een oval die bijna plank gas is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2013 01:35 . Reden: 't is te laat voor correct nederlands. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Maar dat zal dan alleen bij de lagere splits zijn, wanneer degene met een tijd al zijn ingedeeld, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

De tweede is voor mij overduidelijk een protest. Bij de eerste zou hij nog de controle kwijt kunnen zijn, al lijkt de beweging daar ook wel heel erg op bewust naar links sturen...

Ik zou voor beide een protest indienen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Red Baron schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:04:
Tja zonder een video / replay valt er niet zoveel zinnigs over te zeggen natuurlijk.

In het begin lijkt het gewoon vaak overweldigend en meestal de ander z'n schuld waar je als je veel later zo'n situatie nog eens terugkijkt je toch vaak ook wel fouten bij je zelf kan ontdekken.
Hoef geen video te laten zien en ik ben zeker geen groentje met Iracing hoor :)

Mosport halverweg rechterstuk ( start/finish ) zie ik in mijn spiegel iemand ver achter aankomen en krijg een blauwe vlag. Ik ga rechts op de finishlijn staan en hij rijdt vol tegen mij aan... Hij was niet in gevecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:29
Heb me aangemeld bij de Tweakers Leaque, ben een redelijk nieuwe speler. Zit nog in rookie status, ik hoop me snel op te kunnen werken ;). Jeroen Verhulst

[ Voor 6% gewijzigd door SgtPoen op 29-03-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 12:42

Arfman

Drome!

Welkom!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Welkom jeroen :)

Pagina: 1 ... 29 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.